خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

موتور برق فیرمن (firman)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

موتور برق فیرمن

در دنیای موتور برق ها، شما با انواع مختلف موتور برق مواجه می شوید، که دارای ویژگی ها و مزیت هایی می باشد، انتخاب کردن بین این حجم بالا از موتور برق کار آسانی نیست و گاهی زمان ها با مشتریانی مواجهمی شویم که دچار سردرگمی شدند و از شما یک موتور برق با کیفیت و قابل اعتماد می خواهند که برای آنها بدون دردسر کار بکند، ما اینجا هستیم تا به شما موتور برق فیرمن را  معرفی کنیم، فیرمن، این نام را به خاطر بسپارید.

کمپانی فیرمن یکی از زیر مجموعه های گروه بزرگ صنعتی تولید تجهیزات، Sumec می باشد، این کمپانی در سال 1978 کار خود را در زمینه تجارت، مهندسی و بازرگانی آغاز کرد و پس از 30 سال فعالیت، به یکی از کمپانی های بسیار قدرتمند در زمینه تولید تجهیزات، در سطح بین المللی تبدیل شده است.

کمپانی فیرمن در سال 2014 توانست برند خود یعنی نام فیرمن را به ثبت برساند و امروزه محصولات فیرمن در بسیاری از بخش های زندگی، صنعت، ارتباطات، پزشکی و ساخت و ساز ها حضور مستقیم دارد و توانسته جایگاه واقعی خود را بدست بیاورد، همچنین این کمپانی توانسته است طی 6 سال متوالی در چین، رتبه اول در صادرات موتور برق را به خود اختصاص بدهد.

موتور برق کیفی فیرمن

چرا هنگام خرید موتور برق، باید فیرمن را به خاطر بسپاریم؟

همه قسمت های موتور برق بنزینی فیرمن، از طراحی تا ساخت، 100% در کمپانی فیرمن صورت گرفته و سعی شده است موتور برق را به گونه ای طراحی کنند که همه انتظارات مشتریان را جواب بدهد، از جمله ویژگی های موتور برق فیرمن می توان به کم مصرف بودن، نیاز به تعمیر و نگهداری کمتر و در نتیجه صرف هزینه کمتر و در پایان موتور برق فیرمن را می توان  یک منبع برق قابل اعتماد دانست که شما می توانید برای سالیان سال بدون نگرانی از آن استفاده کنید. از جمله تفاوت های موتور برق فیرمن نسبت به مدل های دیگر می توان به طراحی باک آن اشاره کرد که نسبت به موتوربرق های دیگر، 25% بزرگتر طراحی شده است، این بدین معنی است  که میزان ساعت کارکرد آن افزایش یافته و می تواند 12 الی 14 ساعت بدون سوخت گیری، کار کند.

موتور برق بنزینی فیرمن

چرا خرید موتور برق فیرمن؟

کمپانی فیرمن در ساخت موتور برق، از تکلونوژی روز استفاده کرده است و در درجه اول، رضایت مشتریان، برای آنها مهم بوده است، برای اثبات این حرف، آنها پس از طراحی و ساخت مدل جدید موتور برق، قبل از آنکه  وارد خط تولید انبوه بشود تست هایی برای اطمینان از کیفیت موتور برق صورت می گیرد از جمله 500 ساعت کارکرد بدون توقف، قرار دادن موتور برق داخل اتاقک های شبیه ساز که سردرترین شب و گرم ترین روز سال را شبیه سازی می کند و سنجش عملکرد موتور برق در فشارهای مختلف در اتاقک فشار، برای آنکه مشتریان در ارتفاع های متفاوتی از سطح دریا زندگی می کنند و فشار در آنجا متفاوت است و کمپانی فیرمن به این نکته کوچک هم توجه کرده است و در آخر در حین تولید انبوه، از هر موتور برق یک تست به مدت 12 دقیقه گرفته می شود، تا از نظر استانداردهای سختگیرانه کمپانی، مورد تایید قرار بگیرد. 

کشور سازنده موتور برق فیرمن

در عصر امروز و زندگی در دنیای دیجیتال، وجود برق و اهمیت آن بسیارحائز اهمیت است  چرا که بسیاری از سیستم ها و ابزار مورد استفاده بشر  به نوعی به وجود برق وابسته هستند. با توجه به اهمیت در دسترس بودن این انرژی، و نیاز مبرم انسان در دنیای تکنولوژی موجب شده نیروگاه ها و مولدهای برق متعددی طراحی و ساخته شوند. اما با این حال بنابه دلایل متعددی امکان سیستم برق سانی به تمامی نقاط دنیا وجود ندارد، وچه بسا نقاط دوردستی که از بهره مندی از انرژی محروم هستند.

که همین امر موجب شده مولد ها یا همان موتور برق به کمک بیاید و برق مورد نیاز مکان هایی دور افتاده را به خوبی تامین کنند. و یا در کارخانه ها و یا مزارع کشاورزی نیاز به برق اضطراری برای مواقع ضروری هست با استفاده از موتور برق می توان این نیاز را فراهم نمود. با توجه به همین مسئله و نیاز گسترده ی بازار، شرکت های متعددی در خصوص طراحی و ساخت انواع مولد ها و یا همان موتور برق در حال فعالیت هستند، یکی از برندهای مطرح فیرمن می باشد، که در ادامه درباره ی کشور سازنده موتور برق فیرمن بحث خواهیم کرد .

فیرمن، از مارکت های مطرح و معتبر جهانی به شمار می آید که به واسطه تولید محصولاتی مدرن و پیشرفته با کارایی مطلوب توانسته به عنوان برندی معتبر در سراسر دنیا شناخته شود. کمپانی فیرمن با هدف فعالیت در زمینه بازرگانی، مهندسی، سرمایه گذاری و تجارت در سال 1978 میلادی تاسیس و به بهره برداری رسید. این شرکت یکی از زیر مجموعه های هولدینگ بین المللی Sinomach) sumec ) می باشد که در کشور چین در حال فعالیت می باشد. تولید موتور برق های قابل حمل با کاربرد گسترده و بازدهی بالا موجب شده طی 17 سال گذشته به یکی از بزرگترین تولید کننده ها در این عرصه تبدیل شود.

شرکت فیرمن از تولید کننده های شرکت های بزرگی از قبیل Ridgid و Kohler به شمار می آید. و درسال 2014 میلادی پس از عقد قرارداد و آغاز همکاری با کمپانی مطرح Kohler اقدام به تولید و عرضه مستقیم مورتور برق های با قدرت و سطح کیفیت بالا با نام و مارک تجاری فیرمن FIRMAN و عرضه به سایر کشورها نمود. این کمپانی با اتکا به نیروی کار متخصص و علم و دانش مهندسین و مدیران مجرب به یکی از چهار مرکز بزرگ تولید کننده ژنراتور تبدیل شده است. تنوع در مدل و ظرفیت با ولتاژهای متفاوت موجب شده در زمینه های مختلف قابل استفاده باشند..

موتور برق فیرمن همگام با بروز ترین  تکنولوژی های روز دنیا به شیوه ای نوین با قدرت و سطح کیفیت بالا تولید و عرضه می گردد. از این محصولات در زمینه های مختلف از جمله در مصارف کشاورزی به منظور تامین برق پمپ آب میتوان بهره مند شد. یکی از ویژگی های منحصر بفرد این مدل موتور برق اینست که طراحی و ساخت این محصولات توسط کمپانی فیرمن بدون هیچ الگو برداری با ایده های خلاقانه مهندسین مجرب این کمپانی تولید و ساخته می شود که همین موجب شده محصولاتی بی نظیر ارائه نمایند. بهره مندی از قطعات و اجزای اصلی نیز بر سطح کیفیت آنها افزوده و همین امر موجب شده طرفداران بسیاری در سراسر دنیا به خود اختصاص دهند. موتور برق فیرمن در مدل بنزینی با قدرت و بازدهی بالا عرضه می گردد  .

موتور برق بنزینی فیرمن

. هر مدل تولید شده توسط این کمپانی در آزمایشگاه های مجهز تست لوازم، آزمایش و پس از اطمینان از کیفیت آن به دست مشتری می رسد. موتور برق بنزینی فیرمن مطابق استانداردهای بین المللی بعد از تست و ارزیابی سخت  گیرانه به بازار عرضه می گردد باک سوخت این محصولات در حجم های بزرگتر طراحی شده که موجب شده نسبت به سایر محصولات مشابه و برندهای رقیب، مدت زمان بیشتری قابلیت کارکرد داشته باشد. موتور برق فیرمن در دو مدل استارت دستی و هندلی با عملکردی کاملا کم صدا تولید و عرضه می شوند. وزن کم و ابعاد کوچک، حمل و جابه جایی آن را آسان نموده و براحتی می توان در مکان های مختلف به منظور تامین نیروی برق از این تجهیزات  بهره برد ..

موتور برق بنزینی فیرمن ۱.۵ کیلووات

در این مطلب سعی برآن شده است با یکی از مدل های موتور برق فیرمن، تیپ RD، آشنا شوید و اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار بگیرد، با ما همراه باشید.

موتور برق فیرمن مدل RD1910

موتور برق بنزینی فیرمن ۱.۵ کیلووات ۴ زمانه

گر به دنبال یک موتور برق سبک و دارای خروجی مناسب هستید،موتور برق فیرمن مدل RD1910 به شما پیشنهاد می کنیم، این مدل با خروجی 1200 وات مناسب برای افرادی هست که اهل گردش و کوه نوردی هستند و می خواهند چند عدد روشنایی و شارژر روشن کنند یا می توان به عنوان یک منبع برق موقت در زمان قطع جریان برق اصلی در فروشگاه ها، برای روشن کردن تعدادی روشنایی، کارت خوان و تلویزیون استفاده کرد.

مشخصات فنی موتور برق فیرمن مدل RD1910

 

مدل

RD1910

توان خروجی

1.2 کیلووات

توان حداکثری

1.4 کیلووات

مدل موتور

156F

 تک سیلندر هوا خنک، OHV

حجم موتور

98 سی سی

سیستم روشن شدن

هندلی

مخزن سوخت

5.5 لیتر

ساعت کارکرد با توان 50%

8 ساعت

میزان صدا تا فاصله 7 متر

66 دسی بل

وزن

21.5 کیلوگرم

ابعاد

386×375×445 میلی متر

موتور برق فیرمن مدل RD2910E

موتور برق بنزینی فیرمن توان ۲.۲ کیلووات

موتور برق فیرمن مدل RD2910E، می توان به عنوان منبع برق موقت در زمان قطعی جریان برق اصلی استفاده کرد و وسایلی با توان مصرفی پایین را راه اندازی کرد، وسایلی مانند یک یخچال کوچک، تلویزیون و چند عدد روشنایی، می توان از این موتوربرق استفاده کرد. موتور برق فیرمن مدل RD2910E، جهت حمل آسان، با چرخ و دسته ارائه شده است، که یکی از مزیت های این مدل می باشد.

مشخصات فنی موتور برق فیرمن مدل RD2910E

مدل

RD2910E

توان خروجی

2 کیلووات

توان حداکثری

2.2 کیلووات

مدل موتور

FirmanSPE160

تک سیلندر هوا خنک، OHV

حجم موتور

163 سی سی

سیستم روشن شدن

استارتی

مخزن سوخت

15 لیتر

مصرف سوخت

1.1 لیتر در ساعت

ساعت کارکرد با توان 50%

15 ساعت

میزان صدا تا فاصله 7 متر

68 دسی بل

وزن

43 کیلوگرم

ابعاد

440×445×590 میلی متر

موتور برق فیرمن مدل RD3910E

 موتور برق بنزینی فیرمن توان ۲.۸ کیلووات چرخ و دسته دار

موتور برق فیرمن مدل RD3910E با خروجی 2.5 کیلووات می توانید یک یخچال کوچک، تلویزیون و چند عدد روشنایی را روشن کنید و اگر بخواهید وسایل بیشتری روشن کنید، به موتور برق فشار آمده و باید توجه داشت، موتور برق شاید بتواند آن وسایل را راه اندازی کند، اما در طول زمان توان اولیه خود را نخواهد داشت و دچار استهلاک می شود، بنابراین اگر وسایل بیشتری جهت روشن کردن دارید، پس از محاسبه توان مصرفی آنها، باید یک موتور برق متناسب با توان آن وسایل تهیه کنید.

موتور برق فیرمن مدل RD3910E، دارای سیستم استارت الکتریکی می باشد و به صورت چرخ و دسته دار عرضه می شود. کمپانی فیرمن در این دسته مدل دیگری نیز به نام RD3910EX عرضه کرده است که میزان توان حداکثری آن به 3.1 کیلووات افزایش یافته است.

مشخصات فنی موتور برق فیرمن مدل RD3910E

مدل

RD3910E

توان خروجی

2.5 کیلووات

توان حداکثری

2.8 کیلووات

مدل موتور

FirmanSPE200

تک سیلندر هوا خنک، OHV

حجم موتور

196 سی سی

سیستم روشن شدن

استارتی

مخزن سوخت

15 لیتر

مصرف سوخت

1.4 لیتر در ساعت

ساعت کارکرد با توان 50%

13 ساعت

میزان صدا تا فاصله 7 متر

 68دسی بل

وزن

47.5 کیلوگرم

ابعاد

440×445×590 میلی متر

موتور برق فیرمن مدل RD4910E

 موتور برق بنزینی فیرمن توان ۳ کیلووات استارتی

اگر ویلایی دارید و می خواهید آخر هفته ها برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت به آنجا تشریف ببرید، اما ویلای شما هنوز برق کشی نشده است، موتور برق فیرمن مدل RD4910E به شما پیشنهاد می شود، این مدل با خروجی 2.8 کیلووات توانایی راه اندازی وسایل یک خانه را دارد، وسایلی مانند یخچال کوچک، تلویزیون، چند عدد روشنایی و کولر را می تواند روشن کند، میزان صدای پایینی دارد، 68 دسی بل که کم صدا بوده و بسیاری از افراد که به دنبال یک موتور برق کم صدا هستند، این مدل پیشنهاد می شود.کمپانی فیرمن جهت آسایش و رفاه مشتریان، این مدل را  با چرخ و دسته طراحی و عرضه کرده است.

مشخصات فنی موتور برق فیرمن مدل RD4910E

مدل

RD4910E

توان خروجی

2.8 کیلووات

توان حداکثری

3.1 کیلووات

مدل موتور

FirmanSPE210

تک سیلندر هوا خنک، OHV

حجم موتور

210 سی سی

سیستم روشن شدن

هندلی و استارتی

مخزن سوخت

15 لیتر

مصرف سوخت

1.5 لیتر در ساعت

ساعت کارکرد با توان 50%

12 ساعت

میزان صدا تا فاصله 7 متر

68دسی بل

وزن

52 کیلوگرم

ابعاد با جعبه

460×465×610 میلی متر

موتور برق فیرمن مدل RD5910E

یک موتور برق مناسب جهت مصارف خانگی، موتور برق فیرمن مدل RD5910E می باشد، این مدل با خروجی. 3.2 کیلووات، توان لازم برای روشن کردن وسایلی مانند یخچال، کولر، تلویزیون و چند عدد لامپ را دارد، بدون آنکه به موتوربرق فشاری وارد شود، همچنین سیستم روشن کردن آن هم به صورت دستی وهم استارتی می باشد و مخزن سوخت آن با 25 لیتر گنجایش، باعث شده است  تا ساعات ها نیاز به سوختگیری نداشته باشد. کمپانی فیرمن این مدل را به صورت چرخ و دسته دار عرضه کرده است، تا بتوان به راحتی آن را حمل و نقل نمود

مشخصات فنی موتور برق فیرمن مدل RD5910E

 

مدل

RD4910E

توان خروجی

3.1 کیلووات

توان حداکثری

3.7 کیلووات

مدل موتور

FirmanSPE270

تک سیلندر هوا خنک، OHV

حجم موتور

270 سی سی

سیستم روشن شدن

هندلی واستارتی

مخزن سوخت

25 لیتر

ساعت کارکرد با توان 50%

12 ساعت

میزان صدا تا فاصله 7 متر

71 دسی بل

ابعاد با جعبه

575×560×810 میلی متر

موتور برق فیرمن مدل RD7910E

 موتور برق بنزینی فیرمن توان ۵.۵ کیلووات استارتی

یک گزینه مناسب جهت تامین برق برای مصارف خانگی و کارگاهی، موتور برق فیرمن مدل RD7910E می باشد، این مدل با خروجی 5 کیلووات می تواند علاوه بر مصارف خانگی، وسایلی که دارای الکتروموتور با توان 2 اسب می باشد را راه اندازی کند، همچنین برای بکار انداختن وسایل کارگاهی نظیر سنگ فرزدستی و دستگاه جوش اینورتر، این مدل مناسب شما می باشد.موتور برق فیرمن مدل RD7910E، میزان صدای پایینی را انتشار می دهد و دارای چرخ و دسته می باشد، همچنین در این مدل، سیستم روشن کردن به صورت هندلی و استارتی تعبیه شده است.

مشخصات فنی موتور برق فیرمن مدل RD7910E

 

مدل

RD7910E

توان خروجی

5 کیلووات

توان حداکثری

5.5 کیلووات

مدل موتور

FirmanSPE390

تک سیلندر هوا خنک، OHV

حجم موتور

389 سی سی

سیستم روشن شدن

هندلی و استارتی

مخزن سوخت

25 لیتر

مصرف سوخت

2.5 لیتر در ساعت

ساعت کارکرد با توان 50%

10 ساعت

میزان صدا تا فاصله 7 متر

68 دسی بل

وزن

90 کیلوگرم

ابعاد

560×525×690 میلی متر

موتور برق فیرمن مدل RD8910E

  موتور برق بنزینی فیرمن توان ۶.۵ کیلووات استارتی چرخ و دسته دار

بعضی مواقع مشتریانی به شما مراجعه می کنند که از میزان توان مصرفی، اطلاعاتی ندارند و بر حسب واحد آمپر، به دنبال موتور برق می گردند، موتور برق فیرمن مدل RD8910E با خروجی 6 کیلووات، جریانی معادل25 آمپر را می تواند تولید کند و برای کسانی که به دنبال موتور برقی می گردند که بتواند به آنها این مقدارجریان برق را بدهد، مناسب می باشد، از این موتوربرق می توان برای مصارف خانگی منزل هایی که وسایل زیاد و پرمصرفی دارند، استفاده کرد، وسایلی مانند کولرگازی یا بخاری که مصرف بالایی دارند.

کمپانی فیرمن در این دسته موتور برق، 3 مدل دیگر هم عرضه کرده است، مدل 3 فاز به نام RD8910TE، مدل تک فاز با تابلوی امرجنسی به نام RD8910E+ATS، که نشان از تنوع و به روز بودن کمپانی فیرمن می دهد و در آخر مدل RD8910EX که خروجی نسبتا بالاتری دارد و با 6.8 کیلووات توان و 8.2 کیلووات توان خروجی مکس، می توان وسایل صنعتی مانند اینورترهای جوشکاری را راه اندازی کرد. همه مدل های بالا با چرخ و دسته عرضه شده است و می توان موتور برق را به نقاط مورد نیاز انتقال داد.

مشخصات فنی موتور برق فیرمن مدل RD8910E

 

مدل

RD8910E

توان خروجی

6 کیلووات

توان حداکثری

6.6 کیلووات

مدل موتور

SPE440E

تک سیلندر هوا خنک، OHV

حجم موتور

439 سی سی

سیستم روشن شدن

هندلی و استارتی

مخزن سوخت

25 لیتر

مصرف سوخت

2.8 لیتر در ساعت

ساعت کارکرد با توان 50%

8 ساعت

میزان صدا تا فاصله 7 متر

72 دسی بل

وزن

87 کیلوگرم

ابعاد با جعبه

580×570×710

موتور برق فیرمن مدل RD9910E

  موتور برق بنزینی فیرمن توان ۷ کیلووات استارتی چرخ و دسته دار

موتور برق فیرمن مدل RD9910E، با خروجی 6.5 کیلووات، می تواند به عنوان یک منبع برق موقت در سوئیت های اجاره ای مورد استفاده قرار بگیرد و در زمان قطع جریان برق اصلی، می تواند چند عدد تلویزیون، دو الی سه عدد یخچال کوچک و کولر را تا زمانی که برق شهری وصل گردد، راه اندازی کند.

همچنین اگر می خواهید پس از قطع جریان برق اصلی، بلافاصله موتور برق جریان برق را وارد مدار کند و قطعی به وجود نیاید، می توانید از موتوربرق مدل RD9910E+ATS استفاده کنید که تابلوی امرجنسی داشته و پس از قطع شدن جریان برق اصلی، به صورت اتومات جریان برق را وارد مدار می کند. کمپانی فیرمن مدل سه فاز موتور برق RD9910E را هم تولید کرده، که به نام RD9910TE می باشد و دارای خروجی 6 کیلووات می باشد و می تواند تجهیزات سه فاز با توان مصرفی متوسط را راه اندازی کند.

مشخصات فنی موتور برق فیرمن مدل RD9910E

 

مدل

RD9910E

توان خروجی

6.5 کیلووات

توان حداکثری

7.1 کیلووات

مدل موتور

SPE440E

تک سیلندر هوا خنک، OHV

حجم موتور

439 سی سی

سیستم روشن شدن

هندلی و استارتی

مخزن سوخت

25 لیتر

مصرف سوخت

3 لیتر در ساعت

ساعت کارکرد با توان 50%

10 ساعت

میزان صدا تا فاصله 7 متر

92 دسی بل

وزن

90 کیلوگرم

ابعاد با جعبه

580×560×820

موتور برق فیرمن مدل RD10910E

  موتور برق بنزینی فیرمن توان ۸ کیلووات استارتی چرخ و دسته دار

یک موتور برق مناسب برای استفاده در صنعت ساختمان سازی، موتور برق فیرمن مدل RD10910E می باشد، این موتور برق با خروجی 7.2 کیلووات توانایی راه اندازی تجهیزات با الکتروموتور 3 اسب را دارا می باشد و می تواند تجهیزات ساختمانی نظیر بالابرساختمانی، بتونیر و دستگاه جوش صنعتی که جریان حداقل 30 آمپر را لازم دارد، به کار بیاندازد.

کمپانی فیرمن موتور برق مدل RD10910E+ATS را هم عرضه کرده است، که مجهز به تابلو امرجنسی بوده و در مکانهایی که نباید جریان برق لحظه ای قطع بشود، نصب می گردد و زمانی که جریان برق اصلی قطع می شود به سرعت جریان برق خود را وارد مدار اصلی می کند و تا زمان وصل شدن جریان برق اصلی، مدار را برق رسانی می کند.چرخ و دسته دار بودن آن باعث شده است، حمل و جا به جایی موتور برق به قسمت های مختلف آسان گردد و مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

مشخصات فنی موتور برق فیرمن مدل RD10910E

مدل

RD10910E

توان خروجی

7.2 کیلووات

توان حداکثری

7.8 کیلووات

مدل موتور

SPE460E

تک سیلندر هوا خنک، OHV

حجم موتور

459 سی سی

سیستم روشن شدن

هندلی و استارتی

مخزن سوخت

25 لیتر

مصرف سوخت

3.2 لیتر در ساعت

میزان صدا تا فاصله 7 متر

72 دسی بل

وزن

91 کیلوگرم

ابعاد با جعبه

580×570×710

جمع بندی خرید موتور برق فیرمن

اگر به دنبال یک موتور برق مطمئن هستید که سالیان سال برای شما کار کند، موتور برق فیرمن را به شما پیشنهاد می دهیم، ممکن است مقداری قیمت آن نسبت به مدل های هم رده خود بالاتر باشد، اما در طول زمان و با عملکرد خوب موتور برق فیرمن، این اختلاف هزینه جبران خواهد شد.

شما برای خرید موتور برق بنزینی فیرمن می توانید به سایت نیکاکورپ مراجعه کرده و پس از انتخاب مدل مورد نظر از طریق راه های گفته شده اقدام به خرید بنمایید یا اگر سوالی در مورد مشخصات فنی و یا قیمت موتور برق فیرمن دارید می توانید با کارشناسان نیکاکورپ ارتباط برقرار کنید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5