خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

چکش تخریب 16 کیلویی ادون

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
چکش تخریب 16 کیلویی ادون
  • چکش تخریب 16 کیلویی ادون
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

تخریب زمین های سخت با چکش تخریب 16 کیلویی ادون:

چکش تخریب ۱۶ کیلویی ادون یکی از انواع پرکاربرد چکش های صنعتی به حساب می آید. چکش مدل 16 کیلویی ادون یک چکش برقی بسیار قدرتمند و سنگین به حساب می‌آید که در انواع مختلف پروژه های ساختمانی عمرانی و راهسازی برای پروژه های تخریبی در موارد مانند تخریب دیوار تخریب سازه تخریب بتن و یا سطوح سخت اعتماد آسفالت از این دستگاه پر قدرت استفاده های فراوانی می گردد. همچنین از چکش تخریب ۱۶ کیلویی ادون جهت نصب پنجره بر روی دیوار بتنی نیز استفاده می گردد.

چکش تخریب ادون با توجه به قدرت تخریب بسیار بالایی که دارد در عملیات مختلف حفاری بسیار بدون عیب و نقص و کامل عمل کرده و به عنوان یک انتخاب بسیار مناسب برای این عملیات مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دیگر نام هایی که به این دستگاه اطلاق می گردد می توان به دریل بتن کن ۱۶ کیلویی و یا هیلتی ۱۶ کیلویی ادون و غیره اشاره نمود. 

چکش تخریب 16 کیلویی ادون

بتن کن 16 کیلویی ادون این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا با وارد کردن این دستگاه نیروی بسیار زیادی به محل مورد نظر وارد شده و تخریب اساسی بر روی نقطه مورد نظر انجام شود. قیمت چکش تخریب ۱۶ کیلویی ادون نیز با توجه به کیفیت و قیمت این نوع چکش برقی بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

مشخصات فنی ویژگی های بتن کن ۱۶ کیلویی ادون

چکش تخریب 16 کیلویی ادون همانطور که از نامش پیداست دارای وزنی در حدود ۱۶ کیلوگرم بوده و توان مصرفی آن ۱۸۰۰ وات می باشد. به همراه چکش تخریب ۱۶ کیلویی ادون دو عدد قلم نوک تیز و نوک ناخنی نیز به صورت رایگان در اختیار فرد استفاده کننده قرار می گیرد. همچنین این چکش تخریب ادون با توجه به قیمت بسیار مناسبی که دارد به عنوان یکی از پرمصرف ترین انواع چکش های برقی تخریب کننده به حساب می‌آید. چکش تخریب ۱۶ کیلویی دستگاه برقی می‌باشد که با توجه به ضربات متعددی که به سطح مورد نظر ایجاد می نماید محل مورد نظر را به صورت کامل تخریب می‌کند و هر چه نیرویی ضربات وارد شده توسط چکش تخریب ۱۶ کیلویی ادون بالاتر باشد فرایند انجام تخریب در مکان مورد نظر را آسان تر و با سرعت بیشتری انجام می‌پذیرد. این نوع چکش تخریب ادون یک دستگاه دست بلند می باشد که از بدنه بسیار سنگینی تشکیل شده است کاربرد آن با دستگاه بتن کن به صورت کامل و متفاوت می‌باشد. از دستگاه چکش تخریب ۱۶ کیلویی ادون جهت انجام تخریب در پروژه‌های مختلف استفاده می گردد در حالی که دستگاه بتن کن برای کنده کاری و یا سوراخ کاری و موارد دیگر این چنینی استفاده می شود. هیلتی ۱۶ کیلویی ادون با توجه به قدرت موتور ۱۸۰۰ واتی که در اختیار دارد و می‌تواند ضربات با قدرت بسیار بالایی را به سطح مورد نظر ایجاد کرده و در نتیجه با کمترین زحمت ممکن مکان مورد نظر را به صورت کامل و اصولی تخریب نماید و در بحث هزینه و وقت صرفه جویی نماید.

چکش تخریب دو قلم 16 کیلویی ادون

مشخصات فنی چکش تخریب 16 کیلویی ادون مدل 65A:

مشخصات کلی چکش تخریب:

برند چکش تخریب

ادون

کشور تولید کننده

چین

نوع دستگاه و کاربری

چکش تخریب- بتن کن

مشخصات فنی چکش تخریب ۶ کیلویی ادون:

توان

۱۸۰۰ وات

وزن دستگاه

۱۶ کیلوگرم

ولتاژ ورودی

۲۲۰ ولت

تعداد ضربات

۲۹۰۰ ضربه در دقیقه

ملحقات چکش تخریب

کیف فلزی- ۲ قلم تیز و تخت

 

استفاده از چکش تخریب ۱۶ کیلویی ادون

اپراتوری که قصد دارد از چکش تخریب ۱۶ کیلویی ادون استفاده کند باید از توان جسمی و بدنی بسیار مناسبی برخوردار باشد در غیر اینصورت صدمات بسیار زیاد و بالایی به بدن فرد رسیده و یا ممکن است که مشکلاتی در بدن فرد ایجاد گردد. بتن کن ۱۶ کیلویی ادون با توجه به قدرت و توان بسیار بالایی که دارد صرفاً برای تخریب به کار برده می شود که در این عملیات‌ها فرایند تحقیق به مکان مورد نظر با توجه به ضربات وارد شده از سوی هیلتی ۱۶ کیلویی ادون انجام می پذیرد. در حالت کلی در انواع مختلف چکش های تخریب واحدی که به عنوان واحد سنجش قدرت مبنا در نظر گرفته می شود تعداد ضربات وارد شده توسط چکش به محل مورد نظر در یک دقیقه می باشد. همچنین دسته بندی چکش های تخریب بر مبنای وزن می باشد. بتن کن ۱۶ کیلویی ادون با توجه به قدرت تخریب بسیار بالایی که دارد در انواع مختلف پروژه های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد به عنوان یک چکش تخریب صنعتی بسیار مناسب به حساب می‌آید. سرعت ضربات ایجاد شده توسط هیلتی ۱۶ کیلویی ادون قابل تنظیم بوده با توجه به این پارامتر موجود در هیلتی تخریب ۱۶ کیلویی ادون میتوان قدرت تخریب دستگاه را متناسب با کاربری که بعد از تخریب گردد تنظیم نمود.

چکش تخریب 16 کیلویی ادون

ساختمان چکش تخریب ۱۶ کیلویی ادون

بتن کن ۱۶ کیلویی ادون در حالت کلی از دو قسمت اصلی شامل دسته و مضربه تشکیل می گردد. بیشترین وزن چکش تخریب ۱۶ کیلویی ادون در قسمت مضربه یا وزنه سر دسته قرار گرفته به عنوان یک چکش تخریب سنگین طبقه بندی می گردد. همچنین جنس دسته چکش تخریب ۱۶ کیلویی ادون از نوع استیل استنلس می باشدکه به عنوان یک متریال بسیار با کیفیت شناخته شده و در عین حال قیمت مناسبی را برای این چکش تخریب ایجاد می نماید. بتن کن ۱۶ کیلویی ادون برای کاربری های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به تنوع بسیار زیادی که در چکش های برقی در بازارهای صنعتی وجود دارد چکش تخریب ۱۶ کیلویی ادون به عنوان یک انتخاب بسیار مناسب در بازارهای صنعتی به حساب آمده و به عنوان یک جعبه ابزار کامل مورد استفاده قرار می گیرد. در حالت کلی به عنوان یکی از ابتدایی ترین ابزار ساخته دست انسان به حساب می آید و اکثر طراحی‌های چکش ها به گونه ای می باشد که این وسایل یک دسته داشته که با کمک آن می‌توان به سطح مورد نظر ضربه ایجاد نمود چکش ۱۶ کیلویی ادون نیز به همین صورت بوده و توجه نیروی بسیار زیادی که وارد می کند می تواند سطح مورد نظر را به استانی تخریب نمایند. همچنین هیلتی ۱۶ کیلویی ادون در پروژه های سر پروژه های سنگین به عنوان یک ابزار ضروری مورد استفاده قرار می گیرد چرا که در بحث وقت و هزینه به صورت بسیار زیادی صرفه جویی شده و با وجود این ابزار بسیار پر کاربرد برای کاربر این امکان فراهم می گردد تا با کمترین زحمت ممکن مکان مورد نظر را به صورت کامل اصولی تخریب نماید.

نکات ایمنی در هنگام استفاده از چکش تخریب ۱۶ کیلویی ادون

  •         با توجه به قدرت بسیار زیادی که چکش تخریب ۱۶ کیلویی ادون دارد استفاده از این دستگاه کمی سخت بوده و فرد استفاده کننده ها اپراتور باید از نظر جسمانی کاملاً سالم باشد و یا هیچ گونه حیوانات در بدن وجود نداشته باشد و همچنین از قدرت بدنی بالایی برخوردار باشد تا هیچ گونه صدمه جانی و یا جسمی به فرد وارد نشود.
  •         در هنگام استفاده از چکش تخریب ۱۶ کیلویی ادون باید مطمئن شود تا شخص دیگری در نزدیکی مکان مورد استفاده این دستگاه وجود نداشته باشد تا از احتمال هرگونه آسیب جانی به افراد جلوگیری گردد
  •         در هنگام استفاده از این نوع چکش تخریب باید حتما از وسایل ایمنی لازم مانند ماسک، دستکش، عینک، محافظ و کلاه ایمنی به صورت کامل استفاده نمایند تا امکان ایجاد خطر جانی به حداقل برسد.
  •         همچنین فرد استفاده کننده از چکش تخریب ۱۶ کیلویی ادون و باید از چکمه های مخصوص کار سنگین استفاده کند و در صورتی که تعادل فرد به هم خورد برای سلامتی و حفظ جان فرد استفاده کننده مشکل پیش نیاید.
  •         در هنگام استفاده از این چکش تخریب فشار وارده باید به صورت پایدار و متناوب صورت گرفته و کاملا محکم دستگاه گرفته شود چراکه در غیر اینصورت در سر چکش تخریب 16 کیلویی ادون لغزش ایجاد شده و می‌تواند مشکلات بسیار زیادی ایجاد نماید.
  •         استفاده از چکش تخریب ۱۶ کیلویی ادون که قرار است از دستگاه استفاده کند باید نسبت به محل مورد نظر که قبل از تخریب برای این صورت پذیرد به صورت زاویه دار قرار بگیرد و به جای آن به صورت کاملاً مستقیم عمل تحقیق را انجام دهد. چرا که در این صورت ممکن است مشکلاتی در حین کار پیش بیاید.
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5