خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

موتور پمپ آب لوبن (loben)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

برای آنها که داشتن یک پمپ آب بنزینی با قدرت و کیفیت بالا مطرح است و می ‌خواهند نیاز های زمین ‌های زراعی خود را در نهایت کمال و کیفیت تأمین نمایند، انتخاب موتور پمپ لوبن می ‌تواند یک تصمیم شایسته باشد.

آشنایی فنی با موتور پمپ آب بنزینی لوبن

توسعه روز افزون صنایع کشاورزی نیاز هر چه بیشتر به تامین منابع آبی را احساس می ‌کند. برای این منظور بشر در دنیای امروز دست به کار شده است و انواع تاسیسات تا روش ‌های مدرن آبیاری را ابداع کرده است.

به این ترتیب توانسته است این مهم را با راندمان کاری بالاتری به انجام رساند. در این بین استفاده از موتور پمپ آب بنزینی هر روز در حال توسعه بیشتری است.

این موتور پمپ های آب می توانند دست کشاورز را به آب هایی که دور از دسترس زمین های زراعی هستند، باز کند.

استقبال در استفاده از انواع موتور پمپ کشاورزی، ما را بر آن داشته تا شما را با یکی از بهترین ‌های حال حاضر بازار های داخلی یعنی موتور پمپ آب لوبن آشنا سازیم.

برای آنها که داشتن یک پمپ آب بنزینی با قدرت و کیفیت بالا مطرح است و می ‌خواهند نیاز های زمین ‌های زراعی خود را در نهایت کمال و کیفیت تأمین نمایند، انتخاب موتور پمپ لوبن می ‌تواند یک تصمیم شایسته باشد.

تصمیمی که در روند محصول دهی هر چه بهتر مزارع شما تاثیرگذار خواهد شد. لذا در ادامه به بررسی هر چه فنی تر موتور پمپ آب بنزینی از برند لوبن می ‌پردازیم.

نگاهی کلی از موتور پمپ آب لوبن

لوبن یک برند مطرح ژاپنی در عرصه تولید ماشین ‌آلات موتوری است. محصولات این برند ژاپنی تقریباً شامل هر ابزار موتوری در سطح مزرعه می باشد.

البته برند مطرح ژاپنی چند سالی است که مسیر تولیدات خود را در کارخانجات چینی دنبال می ‌کند.

چرا که با این رویکرد، با در نظر داشتن هزینه تمام شده کمتر، بهتر می تواند بازار های هدف را تغذیه کند.

لذا آنچه با عنوان موتور پمپ آب بنزینی لوبن در سطح بازار فروخته می شود، اگر چه اصالتی ژاپنی دارد؛ اما ماهیت چینی در تولید و مونتاژ آن، البته تحت نظارت برند اصلی دیده می‌ شود.

همین حضور مستقیم برند ژاپنی در تولید این پمپ آب بنزینی نتیجه ‌ای جز خلق یکی از بهترین ‌های بازار ندارد.

موتور پمپ آب لوبن در حال حاضر از بهترین و با کیفیت ترین های موجود در بازار است که می تواند برای انواع پروژه های انتقال آب مورد استفاده قرار گیرد.

پمپ آب بنزینی لوبن با توانایی انتقال آب های سالم و آلوده از یک ویژگی برتر در کار بهره مند می باشد.

چرا که طیف وسیعی از موتور پمپ های بازار با تامین یکی از اهداف در انتقال آب های سالم و آلوده کارایی دارند؛ اما این پمپ آب بنزینی قادر است تا در هر دو زمینه فعالیت داشته باشد. چنین رویکردی در بهره ‌مندی از بهترین موتور پمپ آب کشاورزی تأثیرگذار است.

توانایی موتور پمپ آب بنزینی لوبن در تامین شرایط متنوع پمپاژ با سطوح گوناگون از دبی، پای این دستگاه توانمند را در مصارف کشاورزی تا خانگی و حتی صنعتی باز کرده است.

از این موتور پمپ آب بنزینی در مصارفی مانند پر و خالی کردن آب استخر، انتقال مایعات در انواع فرآیند های صنعتی و کشاورزی، حفاری های آب و فاضلاب و البته آبیاری باغات و زمین ‌های کشاورزی استفاده می ‌شود.

رویکرد طراحی در بررسی موتور پمپ بنزینی لوبن

اولین رویکرد فنی در طراحی انواع موتور پمپ های کشاورزی، توانایی کارکرد پرتابل آنها می باشد. در یک زمین کشاورزی ممکن است با چندین جبهه برای تامین منابع آبی مواجه باشیم.

لذا حضور یک موتور پمپ بنزینی که به راحتی جابجا شود، اهمیت پیدا می کند. این ایده در طراحی موتور پمپ آب لوبن دیده شده است.

این موتور پمپ آب بنزینی بسیار کم حجم است. ابعاد آن در حدود 37´42´53 سانتیمتر در عرض و طول و ارتفاع می باشد.

این ابعاد آنچنان کوچک و جمع و جور است که می توان موتور پمپ آب بنزینی لوبن را به راحتی همراه با هر وسیله نقلیه ای اعم از انواع خودرو و یا موتور سیکلت جابجا کرد.

موتور پمپ آب بنزینی لوبن در کنار این حجم اندک، با وزنی معادل ۲۶ کیلوگرم همراه است. این وزن، کاملاً با توانمندی هر کسی در حمل تجهیزات و ماشین آلات زراعی همخوانی دارد.

چرا که هر انسان بالغی به راحتی می‌ تواند یک ماشین ۲۶ کیلویی را در هر بعد فاصله‌ای بدون نیاز به انواع خودرو ها جابجا کند.

این وزن کم در فضا های محدود و یا دور افتاده که گاهاً صعب العبور هستند، کارآیی خودش را را نشان خواهد داد.

ایده طراحی موتور پمپ آب بنزینی لوبن از انواع شناور در آب نمی باشد؛ بلکه این موتور پمپ آب بنزینی در خارج از محل آب مستقر شده و از طریق حضور لوله هایی مانده در اعماق آب هدف، اقدام به مکش و استخراج آن خواهد کرد.

موتور پمپ لوبن برای کار در شرایط پرتابل با سطح دسترسی محدود و البته جابجایی بالا همراه با سرعت راه اندازی قابل توجه بهترین انتخاب است. شما می توانید در هر فضایی از این موتور پمپ برای جابجایی انواع سیالات استفاده کنید.

خصوصاً برای کار در زمین های زراعی که غالباً در جوار منابع آبی مانند سد ها، رودخانه ها و یا کانال های انتقال آب حضور دارند. یک پمپ آب بنزینی لوبن به راحتی می ‌تواند در چنین شرایطی بهترین راندمان در تامین آب زمین زراعی را فراهم آورد.

مشخصات فنی در بررسی موتور پمپ آب بنزینی لوبن

در بیان فنی موتور پمپ آب بنزینی لوبن، اولین موضوع مطرح کردن انواع موتور پمپ کشاورزی با عنوان این برند می باشد.

در محصولات لوبن شاهد حضور دو نوع از انواع موتور پمپ کشاورزی در سایز های ۲ و ۳ اینچ هستیم. مدل هایی که به ترتیب با نام ‌های RB20-A و RB30-A شناخته می شوند.

در هر دو مدل 2 و 3 اینچی از موتور پمپ آب بنزینی لوبن از موتور های چهار زمانه با قدرت ۵ اسب بخار از انواع هواخنک استفاده شده است.

تفاوت این دو ظرفیت و یا بهتر، حجم موثر موتور احتراق داخلی است که در نهایت باعث تفاوت ۵۰ متر مکعب در زمان مکش سیالات میان این دو پمپ خواهد شد.

مدل ۲ اینچی قادر به مکش ۱۲۰ متر مکعب و مدل ۳ اینچی قادر به مکش ۱۷۰ متر مکعب در ساعت هستند.

هر دو نوع از انواع موتور پمپ کشاورزی لوبن از یک سیستم احتراق ترانزیستوری مغناطیسی برای ایجاد احتراق در محفظه انفجار خود استفاده می ‌کنند. ظرفیت باک سوخت برای مدل ‌های ۲ الی ۳ اینچی به ترتیب ۳ الی 3.8 لیتر می باشند.

در نهایت همراه با استفاده از این موتور های بنزینی شاهد قطر پمپ مکش ۴۵ و ۷۵ میلیمتری در کنار قطر درگاه تخلیه ۵۳ و ۸۵ میلیمتری برای مدل های ۲ و ۳ اینچی هستیم.

مدل ۲ اینچی در انواع موتور پمپ کشاورزی لوبن قادر است تا آب را از عمق هشت متری مکیده و آن را تا ارتفاع ۲۱ متری بالا بفرستد. این جابجایی را در ظرفیت ۱۰۰۰ لیتر در دقیقه به انجام خواهد رسانید.

در مقابل همراه با مدل ۳ اینچی از انواع موتور پمپ کشاورزی لوبن قادر هستیم که آب را از عمق هشت متری زمین بالا کشیده و آن را تا ارتفاع ۱۷ متری از محل استقرار پمپ آب بنزینی لوبن بالاتر بفرستیم. این پمپ می تواند این اقدام را با ظرفیت دبی ۷۰۰ لیتر در دقیقه تامین نماید.

طراحی انواع موتور پمپ کشاورزی لوبن فاقد سیستم های بای پس بوده و در طراحی بدنه آنها به جهت تأمین سبکی در کنار استحکام مطلوب از متریال آلومینیوم استفاده شده است.

پره ‌های موجود در بطن گردان پمپ آب بنزینی لوبن از جنس استیل ضد زنگ می باشد.

موتور چهار زمانه پمپ آب بنزینی مذکور تنها ۱۵ کیلوگرم وزن دارد. یک موتور تک سیلندر که از طراحی مقبولی با سطح مصرف سوخت خوبی در کنار راندمان کاری بالایی طراحی شده است.

این موتور از طریق سیستم استارت هندلی فعال شده و با حضور یک دکمه در بدنه دستگاه پمپ آب بنزینی لوبن خاموش می شود.

جمع ‌بندی خرید موتور پمپ لوبن

اگر در سطح بازار باشید، یقیناً برای معرفی بهترین موتور پمپ آب کشاورزی، دست بالایی داشته باشید. چرا که این عرصه از حضور تنگاتنگ رقبای سرسختی خبر می ‌دهد. رقبایی که هر کدام حرف ‌هایی برای گفتن دارند.

البته در پیدا کردن بهترین موتور پمپ آب کشاورزی باید نگرش تخصصی در برخی از ویژگی ‌های فنی محصولات متنوع بازار را داشته باشید.

چرا که عموما هر یک از پمپ های بازار قادر به تامین یک یا چند ویژگی برتر هستند. مانند موتور پمپ آب بنزینی لوبن که در تامین یک پمپ آب کوچک، کم حجم و سبک وزن با قابلیت انعطاف بالا در عین جابجایی آسان تقریباً پیشتاز بازار است.

موتور پمپ آب بنزینی لوبن برای آنها که می خواهند در هر حالتی و در هر مکان و زمانی با سرعت بالاپمپآماده به کاری داشته باشند، مناسب است.

این پمپ به راحتی جابجا شده و به سرعت آماده برای کار است. در عین حال قدرت لازم برای تامین آب در حجم بالا را دارد.

از ویژگی ‌های آن، جدا از مصرف بالای آن در تامین منابع آب زمین‌ های کشاورزی، برای استفاده در فضا های شهری نیز قابل توجه است.

جایی که به مقدار قابل توجهی از سیستم های پمپاژ برای انتقال فاضلاب های شهری نیازمند هستیم. مادامیکه باید قدرت را در کنار شرایط عادی در پرتابل بودن تامین کرده باشیم.

در باب قیمت نیز پمپ آب بنزینی لوبن در حد میانه فضای بازار قرار دارد. کیفیت ساخت بالا در کنار قدرت قابل توجه این موتور پمپ آب بنزینی، ویژگی ‌های قابل توجهی است که می تواند رنج قیمتی متوسط آن را توجیه پذیر کند.

به هر صورتبا تمام این تفاصیل، در صورت بهره مندی از یک موتور پمپ آب بنزینی لوبن همراه با یک موتور پمپ آب منعطف و بسیار قدرتمند شده ‌اید که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5