خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

موتور برق دیزل ایزی پاور

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
موتور برق دیزل ایزی پاور
  • موتور برق دیزل ایزی پاور
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

انواع موتور برق، تجهیزات رده بالایی هستند که در قامت ژنراتورهایی کوچک اما کار راه انداز می توانند نیروی برق مورد نیاز ما را تأمین نمایند. یک دستگاه موتور برق با مصرف سوخت بنزین و یا گازوئیل تحت عملکرد موتوری قدرتمند اما کوچک است که سطح توان الکتریکی مناسب برای فعالیت مستمر تجهیزات الکتریکی را تامین می نماید. اگر چه موتور برق های بنزینی در تمام این سال های اخیر رده مدل هایی محبوب و کارآمد بوده ‌اند؛ اما گران شدن سوخت بنزین در کنار امنیت اندک در نگهداری از آن باعث شده تا رویکرد بسیاری از مصرف کنندگان به سمت استفاده از انواع موتور برق های دیزلی باشد. موتور برق ایزی پاور مدل EP9500E یکی از همین موتور برق های دیزلی است که قابلیت های توانمند این رده از محصولات را دارد.

موتور برق دیزلی ایزی پاور مدل 9500 چرخ و دسته دار

موتور برق ایزی پاور مدل EP9500E در رده ژنراتورهای کوچک با الگوی موتورهای دیزلی طراحی شده است که متکی بر مصرف سوخت گازوئیل قابلیت تولید 7 کیلووات برق را دارد. در این موتور برق دیزلی رده تقریباً کاملی از امکانات فنی در کنار بهره مندی از متریال با کیفیت مناسب استفاده شده است تا زمینه های کافی در تولید جریان برقی مطمئن و دائمی فراهم باشد.

الگوی طراحی موتور برق های دیزلی، ماجرایی متفاوت از نمونه های بنزینی نیست. در هر دو مدل از عملکرد موتورهای احتراق داخلی در تامین قدرت حداکثری برای تولید برق استفاده می شود. اما آنچه که یک ژنراتور دیزلی را از نمونه ‌های بنزینی متمایز می‌ کند، ماهیت طراحی تا کارکرد موتورهای گازوئیل سوز می باشد.

در طراحی موتورهای دیزلی دیگر خبری از شمع و سیستم جرقه زنی برای تکمیل پروسه احتراق نمی باشد. بلکه قرار است با تراکم حداکثری محفظه سیلندر احتراق صورت بگیرد. به این ترتیب در فضای کارکرد هر موتور دیزلی شاهد تراکم بسیار بالاتری به نسبت از موتورهای بنزینی هستیم. تراکمی که به تولید قدرت بالاتری ختم می شود. موتور برق ایزی پاور مدل EP9500E یک محصول متکی بر طراحی همین موتورهای دیزلی است تا از قدرت حداکثری آنها استفاده نماید.

اصولا ماهیت طراحی موتورهای دیزلی برای تامین قدرت بالاتر است. این موتورها سال ‌ها است که برای طراحی تا ساخت انواع ماشین آلات سنگین کارایی دارند. زیرا قابلیت تراکم پذیری بالا و تولید قدرت حداکثری از ویژگی ‌های برجسته آنها می باشد. اما در مسیر طراحی انواع موتور برق، الگوی مهندسی شده متفاوت است.

در این عرصه اگر چه به دنبال قدرت هستیم؛ اما رسیدن به یک ماشین کوچک و سبک وزن هم مورد توجه قرار دارد. شاید برای همین فاکتورهای کلیدی در طراحی موتور برق ها است که استفاده از موتورهای بنزینی را تا این اندازه متداول کرده است. اما ماجرای موتورهای دیزلی تنها در طراحی ماشین آلات سنگین نیست. این موتورها در تکمیل پروسه طراحی ماشین آلات سبک هم کارایی دارند. مانند موتور برق ایزی پاور مدل EP9500E که یک ژنراتور دیزلی تمام عیار است.

نگاه اجمالی در بررسی موتور برق ایزی پاور مدل EP9500E

موتور برق ایزی پاور مدل EP9500E یک نمونه 7 کیلوواتی با سطح عملکردی متوسط مناسب فضاهای خانگی تا نیمه صنعتی می باشد. یک موتور برق دیزلی که در آن از موتورهای گازوئیل سوز استفاده شده است. نام دیزل یادآور قدرتی حداکثری و توانی رده بالا است. اما در ماهیت فنی موتور برقی ایزی پاور مدل EP9500E ماجرا در طراحی الگویی ساده با عملکردی نه چندان قدرتمند خلاصه شده است.

اگر چه موتورهای دیزلی با هدف طراحی ماشین آلات قدرتمند استفاده می ‌شوند و این موتورها در تامین قدرت حداکثری توانمند هستند؛ اما اصل ماجرا را تناسب حجم و قدرت موتورهای دیزلی است. یک موتور دیزلی می تواند در حجم موتوری کمتری به نسبت از یک موتور بنزینی قدرت مشخصی را تولید کند. به این ترتیب وقتی هدف ما رسیدن به توان خاصی باشد، با استفاده از موتورهای دیزلی در حجم و وزن کمتری به آن قدرت خاص دست پیدا می ‌کنیم. به این ترتیب ظاهرا می توانیم با استفاده از موتورهای بنزینی قدرت حداکثری داشته باشیم؛ اما در نهایت باید دست به طراحی موتورهای بسیار حجیم و بزرگ جثه زده باشیم.

با این رویکرد که باشید، ماجرای طراحی موتورهای کوچک دیزلی رنگ و بوی دیگری به خود می‌ گیرد. در طراحی موتور برق ها رسیدن به سطح توان خاصی هدف است. موتورهای دیزلی می توانند در حجم و وزن کمتری این سطح توان مشخص الکتریکی را تامین نمایند. به این ترتیب ماهیت طراحی دستگاه تبدیل به ماشینی سبکتر، کم حجم تر و در عین حال مطمئن تر خواهد شد.

 موتور برق دیزلی ایزی پاور توان 8 کیلووات

موتور برق ایزی پاور مدل EP9500E یک مولد دیزلی با سطح توان دهی 7 کیلوواتی است که به مراتب از موتور برق های بنزینی با همین سطح توان در حجم و وزن کمتری طراحی شده است. البته در طراحی موتور برق ایزی پاور، المان های رده بالای کامل مد نظر قرار گرفته است. این موتور برق دیزلی با قابلیت تامین برق تکفاز از نمونه ‌های کارکرد خانگی و نیمه صنعتی می باشد که قابلیت استفاده در اهدافی مانند برق اضطراری را دارد. در عین حال برای تکمیل ساخت آن از یک شاسی فلزی در ابعاد مکعبی استفاده شده است. از طرفی این موتور برق ایزی پاور دارای دو چرخ با روکش پلاستیکی است تا شرایط هر چه ساده تری در حمل و نقل داشته باشد.

اصولاً موتور برق های دیزلی به نسبت از مدل های همتراز بنزین سوز خود گرانتر هستند. اما در قاعده طراحی موتور برق ایزی پاور مدل EP9500E جریان طراحی ایده آل با صرف هزینه هایی منطقی صورت گرفته است. قیمت موتور برق ایزی پاور به نسبت از همترازهای بنزین سوز شرایطی رقابتی دارد. در عین حال قدرت را در وزن و حجم کمتری عرضه می کند. همین نکته ساده در سطح فروش موتور برق دیزلی ایزی پاور بسیار تاثیرگذار بوده است. در ادامه به بحث کلیدی در باب جزئیات فنی از محصول توانمند کمپانی ایزی پاور می پردازیم.

مشخصات فنی موتور برق ایزی پاور مدل EP9500E

موتور برق ایزی پاور مدل EP9500E با سطح توان 7 کیلووات انرژی الکتریسیته طراحی شده است. در این موتور برق Easy Power برای تامین این قدرت از یک موتور دیزلی تک سیلندر با عملکرد چهار زمانه استفاده شده است. موتور تک سیلندر دیزلی با عملکرد تنفس طبیعی از نوع هوا خنک می باشد. موتور فاقد سیستم خنک کننده مستقل است و تنها متکی بر یک پروانه متصل به شفت گردان موتور فرآیند خنک سازی خود را تکمیل می کند.

در عین حال با وجود عملکرد چهار زمانه، آن هم با حضور یک تک سیلندر دیزلی میزان کارکردی روان با تولید صدای اندک دارد. موتور برق Easy Power از مدل های خوش نفس بازار است که درجات مصرف سوخت آن تقریبا اندک می باشد. موتور دیزلی نهایت قدرت خود را در اختیار یک آلترناتور تمام مس قرار می دهد. این آلترناتور تمام مس با قابلیت تولید جریان برق تکفاز طراحی شده است. در سمت خروجی موتور برق ایزی پاور مدل EP9500E شاهد تامین دو خط مستقل تکفاز ۲۲۰ ولت جریان متناوب شهری هستیم.

در عین حال علاوه بر قابلیت تامین برق جریان متناوب در این موتور برق از امکان تولید برق جریان DC با سطح ولتاژ ۱۲ ولت نیز پیش ‌بینی شده است تا در راه ‌اندازی عموم تجهیزات خودرویی کاملاً توانمند باشد. از طرفی برای طراحی موتور برق ایزی پاور مدل EP9500E از یک سیستم تنظیم کننده اتوماتیک سطح ولتاژ AVR گنجانده شده است. این سیستم قادر است تا بدون دخالت انسانی سطح ولتاژ خروجی موتور برق را در اندازه ای ثابت و ماندگار نگه دارد.

موتور تک سیلندر چهار زمانه گنجانده شده در موتور برق ایزی پاور از تیپ استارت هندلی است. این موتور برق را می توانید به سادگی با اندک تنظیمات و کشیدن سیم هندلی راه اندازی کنید. اما برای تامین نیازهای رده بالا در طراحی ویژه محصول از مدل ها با قابلیت استارت الکتریکی نیز وجود دارد. مدل استارت الکتریکی از نوع خود تنظیم است که برای مصارف برق اضطراری در میانه سیستم ‌های تامین انرژی فضاهای حساس و استراتژیک کارایی دارد. قیمت موتور برق ایزی پاور مدل های استارت الکتریکی از قیمت موتور برق ایزی پاور در مدل های ساده استارت دستی بالاتر است. اما به هر حال تامین برق اضطراری ماجرایی جدی است و در بسیاری از موارد چاره ای جز تهیه مدل های توانمند استارت الکتریکی نمی باشد.

موتور برق دیزلی ایزی پاور مدل 4000 استارتی

موتور برق ایزی پاور مجهز به یک مخزن سوخت ۲۵ لیتری است. این موتور برق در ابعاد 68´55´55 سانتیمتری طراحی شده است و به همراه تمام متعلقات با باک سوخت خالی وزنی در حدود ۹۵ کیلوگرم دارد. قطعاً وزن ۹۵ کیلوگرمی دستگاه نمی تواند الگوی طراحی سبک و سیار این ماشین تولید برق را تامین نماید. اما طراحان کمپانی ایزی پاور برای این موتور برق دیزلی از یک جفت چرخ لاستیکی استفاده کرده ‌اند تا قابلیت حمل و نقل ساده این ماشین را فراهم نمایند.

ویژگی ها و مزایای فنی در طراحی موتور برق ایزی پاور مدل EP9500E

1-    در طراحی آلترناتور موتور برق گازوئیلی ایزی پاور از یک سیم پیچ تمام مس استفاده شده است. حضور سیم پیچ تمام مس باعث حجم کم و وزن سبک آلترناتور خواهد شد که در نهایت به هر چه کوچکتر شدن و یا سبک تر شدن موتور برق گازوئیلی ایزی پاور ختم می شود. در عین حال بهره‌ مندی از این سیم پیچ تمام مس باعث بهبود تولید برق در موتور برق ایزی پاور شده است، به صورتی که شاهد جریانی با کمترین اعوجاج با سطح راندمان بالا هستیم.

2-    موتور برق ایزی پاور مدل EP9500E مجهز به سیستم تنظیم اتوماتیک سطح ولتاژ AVR میباشد. این سیستم در کنترل هر چه موثرتر موتور برق تأثیرگذار است. با وجود سیستم کنترل اتوماتیک سطح ولتاژ دیگر نیازی به دخالت انسانی در تنظیم سطح ولتاژ نیست و می توان از دستگاه در مصارف حساس و بسیار ویژه مانند برق اضطراری مراکز استراتژیک مانند نهادهای خدمات درمانی، بانک ها، دیتاسنترها و... استفاده کرد.

3-    با وجود سیستم تنظیم اتوماتیک AVR می ‌توانیم خط ولتاژهای عاری از اعوجاج در سطح توان حداکثری را داشته باشیم. از این رو موتور برق ایزی پاور مدل EP9500E قابلیت استفاده در عملیات‌ های سنگین و حساس مانند جوشکاری و یا جوش پلی اتیلن را دارد.

4-    در بحث طراحی موتور دیزلی این مولد ایزی پاور، از سیلندرهایی که با آلیاژ آلومینیوم کربن دار ساخته شده است، استفاده می شود. آلیاژ آلومینیومی کربن دار، فلزی سخت، سبک و ضد زنگ است که درجات مقاومت بسیار بالایی دارد و می ‌تواند تراکم حداکثری با دمای بالای موتورهای احتراق سوز گازوئیلی را تحمل نماید. به این ترتیب قدرت اسمی تعریف شده در موتور دیزلی موتور برق ایزی پاور بسیار بالا و راندمان کاری آن در حد قابل قبول است.

5-    موتور برق ایزی پاور از دو خط ولتاژ ۲۲۰ ولت مستقل استفاده می کند. در بحث خروجی این موتور برق بهره مندی از دو خط ولتاژ مستقل باعث زمینه های کارکرد مطمئن تری شده است. مستقل بودن این دو خط ولتاژ ۲۲۰ ولتی مانع از تاثیر آنها بر یکدیگر خواهد شد. به این ترتیب هر نوع حادثه اعم از اتصالی و یا جریان کشی حداکثری در یک خروجی تکفاز کمترین تاثیر در خروجی دیگر بر جای می گذارد.

6-    موتور برق ایزی پاور مدل EP9500E مجهز به چرخ هایی ساده برای حمل و نقلی آسانتر است. این موتور برق اگر چه با ابعادی در حدود 0.5 متر مکعبی طراحی شده است؛ اما برای تامین قدرت 6.5 کیلوواتی اندکی سنگین وزن می باشد. لذا در جابجا شدن نیاز به تعریف شاسی با قابلیت حرکت ساده می باشد. این چرخ های تعریف شده در موتور برق ایزی پاور از ساختار یکپارچه فلزی دارند که با یک روکش پلاستیکی طراحی شده اند. چرخ ها بسیار مقاوم هستند و به دلیل رفت و آمد در سطح کارگاه به این سادگی ها نمی شکنند.

 موتور برق دیزلی ایزی پاور توان 7 کیلووات سری کانوپی دار سایلنت

چالش ها در طراحی موتور برق های دیزلی

موتور برق ایزی پاور مدل EP9500E یک تیپ ساده از قاعده تاثیرگذار و کاملاً مهندسی شده موتور برق های دیزلی است. موتورهایی که زمینه طراحی ژنراتورهای کوچک و سیار را کاملاً متحول کرده است. موتور برق های دیزلی قیمت بالایی دارند و می توانند درجات تراکم پذیری بالایی را تامین نمایند.

این موتورها در حجم کم قابلیت تولید توان بالاتری به نسبت از مدل های بنزینی دارند. قاعدتاً در طراحی موتور برق Easy Power نیز شاهد حضور چنین قدرت قابل توجه در طراحی کوچک و جمع و جور دستگاه هستیم. اما در نهایت با موتورهای گازوئیل سوز مواجه هستیم. این موتورها در چالش‌ های عمیق طراحی می ‌شوند. چالش‌ هایی که تا همین چند وقت اخیر مانع جدی در طراحی کم حجم و کاربردی آنها بوده است.

هر موتور دیزلی از سوخت گازوئیلی استفاده می کند. سوخت گازوئیلی با تمام مزایایی که دارد، مستعد آلایندگی بالاتری به نسبت از بنزین می باشد. در نتیجه خروجی موتورهای دیزلی غالباً خروجی آلاینده تری است. اما در سال ‌های اخیر با توسعه ساختار موتورهای کوچک شده و مدرن دیزلی قاعده چرخه سوخت آنها نیز توسعه پیدا کرده است.

حالا ما با موتورهای دیزلی مواجه هستیم که در تولید آلایندگی حتی بهتر از موتورهای بنزینی هستند. طراحی موتور برق ایزی پاور مدل EP9500E از چنین دست موتورهای دیزلی است. موتور تک سیلندر دیزلی مذکور، استفاده شده در محصول برند ایزی پاور، از نمونه‌ های خوش مصرف است که در امتداد مصرف سوختی متعادل می ‌تواند تولید آلایندگی ‌های رده استانداردی را تامین نماید.

اما چالش جدی تر از تولید آلایندگی ها، در میزان صدای بالای کارکرد موتورهای دیزلی است. موتورهای دیزلی به‌ دلیل تامین تراکم بالا برای رسیدن به مرحله احتراق قابلیت تولید صدای بلندی دارند. تا جاییکه نمی ‌توانیم از این موتورهای پر سر و صدا در طراحی ماشین آلات خاص استفاده کنیم. خصوصا برای طراحی موتور برق هایی که دائماً درگیر با زندگی عادی مصرف ‌کنندگان، بسیاری از آنها، قرار است مصارف خانگی داشته باشند، وجود این سر و صدای بلند قطعاً مانع جدی در طراحی نهایی موتور برق های دیزلی می باشد.

لکن تکنولوژی ساخت موتورهای دیزلی در تراکم مطمئن‌ تر با تولید راندمان بهتر که به عملکردی روان می‌ انجامد، ختم شده است. حالا شاهد استفاده از موتورهای دیزلی هستیم که میزان صدای تولید شده آنها تقریباً در حد و اندازه های موتورهای بنزینی و حتی کمتر از آن است.

طرح ساخت موتور برق ایزی پاور نیز با الگوی بهره مندی از موتورهای خوش صدای دیزلی است. این موتور برق توانمند 6.5 کیلوواتی سطح عملکردی روان و مطمئن با حداقل صدای تولید شده دارد. البته جدا از بحث طراحی موتور می ‌توان با استفاده از اتاقک های مخصوص کانوپی دار حجم صدای تولید شده موتور برق های دیزلی را تا حد بسیار اندکی کاهش داد. لکن این محافظ های صدای کانوپی مانند در لیست قیمت موتور برق دیزلی تأثیرگذار هستند و باعث افزایش هزینه تمام شده در اجرای نهایی دستگاه می شوند.

موتور برق دیزلی ایزی پاور توان 8 کیلووات چرخ و دسته دار

مزایای استفاده از موتور برق های دیزلی

موتور برق ایزی پاور یک مدل توانمند دیزلی است که در آن از قابلیت سطح بالای موتورهای گازوئیل سوز برای تامین قدرت آلترناتورهای تکفاز استفاده شده است. موتورهای دیزلی بحث چالش برانگیزی هستند. حتی در طراحی موتور برق های خوش ساخت مانند طراحی موتور برق ایزی پاور نیز می توانید این مباحث چالشی را مشاهده کنید. اما استفاده از موتور برق های دیزلی مزایایی هم دارد. مزایایی که باعث شده سطح نگاه بسیاری از کاربران به سمت استفاده از این مولدهای کار راه انداز کشیده بشود. همراه با مزایای استفاده از موتورهای دیزلی در انواع موتور برق ها هستیم تا ببینیم که موتور برق ایزی پاور مدل EP9500E تا چه اندازه در تامین این ویژگی های برتر کارآمد نشان داده است.

1-    موتور برق های دیزلی از استحکام بالاتر و دوام بیشتر به نسبت از مدل های بنزینی برخوردار هستند:

از آنجا که قاعده طراحی موتورهای دیزلی در تامین تراکم حداکثری برای تکمیل پروسه احتراق است، بدنه این موتورها را عموماً از آلیاژهای مستحکم چدنی طراحی می کنند. به این ترتیب هر موتور دیزلی از ساختاری بسیار مستحکم و کاملاً ماندگار برخوردار است. در نتیجه طول عمری طولانی و شرایط طراحی بهینه شده ‌ای دارند. در طراحی موتور برق ایزی پاور نیز شاهد بهره مندی از چنین الگوی قدرتمند و مستحکمی هستیم. در عین حال برای طراحی موتور دیزلی تک سیلندر ایزی پاور از پیستون های آلومینیومی با آلیاژ کربن استفاده شده است که رده مقاومت بالاتری را تامین می نماید.

2-    موتورهای دیزلی از سوخت ارزانتری به نسبت از موتورهای بنزینی استفاده می کنند:

تامین سوخت همیشه بالاترین و مهمترین چالش در کار با انواع موتورهای احتراق داخلی است. خصوصاً در کار با موتور برق ها که غالباً به شکل دائم کار مورد استفاده قرار می گیرند، موضوع سوخت مصرفی دستگاه تبدیل به چالشی جدی خواهد شد. این موتور برق ها در طول شبانه روز مقدار مصرف سوخت زیادی دارند. اگر بخواهید متکی بر موتور برق های بنزینی باشید، مستلزم صرف هزینه بسیار بالایی هستید.زیرا بنزین سوخت گران قیمتی است. اما اگر قرار به استفاده از موتور برق های دائم کار باشد، نمونه های دیزلی از شرایط مصرف سوخت بهینه تری برخوردار هستند. زیرا در این موتور برق ها از سوخت ارزان قیمت گازوئیلی استفاده شده است. گازوئیل به مراتب از بنزین ارزانتر می باشد. به این ترتیب با استفاده از موتور برق های دیزلی مانند موتور برق ایزی پاور مدل EP9500E شرایط اقتصادی تری را در درازمدت تامین خواهیم کرد.

3-    میزان مصرف سوخت موتورهای دیزلی از مدل های بنزینی نیز کمتر است:

جدا از بحث سوخت ارزانتر، هر موتور دیزلی به نسبت از موتور هم حجم بنزینی مصرف سوخت کمتری دارد. موتورهای دیزلی با قاعده تراکم حداکثری و احتراق در اثر داغ شدن محلول سوخت و هوا کار می کنند. این نوع احتراق به تولید راندمان کاری بالاتری می انجامد. در نتیجه با مصرف سوخت کمتری می توانیم قدرت بالاتری را تامین نماییم. مانند موتور برق ایزی پاور که به نسبت از موتورهای بنزینی هم حجم و مقدار مصرف سوخت کمتر و راندمان مناسب تری دارند.

موتور برق دیزلی ایزی پاور مدل 9500 سه فاز سایلنت

4-    گازوئیل سوخت مطمئن تری به نسبت از بنزین می باشد:

وقتی از یک موتور برق چه در محیط خانه و یا فضاهای صنعتی و کشاورزی استفاده می کنید، قطعاً نیاز به کارکردی دائمی و طولانی مدت دارید. پس باید جدا از مخزن سوخت خود موتور برق، مقداری سوخت یدکی نگهداری کنید. لکن نگهداری از سوخت بنزین بسیار خطرناک است. زیرا بنزین درجه اشتعال بالایی دارد. اما گازوئیل سوخت بسیار مطمئن تری است. گازوئیل درجه حرارت بالایی دارد و به این سادگی ها آتش نمی گیرد. لذا نگهداری از سوخت یدکی گازوئیل به مراتب امن تر از سوخت بنزینی است. به این ترتیب کار کردن با انواع موتور برق های دیزلی مانند موتور برق ایزی پاور مدل EP9500E شرایطی امن تر و مطمئن تر از مدل های بنزینی دارند.

5-    میزان آلایندگی موتورهای دیزلی از موتور برق های بنزینی در توان برابر کمتر است:

آلایندگی، چالشی جدی در کار با انواع موتور برق ها می باشد. موضوع آلوده کردن محیط زیست نیست؛ بلکه موضوع حضور عموم این مولدهای کوچک در فضاهای سرپوشیده است. خصوصاً در صورت استفاده از موتور برق ها برای تامین مصارف خانگی و یا اداری و خدماتی، غالباً این تجهیزات را در زیر زمین ساختمان ها کار می اندازند. در این حالت هر چه موتور برق مستعد تولید آلایندگی کمتری باشد، شرایط استفاده از آن نیز امن تر و مطمئن تر خواهد شد. موتور برق ایزی پاور از نمونه های دیزلی است که با توجه به مصرف سوخت اندک میزان تولید آلایندگی آن نیز مقداری کم، در حد استانداردهای زیست محیطی است.

6-    راندمان کار موتورهای دیزلی از موتور برق های بنزینی بالاتر است:

در موتورهای دیزلی شاهد تراکم بالاتری هستیم. این تراکم بالاتر به تولید قدرتی بیشتر در حجم برابر از موتورهای بنزینی ختم شده است. در نتیجه راندمان کار در خروجی موتور برق های دیزلی به مراتب از مدل ها با ظرفیت مشابه در نمونه های بنزینی بالاتر است. در محصول طراحی شده از برند چینی موتور برق ایزی پاور نیز شاهد الگوی طراحی با تامین راندمان مناسبی هستیم.

7-    موتور برق های دیزلی فاقد شمع و سیستم جرقه زنی هستند:

در طراحی موتورهای دیزلی، احتراق از طریق تراکم حداکثری سیلندر در داخل پیستون صورت می گیرد. در این طراحی دیگر نیازی به پالس های ایجاد جرقه توسط شمع نمی باشد. موتورهای دیزلی بدون شمع و کل سیستم تولید جرقه هستند. این موضوع در هر چه ساده تر شدن طراحی و عملکرد موتور نیز نقش بازی می کند. موتور برق ایزی پاور نیز با چنین الگوی طراحی بدون سیستم ایجاد جرقه ساخته شده است.

8-    موتور برق های دیزلی قابلیت کارکرد درازمدت دارند:

بزرگترین محدودیت موتورهای بنزینی عملکرد نه چندان طولانی مدت آنها است. اما یک موتور دیزلی را می‌ توانید برای ساعت‌ ها کار متوالی استفاده کنید. طبیعتاً موتور برق های دیزلی مانند موتور برق گازوئیلی ایزی پاور نیز با چنین قابلیت کارکرد طولانی مدت همراه هستند.

موتور برق دیزلی ایزی پاور مدل 13800 توان 10 کیلووات سایلنت

زمینه های کاربردی موتور برق ایزی پاور مدل EP9500E

اگر چه موتور برق ایزی پاور مدل EP9500E از نوع دیزلی است و در آن یک موتور توانمند گازوئیل سوز کار می کند؛ اما به هیچ حالت نمی توانید از این ژنراتور کوچک 6.5 کیلوواتی انتظار عملکردی گسترده در فضاهای رده بالای صنعتی داشته باشید. اول آنکه این موتور برق Easy Power فاقد سیستم تامین برق سه فاز می باشد. پس نمی تواند برای فعال نگه داشتن تجهیزات برق سه فاز صنعتی مورد استفاده قرار بگیرد. در ادامه اگر چه برق تکفاز را در دو خط مستقل از هم تامین می‌ کند؛ اما همین برق تکفاز را در قدرت محدود 6.5 کیلوواتی عرضه کرده است. لذا فارغ از استفاده در فضاهای کلان صنعتی عمده زمینه ‌های کاربردی موتور برق ایزی پاور مدل EP9500E را می توان در موارد ذیل دسته بندی نمود.

1-    کاربرد در فضاهای خانگی: موتور برق ایزی پاور مدل EP9500E یک مولد توانمند و کار راه انداز برای فضاهای خانگی است. زیرا این مولد قابلیت تامین توان 6.5 کیلوواتی را دارد. توانی که برای فعال نگه داشتن تمام تجهیزات متعارف در یک فضای خانگی کفایت می کند.

2-    کاربرد در مراکز اداری، خدماتی و نهادهای درمانی: توان 6.5 کیلوواتی موتور برق ایزی پاور برای فعال نگه داشتن تجهیزات حیاتی در هر نوع فضای تجاری تا خدماتی و درمانی کافی است. از طرفی بهره مندی از سیستم تنظیم ولتاژ اتوماتیک AVR و همچنین استارت الکتریکی، شرایط راه اندازی برق اضطراری و اتوماتیک را فراهم کرده است.

3-    کاربرد در نیازهای سیار: موتور برق ایزی پاور طراحی جمع و جوری دارد. تقریبا سبک وزن است و در عین حال صاحب دو چرخ با طراحی مستحکمی است. از قرار معلوم تمام نیازهای کلیدی در طراحی یک موتور برق با قابلیت های سیار را دارد و می توانید این موتور برق را در محیط کارگاه و یا هر فعالیت گسترده دیگری جابجا کنید.

4-    کاربرد در فضاهای صنعتی و کشاورزی: قطعاً با قدرت محدود 6.5 کیلوواتی موتور برق ایزی پاور مدل EP9500E نمی توانید انبوه تجهیزات قدرتمند کارگاهی و یا پمپ های متوالی در فضاهای کشاورزی را راه اندازی کنید. اما با این میزان قدرت قادر هستید تا هر دستگاه در کارگاه های ساختمان سازی تا هر نوع پمپ در فضاهای کشاورزی را به شکل انفرادی راه اندازی کنید.

سخن پایانی در تحلیل موتور برق ایزی پاور

قیمت موتور برق دیزلی ایزی پاور در میان موتور برق های گازوئیلی میان ‌رده بازار بسیار مناسب می باشد، محصول خوش ساختی که در طراحی آن از قطعات با کیفیت مناسب استفاده شده است. لکن در بحث تامین قدرت و توانمندی بالا برای پوشش فعالیت ‌های گسترده توانمند می باشد. به هر صورت اگر نیاز شما در تامین برق تکفاز با حجم کار بالا است و نیاز به یک دستگاه با قیمت مناسب دارید، بررسی فنی موتور برق ایزی پاور مدل EP9500E قطعاً جالب توجه خواهد شد.

موتور برق دیزلی ایزی پاور مدل EP7500E

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5