خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

چکش تخریب 16 کیلویی گریتک

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
چکش تخریب 16 کیلویی گریتک
  • چکش تخریب 16 کیلویی گریتک
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

محصولات گریتک تولید کدام کشور است؟

برند گریتک ساخت کشور چین است در صورتی که کلیه تولیدات با فناوری و تکنولوژی ژاپن تولید شده است. محصولات و تولیدات این شرکت در ایران جز پر فروش ترین ابزارات مخصوصا در زمینه چکش های تخریبی 16 کیلویی  به شمار می‌رود. به دلیل داشتن کیفیت بالا در محصولات و قیمت ایده آل و مناسب برای مشتری جز محبوب ترین برند ها در ایران به حساب می‌آید.

لیست ابزارها و محصولات گریتک :

  1. چکش های تخریب
  2. دریل پیچ گوشتی شارژی
  3. اره درخت بر
  4. سشوار صنعتی و غیره....

چکش تخریب 16 کیلیویی گریتک چه کاربردی دارد ؟

چکش تخریب گونه های مختلفی دارد، همان طور که از نام آن مشخص است برای تخریب دیوار و سازه و بتن و حتی آسفالت  کاربرد دارد، کنده کاری و حفاری را بدون  هیچ عیب و مشکلی انجام می‌دهد.

این نکته را در نظرداشته باشید که قدرت یک چکش تخریب به تعداد ضرباتی که در دقیقه وارد می‌کند وابسته است، همچنین چکش های تخریب از نظر قدرت در دو نوع غیر صنعتی و صنعتی وجود دارند.

یک نکته مهم که دانستن آن حائز اهمیت است تفاوت چکش های تخریب با بتن کن ها است، چکش های تخریب برای تخریب اجسام سخت کاربرد دارد و بتن کن ها با دارا بودن یک  سیستم قلم گیر، مته و قلم را نصب می‌کنند و حالت چرخشی را نیز همراه با تخریب دارا می‌باشند.

چکش برقی 16 کیلویی گریتک

هر چه وزن چکش بیشتر باشد دارای قدرت تخریب بالاتری است، وزن چکش های تخریب بین 5 تا 32 کیلوگرم می‌باشد که با در نظر داشتن وزن و کارکرد آن ها تقسیم بندی می‌شوند.

مانند چکش های پتکی، چکش سر تیز، چکش میخ کش دار، چکش ساچمه ای.

عواملی چون کیفیت بالا قطعات و ضربه زن گیر بکسی، سیستم ضد لرزش،گارانتی و پشتیبانی در هنگام خرید چکش های تخریب مد نظر داشته باشید. در این مقاله ما سعی داریم که شما را در انتخاب یک محصول با کیفیت راهنمایی کنیم تا یک انتخاب مناسب داشته باشید.

مشخصات فنی چکش تخریب 16 کیلویی گریتک کدامند ؟

چکش تخریب 16 کیلویی گریتک از نوع تخریب کن های صنعتی با وزن 16 کیلوگرم به شمار می‌رود، همچنین قدرت موتور آن 1800 وات است. شرکت گریتک یک دسته کمکی برای دستگاه طراحی کرده است تا دقت کار با  آن بالا رود،نرخ ضربه چکش تخریب گریت  3000 ضربه در دقیقه می‌باشد، همچنین باعث افزایش طول عمر دستگاه می‌شود.

و برای چکش تخریب کیفی برای حمل ونقل در نظر گرفته شده تا حمل آن آسان تر باشد و از لحاظ ایمنی رعایت شود. و موجب سهولت در تخریب سطوح گچی و سیمانی و بتنی می‌باشد. دارای ویژگی های  سیستم چرخش یک جهت و قفل سوییچ و سه نظام شش گوش می‌باشد.

چکش تخریب برقی گریتک دو قلم

چکش برقی 16 کیلویی گریتک چه ویژگی هایی دارد؟

چکش برقی 16 کیلویی گریتک دستگاهی برقی است که با وارد کردن ضربات بسیار باعث تخریب بتن می‌شود، بنا بر این هر چه نیروی بیشتری به ضربات وارد شود عملیات نخریب آسان تر می‌شود.

1. دارای توان قدرتی 3000 وات می‌باشد.

2. وزن آن 16 کیلوگرم می‌باشد.

3.دارای قیمت ایده آل برای مصرف کنند گان، به دلیل قیمت مناسب جز پر مصرف ترین چکش های برقی می‌باشد.

4. دارای دو قلم نوک تیز و نوک ناخنی می‌باشد.

در هنگام استفاه از چک تخریب برقی 16 کیلویی گریتک به چه نکاتی باید توجه کنیم ؟

  1. در هنگام کار با چکش تخریب  برقی از ماسک،دستکش،کلاه، کفش ایمنی استفاده کنید.
  2. همچنین فشار زیادی در هنگام استفاده از دستگاه به خود وارد نکنید.
  3. قبل از استفاده دستگاه حتما دقت کنید که مته در جای خود باشد.
  4. چکش تخریب برقی را در دست خود محکم بگیرید و در جایی ثابت بایستید.
  5. بعد از استفاده از چکش به مته دست نزنید چون به علت داغی  موجب سوختگی می‌شود .

موارد ایمنی در استفاده از چکش تخریبی 16 کیلویی باید رعایت کنیم ؟

1.ایمنی :

استفاده از چکش تخریبی خطرناک است، به دلیل اینکه این دستگاه سنگین و قدرت زیادی دارد به کار بردن آن سخت و دشوار به نظر می‌رسد. هنگامی‌که از چکش تخریبی استفاده می‌کنید حتما دقت لازم را داشته باشید که افرادی نزدیک محیط کاری شما وجود نداشته باشند.

مصرف کننده چکش تخریبی در هنگام استفاده از چکش بهتر است که از ماسک و عینک، دستکش و کلاه مناسب و ایمن استفاده کند، علاوه بر این برای این که قدرت زیادی را به کار می‌برود و باید رد جای ثابتی قرار گیرد پس حتما لازم است که از کفش های مخصوص کارهای سخت استفاده کند.

در هنگام عملیات تخریب و نیرو و قدرتی که به چکش تخریب وارد می‌شود ممکن است که باعث شود تعادل مصرف کننده به هم بریزد به همین دلیل است که استفاده از کفش و دستکش از اهمیت زیادی بر خوردار است.

2.فشار محکم

استفاده از چکش تخریب به فشار و قدرت زیادی دارد، هر چه این عمل بهتر انجام شود تخریب بهتری صورت می‌گیرد و اگر این فشار و نیرو به اندازه کافی مستحکم نباشد سر چکش دچار لغزش می‌شود و ممکن است که مشکلات زیادی را به وجود آورد. 

پیکور 2 کاره گریتک

. جهت و سمت قرار گیری مصرف کننده در مقابل چکش تخریب :

شخص مصرف کننده نباید در مقابل چکش به طور مستقیم قرار گیرد، باید عمل تخریب و نیرو وارد کردن به چکش باید کمی‌مورب و زاویه دار نسبت به محیط  باشد.

در هنگام خرید چکش تخریبی چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

  1.       قلم تخریب :

در چکش  تخریب 16 کیلویی گریتک قلم های مختلفی برای مصارف  و کاربردهای گوناگونی وجود دارند، معمولا این قلم ها با نام شش گوش یا HEX در بازار وجود دارند، به عنوان مثال برای تخریب لبه ها و قسمت های ظریف از قلم نوک تخت و یا برای تخریب با عمق زیاد از قلم نوک تیز استفاده می‌شود.

  1.       قدرت دستگاه :

برای انتخاب یک چکش تخریب مناسب گزینه ها و عوامل زیادی وجود دارد که یکی از عوامل قدرت تخریبذ است که با واحد ژول به کار برده می‌شود.

  1.       وزن چکش :

یکی از اساسی ترین و مهم ترین ویژگی برای خرید چکش تخریب وزن آن است، و مسلما هر چه وزن چکش تخریب بیشتر باشد به طبع قدرت چکش بیشتر می‌شود.

در نتیجه هر چه وزن و قدرت چکش بیشتر شود، مصارف آن نیز مهم تر  و صنعتی تر می‌شود، چکش هایی با وزن کمتر و سبکتر که از 3 الی 6 کیلوگرم باشند در تخریب دیوارها مانند دیوارهای داخلی و خارجی کاربرد دارند، همچنین چکش هایی  تخریبی که وزن بیشتر و سنگین تری را دارند بازه  وزن آن ها بین 11 تا 30 کیلوگرم می‌باشد برای تخریب سطوح کف از آن ها استفاده می‌شود.

  1.       نوع دسته چکش تخریب :

چکش های تخریبی که دارای سیستم لرزشگیر است از انتقال انرژی برگشتی و لرزش به دست مصرف کننده جلوگیری می‌شود. این فناوری مانع از خستگی دست مصرف کننده می‌شود و ضرباتی که به دست وارد می‌شود را خنثی می‌کند.

چه مواردی را با چکش تخریب 16 کیلویی گریتک همراه خود داریم :

چکش های تخریب باید از آن ها مراقبت شود، با داشتن یک کیف مناسب از گرد و خاک و ضربه به داخل دستگاه جلوگیری می‌شود. و می‌توانید برای راحتی در حمل و نقل از کیفی که دارای چرخ است استفاده کنید.

نحوه عملکرد و کاربرد چکش تخریب به چه صورت هست ؟

امروزه در ساختمان سازی اجرای عملیات تخریب از مهم ترین کارهای اجرایی به شمار می‌رود، و از ابزارهای گوناگونی مانند بتن کن و چکش تخریب و سایر ابزارهای بزرگ و کوچک استفاده می‌کنند.

در نوسازی ساختمان اولین اقدامتی که انجام می‌شود تخریب ساختمان است، همچنین روش های اصلی در تخریب ساختمان عبارتند از : روش مکانیکی و روش های دستی، روش انفجار و تخریب.

تخریب دستی ساختمان را می‌توانید بدون نیاز به پیمانکار و در زمان کوتاهی انجام دهید البته در صورت داشتن ابزارهای لازم برای اجرای تخریب.

در تخریب دستی اول از همه باید نسبت به دیوارهای خارجی و بالکن ها و سازه های از پیش ساخته شده شروع کرد. و برای تخریب سازه و اتاق ها و آسانسور باید با توالی بالا به پایین نسبت به سطح سقف اصلی تخریب گردد.

چکش های تخریب از اساسی ترین ابزارهای برقی هستند که موجب تخریب سطوح بتنی و دیوارها مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به حجم عملیات و سنگینی  مواد روی سطوح قدرت چکش برای تخریب مناسب را به دست آورد.

چکش تخریب می‌توان برای تخریب انواع سازه ها و سطوح بتنی کاربرد دارد، از مشخصات بارز این دستگاه توان  قدرتی بالا و وزن بالای آن است، و برای سطوح غیر فلزی کاربرد بیشتری دارد، از جهت سیستم درونی به دو نوع روغنی و گریسی تقسیم می‌شوند.از ابزارهای اساسی در عمران و ساخت و ساز است.

در عملیات تخریب با چکش تخریب مصرف کننده باید چکش را با زاویه نسبت به قطعه کار نگه دارد.

عملکرد چکش تخریب به این صورت است که با وارد کردن ضربه های متوالی، ضربه هایی مانند چکش را ایجاد می‌کند، جریان برق که وارد دستگاه می‌شود بخش بالشتک دستگاه شروع  به چرخیدن می‌نماید و  موجب حرکت پیستون اصلی در داخل سیلندر می‌شود و ضربات قلم موجب تخریب سازه می‌شود.

یکی از اساسی ترین دستگاه مناسب زمانی که می‌خواهید یک پنجره  را بر روی دیوار بتونی نصب کنید  و می‌خواهید یک کار را کامل و بی عیب انجام دهید،بهترین گزینه چکش تخریب است. قدرت و نیرویی که با چکش تخریب به وجود می‌آید باعث انجام یک کار بدون عیب می‌شود.

چکش های تخریبی برای تخریب همه نوع بتن، بلوک، کاشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. چکش تخریب از نظر شکل ظاهری دارای بدنه سنگین است، همچنین در عملیات تخریب چکش تخریبی فقط برای دیوارهای بتنی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، و برای محیط هایی که ضخامت  وزیاد وسایز و ابعاد بزرگ و  سنگین هستند نیز کاربرد دارد.

چگونه از  چکش تخریب استفاده کنیم ؟

در چکش های تخریب 16 کیلویی زاویه ی ضربه زدن و کوبیدن بر سطح باید بین 45 الی 90 درجه باشد.با استفاده از دسته دراز چکش ها می‌توان بیشترین نیرو را وارد کرد و می‌تواند با قدرت زیادی تخریب را انجام دهد.

زمانی که از چکش تخریب استفاده می‌کند باید به سطح مورد نظر که می‌خواهید تخریب بر روی آن صورت گیرد فشار وارد کنید و دستان خود را محکم نگه دارید تا مشکلی برایتان به وجود نیاید.

و با وارد کردن نیروی زیاد به دسته چکش می‌توانید عملیات تخریب را به خوبی انجام دهید. و نکته ای که مهم است نباید به طور مستقیم ضربه وارد شود باید کمی ‌دارای زاویه باشد تا به خوبی عملیات اجرا شود. در هنگام استفاده از چکش فشار به قفسه سینه و شکم خود وارد نکید تا دچار آسیب دیدگی نشوید.

انواع گوناگون مدل چکش تخریب عبارتند از :

1. بنزینی : از موتور بنزینی در چکش استفاده می‌شود.

یکی از دستگاه های مناسب برای تخریب و سوراخ کاری روی سازه های بتنی و آجری چکش تخریب بنزینی می‌باشد. این دستگاه سبک تر از سایر ابزارهای بنزینی است و حجم بنزین کمتری مصرف میکند.

این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که به سهولت می‌توان در هر زاویه دلخواهی از آن استفاده نمود. بیشترین انرژی و نیرو اعمالی توسط این دستگاه زمانی حاصل می‌شود که قطر سوراخ مورد نظر کمتر از 40 میلیمتر باشد. این دستگاه مناسب برای مسیل های آب و راه های با دسترسی سخت و دشوار می‌باشد زیرا به امکانات کارگاهی پیشرفته و سنگین نیازمند نمی‌باشد.

یکی از بهترین تجهیزاتی که برای تخریب بتن و ساختمان کاربرد فراوان دارد چکش بنزینید بی صدا است که دارای ویژگی های زیر است :

1.چکش بنزینی بی صدا در تمام محیط ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، و نحوه کارکرد با آن بسیار راحت است.

2.چکش بنزینی بی صدا دارای دسته بلند و بدنه با وزن بالا است که دارای نیروی بسایر زیادی است که به محیط وارد می‌کند.

نوع دیگر این چکش ها سوئدی است که این چکش های بنزینی سوئدی از نظر فنی مناسب هستند، از قدرت ضربه زنی و چرخش بالایی برخوردار است. دریل کاری آن ها از دریل کاری برقی و بادی قوی تر است، همچنین پرطرفدارترین نوع آن بی صدا است و به دلیل قیمت مناسب و ایده آل خرید از بسیار است.

2. برقی : از موتور برقی و الکتریکی برای چرخش چکش استفاده می‌شود.

چکش های برقی متفاوت و از شرکت ها و برند های مختلفی تولید شده است که ما به معرفی چکش برقی16 کیلویی گریتک می‌پردازیم.

چکش برقی و دسته بندی قلم گیر در آن :

این قلم گیرها به دو دسته تقسیم می‌شوند : چهار شیار و پنج شیار که هر کدام دارای خصوصیات و مشخصاتی هستند.پنج شیار دارای مته گیر است و سیتم SDS MAX را دارا می‌باشد که قدرت این سیستم بسیار بالا است، که در هنگام تخریب نیروی قابل توجه و ضربه های قدرتمندی را وارد می‌نماید.

این چکش ها دارای سیستم میرایی  لرزش هستند که عملکرد این سیستم موجب می‌شود که لرزش های موجود در هنگام تخریب از بین برود و پیشگیری کند. سیستم مته گیر برای سنگین ترین عملیات تخریب مورد استفاده قرار می‌گیرید. بهترین گزینه برای تخریب بتن و کندن آن استفاده از سیستم SDS MAX  می‌باشد.

3. هیدرولیکی : از مایع هیدرولیکی استفاده می‌شود.

این نوع چکش تخریب بر روی آن یک بیل مکانیکی تعبیه شده است و برای تخریب سطوح سخت مورد استفاده قرار می‌گیرد که به  آن چکش تخریبی هیدرولیکی گفته می‌شود. این نوع چکش ها از قدرت و توانایی تخریب بالایی برخوردار هستند و هر گونه سطوح سنگین و سنگ های سخت را تخریب می‌کند، و حتی در مصارف شهری از ابعاد و سایز کوچک آن استفاده می‌شود، مانند خرد کردن بتن و آسفالت کردن راه ها و پیاده روها و آب و فاضلاب،پیمان کاری و عمرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

البته در معدن نیز از سایزهای مختلف این چکش استفاده می‌شود، برای از بین بردن شن و ماسه ها از ابعاد و سایز متوسط و  همچنین برای شکستن و خرد کردن سنگ های بزرگ از ابعاد بزرگ چکش هیدرولیکی و بیل سوار استفاده می‌کنند، لازم به ذکر است که در چکش های هیدرولیکی با توجه به مصارف گوناگون آن نوع و جنس قلم آن متفاوت است، کارکرد این دستگاه به این صورت هست که با فشاری که به روغن  هیدرولیکی آن وارد می‌شود به محل مورد نظر ضربه وارد می‌کند، و با ضربه های پی در پی موجب تخریب اجسام می‌شود و سرعت آن با توجه به هدف تخریب تغییر می‌کند.

قسمت های تشکیل دهنده چکش هیدرولیکی :

  1. سیلندر
  2. سر سیلندر
  3. مته
  4. پیستون
  5. .سوپاپ
  6. .بلوک سوپاپ
  7. .اکومولاتور
  8. .قلم
  9. شیر کنترل

دلیل کم شدن ضربه در چکش های تخریبی هیدرولیکی :

گازی که در قسمت بک هد چکش هیدرولیکی که در بالاترین بخش چکش وجود دارد نقش بسیار مهمی‌در قدرت و نیروی ضربه های چکش هیدرولیکی دارد.

این بخش از گاز N2   تشکیل شده است زیرا این گاز حالت ارتجایی دارد و باعث می‌شود که زمانی که پیستون در سیلندر بالا می‌آید گاز با فشار بالا پیستون را به سمت پایین هدایت می‌کند و بر قدرت ضربات پیستون بر روی قلم را افزایش می‌دهد.

پس در نتیجه بهتر است که گاز را هر هفته یا حداکثر ماهی یکبار بررسی شود، همچنین باید این نکته را در نظر بگیریم که بیش از حد گاز را در این بخش پر نکنیم چون موجب مشکل در بیل مکانیکی می‌شود و قدرت ضربات چکش نیز کاهش پیدا می‌کند، که می‌تواند بر اثر تنظیم نبودن پیچ چکش هیدرولیکی باشد.

باید به بررسی سیلندر چکش هیدرولیکی بپردازیم،اگر از حالت نرمال خارج شود به این معناست که باعث سایش داخلی شده است،و روغنی که برای بالا و پایین بردن پیستون وارد بر چکش هیدرولیکی شده به دلیل فضای خالی به وجود آمده هدر می‌رود و موجب می‌شود که پیستون چکش هیدرولیکی با نیروی کمتری به قلم ضربه وارد کند، این امر موجب حرارت بالا در چکش هیدرولیکی و بیل هیدرولیکی چکش می‌شود.

سایش داخل سیلندر سبب فرار روغن و به طبع فرار روغن موجب داغ کردن و داغ کردن موجب سوختن گیت چکش هیدرولیکی می‌شود که باعث زیان و خسارت بسیاری می‌شود.

سیلندر چکش هیدرولیکی از گران ترین اجزای این چکش محسوب می‌شود، باید این نکته را مد نظر داشت برای اینکه بتوان از سایش سیلندر جلوگیری کرد در تعویض گیت هیدرولیکی دقت لازم را داشت. همچنین اگر چکش به صورت ایستاده و عمودی قرار گیرد از سایش سیلندر جلوگیری می‌شود.

زمانی که قلم چکش  ابعاد مناسبی نداشته باشد، نیرو و قدرت ضربات  و دوران منظم چکش هیدرولیکی را به هم می‌زند.به عنوان مقال قلم دارای ابعاد مناسبی نباشد و همچنیندجای رادپین قلم نسبت به قلم استاندارد طول کمتری داشته باشد.

پیستون چکش هیدرولیکی دقیقا مانند سیلندر اگر دارای خط و خشی باشد موجب افت نیرو در چکش هیدرولیکی می‌شود. شکستن قسمت پایین پیستون از قدرت و توان چکش را کم می‌کند.

4.پنوماتیک: از ژنراتورهای بزرگ در آن استفاده می‌شود.

این چکش با نام های مختلفی مانند چکش بادی،پنومانیک، بادی دستی، بادی کمپرسور در بازار معرفی شده است. اجزای تشکیل دهنده چکش بادی یا پنوماتیک عبارتند از دسته که برای محافظت  پدال برای ورود و قطع کردن باد  به دستگاه، سیلندر و قلم گیر برای محافظت قلم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چکش پنوماتیک برای تخریب آسفالت و بتن و غیره به کار می‌رود، یک نکته مهمی‌که درباره این نوع چکش ها وجود دارد این است که چکش های پنوماتیک و بادی بر اساس وزن خود تقسیم بندی می‌شوند، همچنین چکش پنوماتیک دارای ساختار ساده ای می‌باشد و از قطعات خاصی تشکیل نشده است.

انواع چکش های بادی یا پنوماتیک بر اساس وزن :

  1. .چکش بادی 7 کیلویی
  2. چکش بادی 9 کیلویی
  3. چکش بادی 10 کیلویی
  4. .چکش بادی 32 کیلویی
  5. .چکش بادی 40 کیلویی

انواع چکش های بادی یا پنوماتیک بر اساس ظاهر

1.چکش پنوماتیک یا بادی دارای دو دسته : که این چکش ها برای تخریب آسفالت و بتن به کار گرفته می‌شود، اپراتور با نگه داشتن دو دسته تعادل در چکش حفظ می‌شود و تخریب را بهبود می‌بخشد، نا گفته نماند که این نوع از چکش های بادی  وزنی بیشتر از 15 کیلوگرم دارند.

2.چکش  پنوماتیک یا بادی دارای یک دسته : این چکش ها بیشتر در تخریب های افقی به کار برده می‌شود مانند دیوارها، اپراتور با محافظت دسته و بدنه سیلندر مانند هفت تیر به تخریب می‌پردازد و این چکش ها وزنی کمتر از 15 کیلوگرم دارند.

3.چکش پنوماتیک یا بادی دسته عصایی : وزن این چکش ها از بین بازه های 900 تا 2 کیلوگرم می‌باشد.

همچنین برای تخریب های کمتر و سبک تر به کار می‌رود.

کاربرد چکش بادی یا پنوماتیک چیست؟

1.این نوع چکش بادی مناسب کارهای سنگین است.

2.جنس قلم چکش تخریب پنوماتیک از فولاد است.

3.وزن چکش 6.3 کیلوگرم می‌باشد.

4.برای رعایت ایمنی بیشتر دارای دریچه اگزوز می‌باشد.

5. سیستم عملکرد آن به صورت پنوماتیک می‌باشد.

چه تفاوتی بین چکش تخریب با بتن کن وجود دارد ؟

بسیاری از مصرف کنندگان چکش تخریب را با بتن کن اشتباه می‌گیرند، در اینجا به چند مورد از تفاوت های

موجود بین این دو می‌پردازیم.

1.چکش های تخریب دارای قلم می‌باشند و مته ندارند و اما بتن کن ها هم دارای مته و هم قلم می‌باشند.

2.بتن کن ها برای تخریب استفاده نمی‌شوند و بیشتر برای کنده کاری و سوراخ کاری کاربرد دارند، در حالی که چکش تخریب برای عملیان تخریب از آن استفاده می‌شود.

3.چکش ها برای تخریب های سخت و دشوار مورد استفاده قرار می‌گیرند در حالی که بتن کن ها برای نصب و تاسیسات از آن ها استفاده می‌شود.

چکش تخریب هیلتی 16 کیلویی گریتک چیست ؟

در چکش تخریب که بر پایه ی به وجود آمدن ضربه های نیرومند و قوی با هدف تخریب طراحی و تولید شده اند هیلتی 16 کیلویی گریتک گفته می‌شود. در این ابزار یک مته از جنس فولاد سخت وجود دارد که تحت تاثیر قدرت فرکانسی موتور موجود در هیلتی و با ضربه های قوی و مستحکم موجب تخریب می‌شود.

در داخل چکش تخریب هیلتی 16 کیلویی گریتک خواصی وجود دارد که قادر است قدرت گردشی موتورهای برقی را به قدرت ضربه ای محکم تبدیل کند. و این نیرو در جهت مته ها جریان می‌یابد و امکان تخریب بالا ار به وجود می‌آورد.

از ابزار هیلتی 16 کیلویی گریتک در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد، چکش های هیلتی انواع مختلفی دارد از ساده ترین نوع شروع می‌شود تا صنعتی ادامه دارد و با توجه به سختی کار از آن استفاده می‌شود.

قیمت چکش تخریب 16 کیلویی به چه عواملی بستگی دارد ؟

قیمت چکش­ تخریب  16 کیلویی به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله قدرت، انرژی، اندازه مخزن قلم­گیر، نوع قلم­، تعداد ضربات وارده در هر دقیقه، امکانات نگهداری، اندازه و وزن دستگاه، توانایی کنترل سرعت و بسیاری از عوامل دیگر.

برای تخریب بتن چکشی مناسب است که قدرت زیادی داشته باشد و بتوانید ضربه و نیروی بیشتری وارد کند به همین دلیل برای تخریب سازه­های بتنی، آسفالت و سنگ های مقاوم و سخت از چکش­های تخریب 16 تا 32 کیلوگرمی‌استفاده می­شود.

این دستگاه دو مدل دارد که در بازار یافت می­شود که عبارتند از مدل روغنی و گریسی. خوشبختانه قلم­های گوناگونی برای این دستگاه تخریب قابل استفاده است به طور مثال قلم ته­گرد برای چکش 32کیلوگرمی‌استفاده می­شود. توصیه می­شود به دلیل تنوع قلم­ها برای داشتن یک خرید مطمئن قبل از خرید با افراد متخصص مشورت شود.

کیفیت چکش های تخریب 16 کیلویی گریتک چگونه است ؟

در بازار محصولات متنوع با برندهای متفاوت و گوناگونی وجود دارد که هر کدام راه و روش مخصوص خود را برای خرید و فروش محصولات خود دارند. محصولات و ابزارهایی با کیفیت ارائه می‌دهند.

برای فروش چکش تخریب 16 کیلویی عوامل بسیاری وجود دارد که نوع و وزن مورد نظر و کاربردهای آن بستگی دارد.

ضمانت نامه و پشتیبانی چکش تخریب 16 کیلویی گریتک :

ضمانت نامه یا گارانتی یک قرارداد یا تعهد کاری که تولید کننده به  مصرف کننده در مواجه با یک محصول که تولید کرده است  را دارد، و در زمان مورد نیاز که مدت گارانتی اعتبار دارد اگر برای محصول ایراد یا عیبی به وجود آمد شرکت موظف است که به تعمیر و یا تعویض محصول مورد نظر بپردازد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5