خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

موتور برق ژاپنی

موتور برق های المکس هوندا مدل کیفی و ساده

فهرست مطالب

موتوربرق وسیله ای مفید می باشد که نیروی الکتریسیته و برق تولید می کند و از قطع فعالیت های روزانه یا اختلال در عملیات کاری جلوگیری به عمل می آورد.  ژنراتورها در شکل های فیزیکی و الکتریکی برای کاربردهای مختلف در دسترس می باشند مولدهای الکترواستاتیکی قبل از کشف رابطه بین الکتریسیته و مغناطیس برای تامین انرژی الکتریسیته کاربرد داشتند. ماهیت این دستگاه ها به صورتی بود که توان را در ولتاژ بسیار بالا و جریان الکتریکی پایین تولید می کردند. اصول کار این نوع مولدها بر اساس القای الکترواستاتیک و نیز تولید برق بر اثر اصطکاک صورت می گرفت.

به راستی انتخاب هر محصولی در بازار امروزی بسیار سخت و پیچده خواهد بود ، از این حیث انواع موتور برق و ژنراتور به علت گستردگی در کیفیت و قیمت هم از این قاعده مستثنی نمی باشند همانطور که می دانید مهمترین عامل در تصمیم گیری انتخاب سوخت مناسب است، انواع موتور برق یا ژنراتور خانگی کوچک و مسافرتی با سه سوخت متفاوت در بازار یافت می شوند:

1-  موتور برق گازسوز

2- موتور برق بنزینی

3- موتور برق دیزلی

اما موضوع دیگری که در انتخاب موتور برق نقش دارد، برند موتور برق می باشد. به طور کلی موتور برق های مصرفی در داخل کشور از دو کشور ژاپن و چین وارد کشور می شوند. در این بین موتور برق ژاپنی از کیفیت و مرغوبیت خاصی برخوردار می باشند  که با نام تجاری هوندا به فروش می رسد .امروزه موتور برق های بنزینی کوچک و خانگی مصرف  زیادی دارند و می توانند در امور مختلف و به سرعت جوابگوی نیاز ما باشند. ضمن اینکه این خدمات مستلزم پرداخت پول می باشد

.تقریبا” به مدت 5 سالی است که دیگر موتور برق های بنزینی ساخت ژاپن ، اروپا و آمریکا وارد ایران نمی شوند .  فقط در موارد خیلی خاص، زیرا شرکت های سازنده یا خط تولید این گونه محصولات را تعطیل نموده اند  یا کارخانه خود را به کشور چین انتقال داده و در آنجا ارائه می دهند و یا در ژاپن تولید می نمایند. اما با این اوصاف چطور هنوز در ایران موتور برق های بنزینی ساخت ژاپن یافت می شود. برای مثال موتور برق بنزینی المکس ژاپن یا روبین هنوز در ایران به فروش می رسد؟ شرکت Sawafuji Electric در سال 1908 در ژاپن ساخته شد  و اقدام به تولید سه محصول اصلی نمود. یکی از این محصولات ژنراتور برق یا همان موتور برق می باشد. این شرکت  از شهرت به خصوصی بر خوردار است.موتور برق هندا المکس ساخت کشور ژاپن است که دارای بالاترین کیفیت بین موتور برق های جهان می باشد.

موتور برق های هوندا المکس در دو نوع مدل سوخت ، بنزینی و گازوئیلی تولید می شوند موتور برق های هوندا المکس دارای تکنولوژی پیشرفته از جمله طراحی آلترناتور جدید و موتور با سرعت بالا می باشد  که موجب تغییر در ابعاد و اندازه و وزن موتور برق گردیده است. از ویژگی این موتور برق ها برخورداری از سیم پبچ 100% مس می باشد.

موتور برق های المکس هوندا مدل کیفی و ساده

ویژگی های موتور برق های هوندا المکس

  • ضمن برخورداری از دوام و کیفیت بالا دارای بهترین نوع طراحی بدنه و مقاومت در مقابل ضربه هستند.
  •  دارای AVR جهت ثابت نگه داشتن میزان ولتاژ می باشند که منجر به پیشگیری از آسیب دیدن مصرف کننده های برقی می شود.
  • برخورداری از  باک های سوخت بزرگ که توان تا ۱۰ ساعت کار مداوم و روشن ماندن را دارند.
  • موتور برق های هوندا المکس دارای ابعادی بسیار جمع و جور و سبک و قابل حمل می باشند.
  • از تکنولوژی بالای تولید آلترناتور های مولد برق که هر روزه پیشرفته تر از قبل می باشند برخوردار هستند.
  • طراحی کنترل پنل آن ها به صورتی انجام شده که در مقابل گرد و غبار و آب بیشترین میزان مقاومت را نسبت به بقیه موتور برق ها  نشان می دهند.
  • از عمر مفید بالایی برخوردار همی باشند و نمی توان ساعت کاری برای پایان کارش درنظر داشت.
  • موتور ۴ زمانه با قدرت بسیار بالا در مقابل استهلاک بسیار کم.
  • این موتورها با طراحی سوپاپ بغل می باشند که سبب کاهش ۳۰ درصدی مصرف و افزایش قدرت می گردند.

موتور برق کیفی هوندا المکس مدل SHX-2000

شرکت تولید کننده ی موتور برق هوندا در سال۱۹۰۸ در ژاپن  شروع به فعالیت نموده است. موتور برق کیفی هوندا المکس SHX-2000 بنزینی و از نوع تک سیلندر و تک فاز است. همانطور که گفته شد کمپانی هوندا المکس ساخت کشور ژاپن در شرکت ساوافوجی (Sawafuji) می باشد که دارای شهرت به خصوصی می باشد و توانسته موتور برق های کیفی با برند هوندا المکس را که یکی از بهترین موتور برق ها در کل دنیا محسوب می شود را به مشتریان خود ارائه دهد، این نوع موتور برق هوندا قابل حمل و مسافرتی بسیار با کیفیت و ساخت ژاپن می باشد. خنک سازی موتور چهار زمانه این محصول به صورت هوا خنک می باشد. فرکانس آن ۵۰ هرتز می باشد. موتور برق بنزینی هوندا SHX-2000 دارای موتور ژاپنی به توان ۱۵۰۰ وات بوده  که در حالت اوج به ۱۷۰۰ وات هم  خواهد رسید. لازم به ذکر است که حجم مخزن سوخت ۷.۷ لیتر بوده  که موجب بالا رفتن کارایی موتور در حدود ۷ ساعت می شود. وزن این دستگاه ها ۱۳ کیلوگرم و همچنین دیگر نیاز به چرخ و دسته نخواهد داشت.

  • سیستم خنک کاری این نوع موتور برق ها هوا خنک است در تمامی برندهای موجود
  • موتور چهار زمانه و از نوع موتور برق بنزینی می باشد.
  • دارای فرکانس ۵۰ هرتز بوده و تمام مدل ها از تثبیت کننده ولتاژ برخوردار می ‌باشند.
  • ساعت کار مداوم این موتورهای معمولا ۴ تا ۶ ساعت است.
  •  

فروش موتور برق بنزینی هوندا المکس

فروش موتور برق بنزینی هوندا المکس ساخت کشور ژاپن از توان ۱ کیلووات تا ۸ کیلووات با سوخت بنزین به مشتریان و پروژه ها قابل عرضه می باشند. جهت خرید محصول و مشاوره  با کارشناسان واحد تماس برقرار نمایید .از مهم ترین اهداف و خط مشی های این شرکت رسیدن به بالاترین میزان کیفیت روز افزون تولید می باشد که همین یکی دیگر از دلایل پر فروش بودن و محبوبیت این محصول در دنیا محسوب می شود

موتور برق بنزینی روبین

در حال حاضر ژاپن تولید نمی کند و جنس اصلی در چین تولید می گردد. قیمت موتور برق روبین در بازار ایران اکثرا جنس تقلبی از کارگاه های زیر زمینی چینی وارد ایران می شود.

موتور برق بنزینی روبین ژاپن مدل ۵۰۰۰

ویژگی های موتور برق روبین

  • موتور ژنراتور های دیزلی پیشرفته و جدید
  • راه اندازی ساده و راحت
  • طناب دستی نرم و روان به همراه سیستم اتوماتیک کاهش فشار سبب راه اندازی آسان
  • دینام های بدون ذغال نوع جدید، هزینه های متناوب نگهداری دینام های ذغالی را ندارند.
  • تنظیم ولتاژ خروجی بوسیله خازن: این سیستم ولتاژ خروجی ثابتی را تحت هر شرایط کاری تضمین می نماید.
  • دارای ابعاد کوچک و وزن مناسب
  • عملکرد فوق العاده بی صدا: هماهنگی دقیق بین سیستم تزریق سوخت و سیستم تصفیه هوا در محفظه احتراق سبب کاهش فشار احتراق شده که این امر باعث می شود عمل احتراق با صدای کمتری انجام شود.
  • پوشش هوای خنک که از جنس مخصوص در لایه های مختلف ساخته شده که کاهش صدا و لرزش را به دنبال دارد.

سخن پایانی

همانطور که گفته شد موضوع  کشور سازنده از فاکتورهای بسیار مهم در خرید موتور برق به شمار می رود  که حتما باید به آن توجه ویژه ای گردد. تقریبا چند سال است که موتور برق های ساخت ژاپن وارد ایران نمی شود و دلیل آن هم توقف خط تولید یا انتقال کارخانه ی آن به چین است. از این حیث  وارد کنندگان محترم موتور برق ها را از هر کارخانه یا کارگاهی که قیمت پایین تری داشته باشند تهیه می نمایند.برای نمونه برند  المکس که ساخت کشور ژاپن می باشد، در کشور چین هم  تولید و عرضه می گردد. این موتور برق ها تقلبی بوده به همین علت بهتر است قبل از اینکه اقدام به خرید بکنید از فروشگاه یا شرکت معتبری در این زمینه راهنمایی و مشاوره لازم را دریافت نمایید و سپس اقدام به خرید کنید.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر