خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

چکش تخریب پوکا مدل H1601

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
چکش تخریب پوکا 15 کیلویی مدل H1601
  • چکش تخریب پوکا 15 کیلویی مدل H1601
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

همه این را میدانیم که برای ساخت و ساز یک خانه و ساختمان باید مقداری از زمین را تخریب کرد. حتی برای ساخت دوباره و نوسازی یک ساختمان و سازه گاهی احتیاج به تخریب قسمتی داریم.در این پست قصد داریم که چکش های تخریب را مورد بررسی قرار دهیم و قیمت های چکش تخریب پوکا را در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم.

پیشرفت تکنولوژی و فناوری کمک شایانی به انسان ها کرده است که بتوانند بسیاری از کار ها را ساده تر انجام دهند.در ساخت و ساز ساختمان ها از ابزار بسیار زیادی استفاده می کنند که یکی از مهمترین آن ها چکش های قوی هستند که میتوانند سازه ها را تخریب کنند.

در این پست قصد داریم که یکی از متنوع ترین و با کیفیت ترین چکش های تخریب را معرفی کنیم که نام آن " چکش تخریب پوکا" است.اگر به دنبال مشخصات دقیق چکش تخریب پوکا و قیمت چکش تخریب پوکا هستید، این پست را تا آخر مورد مطالعه قرار دهید و با ما همراه باشید.در بررسی فنی چکش تخریب پوکا مدل H1601 شاهد وزن 15 کیلویی آن هستیم.مدل‌ های سنگین‌ وزن تر با ابعاد فراتر از 20 کیلوگرم را باید تنها با هدف کوبش بر سطح زمین به کار ببرید

مواردی که مورد بررسی قرار میگیرد:

  • قدرت چکش تخریب پوکا
  • بررسی فنی چکش تخریب پوکا
  • بررسی پیکور برقی و بادی
  • نکات منفی چکش تخریب پوکا
  • اصول ایمنی در کار با چکش تخریب پوکا مدل 

چکش تخریب پوکا مدل H1601 تا چه اندازه قدرتمند است؟

تخریب سازه ‌های بتنی تا سطح سخت سنگ های مانده در اعماق زمین برای حفاری ‌های مختلف ماجرای ساده ‌ای نیست. چرا که در تمام عملیات با حجم گسترده ‌ای از سطوح بسیار سخت مواجه هستیم.سطوحی که نمی‌ خواهند به این سادگی ‌ها اسیر اهداف ما باشند و دائماً در مقابل هر نوع تخریبی مقاومت می کنند.

در این هنگام است که شما در مقام مجری عملیات ساخت ‌و ساز نیاز به بهره ‌مندی از ابزارهای کارآمد را در دستور کار قرار می ‌دهید.ابزارهایی که می ‌توانند با نفوذ در بطن سطح سخت چنین موانع سرسختی آنها را از میان بردارند.همراه با حضور چنین چالش در نبرد با بتن تا سنگ ‌های صخره ‌ای، شما نیاز به یک چکش تخریب قدرتمند دارید.از این ‌رو رسیدن به یک چکش تخریب کارآمد، قدرتمند، بادوام و خوش نام و نشان مورد توجه شما قرار خواهد گرفت.

لذا در مقام مجری عملیات تخریب، آشنایی با چکش تخریب پوکا مدل H1601 می تواند وجه جذابی در کار شما باشد.تخریب یک دیوار ساده آجری قطعاً با تخریب یک سازه سرسخت بتنی متفاوت است.در حالت اول حضور یک چکش تخریب ساده و سبک وزن کاملاً کفایت کار را خواهد کرد؛ اما در مورد دومی، باید از چکش تخریب های سنگین‌ وزن استفاده کنید.لذا توجه به چکش تخریب پوکا مدل H1601 در همین مرحله از کار خودش را نشان خواهد داد. چرا که این مدل چکش تخریب پوکا در جمع سنگین وزن ‌های بازار با شرایط تامین قدرت کوبش بالایی قرار دارد.

به هر صورت اگر در جایگاه مجری امر تخریب هستید و همراه با تجربه سالیان، دنیایی از مهارت ‌های حرفه ‌ای در کار را یدک می ‌کشید و شاید هم در مقام یک تازه‌ کار کوشا هدف تسلط در امور ساختمان ‌سازی را دنبال می ‌کنید، یقیناً می ‌دانید که برگ برنده شما در هر کار ساختمان‌ سازی ایجاد یک تعادل پایدار میان سطح کار و ابزاری است که انتخاب کرده ‌اید.

شما می ‌دانید که نمی ‌توانید برای عملیات‌ های سنگین تخریبی از چکش ‌های سبک وزن بهره‌ مند باشید.چرا که در این حالت نخواهید توانست آن تعادل مورد نظر را تامین نمایید.فضاهایی مانند تخریب سازه‌ های بتنی، فونداسیون بناهای بتنی، دیوارها و ستون‌ های بتن مسلح و حفاری و گودبرداری از چنین عملیات‌ هایی هستندفضاهایی که نیاز جدی به حضور یک چکش تخریب قدرتمند و سنگین ‌وزن را طلب می ‌کنند. چکش تخریب پوکا مدل H1601 یکی از همین مدل‌ های کارآمد است که می‌ تواند به راحتی همراه با دستانی که حالا قدرتمند شده ‌اند، شما را در امر تخریب فضاهای سنگین یاری رسان باشد.اما بیایید ببینیم که در چکش تخریب پوکا مدل H1601 چه جنبه ‌های فنی حضور دارد که می تواند چنین قدرتی را برای دستان کارکرده شما حاصل آورد.

چکش تخریب پوکا مدل H1601

چکش تخریب پوکا مدل H1601 در نگاه فنی

در بررسی چکش تخریب ‌ها هر فرد حرفه ‌ای دنبال وزن کلی دستگاه است. چرا که می ‌داند وزن معرف قدرت و سطح کارکرد هر چکش تخریب خواهد شد.هر چه وزن در چکش تخریب بالاتر باشد، لزوماً از موتورهایی قویتر همراه با حضور قطعات مکانیکی حجیم و مستحکم‌ تری استفاده شده است. لذا این شرایط معرف تامین قدرت بالاتری است.

در بررسی فنی چکش تخریب پوکا مدل H1601 شاهد وزن 15 کیلویی آن هستیم. اصولاً چکش تخریب های سبک ‌وزن در ابعاد کمتر از 10 کیلوگرم به راحتی به مانند یک دریل ساده آشنایی که می ‌شناسید، در دستان شما قرار خواهند گرفت.در مقابل، مدل‌ های سنگین‌ وزن تر با ابعاد فراتر از 20 کیلوگرم را باید تنها با هدف کوبش بر سطح زمین به کار ببرید. چرا که دیگر قادر به در دست گرفتن آنها نیستید.

در این بین مدل ‌هایی که مابین 10 الی 20 کیلوگرم وزن دارند، آنچنان سبک ‌وزن نیستند که نتوانند از پس تخریب ‌های سنگین و پرحجم برآیند و آنچنان نیز سنگین نیستند که نتوانند آنها را در دست گرفته، مته های کوبنده را بر پیکره دیوارهای بتنی نشانند.

چکش برقی پوکا مدل H1601 با وزن 15 کیلوگرمی برای ماندن در میان دستان شما همراه با قدرتی بالا طراحی شده است و در عین ‌حال می ‌تواند در مقام یک پیکور قدرتمند صنعتی نیز ظاهر شود.در بطن طراحی این مدل از چکش برقی پوکا یک الکتروموتور با ظرفیت توان 1.5 کیلوواتی حضور دارد. موتور 1.5 کیلوواتی آنچنان قدرتمند است که بتواند در همراهی با یک سیستم مکانیکی پیستونی ضربه ساز، قدرت کافی در تامین حرکت ‌های کوبنده مته را فراهم آورد.

تا جایی‌ که برای چکش تخریب پوکا مدل H1601 نرخ ضربه 1450 عدد در دقیقه را تعریف کرده ‌اند.این عدد در طراحی یک چکش تخریب میان ‌وزن، مشخصه فنی جالب توجهی است.اینکه ماشین توانمند شما می ‌تواند در هر دقیقه 1450 ضربه بر پیکره هر سطح سخت بتنی وارد آورد، نشان از طراحی ایده ‌آل آن است.

البته این قدرت در طراحی همراه با دسته های نرم و راحتی شده است. به هر حال قرار نیست تا اپراتورها همراه با عملیات قدرتمند چکش تخریب Puka مورد آزار لرزش‌ های جان‌ فرسای دستگاه باشند.در چکش تخریب Puka دو دسته ارگونومیک و کاملاً نرم پیش ‌بینی شده است.از طرفی این مدل از چکش تخریب پوکا با حضور یک سه نظام شش گوش بهترین شرایط ایده ‌آل را در گرفتن مته های گرد، مربعی تا شش گوش دارد.

اگر حرفه ‌ای باشید حتماً می ‌دانید که در امر تخریب، انواع مته ‌ها را تعریف کرده ‌اند. لذا چکش تخریب ایده ‌آل باید بتواند قابلیت کار با انواع مته ‌ها را داشته باشد.در این حالت، استقرار مستحکم مته در میان سه نظام چکش تخریب اهمیت کلیدی پیدا خواهد کرد. برای این منظور سه نظام ‌های شش‌ گوشه بهترین وجه طراحی در هر چکش تخریب محسوب می شوند.

ایده ‌ای که در طراحی چکش تخریب پوکا مدل H1601 به کار بسته شده است.اما در وجه طراحی چکش تخریب پوکا مدل H1601 کلیت کار بسیار ساده در نظر گرفته شده است. اصولاً در طراحی مدل ‌های سنگین ‌وزن از چکش تخریب چندان تلاشی در تامین امکانات جانبی وجود ندارد.

چرا که طراح باید بتواند حداکثر قدرت را در حداقل حجم دستگاه بگنجاند.مانند طراحی چکش تخریب 15 کیلویی پوکا که تنها با سیستم گردش تک جهته طراحی شده است. در سیستم طراحی ‌شده برای چکش تخریب 15 کیلویی پوکا خبری از قابلیت کنترل بر سرعت نمی ‌باشد و در عین ‌حال این دستگاه فاقد قفل سوئیچ است.

پیکور برقی یا بادی، کدام را انتخاب می‌ کنید؟

در بحث فنی معرفی چکش تخریب پوکا مدل H1601 اشاره مختصری به قدرت 1.5 کیلوواتی الکتروموتور آن داشتیم.حال با اندکی فنی ‌تر شدن در بیان این موضوع قید می‌ کنیم که این مدل چکش تخریب پوکا با برق 220 ولت استاندارد شهری کار می کند.ابزاری که برای کارکرد خود نیاز به 3 آمپر جریان کشی دارد.حضور موتورهای الکتریکی در طراحی انواع چکش برقی های سبک‌ وزن جریان بسیار معمولی است.

چرا که موتورهای برقی بسیار بهتر و کارآمدتر از سیستم‌ های بادی در تامین نیازهای سبک از قدرت کم انواع چکش تخریب کار می ‌کنند. اما در تامین قدرت چکش تخریب های بزرگ مانند پیکورها آیا می توان بر کارایی موتورهای برقی اعتماد کرد؟اصولاً چکش تخریب های بزرگ جثه با وزنی فراتر از 20 کیلوگرم را در ردیف پیکورها می‌ گذارند.آنها که بسیار قدرتمند هستند و می ‌توانند همراه با مته ‌هایی قدرتمند هر سطح سختی را به راحتی بشکافند.

عموم طراحی ‌های متداول برای تامین چنین قدرتی در بهره ‌مندی از سیستم‌ های ضربه ساز پنوماتیکی است که تحت تاثیر قدرت فشار باد کمپرسورهای باد قادر به تامین چنین قدرتی هستند.البته در مدل ‌های سنگین ‌وزن، مدل ‌های طراحی ‌شده با موتورهای الکتریکی نیز وجود دارند.اما بیایید راجع به چکش تخریب ‌های میان ‌وزن مانند چکش تخریب Puka مدل H1601 صحبت کنیم.

همان طور که قید کردیم، این مدل چکش تخریب پوکا با وزن 15 کیلویی در دسته مدل ‌های میان ‌وزن قرار دارد که با قابلیت کارکرد شبیه به پیکورها طراحی شده استدر واقع وقتی شما چکش تخریب پوکا مدل H1601 را در دست می ‌گیرید، قرار است با پیکور همراه شوید که می ‌تواند به ‌مانند یک چکش تخریب دستی کارآمد نیز در کنار شما باشد.

در این حالت آیا می ‌توان بر قدرت موتورهای الکتریکی برای تامین نیازها شبیه به کارکرد پیکورها اعتماد نمود؟ اصولاً اهمیت طراحی چکش تخریب های قدرتمند همراه با موتورهای الکتریکی در تامین ساده نیاز به انرژی در آنها می باشد.هر موتور الکتریکی تک فاز تنها به یک خط تغذیه 220 ولت برق شهری برای انجام عملیات ‌های قدرتمند خود نیاز دارد.

به ‌این ‌ترتیب اصولاً راه ‌اندازی پیکورهای سبک‌ وزن مانند چکش تخریب 15 کیلویی پوکا همراه با حضور خط برق شهری بسیار ساده ‌تر از پیکورهای سنگین ‌وزنی است که قرار است تحت تاثیر قدرت فشار باد کمپرسورهای باد کار کنند.البته این راحتی تا زمانی است که دسترسی به برق شهری امکان پذیر باشد. در غیر این صورت همراه با تأمین برق از طریق موتور برق ‌ها عملاً با چالش ‌های جدی در کار با پیکورهای برقی مواجه خواهید شد.

از طرفی کار با پیکورهای برقی مانند چکش تخریب پوکا مدل H1601 خود نیاز مقدمات چالش‌ های بسیاری است. مانند شرایط تامین نیروی برق با حداقل 3 آمپر جریان کشی که باید با حضور یک کابل استاندارد همراه باشد. اصولاً طراحی چکش برقی هایی مانند چکش تخریب پوکا مدل H1601 همراه با طراحی کابل مناسبی است.

اما در سطح عملیات تخریب که عملاً سطح دسترسی به منابع برقی محدود است، استفاده از کابل های سیار در شرایط کارغیراصولی بسیار متداول است.در این مرحله از کار است که بزرگترین چالش در کار با پیکورهای الکتریکی مطرح می شود.زمانی که نمی‌ توانید از صحت تا امنیت تأمین انرژی الکتریکی پیکور برقی اطمینان حاصل کنید.

لذا در کار با هر یک از مدل‌ های ضعیف تا قدرتمند از پیکورهای برقی مانند چکش تخریب پوکا مدل H1601 لازم است تا در هر حالتی از سلامت کامل کابل ‌های تامین برق تا حضور قطر کابل مناسب و همچنین شرایط ایمنی در کار اطمینان داشته باشید.

چکش برقی پوکا H1601

نکات انتقادی در طراحی چکش تخریب پوکا مدل H1601

در معرفی چکش تخریب پوکا مدل H1601 این تجهیز را به ‌عنوان یک ابزار با قابلیت کار پیکور در نظر گرفتیم که می ‌تواند به مانند چکش تخریب های سبک ‌وزن همراه دستان شما باشد تا قدرت کوبنده مته آن را بر سطح دیوار فرود آورید.

اما در طراحی دسته ‌های چکش تخریب پوکا مدل H1601 چندان نگرش ارگونومیک برای حصول این نوع از کارکرد پیش ‌بینی نشده است.چرا که طراحی دسته انتهایی کار کاملاً عمودی است و این نوع طراحی برای عملکرد پیکور گونه ماشین بهترین انتخاب است.

چکش تخریب برقی 16 کیلویی پوکا

با وجود چنین طرحی در دسته های نگهدارنده چکش تخریب پوکا مدل H1601 ظاهراً چندان در بلند کردن سر مته برای کوباندن بر سطح دیوارهای بتنی توانمند نخواهید شد.البته بهتر است نگاه خودتان را در وجه کارآیی دستگاه همراه با ماهیت طراحی آن قرار داده باشیم.

به هر حال چکش تخریب پوکا مدل H1601 با وزن 15 کیلوگرمی همراه با قدرت 1.5 کیلوواتی بیشتر مناسب برای تامین اهداف پیکور مانند عملیات‌ های تخریبی است.اصولاً وجه طراحی دسته میانی با حالت آویزی ای که دارد بیشتر جنبه کار تخریب بر سطوح کم ‌ارتفاع را تامین خواهد کرد.

اما از وجه طراحی که عبور کنیم، در سطح امکانات همراه شده با چکش تخریب پوکا مدل H1601چند نکته ساده در طراحی حضور دارد. به ‌عنوان مثال این دستگاه فاقد قفل سوئیچ است.فقدان قفل سوئیچ برای چکش تخریب 15 کیلویی که قادر است قدرتی معادل با 1.5 کیلووات را در 1450 ضربه در دقیقه تولید کند، جای تامل دارد.

اصولاً طراح برند پیکور، چرا در گنجاندن چنین قدرتی مباحث امنیتی در کار را در نظر نگرفته است؟

شاید موضوع قیمت چکش تخریب پوکا باشد که باعث این تصمیم در طراحی شده است. بهر حال حذف برخی از ملزمات می تواند باعث کاهش قیمت چکش تخریب پوکا باشد.به هر حال از برند صاحب نامی مانند پوکا انتظار نداریم که برای موضوعاتی مانند قیمت چکش برقی پوکا دست به برخی از ملزومات تقریبا کلیدی زده باشد.به هر صورت دستگاه قدرتمندی مانند چکش تخریب آنچنان است که هر کسی نباید بتواند با آن و بدون اجازه متولی امر فعالیت داشته باشد.

حضور قفل سوئیچ برای تامین چنین محدودیت هایی است. لکن گویا هر کسی می ‌تواند با فشردن کلید برق چکش تخریب پوکا مدل H1601 آن را راه ‌اندازی کند.از سوی دیگر در طراحی این چکش تخریب خبری از امکان کنترل سرعت وجود ندارد. چکش تخریب پوکا مدل H1601 در لحظه آغاز به کار تا هر زمان که مته های قدرتمند آن را بر سطح سخت می ‌کوبانید، یک سرعت ثابت در کار را تحویل شما خواهد داد.این فقدان در توانمندی برای کنترل سرعت می‌ تواند به ‌عنوان یک نقیصه دیده شود.لکن می ‌توانیم با اندکی واقع ‌بین بودن به راحتی از کنار آن عبور کنیم. به هر حال در امر تخریب حداکثر قدرت و سرعت ضربه را می ‌خواهیم.

در این حالت چه نیاز است که بخواهیم با حضور یک سیستم کنترل سرعت در طراحی چکش تخریب پوکا مدل H1601، سطح توانمندی آن را محدود سازیم؟از طرفی حضور سیستم‌ های کنترل سرعت باعث کاهش قیمت چکش برقی پوکا نیز خواهد شد.شاید توجه به قیمت چکش برقی پوکا بوده است که طراحان را به سمت طراحی با حضور یک سیستم تک سرعته سوق داده است.به هر صورت با تمام این تفاسیر نمی ‌توان در وجه طراحی چکش تخریب

پوکا مدل H1601 نکات منفی خاصی را در نظر گرفت. البته کمبودهای مطرح شده نیز بیشتر در جنبه ‌های طراحی تا کارکرد دستگاه همراه این مجموعه هستند.از این ‌رو با در نظر داشتن ایده ‌های طراحی برای تأمین اهداف خاص می توان کلیت طرح ساخت چکش تخریب پوکا مدل H1601 را پسندید.

چکش تخریب 15 کیلویی پوکا

چرا چکش تخریب 15 کیلویی پوکا جایگاه یک پیکور را دارد؟

اصولاً ابزارهای هم ‌رده در انواع تخریب در دسته ‌بندی ‌های دریل بتن کن و چکش تخریب قرار می گیرند.دریل بتن کن ها ساختاری کاملاً متفاوت دارند و در آنها قرار است همراه با مته هایی که قابلیت گردش پیدا کرده ‌اند، عملیات ‌های متداول اما قدرتمند سوراخکاری در سطوح سخت را اجرایی کنیم. لکن در آن سوی ماجرا انواع چکش تخریب حضور دارند که اساس طراحی آنها بر الگوی خلق ضربه ‌های متوالی است. ضربه ‌هایی که می ‌توانند قدرت تخریب بالایی داشته باشند.اما همه چکش های تخریب را نمی ‌توانیم با یک الگوی کاربردی در نظر داشته باشیم.

چرا که آنها را در مدل ‌های سبک وزن از 5 کیلوگرم تا نمونه ‌های سنگین ‌وزن تا 30 کیلوگرم طراحی می‌ کنند و در تمام ایده ‌های طراحی همراه با این بازه وزنی هدفی جز تامین شرایط متنوع کاری ندارند.مدل‌ های سبک‌ وزن با طراحی قابل حمل در هر دو دست همراه هستند. آنها را به راحتی می توانید برای تخریب ساختارها در ارتفاع به کار ببرید. اما اصولاً قدرت بالایی همراه مته های کوبنده آنها نمی ‌باشد.در مقابل مدل‌ های سنگین ‌وزن حضور دارند که در طراحی بالای 20 کیلوگرمی دیگر نمی ‌توانید آنها را در دست گرفته باشید.

این دست از چکش تخریب ها در مقام پیکورها معرفی می شوند.مدل‌ های بسیار قدرتمندی که قادر به تامین ضربه ‌های کوبنده با هدف تخریب سرسخت‌ ترین سطوح می باشند.اصولاً کسانی که در امر تهیه انواع چکش تخریب هستند، سعی دارند تا یک نگرش متمایز گونه میان چکش تخریب‌ های سبک‌ وزن با قابلیت حمل دستی در کنار پیکورهای قدرتمند ایجاد کنند.به ‌این ‌ترتیب از نگاه فنی تا مهارت‌ های کاری این عده، عموم چکش های تخریب، یا باید در جایگاه مدل‌ های سبک ‌وزن با هدف تامین نیازهای سطح پایین باشند و یا اینکه در قامت یک پیکور قدرتمند ظاهر شوند.با این نگرش چگونه می ‌توان یک چکش تخریب را با الگوی پیکور معرفی کرد.

مثلاً آیا می ‌توان برای چکش تخریب پوکا مدل H1601 قابلیت کارکرد مشابه با یک پیکور قدرتمند را در نظر گرفت؟بهتر است مقدمات امر در تشابهات طراحی چکش تخریب پوکا مدل H1601 را به مانند یک پیکور در نظر بگیریم. در طراحی چکش تخریب پوکا مدل H1601 شاهد حضور یک قلم گیر 6 گوش هستیم.این وجه از طراحی اولین نکته کلیدی در کارکرد پیکورها می باشد. چرا که در تمام پیکورها شاهد حضور قلم گیرهای 6 گوش هستیم.با حضور این قلم گیرها عملاً می ‌توانید هر نوع قلم قطور و قدرتمند تخریبی را به شکل مستحکم در بطن دستگاه مستقر سازید و با خیالی آسوده قدرت بالای تخریب را تامین نمایید.

در مقابل اسلوب طراحی چکش تخریب پوکا مدل H1601 می باشد. در این طراحی اگر چه شاهد دسته میانی با هدف حمل دستگاه در ارتفاع هستیم؛اما همین دسته میانی به گونه ‌ای است که گویی قرار است چکش تخریب 15 کیلویی پوکا را به حالتی آویزان در اختیار بگیریم.در واقع هدف از طراحی دسته مذکور آن است که در حین عملیات تخریب پیکور مانند چکش تخریب پوکا مدل H1601 می‌ توانید با استفاده از دسته میانی کلیت دستگاه را اندکی بلند کرده و سطح سخت جانبی در اطراف محل تخریب را خرد کنید.

اما از همه این ‌ها گذشته، مشخص ‌ترین وجه قابل تامل در کارکرد یک پیکور قدرتمند در توانی است که همراه با مته ‌های آن خواهد شد.ضربات کوبنده هر پیکوری باید بتواند سطوح بسیار سرسخت را در هم بشکند.از این ‌رو عموم پیکورها را سنگین ‌وزن طراحی می‌ کنند تا به ترتیبی شرایط تامین قدرت بالای کوبش را فراهم کرده باشند.در بحث فنی چکش تخریب پوکا مدل H1601 شاهد حضور وزن 15 کیلویی همراه با تامین قدرت 1.5 کیلوواتی هستیم.این همه نشان از قابلیت کارکرد سطح بالای چکش تخریب 15 کیلویی پوکا در مقام یک پیکور را دارد.

اصول ایمنی در کار با چکش تخریب پوکا مدل H1601

دستگاه چکش تخریب قادر به تامین قدرت بالایی برای کوبش متوالی مته‌ ها بر سطح سخت دیوارها و زمین ‌های با هدف حفاری می‌ باشد.این دستگاه عملاً می تواند سرسخت‌ ترین سطوح را به راحتی بشکافد.خصوصاً که بخواهیم همراه با قدرت 1.5 کیلوواتی در تعداد ضربه‌ های 1500 تایی از چکش تخریب پوکا مدل H1601 باشیم.در این حالت مادامیکه از قدرت مخرب چنین ابزاری نهایت استفاده را داریم، باید متوجه جنبه‌ های خطرناک کار با این تجهیز نیز باشیم.یک چکش تخریب حتی به سنگینی چکش تخریب پوکا مدل H1601همراه با رعایت اصول ایمنی به هیچ حالت در مقام یک ابزار خطرآفرین ظاهر نخواهد شد.

خطر زمانی حضور دارد که شما در جایگاه اپراتور چنین ابزار قدرتمندی نتوانید و یا نخواهید جنبه‌ های ایمنی در کار را رعایت کنید.در چنین حالتی است که باید انتظار خطرات جدی در کار با چکش تخریب 15 کیلویی پوکا را داشته باشید. لکن بهتر است به برخی از نکات ایمنی در کار با چکش تخریب پوکا مدل H1601 بپردازیم.لازم است تا در مقدمات امر هنگام کار با چکش تخریب پوکا مدل H1601 از تمام جنبه ‌های فنی تا نحوه راه ‌اندازی و کار با آن مطلع باشید.برای این منظور مطالعه دفترچه راهنمای چکش تخریب مذکور امری ضروری خواهد شد.همراه با مدل پیش رو از چکش تخریب پوکا یک عدد دفترچه راهنمای کامل ارائه می شود. لذا در نگهداری از این دفترچه نهایت دقت را داشته باشید.از چکش تخریب پوکا مدل H1601 در فضای کاری مناسب با ظرفیت و قدرت مته ‌های دستگاه استفاده کنید.

چکش تخریب پوکا مدل H1601

این چکش تخریب سنگین ‌وزن با وجود دسته میانی قابلیت کار در ارتفاع را ندارد؛ بلکه الگوی طراحی آن برای ماندن در سطح زمین و کوبش دیوارهای کم ‌ارتفاع می ‌باشد.بهرحال چکش تخریب پوکا در مدل مذکور در دسته مدل های میان وزن قرار می گیرد. پس خیلی نمی توانید انتظار عملکرد قدرتمند همراه با تخریب ساختارهای بسیار بزرگ بتنی را از آن داشته باشیددقت کامل داشته باشید که در حین کار با چکش تخریب پوکا مدل H1601 هیچ فرد غیرمسئول که از لوازم و لباس ‌های مخصوص کار بهره ‌مند نمی ‌باشد، حضور نداشته باشد.

تخریب 15 کیلویی پوکا دو قلم

کار چکش تخریب 15 کیلویی پوکا همراه با پرتاب شلیک گونه سنگدانه ‌های ناشی از تخریب است. این شرایط کاری کاملاً مستعد ایجاد خطرات جدی برای افراد متفرقه می باشد.در ضمن هر یک از افراد مسئول زمانی می تواند در اطراف چکش تخریب قرار بگیرد که همراه با تمام نکات ایمنی از پوشش مناسب بهره مند باشند.در حین کار با چکش تخریب پوکا مدل H1601 دقت کافی داشته باشید که کابل تامین برق دستگاه در شرایط کاملاً ایمنی حضور داشته باشد.هر گونه آسیب به کابل و یا افتادن خرده سنگ ‌ها بر روی آن باعث ایجاد خطرات جدی در کار است. کابل آسیب دیده مستعد اتصالی و یا برق گرفتگی است. لذا اگر با یک کابل معیوب مواجه بودید لازم است تا انجام عملیات ساخت را تا بر طرف شدن کامل عیب کابل آسیب دیده متوقف کنید.

 لزوم داشتن هوشیاری کامل در کار با چکش تخریب پوکا مدل H1601 از جنبه ‌های ضروری در کار می باشد. هر گونه عدم هوشیاری اعم از خواب ‌آلودگی، مصرف مواد مخدر، مصرف سیگار، تاثیر داروها و... مقدمات ایجاد حادثه در کار با چکش تخریب می باشد. اگر در مقام کارفرما هستید در هر لحظه از کار متوجه هوشیاری کامل افراد تحت کار با چکش تخریب پوکا باشید. لذا هر گونه احتمال در عدم هوشیاری را جدی گرفته از ادامه کار اپراتور جلوگیری کنید. در کار با چکش تخریب پوکا مدل H1601 و یا هر نوع چکش تخریب دیگری از هر برند دیگری لازم است تا تجهیزات ایمنی شخصی مانند لباس کار مناسب، کفش ایمنی، عینک مخصوص، محافظ گوش و ماسک فیلتردار را تهیه کرده باشید.

اگر در مقام اپراتور هستید و به عنوان یک کارگر ساختمانی در یک کارگاه حضور دارید بهتر است از کارفرما و یا هر مقام مسئول دیگری تهیه درست لوازم ایمنی در کار را درخواست کنید. در غیر این صورت زیر بار کار با این ماشین خطرناک بدون حضور تجهیزات ایمنی نروید.در مرحله ساخت هر نوع ساختمانی تمام تلاش خود را به کار می بندیم که بتوانیم مستحکم ‌ترین ساختار ممکن را بسازیم. برای این هدف از انواع مصالح فولاد و بتن و... بهره خواهیم برد. البته که بتن مسلح از بهترین ایده‌ های مدرن در ایجاد مستحکم‌ ترین ساختمان‌ ها می‌ باشد.

لکن در آن سوی داستان شیرین ساختن ها، برای زمانیکه که قرار است به هر دلیلی سازه های مستحکم بتنی را تخریب کنید، اندیشه ای کرده ‌اید؟ چکش تخریب ها را برای تامین چنین اهدافی ابداع کرده اند. یک چکش تخریب وظیفه دارد تا قدرت ما را در تخریب سازه های مستحکم بتنی و حتی مقاوم‌ تر از آن باز گذارد.پس ما به یک چکش تخریب قدرتمند و مطمئن نیاز داریم. قطعا استفاده از چکش تخریب پوکا مدل H1601می تواند آن نیاز جدی شما را تامین نماید.به هر حال در مشخصات این چکش تخریب می توانید قدرت و ماندگاری را با یکدیگر داشته باشید.

مثلا شما می ‌توانید همراه با قدرت بسیاری که دستگاه چکش تخریب پوکا تولید می کند، به ‌آسانی از پس انواع حفاری‌ ها تا گود برداری های ساختمانی برآیید و به تخریب هدفمندی دست پیدا کنید. چکش تخریب پوکا در مدل های نیمه سنگین آن مانند همین مدلی که پیش رو دارید، دستگاه ‌های قدرتمند و کارآمدی هستند که از بدنه ‌ای سنگین ‌وزن در کنار یک دسته نرم و ارگونومیک برای هدایت آن تشکیل شده ‌اند.در بدنه دستگاه های چکش تخریب پوکا قدرت مناسب موتوری به گونه ای تنظیم شده است تا بتواند در ایجاد فرکانس ضربه گونه قدرتمندی کاملا توانمند باشد. فرکانس های تولید ضربه در چکش تخریب پوکا با دامنه کوتاه اما با قدرتی بالا هستند که به سمت مته های فولادی در ابتدای دستگاه هدایت خواهند شد. البته چکش تخریب پوکا در مدل پیش رو قابلیت پذیرش انواع مته ها در قطرهای گوناگون را دارد.

چکش برقی پوکا 16 کیلویی دوقلم

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5