خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

موتور برق نویگیتور (Navigator)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
موتور برق نویگیتور
  • موتور برق نویگیتور
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

موتور برق نویگیتور

موتور برق های نویگیتور در  انواع طرح ها و توان های خروجی طراحی و ساخته شده است و توانسته استعلاوه بر تامین نیاز مشتریان با  سلیقه های متفاوت، جایگاه خود در در بازار جهانی را بدست بیاورد.

در این مطلب سعی شده است تا اطلاعات مفیدی در مورد موتور برق نویگیتور دراختیار شما قرار بگیرد تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

موتور برق نویگیتور مدل NG960

 

موتور برق بنزینی ۶۵۰ وات نویگیتور

 

یک گزینه ایده آل برای اهالی گردش که به دنبال یک موتور برق کیفی سبک وزن هستند تا در هنگام طبیعت گردی یا کوه نوردی از آن استفاده کنند، موتور برق نویگیتور مدل NG960 می باشد.

 این موتور برق دارای خروجی 650 وات می باشد و شما می توانید چند عدد روشنایی و شارژر های موبایل خود را با آن به کار بیاندازید. نکته مثبتی که در مورد موتور برق نویگیتور مدل NG960 وجود دارد وزن مناسب آن می باشد که 17 کیلوگرم می باشد و شما می توانید موتور برق را به نقاط دلخواه حمل کنید بدون آنکه باعث خسستگی شما بشود.

مشخصات فنی موتور برق نویگیتور مدل NG960

مدل

NG960

توان خروجی

650 وات

موتور

تک سیلندر- دو زمانه

سیستم استارت

هندلی

مخزن

4.2 لیتر

وزن

17 کیلو گرم

ابعاد(mm)

330×330×390

موتور برق نویگیتور مدلNG2200 

 

 موتور برق ۱ کیلووات نویگیتور ۴ زمانه

 

اگر شما صاحب فروشگاهی هستید و در منطقه شما قطع شدن جریان برق زیاد اتفاق میفتد برای آنکه به کسب و کار شما آسیبی وارد نشود، موتور برق نویگیتور مدل NG2200 به شما پیشنهاد می شود، این موتور برق با خروجی 1 کیلووات، شما می توانید در هنگام قطع جریان برق اصلی چندین لامپ کم مصرف، دستگاه های کارت خوان رابه کار بیاندازید و از مزایای موتور برق بهره مند شوید.

از ویژگی های این موتور برق می توان به موتور 4 زمانه آن اشاره کرد که روغن و سوخت به صورت جدا داخل باک های مربوط  به خود ریخته می شود و معمولا طول عمر اجزای داخلی موتور برق های 4 زمانه نسبت به موتور برق های 2 زمانه  بیشتر است.

مشخصات فنی موتور برق نویگیتور مدلNG2200

مدل

NG2200

توان خروجی

1 کیلووات

موتور

تک سیلندر- 4 زمانه

سیستم استارت

هندلی

مخزن

6 لیتر

موتور برق نویگیتور مدل NG2500

 

 موتور برق بنزینی نویگیتور توان ۲ کیلووات

 

موتور برق نویگیتور مدل NG2500 با خروجی 2 کیلووات می توان به عنوان یک منبع برق موقت در هنگام قطع شدن جریان برق اصلی در منازل از آن استفاده کرد و وسایلی ضروری مانند چند عدد روشنایی، یخچال و تلویزیون را تا برگشت جریان برق اصلی به مدار، روشن کرد.

از ویژگی های این موتور برق می توان به میزان ساعت کارکرد بالای آن اشاره کرد چیزی حدود 14 ساعت با ¾ توان موتور برق می باشد و همچنین سیستم استارت الکتریکی آن که مناسب افراد سن بالا می باشد و زحمت هندل کشیدن برای افراد مسن که مقداری دشوارمی باشد، برداشته است.

مشخصات فنی موتور برق نویگیتور مدل NG2500

مدل

NG2500

توان خروجی

2 کیلووات

موتور

تک سیلندر- 4 زمانه

219 سی سی

سیستم استارت

هندلی - استارتی

مخزن

12.5 لیتر

میزان صدا فاصله 7 متر

80 دسی بل

میزان ساعت کارکرد با

¾ توان

14 ساعت

موتور برق نویگیتور مدل NG3800

اگر شما به دنبال خرید موتور برق بنزینی هستید که بتوانید وسایل یک خانه را به طور دائم راه اندازی کند، حداقل به یک موتور برق 3 کیلووات نیاز پیدا خواهید کرد، پیشنهاد ما به شما موتور برق نویگیتور مدل NG3800 می باشد این موتور برق با خروجی3 کیلووات، شما می توانید وسایلی نظیر یخچال، کولر آبی، تلویزیون و چند عدد روشنایی را روشن کنید و کف کش و پمپ آب با توان 1 اسب بکار بیاندازید.

از مزایای موتور برق نویگیتور مدل NG3800 می توان به مجهز بودن آن به تنظیم کننده ولتاژ AVR اشاره کرد که وسایل برقی را از نوسنات برق محفوظ می دارد.

مشخصات فنی موتور برق نویگیتور مدل NG3800

مدل

NG3800

توان خروجی

3 کیلووات

موتور

7 اسب

سیستم استارت

هندلی

AVR

دارد

موتور برق نویگیتور مدل NG10000E

موتور برق نویگیتور مدل NG10000E با خروجی 6 کیلووات  ایده آل ترین موتور برق برای مصارف وسایل الکتریکی یک خانه می باشد و شما می توانید وسایلی نظیر کولر گازی مدل اینورتر، یخچال، بخاری برقی، تلویزیون و لباسشویی را بدون دغدغه تامین کردن برق راه اندازی کنید.

سیستم استارت الکتریکی از مزایای دیگر آن است که روشن کردن موتور برق را آسان کرده است و برای افراد سن بالا ایده آل می باشد.

مشخصات فنی موتور برق نویگیتور مدل NG10000E

مدل

NG10000E

توان خروجی

6 کیلووات

موتور

19 اسب

سیستم استارت

هندلی - استارتی

موتور برق نویگیتور مدل NG8990E

 

 موتور برق بنزینی نویگیتور توان ۶.۵ کیلووات چرخ و دسته کالسکه ای

 

موتور برق نویگیتور مدل NG8990E سری جدید محصولات نویگیتور، محصول مشترک با کمپانی فیرمن می باشد که بسیار مدرن طراحی شده است دارای خروجی 6.5 کیلووات می باشد و جزء موتور برق های کم صدا می باشد.

از این موتور برق می توان بیشتر در مناطقی که هنوز به شبکه برق رسانی مجهز نشده اند استفاده کرد و علاوه بر مصارف خانگی می توان در مصارف کشاورزی نیز استفاده کرد و کف کش هایی با توان 2 اسب را راه اندازی کرد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد موتور برق نویگیتور مدل NG8990E که از دیگر موتور برق های موجود داخل بازار جدا می کند، برنامه زمان بندی آن است که شما می توانید تنظیم کنید موتور برق چند ساعت کار کند و به صورت اتومات از کار متوقف شود، این ویژگی بیشتر در طول شب مناسب است که شما با تنظیم کردن موتور برق به خیالی راحت به رختخواب بروید.

مشخصات فنی موتور برق نویگیتور مدل NG8990E

مدل

NG8990E

توان خروجی

6.5 کیلووات

موتور

تک سیلندر- 4 زمانه

سیستم استارت

هندلی - استارتی

مخزن

25 لیتر

ساعت کارکرد

11.5 ساعت

وزن

103 کیلو گرم

موتور برق نویگیتور مدل FPG10800E2-R

اگر به دنبال یک موتور برق صنعتی هستید،  موتور برق نویگیتور مدل FPG10800E2-R به شما پیشنهاد می شود این موتور برق با خروجی 8 کیلووات محصول مشترک نویگیتور با کمپانی فیرمن می باشد و با خروجی مناسبی که دارد  برای راه اندازی تجهیزات دارای الکتروموتور با توان 3 اسب ایده آل می باشد و می توان تجهیزات ساختمانی نظیر بالابر مصالح ساختمانی، بتونیر و دستگاه جوش صنعتی و اینورتر ها را بکار انداخت.

 از مزایای این مدل می توان به چرخ و دسته دار بودن آن اشاره کرد که جا به جایی موتور برق به نقاط مورد نظر شما را آسان کرده و باعث جلب رضایت مشتری ها شده است.

مشخصات فنی موتور برق نویگیتور مدل FPG10800E2-R

مدلFPG10800E2-R
توان خروجی8 کیلووات
سیستم استارتاستارتی
سیم پیچتمام مس
چرخ و دستهدارد
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5