خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

موتور برق چینی

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

آیا برندی مطمئن از موتور برق چینی وجود دارد؟

از نیاز های ابتدایی در دنیای امروزی که در آن به سر می بریم، نیروی برق است. برای این منظور انواع نیروگاه ها دایر هستند تا بتوانند نیاز های ما را تامین سازند؛ اما برای مکان های دور افتاده و یا مصارف سیار و احتمالا در مکان هایی که به هیچ حالت شرایط دسترسی به نیروی برق وجود ندارد، لازم است تا با استفاده از انواع موتور برق نیاز های خود را تامین سازیم. لكن برای برخی مکان ها چاره ای جز خرید یک موتور برق نمی باشد.

در این بین در سطح بازار که باشید، با انواع برند های مطرح و البته کم نام و نشان در تولید مولد برق مواجه خواهید شد. البته قسمت عمده از انواع موتور برق های بازار از مدل های گوناگون همراه با برند های متنوع موتور برق چینی را شامل شده اند.

موتور برق بنزینی چرخ و دسته دار

به این ترتیب برای بسیاری خرید موتور برق چینی یک امر اجتناب ناپذیر خواهد شد. در این بین ممکن است همراه با برخی نگرش های گاها غلط نسبت به محصولات چینی از موتور برق چینی استقبال شود.

از این رو ضرورت دارد تا نگاه مصرف کننده ایرانی به انواع موتور برق چینی همراه با یک نگرش کامل تری باشد.

اینکه این موتور برق چینی موجود در سطح بازار ایران از کدام برند ها آمده اند؟ و صاحب چه مشخصه هایی هستند؟ و در نهایت هر کدام از آنها تا چه اندازه می توانند اطمینان ما را تامین نماید؟ پس اگر قصد خرید موتور برق چینی دارید، همراه این مقاله باشید تا به مراتب بیشتر از هر زمانی این محصولات موجود در سطح بازار های داخلی را بشناسید.

اهمیت بررسی موتور برق چینی

ممکن است در قدم اول همراه با این مقاله این طور سوال شود که اصولا چه نیاز است تا بخواهیم از موتور برق چینی بدانیم؟ آیا برای تهیه یک موتور برق ضرورتی در کسب چنین اطلاعاتی وجود دارد؟

واقعیت آن است که ما در سطح کارخانجات داخلی صاحب برند خاصی نیستیم که بتواند مولد برق تولید وطنی را روانه بازار کند. از این رو اگر قرار به خرید باشد، مجبور به خرید از یک برند خارجی هستیم؛ اما کدام برند؟ این اولین و شاید جدی ترین سوال در هنگام خرید موتور برق می باشد.

موتور های برق از برند ها در کشور های غربی تقریبا در بازار های داخلی نایاب هستند. از طرفی قیمت آنها نیز به هیچ حالت به صرفه نخواهد بود.

لذا ضرورت دارد برای خرید یک موتور برق ساده متکی بر برند ها از شرق دور باشیم. مانند برند های جهانی ای همچون هیوندای در کره و یا هوندا و روبین در ژاپن و... .

یک واقعیت آن است که در حال حاضر انواع موتور های برق از برند های صاحب سبک عمدتا توسط کارخانجات چینی تحت لیسانس برند مادر تولید می شوند. از این رو در نهایت همراه با نام پررنگ برندی جهانی با محصولی آمده از کشور چین مواجه هستیم.

در چنین فضایی که موتور های برق موجود در کشور عمدتا یا از برند هایی چینی آمده اند و یا آنکه همراه با برند های جهانی اما تولید در کشور چین شده اند، ضرورت دارد تا در هنگام خرید این محصول گران و با اهمیت قبل از هر چیز متوجه محصولات آمده از تولیدات چینی باشیم.

آشنایی با برند های چینی موجود در بازار

اگر قصد خرید موتور برق بنزینی چینی دارید و شاید می خواهید از یک موتور برق دیزل چینی بهره مند شوید، لازم است تا قبل از هر اقدامی برای خرید، اطلاعات کافی از برند های مطرح تا کم نام و نشان چینی داشته باشید.

برای این منظور در این گفتار لیست کاملی از نمونه های مطرح همراه با موتور برق چینی برای شما آماده کرده ایم. در این لیست سعی داریم تا همراه با برند های مطرح همچون ماکیتا، اینهل، رونیکس، پایونیر تا دیگر برند های خوش نام چینی مانند سان شاین، سان پاور، جیان دانگ و... باشیم.

موتور برق چینی برند ماکیتا

ماکیتا از جمله برند ها با رویکرد جهانی است که اعتبار بالایی در عرصه انواع ماشین آلات و ابزار های موتوری دارد. این برند ماهیتی ژاپنی دارد و هم اکنون نیز مقر اصلی آن در کشور ژاپن است؛ اما نزدیک به چند دهه است که برای ورود بهتر در بازار های جهانی قسمت عمده از تولیدات خود را راهی کشور چین کرده است.

موتور برق ماکیتا از آن دست مدل ها است که همراه با برندی خوش نام در کشور چین تولید می شوند. از این رو می توان نمونه های متنوع از آن را در جمع موتور برق چینی جای داد.

در لیست قیمت موتور برق چینی، برند ماکیتا تقریبا در قسمت بالای لیست خواهد بود. این جایگاه را می توان جدا از برند مطرح ماکیتا متوجه کیفیت در ساخت نیز دانسته باشیم.

اگر می خواهید موتور برق چینی  همراه با کیفیت بالا تهیه کنید، محصولات تولید شده در برند ماکیتا یقینا می توانند رضایت خاطر شما را تامین سازند.

موتور برق بنزینی ماکیتا

موتور برق چینی برند فیرمن

محصولات تولید شده از برند فیرمن از نمونه های برجسته در تولیدات کشور چین می باشند. این ادعا را می توان در جایگاه برتر این برند در زمینه صادرات ماشین ابزار در کشور چین جستجو کرد.

جایی که در آن فیرمن برای ۶ سال پیاپی به عنوان مطرح ترین تولیدکننده ماشین آلات از کشور چین شناخته شده می باشد.

در فروش موتور برق چینی، محصولات از برند فیرمن جایگاه ویژه ای دارند. این موضوع از کیفیت مطلوب مولد برق برند مذکور تامین شده است. موتور برق تکفاز و یا سه فاز این برند به شکل معقولی کم مصرف هستند و در عین حال همراه با کمترین تولید صدا کار می کنند.

یکی از عمده دلایل در فروش موتور برق چینی از برند فیرمن در ظرفیت باک بیشتر آن است. این باک حجیم همراه با طراحی مطلوب شرکت سازنده می تواند کارکرد تا ۱۲ الی ۱۴ ساعت متوالی را برای موتور برق چینی مذکور فراهم آورد.

از این رو می توان موتور برق بنزینی چینی از برند فیرمن را در جمع خوشنام ترین ها و در عین حال معتبرترین های بازار داخلی دانست.

موتور برق بنزینی فیرمن توان ۱.۵ کیلووات ۴زمانه

موتور برق چینی برند جیانگ دانگ

از جمله برند های اصیل چینی و البته جا افتاده در سطح جهانی، محصولات از کمپانی جیانگ دانگ می باشد. موتور برق چینی جیانگ دانگ جایگاه پررنگی در جمع تولیدات این برند اصیل چینی دارد.

البته جیانگ دانگ از همان ابتدای کار در تولید ماشین آلات سعی داشته تا بتواند حضور خود را در عرصه های جهانی پررنگ کند. لذا ضرورت داشت تا با نگاهی عمیق در کیفیت همراه با استاندارد های جهانی همراه شود.

جیانگ دانگ در زمینه تولید موتور برق گازوئیلی چینی با قدرت های بالا، بسیار توانمند است. موتور برق گازوئیلی چینی محصول این برند در توان های متنوع تولید می شود. از این رو در خرید موتور برق چینی با توان بالا می توانید، بر محصولات این برند مطرح چینی به خوبی اعتماد کنید.

از دیگر مزیت های مطلوب در طراحی موتور برق چینی از برند جیانگ دانگ، شاسی های محکم و البته جمع و جور دستگاه است که در مدل هایی همراه با چرخ هایی به جهت حمل و نقل آسان شده است.

طرح کلی در شکل و طراحی انواع مدل ها از این موتور برق چینی بسیار خوش ساخت و جذاب است. البته این خوش ساختی را همراه با خلق کیفیتی مطلوب، مصرف سوختی معقول و در نهایت کار کردی روان و کم صدا همراه ساخته است.

موتور برق بنزینی جیانگ دانگ

موتور برق چینی برند سان پاور

اگر بخواهیم در بین برند های چینی از یک کمپانی با تجربه تخصصی در تولید انواع موتور های برق یاد کنیم، باید به برند سان پاور محصول کشور چین اشاره ای داشته باشیم.

این برند نزدیک به ۳۰ سال است که در سطح اول صنایع متوسط چینی در حال تولید محصولات خود است.

عمده تمرکز برند سان پاور در تولید موتور پمپ های بنزینی، موتور برق دیزلی و بنزینی و... می باشد. به این ترتیب می توان این برند را با عنوان یک کمپانی تخصصی در عرصه تولید موتور برق چینی دانست.

برند سان پاور در عرصه تمام نیاز ها از موتور برق فعالیت جدی دارد. مانند موتور برق بنزینی چینی این برند که از شناخته شده های بازار است تا موتور برق دیزلی این برند که از مطمئن ترین های بازار های داخلی و جهانی می باشد.

سان پاور جدا از تامین موتور برق تکفاز دست بالایی در تولید موتور برق سه فاز نیز دارد. این برند همراه با تامین موتور برق سه فاز می تواند رنج وسیعی از قدرت را پاسخگو باشد. ساعت کارکرد موتور برق چینی از محصولات سان پاور بسیار قابل توجه است.

تقریبا تمام محصولات مولد برق این برند می توانند تا مرز های فراتر از ۱۰ ساعت کار مداوم را تامین نمایند.

موتور برق بنزینی سان پاور مدل ۶۰۰۰ استارتی

موتور برق چینی برند لانسین

از جمله مطرح ترین برند های چینی در عرصه تولید انواع ماشین آلات با توان تولید نیرو، برند لانسین می باشد.

این برند فعالیت خود را از سال ۱۹۹۳ در کشور چین آغاز کرده است و در تمام این مدت همت بالایی در تولید محصولات با راندمان بالاتر در کنار تولید آلایندگی کمتر داشته است.

عمده محصولات لانسین شامل بخش هایی در تولید موتور، ژنراتور، موتورسیکلت و ماشین آلات خاص بوده است

از شاخص های بالا در گروه لانسین می توان به تیم تحقیق و توسعه بسیار فعال و پویا از این برند چینی اشاره کرد.

لذا با تکیه بر توانمندی های تحقیقاتی بالای این شرکت همواره شاهد ظرفیت های توسعه مطلوبی از آن هستیم.

نمونه بارز در توانمندی های برند لانسین، مهارت این کمپانی در تولید انواع موتور برق می باشد. فروش موتور برق چینی از برند لانسین نیز همراه با مقبولیت بالایی در سطح جهانی انجام می شود.

لانسین در زمینه تولید موتور برق دیزل چینی با قدرت بالا همراه با سطح آلایندگی و همچنین تولید صدای اندک بسیار توانمند است.

به هر صورت اگر در سطح بازار هستید و می خواهید تا از موتور برق چینی تهیه کنید، محصولات این برند می تواند نظر مساعد شما را در آینده ای نزدیک تامین نماید.

موتور برق بنزینی لانسین مدل ۲۵۰۰

موتور برق چینی برند کاما

از دیگر برند های چینی بسیار خوشنام و البته مشهور به تامین سطح کیفی بالا از میان برند های چینی، محصولات کمپانی کاما می باشد. موتور برق چینی از برند کاما سال ها است که در نزد اهل فن شناخته شده می باشد.

از مشخصه های خوب موتور برق چینی کاما می توان در موتور های بنزینی چهار زمانه با کارایی و راندمان بالای آن اشاره کرد.

این برند در زمینه تامین قطعات و لوازم یدکی نیز دست بالایی دارد. در سطح بازار های داخلی به راحتی می توانید طیف کاملی از لوازم تا قطعات یدکی از برند کاما را تهیه کنید.

موتور برق دیزلی کاما مدل ۵۵۰۰ استارتی چرخ دار

نکات مهم در هنگام خرید موتور برق چینی

در هنگام خرید، اینکه کدام برند را انتخاب می کنید، در اهمیت بالایی قرار دارد؛ اما اگر بهترین برند را هم انتخاب کرده باشید، لكن این انتخاب را همسو با نیازی که دارید انجام نداده باشید، یقینا از خرید نهایی خود راضی نخواهید شد.

پس لازم است تا در هنگام خرید موتور برق چینی و یا هر برند دیگر از کشور های صاحب صنعت متوجه این نکات باشید.

¨     موتور های دیزلی به نسبت انواع بنزینی از راندمان بالاتری برخوردار هستند. لذا می توانند در حجم سوخت برابر برای مدت طولانی تری فعالیت داشته باشند. در خرید موتور برق چینی از یک برند خاص بهتر است تا حد ممکن در جستجوی مدل های دیزلی باشید.

¨     دمای کاری در موتور های بنزینی از مدل های دیزلی بالاتر است. لذا بهتر است در محیط های گرمسیری از مدل های دیزلی در هنگام خرید موتور برق چینی استقبال کنید.

¨     در لیست قیمت موتور برق چینی و یا هر برند دیگری غالبا انواع بنزینی از قیمت کمتر به نسبت مدل های دیزلی برخوردار هستند.

¨     سوخت گازوئیل به مراتب سخت تر از بنزین مشتعل می شود. لذا می توان مدل های دیزلی را امن تر از گونه های بنزینی دانست.

با این وجود، در هنگام خرید موتور برق چینی سعی کنید تا همراه با مدل هایی باشید که مطئن شوید بازار تامین لوازم و قطعات یدکی خوب و پایداری در داخل کشور دارند. در این جستجو سراغ برند هایی باشید که از سابقه خوبی در سطح بازار های داخلی بهره مند شده اند.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5