خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

چکش تخریب رونیکس مدل 2812

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
چکش تخریب رونیکس مدل 2812
  • چکش تخریب رونیکس مدل 2812
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۱۲، سنگین وزن اما چالاک

چکش های تخریب ابزارهای قدرتمندی هستند که می ‌توانند قابلیت مانور بالایی را برای شما در امر تخریب انواع سازه ها تامین نمایند.

وقتی قرار است برای ایجاد یک فضای جدید و یا نصب برخی از الزامات ساختمانی و شاید تغییر کلی یک سازه بتنی اقدام به تخریب آن داشته باشید، یقیناً می ‌دانید که سازه های بتنی چه ماهیت سرسختی دارند.

تقریباً بعید است که بتوانید همراه با ابزارهای ساده دستی از پس تخریب سازه های مستحکم امروزی برآیید.

خصوصاً که گاها لازم است تا جریان تخریب شما هدفمند با قابلیت نصب الزامات ساختمانی باشد.

در این حالت باید بتوانید تخریبی منظم با شرایط نصب تجهیزات ساختمانی را برقرار سازید. این همه لزوم توجه به انواع چکش تخریب را جدی تر خواهد کرد.

هر چه تخریب سخت تر، نیاز به چکش تخریب قدرتمندتر جدی تر خواهد شد. مانند چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۱۲ که در دسته مدل های سنگین وزن و قدرتمند بازار قرار دارد.

چکش تخریب رونیکس مدل 2812

چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۱۲ از رده محصولات سنگین وزن است. این مدل از چکش تخریب رونیکس با وزن ۱۱ کیلوگرمی طراحی شده است و با حضور موتوری قدرتمند به راحتی از پس تخریب سطح بالا با حجم قابل توجهی از انواع سازه های بتنی بر می ‌آید.

در طراحی چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۱۲ تمام ایده ها همراه با حضور یک مدل از ابزاری قدرتمند است که قرار است با تسلط کافی در میان دستان اپراتورها قرار گرفته، حجم بالایی از تخریب را فراهم آورد.

به هر صورت برای آنها که در امر تخریب سازه های بتنی هستند، حضور قدرتمند یک چکش تخریب با سطح کارایی بالا و در عین حال کیفیت مطلوب تضمین رسیدن به نتیجه مورد نظر است.

آنها چکش تخریب های قدرتمند با توان تأمین ضربه های کارآمد را می پسندند. چکش تخریب هایی که به طور اصولی طراحی شده باشند و در عین تامین قدرت بالا به راحتی در میان دستان آنها جای گیرند.

به یقین می توان چکش تخریب ۲۸۱۲ رونیکس را در جمع چنین ابزارهای کارآمدی قرار داد. به هر حال در بطن چکش تخریب ۱۱ کیلویی رونیکس آنچنان قدرتی نهفته است که همراه با طراحی برتر می تواند از پس تخریب های بسیار سنگین برآید.

در معرفی چکش تخریب ۱۱ کیلویی رونیکس بهتر است نگاه خودمان را از مطرح کردن کلیات امر برداریم و با بیان کردن مشخصه های فنی تا سطح امکانات موجود در آن مقاله را ادامه دهیم.

برند رونیکس محصول کدام کشور است؟

رونیکس یک برند معتبر محصول شرکتی جهانی است.  برندی که حالا توانسته است تا مجموعه تولیدات خود را در لیست بزرگی از کشور تولید کرده و به فروش می ‌رساند.

این برند دارای کارخانه مشخصی که در کشوری خاص قرار گرفته باشد، نمی باشد.

برند رونیکس یک شرکت جهانی است که بدون وجود کارخانه مادر می باشد. از این رو نمی ‌توان برای محصولات این برند از نام کشور خاصی به‌ عنوان مبدأ تولیدکننده نام برد.

لذا از آنجا که آغاز تولید چنین مجموعه ای در خاک ایران بوده است و هم اکنون نیز تحت مدیریت یک دفتر اداری در کشور ایران هدایت می شود، شرکت رونیکس را با عنوان یک تولید جهانی شده با مالکیت ایرانی می شناسند.

اما چگونه ممکن است بدون حضور کارخانه اصلی دست به تهیه لیست بزرگی از تجهیزات صنعتی داشته باشیم؟

در دنیای امروز نگاه تولید تجهیزات پیچیده با حضور قطعات بالا دگرگون شده است. دیگر کمتر برند نام آشنایی را می ‌بینید که بخواهد یک محصول صنعتی با حضور قطعات بسیار مونتاژی را کاملا در بطن کارخانجات مربوط به خود تهیه کند.

چرا که همواره با حضور انواع کارخانجات خردتر قادر است تا فهرست کاملی از قطعات مونتاژی را تهیه کرده، سپس مقدمات مونتاژ نهایی را اعمال کند.

چنین نگاهی در تولیدات برند مطرح رونیکس نیز وجود دارد.

برند رونیکس با جمع متعددی از کارخانجات مستقر شده در کشورهای متعدد جهانی مانند ایران، چین، تایوان، آلمان و... فهرست کاملی از تولید قطعات فنی را تهیه کرده ‌است.

قطعاتی که در این کارخانه ها همراه با خطوط تولیدی در کشورهای گوناگون مونتاژ می شوند و با نام تجاری نهایی رونیکس ارائه می شوند.

چکش تخریب برقی رونیکس مدل 2812

نگاهی کلی در چکش تخریب رونیکس ۲۸۱۲

چکش تخریب رونیکس۲۸۱۲ در دسته بتن کن های قدرتمند با قابلیت ضربه زنی بالا در فرکانس کاری مطلوبی قرار دارد.

این چکش تخریب محصول برند چینی رونیکس همراه با حضور یک الکتروموتور 1.5 کیلوواتی، شرایط تامین چنین قدرتی را پیدا کرده است. در نظر داشته باشید که یکی از اصلی ترین ملاک ها در معیار قدرت و کارایی یک چکش تخریب، وزن آن می باشد.

غالباً عموم مدل ها از چکش تخریب را همراه با وزنی که دارند دسته بندی می کنند. در این بین مدل ها با وزن بالاتر از ۱۰ کیلوگرم را در جایگاه چکش تخریب های سنگین وزن با قابلیت تخریب گسترده قرار می ‌دهند.

اهمیت وزن در بررسی مشخصه های فنی تا قدرت کارکرد هر مدل از چکش تخریب معرف قدرت موتوری تا طراحی مستحکم آن است. در طراحی انواع چکش تخریب، قدرت موتورهای الکتریکی برگ برنده آنها محسوب می ‌شود.

لذا هر چه چکش تخریبی از قدرتی بالاتر برخوردار باشد، لزوما شرایط تامین کارکرد بهتری را در امر تخریب ایجاد خواهد کرد.

قدرت بالاتر مستلزم استفاده از موتورهای قویتری است. موتورهایی که همراه با حجم و وزن بالاتری هستند. از این رو با بیان وزن چکش تخریب به ترتیبی می ‌توانیم معرف استعداد تامین قدرت محصول پیش ‌رو باشیم.

چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۱۲ با وزن ۱۱ کیلوگرمی طراحی شده است. این مدل در جمع نمونه ‌های سنگین وزن قرار می گیرد. البته در مواجهه با چکش تخریب های سنگین وزن باید وجه طراحی برتر و ارگونومیک دستگاه را نیز در نظر داشته باشید.

به هر حال یک چکش تخریب سنگین وزن مانند چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۱۲ قرار است تماماً در میان دستان اپراتورها برای مدت زمانی که گاهاً بسیار طولانی می ‌شود، انجام وظیفه داشته باشد.

در چنین حالتی اگر نگرش قدرتمندی در طراحی دستگاه دیده نشده باشد، نمی توان انتظار کارکرد سطح بالای تجهیز مورد نظر را داشته باشیم.

از طرفی در تحلیل قابلیت های کاربردی انواع چکش تخریب رونیکس، خصوصا مدل های بتن کن، مقدار قدرت ضربه نیز ملاک جدی است.

در واقع نمی توان این تجهیزات را به صرف سرعت گردش آزاد آنها در قامت یک تحلیل فنی ساده رها کنیم. چرا که باید از چکش تخریب انتظار تخریب با سرعت بالایی داشته باشیم.

از این رو ملاک قدرت ضربه های متوالی نیز اهمیت خواهد داشت. موضوعی که در طراحی چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۱۲ به طور کامل مورد توجه قرار گرفته است.

به هر صورت در کار با چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۱۲ قرار است همراه ماشینی باشیم که توانسته قدرت کافی در تخریب های سنگین را همراه با متریال برتر در ساخت اجزای گوناگون خود تامین نماید و در عین حال از شرایط کارکرد مطلوب با حضور ارگونومیک در میان دستان اپراتورها برخوردار باشد.

لکن این همه ما را بر آن می دارد که نخواهیم چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۱۲ را در بیانی فنی تحلیل کنیم.

لذا در ادامه همراه ما باشید تا ببینیم این مدل از چکش تخریب رونیکس چطور می‌ تواند قدرت کافی در تخریب های گسترده را برای ما فراهم آورد.

پیکور مدل 2812 برند رونیکس

بررسی مشخصه های فنی چکش ۱۱ کیلویی رونیکس

وقتی پای طراحی یک چکش تخریب سنگین وزن در میان است، تامین قدرت بالایی را باید پیش بینی کنیم. در غیر این صورت نمی ‌توان از پس تخریب های گسترده برآمد. این نگرش به طور کامل در طراحی چکش ۱۱ کیلویی رونیکس دیده شده است.

چرا که در بررسی مشخصه های فنی هیلتی رونیکس ۲۸۱۲ در همان ابتدای امر حضور یک موتور تکفاز با قدرت 1.5 کیلوواتی توجه را جلب خواهد کرد.

قدرت 1.5 کیلوواتی تامین شده از جانب موتور چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۱۲ کاملاً استعداد حضور در فضاهای دشوار کاری را دارد.

چنین قدرتی اگر همراه با یک سیستم مکانیکی ایده آل باشد، به راحتی می تواند مقدمات تخریب هر نوع سازه بتنی و یا آجری را فراهم آورد.

لکن باید دید که این قدرت قابل توجه در طراحی موتور هیلتی رونیکس ۲۸۱۲ از چه طریقی به سمت مته های آن هدایت خواهد شد.

در طراحی چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۱۲ از یک الگوی شفت مستقیم استفاده نشده است؛ بلکه در این طراحی شاهد حضور کاملاً عمود شفت موتور در مجاورت سیستم مته دستگاه هستیم.

این ایده برای رسیدن به یک طراحی ارگونومیک پیشنهاد شده است که در جای مناسبی به طور کامل در باب آن صحبت خواهیم کرد.

لکن سیستم مکانیکی طراحی شده به گونه ‌ای است که به خوبی می ‌تواند با تبدیل سرعت گردش آزاد موتور و تامین یک گشتاور کافی مراتب انتقال قدرت را تکمیل نماید.

در سیستم مکانیکی موجود که همراه با چند چرخ دنده با یک الگوی تقریباً ساده همراه است، راندمان کاری مناسبی گنجانده شده است.

با تمام این تفاصیل در قسمت خروجی چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۱۲ شاهد ضربات متوالی با قدرت ۵ الی ۲۰ ژول در هر ضربه هستیم.

قدرت ضربات در هیلتی ۱۱ کیلویی رونیکس با قابلیت تنظیم گسترده ‌ای همراه است و این ویژگی می تواند جنبه برتری در طراحی هیلتی ۱۱ کیلویی رونیکس باشد.

ویژگی های فنی در چکش تخریب رونیکس ۲۸۱۲

طراحی چکش تخریب رونیکس در وزن بالا که قرار است قدرتی قابل توجه در تخریب سازه های سرسخت بتنی را فراهم آورد، ماجرای ساده ‌ای نیست.

چنین ابزاری باید بتواند از پس شرایط سخت کاری برآید و در عین حال مسیر کارکرد تقریباً ساده ای را برای اپراتورهای خود فراهم کرده باشد.

لذا در طراحی ایده آل چنین چکش تخریب هایی سطح بالایی از امکانات و ویژگی ‌های برجسته طراحی حضور دارند. در نگاهی بر سطح امکانات همراه شده با چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۱۲ نیز شاهد حضور طیف جذابی هستیم.

امکانات در کنار مشخصه های فنی که می‌ تواند این مدل از چکش تخریب رونیکس را در جمع رقبای سرسخت بازار قرار دهد. برخی از امکانات تا ویژگی‌ های فنی در طراحی چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۱۲ به قرار زیر می باشند.

-     در طراحی چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۱۲از یک سیستم قلم گیر ۵ شیاره استفاده شده است. اگر اهل فن باشید، به یقین می دانید که تعداد شیارها در سیستم قلم گیر تا چه اندازه می‌ تواند بر قدرت و کارایی چکش تخریب تاثیرگذار باشد.

تامین قدرت های بالاتر برای رسیدن به تخریب وسیع تر نیاز به استحکام محکمتر مته ها در سیستم مته گیر خواهد داشت. از طرفی برای رسیدن به قدرت تخریب بالاتر نیاز به مته های قطورتری داریم.

سیستم ‌های مته گیر سه و یا چهار شیاره، قابلیت نگهداری مستحکم مته های قطور را ندارند. برای همین است که حضور یک سیستم ۵ شیاره برای استقرار مته در طراحی چکش تخریب ۲۸۱۲ رونیکس را به عنوان یک ویژگی برتر یاد می کنیم.

چکش تخریب 2812 برند رونیکس

در طراحی چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۱۲، یک سیستم ضد لرزشی دوبل داخلی حضور دارد.

یکی از مشکلات جدی در کار با انواع ابزارهای تخریبی بازگشت انرژی ناشی از قدرت بالای ضربات است. این تجهیزات همراه با خلق ضربات قدرتمند در مته ها هستند که می توانند سطح تخریب بالایی را ایجاد کنند.

اما همگی می دانیم که هر عملی را عکس العملی است. لذا باید انتظار بازگشت ضربات قدرتمند به سمت دستگاه چکش تخریب رونیکس و از آنجا در امتداد بازوهای اپراتورها را داشته باشیم.

برای رفع مشکل در عموم چکش های تخریب طراحی شده توسط برندهای گوناگون از سیستم‌ های ضد لرزش استفاده می‌ شود. اما در طراحی چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۱۲ شاهد حضور یک سیستم ضد لرزش دوبل هستیم که نهایت کارکرد آسان را برای اپراتورها فراهم خواهد کرد.

-     قابلیت تنظیم قدرت تخریب نیز از مشخصه های جالب توجه در طراحی چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۱۲ می باشد. برای رسیدن به این منظور در طراحی چکش ۱۱ کیلویی رونیکس از یک کلید دیمر با سطح کیفیت بالا طبق استانداردهای جهانی TUV وCE استفاده شده است.

این دیمر با کنترل کامل در شرایط تأمین انرژی موتور الکتریکی 1.5 کیلوواتی، سطوح گوناگون از توان را در خروجی چکش تخریب رونیکس ۲۸۱۲ تولید خواهد کرد. به این ترتیب شما می توانید طیف وسیعی از قدرت مورد نیاز خود را بسازید.

در مشخصه های فنی هیلتی رونیکس ۲۸۱۲قید کردیم که این تجهیز می تواند در محدوده ۵ الی ۲۰ ژول در هر ضربه قدرت خروجی داشته باشد. چنین امکانی با وجود رنج قیمت چکش رونیکس ۲۸۱۲وجه برتری در طراحی آن است.

-     طراحی سیستم مکانیکی گنجانده شده در چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۱۲ براساس طراحی یک سیستم مکانیکی متکی بر حرکت یک پیستون در بطن یک سیلندر می باشد.

در این سیستم مکانیکی به ترتیبی با کمک موتورهای الکتریکی قدرتمند 1.5 کیلوواتی یک فضای متوالی از حرکت قدرتمند پیستون در بطن یک سیلندر تامین شده است.

این حرکت به شکل ضربه ای بوده، به گونه ‌ای که قابلیت تامین قدرت بالایی تا حداکثر ۲۰ ژول در هر ضربه فراهم است. البته در نظر داشته باشید که در نهایت تمام قدرت هر یک از ضربه ها در مسیر بازگشت متوجه شاتون ضربه زن می باشد.

از این رو در طراحی بخش مکانیکی چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۱۲ شاهد بهره ‌مندی از بهترین آلیاژها در ساخت پیستون، ضربه زن و شاتون هستیم.

-     تمام ماهیت کاری چکش تخریب رونیکس همراه با حضور در فضاهای ساختمانی آن هم با سطح تخریب گسترده ‌ای است.

لذا در تمام مدت فعالیت چکش تخریب باید انتظار سطح بالایی از گرد و خاک در محیط کار را داشته باشیم. همان طور که می دانید گرد و خاک اصلی‌ ترین دشمن در کارکرد روان قطعات مکانیکی است.

چرا که به راحتی می‌ توانند در میانه قطعات مکانیکی ای که بر هم می لغزند، سوار شده، عملاً قدرت حرکت بخش های مکانیکی هر تجهیزی را تحت تاثیر گذارند. لذا هر چکش تخریب با انجام عملیات در فضاهای ساختمانی عملاً در مجاورت گرد و خاک بالا مستعد انواع خرابی ها می باشند.

لکن در طراحی چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۱۲ در جهت تقابل با این پدیده تفکر مناسبی به کار رفته است. در طراحی تمام قطعات دوار چکش تخریب رونیکس ۲۸۱۲ شاهد استفاده از پکینگ ها و بلبرینگ های مقاوم به نفوذ غبار هستیم.

به این ترتیب حداقل مقدار گرد و خاک نیز قابلیت نفوذ به اعماق مکانیکی چکش تخریب ۲۸۱۲ رونیکس را ندارند. این ویژگی ضامن کیفیت سطح بالای کار چکش تخریب رونیکس برای مدت طولانی است.

چکش تخریب 11 کیلویی رونیکس

کار تحت شرایط تامین قدرت بالا برای کوبش سطح بتن باعث ایجاد تلفات حرارتی بسیاری در اعماق مکانیکی هر چکش تخریب رونیکس است.

از این رو اگر در هنگام طراحی چندان نگرش قدرتمندی برای این منظور وجود نداشته باشد، باید انتظار استهلاک بسیار سریع دستگاه را داشته باشیم. لکن در طراحی چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۱۲ شاهد بهره مندی از اورینگ های ضد حرارت هستیم.

به این ترتیب در اثر کارکرد طولانی مدت، چنین اورینگ ‌هایی هرگز آسیب ندیده، باعث تداخل سطح روانکاری قطعات متحرک در یکدیگر نمی باشد. هر چند وجود چنین امکاناتی می تواند در جایگاه قیمتی محصول تاثیر گذار باشد. اما در باب قیمت چکش رونیکس ۲۸۱۲ شاهد جایگاه قیمتی متعادلی هستیم.

چکش تخریب رونیکس۲۸۱۲ به صورت تک کاره و تنها با قابلیت تامین عملکرد چکش طراحی شده است. در این طراحی خبری از حرکت گردش مته ها نمی باشد. لذا نمی توانید چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۱۲را با هدف تامین بتن کن استفاده کنید.

آنها قابلیت ایجاد حفره های عمیق و پهن در بطن بتن را ندارند؛ اما می ‌توانند با سطح تخریب بالایی در تمام عملیات های ساختمانی تا فضاهای صنعتی و حتی کار در معدن به کار آیند.

این شما هستید که در نهایت باید برای تخریب دست به کار باشید. در چنین حالتی برای تخریب دیوارهای بتنی چه ایده ای کارآمدی دارید؟اگر قرار است به مانند سال های گذشته دست به کلنگ و پتک باشید و بخواهید قدرت دستان خود را به چالش بکشید، با این کار چندان نمی توانید برای سازه های بتنی چالش ‌برانگیز باشید.

آنها سرسخت تر از آن هستند که در تقابل با تیشه تیز اما کم اثر کلنگ شما خم به ابرو آورند. شما باید هوشمند باشید و با دست بالایی در کار تخریب همراه با یک چکش تخریب رونیکس قدرتمند و سنگین وزن به سطح دیوار بتنی بکوبید. در این حالت یقیناً در اندک زمانی  می توانید آن را از بیخ و بن خراب سازید.

چکش تخریب کارش همین است و بهره مندی از یک ابزار کارآمد همراه با نام یک برند جهانی وجه مطمئن به کار شما خواهد داد. موضوعی که یقینا نگاه شما را به سمت برندهای مطرح جهانی خواهد کشانید.

اما در این بین قطعا بهره مندی از چکش تخریب رونیکس 2812 می تواند نظر مساعد شما را داشته باشد. چرا که این مدل از جمع محصولات رونیکس سطح قدرت تخریب بالایی دارد، مادامیکه قیمت چکش تخریب ۱۱ کیلویی رونیکس به نسبت رقبای جهانی خود بسیار منطقی تر می باشد.

چکش تخریب رونیکس محصول برند رونیکس از مردمان چینی زبان است. اگر چه این برند تحت مدیریت یک نهاد جهانی اداره می شود. اما قسمت بزرگی از کارخانجات آن در کشور چین قرار دارد.

کارخانه تولیدکننده چکش تخریب رونیکس نیز در خاک چین حضور دارد. از این رو شاخه چینی محصولات رونیکس در جایگاه یک برند مطرح چینی در عرصه تولید تجهیزات موتوری ساختمانی، در کنار دیگر برندهای سرسخت جهانی حرف‌ هایی برای گفتن دارد.

چکش تخریب ۱۱کیلویی رونیکس که هدف این مقاله برای معرفی بود، از یک طراحی مهندسی شده و کاملا ایده آل برای رسیدن به حداکثر قدرت در حین کار برخوردار می باشد.

در واقع چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۱۲ با یک رویکرد تخصصی در امر تخریب سازه های حجیم بتنی طراحی شده است. رویکردی که قصد دارد حداکثر قدرت را در شرایطی با راندمان کاری مطلوب در بهترین حالت ارگونومیک تهیه کرده باشد.

چکش تخریب رونیکس 11 کیلویی

به این ترتیب همراه در کار تخریب با چکش تخریب رونیکس ممدل ۲۸۱۲ کاملا متوجه قدرت بالای آن در امر خراب کردن خواهیم شد.

مدلی که در عین قدرتمند بودن وجه مطمئنی در کار دارد. البته در این بین با بررسی تمام این جوانب فنی نباید از قیمت چکش تخریب ۱۱ کیلویی رونیکس غافل باشیم. چرا که برند رونیکس در یک بازه قیمتی مناسب چکش تخریب قدرتمند خود را عرضه کرده است.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5