خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

چکش تخریب 17 کیلویی نک مدل 1642DB

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
چکش تخریب 17 کیلویی نک مدل 1642DB
  • چکش تخریب 17 کیلویی نک مدل 1642DB
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

چکش برقی ابزاری سنگین و بسیار  قدرتمند است که در پروژه های عمرانی و ساختمانی برای تخریب انواع دیوار ، بتن ، سازه  و حتی سطوح سختی مانند آسفالت مورد استفاده قرار می گیرد. درواقع چکش تخریب یکی از بهترین وسیله هایی است که می توان به منظور نصب یک پنجره بر روی دیوار بتنی از آن استفاده کرد ! این ابزار برقی به واسطه قدرت تخریب بالای خود می تواند عملیات حفاری بدون عیب و نقصی را برای شما انجام دهد.

کاربرد چکش تخریب

این ابزار از یک دسته بلند فلزی و بدنه ای سنگین تشکیل شده است شما  می توانید با عمود کردن این دستگاه به محل مورد نظر ، نیروی بسیار زیادی به محل دلخواه وارد و تخریب اساسی بر روی آن نقطه انجام دهید . در واقع باید گفت؛ شما یا کسی که با این ابزار کار می کند می بایست توانایی بدنی بسیار خوبی داشته باشد ، در غیر اینصورت می تواند صدمات بسیار زیاد و شدیدی را به خود رسانده و منجر به ایجاد جراحت در شخص استفاده کننده شود .

چکش تخریب صرفاً برای تخریب به کار برده می شود که انجام فرآیند تخریب توسط ضربات وارده از سوی چکش تخریب صورت می گیرد. واحد سنجش قدرت چکش های تخریب بر مبنای تعداد ضربات وارده به محل مورد نظر در دقیقه می باشد و دسته بندی آن ها بر مبنای وزن انجام می پذیرد. به منظور انجام عملیات تخریب سنگین از چکش تخریب های صنعتی استفاده می شود ، که به آن ها چکش های تخریب صنعتی می گویند.

سرعت ضربات ایجاد شده توسط چکش تخریب در برخی مدل ها قابل تنظیم بوده و از این طریق می توان متناسب با محل کار و موضع استفاده، قدرت آن را تنظیم نمود . در واقع می توان گفت چکش تخریبی یک دستگاه محکم و قدرتمندی است که برای شکستن دیوارهای بزرگ که از بتن  ساخته شده ، مورد استفاده قرار می گیرد و در اندازه و مدل های متنوعی ساخته شده است که به کمک آن علاوه بر تخریب دیوار و بتن ، هر گونه ماده جامد و ضخیمی را هم تخریب می کند. میتوان گفت چکش تخریب  در عملیات مهم و حساس  در صنعت ساختمان سازی به کار می رود و همان طور که از اسمش پیدا است کار سخت و طاقت فرسای تخریب را به راحتی با سرعت و دقت انجام می دهد.

موارد استفاده از چکش تخریب

همانطور که از اسم چکش تخریب، پیداست برای عملیات تخریب  به کار می رود، چون وزن ، قدرت و دقت بالایی دارد بیشتر برای تخریب دیوارهای بزرگ ، بلوک ، کاشی و سازه ها مورد استفاده قرار می گیرد. از چکش تخریب  برای نصب پنجره روی دیوار بتونی، تغییرات دکوراسیون  و لوله کشی نیز استفاده می شود. نا گفته نماند دستگاه چکش تخریب دارای قدرت و دقت بالایی هنگام اجرای فعالیت تخریب است و کار تخریب را به بهترین شکل انجام می دهد. همان طور که در بالا ذکر شد چکش تخریب در ابعاد و طرح های مختلف ساخته شده است، پس با ما همراه شوید تا انواع چکش تخریب را به شما معرفی کنیم.

انواع چکش تخریب براساس انرژی مصرفی

1-چکش تخریب هیدرولیکی

2-چکش تخریب برقی

3-چکش تخریب بنزینی

4-چکش تخریب پنوماتیک

عملکرد انواع چکش تخریبی به صورتی است که در برقی ، از موتور برق جهت حرکت  استفاده می شود و در مدل چکش تخریبی هیدرولیکی از مایع به جای هوا جهت حرکت و فعالیت استفاده شده و همچنین در مدل پنوماتیک  از ژنراتورهای بزرگ در عملیات تخریب استفاده می شود.

انواع چکش تخریب بر اساس کاربرد

1-چکش میخ دار

2-چکش ساچمه ای

3-چکش سر تیز

4-چکش های پتکی و گوه ای

هریک از این مدل های چکش تخریب دارای ویژگی های زیر هستند:

1-وزن دستگاه

هریک از مدل های چکش تخریب دارای وزن های متفاوتی هستند، به طور مثال چکش های تخریب که دارای وزن سنگین می باشند بیشتر در صنایع و کارخانه ها استفاده می شوند.

2-سایز

سایز چکش تخریب رابطه مستقیمی با میزان کارآیی آن دارد. برای کارهای کوچکتر و سبکتر از چکش تخریب با سایز و وزن سبک استفاده می شود تا در حین کار احساس خستگی نکنید و برای کارهای بزرگتر و سنگین تر از چکش تخریب بزرگتر و سنگین تر استفاده می شود تا انجام تخریب به صورت دقیق و با سرعت بالا انجام شود .

3-قدرت ضربه

نیروی وارد در هر ضربه توسط چکش، قدرت ضربه نامیده می شود به طوری که در دستگاه کوچکتر میزان قدرت ضربه را شما و کسی که با دستگاه کار می کند مشخص می کند  ولی میزان قدرت و ضربه در دستگاه های بزرگتر ثابت است.

عملکرد دستگاه  چکش تخریب

با اتصال دستگاه چکش تخریب به برق ، فعالیت تخریب  شروع می شود و با استفاده از ضربه های پی در پی ، عمل ضربات چکش را شبیه سازی می کند. در واقع با ورود جریان برق به این دستگاه ، قسمت استاتور یا بالشتک دستگاه روتر شروع به چرخش کرده و به واسطه  دنده و شاتون ،  پیستون اصلی را در داخل سیلندر به حرکت در می آورد. حرکت این پیستون سبب مکش در قسمت ضربه زن دستگاه شده و بدین وسیله دستگاه شروع به ضربه زدن می کند. ضربات قلم به سازه ایجاد تخریب می کند، بعد از هر بار ضربه زدن یک فنر بسیار قوی اسکنه را به موقعیت قبل باز می گرداند.

در میان مدل ها و طرح هایی از چکش تخریب ها می توان به  چکش تخریب مدل 17کیلویی نک مدل 1642DB اشاره کرد  که به نوبه خود دارای قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی است ، که در زیر به آن می پردازیم.

مشخصات چکش تخریب 17کیلویی نک مدل 1642DB

1- این مدل چکش تخریب ساخت کشور چین است

2- دارای موتور پر قدرت  می باشد  و از نظر سطح کیفیت در حد بالایی است

3- مجهز به سیستم روغن گیری است

4- همچنین برای تخریب های سبک هم  مورد استفاده قرار می گیرد

5- دارای قلم 6گوش گرد است

6- خدمات پس از فروش و گارانتی به مدت 12ماه توسط شرکت الکترو متال  دارد.

7- دستگاه با کیفیت مناسب ساخته شده و همچنین در ابعاد و طبق طرح مورد درخواست شما و بر اساس سلیقه تان ساخته می شود.

8- هنگام کار با دستگاه و ضربه زدن دستگاه، چکش تخریب لغزش پیدا می کند ولی در این مدل چکش تخریب، دسته ضد لغزش به کار رفته است.

9- نگران  زمان ارسال دستگاه نباشید چون بعد از سفارش و خرید شما به صورت اینترنتی، دستگاه در اولین فرصت و به صورت فوری برای شما ارسال می شود.

چکش تخریب 17 کیلویی نک مدل 1642DB

هنگام استفاده از هر گونه دستگاهی باید نکات مربوط به آن دستگاه را رعایت کنیم، دستگاه چکش تخریب هم از این قاعده مستثنی نیست و نکات زیر را باید در زمان استفاده از دستگاه  چکش تخریب  رعایت کرد؛

قبل از استفاده از دستگاه ، حتماً از دستکش استفاده کنید، چون استفاده از دستکش مانع از عرق کردن دست و لغزش دستگاه می شود.هرگز نوک دستگاه  را به سمت خود قرار ندهید چرا که ممکن است خطر جانی به همراه داشته باشد و منجر به آسیب تصادفی شود. 

از قرار دادن نوک دستگاه  در جهت عمود خودداری کنید زیرا فقط یک سوراخ را در یک نقطه خاص ایجاد می کند. استفاده صحیح قرار دادن نوک در یک زاویه و اشاره به پایین است. هنگام چرخاندن چکش به سمت بالا باید احتیاط بیشتری داشته باشید.

دقت داشته باشید که  با عجله دستگاه را به عقب نیندازید زیرا ممکن است منجر به آسیب به سر شود. نوسان تدریجی به سمت بالا و به دنبال آن استفاده از مچ دست برای وارد آوردن ضربه به جسمی که قصد تخریب آن را دارید ، روش صحیحی است.

در زمان کار با چکش تخریب دقت داشته باشید که به غیر از شما کسی در اطراف نباشد چون  در غیر این صورت باعث آسیب جدی به شخص می شود چون پوشش و نکات ایمنی لازم را رعایت نکرده است.

به یاد داشته باشید  که زمانی که با چکش تخریب کار می کنید ، فشار سنگین و مداوم به چکش وارد کنید  تا تخریب به صورت  کامل انجام شود چون در غیر این صورت خطر احتمالی بالا می رود ، پس هنگام فشار وارد کردن به همگام ضربه زدن با چکش دقت لازم را داشته باشید.

علاوه بر دستکش از عینک و کلاه ایمنی هم استفاده کنید  تا هنگام کار با دستگاه و پرت شدن سنگ و یا تکه های بتنی به چشم و سر شما آسیب نرسد. رعایت این نکات در زمان استفاده از چکش تخریب در عملیات تخریب مهم و ضروری است ، تا با رعایت این نکات عوامل خطر سازی که در حین انجام فعالیت احتمال دارد رخ دهد را کنترل کنید . 

مزیت خرید آنلاین چکش تخریب نک 17 کیلویی

در سایت می‌توانید چکش تخریب را به صورت آنلاین و با بهترین قیمت به منظور انجام  عملیات تخریب، خریداری کنید. می‌توانید چکش تخریب را از طریق مشخصات مختلفی مانند قابلیت آنها در تعداد تخریب در دقیقه، انرژی برخورد و ظرفیت دریل کردن و غیره انتخاب کنید. همچنین دستگاه چکش تخریب دارای 12ماه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد و خیالتان راحت باشد که بعد از خریداری هم می توانید از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید. و نکته ای دیگری که می توان گفت این است که بعد از سفارش و خرید به صورت اینترنتی در اولین فرصت دستگاه به دستتان خواهد رسید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5