خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

پمپ دیافراگمی پمکار (Pomkar)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
پمپ دیافراگمی پُمکار
  • پمپ دیافراگمی پُمکار
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

رویکرد فنی در آشنایی با پمپ دیافراگمی ترکیه ای پمکار 

در طراحی پمپ دیافراگمی یک ایده ساده حاکم است که می ‌خواهد نیروی هوای فشرده تامین شده از طریق کمپرسور های باد، فرایند پمپاژ انواع سیالات را تامین کند. پمپ های دیافراگمی از یک صفحه منعطف و در عین حال بسیار محکم برای ایجاد یک فضای ایزوله از سمت پمپ تا مسیر جریان سیال استفاده می کند. حضور متناوب فشار هوای فشرده در پی این صفحه که با عنوان دیافراگم شناخته می ‌شود باعث ایجاد مکش هایی متوالی در پی دهش هایی در مسیر عبور سیالات است. به این ترتیب با شرایط پمپاژ از طریق جا به جایی مثبت است که یک پمپ دیافراگمی قادر است تا سیالات را جا به جا کند.

از آنجا که عمده مصرف پمپ های دیافراگمی برای نصب در مسیر انتقال سیالات خاص است، لذا خود پمپ نیز باید از شرایط تولید و کیفیت برتری برخوردار باشد. پمپ دیافراگمی پمکار محصول کشور ترکیه از جمله نمونه ‌های مطرح بازار است که به خوبی می‌ تواند نیاز های انتقال سیالات خاص را مرتفع نماید.

 

پمپ دیافراگمی پمکار

 

آشنایی با شرکت پمکار ترکیه

شرکت پمکار یک مجموعه مهندسی توانمند مستقر در کشور ترکیه است که با رویکردی تخصصی در امر تولید انواع پمپ های متداول تا خاص فعالیت می کند. وجه قابل توجهی از تولیدات این شرکت ترکیه ‌ای در زمینه تولید پمپ دیافراگمی pomkar است. شرکت پمکار با آغاز فعالیت خود از سال ۲۰۱۰ میلادی در کشور ترکیه همچنان به عنوان برند های جوان در عرصه تولیدات صنعتی شناخته می ‌شود. البته برند پمکار در همین سال های اندک از آغاز فعالیت توانسته است تا قدم های بلندی در عرصه تولید محصولات با استاندارد های جهانی داشته باشد. به هر صورت برای آنها که می ‌خواهند در انتقال سیالات خاص خود عاری از هر گونه نشتی باشند، پمپ دیافراگمی پمکار پیشنهاد قابل قبولی است.

نگاهی بر انواع پمپ دیافراگمی پمکار ترکیه

از صنایع بزرگ پتروشیمی تا تولیدات در صنایع آرایشی و بهداشتی، داروسازی، غذایی، نیروگاهی و... فضا هایی هستند که گاها نیاز به انتقال سیالات خاصی دارند. در چنین فضا هایی بهره ‌مندی از یک پمپ با نشتی بسیار اندک و در عین حال غیرقابل نفوذ اهمیت پیدا می ‌کند. برند پمکار تولید پمپ دیافراگمی pomkar را با رویکرد تامین نیاز خاص انواع صنایع تولید می کند. این پمپ ها در نمونه های پلیمری، آلومینیومی، استنلس استیل و... تولید می ‌شوند و از هر نظر کاملا آب بندی شده هستند. در عین حال شرایط ساخت انواع پمپ دیافراگمی پمکار به گونه ‌ای است که آنها را می توان کاملا ضد انفجار معرفی کرد.

لذا مدل های متنوع از پمپ دیافراگمی پمکار برای نصب در مناطق با ایمنی بالا، مایعات سمی و یا قابل به انفجار، سیالات با غلظت بالا، شرایط اسیدی و حتی سیالات با ذرات جامد و خورنده مناسب می باشد. لکن لازم است در هر یک از موارد ذکر شده، نوع پمپ دیافراگمی پمکار را با در نظر گرفتن ویژگی ‌های فیزیکی سیال انتخاب کنیم.از آنجا که هر سیالی می ‌تواند شرایط فیزیکی خاصی داشته باشد، لذا باید انتظار نوع و یا متریال متنوع در ساخت دیافراگم را داشته باشیم. موضوعی که توسط برند پمکار به شکل حرفه ‌ای و کاملاً مهندسی شده اجرا خواهد شد.

مزایای استفاده از پمپ دیافراگمی پمکار

محصولات برند پمکار با رعایت سطح بالایی از استاندارد های جهانی می توانند زمینه های کاملی از تکمیل یک خط تغذیه حرفه ‌ای را فراهم آورند.

این پمپ ها به خوبی در تامین ویژگی ‌هایی که از یک پمپ دیافراگمی انتظار آن را داریم، توانمند هستند. از جمله مزیت ‌های قابل توجه در کار با انواع پمپ دیافراگمی pomkar ترکیه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  •  خودمکش بودن پمپ دیافراگمی پمکار: از جمله ویژگی های برتر در طراحی پمپ های دیافراگمی، قابلیت خودمکش بودن آنها است. پمپ های پمکار نیز در این زمینه قابلیت های بالایی دارند. خصوصاً که می ‌توانند بدون نیاز به انجام عمل هواگیری عملیات خودمکشی را به انجام رسانند.
  •  تامین دبی خروجی متغیر: از جمله معایب انواع پمپ های دیافراگمی، ضعف طراحی آنها برای تامین دبی متغیر در خروجی است. لکن برند ترکیه ای در عرصه تولید پمپ دیافراگمی پمکار رویکردی متفاوت دارد. آنها توانسته ‌اند در خروجی این مدل از پمپ هایشان قابلیت سطح بالایی از دبی متغیر را تامین نمایند.
  • توانمندی در پمپاژ سیالات با ذرات جامد: همان طور که می ‌دانید، سخت ‌ترین سیالات برای پمپاژ، آنها هستند که حاوی ذرات جامد به شکل معلق در خود می باشند. از آنجا که عموم سیالات در اهداف صنعتی با قدرت و فشار بالایی جا به جا می شوند، هر یک از این ذرات معلق جامد، قدرت تخریب بسیار بالایی پیدا می ‌کنند. لذا هر تجهیزی نمی ‌تواند در مقابل عبور مخرب آنها مقاومت کند. لکن پمپ دیافراگمی پمکار به گونه ای طراحی شده است که برای نصب در مسیر سیالات با ذرات جامد کارایی داشته باشد.

 

پمپ دیافراگمی بادی

 

  •  قابلیت جا به جایی سیالات با چگالی بالا: عموما پمپاژ سیالات بسیار چگال از طریق پمپ های دیافراگمی به سختی صورت خواهد گرفت. خاصیت چگال بودن، مانع از آن است که مکش دیافراگم بتواند آنها را به داخل محفظه هوزینگ پمپ بکشاند. مگر آنکه در طراحی، ایده پمپاژ چنین سیالاتی مطرح شده باشد. مانند ساخت پمپ دیافراگمی پمکار که برای نصب آنها در مسیر سیالات چگال نیز پیش بینی هایی صورت گرفته است.
  •  پمپ دیافراگمی پمکار در صورت کارکرد با عدم حضور سیالات خراب نمی شود: آنها می‌ توانند به مدت طولانی در محیط عاری از سیالات کار کنند. این ویژگی زمانی مطرح است که از حضور دائمی سیال اطمینان نداریم و در عین حال لازم است تا جانب احتیاط را حتی با حضور سیستم‌ های قدرتمند کنترل کرده باشیم.

پمپ دیافراگمی پمکار ترکیه دارای گواهینامه ضد انفجاری ATEX می باشد. از این رو می ‌توان با ضریب اطمینان بالا آنها را در مسیر انتقال سیالات با قابلیت انفجار نصب کرد.

پمپ دیافراگمی پمکار با بدنه پلاستیکی

برند پمکار در عرصه تولید پمپ های دیافراگمی خود سعی در ارائه مدل هایی معمولی برای تامین اهداف معمولی تا ساخت پمپ هایی خاص را دارد. پمپ دیافراگمی پمکار با بدنه های پلاستیکی از نمونه ‌های عادی است که قابلیت تامین بسیاری از اهداف متوسط صنعتی را دارد. بدنه این دسته از پمپ دیافراگمی پمکار از جنس پلاستیک های فشرده و یا همان پلی پروپیلن می باشد و در ساخت دیافراگم آنها نیز از متریال های لاستیک طبیعی، سنتو پرن و البته تفلون استفاده شده است. در نظر داشته باشید که تنوع سیالات با شرایط فیزیکی و شیمیایی در سطح صنایع بسیار بالا است. لذا از جنس بدنه تا جنس دیافراگم لازم است تا به طور کامل با مشخصه های فیزیکی و شیمیایی سیالات مورد هدف تطابق داشته باشد.

از این رو عمده استفاده از پمپ دیافراگمی پمکار با بدنه های پلاستیکی مناسب برای نصب در مسیر سیالات پرفشار با قابلیت خورندگی و اسیدی بالا است. این پمپ ها در سایز های 1/4 تا 3 اینچ تولید شده اند و می توانند سیالات را تا ظرفیت ۸۵۰ لیتر در دقیقه جا به جا کنند. قابلیت جالب این رده از پمپ دیافراگمی پمکار توانایی کارکرد آنها برای مکش سیالات از عمق 8 متری بدون نیاز به هواگیری می باشد.

پمپ دیافراگمی پمکار با بدنه های آلومینیومی

پمپ های دیافراگمی بدنه آلومینیومی از برند پمکار در سایزهای بزرگتری از مدل های پلاستیکی تولید می‌ شوند. آنها را می ‌توانید در سایز های 3/4 الی 3 اینچ داشته باشید. پمپ دیافراگمی پمکار با بدنه های آلومینیومی برای انتقال انواع سیالات پتروشیمی و البته سیالات با شرایط الکلی مناسب هستند. از طرفی برای برخی از سیالات که می ‌توانند با پلاستیک ها ترکیبات شیمیایی داشته باشند، استفاده از این پمپ ها منطقی تر به نظر می رسد. در مواردی هم برخی از صنایع مانند صنایع بهداشتی - غذایی استفاده از متریال پلاستیک در انتقال برخی از سیالات را ممنوع اعلام کرده است. لذا یک پمپ با بدنه آلومینیومی می تواند چنین فضا هایی را پوشش دهد.

پمپ دیافراگمی پمکار با بدنه استیل

نمونه های خاص از ساخت پمپ های ویژه در برند پمکار همراه با بدنه استیل می باشند. متریال Stainless Steel 31.6 برای این منظور در نظر گرفته شده است. جنس دیافراگم نیز از متریال های PTFE، تفلون EPDM، وایتون، نیتریل و سنتو پرن Sentoprene انتخاب شده است. پمپ دیافراگمی پمکار با بدنه های استیل از مقاومت فیزیکی بسیار بالایی برخوردار است. خاصیت استیل در مقاومت، مقابل شرایط خورندگی است.

لذا می‌ توان از این نوع پمپ ها در مقابل انواع سیالات خورنده و یا سایش به بهره برد. عمده موارد استفاده از پمپ دیافراگمی پمکار با بدنه استیل در انتقال رنگ، صنایع آرایشی بهداشتی، انتقال سیالات در صنایع نفت و گاز و نیروگاهی، استفاده برای انتقال مایعات بسیار سمی و یا با قابلیت اشتعال بالا و... می باشد. یک پمپ دیافراگمی بدون استفاده از آب بندی های مکانیکی و یا حضور عناصر مکانیکی است که قابلیت پمپاژ خود را تامین می‌ نماید. تنها این حضور هوای فشرده است که قابلیت پمپاژ را در آنها تأمین خواهد کرد. از این رو نصب آنها برای انتقال انواع سیالات خاص، گران‌ قیمت، سمی، خطرناک و یا منفجر شونده اهمیت دارد. از طرفی چنین سیالاتی آنچنان حساس هستند که لازم است تا نوع پمپ دیافراگمی نیز قابلیت اطمینان بالایی داشته باشد. لذا ضرورت دارد تا داشتن این پمپ ها را از برند های قابل اطمینان مانند پمپ دیافراگمی پمکار داشته باشیم.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5