خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

چرا بتونیر برقی ایده آل ترین نوع میکسر بتن است؟

بتونیر برقی تکفاز

فهرست مطالب

بتونیر و انواع آن

همان طور که می دانید امروزه به جای شیوه ملات سازی به صورت دستی به ویژه در ساختمان های چند طبقه و بزرگ از بتونیر به عنوان یک دستگاهی به منظور ایجاد ملات و بتن لازم برای بتن ریزی در روند ساخت و ساز ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

بنابراین شما می توانید روند ساخت و ساز خود را هم با سرعت عمل بیشتر و هم با سهولت در اجرای کار بیشتری هموار سازید. به همین دلیل بتونیر که از آن به عنوان میکسر بتن نیز یاد می شود وسیله ای بسیار کارآمد و مفید می باشد که شما می توانید آن را در روند ساخت و ساز ساختمانی خود مورد استفاده قرار دهید.

این دستگاه های با کارایی بسیار بالا را شما می توانید بر حسب نوع آن ها انتخاب و خریداری کنید که هر یک از آن ها بسته به عوامل مختلف با قیمت های دگرگونی در بازار وجود دارند. از جمله انواع بتونیرها می توان به بتونیر برقی، دیزل و بنزینی یاد کرد که هر کدام از آن ها تعاریف خاص خود را دارند.

اما آن چه در این جا مطرح است؛ ذکر این مسئله است که در بین بتونیرهای یاد شده بتونیر برقی یکی از ایده آل ترین و بهترین نوع میکسرهای بتن به شمار می آید. به همین سبب در ادامه به ارائه تعاریفی دقیق و کامل در خصوص این نوع از بتونیرها پرداخته می شود و سپس به این سوال پاسخ داده خواهد شد که چرا بتونیر برقی ایده آل ترین نوع میکسر بتن به شمار می رود؟

بتونیر برقی تکفاز

بتونیر برقی

بتونیر برقی گونه ای از بتونیرها یا میکسرهای بتن به شمار می آید که نیروی محرک آن از طریق نیروی برق می باشد تا با استفاده از نیروی برق استفاده شده به صورت تکفاز یا سه فاز بتواند عملیات ساخت و تهیه ملات را برای بتن ریزی در ساخت و ساز ساختمانی برای شما فراهم سازد تا بدین وسیله شما بتوانید با توجه به نیاز خود یکی از بتونیرهای تک فاز یا سه فاز را برای خود انتخاب کرده و از آن به خوبی استفاده به عمل آورید.

بتونیر برقی جزء رایج ترین و البته پرکاربردترین نوع از انواع مختلف بتونیزها یا دستگاه های مخلوط ساز می باشد که بیشتر از این نوع میکسرهای بتن در روند ساخت و ساز ساختمانی مورد استفاده قرار می دهند. همان طور که از نام این نوع از بتونیرها برمی آید؛ آن ها را بایستی در جاهایی مورد استفاده قرار داد که دسترسی راحتی به نیروی برق وجود داشته باشد.

در غیر این صورت اگر در مکان هایی که نیروی برق وجود ندارد؛ عملا استفاده از بتونیر برقی کاری بیهوده به شمار می آید.

اما در صورتی که به راحتی بتوانید شما دسترسی راحتی به نیروی برق داشته باشید؛ بتونیر برقی می تواند یکی از ایده آل ترین نوع میکسرهای بتن به شمار آید. حال که با بتونیر برقی آشنا شدیم؛ در ادامه به مزایای استفاده از بتونیر برقی پرداخته می شود تا به این سوال پاسخ داده شود که چرا بتونیر برقی به عنوان ایده آل ترین نوع میکسرهای بتن به شمار می آید؟

بتونیر برقی تکفاز دنده زیر زنجیری

مزایای بهره مندی از وجود بتونیر برقی

بتونیر برقی نسبت به سایر بتونیرها از جمله بتونیر دیزل و بنزینی مزایای منحصر به فرد و بیشتری دارد و همین امور سبب شده است تا بتونیر برقی از محبوبیت بیشتری در جامعه ساخت و ساز ساختمانی به شمار آید تا بیشتر از این نوع بتونیرها استفاده نمایند. بنابراین بتونیر برقی ایده آل ترین نوع میکسرهای بتن به شمار می آید چرا که این نوع از بتونیرها دارای مزایای منحصر به فرد زیر می باشد:

1-    هزینه مقرون به صرفه میکسر بتن

در صورتی که به دنبال یک دستگاه با صرف هزینه کمتر هستید و در عین حال می خواهید از وجود کیفیت و کارایی بالای آن به خوبی بهره مند گردید؛ می توانید بتونیر برقی را در رأس کار خویش قرار داده و آن را برای مصارف ساخت و ساز ساختمانی خود مورد استفاده قرار دهید. چرا که قیمت بتونیر برقی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

2-    راندمان کاری بالا مخلوط کن بتن

بتونیر برقی در کنار هزینه مقرون به صرفه خود از راندمان کاری بالایی هم بهره مند می باشد تا بدین ترتیب شما بتوانید با وجود کیفیت و کارایی بالای دستگاه خریداری شده به خوبی از آن در روند ساختمان سازی خود استفاده مفید و بهینه ای به عمل آورید.

3-    عدم ایجاد آلایندگی های صوتی هنگام کار با همزن بتن

برخلاف سایر بتونیرهای دیگر بتونیر برقی هیچ گونه آلودگی صوتی را ایجاد نمی کند تا به این ترتیب شما بتوانید بدون ایجاد آلایندگی های صوتی از وجود دستگاه با کیفیت و کارایی بالای خود نهایت استفاده و بهره وری را داشته باشید.

4-    استفاده از بتونیر برقی در مناطق شهری

بتونیر برقی جزء دستگاه هایی به شمار می آید که می توان آن ها را در مناطق شهری مورد استفاده قرار داد. این در حالی است که نمونه های دیگر بتونیرها از جمله بتونیرهای دیزل و بنزینی را بیشتر به علت پدید آوردن آلایندگی های صوتی نمی توان در مناطق شهری مورد استفاده قرار داد و برای استفاده از آن ها ممنوعیت وجود دارد.

بنابراین بتونیر برقی با دردسرهای کمتر و بدون ایجاد ممنوعیت و محدودیت مورد استفاده قرار می گیرد و همین امر سبب شیوع استفاده از بتونیر برقی برخلاف سایر بتونیرها شده است.

5-    قدرت بالاتر بتونیر برقی نسبت به انواع بنزینی

از دیگر علت هایی که سبب می شود بتونیر برقی را به عنوان ایده آل ترین بتونیرها معرفی کنیم؛ ذکر این مسئله است که بتونیر برقی نسبت به سایر بتونیرهای دیگر از قدرت و بازدهی بیشتری بهره مند می باشد تا شما بتوانید در شرایط سخت کاری هم از وجود قدرت بالای بتونیر برقی به خوبی استفاده مفیدی به جای آورید. 

میکسر بتن مجهز به باکت هیدرولیک

ذکر تمامی این مسائل سبب شده است تا شما بتوانید از وجود این دستگاه کارآمد و مفید به خوبی استفاده کنید و آن را در قیاس با سایر میکسرهای بتن به عنوان ایده آل ترین و بهترین بتونیرهای رایج مورد استفاده قرار دهید که می توانید در شرایطی که دسترسی راحتی به نیروی برق دارید، از وجود مزایای این بتونیر به خوبی استفاده نموده و روند ساخت و ساز ساختمانی خود را با سهولت و سرعت بیشتری به پیش ببرید.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر