خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

چکش تخریب 6 کیلویی پی ام-آنکور

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
چکش تخریب 6 کیلویی پی ام-آنکور
  • چکش تخریب 6 کیلویی پی ام-آنکور
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

چکش تخریب 6 کیلویی آنکور مدل 0810

وزن در انواع چکش تخریب حرف اول را می زند و این موضوع در انواع چکش تخریب پی ام نیز دیده شده است. این ابزار در سطوح مختلف وزنی تعریف شده است. از سبک وزن ها تا 8 کیلوگرم گرفته تا سنگین وزن ها که می توانند تا 15 و حتی 20 کیلوگرم را شامل شوند. به هر صورت وزن در چکش تخریب، قدرت تخریب را مشخص می کند؛ اما برای هر فعالیت تخریبی نمی توان به سراغ سنگین ترین ها رفت. گاهی برای تخریب های ساده، دقیق و یا سخت در مراحل اجرایی همچون تخریب دیوارها نیاز به استفاده از انواع سبک آن را داریم. چکش تخریب پی ام مدل 0810 که با عنوان چکش تخریب 6 کیلویی آنکور از آن یاد می شود، با وزن مناسب خود یک ابزار ارگونومیک و بسیار خوش دست است.

چکش تخریب 6 کیلویی پی ام-آنکور

مشخصات فنی چکش تخریب 6 کیلویی آنکور مدل 0810

مشخصات کلی چکش تخریب:

برند چکش تخریب

آنکور (پی ام)

کشور تولید کننده

چین

نوع دستگاه و کاربری

چکش تخریب- بتن کن

گارانتی و خدمات پس از فروش

۱۲ ماه گارانتی

مشخصات فنی چکش تخریب ۶ کیلویی ادون:

توان

۹۰۰ وات

وزن دستگاه

۶/۶ کیلوگرم

ولتاژ ورودی

۲۲۰ ولت

سرعت گردش آزاد

۲۹۰۰ دور در دقیقه

ملحقات چکش تخریب

کیف فلزی- ۲ قلم تیز و تخت

 

چکش تخریب پی ام مدل 0810 با نیروی برق کار می کند. 900 وات توان تولیدی آن است و می تواند همراه با سرعت 2900 دور در دقیقه، نرخ ضربه ی 2900 را تامین نماید. در نظر داشته باشید که این چکش تخریب پی ام می تواند تا 2900 ضربه در دقیقه بر هر سطح سخت و سنگین وارد نماید. ضرباتی که به راحتی سینه ی هر دیوار بتنی را می شکند.

این چکش تخریب پی ام از یک سه نظام شش گوش بهره می برد. سه نظام های شش گوش، وجه مشترک انواع چکش تخریب پی ام است. از این رو مته های شش گوش مورد استعمال این تجهیز قرار می گیرد. همان طور که می دانید مته های شش گوش از استحکام و کارایی مطلوب تری به نسبت انواع چهار گوش و یا پنج گوش برخوردار هستند.

برند پی ام همراه با انواع چکش تخریب پی ام، دو مته ی سر تخت و سر تیز نیز عرضه می کند تا در جریان انواع تخریب ها مورد استفاده قرار گیرند. در کنار این مزیت ها قیمت چکش تخریب پی ام نوع 6 کیلویی آن نیز در رنجی کاملا رقابتی قرار دارد. قیمت چکش تخریب 6 کیلویی پی ام در کنار کیفیت بالای این ابزار قطعا شما را در فعالیت های پس از خرید این ابزار غافلگیر خواهد کرد.

چکش تخریب810  پی ام-آنکور

چکش تخریب پی ام یکی از مقرون به صرفه های بازار

از چکش تخریب چه می دانید؟ آیا پیش آمده است تا در مسیر فعالیت های صنعتی و حتی شخصی خود نیاز به استفاده از چکش تخریب داشته باشید؟! اصولا چکش تخریب در جمع ابزار های کدام کارگر صنعتی و یا ساختمانی جای دارد؟ برند های مطرح از این ابزار را می شناسید؟ آیا تا به حال با نام چکش تخریب پی ام برخورد داشته اید؟ خب، در یک کلام ساده قصد داریم تا شما را با چکش تخریب و در امتداد آن با انواع متداول چکش تخریب پی ام آشنا سازیم.

گاها پیش می آید که برای ساخت و ساز های جدید، نیاز به تخریب سازه های قدیمی تر داریم. مثلا به جهت تاسیس ساختمان ها با کاربری های متفاوت و یا تغییر در الگوی ساخت و ساز، تغییر در نقشه ی سازه، نصب درب و پنجره و یا عبور لوله های تاسیسات و گازکشی ها، الزاما باید در مسیر تخریب سازه هایی سفت و محکم قرار بگیریم. سازه هایی که گاها همراه با بتن های مسلح ساخته شده اند و به این سادگی ها تخریب نمی شوند. به هر صورت تخریب با هر هدفی که در ذهن خواهید داشت، ماجرای سخت و سنگین و پیچیده ای است.

شاید در نگاه کلاسیک همراه با یک پتک سنگین به جان دیوار های بتنی بیافتید و در نهایت پس از تحمل سختی های بسیار و ضربه های جان فرسا تخریب مورد نظر را به انجام رسانید؛ اما دیگر در دنیای مدرن امروزی نیازی به این همه تلاش بدنی نخواهد بود. کافی است از یک چکش تخریب استفاده کنید. مانند چکش تخریب آنکور و یا چکش تخریب PM که موضوع این مقاله هستند. البته تقریبا تمام چکش های تخریبی از نوع کار با دست هستند. در این بین وقتی قصد صحبت از چکش تخریب پی ام را داریم، قطعا مدل های متنوع چکش تخریب 6 کیلویی آنکور بهتر از هر نوع دیگری خودش را نشان می دهد.

چکش تخریب چیست و با چه هدفی استفاده می شود؟

کاربرد های گسترده از انواع چکش تخریب، بازار این تجهیز را به شدت داغ کرده است و هر بازاری که داغ می شود، شرایط پیچیده ای بر خود می گیرد. خیلی ها در این بازار به دنبال انواع چکش تخریب در مسیر خرید قرار خواهند گرفت. شاید بتوان انواع چکش تخریب آنکور و یا چکش تخریب پی ام را در فهرست بهترین های امروز بازار قرار داد؛ اما بهتر است قبل از خرید این تجهیز گران قیمت و کاملا تخصصی اندکی بیشتر از یک نام با آن آشنا بشوید تا از گذر این آشنایی توانمندی بالاتری در پیدا کردن چکش تخریب خوب و همسو با اهداف خود به دست آورید. این آشنایی در آینده ای نزدیک به کار شما خواهد آمد. در نظر داشته باشید که چکش تخریب پی ام یک ابزار بسیار سخت کار است و غالبا به سرعت در مسیر فرسایش قرار می گیرد. آنگاه چکش نامطلوب و یا کیفیت پایین می تواند به راحتی دست شما را در حین کار های سنگین خالی کند.

چکش تخریب از جمله ابزار های عموما برقی و سنگین است که با هدف تخریب در ابعاد وسیع مورد استفاده قرار می گیرد. تخریب انواع دیوار، سطوح بتنی، سازه ها با ساختار های گوناگون، آسفالت و حتی شکافتن صخره ها می تواند در مسیر فعالیت های انواع چکش تخریب قرار گیرد. مانند انواع چکش تخریب پی ام که با همین هدف ساخته و عرضه می شوند.

چکش تخریب آنکور 6 کیلویی

چکش برقی یک ابزار بسیار سنگین و قدرتمند است که همراه با تولید یک نیروی ضربه ای و با استفاده از یک مته ی سر تخت به راحتی در بطن هر سطح سختی نفوذ کرده و آن را تخریب خواهد کرد. از این رو این ابزار قدرتمند و بسیار سنگین که در عین کاربردی بودن می تواند بسیار خطرناک باشد، شرایط راه اندازی تا کارکرد ویژه ی خود را دارد و در استفاده از آن اصول ایمنی خاصی حاکم است. شاید جدا از رعایت اصول ایمنی یکی از نکات مثبت در این ابزار بهره مندی از امنیت کافی در طراحی می باشد. چکش تخریب پی ام به خوبی این شرایط را تامین می کند. به گونه ای که به یقین می توان چکش تخریب پی ام را به یکی از امن ترین ابزار ها در این دسته در نظر داشت.

یکی از عمده اهداف استفاده از انواع چکش تخریب می تواند در مراحل نصب درب و پنجره برای دیوار های بتنی باشد. یک دیوار بتنی آنقدر سخت است که به این راحتی همراه با چند ضربه پتک کنده نمی شود و از طرفی به جهت تمیز شدن نهایی کار نباید به ابعاد گسترده مورد تخریب قرار گیرد. چکش تخریب پی ام می تواند همراه با یک تخریب هدفمند به راحتی در مراحل نصب انواع درب و پنجره مورد استفاده قرار گیرد. از طرفی استفاده از انواع چکش تخریب فقط محدود به تخریب سازه های بتنی نمی باشد و می توان از این تجهیز به جهت تخریب انواع سازه با انواع ضخامت استفاده نمود. این ماجرا یکی از مهمترین فاکتور ها در کارایی چکش تخریب می باشد. چکش تخریب پی ام از جمله انواع است که می تواند در شرایط گوناگون مورد استفاده قرار گیرد.

آشنایی با چکش تخریب پی ام 

اگر به دنبال ابزار های برقی با کیفیت مطلوب در کنار قیمت مناسب هستید، محصولات برند آنکور می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. شرکت آنکور که تولید کننده ی ابزارآلات موتوری تحت برند آنکور می باشد، یک شرکت معتبر چینی است که همراه با استاندارد های روز دنیا، ابزار های خود را تولید می کند. این شرکت جا پای محکمی در بازار های اروپایی تا آمریکایی پیدا کرده است و در مسیر فتح این بازار ها، سری هم در بازار ابزارآلات ایران درآورده است.  آنکور در ایران از خدمات پس از فروش مطلوبی بهره مند است و در کیفیت محصولات می تواند رقیب جدی در مقابل برند های غربی باشد.

اگر چه برند آنکور در عرضه ی انواع ابزار های برقی، شارژی، بادی و حتی جوشی و برشی محصولات خودش را تولید می کند؛ اما در این مقاله قصد تشریح یکی از آشناترین محصولات این برند را داریم. چکش تخریب PM، تجهیزی است که می خواهیم اندکی بیشتر با آن آشنا شویم.

در نظر داشته باشید که برند معتبر و جهانی آنکور در ایران تحت عنوان برند PM عرضه می شود. برند PM از مسیر شرکت ایرانی وارد کننده ی محصولات آنکور آمده است. شرکتی که همراه با تخصص بالای خود در ارائه ی ابزار های موتوری در همکاری با برند آنکور وارد بازار های ایران شده است. برند آنکور فعالیت خود را از سال 1998 آغاز نموده است و چکش تخریب پی ام یکی از بهترین های این برند می باشد. آنکور در طراحی تا ساخت چکش تخریب پی ام نگاهی ویژه در تامین قدرت در کنار ایمنی مطلوب دارد.

تخریب با استفاده از چکش پی ام

از چکش تخریب خوب چه می دانید؟

به یقین می توان انواع چکش تخریب پی ام در مسیر بهترین های بازار داخل ایران قرار داد. چکش تخریبی با قیمت مطلوب در کنار قدرت و کیفیت بالا که به راحتی از پس تخریب هر سازه ای بر می آید؛ اما جدا از این مقوله و معرفی چکش تخریب پی ام، شاید آشنایی با  چکش تخریب خوب، ویژگی های حاکم بر آن و اصول شناسایی آنها می تواند برای شما مفید واقع شود.

ویژگی های موردتوجه هنگام خرید چکش تخریب:

  •         قدرت مطلوب: 

قدرت حرف اول را در کارایی چکش های تخریب می زند. چکشی که از قدرت کافی برخوردار نیست، طبعا نمی تواند تخریب مورد نظر شما را تامین سازد. البته مابین قدرت و ابعاد و در نهایت وزن چکش تناسبی همیشگی وجود دارد. چکش تخریب قدرتمندتر لزوما از ابعاد و وزن بالاتری بهره مند خواهد بود؛ اما برای تولید انواع چکش تخریب، استاندارد هایی لحاظ شده است، مثلا چکش تخریب 6 کیلویی. از این رو عموما تولیدکنندگان انواع چکش تخریب سعی در رعایت تمامی این استاندارد ها را دارند. از این بین در انواع چکش تخریب 6 کیلویی می توان به چکش تخریب 6 کیلویی آنکور در خانواده ی بزرگ چکش تخریب پی ام اشاره داشت.

نسبت توان به وزن ملاک کارایی و قدرت چکش خواهد بود. هر چه قدرت در وزن شش کیلو مقدار بالاتری باشد با چکش بهتری مواجه هستید. مانند چکش تخریب 6 کیلویی آنکور که می تواند قدرتی معادل 900 وات را تامین سازد. از طرفی قیمت هیلتی 6 کیلویی آنکور ارتباط تنگاتنگی با قدرت دارد. به گونه ای که قدرت عامل اصلی در تعیین قیمت هیلتی پی ام خواهد بود.

  •         ضربه در دقیقه: 

قدرت، در نهایت حرکت مته را تامین خواهد کرد. آن چیزی که می تواند کیفیت تخریب را افزایش دهد، تعداد ضربه در دقیقه خواهد بود. این عدد از نسبت سیستم مکانیکی تجهیز تولید شده است. یک ساختار چرخ دنده ای خاص، می تواند نیرو های گردش موتور را به ضربات فرکانس با قدرت بالا تبدیل سازد. ایجاد فرکانس بالا در کنار تامین قدرت لازم، شرط مطلوبی برای کیفیت چکش تخریب می باشد. در انواع چکش تخریب پی ام می توان شاهد ضربه در دقیقه ی موثری باشید. شاید انواع چکش تخریب پی ام بهترین های بازار در تامین این مشخصه نباشد. اما به یقین قیمت هیلتی آنکور در کنار این قدرت ضربه در دقیقه چیزی نیست که بشود به سادگی از کنار آن عبور کرد.

  •         طراحی ارگونومیک: 

کار با چکش تخریب ساده نیست. این تجهیز سنگین و قدرتمند در حین کارکرد می تواند ضربات سنگین برای اپراتور به همراه داشته باشد. در عین حال، سنگینی قابل توجه آن شرایط کارکرد را بسیار سخت خواهد کرد. طراحی ارگونومیک این تجهیز در سهولت استفاده از آن نقش پررنگی را بازی می کند. چکش تخریب پی ام در تامین یک شرایط ارگونومیک بسیار موفق بوده است.

چکش برقی 6 کیلویی پی ام

  •         خدمات پس از فروش: 

به آن دلیل که شرایط کار سختی بر فعالیت های چکش تخریب حاکم است، این ابزار باید از خدمات مطلوبی بهره مند باشد. به یقین می توانانواع چکش تخریب پی ام را در جمع بهترین های بازار در تامین خدمات پس از فروش قرار داد. چکش تخریب پی ام با در نظر گرفتن نیاز بازار در کنار شرایط کارکرد این تجهیز به خوبی در زمینه ی تامین قطعات کوشا بوده است.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5