خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

موتور برق رونیکس

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

در خانه یا محل کار و شاید پرداختن به بسیاری از خدمات تعریف ‌شده امروزی شما به نیروی برق نیاز دارید. نیاز شما حتی بسیار فراتر از تأمین مصارف شخصی است. چرا که برای پرداختن به جمع بزرگی از فعالیت ‌های حرفه ‌ای خود در فضای کارگاه ها تا زمین زراعی نیز وابسته به حضور نیروی الکتریسیته هستید، از این رو یا باید این نیرو را از طریق شبکه برق سراسری تهیه کنید و یا اینکه در همراهی با یک موتور برق توانمند باشید.

تهیه کردن یک موتور برق همواره از چالشی ترین تصمیمات است. چرا که انتخاب و بررسی نمونه مناسب از یک برند صاحب نام کار ساده ‌ای نیست. ما برای این منظور انواع موتور برق رونیکس را به شما پیشنهاد می ‌کنیم، موتور برق رونیکس از دسته محصولات خوش ‌نام امروز بازارهای داخلی است و توانسته است با سطح کیفی مناسبی همراه نیازهای مصرف ‌کنندگان باشد.

رسیدن به یک موتور برق مطمئن و خوش کار با قابلیت تامین یک خط تغذیه عاری از اعوجاج مورد توجه همگان قرار دارد. ویژگی ‌هایی که به راحتی می ‌توانید در کار با انواع موتور برق رونیکس در اختیار داشته باشید.قاعدتاً در این مقاله هستید تا با انواع موتور برق رونیکس آشنا شوید. اینکه این محصولات شامل چه مدل ‌هایی است و چه مشخصه‌ های فنی ای دارند و یا شاید بررسی اینکه لیست قیمت موتور برق بنزینی رونیکس به چه صورت است و در مقام قیاس با برندهای مشابه در کجای بازار قرار می گیرند، لکن قبل از پرداختن به این موضوعات بهتر است یک سؤال کلی ‌تر را پاسخگو باشیم. اینکه اصولاً موتور برق رونیکس ساخت کجاست؟

برند رونیکس محصول کدام کشور است؟

رونیکس یک برند جهانی است. برندی که حالا محصولات خود را در جمع کثیری از کشورهای آسیایی تا اروپایی به فروش می ‌رساند اما این برند صاحب نام، صاحب کارخانه خاصی که در کشور خاصی مستقر باشد، نیست. کاملاً درست متوجه شدید.

رونیکس یک برند جهانی بدون کارخانه مادر می باشد. از این رو نمی ‌توان نام کشور خاصی را به‌ عنوان مبدأ تولید کننده برند رونیکس معرفی کرد، اما از آنجا که استارت تولید چنین برندی در کشور ایران بوده است و همچنان از جانب یک دفتر مرکزی در کشور ایران مدیریت می شود، می توان برند رونیکس را یک محصول جهانی شده ایرانی نامید، لکن سوال بعدی این است که چطور ممکن است. بدون حضور کارخانه مادر اقدام به تولید طیف بزرگی از محصولات صنعتی داشت؟

برند رونیکس

نگرش تولید محصولات پیچیده با حضور قطعات بسیار در دنیای امروز کاملاً متفاوت شده است. دیگر کمتر برند مطرح جهانی را می ‌بینید که بخواهد یک محصول با حضور قطعات بسیار مونتاژی را تماماً در بطن کارخانجات خود تولید کند؛ بلکه همواره با حضور انواع تولیدکنندگان کوچکتر لیست کاملی از قطعات را تولید کرده، سپس مونتاژ می کند.

این نگرش در تولیدات برند رونیکس نیز حضور دارد. آنها با طیف بزرگی از کارخانجات مستقر شده در کشورهایی مانند ایران، چین، تایوان، آلمان و... دامنه کاملی از تامین قطعات را ایجاد کرده ‌اند، قطعاتی که در نهایت در کارخانجات متنوع همراه با خطوط تولید در کشورهای متنوع مونتاژ شده و با نام نهایی رونیکس عرضه می شوند.

به طور خلاصه باید گفت که محصولات رونیکس از طریق سفارش تولید در مسیر خطوط تولید انبوهی از کارخانجات قرار می ‌گیرند البته در این ‌بین نظارت سطح بالایی توسط مجموعه برند رونیکس صورت خواهد گرفت تا در نهایت با محصولی که می‌ تواند استانداردهای بالای جهانی را تامین کند مواجه باشیم لکن در پاسخ به این سوال که موتور برق رونیکس ساخت کجاست باید گفت که این برند ماهیتی ایرانی اما ساخته ‌شده در کارخانجات جهانی دارد.

انواع موتور برق رونیکس کدامند؟

اصولاً برندهای فعال در زمینه تولید موتور برق تلاش دارند تا بتوانند این محصول را به شکلی دسته ‌بندی شده همراه با تعریف دامنه بزرگی از توان‌ های مختلف عرضه کنند سطح نیاز به راه‌ اندازی انواع تجهیزات خانگی، فروشگاهی، خدمات شهری، روشنایی، کارگاهی و حتی کشاورزی تعریف ‌های گوناگونی از ارائه توان توسط موتور برق‌ ها را عرضه کرده است از این ‌رو برند هوشمند می ‌داند که باید محصولی با تعریف توان ‌های متنوع از برق داشته باشد.

این ایده در جمع محصولات موتور برق رونیکس نیز حضور پررنگی دارد. انواع موتور برق بنزینی رونیکس در مدل ‌های گوناگون با قابلیت پوشش سطوح توان کم تا بالا عرضه می شوند، به ‌این ‌ترتیب در مقام معرفی انواع موتور برق بنزینی رونیکس از مدل ‌های کم توان، بحث خود را آغاز می ‌کنیم و تحلیل فنی قدم به قدم مدل‌ های قویتر را پیش می‌ کشیم.

موتور برق رونیکس مدل RH-4708

اگر به یک موتور برق سیار بسیار برای حمل ‌و نقل آسان و حضور در هر فضا و مکانی نیازمند هستید، موتور برق رونیکس مدل RH-4708 کاملاً مناسب شما می باشد. البته در این همراهی دقت داشته باشید که شما با یک موتور برقی کاملاً قدرتمند برای راه ‌اندازی هر نوع تجهیزی مواجه نیستید در واقع وقتی یک موتور برق با محوریت حمل‌ و نقل آسان طراحی شده است، تمام نگرش ‌ها در طراحی تا تولید آن نیز متوجه هر چه کوچکتر شدن و سبک ‌وزن تر بودن آن می باشد. این تاثیر در طراحی، محدودیت در تولید قدرت را به همراه دارد چرا که نه می توان از موتورهای بنزینی حجیم ‌تر استفاده کرد و نه می توان آلترناتیو های مولد برق بزرگتری را به کار بست لذا در مواجهه با ژنراتور رونیکس در مدل RH-4708 شما با یک موتور برق کم توان با قابلیت مانور بالا مواجه هستید که برای تامین برخی از نیازهای تخصصی تا رفع جمع کثیری از نیازهای عادی اما کم مصرف طراحی شده است.

موتور برق رونیکس 4708 قابلیت تامین قدرت 0.3 کیلوواتی را دارد. این مدل از موتور برق بنزینی رونیکس برای رسیدن به این سطح از توان همراه با یک موتور کوچک بنزین سوز با ظرفیت 63 سی ‌سی شده است موتور مذکور از انواع تک سیلندر می باشد و با طراحی مدل های 2 زمانه با تنفس طبیعی و هوا خنک کار می کند. این موتور با یک استارت دستی راه ‌اندازی خواهد شد.

در یک نگاه مقدماتی متوجه سادگی در طراحی موتور بنزینی در این مدل از موتور برق رونیکس هستیم. یک موتور تک سیلندر دو زمانه هوا خنک با تنفس طبیعی، تقریباً ساده ترین ایده در طراحی هر مولدی محسوب می ‌شود اما این سادگی جدا از تامین وزن و حجم کم موتور برق رونیکس مدل RH-4708 بر قیمت موتور برق بنزینی رونیکس نیز تاثیرگذار بوده است. موتور ارزانتر قاعدتاً باعث خلق تجهیز ارزانتری نیز می باشد لذا اگر در نیاز به تامین برق با کمک موتور برق ‌ها چندان قدرت بالایی را طلب نمی ‌کنید و در عین ‌حال ویژگی حمل ‌و نقل آسان را در اولویت کاری خود قرار داده ‌اید، تهیه کردن این ژنراتور رونیکس را توصیه می ‌کنیم.

موتور برق رونیکس مدل RH-4708 با قابلیت تامین خط برق 220 ولت AC استاندارد شهری است و در کنار آن از یک خط تغذیه جریان ثابت DC با سطح ولتاژ 12 ولت خودرویی نیز بهره ‌مند می ‌باشد. امکانی که می ‌تواند در برنامه ‌های مسافرتی برای راه ‌اندازی تجهیزات خودرویی کارایی بالایی داشته باشد.

موتور برق بنزینی رونیکس ۸۰۰ وات

جدول مشخصات فنی موتور برق رونیکس مدل RH-4708

مدل

RH-4708

توان خروجی

800 وات

حجم موتور

63 سی سی

تعداد فاز

تک فاز

سیستم استارت

هندلی

مخزن سوخت

4.2 لیتر

میزان صدا در فاصله

7 متر

65 دسی بل

مدت زمان کارکرد با

توان کامل

6.7 ساعت

مدت زمان کارکرد با

نصف توان

10 ساعت

وزن

24 کیلوگرم

ابعاد

37×39×44 سانتی متر

موتور برق رونیکس مدل RH-4728

کمپانی رونیکس موتور برق سه فاز با خروجی 2.8 کیلووات ارائه کرده است، این مدل با نام RH-4728 برای کسانی که به دنبال موتور برق سه فاز با خروجی نسبتا پایین هستند مناسب می باشد و با آن می توانند وسایل الکتریکی سه فاز با توان مصرفی پایین را راه اندازی کنند، از دیگر مزایای این موتور برق می توان به وزن مناسب آن اشاره کرد که 39 کیلوگرم بوده و جا به جا کردن  موتور برق را به نقاط مورد نظر آسان کرده است.

کار با تجهیزات قدرتمند کارگاهی تا پمپ آب‌ های بزرگ کشاورزی و شاید تامین برق یک فضای خدمات شهری همیشه همراه با شرایط کم توان نخواهد شد. اصولاً چنین سطح از نیازی همراه با حضور تجهیزات، ابزارها و وسایل پرقدرت و یا تعداد بالا می باشد. در چنین حالتی است که شما به یک موتور برق با ظرفیت تامین حداقل دو کیلووات برق نیاز دارید موتور برق رونیکس 2800 با ظرفیت تامین قدرت 2.8 کیلوواتی کاملاً پاسخگوی نیاز شما می باشد.

اما باید با جزئیات بیشتری بررسی کنیم که قدرت 2.8 کیلوواتی تقریباً برای فعالیت در چه سطحی از نیازهای جاری هر فضای مسکونی تا فعالیت ‌های حرفه ‌ای پاسخگو است. لیست قیمت موتور برق رونیکس 2800 در سطح متوسط بازار قرار دارد.

اصولاً با قدرت 2.8 کیلوواتی تولید شده توسط موتور برق رونیکس 2800 می‌ توانید طیف کاملی از تجهیزات متعارف یک واحد منزل مسکونی با ابعاد متوسط را راه ‌اندازی کنید. اما قابلیت تامین برق اضطراری آن هم در وجه حرفه ‌ای را نمی ‌توان از این موتور برق رونیکس انتظار داشت.

در زمینه تامین نیاز الکتریسیته فضاهای تجاری و فروشگاهی و خدمات شهری نیز می ‌توان بر توانمندی‌ های این موتور برق رونیکس اعتماد کرد. آن هم در صورتی ‌که تنها تجهیزات ضروری را تحت تغذیه قرار داده باشید.

در فضای کارگاه نیز قابلیت راه ‌اندازی انفرادی جمع کثیری از تجهیزات و ماشین ‌آلات را خواهد داشت و در نهایت برای فعالیت هر نوع پمپ آب متعارف در فضاهای کشاورزی یا ساختمان ‌سازی با هدف تخلیه آب کارایی لازم را دارد به هر صورت با تمام این تفاسیر، موتور برق رونیکس 2800 برای رسیدن به قدرت 2.8 کیلوواتی از یک موتور تک سیلندر چهار زمانه با ظرفیت 196 سی‌ سی بهره‌ مند می باشد.

موتور مذکور از مدل های هوا خنک است و از طریق تنفس طبیعی سطح نیاز خود به تامین هوا برای تکمیل پروسه احتراق را تکمیل می کند این موتور برق رونیکس با حضور مخزن سوخت 15 لیتری قابلیت کارکرد مداوم برای 8.5 ساعت کار پرفشار را دارد.

نکته قابل ‌توجه در طراحی موتور برق رونیکس 2800 قابلیت تامین برق سه فاز است. از این ‌رو به ‌راحتی می ‌توان با آن در فضاهای صنعتی انواع تجهیزات کارگاهی را راه ‌اندازی کرد.

در این مدل از موتور برق بنزینی رونیکس از یک سیستم هشدار دهنده کمبود سطح روغن نیز استفاده شده ‌است و می ‌تواند در کنار تامین برق تک فاز و سه فاز جریان متناوب، سطح ولتاژ 12 ولت جریان ثابت را نیز تامین نماید از طرفی به ‌جهت هر چه کارکرد حرفه ‌ای ‌تر این موتور برق رونیکس شاهد حضور یک سیستم فیوز ایمنی با قابلیت قطع کن حفاظتی سریع هستیم. وجه برتری در این مدل قیمت موتور برق رونیکس 2800 می باشد که با توجه به سطح تامین انرژی محدوده قابل قبولی را تامین کرده است.

موتور برق بنزینی رونیکس توان ۳ کیلووات سه فاز

جدول مشخصات فنی موتور برق رونیکس 4728

مدل

RH-4728

توان خروجی

2800 وات

حجم موتور

196 سی سی

تعداد فاز

سه فاز

سیستم استارت

هندلی

مخزن سوخت

15 لیتر

میزان صدا در فاصله

7 متر

68 دسی بل

مدت زمان کارکرد با

توان کامل

8.6 ساعت

مدت زمان کارکرد با

نصف توان

12.9 ساعت

وزن

39 کیلوگرم

ابعاد

71×53×49 سانتی متر

موتور برق رونیکس مدل RH-4760

اگر دارای وسایل و تجهیزاتی هستید که الکتروموتور با توان 2 اسب دارند، برای راه اندازی این وسایل شما به موتور برقی با توان 5.5 کیلووات نیاز پیدا خواهید کرد، موتور برق رونیکس مدل RH-4760 با خروجی 6 کیلووات بسیار ایده آل برای این دسته از تجهیزات می باشد، همچنین شما می توانید از آن  به عنوان یک منبع برق اصلی برای تامین برق وسایل خانه هایی که هنوز جزء شبکه برق شهری قرار نگرفته اند، استفاده کرد.

میزان ساعت کارکرد بالا و وزن مناسب از جمله مزیت های موتور برق رونکیس مدل RH-4760 می باشد این مدل در جمع حرفه ‌ای ترین های بازار قرار دارد. یک موتور برق با قابلیت تامین برق تک فاز که می ‌تواند تا حداکثر شش کیلووات نیروی الکتریسیته را در سطح ولتاژ استاندارد 220 ولت 50 هرتز تولید کند.

موتور برق رونیکس 4760 با سطح کارایی بالا در کنار طراحی جمع ‌و جور و وزن تقریباً کمی که دارد، به خوبی توانسته است تا در مقام یک محصول محبوب بازار قدرت‌ نمایی کند.

موتور برق بنزینی رونیکس 4760 برای تأمین قدرت سطح بالای 6 کیلوواتی خود، از یک موتور دو سیلندر حجیم با ظرفیت 389 سی سی استفاده می کند موتور مذکور با عملکرد چهار زمانه طراحی شده است که همراه با یک سیستم خنک ‌کننده پره ‌ای می ‌باشد. موتور مذکور از مدل‌ های تنفس طبیعی است و برای راه ‌اندازی آن از یک سیستم استارت الکتریکی استفاده شده است. از این ‌رو در جایگاه موتورهای استارت آسان قرار می ‌گیرد.

اما بگذارید در تشریح مشخصه‌ های فنی موتور برق رونیکس 4760 از فضای موتور بنزینی خارج شویم و ببینیم این محصول در آن سوی ماجرا برای تامین نیروی الکتریسیته چه امکاناتی را فراهم کرده است

موتور برق رونیکس 6000 در عین تولید قدرت شش کیلوواتی، تمام همت خود را در ارائه برق تک فاز خلاصه کرده است شاید نبود برق سه فاز را در جایگاه یک نقطه ضعف همراه عملکرد این موتور برق بدانید؛ اما در نظر داشته باشید که هدف از طراحی هر محصولی نگرش کاربردی آن است.

هدف از طراحی موتور برق رونیکس 6000 نیز در تامین کامل، قدرتمند و عاری از اعوجاج چندین مصرف ‌کننده تک فاز به شکل همزمان می باشد. این ویژگی را می ‌توانید در سه خط تغذیه خروجی موتور برق رونیکس 4760 شاهد باشید چنین نگرشی در طراحی را می ‌توان با هدف تامین برق همزمان چندین مصرف ‌کننده تک فاز جستجو کرد. وقتی هدف چنین است، قدرت نیز باید در تکاپوی تامین چنین نیازی باشد لذا قدرت بالای شش کیلوواتی حاضر شده در موتور برق رونیکس 4760 برای آن است که بتوانید با خیالی آسوده چندین تجهیز را به شکل همزمان راه ‌اندازی کنید از این ‌رو این مدل از موتور برق رونیکس کاملاً مستعد ماندن در فضای برق اضطراری واحدهای مسکونی تا بناهای آپارتمانی، اداری، خدمات شهری و فروشگاهی را دارد.

این موتور را می توانید راهی یک کارگاه صنعتی کنید و به راحتی طیف کاملی از تجهیزات را با آن راه‌ اندازی کنید اما وجه برتری طراحی در ایده استفاده از چرخ برای جابجایی آسان آن است. این طراحی با حضور قدرت بالا در کار این اجازه را به شما می‌ دهد تا موتور برق رونیکس 4060 را در فضای کارگاه جابجا کنید و به راحتی دستگاه جوش را با آن تغذیه نمایید در موتور برق رونیکس 6000 جدا از حضور برق تک فاز، یک خط تغذیه DC با سطح ولتاژ 12 ولت نیز حضور دارد.

موتور برق بنزینی رونیکس توان ۶ کیلووات سه فاز

جدول مشخصات فنی موتور برق رونیکس 4760

مدل

RH-4760

توان خروجی

6000 وات

حجم موتور

389 سی سی

تعداد فاز

تک فاز

سیستم استارت

الکتریکی

مخزن سوخت

25 لیتر

میزان صدا در فاصله

7 متر

75 دسی بل

مدت زمان کارکرد با

توان کامل

8.5 ساعت

مدت زمان کارکرد با

نصف توان

12.7 ساعت

وزن

85 کیلوگرم

ویژگی ‌های شاخص در طراحی انواع موتور برق رونیکس

رونیکس در طراحی مدل ‌های گوناگون از موتور برق های خود نگرش کاملی بر تامین نیازهای عمومی تا کارگاهی داشته است هر چند تنوع مدل‌ های عرضه شده از محصولات رونیکس به نسبت دیگر رقبا کمتر می باشد؛ اما با این ‌وجود در مدل‌ های محدود عرضه شده شاهد سطوح توان دهی معقولی هستیم. سطوح توان دهی ای که با هدف ‌گذاری مصارف عمومی، کارگاهی، صنعتی و حتی کشاورزی قابل توجه خواهد شد با این ‌همه برخی از ویژگی‌ های برجسته در مشخصه‌ های فنی تا امکانات همراه شده با انواع موتور برق رونیکس به ‌قرار زیر هستند :

- رونیکس برای هر فضای کاری اعم از نیازهای عمومی، کارگاهی تا صنعتی و خدماتی مدل‌ های مخصوصی طراحی کرده است. برخی از نمونه ‌ها مانند موتور برق رونیکس 2800 قابلیت حضور در تمامی فضاهای متنوع کاری را دارند.

- رونیکس در طراحی مدل پایه RH-4708 از یک موتور دو زمانه کم ‌حجم استفاده کرده است. این موضوع تاثیر مطلوبی بر قیمت موتور برق بنزینی رونیکس در مدل مذکور داشته است.

اما در طراحی مدل‌ های قویتر مانند موتور برق رونیکس 4728 نگرش کاملاً متفاوتی دارد. موتور چهار زمانه خوش ‌ساخت با تولید صدای اندک در حین کار وجه برتری در طراحی موتور برق رونیکس 4728 می باشد.

- در انواع موتور برق رونیکس شاهد حضور یک سیستم سوئیچ قطع برق هستیم. این سیستم با پایش دائمی میزان جریان عبوری از آلترناتیو در صورت مشاهده اضافه بار می تواند فعالیت کلی موتور برق رونیکس را متوقف سازد.

این ویژگی ضریب ایمنی بالایی را در کل سیستم اعم از خود موتور برق تا مصرف‌ کننده نهایی ایجاد خواهد کرد.

-موتورهای طراحی شده در انواع موتور برق رونیکس با طراحی مطلوبی همراه هستند. چرا که مصرف سوخت اندک همراه با تولید صدای معقولی دارند.

تمام مدل ‌های موتور برق بنزینی رونیکس در مواجهه با یک باک سوخت پر از بنزین قابلیت کارکرد مداوم بالای هشت ساعت کار پرفشار را دارند.

-در تمامی مدل‌ های طراحی ‌شده برای انواع موتور برق رونیکس شاهد حضور یک سیستم هشدار دهنده کاهش سطح روغن هستیم. در نظر داشته باشید که تمامی مدل ‌ها همراه با کارکرد موتورهای بنزینی هستند.

از این ‌رو لازم است تا در کار با این موتورها هوشمندی کافی در ایجاد شرایط امن کاری را داشته باشیم. یکی از این شرایط اطمینان کامل از حضور درست روغن می باشد. وجود سیستم هشدار کمبود روغن خیال ما را از جهت عملکرد صحیح موتور آسوده خواهد کرد.

-در طراحی قسمت ژنراتور رونیکس که وظیفه تولید برق را بر عهده دارد، از بالشتک و آرمیچر های تمام مس استفاده شده است.

این ویژگی باعث کوچک شدن طراحی در عین آنکه همچنان قدرت در سطح بالای مانده است، خواهد شد. از طرفی سیم پیچ ‌های تمام مس در جهت حداکثر راندمان کاری، کارایی مطلوبی دارند.

موتور برق بنزینی رونیکس با موتور ۱۶ اسب چرخ و دسته دار

-در تمامی مدل‌ های طراحی شده از موتور برق رونیکس شاهد بهره ‌مندی از خط ولتاژ جریان ثابت با سطح 12 ولت هستیم. ولتاژ 12 ولت جریان ثابت یک سطح ولتاژ استاندارد برای تمامی خودروها می باشد.

از این ‌رو با حضور چنین خط تغذیه ‌ای می‌ توانید به راحتی تمام تجهیزات الکترونیکی نصب شده در خودروها را در صورت نیاز راه ‌اندازی کنید. این خط تغذیه در زمان ‌هایی که باید خودرویی را برق دهی کنیم نیز کارایی دارد.

-در تمامی مدل‌ های موتور برق رونیکس سعی شده تا حداقل صدای تولید شده همراه با حداقل لرزش در حین کار همراه باشد.

طراحی موتورهای چهار زمانه در مدل ‌های قویتر و بهره ‌مندی از ضربه ‌گیر های کارآمد در طراحی شاسی موتور برق رونیکس زمینه ‌ساز این ویژگی ‌ها می باشد.

-در طراحی تمامی مدل‌ ها از موتور برق رونیکس شاهد بهره ‌مندی از یک شاسی مستحکم تمام فلزی با سطح اتصالات مستحکمی هستیم.

این شاسی ‌ها توانایی تحمل انواع ضربات ناگهانی در سطح فضاهای کارگاهی را دارند و به ‌خوبی می ‌توانند از تمام متعلقات فنی موجود در موتور برق رونیکس محافظت کنند.

-برای رسیدن به حداکثر ایمنی در حین کار برای مدل‌ های متنوع از موتور برق رونیکس سیستم فیوز ایمنی با شرایط قطع کن حفاظتی تحت عملکرد سریع طراحی شده است.

این فیوزها با هدف حفاظت از کاربران و یا هر کسی که در اطراف موتور برق رونیکس حاضر است، در نظر گرفته شده است.

-در طراحی موتور برق رونیکس از ولت متر های آنالوگ برای نمایش دقیق سطح ولتاژ تولید شده و میزان اختلاف آن با سطح ولتاژ استاندارد استفاده شده است.

اصولاً ولت متر های آنالوگ وجه بهتری جهت اطلاع ‌رسانی سطح ولتاژ دارند. چرا که با یک نگاه ساده حتی از فواصل دور نیز قابل تشخیص هستند.

معیارها در انتخاب موتور برق مناسب

با بررسی موتور برق بنزینی رونیکس همراه با مدل های گوناگون با ظرفیت های متفاوتی هستیم. این مسئله تقریباً در ساز و کار تولید دیگر شرکت ها نیز دیده می شود اهمیت در بهره‌ مندی قانونمند از تجهیزی است که تهیه خواهد شد. به هر ترتیب این شما هستید که موتور برق بنزینی رونیکس و یا هر مدل از هر برند دیگری را با اهداف پوشش یک نیاز به انرژی برق می خواهید لذا باید موتور برق انتخابی شما بتواند تمامی سطوح نیاز شما به انرژی برق را پوشش داده باشد و در عین حال در لحظه خرید برای شما بار مالی بالایی ایجاد نکند این نگرش باعث خواهد شد تا شما در تکاپوی درک نکات کلیدی برای تهیه موتور برق مناسبی باشید. اینکه چگونه می توانید موتور برق هماهنگ با سطح نیاز خود را خریداری کرد؟

موتور برق بنزینی رونیکس ۶ کیلووات چرخ و دسته دار استارتی

با در نظر داشتن نکته هایی که در ادامه مطلب قید خواهد شد، یقیناً وجه کامل تری برای داشتن بهترین انتخاب در لحظه خرید موتور برق بنزینی رونیکس و یا هر نوع از هر شرکت دیگری خواهید داشت.

-در ابتدا، یک لیست کامل از همه تجهیزات و مصرف کنندگانی که لازم است تحت تأمین قدرت از جانب موتور برق باشند را مشخص کنید. به این گونه فهرست کاملی از مقدار سطح نیاز خود به انرژی برق را در نظر گرفته اید بهتر است در لیست تهیه شده نگاه کلی شما آینده نگر نیز باشد. اینکه چه اندازه و چرا و چگونه احتمال می دهید در آینده تعدادی مشخص از تجهیزات به لیست تهیه شده شما اضافه خواهد شد.

-محاسبه کلی از وات مصرفی برای تمامی مصرف کنندگان خود اعم از آنها که در کار هستند و یا آنها که به هر دلیلی خارج از فعالیت قرار دارند داشته باشید یک راه حل ساده و دم دست برای به دست آوردن درست و دقیق چنین برآوردی استفاده از کاتالوگ های تجهیزات و یا نوشته های روی محصولات و شاید هر نوع مرجع اطلاعاتی دیگر همراه محصول است در ادامه باید با در نظر گرفتن یک ضریب همزمانی مقدار وات مصرفی را محاسبه کنید. به هر ترتیب قاعدتا قرار نیست که تمام تجهیزات مصرف کننده برق شما در آن واحد به عنوان مصرف کننده دائمی برق مورد استفاده باشند به دست آوردن ضریب همزمانی با توجه به نوع کاربری شما تعیین می شود. شاید در یک محیط خانگی این ضریب را برابر با عدد 0.5 در نظر بگیرید؛ اما برای ماندن در فضای باغبانی می ‌توانید تا عدد 1 نیز با احتساب ضریب همزمانی افزایش وات مصرف شده را پیش بینی کنید.

-مقدار وات نهایی به دست آمده با حضور ضریب همزمانی را بهتر است با احتساب 10 الی ۱۵ درصد ضریب ایمنی بالاتر از مقدار محاسبه شده در بند قبلی در نظر بگیرید چرا که ممکن است شرایط مصرف در تجهیزات برقی همراه جریاناتی غیرطبیعی ادامه یابد، در این صورت منطقی است که پیش ‌بینی کاملی از شرایط بحرانی با احتساب این افزایش ۱۰ الی ۱۵ درصدی داشته باشید.

-موتور ‌برق انتخابی شما باید بتواند مقدار توان تولید شده مساوی و یا بیشتر از مقداری که در نهایت کار به دست آمده است داشته باشد هر مقدار توان تولیدی موتور برق را بالاتر در نظر داشته باشید، با شرایط مطمئن تری در حین کار مواجه خواهید شد. لکن همیشه با مقدار توانی که مصرف کننده ای در نزد شما ندارد نیز سر و کار دارید در این حالت است که جدا از حضور هزینه بیشتر در هنگام خرید موتور برق، همواره باید حضور هزینه های بالاتر در امر تهیه سوخت تا شرایط نگهداری از دستگاه موتور برق قویتر را داشته باشید در حالت کلی اگر همسو با گام‌ های قید شده باشید، بهتر و البته اصولی تر می توانید نوع هماهنگ از انواع مدل های موتور برق رونیکس را انتخاب کنید.

موتور برق بنزینی رونیکس در یک فضای گسترده همراه با تولیدکنندگان بی شمار در سطح بازارهای جهانی دیده می ‌شود. این تجهیز از سطح کیفیت بالایی در حین کار بهره مند است و خواهد توانست طول عمر کاری بالایی داشته باشد البته جنبه برتری در حین کار همراه با ژنراتور خوش ساخت موتور برق بنزینی رونیکس می باشد. چرا که در آلترناتور طراحی شده برای محصولات این برند، شاهد سطوح قابل قبولی از کیفیت در تامین برق متناوب و حتی DC هستیم.

برق تامین شده از موتور برق های رونیکس همراه با نوسانات اندکی است و در حین کار با ضریب اطمینان قابل قبولی همراه هستند همین ویژگی ها باعث شده است تا انواع موتور برق رونیکس را به عنوان گزینه مناسب در تامین توان تجهیزات بسیار حساس مانند انواع سیستم های کارگاهی تا سرورهای خاص اداری با در نظر داشتن تامین برق اضطراری در نظر بگیریم.

موتور برق بنزینی رونیکس ۲ زمانه

سخن پایانی

برای کسانی که به آسانی به شبکه برق سراسری دسترسی دارند و یا از ماندن دائمی انرژی برق اطمینان خواهند داشت و به ترتیبی عدم وجود این منبع انرژی برای زمانی کوتاه را امری چالش ‌برانگیز نمی ‌دانند، توجه به موتور برق ماجرایی بعید به نظر می ‌رسد.

موتور برق را کسانی می خواهند که به دلیلی نمی ‌توانند نیازهای ضروری خود در راه ‌اندازی وسائل مدرن امروزی از طریق برق شبکه سراسری را تهیه نمایند شما می توانید یک روستای عاری از خدمات شهری و یا یک مزرعه بزرگ در کناره هر شهر و دیاری را تجسم کنید که مستعد چنین تعاریفی باشند در این صورت قطعاً صاحبان امر در تفکر رسیدن به بهترین موتور برق ‌های موجود در بازارهای داخلی هستند. موتور برق بنزینی رونیکس در حال حاضر یکی از نمونه های برجسته در انتخاب این عده محسوب می شود.

صحبت از موتور برق که در میان باشد، نظر عموم رو به سمت یک روستا و یا زمین زراعی و شاید کارگاه تولیدی دورافتاده ای راهی می شود. مکان هایی که به دلیل نبود برق شبکه سراسری مجبور هستند تا با توجه بر توانمندی ‌های انواع موتور برق ضرورت های خود را تامین کنند اما بهتر است تا دامنه دید شما را برای این الگو تغییر داده باشیم. حجم بالایی از فضاهای کسب و کار تا بسیاری مشاغل خدماتی نیازهای ضروری به تامین دائمی و اصولی انرژی برق دارند. از محیط های درمانی تا نهادهای خاص اداری از این دست فضاهای کاری محسوب می شوند.

موتور برق هایی که قابلیت تأمین ‌برق اضطراری را دارند و راهی چنین فضاهایی می شوند، باید از شرایط خاصی در طراحی خود بهره مند باشند. موضوعی که در جمع برخی از مدل ‌های موتور برق بنزینی رونیکس دیده می شود به هر صورت همراه انواع موتور برق رونیکس که باشید گام به گام با یک برند مطرح داخلی می توانید سطح کاملی از نیازهای خود را بر طرف کنید.

جمع بندی خرید موتور برق رونیکس :

محصولات رونیکس از جمله موتور برق رونیکس جزء با کیفیت ترین محصولات کشور چین می باشد که رقیب سرسخت محصولات کمپانی های قدرتمند کشورهای اروپایی می باشد، قیمت موتور برق رونیکس نسبت به مدل های دیگر بالا می باشد اما نسبت به هزینه ای که پرداخت می کنید و چیزی که بدست می آورید واقعا ارزش خرید دارد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت وخرید موتور برق رونیکس به سایت نیکاکورپ مراجعه کنید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5