خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

موتور ویبراتور هوندا

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
موتور ویبره هوندا
  • موتور ویبره هوندا
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

موتور ویبراتور هوندا:

یکی از پراستفاده ترین و پرطرفدارترین انواع موتور ویبراتور بنزینی، موتور ویبره بتن هوندا می باشد. کمپانی هوندا یکی از قدیمی ترین کمپانی ها در عرصه تولید موتور در انواع و اقسام مختلف بوده و بسیاری از صنعتگران با محصولات و کیفیت مناسب این برند آشنایی کامل دارند. قیمت موتور ویبراتور هوندا نیز از موتور ویبره روبین پایین تر بوده و این دسته از موتور ویبراتورهای بنزینی بسیار به صرفه و اقتصادی می باشند و به عنوان ارزان ترین موتور ویبراتور بنزینی موجود در بازار که حتی از موتور ویبراتور برقی نیز ارزان تر است، شناخته می گردند. موتور ویبره بنزینی هوندا قابلیت ساپورت شیلنگ ویبراتور در سایزهای 1، 1.5، 2 و 2.5 اینچ را دارا می باشد.

موتور ویبراتور هوندا

ویبره زنی بتن همیشه یکی از عملیات ‌های چالش برانگیز در فضا های ساخت و ساز است. سختی در کار با بتن و در عین حال حجم بالای کار است که می ‌تواند مقدمه ‌ای جدی بر این چالش‌ ها باشند. در این بین اگر هوشمند باشید و همراه با داشتن نوع مطلوب و کارآمدی از ویبراتور نیاز خود را مرتفع سازید، یقیناً با چالش ‌های کمتری در حین اجرای ویبزه زنی بتن مواجه خواهید شد. شاید برای همین منظور است که انواع ویبراتور بنزینی در سطح فعالان ساختمانی محبوبیت پیدا کرده ‌اند.

خرید ویبراتور بنزینی همواره در نزد حرفه ای ها در عملیات ‌های بتن ریزی جایگاه ویژه ‌ای دارد. آنها می ‌دانند که ویبراتور بنزینی تا چه اندازه می ‌تواند آنها را توانمند سازد. از این رو است که اگر چه می توان ویبره بنزینی بتن را به نسبت گونه ‌های برقی در جایگاه گرانتری قرار داد؛ اما با این وجود هرگز در زمان خرید ویبراتور بنزینی، اگر واقعا نیاز خاصی به دیگر انواع ویبراتور نداشته باشند، کوتاهی نخواهند کرد.

اما جدا از قابلیت ‌ها و مزایا در داشتن ویبراتور بنزینی، اهمیت ماجرا در بهره ‌مندی از برند های مطرح و صاحب نام در این عرصه می باشد. مانند موتور ویبراتور هوندا که از انواع قدرتمند، صاحب ‌نام، باکیفیت و در عین حال کاملا مطمئن در سطح بازار می باشد.

مشخصات فنی موتور ویبراتور هوندا:

نوع موتور

بنزینی چهار زمانه

قدرت موتور

5.5 اسب بخار (4.1 کیلووات)

دور موتور

3600 دور در دقیقه

وزن موتور

13.1 کیلوگرم

حجم موتور

126 سی سی

نوع شاسی

ثابت

ظرفیت مخزن روغن

0.6 لیتر

ظرفیت مخزن بنزین

3.6 لیتر

نحوه استارت موتور

هندلی

نوع سیستم خنک کننده

هواخنک

سایز شیلنگ ویبراتور قابل اتصال

1، 1.5، 2 و 2.5 اینچ

مزایای موتور ویبراتور هوندا:

1- به دلیل عدم نیاز به برق در مناطقی که محدودیت از لحاظ دسترسی به برق وجود دارد به کار می روند.

2- قیمت موتور ویبراتور بنزینی هوندا بسیار مناسب و اقتصادی می باشد.

3- قدرت بالای موتور ویبره بنزینی هوندا قابلیت اتصال شیلنگ ویبراتور در سایزهای مختلف 1، 1.5، 2 و 2.5 اینچ را فراهم می آورد.

4- وجود قطع کن اتومات موتور باعث می شود در مواقعی که سطح روغن پایین باشد از روشن شدن موتور و آسیب به اجزای داخلی آن جلوگیری به عمل آورد.

5- در دسترس بودن قطعات یدکی، تعمیر و نگهداری دستگاه را آسان نموده و تعویض قطعات مختلف در هنگام خرابی را سهل و آسان می نماید.

6- موتور ویبراتور بنزینی هوندا دارای صدای کمتری نسبت به انواع موتور ویبراتور به خصوص موتور ویبراتور دیزلی می باشد که این امر استفاده از آن در مناطق شهری را ممکن می سازد.

7- وجود شاسی محافظ برای موتور ویبراتور امکان کار با آن در شرایط کارگاهی که امکان ضربه وارد شدن یا صدمه به موتور ویبره زیاد است را فراهم می سازد.

8- استفاده از فلنچ گلدانی با کیفیت بسیار بالا امکان جدا شدن شیلنگ ویبراتور از موتور ویبره در حین کارکرد را به صفر می رساند

نکته: موتور ویبراتور بنزینی هوندا به عنوان ارزان ترین موتور ویبره موجود در بازار شناخته می گردد. این موتور ویبراتورها به دلیل قاب محافظ و مستحکمی دارند جهت کار در شرایط کارگاهی که احتمال صدمه یا ضربه خوردن به موتور وجود دارد بسیار ایده آل می باشند. 

مشخصات موتور ویبراتور هوندا:

برند هوندا در ساخت موتور های بنزینی با هدف استفاده به عنوان ویبراتور بنزینی، دست بالایی در تامین انواع شرایط کاری داشته است. برند هوندا برای این منظور دو تیپ از موتور های بنزینی طراحی و تولید کرده است. هوندا با این کار سعی داشته تا بتواند با در نظر داشتن سطح پروژه و نیازی که متوجه آن است، نوع و قدرت ویبراتور بنزینی را تعیین نماید.

به این ترتیب در جمع موتور های بنزینی هوندا شاهد دو تیپ GX160 و GX200 هستیم. مدل GX160 یک موتور بنزینی همراه با قدرت 5.5 اسب بخاری بوده که کاملا مطلوب در عملیات ‌های ویبره زنی به جهت کار در عملیات های کم حجم از بتن می باشد. این مدل از موتور ویبراتور هوندا توانایی کار با شیلنگ های ویبراتور تا سایز ۲ اینچ را دارا می باشد. در مقابل شاهد موتور ویبراتور هوندا مدل GX200 هستیم که ساخت آن همراه با قدرت 6.5 اسب بخاری بوده است. موتور ویبراتور هوندا مدل GX200 همراه با این قدرت می تواند از پس ویبره زنی حجم های بالا در عملیات های سنگین و بزرگ بتن ریزی برآمده و در عملیات ‌های سطح متوسط نیز کاملاً کارآمد و مقرون به صرفه باشد. در کار با موتور ویبراتور هوندا مدل GX200 این توانایی را دارید که از شیلنگ ویبراتور تا قطر های 2.5 اینچی را نیز استفاده کنید.

این تنوع در قدرت می تواند دست بالایی برای شما هنگام خرید ویبراتور هوندا حاصل آورد. شما با در نظر گرفتن حجم بتن ریزی ای که دارید، می توانید خرید ویبراتور هوندا را به انجام رسانده و همراه با کیفیت مطلوبی عملیات ‌های دشوار خود را به سرانجام رسانید.

به دلیل شناخته شدن و رواج استفاده از موتور ویبراتورهای بنزینی هوندا در ایران قطعات و اجزای مختلف این موتور را به راحتی می توان پیدا نمود و از این جهت با خرید موتور ویبراتور هوندا به هیچ وجه نگران عملیات تعمیر و نگهداری، خرابی و یا سرویس این نوع موتو ویبراتور نباشید.

در صورت سوال و یا هرگونه ابهام در مورد موتور ویبره بنزینی هوندا می توانید با کارشناسان فنی شرکت نیکاکورپ تماس و از مشاوره فنی رایگان آن ها بهره مند شوید.

چرا موتور ویبراتور هوندا؟

شما در هنگام کار به جهت عملیات های ویبره زنی بتن، مختار هستید که شیلنگ های خود را همراه با انواع موتور ها سازید. در این بین موتوری که می تواند قدرت سطح بالایی را همراه با ضریب اطمینان کاری مطلوب برای شما تامین سازد، گزینه مناسب تری خواهد بود. البته بهتر است این گزینه، امکانات قابل توجه خود را در همراهی با قیمت‌ های کمتری عرضه نماید.

تمام آنچه گفتیم را می‌ توانید در بهترین حالت همراه با موتور ویبره بنزینی بتن هوندا داشته باشید. این موتور یک ویبراتور بنزینی قدرتمند است که از جانب یک برند صاحب سبک ژاپنی و کاملاً آشنا ساخته شده است.

قیمت ویبراتور بنزینی هوندا به نسبت دیگر رقبا مانند موتور ویبره روبین، در محدوده ‌هایی پایینتر قرار دارد. البته این قیمت ویبره هوندا در رنج کمتر دلیل حتمی در فروش ویبره بنزینی هوندا همراه با حجم بالایی که دارد نمی باشد. به هر حال هر کسی که قصد خرید ویبراتور بنزینی را دارد، انتظار آن را خواهد داشت که موتور ویبره بنزینی بتن مذکور بتواند سطح کیفی بالا، دوام خوب و قدرت معقولی را تامین سازد. یکی از عمده دلایل در رنج بالای فروش ویبره بنزینی هوندا، کیفیت بالایی است که متوجه این موتور ویبراتور بنزینی شده است. به هر حال نمی توان به این سادگی از کنار نام پرآوازه هوندا محصول شهیر کشور ژاپن در عرصه ی ساخت موتور های ویبره بنزینی بتن عبور کرد. مادامیکه در هر حالت با قیمت ویبره هوندا در رنج بسیار معقولی مواجه هستیم. قیمت ویبره هوندا به نسبت از انواع موتور ویبره بنزینی بتن از برند روبین کمتر و در عین حال در کارایی و کیفیت چیزی درخوری در مقایسه  با این رقیب سرسخت می باشد.

در سوی دیگر ماجرا، یکی از شاخص ‌های اصلی برای خرید ویبراتور هوندا، شرایط مطلوب این موتور ویبراتور بنزینی به جهت کار با سایز های گوناگون از شیلنگ ویبراتور می باشد. موتور ویبراتور هوندا به راحتی می ‌تواند از پس ساپورت انواع شیلنگ های ویبراتور در سایز های 1، 1.5، 2 و 2.5 اینچی برآید.

موتور ویبراتور هوندا در سطح بازار

خرید تجهیز پر قطعه ای مانند موتور بنزینی ویبراتور در هر حالتی عاری از چالش نخواهد بود. از شرایط تعمیر و نگهداری گرفته تا تامین قطعات مصرفی و حتی تهیه قطعات با هدف تعویض آنها در زمان خرابی های احتمالی. به این ترتیب هر کسی که قصد خرید موتور ویبراتور بنزینی را دارد، همواره سعی خواهد کرد تا این خرید را همراه با برند های صاحب نام، معروف، مورد پسند و متداول در بازار همراه سازد تا به این ترتیب از تامین قطعات مصرفی تا تعویضی دستگاه خود در زمان های آینده اطمینان حاصل کند.

در این میان اگر همراه با این تفکر حساب شده قصد خرید ویبراتور هوندا را دارید، باید گفت که دست بر برند خوبی گذاشته ‌اید. موتور ویبراتور بنزینی هوندا از جمله برند های مطرح و شناخته شده در سطح بازار های داخلی است. از این رو در زمان خرید اقلام مصرفی تا تامین قطعات تعویضی از برند هوندا در موتور ویبراتور بنزینی هرگز به سختی نخواهید افتاد.

تعمیر و نگهداری موتور ویبراتور بنزینی هوندا:

تعمیر و نگهداری دوره ای دستگاه

هربار استفاده

هر ماه یا 20 ساعت

هر سه ماه یا 50 ساعت

هر 6 ماه یا 100 ساعت

هر سال یا 300 ساعت

روغن موتور

چک کردن

تعویض نمودن

تمیزکننده هوا

چک کردن

تمیز نمودن

صافی سوخت

تمیز نمودن

شمع موتور

چک کردن-تمیز کردن

جرقه گیر

تمیز نمودن

لقی سوپاپ

چک نمودن- تنظیم نمودن

✔ 

مخزن سوخت و صافی

تمیز نمودن

مجرای سوخت

چک نمودن (جایگزینی در صورت لزوم)

هر 2 سال

1- هنگامی که دستگاه در محیطی پر از گرد و خاک و آلوده استفاده می شود لازم است.

2- این مورد باید توسط افراد متخصص و آموزش دیده که به ابزار مجهز هستند انجام گیرد، توصیه می کنیم جهت انجام این مورد با کارشناسان فنی شرکت نیکاکورپ تماس حاصل فرمایید. 

نحوه تعویض روغن موتور ویبراتور هوندا:

برای اطمینان از تخلیه کامل روغن موتور، زمانی که موتور ویبراتور داغ است عملیات تخلیه روغن را انجام دهید.

1-     پس از باز کردن درپوش تخلیه روغن، پیچ تخلیه روغن را باز کنید تا روغن موتور ویبره هوندا به طور کامل تخلیه شود.

2-     پس از تخلیه روغن، پیچ تخلیه را به طور محکم در سر جای خود ببندید.

3-     پس از بستن پیچ تخلیه، موتور ویبراتور بنزینی را با روغن نمره 40 پر کنید.

4-     درپوش روغن را در جای خود گذاشته و به طور کامل محکم کنید.

لیست عیب یابی موتور ویبره هوندا:

موتور روشن نمی شود

دلیل ممکن

راه حل

1- مشکل استارت (باتری و فیوز را چک کنید)

باتری شارژ نیست

باتری را شارژ کنید

فیوز سوخته است

فیوز را تعویض کنید

۲- موقعیت کنترل کننده های مختلف را بررسی کنید.

شیر سوخت در حالت بسته است

شیر را باز کنید

سوپاپ باز است

وضیعت سوپاپ را به حالت بسته تغییر دهید

سوئیچ موتور روی حالت خاموش است

وضیعت سوئیچ را بر روی حالت روشن قرار دهید.

3- روغن موتور را چک کنید

میزان روغن موتور کم است

مخزن روغن موتور ویبره بنزینی را با روغن نمره 40 پر کنید

4- سوخت را چک کنید

میزان بنزین موتور ویبره کم است

باک را با سوخت پر کنید

5- شمع های موتور را جدا و بازرسی کنید

شمع های موتور دچار مشکل بوده یا فواصل آن ها مناسب نیست.

شمع ها را تعویض یا فواصل بین آن ها را تنظیم کنید.

شمع ها با سوخت مرطوب گشته است (موتور غوطه ور در بنزین گردیده است)

شمع ها را خشک نموده و بار دیگر آن ها را نصب کنید. موتور را در حالتی که دریچه گاز در بیشترین حد است روشن کنید

6- از کارشناسان متخصص و فنی که با موتورهای بنزینی آشنا هستند کمک بگیرید یا با کارشناسان فنی شرکت نیکاکورپ تماس بگیرید.

فیلتر سوخت گرفته است، اشکال در عملکرد کاربراتور، محفظه احتراق دچار مشکل، سوپاپ ها دچار مشکل،

قسمت هایی از دستگاه که معیوب هست را تعمیر یا تعویض کنید

موتور فقدان قدرت است

دلیل ممکن

راه حل

1- فیلتر هوا را چک کنید

فیلتر هوا گرفته و مسدود شده است

فیلتر هوا را تمیز یا تعویض کنید

2- سوخت را چک کنید

مخزن موتور با سوخت نامناسب و فاقد کیفیت پر شده است. یا بنزین داخل مخزن با آب ترکیب شده است

مخرن سوخت و کاربراتور را تخلیه کنید و با سوخت جدید موتور را پر کنید

3- از کارشناسان متخصص و فنی که با موتورهای بنزینی آشنا هستند کمک بگیرید یا با کارشناسان فنی شرکت نیکاکورپ تماس بگیرید.

فیلتر سوخت گرفته است، اشکال در عملکرد کاربراتور، محفظه احتراق دچار مشکل، سوپاپ ها دچار مشکل و یا موارد دیگر

در صورت لزوم قسمت های معیوب را تعمیر یا تعویض کنید.

نکات ایمنی موتور ویبراتور هوندا:

قبل از انجام هرگونه عملیات تعمیر و نگهداری مطمئن شوید که موتور خاموش است.

برای جلوگیری از راه افتادن موتور به صورت تصادفی، سری شمع را به طور کامل جدا کنید.

برای جلوگیری از خطرات بالقوه، حتما موارد زیر را در نظر داشته باشید:

دی اکسید کربن سمی که از اگزوز خارج می شود.

حتما موتور را در فضای باز به دور از درها و پنجره ها راه اندازی کنید.

تماس با قطعات داغ موتور ویبراتور بنزینی بسیار خطرآفرین بوده و ممکن است باعث سوختگی شود.

قبل از تماس با موتور ویبراتور بنزینی اطمینان حاصل کنید که موتور و اگزوز آن خنک شده است.

تماس با قطعات متحرک موتور ویبره بنزین ممکن است باعث صدمات جدی به اپراتور گردد.

قبل از انجام موارد زیر به هیچ وجه موتور ویبره بنزینی را راه اندازی نکنید:

نکات مهم قبل از راه اندازی ویبراتور بنزینی هوندا:

1- قبل از کار با موتور ابتدا دستورالعمل راه اندازی موتور ویبراتور را بخوانید و مطمئن شوید ابزارها و مهارت مناسب برای کار با موتور ویبره بنزینی را دارا می باشید.

2- برای کاهش خطرات انفجار و جلوگیری از حوادث غیرمترقبه، جهت تمیز نمودن موتور ویبراتور از یک حلال غیرقابل اشتعال به جای گازوئیل استفاده کنید.

3- در هنگام سوخت گیری موتور از کشیدن سیگار و یا هر عملی که باعث ایجاد جرقه و به وجود آمدن خطرات آتش سوزی می گردد اجتناب کنید.

4- اگر با موتور ویبراتور هوندا و نحوه سرویس و نگهداری آن آشنایی کافی ندارید، این امر را به متخصصین و کارشناسان فنی بسپارید.

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
کاربر میهمان

تایید و ارسال
انصراف
دیدگاه کابران:
    نمایش دیدگاه‌های بیشتر

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5