خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

پمپ سمپاش لوشانگ تایوان

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

تحلیلی بر انواع پمپ سمپاش لوشانگ

رسیدن به محصولات شایسته در زمین های زراعی نیازمند به بهره مند بودن از بالاترین درجات استاندارد کشاورزی همراه با استفاده از بهترین تجهیزات می باشد.

سمپاشی یکی از جدی ترین مراحل در عملیات‌ های گوناگون کشاورزی است و برای این منظور انواع برند ها اقدام به طراحی تا تولید مدل های متنوع از سمپاش فرغونی و زنبه ای دارند.

البته در تمام این طراحی ها جدا از حضور قدرتمند موتور های بنزینی، نیاز به بهره مند بودن از پمپ سمپاش های کارآمد داریم. پمپ سمپاش لوشانگ تایوان یکی از بهترین ها در دسته خود می باشد.

محصولی که تماما مورد توجه بسیاری از برند های مطرح در تولید سمپاش های موتوری با شرایط تأمین قدرت بالا قرار گرفته است.

پمپ سمپاش لوشانگ تایوان در یک نگاه تخصصی با هدف نصب در دستگاه سمپاش های قدرتمند زراعی طراحی شده است. پمپی که می ‌تواند ضریب کارکرد با راندمان بالایی را در حین عملیات های سمپاشی داشته باشد.

البته بسته به قدرت موتور در کنار ظرفیت فضای هدف سمپاشی، انواع پمپ سمپاش لوشانگ تایوان طراحی شده است.

در این مطلب قصد پرداختن به جزئیات فنی تا اهداف کاربردی از مدل های متنوع پمپ سمپاش لوشانگ تایوان را داریم.

تاریخچه برند لوشانگ تایوان(LU SHYONG)

در ایام نه چندان دور این ژاپنی ها بودند که در عرصه تولید انواع پمپ حرف اول را می ‌زدند؛ اما با توسعه زیرساخت های اقتصادی تا صنعتی در جزیره تایوان، صنعتگران این کشور سعی در ورود به ساخت انواع تجهیزات مهندسی داشته و در این بین به سال ۱۹۸۶ شرکتی با نام لوشانگ با هدف تولید پمپ های مخصوص راه اندازی شد.

لوشانگ از همان ابتدا گام ‌های خود را در عرضه پمپ های توانمند برای نصب در تجهیزاتی مانند سمپاش های موتوری در نظر گرفت و خیلی زود توانست جایگاه برتری در سطح بازار های جهانی داشته باشد؛ اما در ادامه با ظهور رقیب قدرتمندی مانند کشور چین چندان موقعیتی در تداوم بازار سطح بالای خود نداشت.

در این بین برند های مطرح تایوانی مانند شرکت لوشانگ متوجه پتانسیل بالای جامعه اقتصادی چین برای تولید شدند. به این ترتیب سطح بالایی از سرمایه ‌گذاری توسط این شرکت ها در صنایع چینی مطرح شد.

لوشانگ نیز با چنین رویکردی اقدام به انتقال بخش بزرگی از خطوط تولید خود در کشور چین نمود. به این ترتیب طیف بزرگی از محصولات این برند تایوانی در حال حاضر در کشور چین تولید و مونتاژ می شود.

لذا در مواجهه با مشخصات پمپ سمپاش لوشانگ تایوان باید متوجه دستگاهی توانمند محصول کارخانجات چین تحت لیسانس و البته نظارت مستقیم و سطح بالای شرکت تایوان باشید.

آشنایی با پمپ سمپاش لوشانگ تایوان

اصول عملکرد تمام پمپ ها تقریباً یکسان هستند. حضور پیستون هایی که تحت تاثیر مولد موتوری قدرت پمپاژی بالا را برای سیالات گوناگون فراهم می ‌کنند؛ اما وقتی قرار است با یک سیال تحت شرایط خاص کاری باشیم، دیگر نمی توانیم بر طراحی ساده پمپ های معمولی تکیه کنیم.

مانند تکمیل عملیات سمپاشی در طراحی دستگاه سمپاش موتوری که نیاز به یک پمپ سیالات خاص خودش را دارد.

چنین پمپی باید بتواند در مقابل انواع اثرات شیمیایی و گاها مخرب سموم نباتی و یا محلول های ضدعفونی کننده مقاوم باشد و در عین حال ظرفیت پمپاژ بالایی را تولید کند. از این رو یک نگاه کاملاً تخصصی در تولید آنها وجود دارد.

مانند مجموعه پمپ سمپاش لوشانگ تایوان که در یک وجه کاملاً تخصصی با هدف تامین نیاز در فرایند های سمپاشی طراحی و تولید شده است.

برند لوشانگ برای تکمیل هر چه بهتر محصولات خود، انواع پمپ سمپاش لوشانگ تایوان را در مدل های متنوع با ظرفیت های گوناگون کاری که می توانند اهداف مختلفی را پوشش داده باشند، طراحی کرده است.

مدل ‌های مذکور در نام های پمپ سمپاش لوشانگ IS-22، IS-30، IS-545، IS-557، IS-906 و IS-908 عرضه می ‌شوند. در ادامه برای معرفی هر چه کاملتر از مشخصات پمپ سمپاش لوشانگ تایوان به بررسی فنی هر یک از مدل‌ های مذکور می ‌پردازیم.

مشخصه های فنی پمپ سمپاش لوشانگ IS-22

پمپ سمپاش لوشانگ IS-22 کم ظرفیت ترین مدل در جمع محصولات برند تایوانی است. پمپ سمپاش لوشانگ IS-22 با ظرفیت خروجی ۳۵ بار طراحی شده است.

لکن برای به حرکت انداختن آن نیاز به حضور یک مولد مانند موتور های بنزینی با شرایط تأمین قدرت 1 الی ۲ اسب بخار دارید.

پمپ سمپاش لوشانگ تایوان مدل IS-22 در یک طراحی کوچک با ایده های جمع و جوری ساخته شده است.

کل وزن پمپ اندکی بیشتر از ۱۰کیلوگرم می باشد و از طریق دو پایه فلزی تعریف شده در آن قابلیت نصب بر شاسی پمپ سمپاش های متداول فرغونی و یا زنبه ای را خواهد داشت.

در طراحی این پمپ به مانند تمام ایده ‌های متداول در ساخت انواع سمپاش های قدرتمند زراعی، دو نازل تعریف شده است که با حضور شیر های گازی کوچکی تحت کنترل قرار خواهند گرفت.

پمپ سمپاش لوشانگ IS-30

پمپ سمپاش لوشانگ IS-30 از مدل های متداول در جمع محصولات این برند تایوانی است. این محصول میانی از طرح ساخت بسیار کاربردی ای برخوردار است و می ‌تواند برای حضور در یک سمپاش زنبه ای و یا سمپاش های فرغونی با ظرفیت اندک مورد استفاده قرار گیرد.

پمپ سمپاش لوشانگ IS-30 قادر است تا محلول سموم نباتی را تا حداکثر فشار ۱۵ الی ۳5 بار پمپاژ کند و برای این منظور نیاز به تامین قدرت مولد تا مقدار ۲ الی ۳ اسب بخار خواهد داشت.

این پمپ سمپاش لوشانگ تایوان در وزنی معادل ۱۲ کیلوگرم طراحی شده است و در نهایت سرعت کاری، قادر است تا مقدار عدد ۱۰۰۰ دور در دقیقه را تامین نماید.

برند لوشانگ در طراحی تا انتخاب متریال ساخت این مدل از پمپ های خود سطح معقولی از امکانات را در نظر گرفته است.

شما می توانید شاهد بهره ‌مندی از استیل ضد زنگ برای ساخت پلانگر آن باشید. در عین حال اتاق هوای تعبیه شده در طراحی پمپ سمپاش لوشانگ IS-30 قابلیت بالایی در مقابل فساد و یا خوردگی دارد.

بدنه پمپ از متریال گرانیت آهن انتخاب شده است. این بدنه اگر چه تا حدودی وزن کلی دستگاه را افزایش خواهد داد؛ اما در نهایت شما را با یک پمپ که بدنه بسیار مقاومی دارد، مواجه خواهد کرد.

در این پمپ از شیر های سرامیکی برای رسیدن به حداکثر مقاومت کافی در برابر تمام اثرات منفی شیمیایی استفاده شده است.

در نهایت طراحی پمپ همراه با بهره ‌مندی از یک پیستون سه ‌گانه است که می تواند فشار ثابتی را در سمت خروجی پمپ ایجاد کند.

پمپ سمپاش لوشانگ IS-30 از عملکردی نرم با تولید صدای اندکی برخوردار می‌ باشد و در خلق یک راندمان کاری بالا توانمند است.

در نهایت این مدل از دسته محصولات پمپ سمپاش لوشانگ تایوان را می ‌توان در جمع نمونه ‌های مناسب برای نصب در سمپاش های موتوری با سطح قدرت متوسط اما کم حجم در نظر گرفت.

لکن عمده کاربرد از این پمپ در اهدافی مانند شستشو دیده می شود. به هر حال این پمپ ظرفیت بالایی در تامین فشار کافی با هدف شستشو دارا می باشد.

پمپ سمپاش لوشانگ IS-545

پمپ سمپاش لوشانگ IS-545 اولین مدل از رده پمپ های حرفه ای در جمع محصولات این برند تایوانی است.

این پمپ توانایی کاملی در تکمیل کارکرد سمپاش های زنبه ای و فرغونی با سطح قدرت بالا را دارد و در عین حال با نگاهی تخصصی با هدف نصب در اهداف حمل تراکتوری نیز طراحی شده است.

پمپ مذکور با سطح توانمندی پمپاژ سیالات با حداکثر ۴۰ بار طراحی شده و قادر است تا سطح دبی ۷۳ لیتر در دقیقه را تأمین نماید. برای کارکرد مطلوب این پمپ نیاز به یک مولد با حداقل قدرت ۳ اسب بخار می باشد.

در متریال ساخت پمپ سمپاش لوشانگ IS-545 استفاده از متریال ضد زنگ با قابلیت بالا در مقابل اثرات شیمیایی محلول های سموم نباتی دیده می ‌شود. بدنه کلی پمپ لوشانگ مدل IS-545 از گرانیت آهن بوده و سطح مقاومت کاملی برای تامین فشار حداکثری سیال تامین می‌ نماید.

در کل همراه با پمپ سمپاش لوشانگ IS-545 همراه تجهیزی با قدرت مانور بالا در عین سطح امکانات کیفی هستیم. سیستمی که می تواند به عنوان یک ابزار حرفه ای در سطح فضا های زراعی همراه شما باشد.

پمپ سمپاش لوشانگ IS-557

پمپ سمپاش لوشانگ IS-557 در دسته محصولات تمام حرفه ای با سطح کارایی بالا از تولیدات برند لوشانگ تایوان می باشد. این پمپ با طراحی تخصصی برای نصب پشت تراکتوری همراه شده است.

ایده طراحی این پمپ متکی بر تامین سطح دبی بالا در سمپاش است. چرا که قدرت پمپاژ تحت تأثیر افزایش ظرفیت سطح دبی اندکی کاهش پیدا کرده است.

در این پمپ شاهد قدرت پمپاژ ۳۰ بار با ظرفیت ۱۳۳لیتر سمپاشی در دقیقه هستیم. حجم ۱۳۳ لیتر کاملاً گویای توانمندی بالای پمپ سمپاش لوشانگ IS-557 در تامین سطح بالای حجم سمپاشی است.

لکن این سمپاش در رسیدن به قدرت بالای سمپاشی و کار در سطح بزرگ از فضا های زراعی محدودیت ‌هایی دارد. از این رو عموم استفاده از آنها در محدوده ای کم با عملکرد حمل تراکتوری همراه است.

پمپ سمپاش لوشانگ IS-906

تمام مدل ها از محصولات لوشانگ که تا اینجا مورد بررسی قرار گرفته است، از مدل ‌های کار با مولد های موتور بنزینی هستند.

لکن در پاره‌ ای از موارد نیاز است تا با کمک نیروی الکتریسیته بتوانیم سطح کیفی از سمپاش را تامین نماییم.

برای این منظور برندلوشانگ دست به کار شده و مدل های موتور الکتریکی از پمپ های سمپاش خود را عرضه کرده است.

پمپ سمپاش لوشانگ IS-906 از مدل ‌های موتور الکتریکی است. در این پمپ شاهد حضور یک موتور برقی تکفاز قدرتمند متصل به پمپ هستیم که غالباً با هدف نصب ثابت مورد استفاده قرار می گیرد.

عموم فضا های محدود زراعی برای حضور دستگاه های متحرک مانند فضا های گلخانه ای نیاز به سمپاش هایی دارند که قدرت بالا داشته باشند و در عین حال نیاز به جابجایی آنها احساس نشود.

از طرفی حضور در یک فضای بسته مانع از به کارگیری موتور های بنزینی خواهد شد. برای تامین نیاز چنین فضا هایی استفاده از پمپ سمپاش های مولد برقی مانند پمپ سمپاش لوشانگ IS-906 بهترین ایده است.

در پمپ سمپاش لوشانگ IS-906 امکان تامین فشار ۳۰ بار با ظرفیت تخلیه ۸ لیتر در دقیقه فراهم شده است. این مقدار یک ظرفیت کاری کافی برای تامین تمام نیاز ها در فضا های گلخانه ای می باشد.

پمپ سمپاش لوشانگ IS-908

پمپ سمپاش لوشانگ IS-908 از دسته پمپ های مولد موتور بنزینی است که مناسب برای نصب در فضا های گلخانه ای طراحی شده است.

این پمپ سمپاش با قابلیت کارکرد توسط موتور همراه که در طراحی آن گنجانده شده است، کلیت دستگاه را بدون نیاز به حضور مولد های خارجی راه اندازی خواهد کرد.

از این رو از آنها می توان در فضا های محدودی که قابلیت حضور انواع خودرو ها با شرایط تأمین مولد هستند را ندارند، استفاده کرد.

پمپ سمپاش لوشانگ IS-908 با ظرفیت تامین حداکثر ۳۰ بار طراحی شده است. در این پمپ شاهد تخلیه سموم با سرعت ۸ لیتر بر دقیقه هستیم.

از این رو به راحتی می تواند سطح کاملی از فشار سمپاشی را در کلیه فضا های گلخانه ‌ای بدون نیاز به جابجایی خاصی تامین نماید.

جمع بندی خرید پمپ سمپاش لوشانگ تایوان:

پمپ های سمپاش در دسته تجهیزات خاص دنیای کشاورزی مدرن قرار می ‌گیرند. آنها باید توانایی تأمین قدرت بالایی را داشته باشند و در عین حال از سطح مقاومت کاملی در برابر اثر شیمیایی تمام سموم و یا محلول های آفت کشی و گندزدا برخوردار باشند.

به این ترتیب در تمام متعلقات طراحی شده برای پمپ های سمپاش وجه متفاوتی از نگرش طراحی دیده می‌ شود.

محدود برند های مطرح جهانی هستند که می ‌تواند سطح کامل و کارآمدی از یک پمپ سمپاش حرفه ‌ای را طراحی و تولید کنند.

مانند پمپ سمپاش لوشانگ تایوان که در یک نگرش کاملاً تخصصی در این عرصه طراحی شده است.

در مدل های متنوع از پمپ سمپاش لوشانگ تایوان شاهد حضور طیف بزرگی از پمپ ها با ظرفیت کاری متنوع هستیم. آنها می توانند از تامین اهداف بسیار کوچک تا پاسخگو بودن در شرایط بسیار پرفشار کاری مفید واقع شوند.

این پمپ ها آنچنان تخصصی طراحی شده اند که غالباً می توانید حضور پررنگ آنها را در بطن جمیع سمپاش های زنبه ای تا فرغونی محصول برند های مطرح جهانی شاهد باشید.

به هر ترتیب اگر قرار است برای تامین نیاز های سمپاشی ای که دارید، یکی از مدل های متنوع از پمپ سمپاش لوشانگ تایوان را انتخاب کنید، بهتر است با یک نگرش کامل در سطح نیازی که دارید، در کنار تامین شرایط متنوع کاری که می توانید داشته باشید، یکی از مدل های کارآمد در جمع محصولات پمپ سمپاش لوشانگ تایوان را انتخاب کنید. چرا که این پمپ ها در تیپ های متنوع کاری همراه با قیمت های متنوعی هستند.

به هر صورت قیمت پمپ سمپاش لوشانگ تایوان در جمع محصولات کم بها قرار نخواهد گرفت. قیمت پمپ سمپاش لوشانگ تایوان با توجه به ظرفیت کاری و قدرت پاشش آن طیف بسیار متنوعی را شامل می‌ شود.

نکته‌ ای که در صورت عدم توجه در خرید این کالا می تواند عدم کارآیی لازم در کنار صرف هزینه بالا را متوجه شما نماید.

در نتیجه با توجه به سطح فعالیتی که در آن حاضر هستید و یا نوع دستگاه هایی که قرار است به پمپ سمپاش لوشانگ تایوان متصل کنید، همراه با مشاوره های لازم اقدام جدی خود را در تهیه این محصول داشته باشید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5