خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

موتور برق گازوئیلی چانگفا

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
موتور برق دیزلی چانگفا مدل CFED12000XE
  • موتور برق دیزلی چانگفا مدل CFED12000XE
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

از تامین برق اضطراری تا تکمیل انواع فعالیت ‌های خانگی و صنعتی و حتی کشاورزی نیاز به حضور انواع موتور برق دارید. هر دستگاه موتور برق با هدف تولید جریان الکتریسیته خارج از شبکه سراسری برق طراحی ‌شده است. این تجهیز قدرتمند موتوری شده قادر است تا برق استاندارد تکفاز و سه‌ فاز مورد نیاز انواع فعالیت ‌های خانگی، فروشگاهی و یا صنعتی و کشاورزی را تامین نماید.

طبعا هر چه نیاز به توان الکتریکی بالاتری وجود داشته باشد، باید موتور برق قدرتمندتری را طراحی کنیم. در تأمین این نیازهای رده بالا، انواع موتور برق ‌های دیزلی حکمرانی می ‌کنند. موتور برق دیزل چانگفا یکی از محصولات میان رده و خوش ‌ساخت بازار است که در عرصه تامین توان ‌های رده‌ بالای نیازهای برق اضطراری مناسب است.

 موتور برق دیزلی چانگفا مدل CED 6500 XE

موتور برق دیزلی چانگفا متکی بر سوخت گازوئیلی طراحی ‌شده است. در این موتور برق از یک موتور خوش نفس دیزلی استفاده می‌ شود تا مقدار قدرت 3.5 کیلووات توان برق مصرفی فضاهای صنعتی و نیمه ‌صنعتی، خصوصاً نیازهای کارگاهی تولید شود. در عین ‌حال نگاه طراحی این موتور برق دیزلی بیشتر در زمینه راه ‌اندازی تجهیزات سبک بوده ‌است. تا جاییکه بتواند به‌ طور کامل برق مصرفی یک واحد مسکونی ساده در حضور تجهیزات استاندارد و متداول خانگی را راه ‌اندازی کند.

موتور برق ‌های دیزلی نمونه ‌های متداولی نیستند. ماجرای تامین سوخت دیزل اندکی سخت‌ تر از تامین سوخت بنزین است. از طرفی تا همین چند سال اخیر مشکل آلایندگی و یا کارکرد با تولید صدای بالا از اصلی‌ ترین چالش‌ ها در کار با آنها بوده‌ است. اما در تحولی سازنده با هدف الگوی موتورهای دیزلی کوچک ‌جثه در ابعاد تک ‌سیلندر که آلایندگی کم و تولید صدای مختصر داشته باشند، عرصه طراحی تا تولید این نوع مولدهای مکانیکی را کاملاً متحول کرده ‌است. حالا شاهد اعتبار تجهیزات دیزلی در نزد مصرف ‌کنندگان حرفه ‌ای هستیم. آنها که قدرت را در کنار کارکردی مطمئن و ارزان می‌ خواهند، می ‌دانند که باید دل به دریای تجهیزات دیزلی مانند موتور برق دیزل چانگفا بسپارند.

موتور برق دیزل چانگفا از حیث طراحی، تمامی ایده‌ های مدرن و استاندارد شده از ساخت موتورهای دیزلی را دارد. موتور برق دیزل چانگفا محصول خوش نفس با مصرف سوخت اندک است که میزان تولید آلایندگی آن در محدوده استانداردی تنظیم ‌شده است. در عین‌ حال کارکردی ملایم با عملکردی روان و کم ‌صدا دارد. این محصول مخصوص تامین نیازهای رده ‌بالای خانگی و فروشگاهی طراحی ‌شده است. پس منطقی است که در اسلوب طراحی آن زمینه ‌های کارکردی ملایم و کم‌ صدا پیش‌ بینی ‌شده باشد.

در عین ‌حال موتور برق دیزل چانگفا با قابلیت تولید برق تکفاز آن‌ هم در سطح توان فراتر از ۳ کیلووات یک محصول توانمند در فعالیت ‌های رده متوسط کارگاهی می ‌باشد. در ادامه به تحلیل فنی تا جایگاه کاربردی و دیگر مشخصه ‌های طراحی‌ شده برای موتور برق دیزل چانگفا اشاره می ‌کنیم.

موتور برق دیزلی چانگفا مدل CFED4000XE

قاعده طراحی موتور برق ‌های مناسب در تأمین نیازهای خانگی، قاعده پیچیده‌ ای نیست. این موتور برق ‌ها باید کم ‌مصرف با تولید آلایندگی پایین و در عین ‌حال کم ‌صدا باشند. در این ‌میان باید توانایی عملکردی متوالی برای حداقل ۱۰ ساعت کارکرد پرفشار را داشته باشند. از طرفی هر موتور برق مصارف خانگی، باید قابلیت کار انداختن تجهیزات متعارف منازل آن ‌هم به شکل همزمان را دارا باشد. حال باید ببینیم که آیا این ویژگی ‌های برجسته در قامت طراحی‌ شده برای موتور برق دیزل چانگفا وجود دارد؟

چانگفا، موتور برق دیزل خود را با نام تجاری CFED4000XE عرضه می‌ کند. این محصول با هدف تخصصی در راه انداختن برق اضطراری منازل طراحی ‌شده است. با سطح توان تکفاز 3.5 کیلوواتی این محصول به ‌طور کامل و البته مطمئن می‌ توان هر نوع تجهیز متعارف خانگی اعم از یخچال کوچک، کولر آبی، تلویزیون و روشنایی ‌های محدود و مشخصی را روشن نگه داشت. در این محصول سطح نیازی اضطراری از فعالیت خانه‌ های مسکونی پیش‌ بینی ‌شده است. یعنی اگر برق شبکه سراسری حاضر نباشد، در یک خانه به چه تجهیزاتی نیاز داریم و حالا برای فعال کردن این تجهیزات به چه میزان برق الکتریکی نیازمندیم.

موتور برق دیزلی چانگفا توان 3 کیلووات استارتی مدل CFED4000XE

در موتور برق دیزل چانگفا برای تأمین این سطح نیازه رده متوسط خانگی تقابل در تولید برق با سطح توان چهار کیلوواتی پیش‌ بینی ‌شده است. برای این منظور از یک موتور تک ‌سیلندر گازوییل سوز استفاده می ‌کنند. این موتور با زمینه‌ های کارکردی انژکتوری در کنار آلترناتوری تمام مس زمینه ‌های طراحی موتور برق دیزل چانگفا را فراهم کرده تا در نهایت قدرت کافی، نیازهای رده متوسط خانگی را تامین نماید.

لذا برای این موتور برق توانمند دیزلی از سیستم ‌های عملکرد ایمن و کاملاً اتوماتیک پیش‌ بینی شده ‌است. به شکلی که در صورت کمبود سطح روغن ‌موتور، خود ژنراتور تمام مس چانگفا قابلیت اتوماتیک خاموش شدن دارد تا دستگاه طی عملکرد خشک آسیب نبیند.

از طرفی در طراحی موتور برق دیزل چانگفا زمینه ‌های حمل ‌و نقل ساده نیز پیش ‌بینی ‌شده است. زیرا این موتور برق دارای یک جفت چرخ لاستیکی با وزن مناسب است. این چرخ ‌ها زمینه ‌های حمل ‌و نقل ساده ‌تر را برای ژنراتور توانمند و دیزلی چینی تامین می‌ نماید.

با این‌ همه چانگفا در زمینه ‌های مدرن طراحی انواع موتور برق ها نیز دست خالی ندارد. زیرا در این محصول دیزلی خود از یک پنل کنترل کارآمد با زمینه ‌های تنظیم ولتاژ اتوماتیک پیش‌ بینی کرده ‌است. در کل باید موتور برق دیزل چانگفا را یک محصول خوش‌ ساخت با زمینه ‌های طراحی مدرن بدانیم که جایی در نمونه ‌های میان رده بازار، فضای مطمئنی را برای خودش دست‌ و پا کرده است. این محصول در لیست قیمت موتور برق دیزل جایگاه مقرون به صرفه ای دارد.

مشخصات فنی موتور برق دیزل چانگفا مدل CFED4000XE

موتور برق دیزل چانگفا مدل CFED4000XE یک نمونه سبک ‌وزن با قابلیت ‌های کامل در تأمین نیازهای خانگی و فروشگاهی است. در این موتور برق دیزل چانگفا از یک موتور تک ‌سیلندر با عملکرد ۴ زمانه از نوع دیزلی استفاده ‌شده است. موتور از نوع هواخنک تحت طراحی تنفس طبیعی است که در ظرفیت تقریباً حجیم ۳۷0 سی ‌سی طراحی شده‌ است. این موتور دیزلی تک‌ سیلندر با عملکرد ۴ زمانه ‌ای که دارد، قابلیت تولید توان 3.5 کیلووات برق دائمی و ۴ کیلووات برق راه ‌اندازی را دارد.

برای عملکرد متوالی موتور تک ‌سیلندر دیزلی در موتور برق چانگفا مدل CFED4000XE از یک مخزن سوخت 12.5 لیتری گنجانده شده ‌است. با توجه به عملکرد آرام کار و کم ‌مصرف موتور طراحی ‌شده چانگفا، این موتور برق قابلیت عملکردی فراتر از ۵ ساعت کارکرد متوالی را دارد. در عین ‌حال زمینه‌ های طراحی موتور برق برای تامین مصارف خانگی است. لذا عملکرد آرام و کم ‌صدا نیز حائز اهمیت بوده ‌است. این موتور برق تنها با تولید صدای بسیار اندک ۷7 دسیبل کار می‌ کند. به ‌این ‌ترتیب می‌ توانیم مدل مذکور را در جمع محصولات سایلنت که مناسب مصارف خانگی و خدماتی و یا فروشگاهی است، در نظر گرفت.

مدل پایه طراحی ‌شده موتور برق دیزل چانگفا مدل CFED4000XE با روش استارت دستی می‌ باشد. اما در صورت سفارش تخصصی می ‌توانید این مدل ها را با طراحی استارت الکتریکی نیز داشته باشید. مدل ‌های استارت الکتریکی قابلیت نصب شدن بر خط سیستم برق اضطراری منازل و یا بخش ‌های خدماتی را دارند. البته برای این منظور در طراحی موتور برق دیزل چانگفا از قابلیت تنظیم ولتاژ اتوماتیک AC گنجانده شده ‌است. به ‌این ‌ترتیب خود موتور برق قادر است تا سطح ولتاژ خروجی خود را در همه حال بر میزان ۲۲۰ ولت تکفاز جریان متناوب تنظیم نماید.

موتور برق دیزل چانگفا مدل CFED4000XE با روش کارکرد انژکتوری طراحی ‌شده است. لذا می ‌تواند مصرف سوخت دیزلی را مدیریت ‌شده، مقدار آن را تا حد استاندارد شده ‌ای کاهش بدهد. به ‌این ‌ترتیب وقتی مصرف سوخت دیزلی کاهش پیدا می ‌کند، میزان تولید آلایندگی ماشین نیز تا حدود حداکثری کاهش پیدا خواهد کرد. در این صورت ماهیتاً با مدلی که مناسب نصب شدن در فضای خانگی است، مواجه هستیم. البته برای حضور مؤثر در مصارف خانگی پیش ‌بینی تولید توان حداکثری در تأمین نیازهای خانگی صورت‌ گرفته است.

موتور برق دیزل چانگفا مدل CFED4000XE با قابلیت تولید برق تکفاز ۲۲۰ ولت جریان AC در سطح توان 3.5 کیلوواتی طراحی‌ شده است. در طراحی آلترناتور این دیزل ژنراتور از سیم ‌پیچ ‌های تمام مس استفاده ‌شده است تا حداکثر راندمان را با میزان توان مناسب داشته ‌باشیم.

موتور برق دیزل چانگفا مدل CFED4000XE وزنی معادل با ۹۷ کیلوگرم دارد. لذا برای تامین نیازهای سیار اندکی سنگین ‌وزن است. اما در طراحی آن از دو چرخ لاستیکی روان استفاده ‌شده است تا حداکثر قابلیت مانور مناسب در جابجایی ساده و حمل ‌و نقل آسان صورت‌ گرفته باشد.

 موتور برق دیزلی چانگفا مدل CFED7500XE

موتور برق دیزل چانگفا مدل CFED7500XE یک مدل توانمند گازوئیل ‌سوز با قابلیت کامل در راه‌ اندازی کلیه تجهیزات خانگی است. موتور برق دیزل چانگفا مدل CFED7500XE به شکلی طراحی ‌شده تا بتوانید یک خانه با کلیه تجهیزات متعارف را به ‌سادگی راه‌ اندازی کنید. برای این منظور موتور برق دیزل چانگفا با قابلیت تولید ۵ کیلووات برق تکفاز ۲۲۰ولت استاندارد شهری طراحی‌ شده است.

در این موتور برق دیزل ۵ کیلوواتی از یک موتور تک ‌سیلندر با عملکرد ۴ زمانه استفاده ‌شده است. موتور تک‌ سیلندر مذکور از نوع هواخنک است که تحت عملکرد تنفس طبیعی کار می‌ کند. این موتور در نهایت قابلیت کارکرد خود توانایی تولید ۵ کیلووات توان را دارد.

برای این موتور گازوئیل ‌سوز در موتور برق دیزل چانگفا مدل CFED7500XE از یک باک سوخت در ظرفیت 12.5 لیتری استفاده ‌شده است. به ‌این‌ ترتیب موتور برق دیزل چانگفا با قابلیت عملکرد متوالی، حداکثر ۶ ساعت می ‌تواند کار کند. این موتور برق خوش مصرف دیزلی از عملکرد آرام کار و کم ‌صدا نیز برخوردار است. تمام میزان صدای تولید شده این موتور برق دیزل چانگفا چیزی در حدود ۷۷دسیبل است که به ‌غایت ماشینی کم‌ صدا و سایلنت خواهد شد.

موتور برق دیزلی چانگفا توان 5 کیلووات استارتی مدل CFED7500XE

موتور در حالت عادی با الگوی استارت دستی ساخته ‌شده است. این استارت دستی عملکردی سریع و روان دارد. به شکلی که می ‌توانید با کمترین شرایط تنظیمی موتور برق دیزل چانگفا مدل CFED7500XE را راه ‌اندازی کنید. البته در صورت نیاز به تامین برق اضطراری می ‌توانید از مدل ‌های استارت الکتریکی این محصول خوش‌ ساخت چانگفا تهیه نمایید. مدل ‌های استارت الکتریکی از نوع تنظیم اتوماتیک سطح ولتاژ هستند و می‌ توانند به شکل اتوماتیک شده در خطوط تعریف ‌شده برق اضطراری منازل و یا فضاهای خدماتی و فروشگاهی مورد استفاده قرار بگیرند.

برای بخش تولید برق در موتور برق دیزل چانگفا مدل CFED7500XE از یک آلترناتور تمام مس استفاده‌ شده است. این آلترناتور برقی تکفاز ۲۲۰ ولت جریان متناوب را تحت توان نامی ۵ کیلووات تامین می ‌نماید که این مقدار به ‌طور کامل مناسب برای فعالیت تجهیزات متعارف خانگی و فروشگاهی به شکل همزمان می ‌باشد. در عین ‌حال این میزان توان آنچنان است که بتوانیم با این موتور برق راهی فضاهای صنعتی و کارگاهی باشیم و برخی از تجهیزات موتوری کارگاهی را به شکل انفرادی راه ‌اندازی کنیم.

موتور برق دیزل چانگفا مدل CFED7500XE با وزن ۱۱۸ کیلوگرمی طراحی شده ‌است. در طراحی آن از دو چرخ لاستیکی به ‌جهت تأمین نیاز به حمل ‌و نقل ساده گنجانده شده ‌است. به ‌این ‌ترتیب می‌ توانیم موتور برق دیزل چانگفا مدل مذکور را به ‌سادگی در عموم فضاهای خانگی و کارگاهی و یا نیازهای سیار مانند فعالیت ‌های کشاورزی جابجا کنیم. در این مدل از پنل های کنترل هوشمند در کنار جذب ‌کننده های قدرتمند صدا استفاده ‌شده است تا هر چه محصول مورد نظر را برای حضور در مصارف خانگی و فروشگاهی مناسب ‌تر سازد. این موتور برق دیزل چانگفا صاحب فیلتر هوایی مؤثر در راه‌ اندازی هر چه قدرتمندتر اما کم‌ صدا با راندمان حداکثری موتور می ‌باشد.

زمینه ‌های طراحی موتور برق دیزلی

موتور برق دیزلی چانگفا یک محصول قدرتمند میان رده از سری موتور برق ‌های دیزلی است. این موتور برق ‌ها به تامین توان حداکثری برای پوشش نیازهای صنعتی با قابلیت تولید برق سه‌ فاز مشهور هستند. زمینه ‌های طراحی قدرتمند موتورهای دیزلی آنها را برای این منظور آماده کرده‌ است. اما در طراحی موتور برق دیزل چانگفا شاهد الگوی تامین برق تکفاز برای پوشش نیازهای خانگی هستیم.

بحث طراحی موتور برق دیزل چانگفا در امتداد ایده ساخت مدل ‌های کوچک با قدرت بالا می ‌باشد. در این ایده سعی در آن است که بتوانیم ابعاد موتور برق ‌ها را در قبال تامین مقدار مشخصی از توان الکتریکی تا حد ممکن کوچک کنیم. یکی از بهترین ایده‌ ها در تأمین این هدف کاربردی، بهره ‌مندی از موتورهای دیزلی است. زیرا موتورهای دیزلی با ابعاد برابر به نسبت از موتورهای بنزینی قدرتمندتر هستند. در نتیجه می‌ توانیم ژنراتور کوچکتری را برای تامین قدرت مشخصی از توان الکتریکی طراحی نماییم.

موتور برق دیزلی چانگفا توان 2 کیلووات استارتی مدل CFED2500XE
 

موتور برق دیزل چانگفا با در نظر داشتن همین ایده ساده و کاربردی ساخته‌ شده است. موتور برقی که به همت استفاده از قاعده طراحی موتورهای دیزلی می ‌تواند در حجم اندک، ضریب توان بالاتری را تولید نماید. از طرفی هزینه نگهداری تا تامین سوخت دیزل ژنراتورها به ‌مراتب از مدل ‌های پرچالش بنزینی کمتر است. سوخت مصرفی یک دیزل ژنراتور مانند موتور برق دیزل چانگفا از گازوئیل است و این سوخت به‌ مراتب از بنزین ارزانتر است. همین نکته ساده در محبوبیت مدل ‌های دیزلی خصوصا سطح فروش موتور برق گازوئیلی چانگفا تأثیر عمیق گذاشته ‌است. زیرا می ‌توانیم با صرف هزینه ‌ای کمتر در تامین سوخت مورد نیاز دیزل ژنراتور، آنها را راه ‌اندازی کنیم.

در این ‌میان باید به الگوی طراحی موتور برق دیزل چانگفا نگاه ویژه ‌تری داشته ‌باشیم. زیرا در این ژنراتورهای توانمند دیزلی از موتورهای تک ‌سیلندر ۴ زمانه استفاده ‌شده است. موتورهای دیزلی چهار زمانه دیگر چالش ‌های موتورهای بنزینی دو زمانه در تامین سوخت مصرفی را ندارند. در این موتورها استفاده از سوخت ترکیبی پیش‌ بینی ‌نشده است.

سوخت با قابلیت استفاده ساده از گازوئیل در دسترس قرار می ‌گیرد. در عین ‌حال یک موتور برق دیزلی می‌ تواند با سوخت ‌های کم ‌بها تر مانند مازوت نیز کار کند. به ‌این ‌ترتیب زمینه‌ های مانور این ژنراتورهای دیزلی بسیار فراتر از نمونه ‌های بنزینی است. در موتور برق دیزل چانگفا قابلیت بهره ‌مندی از سوخت مازوت و حتی نفت سفید پیش ‌بینی ‌شده است.

اما بحث قیمت در طراحی موتورهای دیزلی از چالش‌ های جدی در تامین آنها می ‌باشد. غالبا موتورهای دیزلی ابعاد بزرگ برای تامین قدرت بالاتری را دارند. منطقی است که چنین موتورهای پر متریالی ارزان ‌قیمت نباشند. اما وقتی پای تامین توان ‌های کم مطرح است، این موتورها در ابعاد کوچکتری به نسبت از مدل‌ های بنزینی طراحی می ‌شوند. لذا قیمت تمام ‌شده کمتری دارند. این جریان آشنا در جزئیات قیمت موتور برق دیزل چانگفا نیز قابل ‌پیش ‌بینی شدن است.

چالش صدا در طراحی موتور برق ‌های دیزلی

موتورهای دیزلی به تولید صدای بالا شهرت دارند. از آنجا که در آنها کورس حرکت پیستون زیاد است و فضای متراکم شونده در حالت حداکثری قرار دارد، حرکت پیستون در داخل سیلندر با مقدار تولید صدای بالاتری همراه است. قطعا تولید صدای بالا از چالش ‌های جدی است. شاید اگر در سطح یک کارگاه ساختمان ‌سازی باشید، چندان مشکلی با این حجم صدای تولید شده نداشته باشید. اما اگر قرار است از یک موتور برق دیزلی در سطح فضاهای مسکونی و خدماتی و یا فروشگاهی استفاده کنید، باید زمینه‌ های جدی در طراحی کم‌ صدای موتور را در نظر داشته باشید.

در طراحی موتور برق دیزل چانگفا پیش‌ بینی ‌های خوبی برای کاهش صدای موتور اعمال ‌شده است. از طراحی برتر و کاملاً مهندسی شده موتور تا استفاده از پوشش‌ های عایق صدا از جمله ایده ‌های فنی در هر چه سایلنت کردن انواع موتور برق دیزل چانگفا می ‌باشد. در طراحی موتور برق دیزل چانگفا اسلوب تراکم موتور ایده متفاوتی دارد. در این روش ضریب تراکم حداکثری با سطح روانتری در فضای داخل پیستون تک ‌سیلندر موتور برق دیزل چانگفا تامین می ‌شود.

موتور برق دیزلی چانگفا مدل 6500 سری کانوپی دار چرخ دار

اگر چه ایده بهره ‌مندی خلاقانه ‌تر در طراحی بخش‌ های متحرک موتور به محصول خوش‌ صداتر انجامیده ‌است؛ اما چانگفا فضای طراحی را به‌ مراتبِ بالاتری نیز کشانده ‌است. زیرا در بطن طراحی موتور برق دیزلی خود از پوشش‌ های عایق صدا نیز استفاده می‌ کند. به ‌این ‌ترتیب با وجود موتورهای قدرتمند دیزلی کل صدای تولید شده مدل‌ های موتور برق دیزل چانگفا در حد سایلنت کار 77 دسیبل است. همین صدای کم در حین کار زمینه جدی در میزان فروش موتور برق گازوئیلی چانگفا بوده ‌است.

روش کارکرد موتورهای دیزلی چگونه است؟

با خرید موتور برق دیزل چانگفا و یا هر مدل گازوئیل ‌سوز دیگر از یک ژنراتور کوچک دیزلی بهره ‌مند هستید. قطعاً در کار با این تجهیزات آن ‌هم با مصرف سوخت ارزان ‌قیمت دیزلی نهایت شرایط کاربردی را تامین خواهید کرد. اما آیا به ‌درستی از ایده موتورهای دیزلی در چنین ماشین ‌های کم ‌حجمی اطلاع دارید؟

یک موتور دیزلی در روش طراحی، تفاوت فاحشی با موتورهای درون ‌سوز بنزینی ندارد. در هر دو نوع موتور، یک محفظه احتراق با نام سیلندر پیش ‌بینی‌ شده است که با عملکرد متحرک یک پیستون قابلیت حرکت گردش در شفت خروجی موتور تامین خواهد شد. اما زمینه ‌های متفاوت کاری، در روش سوخت ‌رسانی و سیستم جرقه زنی میان موتورهای دیزلی و بنزینی می ‌باشد. به ‌این ‌ترتیب می ‌توان عمده ایده طراحی متفاوت موتورهای دیزلی را در دو بحث کلی مد نظر قرار داد.

1-    سیستم جرقه زنی: در موتورهای دیزلی احتراق با تراکم حداکثری سوخت صورت می ‌گیرد. موتورهای دیزلی بدون شمع طراحی می‌ شوند.

2-    پمپ انژکتوری: در موتورهای دیزلی روش سوخت ‌رسانی برای محفظه احتراق با الگوی پاشش سوخت انژکتوری طراحی ‌شده است که متفاوت از روش ‌های کاربراتوری در موتورهای بنزینی کم ‌توان می ‌باشد.

مزایای استفاده از موتور برق دیزل چانگفا

موتور برق دیزل چانگفا یک مدل میان رده با عملکرد موتورهای گازوئیل ‌سوز است که به شکل تخصصی برای مصارف خانگی طراحی ‌شده است. قطعا در مقام تحلیل فنی باید این محصول را با دیگر نمونه‌های دیزلی مقایسه کنیم. لکن نگاه کلیدی در چرایی استفاده از موتور برق‌ های دیزلی است.

در این سال ‌های اخیر شاهد توسعه استفاده و زمینه ‌های کاربردی از موتور برق ‌های دیزلی بوده ‌ایم. اما چرا این محصولات گازوئیل ‌سوز تا این اندازه مورد توجه قرار گرفته ‌اند؟ اصولاً چه فاکتورهایی در میزان فروش موتور برق گازوئیلی چانگفا تاثیرگذار است؟

موتور برق دیزلی چانگفا

1-    موتور برق ‌های دیزلی به نسبت از همتاهای بنزین سوز، دوام و استحکام بالاتری دارند: برای تامین حداکثر قدرت احتراق در محفظه بسیار متراکم موتور برق گازوئیلی، بدنه این محصولات را از آلیاژ بسیار مستحکم چدنی طراحی می‌ کنند. این روش طراحی در موتور برق دیزل چانگفا نیز مشاهده شده‌ است. استفاده از آلیاژ چدن در طراحی بدنه باعث ایجاد استحکام بالاتر به نسبت از نمونه‌ های ساده ‌تر بنزین سوز شده ‌است.

2-    هزینه مصرف سوخت کمتر: موتورهای دیزلی با الگوی مصرف سوخت گازوئیلی هستند. گازوئیل به ‌مراتب از بنزین ارزانتر است. لذا کار با موتور برق گازوئیلی مانند موتور برق دیزل چانگفا به ‌مراتب از مدل ‌های بنزینی ارزانتر تمام می‌ شود. در عین‌ حال خود موتورهای دیزلی به نسبت از موتورهای بنزینی با حجم موتور برابر مصرف سوخت کمتری دارند. به دلیل درصد تراکم بالاتر میزان مصرف سوخت در محفظه احتراق کاهش پیدا می ‌کند. یک موتور دیزلی در حجم برابر تا ۲۰ درصد مصرف سوخت کمتر از نمونه ‌های بنزینی دارد. به لطف طراحی ایده ‌آل و کاملاً مهندسی شده در موتور برق دیزل چانگفا شاهد تراکم حداکثری هستیم که به تولید قدرت بالا همراه با مصرف سوخت اندک انجامیده ‌است.

3-    موتور برق ‌های دیزلی میزان آلایندگی ‌های کمتری دارند: وقتی در حجم برابر به نسبت از موتورهای بنزینی مصرف سوخت کمتری داشته ‌باشیم، طبیعتاً میزان آلایندگی کمتری هم وجود دارد. در عین ‌حال خود سوخت گازوئیل با میزان آلایندگی کمتری به نسبت از سوخت بنزین کار می ‌کند. الگوی طراحی مناسب و استاندارد شده موتور برق دیزل چانگفا نیز در هر چه کمتر کردن این میزان آلودگی ‌های حداکثری مؤثرتر است.

4-    نگهداری سوخت گازوئیل ساده ‌تر و به ‌مراتب امن‌ تر است: گازوئیل سوخت امنی است. درجه اشتعال گازوئیل بسیار بالا است. در نتیجه به این سادگی ‌ها آتش نمی‌ گیرد. بنابراین سوخت گازوئیل به ‌مراتب از بنزین ویژگی ‌های امن‌ تری دارد. از آنجا که در استفاده از موتور برق ‌ها مستلزم نگهداری مقدار سوختی ذخیره ‌شده هستیم. قطعا نگهداری سوخت گازوئیل به ‌مراتب امن‌ تر و ساده ‌تر از سوخت بنزین می ‌باشد.

5-    موتور برق ‌های دیزلی راندمان کاری بالاتری به نسبت از موتور برق ‌های بنزین سوز دارند: در یک موتور برق دیزلی تراکم بسیار بالایی اتفاق می ‌افتد. این تراکم بالا به احتراق با تولید حداکثر توان خواهد انجامید. به ‌این ‌ترتیب میزان راندمان کلی ماشین بالاتر از مدل ‌های بنزین سوز است. در طراحی موتور برق دیزل چانگفا نیز شاهد تامین راندمان ایده ‌آل و کاملاً سطح بالایی هستیم. این محصول چینی استانداردهای رده ‌بالای طراحی محصولات موتوری شده را تامین کرده ‌است و در آن احتراق سوخت به بالاترین سطح توان در تولید قدرت ‌های مکانیکی می ‌انجامد.

موتور برق جوش دیزل چانگفا مدل CED6500EW

زمینه ‌های کاربردی موتور برق دیزل چانگفا

اصولاً ماهیت طراحی موتور برق ‌های دیزلی در تولید قدرت ‌هایی حداکثری است تا بتوان کارکردهایی رده ‌بالا را انجام داد. اما این دلیل نشده تا طراحان از این موتورهای توانمند برای انجام کارهای سبک مانند نیازهای خانگی و خدماتی استفاده نکنند. حالا موتورهای دیزلی با ابعاد کوچک در حد و اندازه ‌های تک‌ سیلندر برای پوشش فعالیت ‌های سبک طراحی می‌ شوند. موتور برق دیزل چانگفا نیز از همین نمونه ‌های سبک ‌سازی شده موتورهای دیزلی است که برای پوشش فعالیت ‌های سبک تا متوسط ساخته شده‌ است. برخی زمینه ‌های کاربردی برای موتور برق دیزل چانگفا به‌ قرار زیر هستند.

1-    پوشش مصارف خانگی: هر دو مدل موتور برق دیزل چانگفا در رده قدرت ‌هایی فراتر از 3.5 کیلووات طراحی شده‌ اند. پس می‌ توانند برق کافی برای پوشش فعالیت‌ های مستمر یک واحد خانه را تامین نمایند. اصولاً زمینه ‌های طراحی موتور برق دیزل چانگفا برای همین پوشش ‌های خانگی بوده ‌است.

2-    استفاده در مناطق دورافتاده: وقتی در مناطق دورافتاده چه در فضاهای خانگی و یا فعالیت ‌های حرفه ‌ای با زمینه ‌های شغلی هستید، نیاز به انواع موتور برق ‌های مطمئن دارید. موتور برق دیزل چانگفا یک پیشنهاد مناسب در تامین نیاز چنین فضاهایی است. زیرا برای تامین برق چنین فضاهایی به عملکرد دائمی ژنراتور در کنار تامین سوخت یدکی نیاز است. موتور برق دیزل چانگفا یک مدل استاندارد شده با عملکرد موتور دیزلی چهار زمانه است که قابلیت کارکردی طولانی ‌مدت را دارد. در عین ‌حال برای چنین فضاهایی همیشه دست‌ به ‌کار ذخیره کردن سوخت مازاد داریم. قطعا نگهداری از سوخت گازوئیل بسیار امن ‌تر از نگهداری از سوخت بنزینی می‌ باشد.

3-    استفاده با هدف پوشش برق اضطراری: هر دو تیپ مدل موتور برق دیزل چانگفا با قابلیت استارت الکتریکی طراحی شده ‌اند. پس خیلی ساده می‌ توانید از آنها در بطن یک سیستم برق اضطراری استفاده کنید. این استارت ‌های الکتریکی می ‌توانند موتور برق را به ‌سادگی راه ‌اندازی کنند. کافی است سیستمی را تعریف کنید که با قطع برق شبکه سراسری به شکل اتوماتیک موتور برق دیزل را وارد مدار کند. با استفاده از استارت الکتریکی می ‌توان این کار را انجام داد. استارت الکتریکی موتور برق چانگفا با کمترین تنظیمی همراه است.

دو تیپ مدل موتور برق دیزل چانگفا از رده محصولات قدرتمند با قابلیت کامل برای تامین نیازهای خانگی طراحی شده ‌اند. این نوع طراحی در میزان فروش موتور برق گازوئیلی چانگفا تاثیرگذار بوده ‌است. در این ‌میان حضور موتور چهار زمانه با مصرف سوخت اندک و تولید صدایی کم نیز از دیگر جنبه ‌های کلیدی در طراحی موتور برق دیزل چانگفا بوده ‌است که در نهایت به طراحی یک محصول خوش‌ ساخت و کاملاً توانمند منجر شده ‌است.

موتور برق دیزلی چانگفا توان 3 کیلووات استارتی مدل CFED4000XE

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5