خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

چرا خرید بتونیر 120 لیتری؟

بتونیر 120 لیتری آزمایشگاهی کوچک

فهرست مطالب

چرا بتونیر ۱۲۰لیتری نظر تمامی بتن ریزان را به خود جلب می‌ کند؟

ساخت بتن عملیات تقریباً پیچیده‌ ای است. حجم بالایی از مواد مانند سیمان، ماسه، آب و دیگر افزودنی ها باید در یک نسبت کاملاً حساب شده در هم مخلوط شوند تا بتن حاصل آید. هر گونه اشتباه محاسباتی در طرح اختلاط بتن می تواند از کیفیت نهایی کار بکاهد.

این موضوع در زمان اجرای سازه های بزرگ همراه با حجم گسترده از عملیات ‌های بتن ریزی بیشتر مورد توجه قرار می ‌گیرد. چرا که در خلق چنین سازه هایی نیاز به تهیه بتن در حجم بالایی است.

حال اگر قرار باشد بتن از کیفیت ساخت کافی بهره مند نباشد، قطعاً با خسارات بالایی مواجه هستیم. در چنین زمانی است که برای جلوگیری از اشتباه در عملیات ساخت بتن از یک بتونیر ۱۲۰لیتریاستفاده می شود.

این میکسر بتن ۱۲۰ لیتری قرار است بتن مورد نظر پروژه را در ابعادی کوچکتر تهیه کند. به این ترتیب می ‌توانیم دورنمایی کلی از نوع بتنی که قرار است ساخته شود، داشته باشیم. ماجرا خیلی ساده است.

به جای آنکه برای آغاز عملیات بتن ریزی بدون هیچ بازخوردی از نوع بتن اقدام به تولید انبوه کرده باشیم، در استفاده از یک بتونیر کوچک، یک مقدار نمونه از طرح اختلاط مورد نظر را به دست می‌ آوریم.

آنگاه با علم و آگاهی بهتری می توانیم دست به کار ساخت بتن در حجم گسترده باشیم. این موضوع یک مرحله تقریباً ساده شده از عملیات های بزرگ ساخت و ساز است. عملیات ‌هایی که علاقه زیادی در استفاده از بتونیر ۱۲۰ لیتری دارند.

اما بیایید ببینیم که در یک میکسر بتن کوچک با حجم ۱۲۰لیتری چه چیزی نهفته است که آنها را تا این اندازه محبوب کرده است؟

بتونیر 120 لیتری آزمایشگاهی کوچک

بتونیر ۱۲۰ لیتری یا یک آزمایشگاه کوچک!

مهندسی عمران دنیای بزرگی است. دنیایی که می ‌خواهد هر چه سازه ها را بزرگتر و البته مستحکم ‌تر بسازد. لذا همیشه نیاز به طرح اختلاط بتن در شرایط خاصی دارد. عملیات ‌های عمرانی با یکدیگر متفاوت هستند.

پس بتن مورد نظر آنها نیز در شرایط متفاوتی تهیه می شود. لذا باید طرح ساخت یک فضای آزمایشگاهی را در نظر بگیریم. فضایی که بتواند بتن با طرح اختلاط پیشنهادی پروژه را در اندازه های کوچک بسازد.

بتونیر ۱۲۰ لیتری وظیفه تامین این آزمایشگاه کوچک بتن سازی را بر عهده دارد.

نام بتونیر آزمایشگاهی نیز از همین وظیفه خطیر می‌ آید. مهندسین در حین اجرای عملیات های عمرانی از بتونیر آزمایشگاهی استفاده می ‌کنند تا بتن مورد نظر خود را بسازند. آنها متریال مقدماتی در ساخت بتن را با حجم هایی اندک در یک بتونیر آزمایشگاهی مخلوط می‌ کنند تا بتن خاصی را بسازند.

آنگاه این بتن را مورد تست های خاصی قرار می دهند تا ببینند که می تواند انتظارات آنها را برآورده سازد و یا اینکه هنوز آن طرح اختلاط مورد نظرشان ساخته نشده است.

آنگاه است که به راحتی می‌ توانند در استفاده‌ ای مجدد از بتونیر ۱۲۰ لیتری با مصرف مقدار اندکی از مصالح الگوی ساخت دیگری از بتن را تدارک ببیند.

این کار تا آنجا ادامه پیدا می ‌کند تا آن بتن مورد نظر مهندسین در حین اجرای عملیات های بزرگ ساختمانی حاصل آید. با این رویکرد ساده در استفاده از میکسر بتن کوچک بدون آنکه نیاز باشد حجم بالایی از مصالح را تلف کنیم، انواع سناریوهای بتن سازی را پیاده ‌سازی خواهیم کرد.

این دلیل محبوبیت بالای میکسر بتن ۱۲۰ لیتری است. این میکسر بتن در مقام یک آزمایشگاه کوچک بتن سازی همراه ما در هر عملیات سنگین ساختمان سازی خواهد شد.

لکن آیا باید کاربرد تا محبوبیت بتونیر ۱۲۰ لیتری را در مصارف آزمایشگاهی جستجو کنیم؟ تامین یک نیاز آزمایشگاهی آنچنان متداول نیست که این مدل از میکسر بتن را به جایگاه محبوبی برساند. قطعاً باید به دنبال دلیل دلایل دیگری نیز باشیم.

بتونیر ۱۲۰ لیتری و تامین دیگر نیازهای آزمایشگاهی

انواع بتونیر را برای تکمیل طرح اختلاط بتن می سازند. آنها بهترین تجهیز برای مخلوط کردن متریال ها در ساخت بتن هستند. در این بین متوجه شدیم که با کمک بتونیر ۱۲۰ لیتری نیازهای آزمایشگاهی در ساخت بتن هایی نمونه را تامین می نمایند.

اما آیا نمی‌ شود با این تجهیز که متریال شن، ماسه، سیمان و آب را تا آن اندازه دقیق و درست مخلوط می کند، برای ساخت دیگر ترکیبات آزمایشگاهی به کار برد؟ پاسخ این سوال کاملاً واضح است. میکسر بتن ۱۲۰ لیتری بهترین تجهیز برای ماندن در انواع کارخانه ‌ها و کارگاه ‌های آزمایشگاه های صنعتی می باشد تا بتواند متریال های گوناگون را با بهره ‌گیری از آن مخلوط کند.

در مسیر تولید یک ترکیب شیمیایی، نیاز به تولید مقدار کمی از آن برای داشتن نمونه احساس می‌ شود. میکسر بتن ۱۲۰ لیتری بهترین وسیله برای ساخت انواع ترکیبات شیمیایی است.

این موضوع باعث شده تا بسیاری از فعالان صنعتی که کار آنها کوچکترین ارتباطی با ساخت سازه های بتنی ندارد، علاقه به داشتن یک دستگاه میکسر بتن ۱۲۰ لیتری داشته باشند.

از طرفی این میکسرها شاید در تهیه بتن ظرفیت اندکی داشته باشند؛ اما در مخلوط کردن بسیاری از نیازها مانند تهیه غذای دام و طیور بهترین هستند. کافی است یک عدد میکسر بتن ۱۲۰ لیتری را در فضای دامداری در اختیار داشته باشید تا با سرعت و کاملا دقیق غذای دام را تهیه کنید.

این ها مثال هایی ساده از توانمندی‌ های بالای میکسر بتن کوچک ۱۲۰ لیتری است. اگر اندکی کاوش کنید، قطعا می توانید مثال های متنوع دیگری برای استفاده از میکسر بتن ۱۲۰ لیتری را نام ببرید.

بتونیر مورد استفاده در آزمایشگاه بتن

بتن مرغوب محصول کار با بتونیر ۱۲۰ لیتری

یکی از برتری‌ های کار با بتونیر ۱۲۰لیتری، بتن بسیار مرغوبی است که تهیه می ‌کند. این میکسر بتن را به شکل دقیق با بالاترین دقت طراحی کرده ‌اند. به هر حال قرار است از این تجهیز با اهداف آزمایشگاهی استفاده شود.

لذا نیاز به دقت بالا در ساخت آن امری ضروری است. وقتی که در نهایت می تواند طرح اختلاط بسیار خوبی را تدارک ببیند. بتنی که میکسر بتن کوچک ۱۲۰ لیتری می‌ سازد، در بالاترین کیفیت است. این بتن برای ساخت تجهیزات بتنی که قرار است با دقت بالایی تهیه شوند کارایی دارد.

از طرفی حجم کم در کنار تولید بتن با ترکیب خوب باعث شده تا استفاده از بتونیر ۱۲۰لیتریدر بسیاری از فضاهای کارگاهی مانند مجسمه ‌سازی نیز مورد توجه قرار بگیرد. به طور کلی هر جا که لازم است تا ساختارهای یکپارچه بتنی ساخته شود، استفاده از میکسر بتن کوچک ۱۲۰ لیتری بهترین انتخاب است.

از این رو می ‌توان این نمونه را به عنوان میکسرهای محبوب و مناسب در کارگاه های کوچک در نظر گرفت.

قیمت و تاثیر آن بر محبوبیت بتونیر ۱۲۰لیتری

میکسر بتن کوچک۱۲۰ لیتری در جمع نمونه‌ های آزمایشگاهی قرار دارد. این تجهیز با ساختار بسیار دقیقی ساخته شده است و هیچ برند ایرانی فعالیتی جدی در ساخت انبوه بتونیر ۱۲۰ لیتری با ابعاد تجاری ندارد.

تمام این ماجرا را اگر در کنار هم بگذاریم، منطقی است که با یک تجهیز کاملاً وارداتی که دقت ساخت بالایی دارد، مواجه هستیم. این موضوع باعث شده تا قیمت بتونیر ۱۲۰ لیتری به نسبت ظرفیت بتنی که تولید می ‌کند، بالا باشد.

قیمت بتونیر آزمایشگاهی کاملا تحت تاثیر کیفیت بالای ساخت در قطعات آن است. اگر به نسبت ظرفیت ۱۰۰ لیتر بتنی که تولید می ‌شود، حساب سرانگشتی داشته باشیم، قیمت بتونیر ۱۲۰ لیتری به هیچ حالت عدد پایینی نیست.

اما همچنان به نسبت از دیگر بتونیرها بسیار ارزانتر تمام می ‌شود. لذا اگر کارگاه کوچکی نیاز به یک میکسر بتن داشته باشد، قاعدتاً علاقه دارد تا از یک دستگاه با قیمت کمتر که تمام نیازهای آنها را مرتفع می ‌سازد، بهره ‌مند باشد.

بتونیر آزمایشگاه بتن

سایز کوچک، یک دلیل خوب برای محبوب شدن

قرار نیست تا تمام نیازها برای ساختن بتن به یک کارگاه ساختمان سازی بزرگ و احداث بناهای بلند مرتبه ختم شود. طیف گسترده ‌ای از فعالیت های ساختمان سازی تا کارگاهی نیاز به بتن دارند.

اما هرگز نمی توانند از میکسر بتن های بزرگ جثه و سنگین وزن استفاده کنند. محدودیت در فضا، شرایط جابجایی سخت و کارکرد پر سر و صدا از جمله دلایلی است که نمی گذارد هر میکسر بتنی راهش را به کارگاه‌ های کوچک باز کند.

چنین فضاهایی نیاز به بتونیرهای کوچک جثه دارند. میکسر بتن ۱۲۰لیتری، کوچکترین سایز استاندارد طراحی شده برای چنین فضاهایی است. این کوچکی دلیل ساده ‌ای است تا میکسر بتن ۱۲۰ لیتری مورد توجه کامل بسیاری از کارگاه‌ ها قرار بگیرد.

بتونیر آزمایشگاهی برند ویلسون

بتونیر ۱۲۰ لیتری با وظیفه اصلی خود که کار در فضاهای آزمایشگاهی در ساختن بتن های نمونه است، طراحی می شود. این وظیفه، اصلی ترین فاکتور در شرایط کارکرد هر بتونیر ۱۲۰ لیتری است.

اما قابلیت ها، انعطاف پذیری بالا، راحتی در طراحی و سادگی در کار همراه با طرح ساختی معمولی و کم هزینه باعث شده تا استفاده از این تجهیز ساختمان سازی مورد توجه بسیاری باشد. این دلایل در کنار هم، سطح محبوبیت بالایی را برای بتونیر ۱۲۰ لیتری فراهم کرده است.

البته در نظر داشته باشید که که قیمت بتونیر آزمایشگاهی به نسبت از مقدار بتنی که تولید می کند بسیار بالا است. بهر حال این بتونیر کوچک تماما در لیست کالاهای وارداتی قرار دارد. از این رو به طور کامل تحت تاثیر جریانات منفی ارزش بازار به شدت دچار افزایش قیمت خواهد شد.

لکن برای حضور در یک فضای آزمایشگاهی و تامین اهداف خاص با دقت بالا چاره ای جز استفاده از این ماشین کوچک و البته خوش قیمت بازار ندارید. میکسر بتن ۱۲۰لیتری محبوب است چون تنها تجهیزی است که می تواند بتن را در حجم کم و با کیفیت بالایی تولید کند.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر