خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

موتور برق دیزل گلد اسپرینگ

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
موتور برق دیزل گلد اسپرینگ
  • موتور برق دیزل گلد اسپرینگ
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ مدل GS12000DE یک مدل رده بالا با اهداف استفاده های صنعتی و کارگاهی است. برای طراحی این موتور برق از قدرت موتورهای دیزلی استفاده شده است تا هم در نوع سوخت شرایط ارزان قیمت داشته باشد و هم در ابعاد و وزن به یک موتور برق کوچکتر اما توانمند تبدیل شود.

نگاهی بر مشخصه های فنی در موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ

برای استفاده از تجهیزات متنوع در دنیای مدرن امروزی، نیاز به تامین برق آن هم در ولتاژ استاندارد دارید. از وسایل برقی خانگی تا عموم ماشین آلات سبک اداری و بسیاری از تجهیزات صنعتی و کارگاهی با استفاده از قدرت برق کار می کنند. تا زمانیکه نیروی برق را از طریق خط برق شبکه سراسری آن هم در تمام مدت به شکل کاملا امن و مطمئن دریافت می کنید، قطعا با چالش راه اندازی تجهیزات برقی در شرایط اضطراری مواجه نیستید.

اما وقتی به هر دلیلی از حضور برق شبکه سراسری محروم هستید و یا نمی توانید تضمین در تامین دائمی آن داشته باشید، قطعاً به بهره مندی از انواع روش های تامین برق اضطراری فکر خواهید کرد. اینجاست که نیاز به استفاده از یک موتور برق قدرتمند و خوش ساخت احساس می‌ شود. در این میان می ‌خواهیم نظر شما را با بررسی مشخصه های فنی تا جایگاه کاربردی موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ آشنا سازیم.

موتور برق ها برای تامین توان الکتریکی طراحی شده اند. قاعدتا هر چه از ابعاد بزرگتری در کنار موتورهای قدرتمندتر استفاده کنند، می ‌توانند میزان توان الکتریکی بالاتری را تامین نمایند. به این ترتیب کلاس کاری موتور برق های دیزلی در لول بالاتری به نسبت از مدل های ساده بنزینی قرار می گیرد. مانند موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ که از تیپ مدل های توانمند بازار است.

ماهیت موتورهای دیزلی در تامین قدرت بسیار بالا است. یک موتور دیزلی می تواند با حجمی کمتر از موتورهای بنزینی قدرتی فراتر از آنها را تولید نماید. این قاعده ساده در طراحی تجهیزات موتوری مانند موتور برق ها کارایی دارد. زیرا ما علاقه داریم تا بتوانیم موتور برقی با ابعاد کوچکتر، وزن کمتر اما قدرتی فراتر از حد معمول را تولید نماییم و موتورهای دیزلی دست ما را در رسیدن به این هدف باز گذاشته ‌اند.

موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ از جمله مدل ‌های خوش ‌ساخت بازار است که توانسته قدرت رده بالایی را در ابعاد یک موتور برق کوچک سیار تامین نماید.

اگر به هر دلیلی در تکاپوی تأمین یک موتور برق هستید و در میان علاقه دارید تا از موتور برق های دیزلی استفاده کنید، در این مطلب قصد تشریح فنی و جایگاه کاربردی موتور برق دیزلی گل اسپرینگ مدل GS12000DE را داریم.

نگاهی اجمالی در طراحی موتور برق دیزل گلد اسپرینگ مدل GS12000DE

موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ مدل GS12000DE یک مدل رده بالا با اهداف استفاده های صنعتی و کارگاهی است. برای طراحی این موتور برق از قدرت موتورهای دیزلی استفاده شده است تا هم در نوع سوخت شرایط ارزان قیمت داشته باشد و هم در ابعاد و وزن به یک موتور برق کوچکتر اما توانمند تبدیل شود. از طرفی قدرت موتور دیزلی در تولید ۸ کیلووات توان الکتریکی این موتور برق کاملا ایده آل و هدایت شده به نظر می ‌رسد.

موتور برق گازوئیلی گلد اسپرینگ مدل GS12000DE از یک طراحی جمع و جور با ابعاد مکعبی شکل برخوردار است. این موتور ‌برق را با الگوی نمونه های قابل حمل شدن طراحی کرده ‌اند. شاسی موتور برق گازوئیلی گلد اسپرینگ دارای ۴ عدد چرخ لاستیکی است.

در عین حال طراحی شاسی به گونه ‌ای است تا بتوان شرایط حمل و نقل ساده ‌تری را برای موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ فراهم کرد. از این موتور برق دیزلی به سادگی می توانید در سطح گسترده ترین عملیات های کارگاهی با توجه به قابلیت حمل و نقل ساده استفاده کنید.

اما جدا از بحث طراحی ظاهری و تامین اهداف سیار بودن، در انواع موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ از سیم پیچ های تمام مس استفاده شده است. آلترناتورها با سیم پیچ های تمام مس در تولید برق با بالاترین کیفیت بهترین هستند و می ‌توانند توان الکتریکی عاری از اعوجاج را تولید نمایند.

از طرفی وقتی سیم پیچ آلترناتور تمام مس باشد، ابعاد و وزن ژنراتور کاهش چشمگیری پیدا می کند. تا جاییکه قابلیت تولید توان بسیار بالایی را در حجم کاملاً اندکی داریم. سیم پیچ تمام مس موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ، رده تولید برق این ژنراتور دیزلی را در کلاس کاری مطلوبی قرار داده است.

به هر صورت گلد اسپرینگ در طراحی مدل دیزلی GS12000DE سطح انتظارات بالای مشتریان خود را در نظر گرفته است تا بتوانند محصولی با بالاترین درجات کمی و کیفی را روانه بازار نمایند. وقتی یک عدد از موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ مدل GS12000DE را در اختیار دارید، قدرت موتورهای دیزلی در تامین توان حداکثری با بالاترین درجه کیفی از برق تکفاز و سه فاز را به کار انداخته اید.

قطعاً به طور کامل می توانید بر توانمندی ‌های این محصول خوش ساخت چینی که از نمونه های میان رده بازار است، اعتماد کنید و با قدرت ۸ کیلوواتی آن، چه در سطح کارگاه و یا در سطح تامین برق منازل و فضاهای اداری و خدماتی و حتی نیازهای مسافرتی و مناطق دوردست توانمند ظاهر شوید.

موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ 8کیلووات چرخ دار مدل GS12000DE

مشخصات فنی موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ مدل GS12000DE

در بحث فنی برای تامین قدرت به جهت کارکرد موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ از یک موتور تک سیلندر گازوئیل سوز استفاده شده است. قاعدتا می ‌دانید که موتورهای دیزلی فاقد شمع هستند. اما قابلیت تراکم پذیری بالاتری دارند. لذا می توانند در حجم برابر با موتورهای بنزینی قدرت بالاتری را تولید کنند. به این ترتیب اگر در حجم برابر با موتورهای بنزینی طراحی شده باشند، به راحتی از قابلیت تولید توان بالاتر بهره ‌مند هستند.

چنین ویژگی در طراحی موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ مدل GS12000DE گنجانده شده است. زیرا موتور دیزلی، تعریف ساده، کم حجم و در عین حال قدرتمندی دارد. از طرفی بهره مندی از سوخت گازوئیلی باعث شده تا شرایط کارکرد و راه اندازی این مدل چندان هزینه بردار نباشد. در مشخصه های فنی برای تحلیل موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ در نهایت با یک موتور تمام عیار گازوئیل سوز مواجه هستیم.

موتور دیزلی تعریف شده برای موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ یک موتور تک سیلندر با عملکرد چهار زمانه است که تحت الگوی تنفس طبیعی کار می کند. در عین حال این موتور دیزلی از تیپ هوا خنک است که با استفاده از یک سیستم استارت الکتریکی راه اندازی می ‌شود. موتور ضریب تراکم مناسبی دارد و در نهایت کارکرد خود قابلیت تولید ۸ کیلووات توان مکانیکی را دارد.

موتور دیزلی تعریف شده از تیپ مدل های چهار زمانه است که تحت تاثیر یک سیستم روانکاری مستقل کار می کند. لذا در هنگام استفاده از این موتور برق دیزلی باید اقدامات لازم برای تامین روغن روانکاری ماشین را پیش بینی کرده باشید.

موتورهای چهار زمانه الگوی طراحی با کارکردی روان دارند. این موتورها می‌ توانند راندمان کاری بسیار مناسبی را تولید نمایند. زیرا مصرف سوخت در آنها کاملاً حساب شده است و مقدار توان تولید شده به سوخت مصرفی موتور در حد مناسبی قرار می ‌گیرد.

البته بهره مندی از راندمان مناسب موضوعی چالش برانگیز درگیر با مهارت برند سازنده است. اینکه توانسته باشد موتوری خوش مصرف با قابلیت تولید حداکثر توان را تهیه نماید. موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ مدل GS12000DE یکی از همین مدل های مطلوب سطح بازار است که در تامین راندمان ایده آل در تولید برق کاملا موفق ظاهر شده است.

البته موتور دیزلی ۴ سیلندر این موتور برق اندکی با سر و صدای زیادی کار می ‌کند که از الزامات طراحی موتورهای دیزلی است و احتمالاً در زمینه های کاربردی صنعتی که برای آن پیش‌ بینی شده است، می توانیم خیلی ساده از کنار این موضوع ساده عبور کنیم.

به هر حال در سطح کارگاه انبوه دستگاه های پر سر و صدا حضور دارند و در این میان یک ژنراتور دیزلی خوش مصرف با توان تولید ۸ کیلووات قدرت با اندک سر و صدای اضافی بحث چالش برانگیزی نیست. لکن شاید این ویژگی مانع از مصرف بهینه موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ در سطح فضاهای اداری و خدماتی و حتی نیاز تامین برق منازل باشد.

موتور دیزلی تعریف شده برای موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ با قابلیت استارت الکتریکی طراحی شده است. این موتور برق با سرعت بالایی در کمترین تنظیمات مقدماتی تحت تاثیر یک استارت الکتریکی به راحتی روشن می شود. لذا می توانید از این موتور برق استارت الکتریکی برای حضور در فضاهای برق اضطراری هم استفاده کنید.

البته تأمین ویژگی برق اضطراری، بیشتر برای راه اندازی ساده آن است. به هر حال موتوری که ۸ کیلووات توان تولید می کند، حجمی سنگین و ابعادی تقریباً بزرگ دارد که شرایط استارت هندلی آن را با چالش همراه خواهد کرد. لذا برای راحتی در حین کار، راه اندازی سریعتر و رسیدن به قابلیت های رده بالا در کاربردهای خاص در موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ از یک سیستم استارت الکتریکی کارآمد قرار داده ‌اند.

موتور دیزلی تعریف شده در این ژنراتور کوچک گلد اسپرینگ رده کاری سنگین و حرفه ای را تامین می نماید، در ساخت آن از قطعات با کیفیت مناسب استفاده شده است، مصرف سوخت مناسب با راندمان کلی تقریباً بالایی دارد و می ‌تواند به عنوان یک محصول میان رده بازار سطح کیفی مورد نظر ما را تامین نماید.

مشخصات کاربردی در تحلیل فنی موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ مدل GS12000DE

موتور دیزلی تک سیلندر چهار زمانه تعریف شده، تنها مقدمات تولید قدرت است تا بتوان از طریق این قدرت دیزلی به یک خط برق توانمند و استاندارد دست پیدا کرد. مهمترین بخش در تحلیل فنی هر موتور برق، بررسی توانمندی های الکتریکی ماشین است. اینکه موتور برق مذکور قابلیت تولید برق در چه شرایطی را دارد.

در آلترناتور موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ از یک سیم پیچ تمام مس استفاده شده است. بهره ‌مندی از سیم پیچ تمام مس باعث می شود تا فرایند تولید برق با راندمان بالایی باشد و برق تولید شده بدون کوچکترین اعوجاجی در اختیار اپراتورها قرار بگیرد. در عین حال بتوانیم آلترناتور را در حجم و وزن کمتری تهیه کنیم.

این آلترناتور با قابلیت تولید برق تکفاز ۲20 ولت استاندارد شهری در کنار یک خط برق سه فاز ۳۸۰ ولت استاندارد صنعتی است. از طرفی برای این موتور برق از یک خط برق ولتاژ ۱۲ ولت DC نیز گنجانده شده است تا دستگاه قابلیت کار کردن با انواع تجهیزات برق جریان DC را نیز داشته باشد.

موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ می‌ تواند برق تکفاز ۲۲۰ ولت خود را در سطح توان ۸ کیلوواتی عرضه نماید. این توان برای حضور در ابعاد صنعتی به جهت راه انداختن انبوه ماشین آلات کارگاهی کفایت می کند.

در عین حال در موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ مدل GS12000DE پیش بینی فعال شدن ماشین آلات برق سه فاز صنعتی نیز شده است. یک خط برق سه فاز ۸ کیلوواتی نیز در طرح نهایی دستگاه حضور دارد که برای فعال کردن انفرادی دستگاه ها و تجهیزات کارگاهی مناسب است.

برای رسیدن به برق با بالاترین کیفیت در یک سطح ولتاژ کاملاً استاندارد عاری از اعوجاج در موتور برق گازوئیلی گلد اسپرینگ از یک سیستم تنظیم کننده ولتاژ AVR گنجانده شده است. این سیستم می تواند به طور خودکار عاری از نیاز به تنظیم دستی اپراتورها با وجود هر گونه تنش در بارهای متصل شده به موتور برق، سطح ولتاژ استاندارد و عاری از اعوجاج در خروجی سیستم را تنظیم نماید.

به این ترتیب کافی است با سیستم استارت الکتریکی، این موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ را به راحتی فعال کنید و با کمترین چالشی در تنظیم سطح ولتاژ، بالاترین حد استاندارد و مطمئن از خطوط برق را داشته باشید.

یکی از نکات قابل توجه، قیمت موتور برق گلد اسپرینگ است. در موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ مدل GS12000DE سطح تقریباً مدرن از امکانات با درجات کیفی مناسبی پیش بینی شده است. در حالیکه محصول نهایی در فضایی کاملاً اقتصادی و به صرفه عرضه می ‌شود.

قطعاً با توجه به سطح امکانات، قیمت موتور برق گلد اسپرینگ مورد توجه اهل فن قرار خواهد گرفت. موتور برقی که با قابلیت تامین بالاترین درجات کیفی و کمی توانسته است در حد میان رده های بازار قیمت مطلوب و کاملا اقتصادی داشته باشد.

امکانات تعریف شده در موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ مدل GS12000DE

این مدل قدرتمند ۸ کیلوواتی با عملکرد صنعتی از یک شاسی فلزی مستحکم بهره ‌مند است. شاسی ابعادی مکعبی شکل دارد و در لبه‌ ها از فرمی دسته مانند برخوردار است تا قابلیت جابجایی هر چه ساده تر موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ تامین شود.

البته برای هر چه جابجایی ساده تر و کاملا موثر این موتور برق قدرتمند دیزلی از چهار عدد چرخ پلاستیکی کاملا مقاوم استفاده شده است. به این ترتیب با قابلیت مانور بالا می توانید موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ را در سطح کارگاه جابجا کنید.

قابلیت حمل و نقل ساده در تعریف چهار عدد چرخ برای کار کردن در سطح کارگاه های صنعتی و خصوصاً ساختمان سازی مناسب است. زمانی که می خواهید برای انجام فعالیت ‌های گسترده مانند جوشکاری، موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ را در سطح کارگاه جابجا کنید. در این حالت حضور چهار عدد چرخ مستحکم طراحی شده در شاسی فلزی این موتور برق بسیار مورد توجه قرار می‌ گیرد.

برای خط خروجی موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ از یک خط ۲۲۰ ولت استاندارد برای راه اندازی تجهیزات ساده تکفاز تا قدرت ۸ کیلوواتی پیش‌ بینی شده است. این مقدار برای راه انداختن تمام تجهیزات متعارف خانگی کفایت می کند. در عین حال قدرت کافی برای فعال کردن یک یا چند دستگاه کارگاهی به شکل همزمان را دارد.

در عین حال خط خروجی سه فاز ۳۸۰ ولت در این موتور برق دیزلی پیش‌ بینی شده است تا بتوان با استفاده از این مدل توانمند انبوه تجهیزات تقریباً سبک صنعتی را نیز راه اندازی کرد. برق سه فاز تعریف شده در خروجی این مدل، سطح توانمندی کاملی دارد و قابلیت تولید یک جریان پیوسته و ماندگار برای فعال نگه داشتن قدرتمندترین دستگاه ها را دارد.

از طرفی برای موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ مدل GS12000DE از یک خط ولتاژ ۱۲ ولت نیز پیش بینی شده است تا بتوانید انبوه تجهیزات خودرویی را با استفاده از این مولد راه اندازی کنید و یا در شارژ کردن باتری خودروها توانمند باشید. در عین حال قابلیت فعال کردن انواع پمپ آب های مستغرق شده در آب را داشته باشید.

سطح ولتاژ ۱۲ ولت DC یکی از الزامات طراحی هر موتور برق است. حضور آن در بخش های فنی موتور برق گازوئیلی گلد اسپرینگ نشان دهنده هوشمندی سازنده در عرصه مولدهایی توانمند با قابلیت های کاربردی بالا است.

جدا از این مباحث در موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ از توان استارت الکتریکی استفاده شده است تا بتوانیم با این ماشین در فرایند راه اندازی سیستم های برق اضطراری و یا عملکرد سریع توانمند باشیم. سیستم استارت الکتریکی از امکانات رده بالای انواع موتور برق ها است که غالباً برای راه اندازی مولدهای بزرگ با قابلیت های گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

البته حضور سیستم استارت الکتریکی در افزایش قیمت کل دستگاه تاثیرگذار است. این موضوع چالش برانگیز در جایگاه قیمت موتور برق گلد اسپرینگ نیز کاملاً واضح به چشم می ‌آید. به هر صورت موتور برق دیزل گلد اسپرینگ یک مدل دیزلی با سطح امکانات مناسب است که قابلیت فعال نگه داشتن سطح متوسطی از فرآیندهای صنعتی را دارد.

زمینه های کاربردی موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ

تحلیل توانمندی ها و قابلیت های کاربردی از مهمترین نکات در بررسی فنی هر موتور برق است. به هر صورت هر کسی با توجه به نیازی که دارد، به فراخور اهدافی که دنبال می ‌کند، یکی از مولدهای موجود در سطح بازار را انتخاب خواهد کرد. نکته کلیدی آن است که موتور برق انتخابی باید بتواند سطح انتظارات مورد توجه مصرف کنندگان را تامین نماید.

در تحلیل محصول مورد نظر یعنی همین موتور برق دیزل گلد اسپرینگ نیز لازم است تا درک کاملی از زمینه‌ های کاربردی آن داشته باشید تا بتوانید یک تصمیم اصولی در مقدمات تهیه کردن و کار کردن با آن را فراهم کنید. زمینه های کاربردی موتور برق دیزل گلد اسپرینگ به قرار زیر است.

کاربردهای خانگی:

عموما از مولدهای دیزلی برای مصارف خانگی استفاده نمی ‌شود. زیرا مولدهای دیزلی زمینه‌ های آلایندگی بالاتر در کنار تولید صدای بیشتر به نسبت از مولدهای بنزینی دارند. با این وجود می ‌توان از موتور برق دیزل گلد اسپرینگ برای مصارف خانگی استفاده کرد. اولین نکته در قابلیت تولید توان ۸ کیلوواتی موتور برق دیزل گلد اسپرینگ است.

این میزان توان برق برای فعال کردن کلیه تجهیزات متعارف در یک واحد خانه مسکونی کفایت می‌ کند. پس اگر از موتور برق گازوئیلی گل اسپرینگ دارید، قاعدتاً در تامین برق خانگی با مشکل خاصی مواجه نیستید. اما برای تامین برق بیش از یک واحد مسکونی باید برخی ملاحظات را در فعال نگه داشتن برخی از تجهیزات الکتریکی خانگی اعمال کنید.

کاربردهای صنعتی:

موتور ‌برق دیزل گلد اسپرینگ به شکل ویژه ای برای استفاده در کارگاه های صنعتی و ساختمان سازی طراحی شده است. این مدل با قابلیت تولید ۸ کیلووات برق تکفاز به راحتی می تواند عموم تجهیزات کارگاهی را به شکل مستقل و البته غیر همزمان راه اندازی کند.

اما اگر در سطح کارگاه نیاز به عملکرد همزمان چندین دستگاه است، باید ملاحظات فنی صورت بگیرد تا مطمئن باشیم که توان کل مصرف شده چندین دستگاه به شکل همزمان از ۸ کیلووات قدرت موتور برق دیزل گلد اسپرینگ بالاتر نرود. در عین حال می توانیم انواع دستگاه های برق سه فاز کارگاهی را با این موتور برق توانمند دیزلی راه اندازی کنیم.

کاربردهای کشاورزی:

عمده چالش کار در زمین های کشاورزی و فضاهای باغبانی برای فعال کردن موتور پمپ آب های کشاورزی است. تامین منابع آبی بزرگترین چالش هر زمین کشاورزی است که برای این منظور انواع موتور پمپ آب های زراعی طراحی شده است. لکن هر موتور پمپ آبیاری برای فعال شدن نیاز به تامین انرژی الکتریسیته دارد.

با استفاده از موتور برق دیزل گلد اسپرینگ می توانید عموم موتور پمپ آب های قدرتمند کشاورزی را فعال کنید. در عین حال می توانید برق کافی برای فعالیت بیش از چهار عدد پمپ آب معمولی آن هم به شکل همزمان داشته باشید.

در کنار استفاده از موتور برق ها برای راه اندازی انواع پمپ های کشاورزی، برخی از تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی هستند که غالبا تحت ولتاژ ۲۲۰ ولت تکفاز آن هم بدون چالش خاصی در تامین یک خط برق قدرتمند کار می ‌کنند. لذا موتور برق دیزل گلد اسپرینگ به راحتی قابلیت فعال نگه داشتن تمام تجهیزات کشاورزی را دارد.

کاربردهای سیار:

موتور برق دیزل گلد اسپرینگ قابلیت استفاده در کاربردهای سیار را هم دارد. برای این موتور برق دیزل از چهار عدد چرخ خوش ساخت فلزی استفاده شده است تا زمینه های حمل و نقل ساده آن در فضاهای کارگاهی و صنعتی فراهم باشد. اما اصل ماجرا در فعالیت سیار موتور برق دیزل گل اسپرینگ در وزن سبک و طراحی جمع و جور آن است.

اگر چه این مولد با قابلیت ۸ کیلووات توان الکتریکی طراحی شده است و در سمت خروجی از یک خط برق ۳ فاز دارد؛ اما در نهایت مهارت سازنده، وزنی اندک با ابعادی جمع و جور دارد که می ‌توان به خوبی آن را در صندوق عقب هر خودروی شخصی جای داد و در هر فضا و مکانی جابجا کرد.

کاربردهای مسافرتی:

در کنار قابلیت تولید برق تکفاز و سه فاز، این موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ از یک خط تغذیه ۱۲ ولت DC نیز استفاده می کند. لذا می توانیم تمامی تجهیزات الکتریکی خودرو را با استفاده از این خط ولتاژ ۱۲ ولت DC طراحی شده در موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ راه اندازی کنیم.

در عین حال می توان با توان DC تولید شده این موتور برق، برق باتری خودروهای شخصی را شارژ نمود. به این ترتیب موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ قابلیت استفاده در مصارف مسافرتی را نیز دارد.

کاربردهای برق اضطراری:

تامین برق اضطراری از جمله مهمترین جنبه‌ های کاربردی طراحی شده برای موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ است. این موتور برق دیزلی تحت کارکرد یک استارت الکتریکی با قابلیت تنظیم از قبل راه اندازی می شود. به این ترتیب نیازی نیست تا برای هر بار فعال کردن موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ در کنار دستگاه حاضر باشیم و برخی از تنظیمات راه اندازی را تکمیل کنیم.

بلکه می‌ توانیم با طراحی یک سیستم استارت اتوماتیک و استفاده از قابلیت استارت آسان الکتریکی در کنار بهره ‌مندی از سیستم تنظیم ولتاژ اتوماتیک به راحتی هر نوع سیستم برق اضطراری در فضاهای مسکونی، خدماتی، درمانی و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی را راه اندازی کنیم.

یکی از نکات مثبت در زمینه های کاربردی موتور برق دیزل گلد اسپرینگ خود مصرف سوخت دیزلی این دستگاه است. به هر حال موتور برق برای زمان های اضطراری و یا فضاهای اضطراری طراحی شده است و ممکن است برای ساعت ‌ها فعال بماند. در این حالت مصرف سوخت و هزینه به جای مانده از آن قابل توجه خواهد شد.

موتورهای بنزینی اگر چه حرکتی نرم و روان دارند؛ اما مصرف سوخت اندک آنها نیز مستلزم صرف هزینه بسیار بالایی است. زیرا بنزین، سوخت بسیار گران ‌قیمتی است؛ اما گازوئیل سوخت ارزان قیمت با قابلیت احتراق مناسبی است که در طول استفاده طولانی مدت از موتور برق بار مالی قابل توجهی را به بار نمی‌ آورد.

مزایای استفاده از موتور برق های دیزلی

موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ یک نمونه توانمند محصول صنایع داخلی از کشور چین است که سطح تقریباً متوسطی از نیاز به برق اضطراری را تامین می نماید. در این میان استفاده از موتور برق های دیزلی همواره در هاله ای از ابهام مورد ارزیابی قرار می گیرد.

همه ما سال‌ ها است که به نوعی با موتورهای بنزینی آشنا هستیم. به هر حال تمام خودروهای شخصی از موتورهای بنزینی استفاده می کنند. با این تفکر که باشید، بهره ‌مندی از یک موتور دیزلی حالا هر اندازه کوچک در نگاهی نه چندان مطمئن قرار می‌ گیرد.

البته کشاورزان و باغبان های حرفه ای تا فعالان رده بالای صنعتی و پیمانکاران کار کشته کارگاه های ساختمان سازی چندان غرابتی با موتورهای دیزلی ندارند. به هر حال آنها سالیان متمادی است که از انواع ماشین آلات دیزلی استفاده می ‌کنند.

در این میان کنار آمدن با یک موتور برق گازوئیل سوز مانند موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ داستان چالش برانگیزی نخواهد شد. با این وجود انواع موتور برق های دیزلی مزایایی هم دارند که بتواند آنها را در جاهایی کاملاً برجسته تر از نمونه های بنزینی نماید. برخی از مزایای موتور برق های دیزلی از قرار زیر هستند.

1-    موتورهای دیزلی حساسیت کمی به کیفیت سوخت دارند. آنها می‌ توانند با سوخت های ارزان ‌قیمت مانند گازوئیل، نفت و حتی مازوت هم کار کنند. سوخت بزرگترین چالش در کار با انواع موتور برق است. موتور برق های بنزینی تماما نیاز به سوخت تقریباً گران قیمت بنزینی دارند.

وقتی مدت زمان فعالیت آنها زیاد می‌ شود، گاها هزینه تامین سوخت آنها سر به فلک می کشد که غیر قابل تحمل خواهد شد. اینجاست که بسیاری در فعال نگه داشتن موتور برق های بنزینی آن هم برای مدت طولانی در شک و تردید هستند. اما ماجرای سوخت در موتور برق های دیزلی داستان کاملا متفاوتی است.

موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ به مانند تمام همتایان خود نسبت به کیفیت سوخت چندان حساسیتی ندارد و می ‌تواند با شرایط گاهاً سخت در حضور سوخت های نه چندان مرغوب کار کند. البته در این حالت میزان آلایندگی موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ قابل توجه است.

2-    خطر آتش سوزی در استفاده از انواع موتورهای دیزلی به مراتب از موتورهای بنزینی کمتر است. لذا کار کردن با انواع موتور برق های دیزلی به مراتب از کار کردن با موتور برق های بنزینی امن تر می باشد. دلیل این امنیت بیشتر در قابلیت آتش گرفتن کمتر گازوئیل است. گازوئیل به این سادگی ها آتش نمی گیرد.

لذا وقتی سوخت با حساسیت کمی دارید، لزوما از ماشینی که قابلیت و امنیت بالاتری دارد، استفاده می ‌کنید. این موضوع در کار با موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ نیز صادق است.

3-    رسیدن به تراکم بالاتر در محفظه احتراق موتورهای دیزلی بسیار بهتر و با قدرت بالاتری به نسبت از موتورهای بنزینی صورت می ‌گیرد. به این ترتیب می ‌توانیم با خلق نسبت تراکم بسیار بالا و قدرت تولید شده و در امتداد آن راندمان کلی دستگاه موتور برق دیزلی را افزایش دهیم. البته این نکته ریشه در طراحی برجسته و کاملاً قدرتمند موتور دیزلی دارد.

به عنوان مثال در مشخصه های فنی موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ شاهد طراحی ایده‌ آلی هستیم که دست ما را به میزان تراکم قابل توجهی رسانده است. راندمان کاری موتورهای دیزلی بسیار بهتر از موتورهای بنزینی است که برای طراحی موتور برق گازوئیلی گلد اسپرینگ کاملاً صادق می باشد.

4-    در محفظه احتراق موتورهای دیزلی نیازی به تعریف سیستم جرقه زنی نمی‌ باشد. موتورهای دیزلی شمع ندارند؛ بلکه احتراق در داخل پیستون آنها به علت تراکم زیاد، کاملاً خود به خود صورت می ‌گیرد. این موضوع در طراحی موتور برق دیزل گلد اسپرینگ نیز دیده شده است.

موتورهای دیزلی شمع ندارند، پس از قطعات فنی کمتری در آنها استفاده شده است. لذا میزان خرابی بخش‌ های فنی در آنها کمتر می باشد. شمع از قطعات مستهلک شونده و گاها دردسرساز در موتورهای بنزینی است که برای موتورهای دیزلی کاملا مرتفع شده است.

5-    بازه حرارتی موتورهای دیزلی بالاتر از موتورهای بنزینی است. به این ترتیب آنها با میزان راندمان بالاتری کار می کنند. ایده آل ترین موتورهای دیزلی بازه حرارتی ۳۵ درصد را دارند. در حالیکه بهترین موتور های بنزینی به سختی می ‌توانند بازه حرارتی ۲۵ درصدی را تامین نمایند.

رسیدن به بازه حرارتی بالاتر ریشه در طراحی برتر موتور دارد. اگر چه موتور برق دیزل گلد اسپرینگ در تامین بازه حرارتی قابلیت مدل های رده بالای بازار را ندارد؛ اما قطعاً موتور دیزلی به کار رفته در آن به نسبت از هر موتور تک سیلندر بنزینی در بازه حرارتی بهتری کار می کند.

6-    به نسبت میزان قدرت تولید شده، مقدار مصرف سوخت موتورهای دیزلی از موتورهای بنزینی کمتر است. این یعنی آنکه یک موتور دیزلی با مقدار حجم سوخت برابر می تواند قدرت بالاتری را تولید کند. به این ترتیب می‌ توانیم برای رسیدن به یک قدرت مشخص، موتور را در ابعاد کوچکتری طراحی کنیم. موضوعی که به وضوح در طراحی برجسته موتور برق دیزل گلد اسپرینگ دیده می شود.

زیرا برای تامین قدرت ۸ کیلوواتی موتور، ابعاد بسیار کوچکی دارد. وزن موتور اندک است و راندمان کلی سیستم بالا است. در موتور برق دیزل گلد اسپرینگ توانسته اند با یک طراحی ایده آل، قدرت صنعتی را در حجمی اندک با قابلیت حمل و نقل ساده جایگزین کنند.

7-    میزان آلایندگی تولید شده در موتورهای دیزلی به مراتب از موتورهای بنزینی کمتر است. البته این موضوع بر کیفیت سوخت گازوئیل و همچنین طراحی مناسب موتور دیزلی بستگی دارد. در موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ شاهد طراحی با استانداردهای رده بالای زیست محیطی هستیم. به شکلی که میزان آلایندگی تولید شده کاملا کنترل شده، مقدار اندکی است.

8-    موتورهای دیزلی به ‌مراتب قابلیت تولید گشتاور بالاتری به نسبت از موتورهای بنزینی دارند. این موضوع به علت کورس حرکت بلندتر آنها در حجم برابر با موتورهای بنزینی است. گشتاور تولید موتور در موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ نیز درجات قابل توجه و مناسبی را تامین می ‌کند.

سخن پایانی برای خرید موتور برق دیزل گلد اسپرینگ

موتور برق یک ماشین تمام عیار است که از کنار هم قرار گرفتن موتوری با عملکرد احتراق داخلی و یک آلترناتور تولید برق حاصل می ‌شود. در این میان این ماشین تمام عیار تولید برق وقتی قابلیت و کارایی لازم را دارد که بتواند مقدار توان تولید برق مورد نیاز ما را تامین نماید. در غیر این صورت بهترین موتور برق ها هم نمی ‌توانند بالاترین کارآیی ها را داشته باشند.

با این رویکرد که باشید، برای تهیه هر موتور برق باید نگاه شما در سمت مصرف کننده باشد. اینکه موتور برق را برای کجا و تامین چه نیازی می خواهید خریداری کنید. البته همراه با درک کافی از سطح نیازی که دارید باید بتوانید یک موتور برق با کیفیت ساخت مناسب که قدرت قابل توجهی دارد و از خدمات مناسبی هم برخوردار است، تهیه نمایید.

موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ از صفر تا صد یک مدل ویژه برای تامین نیازهای صنعتی و کشاورزی است. موتور برق با رده کارکردی متوسط است که می تواند حجم کاملی از انواع تجهیزات کارگاهی و یا باغبانی را البته به شکل انفرادی راه اندازی کند. انواع موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ با استفاده از قاعده قدرتمند موتورهای دیزلی است که زمینه های کاربرد صنعتی را پوشش می ‌دهند.

موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ مدل GS12000DE با قابلیت تولید ۸ کیلووات توان یک محصول توانمند صنعتی است. لذا اگر در فکر تجهیز نمودن یک کارگاه هستید، حضور موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ GS12000DE تمام نیازهای شما را برآورده خواهد کرد. خصوصا که در این موتور برق دیزلی از چرخ هایی برای حمل و نقل ساده، دسته ای برای جابجایی آسان و شاسی فلزی مستحکمی برای امنیت دستگاه پیش ‌بینی شده است.

اگر به دنبال یک موتور برق توانمند هستید که با شما در سطح فعالیت ‌های صنعتی و کشاورزی صبورانه فعالیت نماید و در مسیر کارکردی طولانی مدت کم نیاورد، انواع موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ گزینه های مناسبی هستند. هر چند در سطح بازار می ‌توان لیست بلند بالایی را از رقبای دانه درشت این موتور برق چینی معرفی کرد.

اما آنچه مسلم است، قیمت موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ می تواند برگ برنده این محصول میان رده باشد. از صفر تا صد کارکرد، خروجی برق، سطح توان و قابلیت های موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ همگی در حدود متوسطی هستند. لذا از یک محصول میان رده بازار باید انتظار قیمتی میان رده هم داشته باشید.

 موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ 7 کیلووات 4 چرخ

لیست قیمت موتور برق گلد اسپرینگ جایی در میانه بازار همتراز با رقبای مطرح کره ای و ژاپنی است. موتور برق دیزلی گلد اسپرینگ قطعا نمی تواند در رقابت با رقبای بالا رده بازار حرف های جدیدی داشته باشد؛ اما قطعاً می ‌تواند در جایگاهی بالاتر و به نسبت توانمندتر از رقبای هم وطن چینی خود باشد. این محصول، موتور برق متوسطی است که برای کارکردی متوسط بهترین است.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5