خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

چکش تخریب 17 کیلویی مدل 1745 نک

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
چکش تخریب برقی نک 17 کیلویی
  • چکش تخریب برقی نک 17 کیلویی
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

آشنایی با چکش تخریب 17 کیلویی مدل 1745 نک

تا به حال با خود فکر کرده اید که سازه­های بتنی کف و ساختمان­ها و ... را چگونه تخریب و آوار می‌کنند؟ قطعا انجام این کار به وسیله انسان و با استفاده از ابزارهای دستی کاری سخت و دشوار و البته زمان­بر می­باشد.

حال چاره چیست؟ اینجا است که انسان دست به دامن تکنولوژی و فناوری روز می­شود. چکش تخریب 17 کیلویی مدل 1745 نک ابزاری صنعتی است که به لطف پیشرفت بشر در فناوری تولید و روانه بازار شده است.

این چکش تخریب وسیله ای به منظور تخریب و آوار، سطوح و سازه­های بتنی است که انواع مختلفی دارد. با ما همراه باشید تا بیشتر با این ابزار شگفت انگیز و قدرتمند آشنا شویم.

چکش تخریب 17 کیلویی نک

انواع چکش تخریب

چکش تخریب وسیله­ای برای تخریب می­باشد که اغلب باتوجه به وزنشان شناخته می­شوند. وزن این چکش­ها از 3 کیلوگرم الی 30 کیلوگرم متغییر می­باشد. محصولاتی که سری وزن ­های بالاتری دارند بیشتر برای تخریب­های کف مورد استفاده قرار می­گیرند.

این درحالی است که محصولات با وزن کمتر برای دیگر موارد کاربرد دارند. اما دلیل این امر چیست؟ زمانی که چکش تخریب وزن بالایی دارد کنترل آن کار ساده­ای نمی­باشد و از همین جهت کارایی آن زمانی که آن را در دست می­گیرد کاهش پیدا می­کند. هرچه وزن چکش سبکتر باشد استفاده از آن راحتتر است. البته امری واضح است که هرچه سنگین تر هم باشد قدرت آن بیشتر خواهد بود.

چکش تخریب 17 کیلویی مدل 1745 نک یکی از انواع چکش­های تخریب می­باشد که وزنی متوسط دارد و می­توانید به راحتی از آن برای موارد گوناگونی استفاده نمایید. به دلیل همین وزن متوسط آن است که قابلیت استفاده بر روی کف و سطوح مختلف و دیوارها را دارد.

معرفی چکش تخریب 17 کیلویی مدل 1745 نک

چکش تخریب 17 کیلویی مدل 1745 نک یکی از بهترین تولیدات کمپانی نک در کشور چین می­باشد که از قدرتی برابر با 1700 وات جهت تخریب برخوردار است. استفاده از این چکش بیشتر برای سطح­های افقی مناسب می­باشد.

کیفیت ساخت این ابزار مثال زدنی است چرا که در تولید آن از متریال درجه یک استفاده شده است و بسیار مقاوم و مستحکم می­باشد. این ابزار  با وجود  قدرت بالایی که دارد از وزن مناسبی برابر با 17 کیلوگرم برخوردار می­باشد و طراحی ظاهری و عملکرد آن نیز رضایت بخش است. 

چک تخریب برقی نک 17 کیلویی

برند نک چین

نک کمپانی نام آوازه چینی که در حوزه تولید ابزارآلات برقی صنعتی فعالیت می­کند. این شرکت سابقه ای 50 ساله دارد و تا کنون با تولیدکننده­های بزرگی همکاری داشته است. همین توصیفات کافی است تا بتوانید به راحتی به این برند و محصولاتش اعتماد کنید.

کیفیت این برند امتحان خود را پس داده است. چرا که تمامی استانداردهای جهانی در محصولات آن رعایت می­شود و توانسته است به راحتی جای خود را در بازار فروش جهانی محکم کند و محصولاتش را به صورت صادراتی عرضه نماید.

شما هم می­توانید به راحتی و به صورت آنلاین چکش تخریب 17 کیلویی مدل 1745 نک را به صورت وارداتی با قیمتی منصفانه و کیفیت تضمینی از ما خریداری نمایید.

کار با چکش تخریب 16 کیلویی نک

بررسی مشخصات و ویژگی­های چکش تخریب 17 کیلویی مدل 1745 نک

چکش تخریب nec که از طراحی ارگونومیک بهره برده است به صورت برقی به کار برده می­شود. این محصول به منظور استفاده راحت تر دارای کابل بلندی است تا کاربر بتواند در هر شرایط و مکانی از آن استفاده نماید. طراحان چینی در ساخت و طراحی این محصول سنگ تمام گذاشته­اند و آن را به دسته جانبی لرزش گیر و یا همان ضد لرزش نیز برای آن تعبیه کرده­اند.

همچنین این چکش تخریب 17 کیلویی به سیستم قلم گیر نیز مجهز شد است و دارای قلم­های 6 گوش گرد می­باشد. همچنین این امکان نیز به وجود آمده است که کاربر بتواند در صورت لزوم از قلم های تیز و تخت نیز برای این افزار صنعتی استفاده نماید.

انرژی ضربه­ای چکش تخریب nec  برابر با 45 ژول می­باشد. سیستم مته گیر این چکش از نوع hex shank  می باشد و به صورت قلم شش گوش طراحی و ساخته شده است و برابر با 19 میلی متر می­باشد.

کاربرد چکش تخریب 17 کیلویی مدل 1745 نک

چکش تخریب 17 کیلویی مدل 1745 نک ساخت چین می­باشد و به صورت وارداتی در کشور عرضه می­شود اکثرا برای تخریب­های صنعتی مورد استفاده قرار می­گیرد. این محصول قابلیت وارد کردن 1300 ضربه را در هر یک دقیقه دارد.

لازم به ذکر است که با هر ضربه اعمال شده توسط این چکش قدرتی برابر با 45 ژول بر سطح وارد می­شود.  منبع تغذیه این ابزار از نوع برقی می­باشد و این بدین معنی است که بدون برق عملا این وسیله هیچ کارایی نخواهد داشت. شما می­توانید برای هر پروژه تخریب سازی، آوارد کردن و ... از آن استفاده نمایید، به شرطی که مجهز به نیروی برق باشید.

نحوه استفاده از چکش تخریب 17 کیلویی مدل 1745 نک

چکش تخریب nec یک ابزار برقی بزرگ و تقریبا سنگین می­باشد که استفاده از آن کار هر شخصی نیست. به کارگیری این وسیله نیاز به تخصص، تجربه و مهارت دارد.

درست از که در ظاهر نیازی به انجام کار خاصی نیست و تنها با در دست گرفتن چکش عمل تخریب انجام می­شود، اما تمام سختی ار با آن حفظ تعادل و کنترل کردن این وسیله در زمان کار می­باشد.

ابتدا باید این ابزار را به منبع تغذیه متصل نمایید و سپس با روشن کردن آن، چکش را مورد استفاده قرار دهید.

در هنگام استفاده از چکش تخریب 17 کیلویی مدل 1745 نک چه نکاتی را باید در نظر داشته باشیم؟

استفاده از چکش تخریبی نک همانند تمامی ابزارآلات صنعتی نیازمند دقت و حواس جمعی است. کوچک ترین بی­دقتی در زمان استفاده از این وسیله می­تواند خسارت­های جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. پس سعی کنید تمامی نکات ایمنی را به درستی انجام دهید. برای حفظ ایمنی و انجام کار با بهترین کیفیت لازم است که یک سری نکات را در حین کار در نظر داشته باشید، که عبارتند از:

  •          مطالعه دفترچه راهنما:

دفترچه راهنما جز لوازم جانبی است که به همراه محصول توسط کمپانی سازنده عرضه می­شود. قطعا اگر کارکدی نداشت صاحبان کارخانه زمان و هزینه صرف تولید آن نمی­کردند. مطالعه این دفترچه اطلاعات مفیدی را در ارتباط با محصول، ویژگی ها  مشخصات آن، نحوه استفاده  و ... دیگر موارد در اختیارتان قرار می­دهد و همچنین سبب می­شود تا به دیگر سوال­های خود که در ذهن دارید پاسخی مطمئن بیابید. توصیه می­کنیم قبل از استفاده از این چکش حتما دفترچه راهنما آن را مطالعه نمایید.

  •          انتخاب درست چکش:

طبیعی است که برای کارهای سنگین باید ازچکش تخریب قدرتمندتر و به اصطلاح سنگین­تری نیز استفاده کرد. از چکش 17 کیلویی رنک، برای مصارف متوسط استفاده نمایید.

  •          نحوه درست استفاده:

زمانی که از این محصول برای سوراخکاری استفاده می­کنیدف به هیچ وجه آن را نچرخانید.

  •          استفاده از مته ­های پیشرو:

زمانی که سطح مد نظرتان از مقاومت بالایی برخوردار می­باشد، از مته های پیشرو بهره ببرید. برا یمثال برای سوراخکاری سطوح بتنی این مته­ها بهترین گزینه می­باشند. به این صورت که برای سوراخکاری سایز 26 ابتدا از مته کوچکتر مانند 14 شروع کنید و سپس مته را به شماره 26 ارتقا دهید.

  •          استفاده از دستکش ایمنی:

رعایت نکات ایمنی در چنین پروژه­هایی بسیار حائز اهمیت می­باشد. در زمان استفاده از این وسیله حتما از دستکش ایمنی استفاده نمایید تا بتوانید راحت تر و با خاطری آسوده آن را در دست گرفته و کنترل نمایید.

  •          با هشیاری کامل از آن استفاده نمایید:

استفاده از این وسیله زمانی که هوشیاری کامل ندارید، خسته­اید و یا بی­خواب هستید می­تواند بسیار خطر آفرین باشد. همچنین توجه داشته باشید که در حین کار با استفاده از دو دست خود چکش را نگه دارید، تا بتوانید مسلط ­تر باشید.

  •          کابل را درست جمع کنید:

در بسیاری از مواقع پیش می­آید که به دلیل پاره شدن کابل برق چکش و ایجاد اتصال در آن حوادث ناگواری اعم از برق گرفتگی و آتش سوزی و ... اتفاق افتاده است. حتما قبل از استفاده از سالم بودن تمامی بخش­های چکش تخریب به خصوص کابل برق آن اطمینان حاصل کنید.

  •          ممنوعیت استفاده در محیط خیس و بارانی:

از لوازم برقی در محیط و فضاهای خیس که رطوبت در آن بالا است، همانند زمانی که باران می­بارد، توصیه نمی­شود. چکش تخریب نیز یک ابزار برقی است و از این موضوع مستثنی نیست. به خاطر داشته باشید که استفاده از این وسیله در محیط مرطوب توصیه نمی­شود.

  •          تناسب وزن و بازدهی:

هر چکش تخریبی با وزن مناسب برای بازدهی مشخصی تعریف شده است، پس در زمان کار فشار زیادی بر آن وارد نکنید.

چرا چکش تخریب 17 کیلویی مدل 1745 نک؟

کمپانی نک با تولید چکش تخریب 17 کیلویی که به صورت ترکیبی از چند آیتم مختلف ساخته شده است، توانسته است توانمندی­های خود را در بین رقیبانش به اثبات برساند. این محصول با کیفیت خارق العاده و قدرتمند می­تواند نیاز شما را به اسانی پاسخ دهد.

وش دست بودن این چکش از دیگر ویژگی­هایی ست که شما را برای خرید آن ترغیب می­کند. جنس بدنه آن از پلاستیک مقاوم و فشرده شده ساخته شده است تا نهایت ایمنی را برای کاربر در هنگام کار فراهم کند.

مته ­های آن نیز  با درجه سختی بالا قادر خواهند بود هر سطحی را از هر جنسی که باشند، تخریب نمایند. با تهیه و خرید این چکش می­توانید پروژه­های ساختمانی خود را در کم­ترین زمان به بهترین نحو ممکن انجام دهید.

نحوه نگهداری از چکش تخریب 17 کیلویی مدل 1745 نک

چکش تخریب 17 کیلویی مدل 1745 نک طول عر و دوام بالایی دارد. اگر شرایط نگهداری از این محصول را به خوبی رعایت کنید، می­توانید تا مدت­ها و سال­ها از آن استفاده نمایید. برای افزایش طول عمر این محصول پیشنهاد می­کنیم موارد زیر را رعایت کنید:

1)      به هیچ وجه چکش را در حال کار بر روی زمین قرار ندهید و تا خاموش شدن کامل آن صبر نمایید.

2)      بعد از هربار استفاده از چکش، با استفاده از کمپرسور فشار باد، گرد و غبار را از روی ابزار پاک کنید و همچنین قطعه­های برنده را از چکش جدا کنید.

3)      از خاموش بودن دستگاه اطمینان حاصل کنید.

4)      برای پاک کردن این ابزار، از مواد پاککننده، همچون: گازوئیل، نفتف بنزین، شوینده­های شیمیایی و ... استفاده نکنید.

5)      از میزان روغن دستگاه و سالم بودن اجزا آن اطمینان حاصل کنید.

6)       چکش تخریب 17 کیلویی مدل 1745 نک را در محیطی خشک و به دور از هر گونه رطوبت نگهداری نمایید.

7)      از لوازم جانبی مناسب و استاندارد برای چکش بهره ببرید.

8)      از دستگاه به درستی مراقبت کنید و آن را در جوار دیگر دستگاه­ها و ابزارها قرار ندهید.

9)      چکش تخریب 17 کیلویی را در داخل باکس پلاستیکی آن و به دور از هرگونه مواد خارجی و ... نگهداری نمایید.

فروش چکش تخریب 17 کیلویی مدل 1745 نک

دیگر نیازی نیست برای تهیه و خرید چکش تخریب نک از خانه خارج شوید. چرا که ما این امکان را برایتان فراهم کرده­ایم تا به راحتی آب خوردن از منزل محصول مورد نیاز خود را از طریق اینترنت و وب سایت ما سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

فروش چکش تخریبی نک همراه با لوازم جانبی این محصول انجام می­شود.

لوازم جانبی چکش تخریب 17 کیلویی نک شامل: قلم 410 میلی­متری در 30 میلی­متری شش گوش به تعداد دو عدد همراه با گریس قلم می­باشد، همچنین یک عدد کیف حمل نیز به شما اراده می­شود که با استفاده از آن می­توانید به سهولت این چکش را جابه جا نمایید و در محیط و فضاهای گوناگون از آن استفاده نمایید.

قیمت چکش تخریب 17 کیلویی مدل 1745 نک

قیمت چکش تخریبی 17 کیلویی نک با توجه به نوسانات بازار و شرایط اقتصادی کشور متفاوت است. اما جای نگرانی نیست شما می­توانید جهت اطلاع از  لیست قیمت چکش تخریب 17 کیلویی نک و آخرین قیمت در بازار از طریق شماره تلفن­های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

همچنین می­توانید از طریق تماس با از خدمات مشاوره­ای متخصصین ما در رابطه با این محصول و مشخصات آن نیز استفاده نمایید.

شایان ذکر است که این محصول دارای کارت ضمانت 6 ماهه از سمت کمپانی سازنده و به عبارتی شرکت تولید کننده نک دارد. وجود این کارت ضمانت باعث می­شود تا بتوانید در صورت بروز هرگونه مشکلی در رابطه با سفارش و محصول تا 6 ماه بعد از خرید آن را برگردانید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5