خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

نحوه تشخیص شیلنگ ویبراتور ایران کوب اصلی از فرعی!

شیلنگ ویبره برند پوشش کاران

فهرست مطالب

اهمیت شیلنگ ویبراتور در از بین بردن حباب های هوا

شیلنگ ویبراتور در از بین بردن حباب های هوا به هنگام عملیات بتن ریزی ساختمان ها نقش بسیار پررنگی دارد و به وسیله یک شیلنگ ویبراتور اصلی و استاندارد است که می توان تمامی این حباب های هوا را از بین برد و بتنی یک دست را در اختیار داشت به واقع این شیلنگ با ویبره زدن و حالت ارتعاشی خود می تواند نقش بسزایی در این راستا ایفا کند.

اما به واقع آیا همه شیلنگ های ویبراتور موجود در بازار اصل و استاندارد هستند؟

چه نوع ویژگی هایی باید در این نوع از شیلنگ های ویبره باشد تا ما از آن ها به عنوان یک شیلنگ ویبراتور استاندارد نام ببریم؟ این سوالات و نیز سوالاتی از این دست جزء مواردی خواهند بود که در ادامه سعی بر آن شده است تا به تک تک آن ها اشاره شود تا در صورتی که قصد خرید شیلنگ ویبراتور داشته باشید؛ بتوانید در عین حال که یک شیلنگ ویبراتور استاندارد را خریداری می کنید؛ به راحتی شیلنگ ویبراتور استاندارد را از تقلبی تشخیص دهید و جنس خوبی را برای عملیات بتن ریزی خود انتخاب کنید.

شیلنگ ویبره برند پوشش کاران

شیلنگ ویبراتور ایرانکوب به عنوان یک شیلنگ استاندارد

در صورتی که به دنبال یک شیلنگ ویبراتور استاندارد و با جنس مرغوب و اصلی هستید؛ بهتر است از میان تمامی شیلنگ هایی که در این راستا وجود دارد؛ شیلنگ ویبراتور ایرانکوب را خریداری کنید که تمامی فاکتورهای استاندارد و بهینه را در این نوع از شیلنگ ها می توان به عینه مشاهده نمود.

بنابراین در صورتی که قصد خرید شیلنگ ویبراتور دارید تا از آن در عملیات بتن ریزی به خوبی استفاده کنید؛ نام ایرانکوب را به خاطر داشته باشید. چرا که این نوع از شیلنگ ها دربردارنده ویژگی ها و مزیت های شایان توجهی هستند که به بخشی از آن ها اشاره می کنیم.

ویژگی های شیلنگ ویبره ایرانکوب:

1-    کیفیت و کارایی بسیار بالای این نوع از شیلنگ ها همگام با استانداردهای برندهای خارجی

2-    عرضه مقرون به صرفه شیلنگ ایرانکوب در قیاس با سایر مدل ها و برندهای دیگر در این راستا

3-    پرفروش ترین شیلنگ ویبراتور ایرانی و جلب اعتماد مشتریان بسیار زیادی به سمت و سوی خویش

وجود این ویژگی ها سبب شده است تا شیلنگ ویبراتور ایرانکوب را بتوان به عنوان جزء  بهترین شیلنگ های ویبراتور ایرانی نام برد که شما می توانید از آن به خوبی استفاده به عمل آورید. اما در عین حال باید توجه داشت که همین مسئله خود سبب شده است تا عده افراد سودجو به فکر طراحی و تولید شیلنگ فیک یا تقلبی باشند و آن را با قیمت های کمتری در بازار عرضه نمایند که شما بایستی نحوه تشخیص شیلنگ ویبراتور ایرانکوب اصلی را از تقلبی بشناسید تا جنس اصلی و استاندارد آن ها را خریداری کنید.

تمایز شیلنگ ویبره ایرانکوب اصلی از تقلبی

با توجه به این مسئله که غالب شیلنگ های ویبراتور ایرانکوب از مدل ویبراتور مکانیکی هستند؛ برای تشخیص شیلنگ ویبراتور ایرانکوب اصلی از تقلبی باید به مسائل و موارد زیر توجه و دقت نظر داشته باشید:

1: طول و ابعاد استاندارد شیلنگ ویبراتور که شیلنگ ایرانکوب با طول 6 متر و ابعاد 1، 1.5 و 2 اینچ در بازار وجود دارد که نوع 1.5 اینچی آن استانداردتر است. بنابراین طول و ابعاد خارج از مقادیر یاد شده جعلی و تقلبی هستند.

2: کوپلینگ شیلنگ ویبراتور با کیفیت و اصل از جنس فولاد که مقاومت بسیار زیادی دارد و با مدل های جعلی و بی کیفیت کاملا متمایز است.

3: استفاده از پوسته  یا روکش پلاستیکی یک تکه یا یکپارچه در شیلنگ های ویبراتور اصلی در مقایسه با روکش بانداژی شده که جعلی و تقلبی است.

4: داشتن دو لایه سیم پیچی در لایه های زیر روکش اصلی در شیلنگ ویبره در قیاس با مدل های جعلی که تنها یک لایه الیافی دارند.

5: کیفیت بالای بلبرینگ در شیلنگ های ویبراتور اصلی ایرانکوب که آلیاژ آن ها از جنس برنج می باشد. این در حالی است که مدل های فیک و تقلبی از جنس آهن بوده و خیلی زود زنگ می زنند و خراب می شوند.

6: حک نمودن نام برند ایرانکوب به صورت لیزری روی شیلنگ ویبراتور اصلی که به رنگ طلایی می باشد. اما در مدل های جعلی و تقلبی یک نوع برجستگی و فرورفتگی را روی نام شرکت مشاهده می کنید که دال بر جعلی یا تقلبی بودن کالای مورد نظر است.

7: کیفیت پوکر شیلنگ ویبراتور ایرانکوب به صورت سختکاری شده و مقاوم از جنس آهن که حتی مرور زمان هم سبب خوردگی پوکر نگردیده و مقاومت آن بسیار بالا و شایان توجه است.

بنابراین با ذکر تمامی این ویژگی ها و چگونگی تشخیص شیلنگ های ویبراتور ایرانکوب در قیاس با سایر شیلنگ های جعلی و تقلبی بهتر است هنگام خرید به تمامی این موارد و عوامل توجه شود تا بتوانید جنس اصلی و استاندارد شیلنگ ها را خریداری کنید.

شیلنگ ایرانکوب

خرید شیلنگ ویبراتور از نمایندگی های ایرانکوب

در صورتی که بخواهید با خیالی راحت و بدون هیچ گونه نگرانی و استرس در خصوص خرید شیلنگ های ویبراتور اصلی در قیاس با جعلی و تقلبی خرید خود را صورت بخشید؛ بهترین و معقولانه ترین راهکار ممکن خرید از نمایندگی های ایرانکوب در سطح شهر می باشد که شما می توانید با خرید از این نمایندگی ها از ضمانت نامه کالای خریداری شده نیز بهره مند شده و جنس و کالای مورد نظر خود را به صورت اصلی و استاندارد خریداری کنید تا هیچ گونه خلل و عیب و ایرادی در شیلنگ خریداری شده مشاهده نگردد و شما بتوانید بهترین و کارآمدترین نوع شیلنگ ها را خریداری نموده و از وجود آن ها در عملیات عمرانی مختلف نهایت بهره را ببرید.

ضمن اینکه قیمت شیلنگ های ویبراتور اصلی و استاندارد ایرانکوب خود گواه این مسئله است که کیفیت و کارایی آن ها بسیار بالاست و نباید این گونه تصور شود که این نوع از شیلنگ ها را می توان با قیمت های پایین تر از حد تصور با نمونه های تقلبی خریداری نمود. هر چقدر در این زمینه بتوانید از شیلنگ های استانداردی بهره مند شوید؛ می توانید به کیفیت کار شیلنگ مورد نظر اطمینان بیشتری حاصل نمایید.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر