خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

چکش تخریب 6.5 کیلویی نک مدل 9010DB

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
چکش تخریب 6.5 کیلویی نک مدل 9010DB
  • چکش تخریب 6.5 کیلویی نک مدل 9010DB
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

با چکش تخریب نک، دیوار ها تسلیم شما هستند

برای تخریب دیوار های بتنی چه ایده ای دارید؟ مثلا آیا به مانند ایام گذشته دست به کلنگ هستید و می خواهید قدرت بازوان خود را به چالش بکشید؟

خب، با این کار خیلی نمی توانید برای دیوار بتنی چالش ‌برانگیز باشید. چرا که آنها سرسخت تر از آن هستند که در مقابل تیشه تیز اما ضعیف کلنگ شما خم به ابرو آورند؛ اما اگر هوشمند باشید و با دست بالایی در کار همراه با یک چکش تخریب سنگین وزن به جان دیوار بتنی بیفتید، یقیناً در اندک زمانی آن را از بیخ و بن خراب می ‌کنید.

چکش تخریب کارش همین است و چکش تخریب نک یکی از بهترین ها در این عرصه می باشد.

چکش تخریب نک محصول برند نک از مردمان چینی زبان است. یک برند مطرح چینی در عرصه تولید تجهیزات موتوری ساختمانی که در جمع رقبای سرسخت جهانی حرف‌ هایی برای گفتن دارد.

چکش تخریب 6.5 کیلویی نک که هدف ما برای معرفی است، از یک طراحی کاملا ایده آل برای تامین حداکثر قدرت در حین کار برخوردار می باشد.

در واقع چکش تخریب نک با رویکرد تخصصی در امر تخریب طراحی شده است. رویکردی که می ‌خواهد حداکثر قدرت را در بهترین حالت ارگونومیک تامین کرده باشد.

در ادامه قصد داریم تا در بیانی کلی تمام جنبه های فنی تا طراحی و حتی عملکردی از این چکش تخریب قدرتمند را به چالش بکشیم و ببینیم نک برای خراب کردن دیوار های سرسخت بتنی تا چه اندازه هدفمند بوده است؟

چکش تخریب 6.5 کیلویی نک

چکش تخریب نک در یک نگاه

ایده طراحی چکش های تخریب اصولا شبیه به دریل های برقی است؛ اما در سایز های بزرگتر همراه با قدرت بالاتری هستند. در این بین نگاه کاربردی باعث شده تا در آنها شاهد حضور دسته ‌های کمکی باشیم.

مانند چکش تخریب نک که از یک وجه کاملا ایده آل برای ماندن در میان دستان اپراتور ها با شرایط تامین حداکثر قدرت در عین تسلط کامل بر ماشین طراحی شده است.

در طراحی چکش تخریب 6.5 کیلویی نک برای آنکه بتوان وجه قویتری از موتور را در نظر گرفت و در عین حال حضور موتور را مانعی برای عملکرد مطلوب دستگاه ندانست، موقعیت قرارگیری موتور در محور عمود با حرکت مته ها در کنار دسته دستگاه قرار گرفته است.

به این ترتیب طراح بتن کن نک توانسته است از موتوری قویتر با ظرفیت کاری بالاتر مادامی که هیچ مانعی در عملکرد دستگاه نداشته باشد، استفاده کند.

در مقابل موقعیت قرارگیری موتور که عمود بر محور مته ها می باشد، ضریب تعادل در حین کار را افزایش داده است. چرا که قدرت لرزشی موتور در حالتی عمود بر محور موتور قرار گرفته، تاثیر اندکی بر تعادل آن خواهد گذاشت.

بتن کن نک در مدل 6.5 کیلویی از منبع برقی با سطح ولتاژ 220 ولت شهری برای عملکرد مطلوب خود استفاده می ‌کند. از این رو به مراتب از مدل ‌های تغذیه بادی شرایط راه اندازی ساده تری خواهد داشت.

از طرفی در این بتن کن نک چندان نگرش کنترلی اعمال نشده است. چرا که شما قادر به تنظیم کنترل سرعت آن نیستید. یک کلید استارت نهایت ماجرایی است که در عملکرد کنترل چکش تخریب نک 6.5 کیلویی پیش ‌بینی شده است.

این چکش تخریب از سیستم گردش تک جهته بهره مند می باشد و در طراحی فاقد قفل سوییچ است. گویا در همین ابتدای امر قرار است با یک ابزار که محدودیت‌ هایی در طراحی دارد، مواجه باشیم؛ اما اشتباه نکنید!!

سادگی در طراحی مشخصه ابزار های سنگین، قدرتمند و البته کارآمد است. خصوصاً برای چکش تخریب نک که توانایی تامین قدرت تا حداکثر 1100 وات را دارد.

این همه گفتن از کلیات چکش تخریب 6.5 کیلویی نک دلیل کافی برای تحلیل توانمندی ‌های آن نمی شود.

باید برویم ببینیم که این چکش تخریب در مشخصه های فنی چه چیز هایی دارد؟ و چه امکاناتی را را همراه خود کرده است؟

مشخصه های فنی در آشنایی با چکش تخریب نک

در مواجهه با چکش تخریب نک سراغ ابزاری موتوری هستیم که در بطن خود میزبان یک موتور الکتریکی تکفاز با توان تامین قدرت 1100 وات می باشد. این میزان از قدرت کاملاً گویای سنگین کار بودن چکش تخریب مورد صحبت ما است.

1100 وات قدرت عدد کوچکی نیست، اما ملاک جدی هم برای مشخص کردن کارایی دستگاه نمی باشد. به هر حال قدرت بالای موتوری اولین وجه قابل توجه در تحلیل فنی چکش تخریب نک می باشد.

چکش تخریب 6.5 کیلویی نک مدل 9010DB

در ادامه متوجه هستیم که این ماشین در طراحی الگوی مکانیکی خود برای تبدیل قدرت گردشی موتور به یک قدرت ضربه ‌ای توان تامین نرخ ضربه 2900 بار در دقیقه را دارد.

این عدد معرفت تعداد ضربه ‌ای است که قرار است از جانب بتن کن نک متوجه هر سطح سخت برای تخریب شدن باشد. به این ترتیب این ابزار می تواند در هر دقیقه 2900 ضربه به هر سطح سختی وارد نماید.

اگر هر ضربه را در مقام یک کلنگ زنی خودمانی تجسم کنیم، این عدد مانند آن است که بخواهیم در هر دقیقه 2900 ضربه کلنگ بر پیکره دیوار های بتنی وارد کرده باشیم.

در ابتدای امر اندک اشاره ‌ای داشتیم که چکش تخریب نک از گونه‌ های تک جهت می ‌باشد. اصولاً دو جهت بودن چندان وجه کلیدی در کار انواع چکش تخریب محسوب نمی شود.

به هر حال این ابزار برای خراب کردن است و با همان تک جهت کار کردن می ‌تواند از پس وظایف خودش برآید. موضوعی که نمی ‌تواند در مقام یک نقطه منفی از عملکرد نهایی چکش تخریب نک مورد ارزیابی قرار گیرد.

در عین حال در امتداد این ویژگی اشاره کردیم که چکش تخریب نک از مدل 6.5 کیلیویی که هدف ما است، فاقد طراحی سیستم قفل سوییچ می باشد. این موضوع را دیگر نمی توانید در مقام یک ویژگی متفرقه و نه چندان با اهمیت در نظر داشته باشید.

حضور قفل سوییچ برای تداوم امنیت کاری دستگاه ها با احتمال خطرات بالا می باشد. وقتی قرار است یک ابزار قدرتمند مانند چکش تخریب نک تنها با یک کلید ساده توانایی فعالیت داشته باشد، مقوله امنیت در کار تحت تاثیر قرار گرفته است.

چرا که حضور قفل سوییچ مانع از کارکرد ساده تنها با یک کلید برای دستگاه خواهد شد. این موضوع باعث می ‌شود تا مانع از روشن شدن احتمالی دستگاه، کار توسط افراد ناآگاه و یا تحت بازی قرار گرفتن کودکان قرار گیرد.

به هر حال قفل سوییچ نمی گذارد تا هر کسی بتواند ابزار موتوری قدرتمند را راه ‌اندازی کند. امکانی که در طراحی بتن کن نک مورد توجه قرار نگرفته است.

از این ها گذشته، چکش تخریب نک از یک سه نظام با ویژگی ۵ شیار بهره مند می باشد. سه نظام‌ های ۵ شیاره مخصوص قرارگیری مته های ضخیم با قدرت ضربه زنی بالا هستند.

حضور چنین سه نظامی در مشخصه های فنی چکش تخریب نک از مدل 6.5 کیلویی معرف توانمندی ‌های بالای این ابزار در تامین قدرت کامل در تخریب است.

به هر صورت در نگاهی کلی با رویکرد تحلیلی بر مشخصه های فنی چکش تخریب نک، گویا با تجهیزی که وجه کاربردی بالایی دارد، مواجه هستیم.

این چکش تخریب قدرتمند است، نرخ ضربه بالایی تولید می کند و می تواند میزبان مته های بسیار بزرگ و قدرتمندی باشد؛ اما گویا در وجه امنیتی در کار چندان دست بالایی ندارد.

از نبود قفل سوییچ تا عدم توانایی در تامین حرکت های دو جهته همگی دلایل کافی برای داشتن انتقادی مختصر از جوانب امنیتی در کار با چکش تخریب نک می باشد.

سایر مشخصات کاربردی در چکش تخریب نک

-    تنها امکان استفاده به عنوان چکش تخریب، در طراحی بتن کن نک در نظر گرفته شده است. از این رو شما نمی توانید با این تجهیز به عنوان یک ابزار مانند دریل های بتن کن استفاده کنید.

-    چکش تخریب نک در مدل ‌های 6.5 کیلویی از طرح ساخت کاملاً ارگونومیکی بهره مند می باشد.

این موضوع در قرارگیری ایده ‌آل دسته ها در کنار یکدیگر همراه با حضور دستگیره های ضد لرزشی قابل توجه می باشد.

چکش تخریب برقی 6.5 کیلویی نک مدل 9010DB

-    عملکرد چکش تخریب نک از گونه‌ های ضربه ای با توان تامین 2900 ضربه در دقیقه است. از این رو قدرت کافی برای تخریب هر نوع دیوار بتن مسلح را دارد. نکته در قدرت 10 ژول به ازای هر ضربه در آن می باشد.

-    موتور در چکش تخریب نک با قدرتی فراتر از 1000 وات همراه است. این قدرت بالا در جمله مزیت ‌های قابل توجه برای طراحی بتن کن نک قرار خواهد گرفت.

-    در طراحی چکش تخریب نک از یک سیستم کلاج ایمنی استفاده شده است. این سیستم مانع از کارکرد مته در لحظه هایی است که فشاری بر سطح هیچ هدف تخریبی وارد نمی کند. در این حالت بدون آنکه نیازی به خاموش کردن چکش تخریب نک باشد، می توانید این ماشین قدرتمند را در حالت آماده به کار نگه دارید.

-    سه نظام قلم گیر این دستگاه از مدل‌ های ۵ شیار با طراحی SDS MAX است. از این رو قادر است تا حداکثر قدرت مته های سنگین وزن را نیز گرفته و با آنها کار کند.

-    در هنگام خرید این تجهیز یک عدد قلم نوک تیز و یک عدد قلم تخت به عنوان اقلام همراه عرضه می ‌شود.

تشریحی بر ایده طراحی چکش تخریب نک

نک طیف بزرگی از انواع چکش تخریب در وزن های متعدد را طراحی کرده است. لکن در مدل 6.5 کیلوگرمی آن طرح ساخت جالب توجهی وجود دارد. ایده حاکم در طراحی چکش تخریب 6.5 کیلویی نک مبتنی بر استقرار آن بر هر دو دست آن هم با ارتفاع بالا می باشد.

چرا که شما هر دو دست خود را در زیر دستگاه همراه با دستگیره های آن خواهید کرد. به این ترتیب چکش تخریب نک در مقابل شما و کاملاً مسلط در میان دستان شما قرار خواهد گرفت.

البته نک برای هر چه بهتر شدن تعادل در حین کار با این ابزار قدرتمند، سعی در ایجاد یک توازن وزنی داشته است.

از آنجا که نیاز داشته تا دستگیره دومی به عنوان عنصر کمکی همراه دستگاه کند و این دستگیره باید در موقعیت میانه از دستگاه قرار گیرد، طراحان در برند نک دست به کار شده و با جابجایی موقعیت استقرار موتور در قسمت رو به انتهای تجهیز سعی در ایجاد تعامل لازم داشته اند.

موتور الکتریکی به حالتی عمود از محور دستگاه مستقر شده و تحت تأثیر یک گیربکس کوچک با چرخ دنده های عمود بر هم قابلیت انتقال قدرت را تامین می نماید. به این ترتیب شاهد یک تعادل وزنی ایده آل در طراحی چکش تخریب نک هستیم.

این ایده تقریباً در طراحی بسیاری از چکش های تخریب متداول دیده می ‌شود؛ اما تقریباً هیچ کدام از آنها نخواسته ‌اند فاصله منطقی میان دستگیره کمکی تا سه نظام را اندکی بیشتر کرده، قدرت مانور بالاتری خلق کنند. ایده ای که در طراحی ارگونومیک چکش تخریب دیده می شود.

نک برای ایجاد این فاصله از حضور یک محور با استفاده از متریال آلومینیومی بهره مند می باشد.

جمع بندی خرید چکش تخریب نک مدل 9010DB

از نام چکش تخریب باید تنها انتظار قدرت بالا برای غلبه بر سرسختی سطوح بتنی را داشته باشیم.

واقعیت طراحی چکش تخریب بر این اصل استوار شده است. مانند چکش تخریب نک که با قدرت کوبش بالا کاملا هدفمند برای این منظور طراحی شده است.

پیکور 6.5 کیلویی نک

چکش تخریب نک با وزن 6.5 کیلویی آنچنان قدرتمند است که می تواند سطح انتظار بسیار بالاتری را از آن داشته باشیم.

لکن با حضور قدرت بالای موتوری شاهد چندان اعداد شگفت انگیزی در مقابل قیمت چکش تخریب نک نیستیم. قیمت چکش تخریب نک تحت تاثیر تولید آن در کارخانجات کشور چین، رنج معقولی را پیدا کرده است.

به هر صورت اگر شما بخواهید همین قدرت با چنین سطح کیفی را از جمع محصولات برند های مطرح مانند بوش، ماکیتا و... تهیه کنید، لاجرم باید مقدار هزینه قابل توجهی را متحمل شوید.

از این رو چکش تخریب یک ایده ‌آل مناسب برای آنها است که قصد انجام کار های متوسط اما پرفشار را دارند. چرا که این چکش تخریب در دسته سبک وزن ها قرار می گیرد.

از این رو نباید از آنها انتظار تخریب بسیار سریعی داشته باشید. با این همه چکش تخریب نک در دسته ماشین ‌آلات مطرح و البته کاربردی این روز های بازار شناخته می شود.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5