خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

موتور پمپ بنزینی لانسین (Loncin)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
موتور پمپ بنزینی لانسین (Loncin)
  • موتور پمپ بنزینی لانسین (Loncin)
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

انواع موتور پمپ لانسین و استفاده در فعالیت های کشاورزی

در جریان فعالیت‌ های گسترده و بی پایان کشاورزی تا تامین یک فضای مسکونی و حتی پرداختن به انبوه فعالیت ‌های صنعتی و خدماتی هیچ چیز به اندازه تامین منابع آبی اهمیت ندارد. واقعا بدون حضور مطمئن آب نمی توان هیچ فعالیتی را به درستی انجام داد. در این بین اگر در خانه نشسته باشید و از حضور آب شهری در لوله های محل زندگی اطمینان داشته باشید، قطعاً با چالش استراتژیک تامین آب مواجه نیستید.

این موضوع را آنها درک می ‌کنند که به هر دلیلی در هر روز از فعالیت کاری تا تامین نیازهای اساسی زندگی باید در تکاپوی تامین آب باشند. اینجاست که قطعاً بهره مندی از تجهیزات مدرن مانند انواع موتور پمپ آب های قدرتمند مورد توجه قرار می گیرد. این مطلب با تشریح کامل از مشخصه های فنی انواع موتور پمپ لانسین برای این افراد تهیه شده است.

انواع موتور پمپ لانسینو استفاده در فعالیت های کشاورزی

در آبیاری زمین‌ های کشاورزی تا تکمیل فعالیت ‌های صنعتی و یا حضور در یک کارگاه عمرانی و شاید انجام انواع فعالیت های اضطراری مانند تخلیه آب در مواقع سیلاب ها و... هدف تنها یک چیز است. اینکه بتوانیم حجم بسیار گسترده ‌ای از آب را جابجا کنیم. در این بین غالباً با چالش ارتفاع مواجه هستیم.

زیرا برای جابجایی آب یا باید مسیری شیبدار داشته باشیم که  به جویبارهایی ساده تا نهرهایی عمیق ختم خواهد شد و یا باید از موتور پمپ آب ها استفاده کنیم تا بتوانیم آب را در مسیری سربالا هدایت کنیم. اینجاست که نیاز به موتور پمپ آب های قدرتمند، خوش ساخت، کم مصرف با قابلیت کاربردی گسترده نیاز داریم. انواع موتور پمپ لانسین برای پاسخ به انواع نیازها در پمپاژ آب طراحی شده اند.

در تامین آب قطعاً با انواع سناریوها مواجه هستیم. به هیچ حالت نمی توانیم آب مورد نیاز یک خانه مسکونی را با آب مورد نیاز یک زمین بزرگ کشاورزی و حتی فراتر از آن، حضور در کنترل سیلاب ها مقایسه کنیم. یک خانه جریان آب کمی می خواهد و یک زمین کشاورزی به یک جریان آب بزرگ نیاز دارد.

لذا قاعده طراحی انواع موتور پمپ آب ها در تامین دبی های متفاوتی تنظیم شده است. در این بین غالباً قطر دهانه مدخل های ورودی و خروجی موتور پمپ آب ها معرف ظرفیت آبدهی آنها هستند. مانند انواع موتور پمپ لانسین که در تیپ های گوناگون با قابلیت آبدهی کاملا فراگیر طراحی شده اند.

لانسین برای هر نوع فعالیت آبرسانی آن هم برای هر نوع شرایط پمپاژ آب، موتور پمپ آب مناسبی طراحی کرده است. قطعاً با درک درست نیاز خود به تأمین آب تا بررسی نوع منابع آبی می توانید یکی از مدل های مناسب از انواع موتور پمپ لانسین را تهیه کنید.

نگاهی بر انواع موتور پمپ لانسین

انواع موتور پمپ لانسین در ظرفیت های ۱ الی ۴ اینچی طراحی شده اند. این موتور پمپ ها با قابلیت مکش آب های تمیز و کثیف کار می کنند. تمامی مدل ها از قابلیت پمپاژ سانتریفیوژی از نوع خود مکشی هستند که تحت کیفیت ساخت مناسبی طراحی شده اند. لانسین دائم کار بودن را در طراحی انواع مدل ها مد نظر قرار داده است.

تا جاییکه به راحتی می توانید هر یک از موتور پمپ های این برند مطرح چینی را برای مدت ها تحت پمپاژ سنگین آب های تمیز و کثیف قرار بدهید. انواع موتور پمپ لانسین به قرار زیر هستند.

  • موتور پمپ ۱ اینچ لانسین با نام تجاری LC25ZB36-1.2Q
  • موتور پمپ ۲ اینچ لانسین با نام تجاری LC50ZB30-4.5Q
  • موتور پمپ ۳ اینچ لانسین با نام تجاری LC80ZB35-4.5Q
  • موتور پمپ ۴ اینچ لانسین با نام تجاری LC100ZB30-5.5Q

هر کدام از این مدل های موتور آب کشاورزی در ظرفیت مشخصی با قابلیت های کاربردی و طراحی تخصصی ساخته شده ‌اند تا در سطح ویژه ‌ای از عملیات جابجایی آب مورد استفاده قرار بگیرند. البته تمامی این مدل ها از نوع نصب در خشکی هستند که با تکنیک مکش آب از عمق تا پمپاژ آن به ارتفاعی مشخص کار می کنند.

قطعاً به صرف قید نام تجاری و یا اشاره به ابعاد مدخل های ورودی و خروجی پمپ موتور آب کشاورزی نمی‌ توانیم نگرش فنی مناسبی برای انتخابی شایسته داشته باشیم. لذا لازم است تا به تحلیل جزئیات فنی و قابلیت های کاربردی این مدل ها با رویکرد تخصصی تری بپردازیم. در ادامه به بررسی فنی با جزئیات کاملی در تحلیل هر یک از مدل ها می پردازیم.

نگاهی بر انواع موتور پمپ لانسین

مشخصات فنی موتور پمپ ۱ اینچ لانسین

موتور پمپ ۱ اینچ لانسین کوچکترین مدل از این کمپانی چینی است که با طراحی مدخل های 1 اینچی کار می کند. این مدل را با نام تجاری LC25ZB36-1.2Q در بازار معرفی کرده اند. این موتور پمپ کیفیت ساخت مناسبی دارد و برای راه اندازی آن از یک سیستم استارت هندلی استفاده شده است.

مشخصه برتر این موتور پمپ ۱ اینچ لانسین مصرف سوخت کم، تولید صدای اندک و میزان آلایندگی استانداردی است که از هر نظر ماشین پمپ آب کشاورزی 1 اینچ لانسین را به یک مدل ایده‌ آل تبدیل می‌ کند.

در بحث فنی برای قابلیت مکش آب در مدخل های یک اینچی این موتور آب کشاورزی از یک موتور بنزینی تک سیلندر با عملکرد چهار زمانه استفاده شده است. موتور از نوع هوا خنک است که برای این منظور به یک پروانه مقاوم پلاستیکی مجهز شده است. در عین حال برای تکمیل پروانه احتراق از قابلیت تنفس طبیعی استفاده می ‌کند.

از آنجا که این موتور با الگوی عملکرد چهار زمانه طراحی شده است، از قابلیت حرکت نرم، کارکردی کم صدا و روان با مصرف سوخت پایین برخوردار است. برای سیستم روانکاری مستقل این موتور پمپ یک مخزن روغن با ظرفیت 0.5 لیتری پیش ‌بینی شده است. لکن در استفاده از موتور پمپ یک اینچ لانسین باید دقت داشته باشید که همواره از روغن مناسب نمره 40 در این مخزن استفاده کرده باشید.

اما موتور چهار زمانه در هر نوع طراحی به الگوهای کم مصرف بودن مشهور هستند. وقتی یک کمپانی مانند لانسین برای تکمیل تجهیزات موتوری شده خود از موتورهای چهار زمانه استفاده می ‌کند، باید سطح مهارت و حساسیت طراحی آنها را ستود.

زیرا طراحی موتورهای چهار زمانه باعث عملکرد روان، راندمان بالا و مصرف سوخت کم می شود. مانند موتور تک سیلندر چهار زمانه طراحی شده در موتور پمپ ۱ اینچ لانسین که تنها با مصرف سوخت 0.7 لیتر بر ساعت کار می‌ کند.

در طراحی موتور پمپ ها، موتورهای بنزینی بهانه‌ ای هستند تا قدرت کافی برای پمپاژ آب توسط پمپ های حلزونی تامین بشود. پس در آن سوی تحلیل فنی موتور پمپ لانسین مدل LC25ZB36-1.2Q متوجه ایده های طراحی پمپ دستگاه خواهیم شد. این موتور پمپ لانسین از یک پمپ سانتریفیوژی خودمکشی با قابلیت آبدهی در مقدار حداکثر ۱۸۳ لیتر بر دقیقه برخوردار است.

پمپ سانتریفیوژی تحت تاثیر حرکت سرعت بالای یک پروانه سعی در ایجاد جابجایی پرتاب گونه سیالات دارد. به شکلی که سیالات تحت تاثیر سرعت بالای پروانه ها به سمت جداره پمپ پرتاب می‌ شوند تا از بخش مدخل خروجی با پمپاژی قدرتمند خارج شوند. این پمپ چه در سمت ورودی و چه در سمت خروجی از مدخل هایی با قطر ۲۵ میلیمتری دارد.

موتور پمپ ۱ اینچ لانسین با قابلیت پمپاژ ۱۸۳ لیتر آب در دقیقه طراحی شده است و می تواند حجم آب را از عمق 8 متری مکیده و آن را تا ارتفاع حداکثر ۳۶ متری پرتاب نماید. این موتور پمپ لانسین با طراحی جمع و جور و عاری از قاب محافظ ساخته شده است. کل موتور پمپ تنها ۱۳ کیلوگرم وزن دارد که زمینه ‌های طراحی یک موتور آب کشاورزی سبک با قابلیت حمل و نقل ساده را فراهم می کند.

مشخصات فنی موتور پمپ ۱ اینچ لانسین

برخی ویژگی های برجسته در پمپ 1 اینچ لانسین

1-    این موتور پمپ لانسین از یک پروانه قوی برای پرتاب هر چه قدرتمندتر آب برخوردار است.

2-    پروانه طراحی شده برای پمپ سانتریفیوژی این موتور پمپ لانسین از متریال آلیاژ آلومینیوم است که با قابلیت سطح بالا چه از لحاظ ضد زنگ زدگی و ضد خوردگی و فرسایش طراحی شده است. موتور پمپ ۱ اینچ لانسین از دو پروانه برای تامین حداکثر قابلیت پرتاب آب استفاده می ‌کند.

3-    بدنه موتور پمپ لانسین مدل 1 اینچی از جنس آلومینیوم است. لذا موتور پمپ کاملاً سبک وزن با قابلیت کامل در برابر فرسایش می باشد.

4-    در بحث آب بندی برای این موتور پمپ لانسین از مجموعه سیل های باکیفیت سرامیکی استفاده شده است. موتور پمپ لانسین می ‌تواند فشار بسیار قدرتمندی از آب را برای پمپاژ حداکثر ۳۶ متری بدون کوچکترین نشت آبی تامین نماید.

موتور پمپ ۲ اینچ لانسین مدل LC50ZB30-4.5Q

موتور پمپ های ۲ اینچی از مدل های پرکاربرد هستند. زیرا قابلیت مکش و پمپاژ حجم بالایی از آب را دارند و می توانند در طیف بسیار گسترده ای از انواع فضاهای کشاورزی، منازل مسکونی تا نیاز واحدهای خدماتی و صنعتی مورد استفاده قرار بگیرند. موتور پمپ ۲ اینچ لانسین مدل LC50ZB30-4.5Q یکی از همین نمونه های پرکاربرد است که حالا در سطح گسترده مورد توجه اهل فن قرار دارد.

موتور پمپ ۲ اینچ لانسین با قابلیت جابجایی 30 مترمکعب آب در ساعت طراحی شده است. در این موتور پمپ لانسین برای رسیدن به این سطح، قابلیت مکش آب از یک موتور تک سیلندر با عملکرد چهار زمانه استفاده شده است. موتور با قابلیت هوا خنک است. برای این منظور در طراحی آن از یک فن ساده اما قدرتمند استفاده شده است.

در عین حال برای تکمیل پروسه احتراق از قابلیت تنفس طبیعی برخوردار است و تحت تاثیر عملکرد چهار زمانه با حرکتی نرم و روان با حداقل تولید صدا که راندمان بسیار بالایی دارد، کار می ‌کند. این موتور تک سیلندر در نهایت قابلیت کارکرد خود، توانایی تولید 4.5 کیلووات قدرت را دارد تا با این میزان قدرت به سمت حرکت انداختن پمپ سانتریفیوژی دستگاه هدایت شود.

موتور تک سیلندر مذکور با ظرفیت ۱۹۶ سی ‌سی طراحی شده است و تحت تاثیر عملکرد چهار زمانه از یک سیستم روانکاری مستقل با یک مخزن روغن جداگانه طراحی شده است. موتور دستگاه به غایت مصرف سوخت مناسبی دارد. زیرا می تواند با وجود مخزن پر از بنزین 3.6 لیتری خود تا مدت ۶ الی ۷ ساعت کار متوالی را پاسخگو باشد.

در عین حال این موتور با الگوی استارت دستی طراحی شده است و با ابعاد 55×43×39 سانتیمتری تنها ۲۲ کیلوگرم وزن دارد. به این ترتیب در قاعده طراحی هم از قابلیت های کافی برای تبدیل شدن به یک موتور پمپ سیار با ویژگی حمل و نقل ساده برخوردار است.

به هر حال با ابعادی کمتر از 0.5 متر در هر یک از اضلاع مکعبی شکل خود در کنار وزن ۲۲ کیلوگرمی به راحتی می توان آن را بلند کرد و در فضای صندوق عقب هر خودرویی قرار داد.

موتور پمپ ۲ اینچ لانسین مدل LC50ZB30-4.5Q

در بحث پمپاژ، برند لانسین در طراحی این مدل همچنان دست بالایی دارد. زیرا از یک پمپ خوش ساخت سانتریفیوژی با وجود دو پروانه آلومینیومی استفاده کرده است. این پمپ تحت تاثیر قدرت 4.5 کیلوواتی موتور قابلیت پمپاژ ۵0۰۰ لیتر آب در دقیقه که معادل با ۳۰ متر مکعب در ساعت است را دارد. البته پمپ مذکور می ‌تواند آب را از عمق ۶ متری مکش نموده و آن را تا ارتفاع ۳۰ متری پمپاژ کند.

ویژگی های برجسته فنی در طراحی موتور پمپ ۲ اینچ لانسین

1-    از یک پروانه قوی با طراحی مناسب جهت تأمین پمپاژ سطح بالای آب استفاده می کند. با حضور این پروانه در الگوی طراحی سانتریفیوژی می ‌توان قابلیت پرتاب حداکثری آب را تامین نمود.

2-    پروانه طراحی شده برای این موتور پمپ لانسین از جنس آلومینیوم آلیاژی شده است. پروانه در عین استحکام بالا از قابلیت کامل در برابر فرسایش و یا زنگ زدگی برخوردار است. لذا می تواند برای مدت ها عاری از هر گونه فرسایش برای پمپاژ انواع سیالات از آب های تمیز و کثیف مورد استفاده قرار بگیرد.

3-    بدنه پمپ از آلیاژ سخت کاری شده آلومینیومی طراحی شده است. این آلیاژ در عین سبک بودن، استحکام و ماندگاری بسیار بالایی دارد و می تواند در مقابل سطح فشار بالای پمپاژی دستگاه مقدار مقاومت حداکثری داشته باشد.

4-    برای تامین آب بندی در این موتور پمپ لانسین از یک مجموعه سیل سرامیکی استفاده شده است.

موتور پمپ ۳ اینچ لانسین مدل LC80ZB35-4.5Q

موتور پمپ آب های 3 اینچی در دسته مدل های پرکاربرد کشاورزی قرار دارند. بسیاری از اتصالات، لوله ها، منابع آبی و نیاز فضاهای کشاورزی در حضور لوله ها با قطر 3 اینچ تکمیل می شوند. زیرا ابعاد 3 اینچی در تامین دبی سطح بالا برای پوشش کامل فضاهای گسترده کشاورزی کفایت می کند و در عین حال قابلیت کافی برای مکش آب از بطن چاه ‌های عمیق و سطح کانال ‌های آب رسانی و یا رودخانه ها را دارد.

لذا با مدخل های 3 اینچی می ‌توانیم مقدار آب گسترده ‌ای در تامین مصارف خانگی را جابجا کنیم و برای فعالیت های بزرگ صنعتی و کارگاهی تا مهار سیلاب ها هم توانمند باشیم. خلاصه موتور پمپ آب هایی که مدخل ‌های ۳ اینچی دارند، از سطح کارآیی بسیار گسترده ‌ای برخوردار هستند. این موضوع باعث شده تا موتور پمپ ۳ اینچ لانسین مدل LC80ZB35-4.5Q کاملاً مورد توجه اهل فن قرار بگیرد.

موتور پمپ ۳ اینچ لانسین مدل LC80ZB35-4.5Q از سری موتور پمپ های بسیار باکیفیت بازار است که در خود از تمام مهارت برند لانسین در طراحی موتور استفاده کرده است. زیرا در بحث فنی برای تامین قدرت این موتور آب کشاورزی از یک موتور تک سیلندر با عملکرد چهار زمانه استفاده شده است.

قاعدتا می دانید که موتورهای چهار زمانه در ایجاد حرکتی نرم، عملکردی روان و تولید صدایی اندک شهرت دارند. البته در این بین هرگز نباید دست توانمند طراحان خبره و کمپانی های برجسته را فراموش کنید. در این موتور پمپ لانسین نیز شاهد هنرمندی تمام عیاری از مهندسین لانسین هستیم. زیرا موتور در مصرف سوختی اندک با تولید آلایندگی کم، راندمان مناسبی را تولید می کند. موتور با قابلیت تولید ۶ اسب بخار قدرت طراحی شده است.

موتور پمپ ۳ اینچ لانسین مدل LC80ZB35-4.5Q

برای این موتور چهار زمانه از یک مخزن روغن 0.8 لیتری در نظر گرفته شده است که باید همواره آن را با روغن مرغوب نمره 40 آن هم در حجم کافی و البته در بازه زمانی های مناسب تعویض کنیم.

در عین حال این موتور چهار زمانه که با قاعده تنفس طبیعی کار می ‌کند و برای خنک شدن از سیستم هوا خنک تبعیت می کند، سوخت چندانی نمی سوزاند. میزان مصرف سوخت این موتور چیزی در حدود 0.7 لیتر به ازای هر ساعت کارکرد متوالی است که با توجه به مخزن سوخت 3.6 لیتری این موتور پمپ باید انتظار عملکردی طولانی فراتر از ۵ ساعت کارکرد متوالی را از آن داشته باشیم.

موتور پمپ لانسین در مدل مذکور با بدنه آلومینیومی طراحی شده است. لذا با وزن ۲۹ کیلوگرمی کاملاً سبک می باشد. در عین حال همراه با این سبک وزنی، طراحی جمع و جور و کوچکی دارد که در هر چه حمل و نقل ساده تر آن موثر خواهد شد. از طرفی این موتور کم مصرف و البته قدرتمند با یک سیستم استارت دستی راه اندازی می شود.

در بحث پمپاژی برای این موتور پمپ لانسین از یک پمپ تقریباً حجیم سانتریفیوژی از نوع خود مکشی گنجانده شده است. قابلیت مکش سطح بالایی دارد و در مدخل های ورودی و خروجی دارای لوله هایی با قطر ۸ سانتیمتری است. این پمپ با قابلیت کامل می تواند آب در حجم زیاد را از عمق هشت متری مکش نماید و آن را در یک پروسه تولید فشار تا ارتفاع ۳۰ متری پمپاژ کند. در این پروسه قادر است تا دبی قابل توجه 1000 لیتر آب دهی بر هر دقیقه کارکرد متوالی را داشته باشد.

موتور پمپ ۴ اینچ لانسین مدل LC100ZB30-5.5Q

موتور پمپ ها که از مدخل های 4 اینچی بهره می ‌برند، در صدر لیست قدرتمندترین و پرحجم ترین مدل های کشاورزی هستند. این نوع از موتور پمپ ها برای جابجایی حجم بسیار گسترده ‌ای از آب طراحی شده اند. تا جایی که می توانید از آنها برای انتقال آب های سطحی در مهار سیلاب ها و ماندآب ها استفاده کنید.

حتی این موتور پمپ های دبی بالا از قابلیت کافی در تخلیه سریع استخرها برخوردار هستندو می توانند آب مورد نیاز چندین واحد خانه در ابعاد یک شهرک ساده مسکونی را تامین نمایند. هر چند وجه اصلی در طراحی آنها متوجه تامین نیازهای کشاورزی می باشد. با این مقدمه به تشریح فنی موتور پمپ ۴ اینچ لانسین مدل LC100ZB30-5.5Q می ‌پردازیم.

در موتور پمپ ۴ اینچ لانسین از یک موتور تک سیلندر با عملکرد چهار زمانه برای تامین قدرت حداکثری استفاده شده است. موتور به مانند تمام ایده های فنی و مهندسی شده در ماشین آلات لانسین با الگوی تنفس طبیعی از نوع هوا خنک است که تحت طراحی با یک سیستم استارت هندلی ساخته شده است. اما در این مدل، موتور به غایت حجیم و قدرتمند است.

زیرا توانایی کافی در تولید ۸ اسب بخار قدرت معادل با 5.3 کیلووات توان را دارد. برای تکمیل طرح ساخت این موتور قدرتمند در طراحی موتور پمپ ۴ اینچ لانسین از یک پمپ حجیم سانتریفیوژی با پروانه های آلومینیومی استفاده شده است. پمپ از بدنه سبک آلومینیومی ساخته شده تا در افزایش وزن موتور پمپ کمترین تاثیری را داشته باشد.

لذا در نهایت با اینکه در حال بررسی فنی یک موتور پمپ لانسین بسیار قدرتمند هستیم، این ماشین را تقریباً سبک وزن با اندازه ‌های ۴۷ کیلوگرمی پیدا خواهیم کرد. در عین حال موتور پمپ ۴ اینچ لانسین در ابعاد 63×51×55 سانتیمتری طراحی شده است.

ابعادی کاملاً مکعبی شکل و جمع و جور که برای قرار گرفتن در صندوق عقب هر خودرویی با مشکل چندانی مواجه نمی باشد. لذا با وجود قدرت بالا در پمپاژ حجم بسیار گسترده از آب، این موتور پمپ لانسین را می توانید به راحتی جابجا کنید.

موتور پمپ ۴ اینچ لانسین مدل LC100ZB30-5.5Q

در این موتور پمپ لانسین از پروانه ‌های آلیاژ آلومینیومی سبک وزن و بسیار مقاومی استفاده شده است تا طاقت سرعت بالای گردش موتور را داشته باشند و به این ترتیب بتوانند سطح دبی بسیار بالای سیستم را تأمین نمایند.

پمپ این موتور پمپ لانسین با مدخل های ۴ اینچی قادر است تا ۹۷ متر مکعب آب را در ساعت جابجا کند. در عین حال برای مکش آب از عمق 6 متری و پمپاژ کردن آن تا ارتفاع ۳۰ متری هیچ گونه محدودیتی ندارد. لکن اگر بخواهید با حداکثر قدرت این موتور پمپ لانسین کار کنید، نهایتا بتوانید آب را تا ارتفاع ۳۶ متری پمپاژ نمایید.

سخن پایانی برای بررسی نهایی انواع موتور پمپ لانسین

در این مطلب با رویکردی کاملا فنی و نگاهی تخصصی سعی کردیم تا به معرفی مدل های ۱ الی ۴ اینچی از موتور پمپ های لانسین بپردازیم. همراه با بررسی فنی، هر یک از این مدل ها را در رویکردی کاملا تخصصی مورد ارزیابی قرار دادیم. حالا در سخن پایانی می‌ خواهیم نقدی بر این محصولات طراحی شده توسط کمپانی لانسین داشته باشیم.

اینکه آیا می ‌توان به ایده‌ های مهندسی شده از محصولات این کمپانی چینی اعتماد کرد؟ لانسین یک برند ریشه دار چینی است. شاید این برند در نزد ما ایرانی ها و سطح بازارهای داخلی چندان شناخته شده نباشد؛ اما در عرصه ‌های بین ‌المللی جایگاه مناسبی دارد. زیرا این کمپانی چینی با رویکرد ورود به بازارهای اروپایی سطح تولیدات خود را یک پله از دیگر رقبای هم وطن خود بالاتر گذاشته است.

لانسین یک موتورساز توانمند چینی است که محصولات خوش ساخت خود را در بازارهای اروپایی آن هم تحت استانداردهای مطرح جهانی عرضه می ‌کند. هر چند محصولات این برند کماکان در فضایی میان رده از دیگر رقبای مطرح جهانی قرار دارند؛ اما در مقایسه با رقبای چینی دیگر، در بازارهای جهانی یک سر و گردن بالاتر هستند.

به هر صورت اگر در خرید ماشین آلات موتوری شده چینی علاقمند هستید، موتور پمپ لانسین در مدل ‌های گوناگون مناسب شما است. زیرا قیمت موتور پمپ بنزینی لانسین نیز عرصه مدیریت شده ای را تجربه می کند.

به هر صورت در یک کلام استفاده از موتورهای چهار زمانه، تولید صدای اندک، ظرفیت پمپاژ مناسب با قطر مدخل های پمپ، استفاده از متریال های سبک اما مقاوم در طراحی پروانه و بدنه پمپ و... کلاس قابل قبولی را برای انواع موتور پمپ لانسین ایجاد کرده است. شاید این محصولات از انواع موتور پمپ لانسین بهترین های بازار نباشند؛ اما در بحث اقتصادی، انواع موتور پمپ لانسین بهترین قیمت ها را با کیفیتی مناسب عرضه می ‌کنند.

سخن پایانی برای بررسی نهایی انواع موتور پمپ لانسین

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5