خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

پمپ پیستونی فشار قوی توز ایران

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
پمپ پیستونی فشار قوی توز ایران
  • پمپ پیستونی فشار قوی توز ایران
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

 نگاهی بر پمپ هیدرولیک پیستونی شعاعی  از برند توز ایران

انواع مدل ‌های طراحی ‌شده از پمپ هیدرولیک پیستونی، سطح کارایی بالایی در تمام فضاهای صنعتی پیدا کرده‌ اند. آنها می ‌توانند سیالات را تحت فشار بسیار بالایی پمپاژ کنند. پمپاژ پمپ ‌های پیستونی همراه با ضربه ‌هایی است که این مشکل را با طراحی مدل ‌هایی که از تعداد متعدد پیستون در کنار هم ساخته می شوند، مرتفع می کنند.

پمپ هیدرولیک پیستونی شعاعی یکی از این مدل های پرکاربرد می باشد. در طرح ساخت پمپ هیدرولیک پیستونی شعاعی، پیستون ‌های طراحی ‌شده برای تامین خط پمپاژ سیالات به شکل شعاعی حول یک محور قرار می گیرند. محور تحت تأثیر مولد که می ‌تواند یک موتور برقی ساده باشد، به چرخش درآمده، به این ترتیب در یک گردش کامل مراحل یک سیکل پمپاژ توسط هر کدام از سیلندرها را تکمیل می‌ کند.

تعداد بالای سیلندرهایی که در بازه زمانی ‌های متفاوت در حال پر و خالی شدن هستند، عملیات پمپاژ قدرتمندی به شکل یکنواخت ایجاد خواهد کرد. به ‌این ‌ترتیب ما با یک خط پمپاژ سیالات کاملاً یکنواختی مواجه خواهیم شد. از این ‌رو باید انواع پمپ پیستونی هیدرولیک رادیال را در دسته بهترین طراحی ‌ها قرار دهیم. در این بین برندهای متعددی هستند که اقدام به طراحی این تیپ از موتورهای کارآمد دارند. مانند برند توز ایران که توانسته است محصولات باکیفیتی را طراحی و تولید کند.

پمپ پیستونی توزیران

پمپ پیستونی فشار قوی توز ایران در مدل ‌های متنوع از طرح پمپ هیدرولیک پیستونی شعاعی طراحی می شود. تمامی آنها در دسته مدل ‌ها از انواع پمپ پیستونی فشار قوی قرار می گیرند. البته در تحمل فشار وجه تفاوت ‌هایی دارند. لکن بخش پررنگ در طراحی انواع پمپ پیستونی هیدرولیک رادیال این برند ایرانی، تنوع در تعداد پیستون ‌های آن است.

از مدل ها با طراحی 3 پیستون تا نمونه ‌های قدرتمندتر در جمع محصولات پمپ پیستونی فشار قوی توز ایران قرار می‌ گیرند. این پمپ ‌ها از مدل ‌های جابجایی مثبت هستند و همراه با یک متریال چدنی بسیار مقاوم می توانند سطح فشار قدرتمندی را تامین نمایند. قبل از آشنایی با مدل‌ های متنوع از پمپ پیستونی فشار قوی توز ایران لازم است تا دورنمایی در باب اسلوب طراحی تا کارکرد یک پمپ هیدرولیک پیستونی شعاعی بدانید.

پمپ هیدرولیک پیستونی شعاعی چگونه کار می ‌کند؟

در یک پمپ هیدرولیک پیستونی شعاعی از آرایش محوری چند سیلندر در تامین پمپاژ سیالات استفاده شده ‌است. در این طراحی هر سیلندر به شکل یک شعاع از دایره ای مجازی در اطراف محور پمپ مستقر خواهد شد. سیلندر مذکور در این موقعیت حرکت‌ های رفت و برگشتی خود را انجام می دهد. حرکت رو به عقب پیستون‌ ها برای مکش سیالات، تحت قدرت گریز از مرکز تامین می شود. وقتی محور استقرار پیستون ‌ها را به گردش می‌ اندازیم، هر پیستون در یک شرایط گریز از مرکز گرفتار می شود. شرایطی که سعی در حرکت آن در داخل سیلندر دارد.

این حرکت که تولید خلع موقتی خواهد کرد، به سرعت توسط سیال پر خواهد شد. در امتداد گردش محور پمپ هیدرولیک پیستونی شعاعی، بادامکی در نظر گرفته شده ‌است که موقعیت قرارگیری پیستون را به سمت جلو هل می ‌دهد. به ‌این ‌ترتیب سیال وارد شده در داخل هر سیلندر تحت تاثیر بازگشت پیستون باید از فضای داخلی پیستون خارج شود. این سیکل کاری همزمان با تعبیه مدخل ‌های خروجی است. به ‌این‌ ترتیب هر سیلندر تحت تاثیر فشار بادامکی که سعی در تخلیه سیالات دارد، محتوای خود را در مدخل خروجی پمپ هیدرولیک پیستونی شعاعی تخلیه خواهد کرد.

در هر دور گردش محور، برخی از سیلندرها در حال پر شدن از سیال و برخی دیگر در حال تخلیه هستند. به ‌این ‌ترتیب در عملکرد هر لحظه از پمپ هیدرولیک پیستونی شعاعی سیالی تحت پمپاژ در حال تخلیه شدن است. این کارکرد، خط پمپاژ یکنواخت و عاری از ضربه را برای پمپ هیدرولیک پیستونی شعاعی فراهم خواهد کرد. هر چه سرعت گردش محور را افزایش دهیم، می توانیم به دبی سیال خارج شده از پمپ هیدرولیک پیستونی شعاعی بیافزاییم.

اما افزایش سرعت لاجرم به افزایش فشار در پمپاژ ختم نمی‌ شود. فشار بالاتر در طراحی تا چیدمان پمپ هیدرولیک پیستونی شعاعی خلاصه شده است. استفاده از پیستون‌ های حجیم در کنار سرعت گردش محور بالا است که سطح فشار بالایی را در خروجی پمپ حاصل می آورد. در این حالت فشار پمپاژ شده آنچنان بالا است که احتمال ترکیدن پمپ وجود دارد. برای این منظور در طراحی انواع پمپ هیدرولیک پیستونی شعاعی با سطح فشار طراحی شده، از متریال ‌های بسیار مقاوم همراه با یک طراحی مستحکم استفاده می ‌شود. از این ‌رو این مدل ‌ها را گاها با عنوان پمپ پیستونی فشار قوی یاد می ‌کنند.

پمپ 3 پیستون توزیران

محصول پمپ هیدرولیک اصفهان از برند توز نیز در این دسته ‌بندی قرار می‌ گیرد. محصولاتی که با ضریب تحمل فشار بالایی طراحی شده ‌اند تا بتوانند قدرت پمپاژ گسترده ای را تحمل کنند. این طراحی برتر در تحمل فشار بالاتر باعث شده تا از انواع پمپ هیدرولیک پیستونی شعاعی در سطح دستگاه ‌های قدرتمند هیدرولیکی استفاده شود. مانند عمده کاربرد پمپ هیدرولیک فشار قوی توز ایران که در موارد زیر می باشد.

-     استفاده در عموم سیستم ‌های هیدرولیکی با ظرفیت تامین فشار بالا تا حدود 400 بار. برخی از ماشین ‌آلات صنعتی در این دسته‌ بندی قرار می‌ گیرند.

-     استفاده در طرح ساخت انواع پرس های هیدرولیکی. این پرس ها قدرت ضربه خود را از طریق یک خط پمپاژ هیدرولیک تامین می ‌نمایند. از این‌ رو سطح فشار کاری بسیار بالایی دارند. لذا لازم است تا در آنها از انواع پمپ هیدرولیک پیستونی شعاعی در مدل های فشار قوی مانند محصولات پمپ هیدرولیک اصفهان استفاده شود.

-     استفاده در دستگاه ‌های تزریق پلاستیک نیز همراه با حرکت قالب ‌های بسیار سنگینی است. در این حالت قدرت حرکت این قالب ‌های سنگین‌ وزن را از طریق فشار بالای سیالات هیدرولیکی تامین می ‌نمایند. بهره ‌مندی از یک پمپ پیستونی فشار قوی توز ایران برای تکمیل عملیات چنین سیستم ‌هایی ضروری است.

انواع مدل ‌ها از پمپ پیستونی فشار قوی توز ایران

پمپ هیدرولیک اصفهان محصول برند توز سعی دارد تا بتواند تمام نیازهای صنعتی ما را در رسیدن به فشار بالای انواع سیالات برای تکمیل انواع دستگاه ‌ها تامین نماید. هر دستگاهی در هر فضای صنعتی از ویژگی ‌های منحصر به ‌فردی در طراحی بهره‌ مند است. لذا با قدرت‌ های متنوعی در کار طراحی شده ‌اند. از بازوهای مکانیکی انواع ماشین ‌آلات ساختمانی که قدرت بالایی را نیاز دارند تا کارکرد یک دستگاه ساده تزریق پلاستیک که در حد متوسطی از قدرت حضور دارد، همگی نیاز به پمپ هیدرولیک پیستونی شعاعی خواهند داشت. اما وجه نیاز آنها در گرو مقدار قدرتی است که از پمپاژ سیالات می ‌خواهند. برای این منظور انواع پمپ پیستونی شعاعی فشار قوی توز ایران در چند مدل کاربردی طراحی شده است.

  پمپ پیستونی فشار قوی توز ایران در مدل ‌های 3 پیستون

در طراحی این مدل کوچک از پمپ هیدرولیک پیستونی شعاعی از سه پیستون که با زاویه ‌های 120 درجه حول یک محور مستقر هستند، استفاده شده است. محصول مورد نظر در طراحی با سایزهای گوناگون در جمع محصولات توز ایران قرار دارد. مدل‌ های PR7، PR15، PR25 و PR50 در این دسته ‌بندی قرار می گیرند. این پمپ ‌ها در رنج تحمل فشار از 600 الی 800 بار قرار گرفته ‌اند و می‌ توانند از 0.5 الی 5 لیتر در دقیقه عملیات پمپاژ تحت فشار سیالات را تامین نمایند. در تمامی این مدل‌ ها از یک موتور الکتریکی با طراحی دور 1450 در دقیقه استفاده شده است؛ اما قدرت موتورها متفاوت است. از مدل ‌های کوچکتر که با قدرت 0.8 کیلووات همراه هستند تا مدل ‌های بزرگ از پمپ پیستونی فشار قوی سه سیلندر که دارای موتور در قدرت 5.7 کیلووات می باشند.

قیمت پمپ پیستونی فشار قوی در این مدل ‌ها به ‌مراتب کمتر از نمونه ‌های حرفه ‌ای ‌تر است و می ‌تواند برای تکمیل پروسه تامین پمپاژ هیدرولیک انواع تجهیزات تا ابعاد متوسط مورد استفاده قرار بگیرد. تحمل فشار تا 600 بار وجه برتری در طراحی آنها می باشد.

پمپ پیستونی قابل کوپل توزیران

  پمپ پیستونی فشار قوی 5 پیستون توز ایران

برای رسیدن به پمپاژ عاری از ضربه همراه با قدرت تامین فشار بالاتر، لازم است تا تعداد سیلندرها را در طراحی پمپ هیدرولیک پیستونی شعاعی افزایش دهیم. این موضوع را می ‌توانید در طرح ساخت پمپ رادیال توز ایران 5 پیستون مدل کوچک شاهد باشید. یک پمپ با طراحی ویژه اما با سایز کوچک که در سه مدل PR100، PR130T و PR160 عرضه می شود.

تمامی این مدل‌ ها قابلیت تحمل حداکثر فشار تا 500 بار را دارند و با حضور موتورها در سرعت گردش 1450 دور در دقیقه طراحی می شوند. قدرت موتورها به ترتیب از 9 الی 14 کیلووات متغیر است. مدل PR100 در طراحی پمپ پیستونی فشار قوی توز 5 پیستون با ظرفیت 10 لیتر در دقیقه طراحی شده است. مدل ‌های بزرگتر در ظرفیت های 13 و 16 لیتری هستند.

    پمپ هیدرولیک پیستونی شعاعی 7 پیستون کوچک

مدل 7 پیستون در طراحی انواع پمپ هیدرولیک فشار قوی شعاعی نمونه کاملاً حرفه ‌ای از کار است. چیدمان 7 پیستون حول یک محور، بالاترین عددی است که می ‌توان برای الگوی طراحی یک پمپ هیدرولیک شعاعی در نظر گرفت. پمپ هیدرولیک 7 پیستون در طراحی برند توز از متریال بسیار مقاوم چدنی ساخته شده ‌است و الگوی طراحی جمع ‌و جور و در عین ‌حال کارآمدی دارد. سایز کوچک در کنار تامین قدرت سطح متوسط این پمپ هیدرولیک پیستونی شعاعی، آن را برای نصب شدن بر انواع دستگاه ها با سایزهای کوچک و متوسط عالی کرده است. خصوصاً اگر بخواهید یک خط پمپاژ عاری از نوسان داشته باشید، این مدل مناسب کار شما خواهد شد.

پمپ پیستونی شعاعی 7 سیلندر بوند توز در سه تیپ با نام ‌های PR230، PR270 و PR320 نام‌ گذاری شده است. در هر سه مدل از موتورهای الکتریکی سرعت گردش 1450 دور بر دقیقه خواهد بود. البته در قدرت ‌های 18، 24 و 28 کیلوواتی هستند. این پمپ ‌ها می ‌توانند به ترتیب قابلیت پمپاژ سیالات در حداکثر 21، 27 و 32 لیتر را داشته باشند.

مدل ‌های سایز بزرگ در پمپ فشار قوی توز ایران

در مدل ‌هایی که قید کردیم، وجه طراحی پاسخگویی به نیاز دستگاه ‌ها با سطح کارکرد متوسط بوده است. مدل ‌های پیستون کوچک طراحی شده برند توز می توانند قدرت تقریباً متوسطی را تولید کنند. اما از قبل مطرح کردیم که برای رسیدن به قدرت پمپاژ بالاتر باید حجم پیستون‌ ها را افزایش دهیم. این موضوع باعث طراحی مدل‌ های سیلندر بزرگ در جمع محصولات برند توز شده است. توز انواع پمپ هیدرولیک پیستونی شعاعی ‌های سایز بزرگ خود را در سه تیپ 3 سیلندر، 5 سیلندر و 7 سیلندر طراحی می کند.

  مشخصات فنی پمپ هیدرولیک فشار قوی توز مدل 3 پیستون بزرگ

طرح 3 پیستون، ابتدایی ‌ترین طرحی است که می ‌شود برای یک پمپ هیدرولیک پیستونی شعاعی در نظر گرفت. در این طرح تنها هدف رسیدن به یک خط پمپاژ ساده است. لکن با حضور تنها 3 پیستون نمی ‌توانید سیال را با کیفیت بالایی پمپاژ کنید. لذا این مدل ‌ها غالباً در کار برای دستگاه‌ های حساس و دقیق مورد استفاده قرار نمی ‌گیرند. در مدل پیستون بزرگ از تیپ 3 پیستون برند توز، شاهد مکش حجم بالاتری از سیال هستیم.

در نتیجه این مدل با ظرفیت کاری بالاتری به نسبت از تیپ پیستون کوچک کار می کند. البته وقتی پیستون ‌ها را بزرگ می ‌کنیم، باید بر قدرت موتورها نیز بیافزاییم. برای پمپ فشار قوی پیستونی توز در مدل سه سیلندر سایز بزرگ سه تیپ PR305، PR308 و PR310 را معرفی می ‌کنند.

در تمامی این تیپ ‌ها حداکثر فشار کاری 400 بار است. از موتورها با سرعت گردش شفت 1450 در آنها استفاده شده و این موتورها در قدرت ‌های 7.5 الی 16 کیلووات هستند. ظرفیت پمپاژ سیالات در این مدل ها به ترتیب 10، 17 و 21 لیتر بر دقیقه است.

پمپ پیستونی فشارقوی دو طبقه توزیران

   پمپ هیدرولیک پیستونی توز در مدل 5 پیستون بزرگ

پمپ هیدرولیک های 5 پیستونی در طراحی شعاعی می توانند خط پمپاژ مناسبی را تهیه کنند. پمپاژ سیالات در آنها یکنواخت است؛ اما در تامین دبی همچنان کارایی مدل‌ های 7 سیلندر را نخواهند داشت. لکن شرایط کارکرد آنها به گونه ‌ای است که بتوان به راحتی و با اطمینان بالا در سطح انواع تجهیزات سطح بالای ماشینی نصب شوند. این مدل 5 سیلندر بزرگ از پمپ فشار قوی پیستونی برند توز در 4 مدل با نام ‌های PR508، PR510، PR512 و PR514 عرضه می‌ شوند. این مدل ‌ها در کار با موتورها از قدرت 18 الی 32 کیلوواتی قادر هستند تا به ترتیب سطح پمپاژ سیالات در حجم های 28، 35، 42 و 48 لیتر در دقیقه را تامین کنند.

    پمپ رادیال توز ایران 7 پیستون بزرگ

حرفه ‌ای ‌ترین مدل تولید شده در دسته پمپ ‌های پیستونی شعاعی از برند ایرانی توز را باید در قامت این طراحی 7 پیستون بزرگ داشته باشیم. این مدل جدا از تامین قدرت بالا برای کارکرد در تجهیزات سطح بالای صنعتی، قابلیت تامین خط پمپاژ بسیار روان و عاری از هر گونه ضربه‌ ای را دارد. سطح دبی در آن بالا است. از این ‌رو برای نصب شدن در یک سیستم پرفشار که سطح دبی بالایی را نیاز دارد، مناسب هستند. مدل ‌های طراحی ‌شده در نام ‌های PR712، PR714 و PR714EX سه تیپ از این مدل پمپ هیدرولیک پیستونی برند توز می باشند. سطح دبی خروجی این پمپ‌ ها به ترتیب در 60، 70 و 87 لیتر بر دقیقه تنظیم شده اند.

نکات کلیدی در کار با پمپ فشار قوی پیستونی توز اصفهان

تمامی پمپ فشار قوی های طراحی شده برند ایرانی مورد نظر ما در سطح کارایی بالایی هستند. آنها می‌ توانند با توجه به ابعاد و حجم پیستون ‌هایی که دارند، قدرت پمپاژ تا دبی سطح بالایی از سیالات را تهیه کنند. لکن در کار با این محصولات توجه به برخی از نکات کلیدی الزامی می باشد.

-    انتخاب در نوع الکتروموتوری که قرار است پمپ هیدرولیک فشار قوی پیستونی شما را به حرکت اندازد، توسط خود شما صورت می گیرد. بهتر از از یک موتور با مشخصه‌ های توان مناسب در ظرفیت کاری پمپ استفاده شود. هر مدل پمپ هیدرولیک پیستونی توز با یک سطح قدرت پیشنهادی همراه است. موتور انتخابی شما باید توانمندی تأمین این سطح توان را داشته باشد.

-     پمپ به روش کوپل مستقیم بر موتورهای الکتریکی متصل می شود. برای این منظور لازم است تا از کوپلینگ‌ های کشویی استفاده کنید.

-     پمپ پیستونی طراحی ‌شده در برند توز با قابلیت گردش در هر دو جهت چپگرد و راستگرد می باشد.

-     دقت کنید که لوله مکش و لوله انتقال سیال در انتهای عملیات پمپاژ توسط پمپ هیدرولیک پیستونی شعاعی توز هم قطر مدخل ‌های ورودی و خروجی پمپ باشد. در غیر این صورت پمپ مستعد هواکشی است.

-     دقت کنید که در همه حال سطح سیالات تحت پمپاژ از سطح محل نصب پمپ هیدرولیک شعاعی پیستونی بالاتر باشد. در غیر این صورت احتمال هوا کشیدن پمپ افزایش پیدا می ‌کند.

  •   لازم است تا قبل از آغاز به کار پمپ هیدرولیک شعاعی پیستونی، داخل فضای گردان پمپ را از سیال مورد نظر پر کنیم. هواگیری قبل از آغاز به کار پمپ یک مرحله جدی از کار است. برای این منظور از یک پیچ مخصوص هواگیری روی پوسته پمپ استفاده خواهید کرد.

پمپ پیستونی رادیال 5 پیستون توزیران

-    برای تخلیه هوای داخل پمپ، قبل از مکش سیال، کارکرد چند ثانیه ‌ای کفایت می کند.

-     از فیلترهای مناسب جهت مکش سیالات در داخل پمپ بهره‌ مند باشید. فضای داخل پیستون ها به شدت نسبت به ذرات جامد معلق در داخل سیالات حساس است. عدم حضور فیلتر مناسب باعث خرابی اجزای داخل پمپ هیدرولیک پیستونی شعاعی برند توز خواهد شد.

پمپ هیدرولیک پیستونی شعاعی قابلیت کارکرد مطمئنی در تایم پمپاژ سطح بالای سیالات دارد. مدلهای طراحی شده پمپ هیدرولیک اصفهان در برند توز با طراحی در یک بدنه ی چدنی و بسیار مستحکم برای تامین فشار بالای سیالات به شکلی تخصصی طراحی شده است.

قیمت پمپ پیستونی فشار قوی توز ایران کاملا وابسته به نوع طراحی تا قابلیت تامین فشار در انتقال سیالات است. این محصولات ایرانی در یک رقابت تگاتنگ با نمونه های خارجی قرار دارند. تا جائیکه می توانند در بحث فنی حتی فراتر از بهترین های بازار از برند های خارجی باشند.  

مشخصات فنی پمپ پیستونی هیدرولیک 3 پیستون کوچک توز ایران

مدل

حجم جابجایی

(cc)

لیتراژ خروجی

(l/min)

ماکزیمم فشار مجاز

(bar)

سایز شفت

(mm)

سایز ورودی

(in)

سایز خروجی

(in)

وزن

(kg)

PR7

0.5

0.7

600

17

3/4

3/8

12.6

PR15

1.08

1.5

800

17

3/4

3/8

12.6

PR25

1.8

2.5

600

17

3/4

3/8

12.6

PR50

3.3

5

600

17

3/4

3/8

12.6

PR75

5

7.5

600

17

3/4

3/8

12.6

ابعاد پمپ پیستونی هیدرولیک 3 پیستون کوچک توزیران

 

ابعاد پمپ 3 پیستون کوچک توزایران

مشخصات فنی پمپ پیستونی هیدرولیک 5 پیستون کوچک توز ایران

مدل

حجم جابجایی

(cc)

لیتراژ خروجی

(l/min)

ماکزیمم فشار مجاز

(bar)

سایز شفت

(mm)

سایز ورودی

(in)

سایز خروجی

(in)

وزن

(kg)

PR10

7

10

500

25

1

3/8

15

PR130

9

13

500

25

1

3/8

15

PR160

11

16

450

25

1

3/8

15

ابعاد پمپ پیستونی هیدرولیک 5 پیستون کوچک توزایران

 

ابعاد پمپ پیستونی رادیال 5 پیستون کوچک توزایران

مشخصات فنی پمپ پیستونی هیدرولیک 7 پیستون کوچک توز ایران

مدل

حجم جابجایی

(cc)

لیتراژ خروجی

(l/min)

ماکزیمم فشار مجاز

(bar)

سایز شفت

(mm)

سایز ورودی

(in)

سایز خروجی

(in)

وزن

(kg)

PR210

14.5

21

450

24

1

1/2

20

PR270

19

27

450

24

1

1/2

20

PR320

22.2

32

450

24

1

1/2

20

ابعاد پمپ پیستونی هیدرولیک 7 پیستون کوچک توزایران

 

ابعاد پمپ 7 پیستون کوچک توزایران

مشخصات فنی پمپ پیستونی هیدرولیک 3 پیستون بزرگ توز ایران

مدل

حجم جابجایی

(cc)

لیتراژ خروجی

(l/min)

ماکزیمم فشار مجاز

(bar)

سایز شفت

(mm)

سایز ورودی

(in)

سایز خروجی

(in)

وزن

(kg)

PR305

6.89

10

400

30

1

3/4

35

PR308

11.72

17

400

30

1

3/4

35

PR310

14.48

21

400

30

1

3/4

35

ابعاد پمپ پیستونی هیدرولیک 3 پیستون بزرگ توزایران

 

ابعاد پمپ 3 پیستون بزرگ توزایران

مشخصات فنی پمپ پیستونی هیدرولیک 5 پیستون بزرگ توز ایران

مدل

حجم جابجایی

(cc)

لیتراژ خروجی

(l/min)

ماکزیمم فشار مجاز

(bar)

سایز شفت

(mm)

سایز ورودی

(in)

سایز خروجی

(in)

وزن

(kg)

PR508

19.32

28

350

34

1 1/4

3/4

40

PR510

24.14

35

350

34

1 1/4

3/4

40

PR512

29

42

350

34

1 1/4

3/4

40

PR514

33.10

48

350

34

1 1/4

3/4

40

ابعاد پمپ پیستونی هیدرولیک 5 پیستون بزرگ توزایران

 

ابعاد پمپ 5 پیستون بزرگ توزایران

مشخصات فنی پمپ پیستونی هیدرولیک 7 پیستون بزرگ توز ایران

مدل

حجم جابجایی

(cc)

لیتراژ خروجی

(l/min)

ماکزیمم فشار مجاز

(bar)

سایز شفت

(mm)

سایز ورودی

(in)

سایز خروجی

(in)

وزن

(kg)

PR712

41.4

60

350

34

1 1/2

3/4

44

PR714

48.27

70

350

34

1 1/2

3/4

44

PR714 EX

60

87

250

34

1 1/2

3/4

44

ابعاد پمپ پیستونی هیدرولیک 7 پیستون بزرگ

 

ابعاد پمپ پیستونی فشارقوی 7 پیستون بزرگ توزایران

لیست قیمت پمپ پیستونی رادیال توز ایران

جهت استعلام قیمت به روز انواع پمپ پیستونی شعاعی توز ایران با ارسال عکس پلاک پمپ از طریق واتس اپ ارتباط برقرار کنید. همچنین می توانید با شماره تماس 09352387930 با ما در ارتباط باشید. برای استعلام قیمت پمپ پیستونی رادیال توز ایران به این نکته توجه داشته باشید این مدل پمپ ها به دو صورت ساده (تک طبقه) و قابل کوپل (دو سر شفت) تولید می شود و با توجه به نیاز مدار در سیستم هیدرولیکی نصب شده اند. از این رو حتماً علاوه بر ذکر کد فنی یا لیتراژ خروجی پمپ، در زمان استعلام قیمت از مدل ساده یا قابل کوپل بودن پمپ خود مطمئن شوید.

ردیف

شرح

قیمت (تومان)

1

قیمت پمپ 3 پیستون کوچک توز ایران

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

2

قیمت پمپ 5 پیستون کوچک توز ایران

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

3

قیمت پمپ 7 پیستون کوچک توز ایران

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

4

قیمت پمپ 3 پیستون بزرگ توز ایران

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

5

قیمت پمپ 5 پیستون بزرگ توز ایران

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

6

قیمت پمپ 7 پیستون بزرگ توز ایران

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5