خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

موتور برق بنزینی واکسون (Vackson)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

موتور برق واکسون

امروزه در دنیای موتور برق ها با انواع موتور برق با نام های مختلف رو به رو می شویم که هریک مزایای خود را دارد اما در این بین موتور برق هایی وجود دارد که نسبت به مدل های دیگر یک رده از نظر کیفیت بالاتر هستند از جمله این موتور برق ها می توان به موتور برق واکسون اشاره کرد، با اینکه موتور برق واکسون در چند سال اخیر وارد بازار شده است اما با کیفیت و تنوع بالایی که در توان های آن وجود دارد توانست به سرعت جایگاه خود را بدست بیاورد.

کمپانی واکسون مدل های بنزینی، دیزلی و بنزین-نفت موتور برق تولید می کند که توانسته است نیاز مصرف کنندگان را تامین کند و رضایت آنها را کسب کند.

در این مطلب سعی شده است تا اطلاعات مفیدی در مورد موتور برق های واکسون در اختیار شما گذاشته شود، با ما همراه باشید.

انواع موتور برق واکسون در تیپ مولدهای موتور بنزینی طراحی شده‌اند و با قابلیت فنی کامل برای تامین برق تک‌فاز مناسب عموم فعالیت‌های متداول خانگی تا تامین نیازهای سبک کارگاهی و باغبانی هستند. واکسون از برندهای ریشه‌دار چینی است که پس ‌از سال‌ها فعالیت کاملاً حرفه‌ای حالا به‌ عنوان یک نماد تجاری و صنعتی برجسته در فضای بازار خودنمایی می‌کند. تقریباً تمام استادکاران عرصه ماشین‌آلات صنعتی با نام تجاری واکسون آشنا هستند و سری مدل‌های متنوع از انواع موتور برق واکسون در امتداد این نام تجاری مطرح در عرصه جهانی عرضه می‌شوند.

موتور برق بنزینی واکسون ۲ زمانه

موتور برق‌های بنزینی متداول‌ترین و کاربردی‌ترین مدل از تیپ طراحی انواع مولدهای کوچک با قابلیت حمل‌ونقل ساده است. یک   موتور برق بنزینی از سوخت متداول بنزین استفاده می‌کند. این مولدها طراحی ساده، قابلیت فنی با راندمان بالا، خرابی کم و تعمیرات ساده‌ای دارند و می‌توانند ساعت‌ها بدون افت شرایط کار به مسیر تولید برق خود ادامه دهند. البته در نهایت بهترین مولدهای بنزین سوز محصول کمپانی‌های مطرح هستند و قطعا موتور برق بنزینی واکسون می‌تواند یکی از همین عناوین مطرح و تاثیرگذار در جمع سری مدل‌های متنوع بازار قرار بگیرد.

موتور برق واکسون مدل VK950N

موتور برق واکسون مدل VK950N یک تیپ با طراحی ساده از سری مدل‌های کم‌توان در حد ۱ کیلوواتی است که برای تامین برق ۲۲۰ ولت تک‌فاز مناسب فعالیت‌های سبک طراحی شده ‌است. حداکثر قابلیت توان دهی موتور برق واکسون مدل VK950N در حدود 0.8 کیلووات می‌باشد. بنابراین با قابلیت توان دهی کمتر از ۱ کیلووات رسماً یک مولد سبک برای پوشش نیازهای سیار، مسافرتی و یا تأمین حداقل نیازهای خانگی است. با قابلیت توان دهی 0.8 کیلوواتی این موتور برق واکسون، درن هایت می‌توانید هر یک از تجهیزات خانگی و یا ادوات سبک باغبانی و تجهیزات دستی کارگاهی را به شکل انفرادی راه‌اندازی کنید.

موتور برق بنزینی واکسون مدل VK950N

برای تأمین توان 0.8 کیلوواتی در این موتور برق بنزینی واکسون از یک موتور تک‌سیلندر بنزینی با عملکرد دوزمانه از نوع هوا خنک و تنفس طبیعی استفاده شده ‌است. موتور کار شده از نوع استارت هندلی است؛ اما در عمل مسیر راه‌اندازی سریع با مقدار تنظیمات ساده‌ای دارد. این مولد کوچک را می‌توانید در مدت‌زمانی کوتاه به ‌طور کامل و با نهایت دقت تولید خط ولتاژ ۲۲۰ ولت تک‌فاز، تحت حداکثر جریان دهی 3.5 آمپر راه‌اندازی کنید.

موتور برق بنزینی واکسون مدل VK950N مخصوص فعالیت در نیازهای مسافرتی با شرایط جابه‌جایی ساده طراحی شده ‌است. تمام ابعاد طراحی مکعبی شکل این موتور برق واکسون مناسب جابه‌جایی ساده است و در کل برای استفاده‌ی سیار و یا حمل‌ونقل آن در فضاهای کمپینگ و طبیعت‌گردی با مشکل جدی مواجه نخواهید شد.این موتور برق با وزن بسیار سبک ۱۹ کیلو گرمی طراحی شده ‌است.  قیمت موتور برق واکسون مدل VK950N در مقایسه با قابلیت توان دهی 0.8 کیلو واتی یک رنج قابل‌قبول و کاملاً اقتصادی بازار است.

ویژگی‌های موتور برق واکسون مدل VK950

  •         در این موتور برق از یک موتور کوچک با الگوی کار هوا خنک استفاده شده ‌است.
  •         حجم موتور ۶۶ سی ‌سی است که طبق الگوی کار دو زمانه طراحی شده‌ است.
  •         شاسی فلزی با ابعاد مکعبی شکل این موتور برق واکسون دارای دسته‌هایی ارگونومیک مناسب حمل‌ و نقل ساده می‌باشد.
  •         برای طراحی آلترناتور تمام مس این مولد از سیم ‌پیچ‌های تمام مس استفاده شده ‌است.
  •         موتور دارای یک باک سوخت 4 لیتری است که میزان سوخت کافی برای عملکرد حداقل ۶ ساعت کارکرد متوالی دستگاه را تامین می‌نماید.
  •         ابعاد کلی موتور برق واکسون مدل VK950در اندازه ‌های 38*31*31 سانتی ‌متری است.

مشخصات فنی موتور برق واکسون مدل VK950N

مدل

توان خروجی

سیستم استارت

نوع سوخت

چرخ و دسته

آمپر خروجی

VK950N

800 وات

هندلی

بنزین

-

3.5 آمپر

موتور برق واکسون مدل VK2800R

معمولا یکسری از توان های مورد درخواستی در داخل بازار موتور برق به سختی پیدا می شود توان هایی مثل 1.5 کیلووات که توان پر مصرفی نیست و اگر پیدا کنید معمولا کیفیت بالایی ندارد، در این میان کمپانی هایی مثل واکسون دست به ساخت موتور برق های با توان 1.5 کیلووات زده است که دارای کیفیت قابل قبول می باشد و می توان به راحتی و بدون دغدغه تا مدت ها از آن استفاده کرد، با موتور برق واکسون مدل VK2800R با خروجی 1.5 کیلووات شما می توانید  وسایلی نظیر یک یخچال کوچک، تلویزیون،چند عدد روشنایی و یک کف کش با توان نیم اسب را راه اندازی کند.

مشخصات فنی موتور برق واکسون مدل VK2800R

مدل

توان خروجی

سیستم استارت

نوع سوخت

چرخ و دسته

آمپر خروجی

VK2800R

1.5 کیلووات

هندلی

بنزین

-

6.5 آمپر

موتور برق واکسون مدل VK3900KF - VC3800  - VPG3600

موتور برق واکسون مدل VK3900KF  محصول دیگر کمپانی واکسون می باشد که دارای توان 2 کیلووات می باشد و هم با بنزین و هم با نفت کار می کند و کسانی که به دنبال موتور برق های دو سوخته هستند این موتور برق بهترین گزینه می باشد، شما می توانید از این موتور برق به عنوان یک منبع موقت در هنگام قطع جریان برق اصلی استفاده کنید و وسایلی مانند یخچال کوچک، چند عدد روشنایی و وسایل دارای الکتروموتور با توان نیم اسب را راه اندازی کنید. 

موتور برق واکسون مدل VK3900KF با قابلیت تولید توان ۲ کیلوواتی انرژی الکتریکی تحت ولتاژ ۲۲۰ ولت تک‌فاز در کل یک مولد دائم کار برای پوشش نیازهای خانگی است. ابعاد این موتور برق واکسون و حتی مقدار توان دهی آن قطعا فراتر از پوشش نیازهای سبک مسافرتی است. اما همچنان نمی‌توانیم از مقدار توان ۲ کیلوواتی انتظار پوشش کامل نیازهای خانگی و یا اداری را داشته ‌باشیم.

موتور برق بنزینی واکسون مدل ۳۹۰۰

برای تأمین توان ۲ کیلووات انرژی الکتریکی این مدل موتور برق واکسون از حضور موتور تک‌سیلندر بنزین سوز هوا خنک و تنفس طبیعی استفاده شده ‌است. موتور عملکردی روان با میزان تولید صدای کم دارد که در کل برای حضور در فضای آرام یک خانه و یا محیط کار اداری و خدماتی مناسب است. در عین ‌حال شاسی فلزی این مدل با الگوی مولد‌های مکعبی شکل فاقد چرخ و دسته طراحی شده‌ است تا علاوه‌بر جابجایی ساده، با کمترین فضای اشغال ‌شده در محیط خانگی و اداری مواجه باشیم.

موتور برق واکسون مدل VK3900KF دارای یک آلترناتور تمام مس برای تولید برق تک‌فاز ۲۲۰ ولت استاندارد شهری است. در این مولد از یک سیستم تنظیم اتوماتیک ولتاژ AVR استفاده ‌شده است. این آلترناتور ۲ عدد خروجی ۲۲۰ ولت تک‌فاز را ارائه می‌کند. از طرفی برای این موتور برق بنزینی واکسون از یک گیج عقربه‌ای جهت نمایش سطح ولتاژ نیز استفاده شده ‌است تا در نهایت همه المان‌های طراحی و تنظیمی و حتی نمایشی مناسب تامین یک خط ولتاژ دقیق و کارراه‌انداز ۲ کیلوواتی باشد.

همه تیپ‌های طراحی ‌شده از سری VK3900KF در حد توان ۲ کیلووات هستند. با این ‌وجود سری VRG3600 تیپ حرفه‌ای‌تر با قابلیت پوشش توان 2.3 کیلوواتی مناسب استفاده در فضاهای سبک کارگاهی و حتی تامین نیازهای باغبانی است. شاسی با طراحی مکعبی شکل این تیپ دارای دسته‌هایی است تا شرایط جابجایی و حمل‌ونقل این مدل را هر چه ساده‌تر کرده باشد. عمده خرید موتور برق بنزینی واکسون در مدل‌های گوناگون VK3900KF برای فعالیت در پوشش نیازهای خانگی مناسب مناطق دورافتاده است تا از قابلیت جالب‌توجه دو سوخته بودن آن نهایت استفاده صورت گرفته باشد.

کمپانی واکسون در دسته 2 کیلووات دو مدل دیگر VC3800  - VPG3600 هم ارائه کرده است که با سوخت بنزین کار می کند و دارای توان 2.2 کیلووات می باشد.

موتور برق بنزینی واکسون مدل ۳۸۰۰

ویژگی‌های موتور برق واکسون مدل VK3800

  •         موتور تک‌ سیلندر این مدل با الگوی ۴ زمانه طراحی ‌شده است.
  •         موتور عملکردی روان، تولید صدای کم و راندمان کاری مطلوب دارد.
  •         با طراحی فشرده در وزن کم قابلیت جابه‌جایی ساده‌ای دارد. عملاً یک مولد ۳ کیلو وات سیار با قابلیت‌های گسترده در پوشش نیازهای خانگی می‌باشد.
  •         ۲ عدد خروجی تک ‌فاز ۲۲۰ ولت جریان متناوب شهری و کاملاً مستقل از یکدیگر دارد.
  •         مجهز به سیستم تنظیم اتوماتیک ولتاژ AVR است. به ‌طور کامل می‌تواند سطح ولتاژ خروجی خود را در یک حد ثابت حفظ نماید.
  •         وزن این مدل تنها ۴۰ کیلوگرم است. البته شاسی فاقد چرخ طراحی شده ‌است.
  •         طراحی سبک با شاسی جمع ‌و جور مناسب نصب شدن در محدودترین فضاهای خانگی و اداری طراحی شده است.

مشخصات فنی موتور برق واکسون مدل VK3900KF - VC3800  - VPG3600

مدل

توان خروجی

سیستم استارت

نوع سوخت

چرخ و دسته

آمپر خروجی

VK3900KF

2 کیلووات

هندلی

بنزین - نفت

-

8 آمپر

VC3800

2.2 کیلووات

هندلی

بنزین

-

9.5 آمپر

VPG3600

2.2 کیلووات

هندلی

بنزین

-

9.5 آمپر

موتور برق واکسون مدل VC6800–VPG5600–VC6800E1–VPG5600E1–VC6800E2

موتور برق های 3 کیلووات یکی از پر مصرف ترین موتور برق ها می باشد و از دلایل آن می توان به توان خوب آن اشاره کرد که می توان تعداد  وسایل بیشتری را روشن کرد، عامل دیگر پر طرفدار بودن موتور برق های 3 کیلووات، استارت باطری و 4 زمانه  بودن آن می باشد و کسانی که به دنبال موتور برق با چرخ و دسته می باشند می توانند در این دسته پیدا کنند.

کمپانی واکسون در این دسته مدل های مختلفی ارائه کرده برخی مدل ها مثل VC6800E2 با چرخ و دسته ارئه شده است که حمل موتور برق را آسان گردانیده است و مدل های دیگر که ارائه شده است هم به صورت هندلی وهم به صورت استارت باطری ارائه شده است، شما می توانید از موتور برق 3 کیلووات در داخل خانه های که در مناطقی قرار دارند که هنوز به شبکه برق شهری متصل نشده اند به عنوان یک منبع برق ثابت جهت روشن کردن وسایلی نظیر یخچال، کولرآّبی کوچک، چند عدد لامپ و تجهیزات دارای الکتروموتور تا توان 1 اسب استفاده کنید البته نکته ای که باید توجه کنید این است برای راه اندازی وسایل بالا نباید به صورت همزمان از آن ها  استفاده کنید.

موتور برق ۳ کیلووات واکسون مدل ۶۸۰۰

سری تیپ‌های گوناگون موتور برق واکسون مدل VC6800 در دسته مدل‌های کاملاً کاربردی ۳ کیلووات عرضه می‌شوند. تمامی این مدل‌ها قابلیت‌های کاملاً حرفه‌ای برای پوشش نیازهای خانگی و اداری را دارند.

هیچ موتور برقی به اندازه‌ی مدل‌های کاملاً کاربردی ۳ کیلووات متداول نمی‌باشد. حجم فروش انواع موتور برق‌های ۳ کیلوواتی در تمامی مدل‌ها و تیپ‌ها از تمامی برندها حجم استقبال خوبی را تجربه می‌کند. قطعا قابلیت‌های کاملاً برجسته مدل‌های ۳ کیلوواتی در این متداول بودن تاثیرگذار است. در این ‌میان لازم است تا نگاه ویژه‌ای برای تحلیل فنی و بررسی جایگاه برجسته موتور برق واکسون مدل VC6800 داشته‌ باشیم. زیرا واکسون با معرفی سری‌های مختلف از این مدل، دست توانمندی در ارائه تیپ‌های کاملاً کاربردی از مولدهای کوچک و کارراه‌انداز ۳ کیلوواتی داشته ‌است.

واکسون سری مدل‌های ۳ کیلوواتی را در تیپ‌های گوناگون با نام‌های تجاری VPG5600، VC6800E1، VC6800E2 و VPG5600E1 عرضه کرده‌ است. هر کدام از این تیپ‌ها در تیم مولدهای ۳ کیلوواتی قرار می‌گیرند. اما در کل با قابلیت‌های فنی و عملکردهای کاملاً تخصصی مناسب پوشش فعالیت‌های خاص و یا عمومی هستند.

در طراحی این مدل‌ها سعی در پوشش انواع سناریوهای تولید برق 3 کیلوولت پیش‌بینی شده ‌است. به ‌هر حال سطح توان ۳ کیلوواتی آنچنان متداول و برجسته است که قطعا هر کسی به ‌دنبال پوشش کافی از نیازهای خود می‌باشد. تیپ‌های گوناگون موتور برق واکسون مدل VC6800 با قابلیت‌های متنوع در روش راه‌اندازی، تنظیمات، سطح توان دهی و حتی طراحی متفاوت شاسی از مدل‌های دسته‌دار و چرخ‌دار تا گونه‌های کاملاً مکعبی شکل بدون چرخ را در بر می‌گیرد.

در میان تمامی تیپ‌ها فقط مدل‌های VC6800E1 و VC6800E2 استارت الکتریکی هستند که مدل E2 قابلیت استفاده به ‌عنوان مولد برق اضطراری را دارد. تنها مدل VC6800E2 با طراحی شاسی چرخ‌دار از نوع دسته‌دار ساخته شده ‌است تا پوشش کافی برای حضور در فعالیت‌های سیار و یا جابه‌جایی ساده در محیط خانه و مزرعه و حتی فضاهای کارگاهی را داشته باشد.

تمامی این تیپ‌ها از سری موتور برق واکسون با حد توان ۳ کیلوواتی قابلیت کافی برای پوشش گسترده نیازهای خانگی را دارند. با آنها می‌توانید به ‌راحتی کلیه تجهیزات متعارف فضاهای خانگی را راه‌اندازی کنید. حتی می‌توانید در فضای کارگاه برای راه‌اندازی تجهیزات سبک از قابلیت‌های فنی این موتور برق‌های ۳ کیلوواتی نهایت استفاده را داشته باشید. فقط توصیه می‌شود تا در هنگام خرید تیپ‌های مختلف به مشخصات فنی آنها توجه کنید تا بتوانید یک مدل مناسب با امکانات کافی که قابلیت پوشش نیازها و حتی خواسته‌های متنوع شما را داشته باشد، تهیه کرده باشید.

ویژگی‌های موتور برق واکسون مدل VC6800

  •         یک مولد همه‌کاره مناسب استفاده در پوشش نیازهای خانگی، اداری، کارگاهی و خدماتی است.
  •         دارای یک آلترناتور تمام مس با پوشش ۳ عدد خروجی تک‌فاز ۲۲۰ ولت جریان متناوب شهری است.
  •         مجهز به سیستم تنظیم اتوماتیک ولتاژ AVR برای رسیدن به سطح ولتاژ بدون اعوجاج مناسب برای فعالیت در بارهای کاملاً متغیر است.
  •         مجهز به موتور با عملکرد ۴ زمانه است که شرایط کارکرد سایلنت با مقدار تولید آلایندگی کم را فراهم می‌نماید.

مشخصات فنی موتور برق واکسون مدل VC6800–VPG5600–VC6800E1–VPG5600E1–VC6800E2

مدل

توان خروجی

سیستم استارت

نوع سوخت

چرخ و دسته

آمپر خروجی

VC6800

3 کیلووات

هندلی

بنزین

-

12 آمپر

VC6800E1

3 کیلووات

استارتی

بنزین

-

12 آمپر

VC6800E2

3 کیلووات

استارتی

بنزین

دارد

12 آمپر

VPG5600

3 کیلووات

هندلی

بنزین

-

12 آمپر

VPG5600E1

3 کیلووات

استارتی

بنزین

-

12 آمپر

موتور برق واکسون مدل VK8500E2

موتور برق واکسون مدل VK8500E2 یک مولد توانمند ۶ کیلوواتی است که در خروجی آلترناتور آن از یک خط برق تک‌فاز ۲۲۰ ولت جریان متناوب شهری استفاده شده ‌است. این موتور برق جایی در میان قابلیت‌های خانگی تا کاربرد مناسب فضاهای کارگاهی و باغبانی طراحی شده ‌است. با حد توان ۶ کیلوواتی این موتور برق به ‌راحتی می‌توانید در کامل‌ترین فضاهای خانگی دست کاملاً بازی داشته باشید و انبوه تجهیزات متعارف را به شکل هم‌زمان راه‌اندازی کنید. در عین ‌حال حتی می‌توانید برق کافی برای پوشش نیازهای اساسی ۲ واحد خانه در مناطق دورافتاده را تامین نمایید. با حضور برق ۲۲۰ ولت تک‌فاز در حد توان ۶ کیلو واتی حتی شرایط فعالیت کاملاً صنعتی ‌شده مناسب راه‌اندازی تجهیزات نیمه‌سنگین کارگاهی و باغبانی نیز وجود دارد.

برای تامین توان ۶ کیلوواتی برای تولید برق تک‌فاز ۲۲۰ ولت جریان متناوب این موتور برق واکسون از یک موتور تک‌سیلندر بنزین سوز استفاده شده ‌است. موتور عملکردی چهار زمانه دارد تا توانایی تولید برق در حداکثر راندمان با شرایط کارکردی روان و کم‌صدا فراهم باشد. از طرفی این عملکرد ۴ زمانه باعث شده تا مصرف سوخت موتور برق واکسون مدل VK8500E2 بسیار کم در حد ۱ لیتر به‌ازای هر ساعت کارکرد باشد. لذا این مولد ۶ کیلوواتی عملاً قابلیت فعالیت مستمر فراتر از ۱۲ ساعت کارکرد متوالی تحت بار نامی را دارد.

موتور برق ۶ کیلووات واکسون  چرخ و دسته دار استارتی

موتور تک‌سیلندر و بنزین سوز این موتور برق بنزینی واکسون از نوع هوا خنک و تنفس طبیعی است. موتور با سبک استارت الکتریکی با تعریف سیستم پیش پاشش سوخت طراحی شده‌ است تا همه شرایط برای یک راه‌اندازی سریع و ساده فراهم باشد. تمام قدرت تاثیرگذار این موتور خوش نفس در یک سازوکار راندمان بالا در اختیار آلترناتور تمام مس قرار می‌گیرد تا با قابلیت حداکثر ۲۵ آمپر جریان خروجی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفته باشد.

شاسی این موتور برق مجهز به چرخ و دسته است تا روش جابجایی ساده ای داشته باشد. موتور برق مذکور یک مولد کاملاً خوش نفس برای پوشش نیازهای کامل محیط‌های خانگی، اداری، فعالیت‌های خدماتی، مراکز کوچک درمانی و محیط‌های سبک کارگاهی است. در عین ‌حال قیمت موتور برق واکسون مدل VK8500E2 در مقایسه با قابلیت‌های فنی و میزان توان الکتریکی که ارائه می‌کند، شرایط کاملاً مقرون‌به‌صرفه است. این مولد یک موتور برق خوش‌ساخت با طراحی قطعات فنی بسیار با کیفیتی است که تحت عملکرد ۴ زمانه، مصرف سوخت کم، تولید صدای اندک، طول عمر زیاد و عملکردی روان با میزان راندمان کاری مناسب و البته کاربردی دارد. این مدل یک میان رده توانمند از سری محصولات واکسون می‌باشد.

ویژگی‌های موتور برق واکسون مدل VK8500E2

  •         یک مولد ساده مناسب فعالیت‌های کاملاً صنعتی و کارگاهی است.
  •         مناسب استفاده برای فعال کردن تجهیزاتی مانند انواع بالابرها و یا بتونیرهای سبک‌وزن است.
  •         توانایی راه‌اندازی ترانس دستگاه‌های جوشکاری را دارد.
  •         شاسی مجهز به چرخ و دسته برای جابجایی آسان موتور برق است.
  •         با قابلیت پوشش ۲۸ آمپری عملاً می‌تواند سری تجهیزات تا سقف ۲۵ آمپر را فعال نماید.
  •         مقدار تولید صدای موتور فقط ۷۶ دسی‌بل است که یک حجم صدای کم مناسب فعالیت‌های سنگین کارگاهی و باغبانی است.

مشخصات فنی موتور برق واکسون مدل VK8500E2

مدل

توان خروجی

سیستم استارت

نوع سوخت

چرخ و دسته

آمپر خروجی

VK8500E2

6 کیلووات

استارتی

بنزین

دارد

25 آمپر

موتور برق واکسون مدل VK9500E2

موتور برق مناسب برای مصارف صنعتی باید حداقل توان 7 کیلووات داشته باشد تا بتواند تجهیزات دارای الکتروموتور تا توان 3 اسب را راه اندازی کند، موتور برق واکسون مدل VK9500E2  با خروجی 7 کیلووات می توان در صنعت ساختمان سازی استفاده کرد و تجهیزاتی مانند بالابر، بتونیر که دارای الکتروموتور 3 اسب می باشد را به کار بیاندازید، همچنین می توانید از دستگاه جوش های مدل اینورتری توسط این موتور برق کار های جوشکاری انجام بدهید.

از مزیت های این مدل می توان به چرخ و دسته دار بودن آن اشاره کرد که حمل کردن موتور برق را به نقاط مد نظر آسان گردانیده است و میزان خروجی آن که 28 آمپر می باشد و برای کسانی که میزان جریان  25 آمپر نیاز دارند مناسب می باشد.

موتور برق واکسون ۹۵۰۰ از حرفه‌ای‌ترین مدل‌های طراحی ‌شده این برند صاحب سبک چینی است. موتور برق واکسون ۹۵۰۰ با قابلیت تامین ۷ کیلو وات توان الکتریکی یک مولد تمام ‌عیار صنعتی است که قابلیت‌های مناسبی برای انجام کلیه فعالیت‌های کارگاهی و باغبانی دارد.

در محیط کارگاه با انبوه ماشین ‌آلات کارگاهی که عموم آنها الکتروموتورهای توانمند صنعتی دارند، مواجه هستیم. این الکتروموتورها بار مکانیکی قابل ‌توجهی دارند و قطعا تامین توان مورد نیاز آنها یک چالش جدی است. عموم بالابرهای ساختمانی، انواع پیکورهای برقی و... از این ‌دست تجهیزات هستند. موتور برق واکسون ۹۵۰۰ مناسب راه ‌اندازی چنین تجهیزات با حضور الکتروموتورهای ۳ کیلو وات و تک‌فاز می‌باشد.

موتور برق بنزینی واکسون توان ۷ کیلووات چرخ و دسته دار استارتی

برای تأمین توان ۷ کیلو وات موتور برق واکسون ۹۵۰۰ از یک موتور تک‌ سیلندر بنزین سوز استفاده شده ‌است. موتور عملکرد ۴ زمانه دارد. هوا خنک است و طبق الگوی کار تنفس طبیعی طراحی شده‌ است. موتور با ظرفیت ۳۶۲ سی ‌سی حجم تک ‌سیلندر کاملاً مناسب برای تامین توان قابل ‌توجه ۷ کیلو واتی را دارد. این موتور از سیستم استارت الکتریکی استفاده می‌کند که مسیر راه ‌اندازی آن را کاملاً ساده خواهد کرد. موتور تحت طراحی ۴ زمانه شرایط راه ‌اندازی روان و عملکرد با راندمان مناسبی دارد. حجم صدای تولید شده‌ی این موتور تقریباً ناچیز است که عملاً آن را در لیست مدل‌های سایلنت قرار می‌دهد.

برای موتور برق واکسون ۹۵۰۰ از یک شاسی مکعبی شکل مجهز به چرخ و دسته استفاده شده ‌است. این طراحی قابلیت حمل ‌و نقل ساده موتور برق واکسون ۹۵۰۰ در سطح فضای کارگاهی و باغبانی را کاملاً ساده کرده ‌است. به هر صورت موتور برق بنزینی واکسون ۹۵۰۰ توانایی کامل برای فعال کردن تمام تجهیزات تک ‌فاز در محیط کارگاهی و باغبانی را دارد. این مولد می‌تواند تا حداکثر جریان دهی ۲۵ آمپری را پوشش بدهد. به ‌این ‌ترتیب عملاً توانایی کافی برای فعال کردن چندین دستگاه تک ‌فاز به شکل هم‌ زمان را دارد. اما به ‌هرحال در راه ‌اندازی موازی تجهیزات باید دقت کنیم تا حداکثر جریان فراتر از ۲۵ آمپر نشود که باعث فشار مضاعف بر آلترناتیو موتور برق مذکور خواهد شد.

هرچند موتور برق واکسون ۹۵۰۰ توانایی تامین برق ترانس‌های جوشکاری را دارد، اما توصیه می‌شود تا از این مولد در فعالیت‌های سبک جوشکاری استفاده کنید. موتور برق مذکور یک مولد تمام مدت برای تامین برق فعالیت‌های فشرده جوشکاری نیست. برای این منظور مدل توانمندتری از سری موتور برق واکسون طراحی ‌شده است.  

ویژگی‌های موتور برق واکسون مدل VK9500E2

  •         یک مولد کاملاً حرفه‌ای مناسب فعالیت‌های سنگین کارگاهی و صنعتی است.
  •         موتور برق واکسون ۹۵۰۰ یک مولد کامل برای فعال کردن ترانس‌های جوشکاری مناسب فعالیت‌های گسترده‌ی کارگاهی است.
  •           شاسی دارای دسته ارگونومیک با حضور ۲ عدد چرخ است که شرایط جابه‌جایی این موتور برق ۸ کیلوواتی را کاملاً ساده کرده ‌است.
  •         مجهز به سیستم تنظیم ولتاژ اتوماتیک AVR می‌باشد که در نهایت برای ما از یک خط ولتاژ بدون اعوجاج تامین خواهد کرد.
  •         وزن موتور برق واکسون ۹۵۰۰ بالغ‌بر ۸۵ کیلوگرم است که به لطف طراحی شاسی چرخ‌دار شرایط حمل‌ونقل ساده‌ای در کلیه فضاهای صنعتی و باغبانی دارد.

موتور برق واکسون مدل VK10800RE2–VK10500E2

شاید بتوان گفت بعد از موتور برق های 3 و 1 کیلووات، پرمصرف ترین موتور برق ها، توان 8 کیلووات می باشد، شما می توانید از توان8 کیلووات در خیلی از کار ها استفاده کنید از تامین برق یک  اداره کوچک تا راه اندازی وسایل صنعتی و ساختمان سازی از آن استفاده کنید.

موتور برق واکسون مدل VK10800RE2و مدل  VK10500E2 دو مدل ارائه شده توسط کمپانی واکسون می باشد و با خروجی 8 کیلووات، همانطور که در بالا گفته شد می توان در یک اداره کوچک تجهیزاتی مانند پرینتر، کامپیوتر، روشنایی و کولر های گازی مدل اینورتر راه اندازی کرد، البته گزینه بهتر برای مصارف اداری مدل KDE9500T که با سوخت دیزل کار می کند و دارای جداره هایی  می باشد که میزان صدای تولید شده را جذب می کند که به موتور برق کانوپی دار معروف است و پیشنهاد می شود از مدل های بنزینی 8 کیلووات در کار های صنعتی و ساختمانی مثل جوشکاری استفاده کنید، البته از موتور برق دیزل 8 کیلووات هم می توانید استفاده کنید و همانطور آگاه هستید راندمان کاری موتور برق های دیزلی نسبت به مدل های بنزینی 25 درصد بیشتر است و در مواردی که موتور برق های بنزینی کم می اورد می توانید از مدل دیزلی استفاده  کنید.

موتور برق واکسون مدل VK10800E2 نمونه قدرتمندی است که به ‌خوبی از پس سرسخت‌ترین فعالیت‌های محیط کارگاهی با حضور برق تک‌ فاز ۲۲۰ ولت جریان متناوب شهری برمی‌آید. این موتور برق واکسون با توانایی تامین ۸ کیلو وات انرژی الکتریکی تک‌ فاز عملاً یک مولد توانمند است تا با حضور آن انبوه تجهیزات و ادوات کارگاهی را به ‌طور کامل فعال کنیم.

در بطن این موتور برق واکسون برای رسیدن به توان ۸ کیلو وات انرژی الکتریکی از یک موتور تک‌ سیلندر بنزین سوز با عملکرد ۴ زمانه استفاده شده ‌است. موتور هوا خنک است و طبق الگوی کار تنفس طبیعی طراحی شده ‌است. این موتور تقریباً حجیم قادر است تا با راندمان کاری مناسب تحت تولید صدای بسیار کم ۷۸ دسی ‌بل حجم توان مکانیکی نسبتاً قدرتمندی برای آلترناتیو تک‌ فاز موتور برق واکسون مدل VK10800E2 را تامین نماید. برای این موتور سنگین کار از یک استارت الکتریکی با قابلیت تامین شرایط برق اضطراری استفاده شده ‌است. به ‌این ‌ترتیب مسیر راه ‌اندازی و حجم تنظیمات موتور برق واکسون مدل مذکور یک شرایط ساده، قابل ‌فهم و با کمترین دردسر ممکن است.

موتور برق ۸ کیلووات واکسون  چرخ و دسته دار استارتی مدل ۱۰۸۰۰

موتور برق واکسون مدل VK10800E2 یک مولد تک‌ فاز است. در این موتور برق از آلترناتیو تمام مس تک ‌فاز ۲۲۰ ولت جریان متناوب شهری استفاده شده ‌است. این آلترناتیو می‌تواند برق تک‌ فاز در حد توان ۸ کیلو واتی را برای حداکثر ۳۲ آمپر جریان کشی تامین نماید. بنابراین به ‌راحتی توانایی تامین مقدار جریان کافی برای راه ‌اندازی ۲ یا ۳ دستگاه کارگاهی به شکل هم‌ زمان را دارد. از طرفی با این مولد ۸ کیلو وات واکسون به‌ راحتی می‌توانید برای تأمین توان الکتریکی در فضاهای گسترده خانگی مانند روشن کردن مجتمع مسکونی تا فعال کردن تجهیزات کامل محیط‌های اداری، دیتا سنترها، بیمارستان‌های کوچک، محیط‌های باغبانی و کشاورزی و... استفاده کنید.

عمده قابلیت موتور برق واکسون مدل VK10800E2 برای تامین انرژی الکتریکی ترانس‌های جوشکاری است. با این مولد عملاً قادر هستید تا یک عملیات سنگین جوشکاری در محیط‌های متعارف کارگاهی را تکمیل کنید. موتور برق واکسون مدل VK10800E2 مجهز به سیستم تنظیم اتوماتیک ولتاژ است. این سیستم اجازه نمی‌دهد تا برق تولید شده مولد شرایط متغیر داشته باشد. از طرفی برای شاسی این موتور برق از یک جفت چرخ و دسته استفاده‌ شده است تا علاوه ‌بر قابلیت‌های برتر فنی در تأمین توان ۸ کیلو وات تک‌ فاز، شرایط جابجایی و حمل ‌و نقل مولد کاملاً ساده باشد.

ویژگی‌های موتور برق واکسون مدل VK10800RE2

  •         مدل کاملاً صنعتی مناسب استفاده در فعالیت‌های رده حرفه‌ای کارگاهی است.
  •         مناسب برای تامین برق مجتمع‌های مسکونی و واحدهای بزرگ اداری است.
  •         دارای سیستم تنظیم ولتاژ اتوماتیک AVR برای راه‌اندازی سیستم‌های حساس به تامین ولتاژ بدون اعوجاج می‌باشد.

مشخصات فنی موتور برق واکسون مدل VK10800RE2

مدل

توان خروجی

سیستم استارت

نوع سوخت

چرخ و دسته

آمپر خروجی

VK10800RE2

8 کیلووات

استارتی

بنزین

دارد

32 آمپر

VK10500E2

8 کیلووات

استارتی

بنزین

دارد

32 آمپر

KDE9500T

8 کیلووات

استارتی

دیزل

32 آمپر

موتور برق مناسب فعالیت شما کدام است؟

انواع مدل‌های موتور برق واکسون در تیپ‌های گوناگون با قابلیت‌های متنوع فنی طراحی شده‌اند. همگی این مدل‌ها توانایی منحصربه‌فرد برای تأمین توان خاص مناسب انبوه فعالیت‌های خانگی، اداری و صنعتی هستند. قطعا هر یک از انواع مدل‌های موتور برق واکسون می‌توانند سطح کاری کاملاً ویژه برای اهدافی معین را تامین نمایند. اما قطعا همه مدل‌ها مناسب همه فعالیت‌ها نیستند. رسیدن به یک موتور برق که قابلیت‌های فنی مناسبی داشته باشد، اهمیت زیادی دارد.

قطعا نمی‌توانیم با یک موتور برق واکسون در توان نامناسب برای انبوه فعالیت‌ها تأثیرگذار باشیم. لذا در این بخش برای شما به نکات کلیدی مناسب انتخاب یک موتور برق ایده‌آل اشاره می‌کنیم.

  • میزان مصرف برق کلیه تجهیزات الکتریکی را محاسبه کنید. در اولین قدم برای انتخاب موتور برق واکسون با توان مناسب کافی است اطلاعات دقیق از مقدار توان مصرفی تمام تجهیزات الکتریکی داشته باشید. این محاسبه بسیار ساده است و کافی است از پلاک نصب ‌شده بر روی بدنه هر یک از تجهیزات و یا اطلاع از دفترچه راهنما مقدار توان مصرفی آنها را به دست آورده و تمام این توان‌ها را با هم جمع کنیم تا دورنمایی کلی از مقدار توان مصرفی مورد نیاز داشته ‌باشیم. البته این عدد یک اطلاعات خام است و نمی‌تواند معیار نهایی برای خرید موتور برق بنزینی واکسون باشد. در محاسبه‌ی مقدار توان مصرفی تمام تجهیزات باید همه لوازم برقی اعم از وات تمام لامپ‌ها، یخچال، کولر، اتو، جاروبرقی و یا تمام ادوات و تجهیزات کارگاه را در نظر بگیرید. در این پروسه حتی تجهیزاتی که مصرف هرازگاهی دارند نیز باید اعمال شوند.
  • اگر قصد بدست آوردن توان در فضاهای کارگاهی را دارید، لازم است تا مقدار توان در لحظه راه‌اندازی موتورهای الکتریکی را محاسبه کنید. عموم تجهیزات خانگی و اداری توان لحظه راه‌اندازی با توان پایدار آنها یکسان است. اما این توان در لحظه راه‌اندازی موتورهای الکتریکی خیلی بالاتر از توان در حالت پایدار از مسیر کارکرد یک موتور الکتریکی است. لذا توصیه می‌شود تا با معیار توان راه‌اندازی اقدام به محاسبه کل توان مصرفی در فضاهای کارگاهی نمایید.
  • غالبا محاسبه توان مصرفی در فضاهای خانگی چالش‌برانگیز نیست. اما قطعا این توان در شرایط کارگاهی دست‌خوش نکات بسیار زیادی خواهد شد. محاسبه توان در دما و ارتفاع خاص با فشار مشخص از اتمسفر یکی از همین نکات کلیدی است. لذا در محاسبه توان مصرفی فضاهای کارگاهی چنین معیارهایی را جدی بگیرید. در نهایت توصیه می‌شود تا برای محاسبه‌ی توان ایده‌آل موتور برق واکسون، کل اعداد به ‌دست ‌آمده از جمع وات مصرفی تجهیزات را تا ۲۰ درصد افزایش دهید.

موتور برق بنزینی واکسون با موتور ۴ زمانه هندلی

  • یک جدول از توان مصرفی هر یک از تجهیزات تهیه کنید. این جدول را در دسترس استفاده از موتور برق واکسون و یا هر مولد دیگر قرار دهید تا هرکسی که قصد استفاده از این موتور برق در فضای تعریف ‌شده شما را دارد، متوجه حجم تجهیزات وابسته به موتور برق باشد.
  •  لازم است تا ضریب هم‌زمانی را اعمال کنید. این ضریب درصدی از توان کل تجهیزات را شامل می‌شود. ضریب هم‌زمانی عددی مابین ۰ الی ۱ است و مصرف مقدار احتمال کارکرد هم‌زمان تمام تجهیزات است. اگر ضریب هم‌زمانی را ۱ در نظر بگیرید، این مقدار برای فعالیت هم‌زمان تمام تجهیزات استفاده می‌شود. اما اگر ضریب هم‌زمانی را هر چه کوچکتر کنید، معیار عدم کارکرد هم‌زمان تجهیزات با یکدیگر است. محاسبه مقدار ضریب هم‌زمانی یک تکنیک مهندسی شده ‌است و قطعا برای استفاده در فضاهای کارگاهی نیاز به اعمال محاسبه دقیق داریم. اما غالبا برای مصارف خانگی ضریب 0.5 الی 0.6 برای اعمال ضریب هم‌زمانی کافی است. عدد به ‌دست ‌آمده پس ‌از اعمال ضریب هم‌زمانی همان مقدار توان مورد نیاز شما برای تهیه یک موتور برق ایده‌آل است. توان تولید شده انواع مدل های موتور برق واکسون نباید از مقدار به‌ دست‌ آمده کمتر باشد. توصیه می‌شود که نزدیک‌ترین مدل با توان بالاتر از مقدار محاسبه‌ شده را تهیه کنید.

مزایای استفاده از موتور برق‌های بنزینی

انواع مدل‌های موتور برق واکسون همگی از سری مدل‌های بنزین سوز هستند. در کل مولدهای بنزین سوز نمونه‌های توانمند با حجم کاربردی گسترده می‌باشند. این مولدها در حال حاضر بیش‌ از مدل‌های دیزلی و یا گازی استفاده می‌شوند و قطعا قابلیت‌های مناسب فنی در این متداول شدن کاملاً تاثیرگذار بوده ‌است.

اگر در تکاپوی خرید موتور برق بنزینی واکسون هستید، قطعا تحت تاثیر مزایای استفاده از این مولدها قرار می‌گیرید. در ادامه به چند نکته ساده از مزایای قابل‌توجه موتور برق بنزینی واکسون در توان‌های گوناگون آن اشاره می‌کنیم.

  • سوخت بنزین متداول‌ترین سوخت است. تهیه آسان سوخت از مزیت‌های قابل‌توجه موتور برق‌های بنزینی است. اگر چه بنزین نسبتاً از گازوئیل گران‌تر است؛ اما تهیه آن با سهولت بهتری انجام می‌شود. استفاده از موتورهای ۴ زمانه در انواع مدل‌های موتور برق واکسون باعث شده تا برای تامین سوخت نیازی به استفاده از سوخت ترکیبی نداشته باشیم و قطعا این نکته از قابلیت‌های کلیدی در انواع مولدهای خوش نفس واکسون است.
  • شرایط تعمیر و نگهداری از موتورهای بنزینی بسیار ساده‌تر از موتورهای دیزلی و یا گازی است. این شرایط تعمیر و نگهداری سبک الگوی استفاده از موتور برق‌های بنزینی را توجیه می‌کند. خصوصاً سبک طراحی موتور برق واکسون نیز این ویژگی را دارد. موتورهای واکسون الگوی طراحی ساده‌ای دارند که شرایط استفاده از آنها را کاملاً سرراست و ایده‌آل خواهد کرد.

موتور برق بنزینی واکسون مدل ۵۵۰۰ استارتی چرخ و دسته دار

  • میزان تولید آلایندگی موتورهای بنزینی خیلی کمتر از موتورهای دیزلی است. به ‌علت تولید آلایندگی کمتر، این موتور برق‌های بنزین سوز مناسب نصب شدن در فضاهای بسته ساختمانی و اداری هستند. حجم آلایندگی انواع مدل‌های موتور برق واکسون بسیار کم است که تمامی آنها را تبدیل به مدل‌های کاملاً ایده‌آل برای نصب شدن در فضاهای سرپوشیده خانگی و اداری خواهد کرد.
  • شرایط راه‌اندازی تا تنظیمات برق خروجی در انواع موتور برق‌های بنزین سوز بسیار ساده‌تر از مولدهای دیزلی است. روش کار ساده، الگوی طراحی ایده‌آلی است که باعث شده تا استفاده از مولدهای بنزین سوز کاملاً متداول باشد. واکسون نیز در این زمینه روند طراحی کاملاً برجسته‌ای دارد. سری مدل‌های موتور برق بنزینی واکسون از سبک راه‌اندازی ساده تا تنظیمات قابل‌فهمی دارند و از این منظر در تیپ مدل‌های راه‌اندازی ساده بازار قرار می‌گیرند.
  • موتورهای بنزینی عملکردی نرم و روان با مقدار تولید صدای کم به نسبت از مولدهای دیزلی دارند. موتورهای دیزلی با مقدار تولید صدای بسیار بالایی کار می‌کنند که شاید در فضاهای کارگاهی قابل‌توجیه باشند؛ اما قطعا در محیط‌های ساکت خانگی و اداری غیرقابل‌تحمل می‌شوند. اگر چه حالا از ایده مولدهای کانوپی دار برای نصب در فضاهای خانگی و اداری استفاده می‌شود؛ اما در کل تهیه و کار با یک مولد سایلنت همیشه ایده‌آل فضاهای خانگی و اداری است و سری مدل‌های موتور برق بنزینی واکسون در تامین این فضای کار سایلنت بهترین هستند.

سخن پایانی

انواع مدل‌های موتور برق واکسون در توان‌های گوناگون با قابلیت فنی، مناسب تهیه سطح ولتاژ ۲۲۰ ولت تک‌فاز طراحی شده‌اند. این موتور برق‌های بنزین سوز همگی در لیست مولدهای میان رده بازار هستند. در سطح بازار به‌ راحتی می‌توانید لیست بلندبالایی از رقبای سرسخت تهیه کنید که برخی از آنها قطعا قابلیت‌های فنی برجسته‌تری به نسبت از مدل‌های موتور برق واکسون دارند. اما قیمت موتور برق بنزینی واکسون یک معیار ساده است که سطح استقبال از این محصول چینی را نمایان‌تر کرده ‌است. قیمت موتور برق واکسون در مقایسه با قابلیت‌های فنی و کاربردی آن در شرایطی کاملاً اقتصادی تنظیم شده‌ است. در کل خرید موتور برق بنزینی واکسون در مقایسه با سطح امکانات، کارایی و قابلیت‌های فنی ای که ارائه می‌کند، خریدی مقرون‌به‌صرفه، قابل به ‌اعتماد و کار راه‌انداز است که می‌تواند برای سالیان طولانی نیاز شما به حضور یک موتور برق خوش نفس را تامین نماید. گروه نیکا کورپ نمایندگی موتور برق واکسون آماده است تا به شما برای خرید انواع مدل های موتور برق واکسون مشاوره های لازم را ارائه نماید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5