خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

موتور برق بنزینی Loncin

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
موتور برق بنزینی
  • موتور برق بنزینی
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

موتور برق بنزینی لانسین

موتور برق یک ماشین کوچک اما تمام ‌عیار برای تولید جریان برق است. این ماشین یک مبدل انرژی است تا قابلیت‌های مکانیکی موتورهای احتراق داخلی را تبدیل به قدرت متداول و بسیار کاربردی از انرژی الکتریکی تحت یک ولتاژ کاملاً استاندارد نماید. قطعا استفاده از یک موتور برق با قابلیت‌های ایده‌آل فنی مورد توجه هر کسی قرار دارد. سری مدل‌های موتور برق لانسین از بهترین مولدهای بازار هستند که می‌توانند قابلیت‌های فنی مناسبی را در حد تواندهی برق 220 تک‌ فاز تامین نمایند.

انواع مدل‌های موتور برق لانسین در توان‌های گوناگون مناسب نیازهای خانگی تا فعالیت‌های گسترده صنعتی طراحی شده‌اند. این مولدها از ضریب اطمینان بالایی در حین کار برخوردار هستند و با حضور قطعات فنی که کیفیت خوبی دارند مونتاژ شده‌اند. در طراحی آنها حضور امکانات برجسته از ایده‌های مدرن استفاده ‌شده است. در کل می‌توانیم انواع مدل‌های موتور برق لانسین را در لیست نمونه‌های خوش نفس بازار از سری مدل‌های میان رده با قیمت کاملاً اقتصادی قرار بدهیم.

موتور برق بنزینی لانسین مدل ۳۵۰۰

کمپانی لانسین، یکی از معتبر ترین کمپانی های چینی در زمینه تولید محصولات صنعتی نظیر پمپ های آب، موتور ها و انواع موتور برق می باشد. در این مطلب قصد داریم انواع موتور برق بنزینی لانسین را که در حال حاضر استفاده از آن بسیار پر کاربرد است را معرفی کنیم. کیفیت موتور برق لانسین هم تراز موتور برق های جیانگ دانگ و هوندا المکس می باشد و می توان موتور برق بنزینی Loncin رایکی از انواع موتور برق چینی با کیفیت بازار دانست.

موتور برق بنزینی لانسین

لانسین یک کمپانی ریشه‌دار چینی است که سری تجهیزات مهندسی شده ‌از ماشین ‌آلات موتوری را تولید می‌کند. ماشین ‌آلات مکانیزه شده‌ی لانسین در سطح بازار کاملاً شناخته‌ شده هستند. موتور برق بنزینی لانسین یک از همین ماشین‌های توانمند و مکانیزه شده از کمپانی برجسته چینی است. اگر به ‌دنبال تامین یک مولد کار کشته با توانایی‌های قابل ‌اعتماد از سری موتور برق‌های تک‌ فاز با سوخت بنزینی هستید، بهتر است در این مطلب همراه ما باشید. چرا که قصد داریم تا در تشریح مفصل از قابلیت‌های برجسته فنی در طراحی انواع مدل‌های موتور برق لانسین بپردازیم.

در نظر داشته باشید که مولدهای موتور بنزینی از سری مولدهای بسیار کاربردی هستند و در سطح بازار استقبال خوبی برای تهیه یک موتور برق توانمند بنزینی وجود دارد. خرید موتور برق بنزینی لانسین می‌تواند الگوی مطمئنی از تامین یک مولد خوش نفس چینی باشد که تحت شرایط قیمت‌ گذاری مناسبی عرضه می‌شود. در حال ‌حاضر قیمت موتور برق لانسین در مقایسه با نمونه‌های هم ‌تراز چینی از سری مدل‌های جیانگ دانگ و حتی مدل‌های طرح هوندا مناسب‌تر است. در عین ‌حال این مولدها از کنار هم قرار گرفتن بخش‌های متعدد فنی در یکی مونتاژ کاملاً حساب ‌شده طراحی شده‌اند. در ادامه به بحث فنی در مورد انواع مدل‌های موتور برق لانسین در توان‌های گوناگون می‌پردازیم.

ویژگی های موتور برق بنزینی Loncin

  • موتور پر قدرت بنزینی 4 زمانه
  • مجهز به سیستم AVR در تمامی مدل ها
  • سنسور هشدار دهنده کاهش روغن موتور جهت جلوگیری از آسیب به موتور
  • شاسی محکم و حمل آسان موتور برق
  • سیستم استارت هندلی و استارتی

ویژگی‌های مطرح ‌شده از قابلیت‌های استاندارد با رویکرد طراحی مدرن هستند که در تمامی مدل‌های موتور برق لانسین حضور دارند. در ادامه به تشریح این ویزگی ها می پردازیم.

استفاده از یک موتور چهار زمانه تقریباً تبدیل به یک ایده متداول شده ‌است که عموم برندهای مطرح سعی دارند تا از این موتورها با قابلیت‌های مناسب فنی در ظرفیت‌های گوناگون استفاده کنند. در تمامی مدل‌های موتور برق بنزینی لانسین نیز خیلی هوشمندانه از این موتورهای عملکرد چهار زمانه استفاده شده ‌است. این موتورها شرایط کارکردی روان، عملکردی کم‌ صدا، میزان آلایندگی کم و البته راندمان تولید انرژی مکانیکی بالایی دارند.

کارتن موتور برق بنزینی لانسین

سیستم تنظیم اتوماتیک سطح ولتاژ که با عنوان سیستم AVR می‌شناسیم از دیگر قابلیت‌های تقریباً متداول است که در محصولات عموم برندهای ریشه‌دار پیش‌ بینی ‌شده است. انواع مدل‌های موتور برق لانسین نیز دارای سیستم تنظیم ولتاژ اتوماتیک هستند. این سیستم کار شده در مدل‌های لانسین قابلیت پاسخ‌ گویی خوبی دارد. سیستم نسبت‌ به کوچک‌ترین تغییرات بار در سمت مصرف‌ کننده موتور برق‌های لانسین حساس است و به ‌خوبی می‌تواند تلرانس بار را مدیریت کند.

سیستم AVR در انواع مدل‌های موتور برق لانسین نسبت ‌به تغییرات بار به ‌خوبی پاسخ می‌دهد و خیلی سریع شرایط تولید سیگنال 220 ولت جریان تک ‌فاز را مدیریت می‌کند.

برای مخزن روغن انواع مدل‌های موتور برق لانسین از یک سیستم هشدار کاهش سطح روغن نیز استفاده شده ‌است. این سنسور در داخل مخزن روغن نصب ‌شده است و در یک پروسه الکترومکانیکی کمبود روغن در داخل مخزن دستگاه را تشخیص خواهد داد. حضور این سنسور مانع از فعالیت بدون روغن موتور دستگاه خواهد شد. به ‌این ‌ترتیب احتمال خرابی موتور بنزینی در محصولات طراحی‌ شده لانسین بسیار کم است.

تمامی مدل‌های طراحی ‌شده از موتور برق بنزینی لانسین دارای شاسی‌های فلزی بسیار مقاوم و ماندگاری هستند. این شاسی‌ها در ابعاد جمع ‌و جور با طراحی فشرده بخش‌های مکانیکی و الکترونیکی طراحی شده‌ است تا در نهایت برای ما یک موتور برق با ابعاد بسیار کوچک در حد توان همراه با شرایط ایده‌آل حمل‌ و نقل را فراهم آورد. از طرفی تمامی مدل‌ها دارای شاسی‌های بسیار مقاوم هستند که شرایط حمل‌ و نقل و جابجایی بسیار ساده و کارآمد مناسب پوشش نیازهای سیار را تامین می‌نمایند.

موتور برق‌های توان پایین برند لانسین از سیستم استارت هندلی استفاده می‌کنند. اما برای طراحی مدل‌های توان بالا با ابعاد کاربرد صنعتی این برند از موتورهای استارت الکتریکی استفاده ‌شده است. این پوشش متنوع از یک راه ‌اندازی موتورهای بنزینی قابلیت‌های فنی دسته بالای انواع مدل‌های موتور برق لانسین را نمایان می‌سازد. در عین ‌حال دست مصرف ‌کنندگان در انتخاب نحوه راه ‌اندازی تا ایجاد الگوهای متنوع از راه ‌اندازی دستی، اتوماتیک و یا تدارک سیستم‌های برق اضطراری را فراهم خواهند کرد.

موتور برق لانسین مدل LC1600

موتور برق لانسین مدل LC1600 سبک‌ترین مدل طراحی‌ شده از این برند چینی است که با قابلیت 800 وات در حد مدل‌های یک کیلو واتی طراحی شده‌ است. اگرچه در شرایط حداکثری می‌توانید مقدار توان یک کیلو واتی را از این موتور برق کوچک لانسین استخراج کنید، اما در عمل تنها قابلیت تولید توان 850 وات انرژی الکتریکی تحت ولتاژ 220 ولت جریان متناوب شهری فراهم است.

موتور برق لانسین مدل LC1600 یک مولد تمام مسافرتی است. کل ابعاد این موتور برق در یک قاب مکعبی با اندازه‌های 47*36*41 سانتی‌ متری و در وزن بسیار سبک 26 کیلو گرمی طراحی شده ‌است. تمام شرایط طراحی این موتور برق رسیدن به الگوی طراحی سیار مناسب جا به ‌جایی ساده برای فعالیت‌های مسافری، کمپینگ، گردشگری و... می‌باشد. قطعا از حد توان بسیار کم 800 واتی این موتور برق نمی‌توانیم انتظار استفاده در فضاهای خانگی و یا کارگاهی را داشته ‌باشیم.

موتور برق بنزینی لانسین مدل ۱۶۰۰

در طراحی بحث فنی این موتور برق بنزینی لانسین از یک موتور تک‌ سیلندر با عملکرد چهار زمانه استفاده شده ‌است. طراحی چهار زمانه در حجم کوچک موتور از قابلیت‌های برجسته این موتور برق مسافرتی است. چرا که در نهایت برای ما از یک عملکرد روان با مقدار تولید صدای کم و البته مصرف سوخت مناسب آماده کرده‌ است. موتور تک ‌سیلندر و چهار زمانه این مولد سبک لانسین از نوع تنفس طبیعی است که با الگوی هوا خنک کار می‌کند. موتور دارای یک مخزن روغن 0.35 لیتری است که باید آن را با روغن نمره 2050 مناسب استفاده در موتورهای تک‌ سیلندر بنزینی پر کنید. در عین ‌حال برای این موتور کوچک یک مخزن سوخت 9 لیتری پیش‌ بینی ‌شده است که با توجه به میزان مصرف سوخت 0.3 لیتر در هر ساعت قادر است تا مدت‌ها شرایط کارکرد مستمر موتور برق لانسین مدل LC1600 را فراهم نماید.

موتور استارت هندلی است و با عملکرد تقریباً سایلنت و میزان تولید صدای 70 دسی ‌بل کار می‌کند. شاسی این موتور برق فاقد چرخ و یا دسته طراحی شده ‌است. البته با توجه به وزن سبک 26 کیلو گرمی عملاً هیچ چالش جدی برای جابجایی و یا حمل‌ و نقل ساده این مولد در فضاهای مسافرتی و کمپینگ نداریم. آلترناتیو تک ‌فاز این مولد سبک لانسین مجهز به یک سیستم تنظیم اتوماتیک ولتاژ AVR است که سرعت پاسخ‌گویی مناسبی دارد و می‌تواند مقدار تلرانس بار را در مدت ‌زمانی کوتاه تشخیص داده و به ‌سرعت سطح ولتاژ خروجی موتور برقی سبک لانسین را در حدی کاملاً ثابت و استاندارد نگه دارد.

موتور برق 2 کیلووات لانسین 2500

موتور برقی لانسین 2500 که با مدل LC2500 شناخته می شود، موتور برقی است که برای مصارف صنعتی و خانگی طراحی شده است. موتور برق 2500 لانسین، با طراحی جمع و جور و توان مناسب، موتور برقی ایده آل برای روشن کردن یخجال های کوچک، فریزر، مایکرو ویو، تلویزیون و تامین برق کارگاه های کوچک می باشد.

موتور برق LC2500 با بهره گیری از یک موتور 5.5 اسب چهار زمانه هوا خنک و با حجم 196 cc ماکزیمم توان خروجی 2.2 کیلو وات را ارائه می دهد. نوع موتور در این موتور برق OHV است که با قرار گرفتن سوپاپ ها در بالای محفظه احتراق باعث عملکرد روان و آرام موتور، کاهش مصرف روغن و افزایش طول عمر موتور می شود.

موتور برق بنزینی لانسین مدل ۲۵۰۰

موتور برق لانسین مدل LC2500 از تیپ مولدهای سبک با قابلیت تولید توان استاندارد 2 کیلو وات است. توانایی این موتور برق بنزینی لانسین مناسب فعالیت‌های کارگاهی برای راه ‌اندازی تجهیزات مکانیزه شده با حضور موتورهای قدرتمند ابعاد صنعتی نیست. حد توان 2 کیلو واتی این مولد یک حجم قدرت کافی برای فعالیت‌های سبک خانگی، اداری و حتی راه ‌اندازی ابزارهای سبک کارگاهی تا ادوات معمولی باغبانی و کشاورزی است.

موتور تک ‌سیلندر کار شده در این موتور برق بنزینی لانسین تیپ عملکرد چهار زمانه دارد. این موتور تحت تأمین راندمان کاری بالا یک موتور تک‌ سیلندر و خوش نفس با میزان تولید صدای کم، عملکرد روان و قابلیت توانایی مناسب نسبت به حجم 196 سی ‌سی است. حجم تک‌ سیلندر این موتور برق لانسین فقط 196 سی ‌سی است که عملاً با توجه به میزان توانایی 2 کیلو وات توان نامی و 2.5 کیلو وات توان اضطراری یک حجم موتور قابل ‌توجه است.

برای موتور تک ‌سیلندر این مولد 2 کیلو واتی برند لانسین یک باک سوخت با ظرفیت 18 لیتری نصب شده ‌است. این میزان سوخت حجم بنزین کافی برای عملکرد حداکثر 15 ساعت کار متوالی تحت بار نامی موتور برق لانسین می‌باشد. در عین‌ حال برای این موتور تک ‌سیلندر یک مخزن روغن با ظرفیت 0.6 لیتری پیش ‌بینی شده ‌است. برای این موتور باید از روغن مناسب 2050 استفاده در موتورهای سبک بنزینی تهیه کرده باشید و در بازه زمانی معین که غالبا به ‌ازای هر 100 ساعت کار است لازم است تا روغن‌ موتور را تعویض کنید.

موتور برق لانسین مدل LC2500 مخصوص فعالیت سبک در پوشش نیازهای سیار طراحی شده ‌است. کل وزن این موتور برق لانسین چیزی در حدود 40 کیلو گرم است که با ابعاد کوچک 59*43*48 سانتی ‌متری عملاً یک طرح کاملاً سیار برای حمل‌ و نقل ساده دارد. این موتور برق لانسین را می‌توانید خیلی ساده در صندوق عقب خودروی شخصی قرار داده و با ضریب قدرت مانور بالایی در عمده شرایط سیار و یا مسافرتی استفاده کنید.

در عین ‌حال حمل‌ و نقل آن برای استفاده در مناطق دور افتاده مناسب است. عمده خرید موتور برق بنزینی لانسین مدل LC2500 برای استفاده در پوشش نیازهای سبک خانگی و یا راه ‌اندازی ادوات سبک باغبانی است. با این موتور برق تقریباً می‌توانید طیف کاملی از تجهیزات سبک و استاندارد یک خانه متداول مانند یخچال، کولر، چند عدد روشنایی و امثالهم را روشن کنید و از طرفی مولد مذکور با توان 2.5 کیلو واتی یک مولد نیمه ‌سنگین برای فعالیت‌های متوسط باغبانی است.

موتور برق لانسین مدل LC2500DAS

موتور برق لانسین مدل LC2500DAS سری تکامل‌ یافته از مدلLC2500   است. این مدل با قابلیت تولید توان 2.2 کیلو وات انرژی الکتریکی طراحی‌ شده است. اما در عمل الگوی طراحی کامل‌تر با قابلیت تامین برق در سطح ولتاژ مطمئن‌تری به نسبت از مدل LC2500 دارد.

برای تولید توان 2.2 کیلو واتی این موتور برق بنزینی لانسین از یک موتور تک‌ سیلندر هوا خنک با الگوی کار چهار زمانه استفاده شده ‌است. حجم تک‌ سیلندر این موتور 196 سی ‌سی است. این موتور با سرعت 3000 دور بر دقیقه کار می‌کند و با مصرف سوخت 0.4 لیتر به ‌ازای تولید هر کیلو وات توانایی تامین 2.2 کیلو وات الکتریکی با مقدار ولتاژ 220 ولت تک ‌فاز را دارد. به ‌این ‌ترتیب کل مصرف سوخت این مولد در هر ساعت چیزی کمتر از یک لیتر است که با توجه به طراحی مخزن سوخت 18 لیتری عملاً قابلیت کافی برای کارکرد طولانی ‌مدت در حدود 15 ساعت کار متوالی را دارد. برای موتور تک ‌سیلندر چهار زمانه این موتور برق لانسین از یک مخزن روغن با ظرفیت 0.6 لیتری استفاده شده ‌است که باید آن را با روغن مناسب استفاده در موتورهای تک‌ سیلندر و کم ‌حجم پر کنید.

آلترناتیو تک ‌فاز این موتور برق علاوه‌ بر تأمین سطح ولتاژ 220 ولت، توانایی تولید سطوح ولتاژ 110، 115 و حتی 120 ولت جریان متناوب را دارد. در عین ‌حال برای آلترناتیو این موتور برق لانسین استفاده از برق جریان DC در سطح ولتاژ 12 ولت با حداکثر جریان دهی 8.3 آمپر پیش ‌بینی ‌شده است. این موتور برق می‌تواند توان کافی برای راه ‌اندازی یک پمپ کف‌کش ساده را تامین نماید. موتور استارت هندلی است و حداکثر مقدار تولید صدای آن فقط 75 دسی ‌بل است.

موتور برق بنزینی لانسین مدل ۲۵۰۰ استارتی

این موتور برق با وزن 42 کیلو گرمی در یک شاسی فاقد چرخ و دسته طراحی ‌شده است و در کل الگوی طراحی فشرده با ابعاد کوچک مناسب استفاده در فضاهای سیار مسافرتی و کمپینگ را داشته باشد. در عین‌ حال یک مولد تمام‌ عیار با قابلیت‌های فنی مناسب جهت فعالیت‌های سبک خانگی و اداری می باشد.

مشخصات فنی موتور برق 2 کیلووات لانسین 2500

مدل موتور

G200F/G200FD

نوع موتور

تک سیلندر 4 زمانه

قطر پیستون

68 میلیمتر

کورس پیستون

54 میلیمتر

حجم موتور

196 سی سی

ضریب تراکم

8.5: 1

حجم مخزن روغن

0.6 لیتر

حجم مخزن بنزین

18 لیتر

مدت زمان کار کرد

15 ساعت

مقدار توان دائمی

2 کیلو وات

ماکزیمم توان

2.2 کیلو وات

صدای تولیدی

کمتر از 75 دسی بل

ابعاد

590*430*480

وزن خالص

40/42 کیلو گرم

موتور برق لانسین 3000

موتور برق لانسین 3000 که با عنوان مدل LC3000 شناخته می شود، یکی از بهترین انتخاب ها در زمان قطع برق می باشد. این مدل که از یک موتور درجه 1 چهار زمانه بهره می برد با کمترین آلودگی ممکن عملکردی روان و آرام را ارائه می دهد. این موتور برق دارای مخزن بنزین 18 لیتری می باشد که می توان به طور مداوم 15 ساعت از آن استفاده کرد. از دیگر ویژگی های موتور برق 3000 لانسین ارتعاش بسیار کم موتور و در نتیجه صدای پایین آن است که می توان گفت صدای آن از یک مخلوط کن هم کمتر است!

 

 

موتور برق بنزینی لانسین مدل ۳۰۰۰

 

موتور برق لانسین مدل LC3000 یک تیپ طراحی استاندارد از سری مولدهای خانگی است. با این موتور برق خیلی ساده می‌توانید در هر فضای متعارف خانگی حاضر باشید و تمامی تجهیزات متعارف را راه ‌اندازی کنید. در عین ‌حال سبک طراحی و ابعاد در نظر گرفته ‌شده برای این مولد مناسب استفاده در فعالیت‌های سیار و یا استفاده در مناطق دور افتاده می‌باشد. با موتور برق لانسین مدل LC3000  به ‌راحتی می‌توانید برای راه ‌اندازی انبوه تجهیزات سبک و یا ادوات ساده خانگی و کارگاهی و باغبانی دست‌ به ‌کار شوید.

برای تأمین توان 2.5 کیلو واتی از برق تک ‌فاز 220 ولت جریان متناوب این موتور برق لانسین از یک موتور تک‌ سیلندر با عملکرد 4 زمانه استفاده شده ‌است. موتور هوا خنک است و طبق الگوی کار تنفس طبیعی طراحی ‌شده است. ظرفیت تک ‌سیلندر کار شده در این موتور 196 سی ‌سی است. این تک ‌سیلندر تقریباً کوچک موتور مذکور با نهایت سرعت 3000 دور بر دقیقه توانایی تولید حداکثر 2.5 کیلو وات انرژی الکتریکی را دارد. البته در حالت نامی فقط می‌توانید از حد توان 2.3 کیلو واتی این موتور برق لانسین استفاده کنید.

اگر چه قابلیت‌های تولید توان 2.5 کیلو واتی این مولد سبک کار لانسین تماماً مناسب استفاده در فضاهای سبک خانگی و اداری است. اما در کل با یک مولد که قابلیت‌های فنی مناسب برای پوشش نیازهای سیار دارد مواجه هستیم. وزن خالص این موتور برق لانسین چیزی در حدود 45 کیلو گرم است که در ابعاد با طراحی فشرده به شکل مکعبی با اندازه‌های 59*43*48 ‌سانتی ‌متری طراحی ‌شده است. از نظر وزن و از نظر طراحی این مولد سبک لانسین قابلیت‌های کافی برای پوشش کامل نیازهای خانگی و استفاده سیار را دارد. در عین ‌حال به‌ راحتی می‌توانید از آن در فضاهای کمپینگ، مناطق گردشگری و یا نقاط با دسترسی سخت استفاده کنید.

موتور برق بنزینی لانسین مدل ۳۰۰۰ مدل هندلی

با این ‌همه نباید به ‌سادگی از کنار شرایط کارکرد سایلنت این موتور برق لانسین عبور کنیم. موتور برق مذکور فقط 75 دسی ‌بل صدا تولید می‌کند. این حجم مقدار صدا عملاً شرایط کار مولد سبک سایلت است که کاملاً برای حضور در فضای خانگی و اداری تدارک دیده شده ‌است. با تمام این تفاصیل موتور برق لانسین مدل LC3000 یک میان رده خوش نفس چینی است. برای آنها که به‌ دنبال موتور برق خانگی با شرایط اقتصادی هستند، قیمت موتور برق لانسین مدل LC3000 قطعا جالب ‌توجه خواهد شد. در حال ‌حاضر عمده خرید موتور برق بنزینی لانسین برای پوشش نیازهای خانگی صورت می‌گیرد که قطعا توجه به این مدل کاملاً مطابق با الگوی تامین برق در بسیاری از فعالیت‌های سبک خانگی و سیار و حتی محیط‌های اداری می‌باشد.

مشخصات فنی موتور برق لانسین 3000

مدل موتور

G200F/G200FD

نوع موتور

تک سیلندر 4 زمانه

قطر پیستون

68 میلیمتر

کورس پیستون

54 میلیمتر

حجم موتور

196 سی سی

ضریب تراکم

8.5: 1

حجم مخزن روغن

0.6 لیتر

حجم مخزن بنزین

18 لیتر

مدت زمان کار کرد

15 ساعت

مقدار توان دائمی

2.3 کیلو وات

ماکزیمم توان

2.5 کیلو وات

صدای تولیدی

کمتر از 75 دسی بل

ابعاد

590*430*480

وزن خالص

44/46 کیلو گرم

موتور برق لانسین 3500

اگر به دنبال یک موتور برق با توان خروجی 2.8 کیلو وات هستید، موتور برق LC3500 لانسین می تواند یک انتخاب ایده آل باشد. این موتور برق از یک موتور 212 سی سی چهار زمانه بهره می برد که می توان در مصارف مختلف صنعتی و کارگاهی از آن استفاده کرد.

موتور برق بنزینی لانسین مدل ۳۵۰۰

موتور برق لانسینLC3500 یک مدل کاملاً استاندارد برای پوشش 3 کیلو وات توان الکتریکی است. موتور برق‌های سه کیلو واتی از سری مدل‌های بسیار کاربردی هستند که حجم فروش و بازخورد آن زیاد است. در واقع اگر بخواهیم از کنار مدل‌های سیار با قابلیت حمل ‌و نقل ساده در مناطق دور افتاده عبور کنیم و قبل‌ از وارد شدن در موتور برق‌های کارگاهی از سری مدل‌های بسیار کاربردی محیط خانگی و اداری استفاده کنیم، قطعا موتور برق‌های 3 کیلو واتی بهترین و منطقی‌ترین انتخاب شما هستند. موتور برق لانسین مدل LC3500 یکی از همین مولدهای توانمند با قابلیت تامین توان سه کیلو واتی است.

در بحث فنی برای تامین توان 3 کیلو وات این موتور برق حضور موتور تک ‌سیلندر هوا خنک از نوع تنفس طبیعی را طراحی کرده‌اند. حجم 212 سی ‌سی این موتور تک ‌سیلندر برای تولید توان 2.8 کیلو وات انرژی الکتریکی این مولد کاملاً کافی به ‌نظر می‌رسد. البته بهتر است متوجه سبک طراحی چهار زمانه موتور باشیم که ما را با الگوی طراحی موتورهای کم ‌مصرف، روان با میزان مصرف سوخت اندک مواجه می‌کند. در کل موتور تک ‌سیلندر کار شده در این مولد از پس تامین توان 2.8 کیلو واتی آلترناتیو تمام مس و تک‌ فاز این مولد برمی‌آید.

برای موتور تک ‌سیلندر این موتور برق لانسین از یک مخزن سوخت 18 لیتری استفاده ‌شده است. این مخزن حجم سوخت کافی برای عملکرد متوالی 15 ساعت کارکرد تحت بار نامی موتور برق لانسین LC3500 را تأمین می‌نماید. از طرفی این موتور دارای یک مخزن روغن با ظرفیت 0.6 لیتری است که باید آن را با روغن مناسب نمره 2050 استفاده موتورهای تک ‌سیلندر بنزینی پر کنید و به ‌ازای هر 100 ساعت کار متوالی لازم است تا حجم روغن‌ موتور را به ‌طور کامل تعویض نمایید.

موتور تک ‌سیلندر کار شده در این مدل استارت هندلی است. موتور تحت توان نامی می‌تواند مقدار 2.8 کیلو وات انرژی الکتریکی تک‌ فاز 220 ولت جریان متناوب شهری را تولید نماید. اما در صورت نیاز می‌توانید با حداکثر 3.1 کیلو وات آن را راه ‌اندازی کنید. وزن موتور برق لانسین مدل LC3500 مقدار 47 کیلو گرم است که در ابعاد جمع ‌و جوری طراحی ‌شده است. با مقدار تولید صدای 76 دسی ‌بل عملاً این مولد یک موتور برق سایلنت مناسب فعالیت‌های سبک خانگی، اداری و یا نصب در فضاهای فروشگاهی و خدماتی است. در عین ‌حال با توان نه ‌چندان سطح بالای 3 کیلو واتی این موتور برق می‌توانید ادوات سبک کارگاهی را راه‌اندازی کنید و حتی در سطح فعالیت‌های باغبانی ظاهر شوید. از طرفی خط ولتاژ 220 ولت این مولد مناسب راه ‌اندازی تجهیزاتی مانند کف‌کش های باغبانی است.

موتور برق لانسین مدل Lc3500DAS

این مدل در امتداد موتور برق لانسین LC3500  با قابلیت‌های فنی ویژه‌تری طراحی شده‌ است. موتور برق لانسین مدل Lc3500DAS  یک موتور برق در تیپ مولدهای سه کیلو واتی است. توان نامی این موتور برق 2.8 کیلو وات است که عملاً یک سطح توان مناسب برای فعالیت‌های خانگی و یا تامین نیازهای سبک اداری و خدماتی و البته پوشش فعالیت‌های کارگاهی است. علاوه ‌بر این موارد موتور برق لانسین مدل Lc3500DAS برای استفاده در فضاهای سیار و یا پوشش نیازهای مسافرتی مانند تامین برق کمپینگ و مناطق گردشگری طراحی شده‌ است. اگرچه شاسی این مدل فاقد چرخ است اما طراحی دسته‌های ارگونومیک در کنار وزن کم و بخش‌های فنی فشرده الگوی کار این مدل را کاملاً مناسب استفاده در فضای سیار و مسافرتی کرده ‌است.

برای تامین حداکثر توان 3.3 کیلو وات تک ‌فاز 220 ولت جریان متناوب این موتور برق لانسین از یک موتور تک ‌سیلندر هوا خنک استفاده شده ‌است. موتور چهار زمانه است و با سرعت 3000 دور بر دقیقه فعالیت می‌کند. میزان مصرف سوخت این موتور 1.1 لیتر به ‌ازای تولید هر کیلو وات انرژی الکتریکی است. برای این موتور از یک باک سوخت 18 لیتری استفاده شده ‌است که میزان سوخت کافی برای فعالیت حداکثر 15 ساعت کار متوالی تحت بار نامی موتور برق را دارد.

آلترناتور این موتور برق لانسین علاوه ‌بر تولید برق ۲۲۰ ولت جریان متناوب توانایی تولید برق ۱۲ ولت جریان DC را نیز دارد که عملاً حجم توان کافی برای فعال کردن انواع کف‌کش در محیط‌های باغبانی و کشاورزی را تامین می‌نماید. از طرفی برای این مولد از یک سیستم تنظیم ولتاژ اتوماتیک نیز استفاده ‌شده است. سیستم AVR کار شده سرعت پاسخ‌ دهی مناسبی دارد و می‌تواند در مدت‌ زمانی کوتاه سطح تلرانس شدید بارهای الکتریکی موتور برق را شناسایی کرده و سرعت عملیات تنظیم و تثبیت سطح ولتاژ را نهایی سازد.

وزن موتور برق لانسین مدل Lc3500DAS  چیزی در حدود ۴۲ کیلو گرم است که با طراحی در ابعاد فشرده از نیازهای سیار و گردشگری تا پوشش فعالیت‌های متنوع خانگی و اداری کاربرد دارد.

مشخصات فنی موتور برق لانسین 3500

مدل موتور

GF210FA/GF210FAD

نوع موتور

تک سیلندر 4 زمانه

قطر پیستون

70 میلیمتر

کورس پیستون

55 میلیمتر

حجم موتور

212 سی سی

ضریب تراکم

8.2: 1

حجم مخزن روغن

0.6 لیتر

حجم مخزن بنزین

18 لیتر

مدت زمان کار کرد

15 ساعت

مقدار توان دائمی

2.8 کیلو وات

ماکزیمم توان

3.1 کیلو وات

صدای تولیدی

کمتر از 76 دسی بل

ابعاد

675*540*540

وزن خالص

47/49 کیلو گرم

 

موتور برق لانسین 5000

موتور برق LC5000 لانسین که توان اسمی 4.5 کیلو وات و توان دائم 4 کیلو وات را دارا می باشد می تواند یک موتور برق مناسب برای کارگاه ها و گاراژ های کوچک باشد. حجم موتور LC5000 لانسین 389 سی سی می باشد که با به کار گیری تکنولوژی روز در ساخت آن، ارتعاش و صدای موتور بسیار کم شده است. موتور برق 4 کیلو وات لانسین با مخزن بنزین 25 لیتری می تواند 10 ساعت به طور مداوم به شما برق دهد. همچنین این مدل همانند سایر مدل های لانسین با بهره گیری از ویژگی AVR یک ولتاژ ثابت را ارائه داده و وجود سنسور هشدار کاهش روغن باعث جلوگیری از آسیب دیدگی موتور می شود.

 

موتور برق بنزینی لانسین مدل ۵۰۰۰

موتور برق لانسین 5000 با الگوی مدل‌های استاندارد مناسب فعالیت در محیط‌های کارگاهی طراحی شده‌ است. اما با حد نصاب 4.5 کیلو وات انرژی الکتریکی تحت ولتاژ تک‌ فاز 220 ولت چندان قابلیت گسترده برای حضور در فضاهای کاملاً حرفه‌ای از محیط‌های کارگاهی را ندارد. در میان انواع مدل‌های موتور برق لانسین باید این تیپ 4.5 کیلو واتی را به ‌عنوان یک مولد همه ‌کاره معرفی کنیم. مولدی که در حد فاصل مصارف گسترده خانگی تا پوشش نیازهای سبک کارگاهی و باغبانی طراحی شده‌ است.

موتور تک‌ سیلندر بنزین سوز این موتور برق لانسین با داشتن حجم قابل‌ توجه 389 سی ‌سی از نوع تنفس طبیعی است که طبق الگوی هوا خنک کار می‌کند. این موتور طراحی فشرده، قدرت فنی مناسب با مقدار راندمان تولید توان مکانیکی قابل ‌قبولی دارد. البته برای آلترناتیو این موتور برق لانسین قابلیت تولید برق تک ‌فاز 220 ولت جریان متناوب پیش ‌بینی‌شده است. با احتساب حضور موتور تک‌ سیلندر در حجم 389 سی ‌سی و سرعت 3000 دور بر دقیقه، نهایت قدرت الکتریکی این مولد چیزی بالغ ‌بر 4 کیلو وات توان دائمی و 4.5 کیلو وات ماکزیمم توان است.

مقدار توان 4 کیلو واتی قطعا فراتر از نیازهای متعارف یک خانه معمولی است. اما برای تبدیل شدن به توان کاملاً حرفه‌ای فضای کارگاهی چندان توانمند نیست. با این مقدار قدرت الکتریکی حداکثر می‌توانید یک دستگاه کارگاهی را به شکل مستقل راه ‌اندازی کنید. در عین ‌حال این موتور برق لانسین توانایی تامین قدرت الکتریکی مناسب ترانس‌های جوشکاری را ندارد. پس اگر در محیط کارگاه به ‌دنبال فعالیت‌های حرفه‌ای جوشکاری هستید، توصیه می‌شود تا خرید موتور برق بنزینی لانسین در مدل‌های توانمندتر را بررسی کنید. اما در کل موتور برق لانسین 5000 یک تیپ همه‌ کاره است که از محیط خانه‌ تا فضای کارگاه و اداری و حتی محیط‌های باغبانی توانایی راه ‌اندازی تجهیزات و ادوات متنوع را دارد.

وزن موتور برق لانسین چیزی در حدود 74 کیلو گرم است. این موتور برق در ابعاد 64*54*55 سانتی ‌متری طراحی شده ‌است. اگرچه اسلوب طراحی فشرده‌ای دارد و عملاً می‌توانیم حجم مکعبی شکل این مولد را در تیپ موتور برق‌های کوچک قرار بدهیم، اما با توجه به طراحی شاسی بدون چرخ شرایط حمل‌ و نقل راحتی ندارد. این مولد برای فعالیت‌های سیار و با استفاده در مناطق دور افتاده طراحی نشده ‌است. در عین ‌حال شرایط جا به ‌جایی ساده در محیط کارگاهی را ندارد. بلکه به شکلی طراحی ‌شده است تا با اشغال کمترین فضا در یک محیط خانگی، اداری، خدماتی و حتی کارگاهی نصب‌ شده و در عملکردی روان با کمترین میزان تولید صدای 76 دسی ‌بل برق تک ‌فاز مورد نیاز انبوه تجهیزات را تامین نماید. حضور سه عدد پریز تک ‌فاز از مشخصه‌های جالب در طراحی این مولد لانسین است که به‌ راحتی توانایی فعال کردن چندین تجهیز الکتریکی ساده و کم‌ توان را دارد.

مشخصات فنی موتور برق لانسین 5000

مدل موتور

GF390F/G390D

نوع موتور

تک سیلندر 4 زمانه

قطر پیستون

88 میلیمتر

کورس پیستون

64 میلیمتر

حجم موتور

389 سی سی

ضریب تراکم

8: 1

حجم مخزن روغن

1.1 لیتر

حجم مخزن بنزین

25 لیتر

مدت زمان کار کرد

10 ساعت

مقدار توان دائمی

4 کیلو وات

ماکزیمم توان

4.5 کیلو وات

صدای تولیدی

کمتر از 76 دسی بل

ابعاد

681*546*550

وزن خالص

73/75 کیلو گرم

 

موتور برق لانسین 6500

موتور برق LC6500 یک موتور برق با توان اسمی 5.5 کیو وات و تو ان دائمی 5 کیلو وات می باشد که ایده آل ترین موتور برق برای مصارف مختلف خانگی اعم از روشن کردن همزمان تلویزیون، یخچال، روشنایی ها و کولر می باشد. موتور این موتور برق 389 سی سی بوده و با مخزن 25 لیتری که دراد می تواند 9 ساعت به طور دائم برق تولید کند.

موتور برق بنزینی لانسین مدل ۶۵۰۰

موتور برق لانسین مدل LC6500 با قابلیت‌های کارگاهی طراحی شده‌ است. به هر صورت توانایی تولید 5 کیلو وات توان الکتریکی قطعاً نیازی فراتر از راه‌ اندازی تجهیزات متعارف یک خانه کوچک است. اما وقتی برای راه ‌اندازی تجهیزات یک خانه بزرگ دست به کار شده‌اید و یا می‌خواهید برای یک فضا اداری با تجهیزات متنوع اداری نیروی برق اضطراری را تولید کنید، قطعا به یک موتور برق در حد و اندازه‌های 5  کیلو وات نیاز دارید. موتور برق لانسین مدل LC6500 می‌تواند چنین توانی را در اختیار شما بگذارد.

موتور برق لانسین 6500 یک مولد همه ‌کاره است. حد توان دهی 5.5 کیلو وات این مولد هم مناسب فعالیت‌های خانگی و اداری است و هم برای حضور در فضاهای کاملاً حرفه‌ای کارگاهی و باغبانی طراحی شده ‌است. البته در محیط کارگاه با این توان فقط می‌توانید یک یا دو دستگاه را به شکل هم ‌زمان راه ‌اندازی کنید. موتور برق لانس LC6500 توانایی تامین برق ترانس‌های سبک برای عملیات‌های متنوع جوشکاری را دارد. به ‌این ‌ترتیب عملاً می‌تواند نقش یک مولد همه ‌فن ‌حریف اما سبک کار در فضای کارگاه را بازی کند.

برای تأمین توان 5.5 کیلو واتی این موتور برق لانسین از موتور تک ‌سیلندر چهار زمانه هوا خنک با الگوی تنفس طبیعی استفاده شده ‌است. موتور عملکردی روان، کارکردی راندمان بالا و قابلیت فنی گسترده برای حضور در حد توان دهی 5.5 کیلو واتی را دارد. این موتور با مقدار تولید صدای 76 دسی ‌بل عملاً یک مولد سایلنت مناسب فعالیت‌های خانگی و اداری است. اما حد توان 5.5 کیلو واتی آن یک مولد سبک کارگاهی خواهد شد.

آلترناتیو طراحی ‌شده در این موتور برق لانسین تنها برای تولید برق تک ‌فاز 220 ولت جریان متناوب شهری طراحی ‌شده است. این آلترناتیو تمام مس است و سه عدد خروجی کاملاً مستقل تک ‌فاز را به ‌طور کاملاً پشتیبانی می‌کند. این سه عدد خروجی تک‌ فاز مستقل از یکدیگر هستند به شکلی که هر گونه تنش جریان و یا نوسان بار در یکی از خروجی‌ها هیچ تأثیری در دیگر خروجی‌ها نمی‌گذارد.

موتور برق لانسین مجهز به سیستم تنظیم ولتاژ اتوماتیک AVR می‌باشد. با حضور این سیستم هر گونه تنش بار در سمت خروجی‌های تک‌ فاز موتور برق پیش‌ بینی ‌شده و به ‌سرعت سطح ولتاژ دستگاه تنظیم خواهد شد. در کنار برق 220 ولت تک ‌فاز این موتور برق دارای یک عدد خروجی 12 جریان DC نیز می‌باشد. این خروجی برق 12 ولت مناسب راه‌ اندازی تجهیزات خودرویی و یا راه ‌اندازی موتور پمپ آب‌های شناور مانند انواع کف‌کش است.

مشخصات فنی موتور برق لانسین 6500

مدل موتور

GF390F/G390D

نوع موتور

تک سیلندر 4 زمانه

قطر پیستون

88 میلیمتر

کورس پیستون

64 میلیمتر

حجم موتور

389 سی سی

ضریب تراکم

8: 1

حجم مخزن روغن

1.1 لیتر

حجم مخزن بنزین

25 لیتر

مدت زمان کار کرد

9 ساعت

مقدار توان دائمی

5 کیلو وات

ماکزیمم توان

5.5 کیلو وات

صدای تولیدی

کمتر از 76 دسی بل

ابعاد

681*546*550

وزن خالص

77/79 کیلو گرم

 

موتور برق لانسین 8000

موتور برق LC8000 لانسین یک موتور برق 6 کیلو وات می باشد که ماکزیمم توان آن 6.5 کیلو وات است. این موتور برق بهترین موتور برق برای روشن کردن اکثر لوازم خانه نظیر ماشین های لباس شویی و ظرفشویی، یخچال فریزر و ... می باشد. همچنین در مصارفی نظیر راه اندازی چکش های دریلی و میکسر های سیمان در پروژه های ساختمانی مناسب است.

موتور برق لانسین مدل LC8000 شرایط استفاده کامل در فضای کاملاً حرفه‌ای کارگاهی را دارد. این موتور برق با قابلیت تولید توان حداکثر 6.5 کیلو واتی به ‌راحتی می‌تواند انبوه تجهیزات سنگین کارگاهی را راه ‌اندازی کند. از طرفی حد توان مناسب برای فعال کردن بزرگ‌ترین موتور پمپ آب‌های باغبانی را دارد. از طرف دیگر حد توان 6.5 کیلو واتی این مولد کاملاً مناسب فعالیت در فضاهای خانگی است. حتی با این حد توان می‌توانیم انرژی الکتریکی کافی برای 2 عدد خانه را به ‌طور کامل تامین نماییم.

موتور برق بنزینی لانسین مدل ۸۰۰۰

برای تولید برق 6.5 کیلو واتی موتور برق لانسین مدل LC8000 از یک موتور تک ‌سیلندر با عملکرد چهار زمانه استفاده شده ‌است. موتور هوا خنک است و طبق الگوی تنفس طبیعی طراحی شده‌ است. عملکرد چهار زمانه موتور شرایط کارکرد آن را کاملاً روان، سریع و البته قدرتمند با میزان مصرف سوخت کم کرده ‌است. درکل نظم طراحی موتور برق لانسین مدل LC8000 از طراحی استاندارد مناسب فعالیت‌های کارگاهی است. البته آلترناتیو طراحی‌ شده در این مدل فقط توانایی تامین برق تک ‌فاز 220 ولت جریان متناوب شهری را دارد.
حجم موتور تک‌ سیلندر این مدل 420 سی ‌سی است. موتور برق لانس با حداکثر سرعت 3000 دور بر دقیقه در نهایت قادر است تا شش کیلو وات توان نامی و حداکثر 6.5 کیلو وات توان الکتریکی را تولید نماید. برای این موتور از یک باک سوخت 25 لیتری استفاده شده ‌است که میزان سوخت کافی برای فعالیت حداقل هشت ساعت کارکرد متوالی دستگاه است. در عین‌ حال برای این موتور از یک مخزن روغن 1.1 لیتری نیز پیش ‌بینی ‌شده است که باید این مخزن را از روغن نمره 2050 مخصوص فعالیت موتورهای سبک و تک‌ سیلندر بنزینی پر کنید.
موتور برق لانسین LC8000 طراحی فشرده‌ای دارد. وزن خالص این موتور برق تنها 86 کیلو گرم است که در یک شاسی مکعبی شکل با جانمایی فشرده در ابعاد 68*54*54 سانتی ‌متری طراحی ‌شده است. البته برای وزن سنگین با شاسی تقریباً حجیم این موتور برق لانسین هیچ چرخ و یا دسته ارگونومیک پیش‌ بینی نشده ‌است. بنابراین با توجه به ابعاد سنگین و حجیم چندان قابلیت حمل‌ و نقل ساده‌ای ندارد. در کل این موتور برق برای استقرار با کمترین جا به‌ جایی در محیط‌های خانگی و اداری و حتی فضاهای کارگاهی طراحی شده‌ است. علاوه ‌بر سه خط ولتاژ تک ‌فاز تعبیه ‌شده در این موتور برق لانسین از یک خط 220 ولت جریان نیز گنجانده شده ‌است که سطح توان استاندارد برای فعال کردن موتور پمپ آب‌های شناور باغبانی مانند انواع کف‌کش می‌باشد.

مشخصات فنی موتور برق لانسین 8000

مدل موتور

G420F-1/G420FD-1

نوع موتور

تک سیلندر 4 زمانه

قطر پیستون

90 میلیمتر

کورس پیستون

66 میلیمتر

حجم موتور

420 سی سی

ضریب تراکم

8.3: 1

حجم مخزن روغن

1.1 لیتر

حجم مخزن بنزین

25 لیتر

مدت زمان کار کرد

8 ساعت

مقدار توان دائمی

6 کیلو وات

ماکزیمم توان

6.5 کیلو وات

صدای تولیدی

کمتر از 76 دسی بل

ابعاد

681*540*540

وزن خالص

86/89 کیلو گرم

 

موتور برق لانسین مدل LC10000DAS

موتور برق لانسین مدل LC10000DAS از سری مدل‌های کاملاً صنعتی ‌شده است. این موتور برق بنزینی لانسین قادر است تا یک خط تک ‌فاز ۲۲۰ ولت جریان متناوب را در حد توان 7.3 کیلو وات تولید نماید. این مقدار توان بسیار فراتر از پوشش نیازهای خانگی و کاملاً مناسب استفاده در فضای کارگاهی است. با این مقدار توان الکتریکی به ‌راحتی قادر هستید تا چندین عدد دستگاه موتوری شده در فضای کارگاهی و یا باغبانی را راه ‌اندازی کنید.
برای تأمین توان 7.3 کیلو واتی این موتور برق لانسین از یک موتور تک‌ سیلندر هوا خنک با الگوی کار ۴ زمانه استفاده شده ‌است. حجم تک ‌سیلندر این موتور ۴۲۰ سی ‌سی است که با مقدار سرعت ۳۰۰۰ دور بر دقیقه می‌تواند مقدار توان 7.3 کیلو وات انرژی الکتریکی را تولید نماید.
این موتور دارای یک باک سوخت ۲۵ لیتری است و با توجه به میزان مصرف سوخت متداول موتور ۴ زمانه توانایی کارکرد ۹ ساعت با هر بار سوخت‌گیری را دارد. در عین‌ حال برای این موتور از یک مخزن روغن 1.1 لیتری استفاده شده‌ است که باید در داخل آن از روغن نمره 2050 مناسب استفاده موتورهای تک‌ سیلندر بنزینی ریخته باشید.

موتور برق بنزینی لانسین مدل ۱۰۰۰۰

موتور استارت الکتریکی است و از این منظر کاملاً الگوی طراحی مدل‌های کارگاهی را تامین می‌نماید. از طرفی با این قابلیت ساده به ‌راحتی می‌توانیم شرایط تامین برق اضطراری در فضاهای بزرگ اداری، خدماتی و یا محیط‌های حساس بیمارستانی و... را تامین نماییم. آلترناتیو طراحی‌ شده در این موتور برق توانمند لانسین برای تولید برق ۲۲۰ ولت تک‌ فاز پیش ‌بینی شده ‌است. در عین ‌حال قادر است تا سطح ولتاژ جریان DC با مقدار ۱۲ ولت را در شرایط آمپر بالا تامین نماید.
آلترناتیو مجهز به سیستم تنظیم ولتاژ اتوماتیک است. این سیستم با دقت بالا می‌تواند مقدار تلرانس در تغییرات بار مصرفی موتور برق را پیش‌ بینی نماید و قبل ‌از ایجاد افت ولتاژ سطح ولت تک‌ فاز کل شبکه را در یک مقدار ثابت و استاندارد ۲۲۰ ولت تنظیم و تثبیت کند. وزن این موتور برق ۸۸ کیلو گرم است و برای طراحی شاسی آن هیچ چرخی پیش ‌بینی ‌نشده است. لذا عملاً شرایط جا به ‌جایی ساده‌ای ندارد. این موتور برق برای حضور در فعالیت‌های گسترده از تامین نیازهای اداری و فروشگاهی تا راه ‌اندازی چندین تجهیز کارگاهی و باغبانی طراحی شده‌ است.

موتور برق لانسین Lc13000

موتور برق لانسین 13000 با قابلیت تولید توان 8.5 کیلو وات از رده مولدهای کاملاً صنعتی و کارگاهی است که توان کافی برای فعال کردن چندین دستگاه به شکل هم‌ زمان را دارد. این موتور برق علاوه ‌بر قابلیت رده ‌بالا برای تولید توان الکتریکی کارگاهی طراحی فشرده و کاملاً جمع ‌و جوری دارد تا به ‌راحتی بتوانیم آن را در محیط کارگاه و یا فضای باغ و هر هدف با نیاز به جابجایی استفاده کنیم.
موتور برق لانسین Lc13000 در رده مولدهای سه ‌فاز است که با توانایی تولید 8.5 کیلو وات انرژی الکتریکی طراحی شده‌ است. برای تامین این توان در بطن این مولد از یک موتور تک ‌سیلندر از نوع هوا خنک و تنفس طبیعی استفاده شده ‌است. این موتور با حداکثر سرعت ۳۰۰۰ بر دقیقه توانایی تولید حداکثر ۱۰ کیلو وات انرژی الکتریکی را دارد. برای این مولد از یک باک سوخت ۴۸ لیتری استفاده شده ‌است که حجم سوخت کافی برای عملکرد ۴ ساعت کارکرد متوالی تحت بار نامی می‌باشد.
موتور برق لانسین 13000 یک مدل حرفه‌ای و تمام کارگاهی است. لذا در طراحی این مدل از یک آلترناتیو سه ‌فاز استفاده شده ‌است. به ‌این ‌ترتیب این موتور برق بنزینی لانسین علاوه ‌بر خط برق تک‌ فاز توانایی تامین برق با سطح ولتاژ ۳۸۰ ولت جریان متناوب صنعتی را دارد.
موتور ۴ زمانه این مولد از قابلیت استارت الکتریکی برخوردار است. این مولد توانایی راه ‌اندازی سریع و ساده‌ای دارد و می‌تواند به‌ عنوان یک موتور برق مناسب سیستم‌های برق اضطراری مورد استفاده قرار بگیرد. در عین ‌حال برای آلترناتیو این مولد از یک سیستم تنظیم‌کننده ولتاژ استفاده ‌شده است. این سیستم نسبت به تلرانس وات مصرفی موتور برق حساس است و به‌ سرعت برای تنظیم و تثبیت سطح ولتاژ در صورت تغییرات توان مصرفی موتور برق وارد عمل خواهد شد.
برای طراحی موتور برق بنزینی لانسین مدل Lc13000 از یک شاسی فلزی مجهز به ۲ عدد چرخ و ۲ عدد پایه استفاده شده ‌است. شستی دارای یک عدد دسته است تا شرایط حمل‌ و نقل این موتور برق قدرتمند لانسین در شرایطی کاملاً ساده و روان صورت بگیرد. به ‌این ‌ترتیب خیلی ساده می‌توانیم این موتور برق را در سطح کارگاه و یا محیط‌های باغبانی و دامداری و در قدرت مانوری مناسب جابجا کنیم.

موتور برق بنزینی لانسین مدل ۱۳۰۰۰

وزن موتور برق لانسین چیزی در حدود ۱۴۵ کیلوگرم است که با مقدار تولید صدای ۷۸ دسی ‌بل تحت طراحی یکی مولد کاملاً صنعتی اما فشرده ساخته ‌شده است. با این موتور برق به ‌راحتی می‌توانید در سطح فضاهای سنگین کارگاهی ظاهر شوید و قدرتمندانه هرگونه تجهیز متعارف کارگاهی تا حد توان 8.5 کیلو وات را راه ‌اندازی نمایید.

جمع ‌بندی برای خرید موتور برق بنزینی لانسین

بدون تردید موتور برق استراتژیکی ترین ابزار در مناطق دور افتاده و یا فعالیت‌های سیار است. در مسیر فعالیت جاری بسیاری از فضاهای کارگاهی، کشاورزی، باغبانی و یا خانگی و اداری چه برای تامین برق و یا تکمیل سیستم برق اضطراری به حضور قدرتمند و مطمئن یک موتور برق نیاز داریم. انواع مدل‌های موتور برق لانسین سری مولدهای میان رده بازار هستند که می‌توانند این قابلیت تامین برق مطمئن را به‌ خوبی تامین نماید.
کیفیت ساخت موتور برق بنزینی لانسین در مقایسه با قیمت نهایی این محصول شرایط کاملاً اقتصادی و مقرون ‌به ‌صرفه ای دارد. قطعا قیمت موتور برق لانسین از جمله نکات برجسته این محصول است که تمامی مدل‌ها را به نسبت قابلیت تواندهی در لیست مناسب‌ترین های بازار قرار می‌دهد. نیکا کورپ نمایندگی موتور برق لانسین تمامی مدل‌ها را با نمونه اصلی در کیفیت مناسب و بهترین قیمت عرضه می‌کند. شما می‌توانید برای خرید موتور برق بنزینی لانسین از تجارب فنی و مهارت‌های تخصصی گروه نیکا کورپ برای کسب مشاوره‌های لازم استفاده کنید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5