خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

چاله کن مالیکا (نهال کن)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

چاله کن مالیکا

امروزه چاله کن مالیکا یکی از بهترین چاله کن ها به حساب می آید. این چاله کن پر کاربرد ویژگی های منحصر به فردی دارد که در این قسمت قصد داریم به بررسی هر کدام از آن ها بپردازیم و هر یک را مورد بررسی قرار دهیم.

چاله کن مالیکا وزنی حدود ۳۰ کیلوگرم دارد و حجم موتور آن ۶۳ سی سی می باشد. همچنین قدرت موتور این دستگاه بسیار خوب و معادل ۳.۴ اسب بخار می باشد. توجه داشته باشید که نوع گیربکس چاله کن مالیکا خشک می‌باشد.

همچنین این چاله کن سه مته درون خود دارد که قطر آن ها بین 10 تا 80می باشد. توجه داشته باشید که چاله کن مالیکا لوازم یدکی همراه ندارد. همچنین این دستگاه لوازم ایمنی همراه نیز نداشته و باید آن را به صورت جداگانه تهیه کنید. لوازمی که همراه دستگاه چاله کن مالیکا وجود دارد؛ اچارآلات می‌باشد.

نوع موتور این دستگاه دو زمانه می باشد و بنزینی است؛ یعنی همان طور که از نامش پیداست با استفاده از سوخت بنزین کار می کند. کشورهای تولید کننده این محصول پر کاربرد، کشور چین می باشد. چاله کن بنزینی موتوری مالیکا برای مصارف زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در ادامه آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم:

  1.       از چاله کن بنزینی موتوری مالیکا برای کود دهی استفاده می شود. البته بیشتر از این دستگاه برای روش چالکود که یکی از روش های پر کاربرد کود دهی محسوب می شود استفاده می شود.
  2.        از چاله کن بنزینی موتوری مالیکا برای حفر چاله نیز استفاده می شود. این کار برای اهداف و مقاصد گوناگونی صورت می گیرد که برای نمونه می توان به جایگذاری میله اشاره کرد. به بیان ساده تر چاله ای حفر می شود تا میله ای درون آن جایگذاری شود. همچنین از چاله کن مالیکا به منظور فنس کشی نیز استفاده می‌شود.
  3.        یکی از استفاده های رایج از چاله کن بنزینی موتوری مالیکا، کاشت نهال می باشد که برای این کار از این دستگاه پرکاربرد می توان بسیار بهره برد.

همان طور که پیش از این گفته شد؛ چاله کن موتوری مالیکا، موتورهای دو زمانه دارند در حالی که چاله کن های دستی، موتور های متفاوتی دارند. به بیان ساده تر، موتور های چاله کن های دستی، ظرفیتی معادل ۴۳، ۵۲، ۶۳ و ۶۸ دارند و قدرت هر گودال کن دستی با دیگری متفاوت می باشد. قدرت های دستگاه گودال کن دستی مالیکا ۲.۶ اسب بخار، 3 اسب بخار و ۳.۴ اسب بخار می باشد.

برخی دیگر از چاله کن های دستی هستندکه قدرت آن ها ۳.۸ اسب بخار می باشد. چاله کن های موتوری در واقع دو نوع گیربکس دارند. همان طور که پیش تر گفتیم؛ گیربکس خشک رایج تر است اما از هر دو نوع گیربکس های خشک و گیربکس های روغنی، درون چاله کن موتوری مالیکا وجود دارد و بر حسب نوع آن دربرخی از چاله کن های موتوری گیربکس خشک و در انواع دیگر این دستگاه ها گیربکس روغنی به کار رفته است.

از نوع گیربکس روغنی هم پیداست که در هنگام استفاده از آن درون محفظه گیربکس روغن ریخته می شود؛ از این رو به آن گیربکس روغنی می گویند. دقت کنید که در چاله کن هایی که گیربکس های آن روغنی است باید ۹۰ درجه انحراف نسبت به مته وجود داشته باشد.

مته های به کار گرفته شده در چاله کن های موتوری مالیکا طول ها و قطر های متفاوتی دارند؛ اما طول بیشتر چاله کن های موتوری۸۰ سانتی متر و قطر های آن از10 تا 30 سانتی متر متغیر هستند.

شاید در این جا سوالی برایتان پیش بیاید و آن این است که مته های چاله کن ها با یکدیگر چه تفاوتی دارند؟ در این قسمت قصد داریم تفاوت انواع مته های چاله کن ها را مورد بررسی قرار دهیم. تفاوت مته های دستگاه چاله کن مالیکا در ابتدا کیفیت مواد استفاده شده در آن ها می باشد.

همچنین استحکام مواد استفاده شده در مته ها متفاوت است. توجه داشته باشید که دور مارپیچ دستگاه چاله کن مالیکا با یکدیگر متفاوت می باشد. همچنین بهتر است بدانید که اگر مته های دستگاه چاله ک malika دور مارپیچی بیشتری داشته باشند، بهتر است. علت این امر این است که با زیاد بودن دور مارپیچ موجود در مته های این دستگاه، عمل تخلیه گودال و به طور کلی عملیات چال کنی راحت تر و با سرعت بیشتری انجام می شود.

مشخصات فنی محصول چاله کن مالیکا

چاله کن های مالیکا مانند هر دستگاه دیگری مشخصات فنی مخصوص به خود را دارند که کاربر پیش از استفاده از دستگاه باید آن ها را بداند و مطابق با این مشخصات از این دستگاه پر کاربرد استفاده کند. در ادامه به معرفی هر یک از این مشخصات فنی می پردازیم:

  1.       دور موتور: دور موتور دستگاه چاله کن مالیکا 8500 دور در هر دقیقه می باشد.
  2.       توان چاله کن مالیکا: توان این چاله کن 2.4 کیلو وات می باشد.
  3.       سرعت دریل: دستگاه چاله کن مالیکا سرعت دریل بسیار خوبی دارد که حدودا 200 تا 400 دور در دقیقه است.
  4.       تعداد مته: این دستگاه بسته به نوع آن دارای مته های مختلفی می باشد که برای نمونه می توان به موتور 78 سی سی چاله کن مالیکا اشاره کرد که مجهز به سه مته می باشد. 

ویژگی های چاله کن موتوری بنزینی 63 سی سی مالیکا

دستگاه چاله کن موتوری بنزینی۶۳ سی سی مالیکا،موتوری پر قدرت دارد که معادل ۶۳ سی سی می باشد. قدرت این موتور معادل ۳.۴ اسب بخار می باشد. مته های این دستگاه پرکاربرد قطری حدوداً بین ۱۰ تا ۳۰ سانتی متر دارند.

این دستگاه با این قدرت با توجه به این قدرت موتور و قطر مته ها، عرضه شده و مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار می گیرد. همچنین کاربرد دیگر این دستگاه علاوه بر مواردی که در قسمت قبل گفته شد این است که با استفاده از چاله کن موتوری ملیکا ‌می توان گودال هایی را برای انجام چالکود پاییزه و بهاره ایجاد کرد.

پس با توجه به چیزی که گفته شد زمینی که در آن می توان از این دستگاه استفاده کرد و متناسب با آن می باشد زمین باغ و پای درخت است. این زمین است که برای استفاده از این دستگاه بسیار مناسب بوده و برای مقاصد گوناگون می توان به راحتی از آن استفاده کرد.

نحوه کار با چاله کن موتوری بنزینی مالیکا

کار با هر دستگاهی اصولی دارد که با بهره گیری از آن می توان کار را به بهترین شکل ممکن انجام داد. در این قسمت قصد داریم به نحوه کار با این دستگاه پرکاربرد پرداخته و ببینیم چگونه باید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

  1.                   در ابتدا و قبل از هر کاری باید به نکات ایمنی حین استفاده از این دستگاه آگاه بوده و به آن ها عمل کنیم. نکتی مانند استفاده از وسایل ایمنی و...
  2.                   پس از اینکه نکات ایمنی را به طور کامل رعایت کردید باید  بنزین و روغن را در یک ظرف بیرونی مخلوط کنید. نسبت این دو سوخت به یکدیگر باید 25 به 1 باشد و توجه داشته باشید که این دو ماده حتما باید در یک ظرف بیرون از دستگاه چاله کن مخلوط شود.
  3.                   پس از مخلوط کردن بنزین و روغن با یکدیگر،  آن ها را به باک دستگاه چاله کن موتوری مالیکا اضافه کنید.
  4.                    توجه داشته باشید که زیر کاربراتور دستگاه چاله کن موتوری مالیکا پستانکی وجود دارد. زمانی که چند بار آن را فشار دهید سوخت مورد نظر از باک دستگاه به قسمت کاربراتور می رسد. در این قسمت شما باید قطعه پستانک موجود در زیر کاربراتور را چندین بار فشار دهید تا سوخت به بهترین شکل از باک به کاربراتور دستگاه برسد.
  5.                    در این مرحله باید ساسات را فعال کنیم. استارت اول ساسات در کنار قسمت کاربراتور دستگاه و روی قسمت هواکش نصب شده است که ما در این قسمت باید آن را فعال کنیم یا به بیان ساده تر آن را بالا بکشیم.
  6.                    در این قسمت باید چند هندل دستگاه را بکشید. پس از اینکه هندل را کشیدید دستگاه روشن می شود. پس از اینکه دستگاه چاله کن موتوری بنزینی مالیکا روشن شد، ساسات آن را به جای اولیه برگردانید. در این جا منظور از جای اولیه قسمت پایین دستگاه می باشد.
  7.                    در قسمت بعدی و پس از روشن شدن دستگاه چاله کن موتوری بنزینی مالیکا کافی است به دستگاه گاز بدهید؛ زیرا با این کار دستگاه مته شروع به کار می کند. اگر می خواهید دستگاه تان سالم بماند باید با گاز کامل کار کنید؛ یعنی هنگام کار با دستگاه چاله کن موتوری بنزینی مالیکا گازی که به دستگاه می دهید باید کامل باشد تا عملیات چال کنی یا سایر عملیات مورد نظرتان به خوبی صورت بگیرد.

فروش چاله کن مالیکا

قیمت چاله کن به انواع چاله کن بستگی دارد و مطابق با آن تعیین می شود به طور مثال قیمت چاله کن موتوری با قیمت چاله کن دستی فرق دارد. برند مالیکا در چاله کن ها و سایر دستگاه ها، نسبت به سایر برند های موجود، بسیار کاربردی تر و به صرفه تر می باشد. برای اطلاع از قیمت نهال کن مالیکا به لیست قیمت ها مراجعه نمایید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5