خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

پشم چین گوسفندی فلای بیگ (Flei Big)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
پشم چین گوسفندی فلای بیگ
  • پشم چین گوسفندی فلای بیگ
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

پشم چین فلای بیگ، ماشینی تخصصی برای گوسفندان

دامدار که باشید با ورود به فصل گرما تنها یک دغدغه خواهید داشت. آن هم انجام هر چه سریعتر پشم چینی گوسفندان است. البته در تمام مراحل پشم چینی، سلامت اندام حیوان و رسیدن به پشمی سالم که به شکلی صحیح و کامل چیده شده باشد نیز اهمیت دارد. اما چالش بزرگ دامداران در تعداد زیاد گوسفندان است.

در حالیکه همه آنها در یک زمان باید پشم چینی شوند. اینجاست که در مسیری هوشمندانه، بهره مندی از یک پشم چین برقی مورد توجه قرار می گیرد. البته اگر پشم چین انتخاب شده به شکل تخصصی برای گوسفندان طراحی شده باشد، قطعاً کل ماجرا رنگ و بوی حرفه ای تری پیدا خواهد کرد. پشم چین فلای بیگ یک محصول خوش ساخت با طراحی تخصصی است که به طور کامل می تواند انتظارات شما را تامین نماید.

اما چرا باید در تهیه تا کار با پشم چین برقی گوسفندی تا این اندازه حساسیت داشته باشیم؟ اصولا وقتی می ‌توان از طریق ابزارهای کلاسیک مانند قیچی های پشم چینی دست به کار شد، دیگر چه نیاز است تا در تکاپوی رسیدن به یک پشم چین برقی گوسفندی ایده ‌آل با کارکرد تخصصی باشیم؟

پشم چین فلای بیگ، ماشینی تخصصی برای گوسفندان

دامدارها، گله های بزرگ خود را در دشت های باز به چرا می فرستند. یک گله گوسفند را نمی ‌توان به مانند دیگر حیوانات اهلی در فضای بسته دامداری‌ ها نگهداری کرد. چَرا کردن در دشت ‌های باز ذات گوسفند است و در فصل سرد از سال قطعاً چالش ‌برانگیز می ‌شود.

اینجاست که بدن هر گوسفند در حجم گسترده ‌ای از پشم برای محافظت حیوان در مقابل سرما پوشیده خواهد شد. اما وقتی پا در فصل گرم از سال می گذارید، این حجم انبوه از پشم دردسرساز می ‌شود. زیرا باعث گرمازدگی حیوان، شیوع بیماری های مسری، مشکلات پوستی و خانه گزینی انواع انگل ها بر بدن حیوان می شود.

پشم چینی یک مرحله ساده برای رهایی دادن دام از بند پوشش گرم و حجیم است. جدا از این، خود پشم ماهیتی اقتصادی دارد و می ‌تواند در انبوه صنایع ریسندگی و قالیبافی به کار آید. اما چالش اصلی در تعداد زیاد گله است. وقتی یک گله بزرگ از گوسفندان پشمالو را باید در اندک زمانی پشم چینی کنید، اینجاست که در ظاهر با یک فرایند به غایت طولانی و خسته کننده مواجه خواهید شد.

دقت در تهیه کردن یک پشم چین برقی گوسفندی باعث کم شدن حجم کار، سرعت بخشیدن به عملیات و در نهایت سلامت دام و حصول پشم مناسب تری است. پشم چین فلای بیگ یک محصول میان رده است که برای تکمیل عملیات های کوچک تا متوسط پشم چینی، آن هم از گوسفندان طراحی شده است.

نگاهی بر طراحی پشم چین فلای بیگ

پشم چین فلای بیگ برای حضوری قدرتمند و تخصصی در چیدن حجم گسترده ‌ای از پشم گوسفندان طراحی شده است. این دستگاه با حضور برق ۲۲۰ ولت متناوب شهری کار می ‌کند. لذا به راحتی و با کمترین محدودیت می توانید آن را فعال نمایید.

طرح تیغه و شانه در پشم چین فلای بیگ به شکلی تنظیم شده اند تا بتوانند به راحتی در حجم انبوه پشم گوسفندان حرکت کرده و این فضای در هم تنیده شده را به راحتی بچینند. شانه کاملاً پهن با تعداد دندانه های زیاد است. در عین حال این شانه از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است.

در مقابل طرح ساخت تیغه در چهار دندانه قطور و فولادین خلاصه شده است.دندانه هایی که فاصله زیادی از هم دارند تا در جمع کردن حجم متراکم از پشم گوسفندان کاملاً موفق باشند.

الگوی طراحی پشم چین فلای بیگ متکی بر تنظیم یک قدرت موتوری الکتریکی است. بخش موتوری در دسته پشم چین فلای بیگ تعبیه شده است. در عین حال این پشم چین برقی گوسفندی از یک فن قدرتمند درست در مقابل موتور الکتریکی استفاده می کند تا قابلیت فعالیت طولانی مدت را داشته باشد.

به هر صورت فرآیند پشم چینی آن هم در حضور تعداد بسیار گله قطعاً ماجرایی زمانبر خواهد شد و این فرایند نیاز به یک دستگاه که قابلیت کارکرد طولانی مدت را داشته باشد، دارد. با حضور فن قدرتمندی که درست در مقابل موتور الکتریکی پشم چین فلای بیگ گنجانده شده است، این دستگاه تقریباً هرگز داغ نمی کند.

نکته قابل توجه در طراحی دو تکه پشم چین فلای بیگ می باشد. زیرا تمام بخش گیربکس مانند که وظیفه تبدیل حرکت گردشی موتور به یک حرکت ارتعاشی را بر عهده دارد، در یک مجموعه مستقل تعریف شده است. این مجموعه تحت یک پوشش فلزی کاملاً مقاوم که از قابلیت ضد زنگ زدگی برخوردار است، گنجانده شده است.

تمام این مجموعه از طریق چند پیچ آلن خور به بخش موتوری پشم چین برقی گوسفندی متصل است. به این ترتیب در صورت خرابی در هر یک از بخش های موتوری و یا سیستم مکانیکی تولید ارتعاش تیغه، به راحتی می توانید آنها را از هم جدا کرده، مسیر تعمیراتی ساده و بی دردسری را پیش بگیرید.

نگاهی بر طراحی پشم چین فلای بیگ

مشخصات فنی پشم چین فلای بیگ

پشم چین فلای بیگ از یک موتور الکتریکی تحت قدرت ۳۲۰ وات برای تکمیل عملیات پشم چینی استفاده می ‌کند. این موتور، تکفاز است و برای عملیاتی شدن به حضور برق ۲۲۰ ولت متناوب شهری نیاز دارد. اگر چه پشم چین فلای بیگ ساخت کشور چین است و با سفارش کشور ترکیه تهیه شده است؛ اما با توجه به استاندارد برق ۲۲۰ ولت، به خوبی می ‌تواند در سطح فضاهای دامداری داخلی نیز کارایی کامل داشته باشد.

موتور الکتریکی تکفاز به کار رفته در پشم چین فلای بیگ در نهایت قدرت ۳۲۰ واتی خود، حداکثر می ‌تواند سرعت ۲۴۰۰ دور در دقیقه را تأمین نماید. این میزان سرعت قابلیت پشم چینی بسیار مطلوبی را تأمین خواهد کرد و قادر است تا به راحتی در انبوه پشم های متراکم گوسفندان به تکمیل عملیات بپردازد.

البته در طراحی این پشم چین برقی گوسفندی از یک کابل برق سه متری استفاده شده است. به این ترتیب در صورت تعریف یک پریز ساده در حول عملیات پشم چینی، قاعدتاً بدون نیاز به تعریف سیم سیار می ‌توانید به تکمیل عملیات بپردازید.

طول 3 متری کابل پشم چین فلای بیگ قابلیت مانور بالا در حین فرآیند پشم چینی به جهت کاوش کامل بدن گوسفندان را فراهم می ‌کند. پشم چین فلای بیگ اندکی سنگین وزن است. این ماشین چیزی در حدود ۶ کیلوگرم وزن دارد. تعریف قدرت موتوری در دستگاه، دلیل چنین سنگینی قابل توجهی می باشد.

نکات برجسته در طراحی پشم چین فلای بیگ

ª    در طراحی پشم چین فلای بیگ از یک سیستم گردش هوای ایده آل برای هر چه خنک تر کردن موتور دستگاه گنجانده شده است. یک فن با قابلیت مکش مناسب که تحت تأثیر موتور به سرعت در پشم چین فلای بیگ به گردش در خواهد آمد، وظیفه تامین این جریان هوا را بر عهده دارد. مکش فن به حالتی است که هوا را از بخش انتهایی دسته پشم چین مکیده و به سمت دریچه تعبیه شده در جلوی دستگاه هدایت می کند.

ª    برای تامین عملکردی مطمئن و عاری از هر گونه آلایندگی در محیط موتور الکتریکی دستگاه پشم چین فلای بیگ، یک فیلتر هوا با ظرفیت عبور حجم بالا در بخش انتهایی دسته تعبیه شده است. هوای مکیده شده توسط فن از میان این فیلتر عبور می ‌کند تا عاری از هر گونه آلایندگی به خنک کردن موتور بپردازد. این فیلتر نیاز به سرویس دوره ای و تمیز کردن های گاه به گاه دارد.

ª    پشم چین فلای بیگ مجهز به یک پیچ تنظیم فشار بر روی تیغه می باشد. این پیچ به شکل کاملا برجسته طراحی شده است تا سطح دسترسی به آن در حین کار هر چه ساده تر باشد. در عین حال پیچ مذکور با طراحی قدرتمند قابلیت اعمال فشار قابل توجهی بر تیغه ها را دارد.

ª    اتصال تیغه از طریق دو اهرم به بخش تولید نوسان دستگاه صورت می ‌گیرد. از آنجا که در عملیات پشم چینی نیاز به تامین قدرت بسیار بالایی است و تمام این قدرت بر تیغه پشم چینی اعمال می شود، لازم است تا اهرم اتصال تیغه از استحکام بالایی برخوردار باشد. در عین حال طراحی محل اتصال تیغه از طریق دو اهرم باعث حرکت روانتر با دقت بالاتر تیغه بر سطح شانه خواهد شد.

نکات برجسته در طراحی پشم چین فلای بیگ

ª    پشم چین فلای بیگ مجهز به یک کیف با متریال کاملاً مقاومی است. کیف از پلاستیک مرغوب تهیه شده است تا در حفاظت از پشم چین فلای بیگ و دیگر متعلقات، نهایت کارآیی را داشته باشد.

ª    یک عدد پیچ با دو زبانه متفاوت برای باز کردن و محکم کردن تیغه بر روی شانه دستگاه در جمع اقلام همراه پشم چین فلای بیگ گنجانده شده است.

ª    دستگاه پشم چین فلای بیگ نیاز به روانکاری دائمی دارد. یک عدد روغن دان از جنس پلاستیک نرم و یک عدد فرچه با کیفیت به جهت تمیز کردن شانه در اقلام همراه پشم چین فلای بیگ گنجانده شده است.

پشم چین فلای بیگ، طراحی جمع و جور و کاملاً ارگونومیکی دارد. این دستگاه اگر چه تا حدودی سنگین وزن است؛ اما به شکلی طراحی شده تا به خوبی در میان مشت اپراتورهای پشم چینی قرار بگیرد و در تمام مراحل پیچیده پشم زنی حداکثر تسلط را در حین کار فراهم نماید. دستگاه به شکلی طراحی شده که به راحتی بتوان آن را در سطح پوست گوسفندان به حرکت انداخت و کوچکترین و سخت ترین نقاط از بدن گوسفندان را پشم چینی کرد.

نکات در استفاده از پشم چین فلای بیگ

o       قبل از آغاز به کار با پشم چین برقی گوسفندی باید سطح بدن گوسفندان به خوبی شسته شده باشد. این شستشو برای آن است که هر گونه خار و خاشاک را از داخل پشم گوسفندان جدا کنیم. حضور خار و خاشاک در داخل پشم گوسفندان باعث آسیب رساندن به تیغه و شانه در پشم چین فلای بیگ و شاید هر مدل مشابه دیگری خواهد شد. البته پشم گوسفندان پس از شستشوی مناسب باید به طور کامل خشک شده باشد.

o       پشم چین برقی گوسفندی یک دستگاه با تیغه های متحرک مکانیکی است. این تیغه ها باید در نهایت عملکردی روان و عاری از اصطکاک مورد استفاده قرار گیرند. عملیات پشم چینی فرایندی سخت با فشار بالا بر قطعات متحرک پشم چین است.

لذا همواره باید دقت کافی برای روغنکاری مناسب بخش های متحرک در پشم چین فلای بیگ را جدی بگیرید. بخش تیغه که بر شانه سوار است، باید به شکل دائمی روغنکاری شود. در عین حال یک مدخل، درست در بالای شاسی تیغه برای روغنکاری بخش های متحرک تعبیه شده است.

o       برای روغنکاری پشم چین فلای بیگ باید از روغن نمره ۱۰که همان روغن هیدرولیک مرغوب است، استفاده کنید. روغن موجود در اقلام همراه دستگاه، هنگام خرید محصول نیز همین روغن نمره ۱۰ هیدرولیکی می باشد. روغن های دیگر باعث اختلال در عملکرد و در نهایت خشکی سطح تیغه می‌ شوند. روغنکاری مستمر و استفاده از روغن مرغوب در افزایش طول عمر پشم چین برقی گوسفندی تاثیرگذار است.

o       در حین عملیات پشم چینی، سطح تیغه به شدت داغ خواهد شد. زیرا اصطکاک بسیار بالایی میان تیغه تا شانه و پشم های در حال چیده شدن وجود دارد. هر چند روانکاری هوشمندانه شما در کاهش این اصطکاک تاثیرگذار است. با این وجود نمی ‌توانید مانع از افزایش حرارت بسیار بالای تیغه شوید. لذا لازم است تا همواره در حین کار با پشم چین فلای بیگ حتماً از محلول آب و صابون برای هر چه خنک تر کردن تیغه استفاده کنید.

نکات در استفاده از پشم چین فلای بیگ

o       در استفاده از محلول آب و صابون باید دقت کافی داشته باشید تا فقط بخش های متحرک در پشم چین فلای بیگ را آغشته سازد. از فرو کردن بخش های بالایی دستگاه، خصوصا محل استقرار موتور الکتریکی در محلول آب و صابون به شدت اجتناب کنید.

o       در حین کار با پشم چین فلای بیگ، بسته به حجم کار، بهتر است در مدت زمان های ۱ الی ۲ دقیقه، تیغه متحرک دستگاه را در محلول آب و صابون آغشته سازید.

o       در تمام عملیات پشم چینی از محکم بودن تیغه بر سطح شانه در پشم چین فلای بیگ اطمینان داشته باشید. شل بودن تیغه باعث جابجایی و انحراف آن خواهد شد که در نهایت باعث شکسته شدن تیغه ها می شود. در عین حال لازم است تا تیغه ها را با فشاری متوسط توسط پیچ تنظیم کننده در جای خود مستقر سازید. اگر پیچ تنظیم شونده را با فشار بالایی محکم کنید، قطعاً در عملکرد روان تیغه تاثیر منفی گذاشته، باعث ایجاد فشار بسیار بالایی بر موتور دستگاه خواهید شد. اتفاقی که گاهاً با خطر سوختن موتور همراه است.

o       اگر چه طراحی پشم چین فلای بیگ برای کارکردی طولانی تنظیم شده است و در آن از یک سیستم خنک سازی مطمئن استفاده شده؛ اما همواره خطر داغ شدن سطح تیغه و یا موتور دستگاه وجود دارد. در صورت داغ شدن دستگاه، دست از کار کشیده، برای مدتی کوتاه در حدود چند دقیقه به آن استراحت بدهید. قطعاً این استراحت کوتاه در تجدید قوای شما نیز موثر خواهد بود.

دانستنی هایی کلیدی برای موفقیت در پشم چینی گوسفندان

پشم، کالایی تجاری است. محصولی که قابلیت حضور در صنایع گوناگون را دارد. پشم گوسفندان برای انواع فعالیت ها اعم از قالیبافی، ریسندگی و تهیه پارچه و... مناسب است. البته زمانی می توانید پشم مرغوب داشته باشید که در فرآیند پشم چینی گوسفندان نهایت مهارت و ذکاوت را به کار بسته باشید.

استفاده از پشم چین برقی گوسفندی مانند پشم چین فلای بیگ یک ایده مقدماتی برای انجام هر چه بهتر این عملیات خطیر می باشد. در پشم چینی قرار است گوسفندان را از بند پوشش گرم و سنگین رها سازیم. آنها را از خطر مبتلا شدن به بیماری های انگلی و مسری مصون نگه داریم و در عین حال پشمی مرغوب که مصارف بسیار بالایی دارد را به دست آوریم. پس لازمه موفقیت در پشم چینی گوسفندان، مهارت در کار پشم چینی، انتخاب زمان مناسب و سرعت عمل می باشد.

1-    اولین بهار بهترین زمان برای آغاز به کار پشم چینی گوسفندان می باشد. این زمان همراه با دوره وضع حمل گوسفندان است. زمانی که خود گوسفند نیاز به کاهش پشم و خلاص شدن از این وزن مازاد دارد.

2-    مقدمات پشم چینی، ارتباط مستقیم با شرایط آب و هوایی دارد. هوای سرد قطعاً باعث بیمار شدن گوسفندان خواهد شد و در هوای گرم سطح پوست گوسفندان می ‌سوزد که این خطر بیماری ‌های پوستی را به دنبال دارد. قطعاً در ابتدای فصل بهار بهترین شرایط آب و هوایی برای آغاز عملیات پشم چینی است.

دانستنی هایی کلیدی برای موفقیت در پشم چینی گوسفندان

3-    کیفیت نهایی کار بستگی به میزان مهارت کارگر پشم چین دارد. حتی وقتی دستگاه ایمنی مانند پشم چین فلای بیگ را در اختیار دارید، باید از مهارت کافی در انجام این کار برخوردار باشید. اینکه پشم چینی را از کجا آغاز کنید و چطور حیوان را رام و بی حرکت تا انتهای کار در میان دستان خود نگه دارید.

در عین حال پشم را به شکل کاملاً یکنواخت کوتاه کنید. پشم چینی باید عاری از هر گونه زخم بر اندام گوسفندان باشد. قطعاً کار کردن با دستگاه های موتوری مانند پشم چین فلای بیگ باعث تسلط بالاتر کارگر و زخم کمتر بر پوست گوسفندان خواهد شد. اما حتی همین دستگاه ایمن نیز مستعد ایجاد زخم و حتی پاره کردن پوست گوسفندان می باشد. برای همین است که مهارت در کار حرف اول و آخر را می ‌زند.

سخن پایانی در خرید پشم چین فلای بیگ

در آغاز فصل گرما هر دامداری با انبوه گوسفندان که همگی حالا پر پشم هستند، مواجه خواهد شد. گوسفندانی که نیاز به پشم چینی دارند. این آغاز یک عملیات طولانی، سخت و پرفشار است. در تمام مراحل پشم چینی باید سلامت گوسفند را جدی بگیریم و در عین حال سرعت عمل مناسبی داشته باشیم. پس ما به یک پشم چین موتوری با طراحی تخصصی نیاز داریم.

پشم چین فلای بیگ یک محصول تخصصی است که طراحی مناسبی برای پشم چینی گوسفندان دارد. یک سوی ماجرا قیمت پشم چین فلای بیگ می باشد. اگر چه این محصول خوش ساخت از بهترین ها در پشم چینی می باشد؛ اما در بحث قیمت فضایی کاملا رقابتی با دیگر محصولات مطرح بازار دارد.

قیمت پشم چین فلای بیگ به نسبت کارایی تا قابلیت پشم چینی این محصول موتوری شرایط کاملا اقتصادی داشته و قطعا تبدیل به یک کالای تخصصی برای دامداران خواهد شد. هر دامداری به یک پشم چین مناسب نیاز دارد و قطعا از حضور این محصول، مراتب پشم چینی کاملا حرفه ای، بهداشتی و سریعی را تامین خواهد کرد.

سخن پایانی در خرید پشم چین فلای بیگ

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
کاربر میهمان

تایید و ارسال
انصراف
دیدگاه کابران:
    نمایش دیدگاه‌های بیشتر

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5