خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

هر آنچه که باید درباره موتور برق هوندا بدانید

موتور برق بنزینی هوندا مدل ۵۰۰۰ چرخ و دسته دار استارتی

فهرست مطالب

موتور برق یا همان مولد الکتریکی، وسیله ای است که انرژی مکانیکی که از سوخت های فسیلی ایجاد می شود را به انرژی الکتریسیته تبدیل می کند و اغلب برای مکان هایی استفاده می شوند که نیاز به روشنایی دارند یا اصلا برق ندارند . موتور برق سه نوع بنزینی ، دیزلی و گازی دارند و برای جاهای مختلف استفاده می شوند .

انواع موتور برق ها و کاربرد آنها 

موتور برق بنزینی :

همان گونه که از اسمشان مشخص است با بنزین کار می کنند یا با مخلوط بنزین مانند اتانول ؛ به عبارت ساده تر موتور برقی که با بنزین  یا مخلوط آن بتواند روشن شود .

موتور برق دیزلی :

موتور برق های دیزل نسبت موتوربرق های بنزینی مصرفشان کمتر است که همین نکته باعث بیشتر شدن کارایی آنان می شود ، صدایی که از آن تولید می شود بسیار بیشتر از موتور برق بنزینی است ، حدود 20درصد بزرگتر و سنگین تر از نوع بنزینی خود است . موتور برق بنزینی به نسبت پرطرفدارتر است چون مزایای خاص خود را دارد .

برندهای معتبر تولید کنندگان موتوربرق 

از جمله معتبرترین و با کیفیت ترین برندهای موتور برق می توان به : المکس ELEMX، هوندا HONDA، هوادسان HWASDAN، کیپورKIPOR، لانسین LONCIN، کاما KAMA، راتوRATO، جیانگ دانگ JIANG DONG، ای تی کیو ETQ، گرین پاورGREEN POWER .

موتور برق بنزینی هوندا مدل ۵۰۰۰ چرخ و دسته دار استارتی

دربارۀ موتور برق هوندا 

بدون شک برند هوندا یا هوندا المکس ، از جمله بهترین و برترین برندهای تولید کننده تخصصی موتور برق است. شرکت هوندا از جمله قدیمی ترین و با سابقه ترین شرکت ها است و یکی از برجسته ترین و معروف ترین برند های موتوربرق در جهان به حساب می آید . امروز موتور برق  با مارک هوندا یکی از با کیفیت ترین نوع موتور برق ها است و تنوع بسیار گسترده ای دارد . 

تاریخچۀ موتور برق هوندا 

شرکت هوندا المکس از سال 1935 فعالیت خود را در ژاپن با تولید کردن ابزار و ماشین آلات کشاورزی و صنعتی شروع کرد و از همان ابتدای کار موتور برق یکی از مهم ترین و اصلی ترین تولیدات به شمار می رفت .این شرکت همیشه این سعی را داشته که همیشه به عنوان یک شرکت توسعه یافته و پیش رفته در زمینه تولید انواع مختلف موتور برق  می باشد . همچنین با در نظر گرفتن امکانات ، و قابلیت ها و ویژگی های مختلف بر این تلاش بوده که از بقیۀ رقبای خود پیشی بگیرد . امروز موتور برق هوندا المکس در انواع  بنزینی و دیزلی با بهترین کیفیت و کارکرد خود از طرف شرکت های ژاپنی وارد بازار می شوند . 

چرا باید موتور برق هوندا خریداری کرد ؟

انتخاب و خرید موتور برق خوب همیشه یکی از دغدغه های اصلی خریداران بوده است نوع کیفیت قطعاتش ، امکاناتی که این دستگاه دارد و توجه به قدمت و سابقۀ تولید کننده از مهم ترین شاخص های مهم در خریداری کردن موتور برق به شمار می رود ویژگی هایی که در موتور برق هوندا به خوبی یافت می شود همینطور اندازه و دامنۀ مختلفی از قدرت و توان این نوع دستگاه باعث شده است تا برای هر شرایطی از باغ و ویلا گرفته تا کارگاه ها و کارخانه ها و مراکز صنعتی بتوان انتخاب خوبی داشت . به خاطر مصرف سوخت کم ، وزن و ظرفیت باک مناسب در کنار قیمت خوبی که دارد از جمله عواملی است که کاربران را بیشتر به انتخاب و خریدن موتور برق های هوندا ترغیب و تشویق کند .

مزایای موتور برق هوندا 

 موتور برق های هوندا از نوع بنزینی اش در انواع و مدل های مختلف در بازار وجود دارد که نسبت به بقیۀ موتور برق ها دارای ارجحیت است . یکی از مهم ترین برتری که موتور برقی هوندا دارد طراحی زیبا و استحکام و مقاومت بدنه و قطعات آن است . طول مقاومت این موتور برق ها در برابر ضربات باعث شده طول عمر بیشتری داشته باشند . موتورهایی که در این وسیله به کار رفته از مقاومت و دوام برخوردار است و خیلی کم دچار استهلاک می شوند و همین امر باعث شده عمر مفیدی داشته باشند و سبب می شود برای مدت زمان طولانی از آنها استفاده کرد و نیازی به تعویض یا حتی خرید مجدد موتور برق وجود نداشته باشد .

یکی دیگر از مزایای موتور برق هوندا ؛ جمع و جور بودن و داشتن یک وزن مناسب است. به دلیل اینکه موتور برق هایی که با این برند تولید می شوند ابعاد بسیار کوچکی دارند و به راحتی قابل جابه جایی و نگهداری هستند . و همینطور وزن کم آنها در مقایسه با بقیۀ موتور برق ها سبب شده است راحت تر حمل شوند که بدون شک وجود این دو فاکتور باعث می شود انتخاب مناسبی برای مصارف خانگی باشد .

مصرف سوخت و بهینۀ موتور برق هوندا :

تامین کردن سوخت و اندازۀ مصرف آن یکی از جدی ترین چالش های این وسیله نام برده می شود . موتور برق المکس با در نظر گرفتن تکنولوژی های جدید هماننند سوپاپ بغل، مصرف کردن سوخت را تا حد ممکن کاهش دهد . این نوع تجهیزات و تکنولوژی ها باعث شده تا مصرف سوخت در این وسیله باعث شده است تا مصرف سوخت در این وسیله تا حدود درصد30 نسبت به سایرموتور برق ها  کاهش دهد و در نتیجه از نظر انرژی و همینطور هزینه های اقتصادی بسیار مقرون به صرفه تر از از بقیه انواع خود خواهد بود . 

موتور برق بنزینی هوندا المکس ۳ کیلووات هندلی

معایب موتور برق هوندا

 بدون شک مزایای موتو برق هوندا خیلی بیشتر از معایب آن است، اما در هنگام خریدن باید به یک سری نکات توجه داشت : همان طور که گفته شد این نوع موتور در انواع بنزینی و دیزلی عرضه شده اند و در حقیقت به موتور برق گازسوز که از سوخت های پاک و به صرفه تراستفاده کنند دسترسی ندارند . هوندا برای این موضوع  موتور برق های بنزینی با توان و قدرت 1کیلو وات و موتور برق بنزینی مسافرتی را در نظر گرفته است چون این نوع موتور برق ها برای مصرف سبک تر همانند سفر و تجهیزاتی که نیاز به انرژی کمتری دارند بهترین گزینه هستند .

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام  خرید به آن توجه کرد موتور برق های تقلبی است . در واقع به دلیل ویژگی های خوب موتور برق ها باعث شده است تا شرکت های دیگر به تولید کردن موتور برق اقدام کنند اما با یک کیفیت بسیار پایین تر و در نتیجه اطمینان پیدا کردن از اصالت موتور برق بسیار مهم است. موتور برق هوندا قیمت بسیار بالاتری نسبت به بقیه موتور برق ها دارد که همین موضوع باعث شده خریداران در ارتباط با این موضوع دچار چالش شوند. 

موتور برق هوندا مدل ۷۰۰۰ استارت باطری با چرخ و دسته

انواع مختلف موتور برق های هوندا 

شرکت هوندا در زمینۀ تولید کردن انواع موتور برق اقدام مفیدی را انجام داده است و مدل هایی که را تولید کرده که هر کدام قابلیت های مخصوص به خود را دارند . در حیقیقت به منظور استفاده مفیدتر و دقیقتر به ارائه کردن مجموعه هایی همانند موتور برق های سری SHXو EX، و موارد دیگر بپردازد . هریک از این نوع موتور ها امکانات و ویژگی های مختلف و فراوانی دارند که تجربۀ استفادۀ از موتور برق ها را دو برابر می کند برای مثال اندازه و ظرفیت باک ژنراتور ها از 15 تا 30 لیتر در تغییر هستند که البته ساعات کاری مورد نیاز استفاده کننده می توان از موتور برق ها حتی در ظرفیت های بالاتر استفاده کرد . وجود تنوع و دسته بندی مختلف باعث شده است تا استفاده کنندگان با دقت و توجه بیشتری نسبت به تهیه کردن موتور برق مورد نظر اقدام کنند یکی دیگر از مزایای این نوع از موتور برق ها وجود داشتن انواع مختلف از قابلیت ها و امکانات است از جمله داشتن AVR برای ثابت نگه داشتن و تنظیم کردن ولتاژ موتور برق یکی از این قابلیت ها است . این ویژگی باعث شده است که تا جریان پایدار و ثابتی برقرار شود و وسایل برقی با عوض شدن ولتاژ برقی آسیب نبیند .

طراحی پنل کنترل مناسب نیز باعث شده است تا استفاده کردن از آن آسان تر باشد . این پنل ها اغلب اوقات ضد آب و گرد و غبار هستند و به راحتی خراب نمی شوند . خاموش شدن خودکار در صورن نداشتن روغن ، کلید انتخاب نوع ولتاژ و یا حتی تغییر سرعت موتور ، هواگیری خودکار و چراغ های هشدار نیز از جمله دیگر امکاناتی است که در این وسیله تعبیه شده اند . 

داشتن اصالت و تجربه : یکی از برترین ویژگی ها داشتن اصالت کالا و سابقه داشتن شرکت سازندۀ آن است . شرکت هوندا یکی از شرکت هایی است که محصولاتش ساخت کشور ژاپن است و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و اضافه بر آن که سابقه و تجربۀ چند سالۀ این شرکت باعث شده است تولیداتش بهتر و مناسب تر نسبت به گذشته باشد . جهت اطمینان داشتن از اصالت کالا بهتر از شرکت های معتبر تهیه و خریداری شوند . 

نتیجه گیری 

نوع کیفیت موتور برق هوندا و همچنین امکانات و قابلیت های فراوان آن  و در کنارش مصرف سوخت کم و طول عمر مناسب باعث شده که در بین انواع مختلف موتور برق طرفداران زیادی داشته باشد در نتیجه حتی تهیه کردن موتور برق دست دوم اما با برند هوندا یک اقدام مناسب برای منازل ، ویلا و یا مصارف خانگی باشد .

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر