خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

موتور برق بنزینی دیانا (Diana)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
موتور برق دیانا
  • موتور برق دیانا
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

نگاهی بر مشخصه های فنی انواع موتور برق دیانا

موتور برق از سری ماشین آلات کار راه انداز برای مناطق دوردست، کارگاه های سیار، فعالیت های کشاورزی و تامین برق اضطراری منازل تا واحدهای خدماتی و فروشگاهی است. موتور برق را طراحی کرده ‌اند تا بتوانیم در مواقع اضطراری، درست زمانی که به هیچ حالت قادر به تامین برق شبکه سراسری نیستیم، همچنان توانایی فعال نگه داشتن انبوه تجهیزات ریز و درشت خانگی و صنعتی را داشته باشیم.

البته هر کسی مایل است تا این ژنراتورهای کوچک را از بهترین برندهای بازار در حالیکه قیمت مناسبی دارند، تهیه کند. به هر صورت در هر موتور برق، یک موتور بنزینی تمام عیار در کنار آلترناتور تولید جریان برق حضور دارد و عملکرد مطلوب دستگاه ضامن کیفیت برق نهایی تا ماندگاری ماشین است. اگر در تکاپوی تامین یک موتور برق ایده آل و خوش قیمت هستید، قطعاً بررسی فنی انواع موتور برق دیانا مورد توجه شما قرار خواهد گرفت.

موتور برق بنزینی دیانا توان 3 کیلووات استارتی

انواع موتور برق دیانا در تیپ های گوناگون با تعریف توان های متنوع کاری عرضه شده است. این مدل ها شامل نمونه های بسیار کوچک مسافرتی تا مدل های قدرتمند با عملکرد صنعتی می شوند. قاعده طراحی انواع موتور برق دیانا برای پوشش موثر جریان برق، تولید ولتاژی با کیفیت و بهره مندی از متریال مقاوم برای هر چه ماندگارتر کردن دستگاه است. در حال حاضر انواع موتور برق دیانا در سطح بازار با تنوع قابل توجه حضور دارند و حجم تقاضای مناسبی را نیز تجربه می کنند.

برای شما که علاقمند به داشتن یک موتور برق بنزینی توانمند و خوش قیمت هستید، آشنایی با انواع مدل های موتور برق دیانا مفید خواهد شد. لذا در این مطلب به بررسی فنی تا جزئیات کاربردی انواع موتور برق دیانا می پردازیم.

انواع موتور برق دیانا

کمپانی دیانا یک برند آشنای چینی است که به طراحی و تولید انواع موتور برق مشغول است و محصولات خود را با رعایت سطح کاملی از استانداردهای جهانی طراحی می کند. محصولات این برند در سطح منطقه و کشورهای اروپایی و آمریکایی به فروش می رسد.

دیانا در تدارک انواع موتور برق با ظرفیت‌ های متنوع کاری هنرمند ظاهر شده است و توانسته به نوعی هر نیازی در تامین برق اضطراری تا فعالیت در فضاهای سیار را پوشش بدهد. انواع موتور برق دیانا به قرار زیر هستند.

  • موتور برق پرتابل دیانا مدل DN-700cf
  • موتور برق دیانا مدل DN-1600
  • موتور برق دیانا مدل DN-3200
  • موتور برق دیانا مدل DN-3900
  • موتور برق دیانا مدل DN-3200ES
  • موتور برق دیانا مدل DN-3900ES
  • موتور برق دیانا مدل DN-7600ES
  • موتور برق دیانا مدل DN-9600ES
  • موتور برق دیانا مدل DN-1500
  • موتور برق دیانا مدل DN-5600ES
  • موتور برق دیانا مدل DN-8500ES
  • موتور برق دیانا مدل 5ON-D1
  • موتور جوش دیانا مدل 5ON-DW

همان طور که شاهد هستید، با طیف بسیار گسترده ‌ای از مدل ‌های توانمند موتور برق دیانا مواجه هستیم که می توانند هر نوع نیاز به تأمین برق را پاسخگو باشند. این تنوع جامع تاثیر مثبتی در میزان فروش موتور برق دیانا داشته است. تا جاییکه هر کسی می تواند هر نیازی را در جریان استفاده از یک مدل مناسب تامین نماید.

در عین حال قیمت موتور برق دیانا برای این گستردگی، در تنوع قابل توجهی است. قیمت موتور برق دیانا با توجه به توان خروجی هر یک از مدل ها تنظیم شده است که با در نظر گرفتن سطح کیفی مناسب محصولات این برند چینی، جایگاه تقریباً مطلوب و کاملاً رقابتی با دیگر محصولات بازار ایجاد کرده است.

به هر صورت به صرف قید کردن نام و لیست کردن انواع موتور برق دیانا نمی ‌توانیم نگرش فنی مناسبی برای تهیه کردن آنها داشته باشیم. لذا اگر بخواهید از این موتور ‌برق ها داشته باشید، منطقی است که نیاز به اطلاعات فنی جامعی دارید. پس در این مطلب همراه ما باشید تا به تحلیل فنی و جایگاه کاربردی هر یک از مدل های طراحی شده از موتور برق دیانا بپردازیم.

موتور برق بنزینی دیانا استارتی

موتور برق دیانا مدل DN-700cf

موتور برق دیانا مدل DN-700cf، یک مدل پرتابل با قابلیت های مسافرتی است. این موتور برق، طراحی کوچک و کاملا جمع و جور شبیه به یک کیف دستی سبک دارد تا برای استفاده در مسافرت ها، فعالیت های سیار، نیازهای پرتابل و... مورد استفاده قرار بگیرد. حداکثر توانی که می توانید از این موتور برق دیانا استخراج کنید، چیزی در حدود ۷۰۰ وات است که قطعاً خیلی کمتر از مقدار وات لازم برای فعالیت مفید در فضاهای خانگی است.

این موتور برق، مخصوص مسافرت طراحی شده است تا در کمپ ‌های دوردست برای فعال کردن یک یا چند لامپ ساده و همچنین شارژ کردن برخی از تجهیزات برقی مورد استفاده قرار بگیرد. در عین حال می توانید یک کارت خوان را با توان اسمی این موتور برق دیانا فعال کنید. لذا می توانید با خرید این مدل در مناطق دوردست و یا سیار به فعالیت ‌های تجاری هم بپردازید.

موتور برق بنزینی دیانا هندلی 2 زمانه

در بحث فنی برای تولید ۷۰۰ وات توان اسمی این موتور برق دیانا، از یک موتور تک سیلندر دو زمانه استفاده شده است. موتور از نوع هوا خنک است که تحت الگوی تنفس طبیعی کار می کند. البته در نظر داشته باشید که موتور دو زمانه نیاز به سوخت ترکیبی دارد. لذا باید در هر بار سوختگیری این موتور برق مسافرتی، از چند قطره روغن آن هم به نسبت تعریف شده توسط برند سازنده در بنزین مصرفی دستگاه بریزید.

خروجی موتور برق دیانا مدل DN-700cf تنها یک خط برق ۲۲۰ ولت تکفاز استاندارد شهری است که تحت توان ماکزیمم ۷۰۰ واتی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. اما در عمل تنها می ‌توانید مقدار توان دائم کار ۵۵۰ واتی را از این موتور برق استخراج کنید.

موتور برق در طراحی مسافرتی با حمل و نقل ساده ساخته شده است. کاملاً بی صدا و فاقد لرزش های عمیق است. اگر چه از سیستم تنظیم ولتاژ اتوماتیک استفاده نمی ‌کند؛ اما سطح ولتاژ خروجی آن در حد ۲۲۰ ولت عاری از اعوجاج می باشد.

موتور برق بنزینی دیانا مدل DN-1500

موتور برق بنزینی دیانا مدل DN-1500 در رده موتور برق های یک کیلوواتی طراحی شده است. این موتور برق اگر چه با قابلیت مسافرتی طراحی نشده و بیشتر برای حضور در منازل پیش‌ بینی شده است؛ اما طراحی کوچک، سایزی جمع و جور و وزنی سبک دارد. لذا می تواند در مقام یک موتور برق مسافرتی پرتوان هم ظاهر شود.

لکن در فضای خانه آن هم با وجود حداکثر توان یک کیلوواتی به هیچ حالت در قد و قامت یک مولد پرتوان و همه کاره ظاهر نخواهد شد. موتور برق دیانا مدل DN-1500 با سطح توان یک کیلوواتی که تنها چیزی در حدود ۸۰۰ وات از آن را به شکل دائمی تولید می کند، برای فعال کردن چند عدد لامپ و 1 الی 2 تجهیز سبک و متداول خانگی مناسب است.

اگر رویکرد شما برای تهیه موتور برق، استفاده در فضاهای صنعتی و یا کشاورزی باشد، توصیه می ‌شود از خرید این مدل صرف نظر کنید.

با تمام این تفاصیل در بطن بخش فنی موتور برق دیانا مدل DN-1500 برای تولید یک کیلووات توان برقی از یک موتور تک سیلندر با عملکرد چهار زمانه استفاده شده است. موتور از نوع تنفس طبیعی است که با الگوی هوا خنک کار می کند. البته طراحی چهار زمانه در هر چه عملکرد نرم تر، کارکرد باثبات تر و مصرف سوخت مناسب تر این موتور برق دیانا تاثیرگذار بوده است.

موتور برق بنزینی دیانا مدل DN-1500 یک نمونه با طراحی پرتابل است. لذا در صورت نیاز به راحتی می توانید آن را در هر فضا و مکانی جابجا کنید. در عین حال تنها با قابلیت تولید یک خط برق تکفاز ۲۲۰ ولت شهری طراحی شده است. این موتور برق دیانا با قابلیت استارت دستی کار می کند. اما با بهره مندی از سیستم پمپاژ مقدماتی سوخت، در فضای احتراق موتور، شرایط استارت ساده ‌ای دارد.

موتور برق دیانا مدل DN-1500 با توان اسمی یک کیلوواتی طراحی شده است. لکن در نهایت تنها می تواند مقدار محدود ۸۰۰ وات توان را به شکل دائمی و برای درازمدت تامین نماید. این موتور برق با مصرف سوخت اندکی کار می کند و با شرایط کم صدایی تولید شده است.

در نهایت اگر قصد تامین یک موتور برق ارزان قیمت که قابلیت راه انداختن یک یا دو تجهیز کلیدی خانگی را داشته باشد و یا در مناطق دوردست بتوانید برخی از وسایل برقی شما را فعال کرده و یا شارژ نماید، موتور برق دیانا مدل DN-1500 گزینه بسیار مناسبی است.

موتور برق دیانا مدل DN-1600

موتور برق بنزینی دیانا مدل DN-1600 یک نمونه رده حرفه ‌ای از مدل ‌های یک کیلوواتی است که با توجه به ماکزیمم توان 1.2 کیلوواتی ای که دارد، می ‌تواند برق با سطح توان خالص یک کیلوواتی را تامین نماید. موتور برق بنزینی دیانا مدل DN-1600 از نمونه ‌های خوش ساخت است که برای نیازهای پرتابل با طراحی تخصصی ساخته شده است و قابلیت ‌های رده بالایی دارد.

این موتور برق کوچک جثه، تولید صدایی اندک، مصرف سوختی ملایم و کیفیت ساخت مناسبی دارد. تا جاییکه خیلی ساده قادر است برای ساعت ها کارکردی متوالی را تامین نماید.

برای تولید توان 1.2 کیلوواتی این موتور برق دیانا از یک موتور تک سیلندر با عملکرد چهار زمانه استفاده شده است. موتور خوش ساخت است و الگوی کارکردی نرم و سبک دارد. این موتور با قابلیت استارت هندلی طراحی شده است. اما مسیر راه اندازی آن تقریباً ساده و سریع است. موتور از نوع تنفس طبیعی است و با قاعده هوا خنک کار می کند.

برتری طراحی چهار زمانه باعث شده تا این موتور برق کوچک جثه سطح عملکرد مناسبی داشته باشد. به هر صورت این موتور برق به شکل پرتابل طراحی شده است و باید در حالت های مختلف همراه مصرف کنندگان باشد. لذا ضروری است که عملکرد نرم و کم صدا و در عین حال قدرتمندی داشته باشد.

اگر چه در بحث تولید برق برای موتور برق دیانا مدل DN-1600 از یک آلترناتور ساده تمام مس با قابلیت تولید برق تکفاز استفاده شده است و این مولد می تواند تا سطح توان 1.2 کیلووات برق را تحت ولتاژ ۲۲۰ ولت تکفاز شهری تولید نماید؛ اما در عمل فقط می توانید مقدار توان یک کیلوواتی را از خروجی این موتور ‌برق استخراج نمایید.

در عین حال برای تولید برق با شرایط هر چه بهتر و بدون هر گونه اعوجاج در این ماشین از یک سیستم تنظیم ولتاژ اتوماتیک AVR گنجانده شده است. به این ترتیب خود موتور برق دیانا قادر است تا سطح ولتاژ ۲۲۰ ولت عاری از اعوجاج را تولید نماید.

این مولد پرتابل که قابلیت تولید یک کیلووات برق خالص را دارد، به عنوان یک ماشین تولید برق ایده آل برای فضاهای خانگی معرفی شده است. مولدی که در فعال کردن چند روشنایی در کنار تامین برق یک یا دو تجهیز متعارف خانگی آمادگی کامل دارد و در عین حال می تواند از پس فعال کردن انواع پمپ آب های سبک کشاورزی و برخی از ابزارهای دستی و دوار صنعتی برآید.

موتور برق دیانا مدل DN-3200

موتور برق دیانا مدل DN-3200 یک نمونه 2 کیلوواتی با عملکردی سبک است که توانایی سطح بالایی در انجام فعالیت های پرتابل دارد. در عین حال این موتور برق را می‌ توانید در سطح فضاهای خانگی برای تامین برق کافی به جهت راه اندازی تجهیزات متعارف خانگی به کار اندازید. موتور برق دیانا مدل DN-3200 با طراحی سبک وزن و ساختاری جمع و جور ساخته شده است که برای عموم فعالیت ‌های سبک در نیازهای کشاورزی و حتی صنعتی پاسخگو است.

در بحث فنی برای تولید توان 2 کیلوواتی موتور برق بنزینی دیانا مدل DN-3200 از یک موتور تک سیلندر با عملکرد چهار زمانه استفاده شده است. موتورهای چهار زمانه با تعریف سیستم های مستقل روانکاری طراحی می شوند. لذا این موتور دارای یک مخزن روغن مستقل است و برای کارکردی درازمدت با عملکردی نرم و روان طراحی شده است. موتور به غایت کم صدا است و مصرف سوخت اندک با مقدار تولید آلایندگی در سطح استاندارد دارد.

این موتور چهار زمانه از نوع تنفس طبیعی است و با الگوی عملکرد هوا خنک کار می کند. هر چند برای راه اندازی آن باید از یک سیستم استارت هندلی استفاده کنید؛ اما اجزای فنی موتور به شکلی طراحی شده است تا مسیر راه اندازی تقریباً ساده و کاملا سریعی داشته باشد.

موتور برق بنزینی دیانا مدل DN-3200 با قابلیت تولید برق تکفاز ۲۲۰ ولت استاندارد شهری طراحی شده است و این قابلیت را دارد تا تحت قدرت ‌نمایی آلترناتور تمام مس خود، سطح توان ۲ کیلوواتی را در حداکثر ظرفیت کاری دستگاه تامین نماید.

با این وجود اگر بخواهید به شکل دائمی با این موتور برق دیانا در کار باشید، بیش از 1.8 کیلووات برق را نمی توانید از آلترناتور خروجی آن استخراج نمایید. در عین حال برای این موتور برق دیانا از یک سیستم تنظیم ولتاژ اتوماتیک AVR در نظر گرفته شده است.

موتور برق دیانا مدل DN-3200 یک موتور برق تکفاز با قابلیت تولید 2 کیلووات برق است که برای فعالیت مستمر در فضاهای خانگی کاملاً مناسب است. در عین حال می تواند برای حضوری سیار به جهت کار در کارگاه های صنعتی و ساختمان سازی برای فعال نگه داشتن برخی از تجهیزات سبک کارگاهی مورد استفاده قرار بگیرد. از طرفی این موتور برق توانمند از برند دیانا را می توانید در فضای باغ و مزرعه برای فعال نگه داشتن انبوه تجهیزات کشاورزی خصوصاً انواع موتور پمپ آب ها استفاده کنید.

موتور برق دیانا مدل DN-3200ES

موتور برق بنزینی دیانا مدل DN-3200ES از منظر فنی و جنبه های کاربردی در تولید برق، تماماً به مانند مدل DN-3200 معمولی است؛ با این تفاوت که برای موتور تک سیلندر بنزینی چهار زمانه این موتور برق از یک سیستم استارت الکتریکی در نظر گرفته شده است.

موتور برق بنزینی دیانا استارتی دسته کالسکه ای

وجود سیستم استارت الکتریکی، این موتور برق را در قامت یک مولد برای فعالیت در فضاهای برق اضطراری تبدیل خواهد کرد. موتور برق دیانا مدل DN-3200ES به مانند همتای معمولی خود تنها قابلیت تولید حداکثر ۲ کیلووات برق تکفاز ۲۲۰ ولت استاندارد شهری را دارد که آن را هم در حالت دائم کار با مقدار 1.8 کیلوواتی عرضه می ‌کند، لذا همچنان نمی تواند به عنوان یک مولد تمام عیار برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار بگیرد. زیرا قطعاً روشن نگه داشتن تمام تجهیزات متعارف خانگی همراه با چند عدد روشنایی چیزی فراتر از 2 کیلووات توان را می ‌خواهد. اما این موتور برق استارت الکتریکی ۲ کیلووات دیانا، قابلیت استفاده شدن به عنوان یک مولد برق اضطراری ساده و کم توان را دارد.

اول اینکه تحت تاثیر استارت الکتریکی، این موتور برق را خیلی ساده تر و با سرعت بهتری به نسبت از مدل‌ های استارت دستی راه اندازی خواهید کرد. در ادامه وقتی قابلیت استارت الکتریکی برای شما فراهم شده است، لذا می توانید با طراحی یک سیستم کنترل اتوماتیک مسیر راه اندازی موتور برق دیانا مدل DN-3200ES را به شکل اتوماسیون شده در دست بگیرید. با تعریف پنل کنترلی می توانیم از قابلیت راه اندازی اتوماتیک در صورت قطع شدن برق سراسری استفاده کنیم. در نظر داشته باشید که این موتور برق برای کارکرد طولانی و موثر نیاز به مجموعه تنظیماتی دارد.

با سطح توان ۲ کیلوواتی عملاً می توانید با این موتور برق یک سیستم برق اضطراری ساده و کم توان خانگی را راه اندازی کنید. در این میان قطعاً قیمت موتور برق دیانا، بیش از هر فاکتور دیگری مورد توجه قرار می گیرد. زیرا توانسته ایم مقدمات راه اندازی سبک برق اضطراری را با هزینه به نسبت اندکی فراهم کنیم، اما در بحث کارکرد عادی این موتور برق خوش ‌ساخت چینی، عملکردی مطمئن دارد. از سیستم تنظیم اتوماتیک سطح ولتاژ AVR استفاده می کند و می ‌تواند برای جمع سبکی از فعالیت ‌های صنعتی و کشاورزی مورد استفاده قرار بگیرد.

در عین حال اگر قصد راه اندازی یک سیستم برق اضطراری برای مراکز خدماتی، اداری و نهادهای درمانی و بیمارستان ها را دارید، بهتر است از قبل دورنمای کاملی از میزان توان مصرفی کل شبکه داشته باشید تا بررسی کنید که آیا این موتور برق دیانا می تواند پاسخگوی مناسبی برای سطح نیاز اداری و خدماتی شما باشد و یا خیر؟

موتور برق دیانا مدل DN-3900

موتور برق دیانا مدل DN-3900 یک نمونه موتور برق 3 کیلوواتی است که با قابلیت تامین برق خانگی طراحی شده است. موتور برق های 3 کیلوواتی از مدل های محبوب بازار هستند و همواره افراد بسیاری علاقه دارند تا این موتور برق ها با ظرفیت کاربردی ۳ کیلوواتی را تهیه نمایند. زیرا توان ۳ کیلوواتی برای فعالیتی کامل در فضای خانگی کفایت می کند و در عین حال می‌ تواند در محیط کشاورزی و فعالیت های صنعتی نیز موثر باشد.

با یک موتور برق 3 کیلوواتی می توانید یک دستگاه سبک کارگاهی مانند یک بالابر ساختمانی ۳۵۰ کیلویی را راه اندازی کنید. به این ترتیب همواره نگاه ویژه ای چه از جانب خریداران و مصرف‌کنندگان تا از جانب تولیدکنندگان نسبت به عرضه موتور برق های 3 کیلوواتی وجود دارد. در موتور برق دیانا مدل DN-3900 نیز شاهد همین الگوی برتر طراحی هستیم. برای تولید برق ۳ کیلوواتی این مولد از یک موتور تک سیلندر با عملکرد چهار زمانه از نوع هوا خنک که الگوی تنفس طبیعی دارد، استفاده شده است.

موتور با توجه به ظرفیت توان دهی و طراحی تقریباً حجیم به همت بهره مندی از عملکرد ۴ زمانه کاملا خوش صدا و روان کار است. این موتور با قابلیت استارت هندلی راه اندازی می شود. در عین حال با وجود طراحی اسمی در قابلیت تولید ۳ کیلووات توان الکتریکی، ماکزیمم می ‌توانید توان 2.8 کیلوواتی را از این موتور برق دیانا استخراج نمایید.

موتور برق دیانا مدل DN-3900 از یک سیستم تنظیم ولتاژ خودکار AVR نیز استفاده می ‌کند. به این ترتیب می توانید در سمت خروجی این موتور برق شاهد تولید توان با سطح ولتاژی کاملاً یکنواخت باشید.

موتور برق دیانا مدل DN-3900 با شرایط استارت هندلی راه اندازی شده است. این طراحی در کاهش قیمت موتور برق دیانا تأثیرگذار بوده است. از آنجا که توان 3 کیلوواتی در ردیف توان های محبوب بازار است، سطح فروش موتور برق دیانا مدل DN-3900 اندازه های قابل توجهی دارد و فضاهای کاربردی بسیار گسترده ‌ای را پوشش می ‌دهد.

با این موتور برق در فضای یک خانه با خیالی راحت زندگی خواهید کرد. در عین حال می‌ توانید توان یک فروشگاه و یا مرکز تجاری کوچک را تامین نمایید. مناسب برای فعالیت های سبک صنعتی و کشاورزی است و در یک کلام با توجه به قیمت و ظرفیت سه کیلوواتی، یک مولد ایده آل و کار راه انداز برای فعالیت های سبک می باشد.

موتور برق دیانا مدل DN-3900ES

موتور برق بنزینی دیانا مدل DN-3900ES نمونه حرفه ای تر شده تیپ 3 کیلوواتی از محصولات موتور برق دیانا است. در بحث معرفی موتور برق DN-3900 با یک مدل توانمند 3 کیلوواتی آشنا شدیم که سطح کارایی بسیار گسترده ‌ای داشت. اما آن مدل ۳ کیلوواتی حالا در قامت یک تیپ حرفه ای تر با توان استفاده از سیستم راه انداز استارتی طراحی شده است.

موتور برق دیانا مدل DN-3900ES از یک موتور تک سیلندر با عملکرد چهار زمانه برای تامین قدرت ۳ کیلووات برق تکفاز خروجی موتور برق استفاده می کند. این موتور با قابلیت استارت الکتریکی راه اندازی می شود. پس می ‌تواند در قامت یک مولد توانمند برای راه اندازی سیستم های برق اضطراری مورد استفاده قرار بگیرد.

بهتر است بدانید که ۳ کیلووات توان برای فعال نگه داشتن تجهیزات متعارف خانگی، ظرفیت ایده آلی است. در عین حال این سطح از توان می‌ تواند برای مصارف خدماتی و فروشگاهی نیز به کار آید و در نهایت یک قدرت کافی برای کار کردن انفرادی با انواع ماشین آلات کشاورزی و ساختمانی باشد.

برای تعریف سیستم استارت الکتریکی در موتور برق دیانا مدل DN-3900ES از یک باتری استفاده شده است. این باتری قرار است برق مورد نیاز دینام استارت الکتریکی را تامین نماید تا بتوانیم این مولد را به سادگی و عاری از هر گونه فشاری راه اندازی کنیم. در عین حال برای این مولد توانمند و پرکاربرد از برند دیانا یک سیستم تنظیم ولتاژ اتوماتیک AVR پیش ‌بینی شده است.

سیستمی که قابلیت تولید برق عاری از اعوجاج را برای موتور برق مذکور دارد. در عین حال این موتور برق از یک شاسی فلزی با ظاهری باز و کاملا مستحکم طراحی شده تا در عین سبک بودن، مقاومت کافی داشته باشد.

موتور برق دیانا مدل DN-5600ES

موتور برق بنزینی دیانا مدل DN-5600ES یک مدل 3 کیلوواتی است که می ‌تواند برقی فراتر از توان 3 کیلوواتی را در شرایط کارکرد عادی تامین نماید. اگر چه مدل‌ های قبلی هر کدام در ردیف موتورهای 3 کیلوواتی بودند؛ اما هیچ کدام نمی توانستند در یک دوره کارکرد طولانی مدت مقدار توان نامی 3 کیلووات برق را تولید نمایند. لکن این مدل در سطح حرفه ‌ای تری را فراهم کرده است و خط ولتاژ تکفاز ۲۲۰ ولت استاندارد شهری، تحت توان ۳ کیلو وات نامی را عرضه می کند.

موتور برق بنزینی دیانا مدل DN-5600ES

در بحث فنی برای فعال نگه داشتن موتور برق دیانا مدل DN-5600ES از یک موتور تک سیلندر با عملکرد چهار زمانه که تحت شرایط استارت الکتریکی روشن می شود، استفاده شده است. موتور از نوع تنفس طبیعی است که با قابلیت هوا خنک کار می کند.

طراحی چهار زمانه باعث شده این موتور قدرتمند و تقریباً حجیم، میزان تولید صدای اندکی داشته باشد، مصرف سوخت آن کم و تولید آلایندگی های آن استاندارد باشد. در یک کلام موتور برق دیانا مدل DN-5600ES موتور برقی است که مقدار توان کار راه انداز 3 کیلوواتی را تحت عملکردی روان و موثر تامین می نماید.

در این موتور برق نیز از یک سیستم تنظیم ولتاژ اتوماتیک AVR استفاده شده است. لذا در خروجی آن برق تکفاز ۲۲۰ ولت شهری را بدون کوچکترین چالش و یا اعوجاجی در اختیار خواهید گرفت. از طرفی برای راه ‌اندازی هر چه موثر این موتور برق از یک سیستم استارت الکتریکی استفاده شده است.

موتور برق دیانا مدل DN-5600ES یک نمونه خوش‌ ساخت و کاملاً توانمند است که در تامین برق خانگی تا مصارف صنعتی و کشاورزی، خصوصا فعالیت در زمینه برق اضطراری منازل و واحدهای تجاری کاملاً توانمند است.

موتور برق دیانا مدل DN-7600ES

موتور برق دیانا مدل DN-7600ES یک نمونه نیمه صنعتی است که برای فعالیت گسترده در فضاهای سبک کارگاهی و کشاورزی و دیگر نیازهای متفرقه خدماتی طراحی شده است. این مدل از موتور برق دیانا قابلیت تولید توان 5.5 کیلووات برق تکفاز را دارد. مقدار قدرت 5.5 کیلووات برق، یک سطح توان کاملا ایده آل برای راه اندازی عموم تجهیزات خانگی است و در عین حال می تواند بدون کوچکترین افت توان از پس فعال نگه داشتن تمامی تجهیزات خانگی به شکل همزمان برآید.

از طرفی مقدار توان 5.5 کیلوواتی، یک سطح کارکرد متعادل صنعتی است که با آن می توانید مجموعه چندین دستگاه سبک کارگاهی را به شکل همزمان راه‌ اندازی کنید. لذا با این موتور برق بنزینی دیانا قادر هستید تا در سطح متوسطی از فعالیت ‌های صنعتی به شکل نیمه ‌حرفه ‌ای حاضر باشید.

در موتور برق دیانا مدل DN-7600ES برای تامین قدرت 5.5 کیلوواتی از یک موتور تک سیلندر 4 زمانه و کاملاً حجیم استفاده شده است. موتور با الگوی کارکرد چهار زمانه کار می کند. لذا از یک سیستم روانکاری مستقل برخوردار است. پس در کار با این مولد 5.5 کیلوواتی از برند دیانا، باید مراقب سطح روغن در حجم مخزن موتور باشید.

در ضمن باید همواره از روغن استاندارد نمره 4۰ برای موتور بنزینی این مولد استفاده کنید. این موتور هوا خنک که الگوی طراحی تنفس طبیعی دارد، با یک سیستم استارت الکتریکی راه اندازی می شود. لذا می توانید از این موتور برق، هم برای استفاده های موقتی، سیار، برق مناطق دور افتاده، نیازهای کشاورزی و صنعتی استفاده کنید و هم می ‌توانید در قامت یک مولد قدرتمند برق اضطراری با قابلیت راه اندازی اتوماتیک آن را به کار اندازید.

قابلیت تولید قدرت 5.5 کیلوواتی، ابعاد طراحی موتور تا آلترناتور این مولد دیانا را بسیار بزرگ کرده است. تا جاییکه دیگر نمی توانید از آن به مانند دیگر مولدها به شکل یک سیستم ساده با طراحی یک شاسی ساده استفاده کنید. بزرگی و وزن قابل توجه، طراحان برند دیانا را مجبور کرده تا برای این مدل از یک جفت چرخ در کنار یک دسته ارگونومیک قرار بدهند. لذا در سطح کارگاه که باشید، به راحتی می توانید این مولد توانمند از برند دیانا را جابجا کنید.

برای این موتور برق دیانا از یک سیستم استارت الکتریکی گذاشته شده است. لذا این مولد دارای یک باتری قابل به شارژ شدن است تا هر چه ساده تر و البته موثرتر مسیر راه اندازی اتوماتیک و سریع خود را فراهم سازد. از طرفی موتور برق دیانا مدل DN-7600ES با قابلیت تنظیم اتوماتیک سطح ولتاژ از طریق نصب سیستم AVR طراحی شده است.

این موتور برق را می توانید به شکل سیار در سطح کارگاه ساختمان سازی و یا هر فضای صنعتی دیگری داشته باشید و با آن مجموعه دستگاه های قدرتمندی را به شکل انفرادی راه اندازی کنید.

موتور برق دیانا مدل DN-8600ES

موتور برق دیانا مدل DN-8600ES یک موتور برق 6.5 کیلوواتی است که در ابعاد تمام صنعتی طراحی شده است. در عین حال قابلیت های رده بالا برای فعالیت در فضاهای اداری و خدماتی با هدف تکمیل سیستم برق اضطراری را دارد. این موتور برق دیانا با کیفیت ساخت مناسبی عرضه شده است و در حین کار عملکردی روان، کم صدا، با تولید آلایندگی مناسبی دارد.

دیانا در ساخت این مدل سعی داشته تا تمام المان های زیست محیطی را رعایت کند. البته از آنجا که با طراحی این مدل در ردیف موتور برق های تمام صنعتی شده هستیم، دیگر نباید انتظار الگوهای ساده از موتور برق های خانگی را داشته باشیم. لذا این موتور برق با اندک توسعه در ظرفیت موتور و قابلیت تولید توان بیشتر از مقدار صدایی فراتر از مولدهای خانگی در حین کار برخوردار است.

به مانند تمام مدل ‌های قبلی، در طراحی این موتور برق بنزینی دیانا نیز از یک موتور بنزینی با عملکرد چهار زمانه استفاده شده است. موتور تک سیلندر است و با روش تنفس طبیعی تحت الگوی هوا خنک کار می کند. موتور خوش مصرف است و می تواند برای مدت ۱۰ ساعت کارکرد متوالی در تولید برق تکفاز ۲۲۰ ولت شهری را پاسخگو باشد.

این موتور برق دیانا با تعریف چنان موتور قدرتمندی با حداکثر توان اسمی ۷ کیلوواتی طراحی شده است. اما در عمل برای کارکرد متوالی چیزی در حدود 6.8 کیلووات برق آن هم در سطح ولتاژ ۲۲۰ ولت جریان متناوب AC تولید می کند. در عین حال برای این موتور برق از یک سیستم کنترل ولتاژ اتوماتیک AVR در نظر گرفته شده است.

این سیستم می ‌تواند با توجه به بار مصرفی متصل شده به موتور برق دیانا، سطح ولتاژ را در محدوده استاندارد با کمترین مقدار اعوجاج نگه دارد.

موتور برق دیانا مدل DN-8600ES با قابلیت راه اندازی الکتریکی طراحی شده است. لذا از توانمندی کافی برای فعال کردن سیستم های برق اضطراری برخوردار است. به این ترتیب با این موتور برق می توانیم فعالیت های رده بالا در مراکز حساس مانند بیمارستان ها، بانک ها، مراکز امنیتی، دیتا سنترها و... را مدیریت کنیم.

از طرفی موتور برق قدرتمند مذکور برای فعالیت در سطح کارگاه نیز انتخاب مناسبی است. زیرا در طراحی شاسی آن از دو چرخ فولادین با روکش لاستیکی که عملکردی روان و ساختار مستحکمی دارد، استفاده شده است. در عین حال شاسی دارای دسته ای ارگونومیک برای حمل و نقل هر چه ساده تر می باشد.

موتور برق دیانا مدل DN-9600ES

موتور برق بنزینی دیانا مدل DN-9600ES یک نمونه تمام صنعتی شده با قابلیت تولید 7 کیلووات جریان برق متناوب تکفاز شهری در سطح ولتاژ ۲۲۰ ولت است. این موتور برق چنین توانی را با ولتاژی که کمترین اعوجاج را دارد، تولید می کند. لذا جدا از بحث صنعتی با توجه به کیفیت بالای برق تولید شده، قابلیت استفاده در مراکز حساس اداری، تجاری و خدماتی را هم دارد.

به مانند موتور برق دیانا مدل DN-8500ES، این نمونه نیز با قابلیت تولید توان ۷ کیلوواتی طراحی شده است. اما در عمل می ‌تواند مقدار 7 کیلووات خالص را برای مدت طولانی تولید نماید. در این مدل نیز از یک موتور تک سیلندر بنزینی با عملکرد چهار زمانه استفاده شده است.

موتور از نوع هوا خنک است و برای تنظیم سوخت در محفظه احتراق خود با روش تنفس طبیعی کار می کند. البته برای این موتور برق بنزینی دیانا از یک سیستم استارت الکتریکی در نظر گرفته شده است تا بتواند انتظارات فضاهای حساس در تامین برق اضطراری و حتی راه اندازی ساده و بی دردسر را تامین نماید. به هر حال موتور چهار زمانه این مولد دیانا آنچنان حجیم است که دیگر نمی توانیم با تکیه بر راه اندازهای دستی آن را فعال نگه داریم.

این موتور برق دیانا از سیستم تنظیم ولتاژ اتوماتیک استفاده می کند. در آن از یک شاسی فولادین مستحکم برای محافظت هر چه کاملتر دستگاه استفاده شده است و در عین حال با طراحی چرخ و یک دسته ارگونومیک می توانید به راحتی آن را در سطح هر کارگاه صنعتی و ساختمان سازی جابجا کنید.

موتور برق دیانا مدل DN-10600ES

این موتور برق با قابلیت تولید توان 8 کیلو وات کاملاً مناسب پوشش فعالیت‌های کارگاهی است. با این مقدار توان می توانید در  ساختمان‌سازی تجهیزات برقی تک ‌فاز مانند بالابر ساختمانی، بتونیر، قیچی میلگرد بر با الکتروموتور 3 اسب را راه‌اندازی کنید. در عین ‌حال در عملیات جوشکاری کاملا  کاربردی می باشد چرا که می‌توانید هر نوع فعالیت جوشکاری تا مقدار جریان 200 آمپر را پوشش دهید.

این موتور برق به صورت چرخ و دسته کالسکه ای طراحی شده است، سیم پیچ مس و دارای سیستم راه اندازی ساده استارت الکتریکی می باشد، باک آن 25 لیتری و دارای 2 خروجی 220 ولت AC و یک خروجی 12 ولت DC می باشد، شما می توانید علاوه بر فعالیت های صنعتی از آن به عنوان یک مولد برق قابل اطمینان برای مصارف خانگی جهت راه اندازی کولرگازی 24000 هزار، یخچال، تلویزیون و ... استفاده کنید.

موتور برق دیانا مدل 3DN-D1

موتور برق دیانا مدل 3DN-D1 یک مولد با موتورهای دیزلی است. موتورهای دیزلی می توانند در حجم موتوری کمتری به نسبت از موتورهای بنزینی قدرت بالاتری را تولید کنند. کورس حرکتی پیستون در موتورهای دیزلی بلند است و برای تکمیل پروژه احتراق نیاز به تعریف شمع ندارند.

این موتورها در ابعاد کوچک به مراتب از نمونه ‌های بنزینی طراحی ساده تری دارند و قدرت بیشتری را تولید می کنند. اما هر موتور دیزلی ذاتا نمونه های پر سر و صدایی است که میزان آلایندگی آنها قابل توجه است. ولی نه برای محصول خوش ساختی که دیانا در قامت یک موتور برق دیزلی معرفی کرده است.

موتور برق دیزلی دیانا مدل 3DN-D1 با قابلیت تولید ۵ کیلووات توان الکتریکی در سطح ولتاژ ۲۲۰ ولت جریان متناوب طراحی شده است. این موتور برق اگر چه از یک موتور تک سیلندر دیزلی استفاده می کند؛ اما در مقایسه با نمونه های مشابه دیزلی مصرف سوخت مناسبی دارد و میزان تولید آلایندگی آن چندان زیاد نمی باشد.

برای طراحی موتور برق دیانا مدل 3DN-D1 به مانند تمام نمونه ها از یک سیستم تنظیم ولتاژ اتوماتیک AVR استفاده شده است. این مدل در دسته مولدهای کوچک جثه دیزلی قرار دارد. لذا شاسی طراحی شده برای آن فاقد چرخ و دسته می ‌باشد. از آنجا که موتورهای دیزلی با مصرف سوخت گازوئیل کار می کنند، قطعاً در کاهش هزینه ‌های تامین سوخت موفق تر از مدل های بنزینی هستند. اما وجه کاربردی آنها بیشتر در مصارف صنعتی و کارگاهی است.

موتور برق دیانا مدل 5DN-D1

موتور برق دیانا مدل 5DN-D1 یکی دیگر از نمونه های موتور دیزلی این برند است که به مانند مدل قبلی با قابلیت تولید توان ۵ کیلوواتی طراحی شده است. در بحث فنی برای این مدل از یک موتور دیزلی تک سیلندر با عملکرد چهار زمانه که سطح راندمان مناسبی دارد، استفاده شده است. موتور با تعریف یک استارت الکتریکی کار می کند.

پس می ‌تواند در فضاهای بسیار حساس و ویژه نیز مورد استفاده قرار بگیرد. در عین حال با توجه به استارت الکتریکی بودن، شرایط راه اندازی تقریباً ساده ای دارد. در عمل موتور تعریف شده در این موتور برق دیزلی دیانا راندمان کارکرد مناسب با میزان تولید آلایندگی های کمی دارد.

موتور برق دیزلی دیانا چرخ دار مدل 5DN-D1

در این مدل نیز از سیستم AVR برای تنظیم سطح ولتاژ استفاده شده است. در عین حال برای طراحی شاسی بزرگ و تقریباً سنگین وزن این موتور برق دیانا از چهار چرخ فولادین با روکش لاستیکی در نظر گرفته شده است. موتور برق مذکور دارای دسته نیز می باشد.

لذا اگر چنین مولد توانمندی را تهیه می‌ کنید، قطعاً خیال شما از بابت جابجایی هر چه ساده تر آن آسوده است. به هر صورت عموم موتور برق های متداول و محبوب بازار از نمونه ‌های بنزینی هستند. لکن این دلیل نمی ‌شود که بخواهیم چشم خود را بر توانمندی های رده بالا و تخصصی موتور برق های دیزلی بسته باشیم.

موتور جوش دیانا مدل 5DN-DW

موتور جوش دیانا مدل 5DN-DW یک موتور برق با طراحی تخصصی است. این موتور برق به شکل تخصصی تنها برای عملیات های رده بالای جوشکاری در فعالیت ‌های گسترده صنعتی طراحی شده است. در حالت عادی برای انجام یک عملیات متداول جوشکاری باید از دو دستگاه موتور برق و ترانس جوشکاری به شکل همزمان در کنار هم استفاده کنید.

اما با طراحی موتور جوش ها این مشکل مرتفع شده است. زیرا هر دستگاه موتور جوش در اصل یک موتور برق است که سطح ولتاژ خروجی آن برای انجام عملیات های جوشکاری تنظیم شده است.

موتور جوش دیانا مدل 5DN-DW از یک موتور تک سیلندر دیزلی با عملکرد چهار زمانه استفاده می کند. در بحث فنی تمام ماجرای طراحی آن به مانند دیگر مدل های دیانا الگوی طراحی آشنا و ساده ای دارد. اما وجه اصلی ماجرا در بخش آلترناتور این مولد دیانا خلاصه شده است. زیرا در بخش خروجی این مولد شاهد حضور یک خط ولتاژ ۱۹۰ آمپری با مقدار توان دهی 2 کیلوواتی هستیم. خط ولتاژی که برای تامین جریان بسیار بالای عملیات های جوشکاری تدارک دیده شده است.

موتور جوش دیانا مدل 5DN-DW با مصرف سوخت گازوئیل کار می کند. دارای سیستم تنظیم ولتاژ اتوماتیک است. در شاسی آن برای جابجایی هر چه ساده تر در طول عملیات های جوشکاری از چرخ و دسته طراحی شده است.

سخن پایانی در بررسی خرید موتور برق دیانا

دیانا یک کمپانی شناخته ‌شده چینی که در رقابت با رقبای هم وطن خود یک سر و گردن بالاتر است. اما قطعاً در رقابت با برندهای مطرح جهانی از کشورهای رده بالای صنعتی اندکی دست و پا بسته ظاهر می شود. لکن در طراحی تا تولید این محصولات، تمام همت کمپانی دیانا برای رعایت اصول مقدماتی استانداردهای جهانی بوده است. همین نکته کافی است تا ردپای پررنگ محصولات دیانا را در سطح بازارهای مطرح جهانی پیدا کنیم.

اگر همزمان با بررسی فنی محصولات دیانا در لیست قیمت موتور برق بنزینی دیانا دقت کنید، با توجه به میزان توان تولید شده به نسبت قیمت، آنها را کالاهایی کاملاً اقتصادی و به صرفه پیدا خواهید کرد. هر چند در لیست قیمت موتور برق دیانا، قدرت در تولید جریان اکثریت حرف اول را می زند. از بحث قیمت موتور برق دیانا که خارج شویم، توجه به سطح امکانات تعریف شده در این محصولات حائز اهمیت است.

به هر صورت در تمامی مدل های تعریف شده برای دیانا خبری از تولید برق جریان DC نمی باشد. شاید عدم توجه به تامین برق DC محدودیت قابل توجهی باشد؛ اما در عمل باید متوجه تیپ طراحی دستگاه باشیم. انواع موتور برق دیانا برای فعالیت در سطح راه اندازی دستگاه های تکفاز ۲۲۰ ولت جریان متناوب طراحی شده ‌اند.

اینکه از برق DC محروم هستند، ریشه در طراحی آنها برای رسیدن به یک محصول سبک و ارزان قیمت است. لکن در راه اندازی تجهیزات جریان متناوب کاملا موثر و مفید ظاهر می شوند.

موتور برق بنزینی دیانا هندلی

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5