خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

چکش تخریب 6.5 کیلویی پوکا مدل 0810

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
چکش تخریب 6 کیلویی پوکا مدل 810
  • چکش تخریب 6 کیلویی پوکا مدل 810
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

هنر تخریب با چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰

برای تخریب کردن هم باید قاعده ‌مند باشید. اگر فکر می‌ کنید که می ‌توانید به مانند ایام گذشته متکی بر قدرت بازوان خود همراه با ابزارهای ساده ای مانند کلنگ و پتک و تیشه از پس تخریب سازه ها برآیید، قطعاً در مواجهه با دیوارهای بتنی به چالش سختی بر خواهید خورد.

برای تخریب کردن هم ابزارهای توانمند موتوریزه شده طراحی شده است. مانند چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰که یک نمونه خوش ساخت از چکش تخریب، با طراحی ارگونومیک مناسب است.

چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰

وظیفه چکش تخریب در شکستن دیوارها و ساختارهای بتنی است. وقتی صحبت از تخریب در میان است، الزاماً نابود کردن تمام سازه نمی ‌باشد؛ بلکه هر نوع اصلاح در ساختار مقدماتی سازه و یا تغییر در شرایط فعلی، مادامیکه همچنان اصل سازه پابرجا است را در زمره تخریب هدفمند قرار می ‌دهند. چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰یک ابزار تخصصی است که برای همین تخریب های هدفمند طراحی شده است.

فرض کنید که یک سازه بتنی در اختیار دارید و حالا قصد دارید که بخشی از این سازه را تغییر دهید. مثلاً سوراخ هایی در بطن دیوارها و دیگر اجزای سازه برای عبور انواع تاسیسات برقی و ساختمانی ایجاد کنید و یا اینکه قصد نصب درب و پنجره دارید.

شاید هم بخواهید با تغییر در ساختار بنا، فضاهای جدیدی را ایجاد کنید. با هر کدام از این ایده ‌ها که همراه باشید، در نهایت ملزم هستید که بخشی از ساختار آجری و یا بتنی بنا را حذف کنید. مادامیکه به هیچ حالت نباید حذف شما موجب آسیب دیدن دیگر بخش ‌های بنا باشد. در یک کلام باید مقدمات یک تخریب هدفمند را فراهم کنید.

حالا که با مفهوم تخریب هدفمند آشنا شدید، قاعدتاً به خوبی درک خواهید کرد که نمی توان به سادگی با استفاده از ابزارهای ساده دستی چنین مراحل اصلاحی در بطن ساختارهای بتنی را ایجاد کرد. انواع چکش تخریب برای تامین چنین نیازهایی ابداع شده اند. در این بین چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰یک نمونه کامل برای حضور در چنین اهدافی است.

دستگاه چکش تخریب، الگوی طراحی ساده ‌ای دارد. یک مته قلمی شکل که تحت یک ساز و کار مکانیکی تعریف شده در بطن دستگاه چکش تخریب قدرتی کوبنده پیدا کرده است. اگر این مته را با ضربات کوبنده و متوالی آن بر سطح دیوارهای بتنی و آجری بکوبانید، در اندک زمانی حجم بالایی از تخریب خواهید داشت.

انواع چکش تخریب را براساس وزنی که دارند دسته بندی می ‌کنند. وزن معرف قدرت تخریب دستگاه است. چرا که معیار قدرت موتوری، قدرت کوبش مته و ابعاد کلی دستگاه می باشد. از این رو تمامی چکش تخریب ها را در سه دسته بندی سبک وزن، میان وزن و سنگین وزن قرار می ‌دهند.

چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰از نمونه ‌های میان وزن محسوب می‌ شود. این چکش برقی پوکا با وزن 6.5 کیلویی در جمع نمونه هایی است که به راحتی قابلیت حمل و نقل دارند.

طراحی ارگونومیک همراه با قدرت بالا از مشخصه های اصلی در چکش تخریب 6.5 کیلویی پوکا می باشد. ابزاری که به راحتی می‌ تواند به عنوان یک ماشین تخریب همه کاره اما کوچک و توانمند در اختیار شما قرار بگیرد.

این همه مقدمه ‌ای است در باب ورود به بحث فنی برای بررسی هر چه دقیق تر چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰.اینکه این ماشین کوچک اما توانمند، چطور می تواند مسیری سریع، ساده اما قدرتمند را برای تخریب هدفمند سازه ‌های عمرانی تامین نماید.

چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰در یک نگاه

همان طور که قید کردیم، وزن ملاک جدی در تعیین جایگاه چکش تخریب است. با این رویکرد چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰در دسته میان رده های قدرتمند بازار قرار می گیرد. وزن این ابزار به گونه ‌ای تنظیم شده است که برای حمل شدن در دستان اپراتورها چندان زحمتی نداشته باشد و در عین حال قدرت کافی برای تامین تخریب های گسترده را تامین نماید.

چکش برقی پوکا مدل ۸۱۰

تمام ایده ها در طراحی تا نکات کاربردی برای پیکور پوکا مدل ۸۱۰ساده است. این دستگاه برای استفاده افراد غیرحرفه ‌ای نیز مناسب است. الگوهای ساده طراحی در کنار وزن مناسب باعث شده تا هر کسی بتواند به راحتی یکی از آنها را در دست گرفته، عملیات سنگین از تخریب را اجرایی کند.

در عین حال ایده ‌های کاربردی آن مناسب افراد حرفه ‌ای نیز می باشد. کافی است یک چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰را در دست بگیرید تا از خوش دستی آن لذت برده، حجم گسترده ‌ای از عملیات‌ های عمیق و حرفه ‌ای در تخریب را اجرایی کنید.

وجه برتری در طراحی پیکور پوکا مدل ۸۱۰،توانمندی بالای این محصول در تولید ضربات منظم و کاملاً قدرتمند است. بخش تولید ضربه در این دستگاه تحت تاثیر یک موتور قدرتمند 0.9 کیلوواتی آنچنان طراحی شده است تا بتواند ضربات را به شکل منظم با فاصله زمانی های کاملاً برابر تولید نماید. در عین حال هر ضربه آنچنان قدرتمند است که هر سطح سفت بتنی، سیمانی، گچی و حتی سنگی را بشکافد.

وزن تقریباً سبک، قدرت تقریباً بالا و طراحی کاملا ارگونومیک، چکش تخریب 6.5 کیلویی پوکا را برای حاضر شدن در فضاهای متوسط ساختمانی برای انجام عملیات ‌های میان‌ رده آماده کرده است.

این دستگاه به شکل تخصصی برای خراب کردن دیوارهای ساختمانی طراحی شده است. زیرا به راحتی در دستان اپراتورها قرار می ‌گیرد، قدرت مانور بالایی دارد و با طراحی جمع و جور می تواند ضربات کاملاً قدرتمندی را تولید کند. به این ترتیب چکش برقی پوکا در مدل 6.5 کیلویی مورد نظر ما قابلیت تخریب هر نوع دیواری را دارد.

تمام ایده ها در طراحی چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰، رسیدن به یک ابزار کاملا ارگونومیک برای کار کردن همه جور افرادی است. چه آنها که حرفه ای هستند و یا آنها که تازه کار بوده، قدم در مسیر حرفه ای شدن گذاشته اند و می توانند این چکش برقی پوکا را در دست گرفته، عملیات کاملی از تخریب ساختارهای ساختمانی را انجام بدهند.

پوکا برای تأمین این هدف طراحی ارگونومیکی را مد نظر قرار داده است. تا جاییکه از یک دسته کمکی در بدنه دستگاه چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰استفاده کرده است. این دسته کمکی که باعث تسلط هر چه بالاتر اپراتور به دستگاه است، با قابلیت گردش ۳۶۰درجه ای طراحی شده است.

کافی است با توجه به نوع فضای تخریبی و ایجاد سطح تسلط کافی دسته ‌های کمکی را بچرخانید تا در موقعیت مناسب برای تکمیل کار شما قرار بگیرد. دسته مذکور به راحتی قابلیت جابجا شدن در حول محور ۳۶۰درجه ای بدنه دستگاه را دارد. لذا اگر در حین کار با انواع شرایط تخریب در ارتفاع های گوناگون مواجه هستید، کافی است موقعیت قرارگیری دسته کمکی را تغییر دهید تا شرایط کاملا ایده ‌آل در تخریب سازه ساختمانی را تامین نمایید.

مشخصه های فنی چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰

چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰در دسته چکش های برقی قرار دارد که در حضور یک الکتروموتور تکفاز با ولتاژ ۲۲۰ولت کار می کند. لذا به راحتی می توانید این ابزار را در دست گرفته و در سطح فضاهای شهری استفاده کنید.

الکتروموتور تکفاز گنجانده شده در چکش برقی پوکا قابلیت تامین قدرت ۹۰۰وات را دارد. اگر چه قدرت این ماشین نتوانسته است در مرزهای یک کیلووات باشد؛ اما همین قدرت ۹۰۰واتی در یک الگوی مکانیکی تولید ضربه برتر می‌ تواند قابلیت ‌های کاملی برای تخریب انواع سازه های سبک عمرانی را تامین نماید.

نحوه دست گرفتن چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰

ساز و کار مکانیکی تولید ضربه در چکش تخریب 6.5 کیلویی پوکا به گونه ای طراحی شده است که می ‌تواند نرخ ضربه ۲۹۰۰بار در دقیقه را تأمین نماید. هر ضربه این چکش برقی پوکا قدرت بالایی دارد.

حال در نظر داشته باشید که می توانید این قدرت کوبنده را به ازای ۲۹۰۰بار در دقیقه داشته باشید. به یقین می توانید در اندک زمانی از پس تخریب قدرتمندترین ساختارهای بتنی برآیید. البته این چکش تخریب برقی پوکا قابلیت تنظیم سرعت در تولید نرخ ضربه را ندارد. شما در حین کار قابلیت تنظیم سرعت ندارید. کارکرد دستگاه در هر لحظه از کار با تأمین نرخ سرعت ۲۹۰۰بار در دقیقه می باشد.

شاید این عدم کنترل بر سرعت دستگاه چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰را بتوان به عنوان یک نقیصه یاد کرد؛ اما در نظر داشته باشید که در حین تخریب، شما نهایت قدرت را می خواهید. لذا کارکرد دستگاه با درصدی از قدرت حداکثری دستگاه چندان توجیهی ندارد.

با این رویکرد که باشید، چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰و یا جمع بزرگی از دیگر چکش تخریب ها که بدون حضور کنترل سرعت طراحی می ‌شوند، از طراحی معقول و توجیه پذیری برخوردار هستند.

الگوی تامین تا تبدیل قدرت در چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰متکی بر طراحی یک سیستم گیربکسی است که بر امتداد محور مته ها نصب شده است. موقعیت استقرار موتور الکتریکی دستگاه به شکل عمود بر محور کوبنده، درست در میانه چکش برقی پوکا است.

با تغییر موقعیت نصب موتور از امتداد محور مته ها به شکل عمودی در میانه دستگاه، باعث شده تا بتوان از موتور قوی تری که حجم بالاتری دارد بهره ‌مند باشیم و در عین حال وزن 6.5 کیلویی چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰به شکلی کاملاً متوازن توزیع شده باشد.

در نهایت این موقعیت قرارگیری موتور باعث تسلط بالاتر در حین کار با آن خواهد شد. جنبه های ارگونومیک در طراحی چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰باعث شده تا این طراحی مورد توجه قرار گیرد. به این ترتیب به طراح اجازه داده است تا با بهره مندی از یک سیستم شبه گیربکسی، تسلط بالاتری در تبدیل قدرت گردش موتور الکتریکی بر ضربات کوبنده و متوالی ایجاد نماید.

این همه را بگذارید در کنار سه نظام ششگوشی که برای چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰در نظر گرفته اند. طراحی سه نظام معرف قدرت کوبش در هر چکش تخریبی است. هر چه تعداد شیارها بیشتر باشد، قابلیت پذیرش مته های سنگین با قطرهای بالاتری فراهم است.

موضوعی که در طراحی چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰به وضوح قابل رویت است. چرا که در حضور سه نظام با طراحی شش گوشه قابلیت پذیرش مته هایی سنگین را برای چکش برقی پوکا فراهم کرده است.

در بحث فنی چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰که دقیق می ‌شویم، این ابزار را به نسبت، قدرتمند و در عین حال سخت کار می یابیم. چکش تخریب 6.5 کیلویی پوکا به هیچ حالت قابلیت انجام عملیات های سنگین در تخریب سازه های بتنی را ندارد؛ اما در انجام فعالیت ‌های سطح متوسط می تواند به عنوان یکی از نمونه ‌های مطرح و شناخته شده بازار معرفی شود.

چکش تخریب 6 کیلویی پوکا

طراحی ارگونومیک در چکش برقی پوکا مدل ۸۱۰

بحث فنی یک بخش ماجرا است، کارکرد ساده با قدرت مانور بالا بحث دیگری است. یک چکش تخریب قرار است تا در همراهی با دستان اپراتورها باشد. این ابزار قدرتمند و کوبنده که به راحتی سازه ‌های سرسخت بتنی را تخریب می ‌کند، مستعد ایجاد آسیب ‌های جدی برای اپراتورهای خود نیز می ‌باشد.

لذا طراحی چکش تخریب باید به گونه ‌ای باشد که دستگاه به راحتی و عاری از هر گونه فشار و یا ضربه خاصی در اختیار اپراتورها قرار گیرد.

در این صورت است که می توانیم کار کردن با این ماشین قدرتمند را امن و عاری از آسیب برای اپراتورها در نظر بگیریم. به این ترتیب توجه به طرح ساخت ارگونومیک برای هر مدل از چکش تخریب مورد توجه قرار می ‌گیرد.

در طراحی چکش تخریب 6.5 کیلویی پوکا هم شاهد توجه ویژه به تامین شرایط ارگونومیک هستیم. تا آنجا که باید این پیکور پوکا مدل ۸۱۰ را به عنوان یکی از خوش دست های بازار معرفی کنیم. طراحی ارگونومیک دستگاه از وزن 5.5 کیلویی آن شروع می ‌شود.

این دستگاه قدرت کوبش 6.5 کیلویی را دارد. در حالیکه وزن کلی آن تنها 5.5 کیلو می باشد. این برتری در تولید قدرت کوبش با طراحی مناسب بخش های مکانیکی آن است. در عین حال چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰طرح ساخت بسیار جمع و جور و کاملا مناسبی دارد. این دستگاه با ابعاد 9.5´23´42 سانتیمتری طراحی شده است که کاملاً خبر از یک ابزار کوبنده با طراحی جمع و جور خواهد داد.

اما وزن و طراحی دلیل بر ارگونومیک شدن یک ماشین دستی نخواهد شد. ارگونومیک شدن چیزی فراتر از سبک بودن و یا کوچک بودن دستگاه است. ارگونومیک بودن یعنی خوش دست شدن دستگاه. یعنی آنکه چکش تخریب با آن وزن بالا و قدرت خارق العاده به راحتی در اختیار شما باشد و سطح کنترل پذیری تا قدرت مانور بالایی را تامین نماید. ایده هایی که به نسبت می ‌توانید در طراحی کلی چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰شاهد آن باشید.

اولین نکته ارگونومیک که در چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰ به چشم می ‌آید، وزن متعادل آن است. سنگین ترین بخش هر چکش تخریب، موتور الکتریکی آن است. این موتور باید به گونه ‌ای جانمایی شده باشد که در حین کار باعث به هم خوردن تعادل اپراتورها نشود.

در طراحی چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰ موقعیت قرارگیری موتور در مرکز دستگاه است. به طوری که موقعیت قرارگیری آن به شکل عمود به نسبت از محور مته کوبنده دستگاه می باشد.

به این ترتیب موتور در مرکز ثقل دستگاه است و در تامین تعادل در حین کار با چکش برقی تاثیرگذار است. در عین حال باید نیم نگاهی هم بر طراحی دسته کمکی دستگاه داشته باشیم. موقعیت این دسته در بخش جلویی دستگاه می باشد. این دسته به شکل گردش آزاد ۳۶۰درجه ای طراحی شده است.

چکش تخریب 5/5 کیلویی پوکا (با 2عددقلم) مدل 810

چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰ با وزن 6.5 کیلویی قابلیت کوبش بر دیوارهای بتنی و در نهایت انجام تخریب در ارتفاع را دارد. وقتی قرار است چکش تخریبی را راهی ارتفاع کنیم، باید سطح تسلط مناسبی بر آن داشته باشیم. ممکن است بخواهیم تا چکش تخریب را در حالت های گوناگون و یا فرم های متنوع در اختیار بگیریم. حالت هایی که ممکن است در فضاهایی بسیار محدود و یا غیر متعارف تعریف شده باشند.

در تمام این حالت ها با یک فرم یکسان از عملیات تخریب سازه های بتنی مواجه نیستیم. اما در تمام این حالت ها باید سطح تسلط بالایی بر عملکرد چکش تخریب داشته باشیم. این دسته کمکی با قابلیت چرخش ۳۶۰درجه ای در تامین این تسلط بالا در حین کار بسیار تأثیرگذار است. کافی است موقعیت قرارگیری مته بر سازه بتنی را ارزیابی کنید تا با تنظیم درست دسته، بهترین حالت کار با چکش تخریب را ایجاد نمایید. دسته به راحتی قابلیت این را دارد که موقعیت نصب آن را تعویض نمایید.

با تمام این تفاصیل در کار با چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰ همراه ماشینی دستی هستیم که قدرت کوبنده خود را در بهترین حالت با قدرت مانور مناسبی در اختیار اپراتورهایش قرار می دهد. دستگاه خوش دستی که می تواند استانداردهای کافی در یک تجهیز ارگونومیک را پاس نماید.

توضیحات تکمیلی در بررسی فنی چکش برقی پوکا مدل ۸۱۰

  •         دستگاه چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰از یک کیف که از متریال بسیار مقاومی ساخته شده است، برخوردار است. چکش تخریب در حضور این کیف جمع و جور و مستحکم تبدیل به یک ابزار قابل حمل شدن خواهد شد.
  •         موتورهای الکتریکی تعریف شده در چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰از نوع موتور سیم پیچی شده هستند. لذا طرح ساخت آنها همراه با زغال هایی به جهت انتقال قدرت برق است. یک مجموعه زغال با کیفیت در جمع اقلام همراه دستگاه وجود دارد تا در صورت نیاز بتوانید عاری از دردسر شرایط راه اندازی دستگاه را در صورت خرابی و یا تمام شدن زغال مصرفی موتور تامین نمایید.
  •         دستگاه چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰با قابلیت کوبش های متوالی بر سطح سازه های بتنی طراحی شده است. از این رو از مته های تیز و یا قلمی شکل استفاده می ‌کند. یک قلم نوک تیز و یک قلم سرسخت به عنوان اقلام همراه در جمع تجهیزات تعریفی دستگاه چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰حضور دارند. البته شما در انتخاب قطر و یا طول قلم تا طرح آن مختار هستید و می‌ توانید با تنوع گسترده ‌ای در حین کار تخریب باشید.
  •         در طرح ساخت چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰از اورینگ های با کیفیت ژاپنی برای افزایش قدرت کوبش استفاده شده است. چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰از طرح سیلندر پیستونی در تامین قدرت کوبنده مته های خود استفاده می کند. در عین حال وقتی می ‌توان انتظار تامین قدرت بالایی را داشت که طرح انتقال قدرت سیلندر پیستونی در بهترین شرایط کارکرد حاضر باشد. بهره مندی از اورینگ های ژاپنی در بهبود سیستم انتقال قدرت چکش تخریب 6.5 کیلویی پوکا تاثیر چشمگیری گذاشته است. تا جاییکه شاهد راندمان تقریبا مناسبی در تبدیل قدرت موتور به ضربات کوبنده دستگاه هستیم.

چکش تخریب 5/5 کیلویی پوکا مدل 810

  •         در چکش تخریب پوکا از یک سیستم لرزش گیر با قابلیت سطح بالا در میرا ساختن ضربه های ناشی از کار در نظر گرفته شده است. همان طور که می دانید، قدرت ضربات کوبنده هر چکش تخریب به شکل بازگشتی در مسیر دستگاه و در نهایت دستان اپراتورها می باشد. در این حالت بهره مندی از یک سیستم لرزش گیر قدرتمند و حساب شده است که می ‌تواند از دستان اپراتورها در مقابل این ضربات کوبنده حفاظت کند. در چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰ضریب میرا سازی ضربات بازگشتی سطح بالایی دارد.

نگاهی بر ماهیت طراحی چکش تخریب با کارایی پیکورها

چکش های تخریب تنها با هدف خراب کردن هدفمند ساختارهای عمرانی تهیه شده اند. گاهی آنقدر قدرتمند هستند که می ‌توانند یک سازه بتنی را از ریشه تخریب کنند. گاهی هم در حد و اندازه های یک بتن کن ساده تنها برای ایجاد حفره هایی در دل دیوارهای ساختمانی طراحی شده اند.

چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰یک پیکور میان رده است. از این ‌رو باید از این ماشین انتظارات کارکرد یک پیکور کوچک را داشته باشید. در این بین باید تفاوت های طراحی تا کاربرد چکش های تخریب بتن کن تا هیلتی ها را درک کنید تا بهتر بتوانید قاعده طراحی شده برای چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰را مطرح سازیم.

بتن کن ها به مانند دریل های بزرگ جثه و قدرتمندی هستند که می‌ توانند حفره های عمیقی در بطن دیوارهای سرسخت بتنی ایجاد کنند. ماهیت طراحی یک بتن کن در تولید حرکت گردشی قدرتمندی است که از طریق یک مته بزرگ و فولادی هدایت خواهد شد تا با نفوذ در اعماق بتن، سوراخ هایی هدفمند را در بطن آنها ایجاد کند. برخی از بتن کن ها قابلیت تولید ضربه دارند؛ اما اصل الگوی طراحی آنها در تولید حرکت های گردشی است.

لکن در طراحی انواع پیکور هدف در تولید ضربات کوبنده و قدرتمندی است. پیکورها مجهز به مته های قلمی شکل با نوک های پهن و تیزی هستند. قدرت موتوری در این ماشین طی یک ساز و کار مکانیکی سیلندر پیستونی تبدیل به یک حرکت ضربه ای بسیار قدرتمند خواهد شد. هر چه قدرت موتور بالاتر باشد، طبیعتا ضربات قدرتمندتری حاصل می‌ شود. سرعت بالاتر موتور نیز می ‌تواند توان تولید ضربات مخرب در طراحی پیکورها را بیشتر کند.

عموم پیکورها بزرگ جثه و سنگین وزن هستند. این تجهیزات ساخته می ‌شوند تا سازه های بزرگ و مستحکم بتنی را با ضربات متوالی پتک مانند خود در هم بکوبند. یک پیکور حرفه ‌ای آنقدر بزرگ و قدرتمند است که قاعدتاً نمی ‌توان آنها را به شکل دستی راه اندازی کرد؛ بلکه باید در استفاده از ماشین ‌آلات، قدرت بالای تخریبی آنها را هدایت نمود.

در این بین برخی از پیکورها را به مانند پیکور پوکا مدل ۸۱۰سبک وزن طراحی کرده اند تا به راحتی در اختیار اپراتورها قرار بگیرد و قابلیت تامین ضربات کوبنده در حجم کم از تخریب سازه های عمرانی را تامین نماید. لذا وقتی یک پیکور پوکا مدل ۸۱۰را در اختیار دارید، قرار است از ضربات کوبنده آنها استفاده کنید تا در تخریب عمده سازه های بتنی توانمند باشید.

در این بین قطعا متوجه هستید که چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰به مانند تمام پیکورها، دستگاه به غایت قدرتمند و مخربی است که در صورت استفاده نادرست می ‌تواند بسیار خطرناک باشد.

کار کردن با چکش های تخریب در مدل های پیکور قاعده خاص خودشان را دارند. این دستگاه ‌ها، قدرتمند و در عین حال خطرآفرین هستند. پس باید قبل از هر اقدامی سطح آگاهی کافی تا مهارت های لازم از اصول اولیه در کار با انواع پیکور را یاد گرفته باشید.

چکش تخریب 6 کیلویی پوکار

دستورالعمل‌ های کلیدی در حین کار با چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰

چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰به مانند تمام پیکورها، تنها یک وظیفه را دنبال می ‌کند. اینکه مته های بزرگ و فولادین خود را بر سطح سخت دیوارهای بتنی و یا آجری نشانده، در حین ایجاد ضربات کوبنده، باعث تخریب گسترده آنها شود. اما کار با این ماشین قدرتمند نیاز به مقدماتی دارد که تماماً شبیه به دیگر پیکورها عمومیت دارد. نکات کلیدی و ضروری ای مانند:

  •      رعایت نکات ایمنی اولین و اصلی ترین جنبه کلیدی در کار با چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰می باشد. لازمه تامین امنیت، آموزش کار با این دستگاه توانمند است. در کار با چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰هرگز وزن کم آن به نسبت دیگر پیکورها را ساده نپندارید. متاسفانه برخی از اپراتورها نسبت به قدرت پیکورهای کوچک کم اهمال هستند. از این رو گاها در مجهز شدن به وسایل و تجهیزات حفاظتی کوتاهی می ‌کنند. در کار با چکش تخریب 6.5 کیلویی پوکا باید به مانند هر نوع پیکور دیگری مجهز به انواع تجهیزات حفاظتی اعم از دستکش، کفش ایمنی، کلاه ایمنی، عینک، ماسک و لباس مناسب باشید.
  •      امنیت و تخریب در کار با پیکورها زمانی حاصل می ‌شود که آنها را تحت فشار بالایی به کار اندازید. این دستگاه ‌ها باید به شکل کاملاً مسلطی در اختیار شما باشند و با تمام قوایی که دارید، مته های کوبنده آنها را بر سطح دیوارهای بتنی فشار آورید. این فشار باعث می شود تا سر مته کوبنده در حین کار سر نخورده، در عین حال میزان تسلط شما افزایش پیدا می‌ کند. اهمیت این موضوع در کار با پیکورهای کوچکی مانند چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰دو چندان می ‌شود. زیرا این پیکورهای سبک وزن را می توان در ارتفاع استفاده کرد. در این حالت تسلط بالا در حین کار اهمیت بسیار بالایی دارد. هر گونه سر خوردن سر مته کوبنده پیکور مانند چکش برقی پوکا مدل ۸۱۰،آن هم در ارتفاع، مستعد سقوط دستگاه از میان دستان شما می باشد که قاعدتاً بسیار خطرناک است.
  •      کار با پیکورهایی که قابلیت تخریب دیوارهای بتنی را دارند، اندکی حرفه ای تر از نمونه های سنگین وزن زمین کوب است. تخریب یک دیوار بتنی نیاز به کسب مهارت کافی دارد تا اصول ضربه زنی با تغییر جهت مته پیکور را یاد گرفته باشید. پیکور پوکا مدل ۸۱۰یکی از همین مدل های توانمند در تخریب دیوارهای بتنی است که در کار با آن باید سطح مهارت کافی برای ایجاد جهات مختلف پیکور را کسب کرده باشید.
  •      دستگاه چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰،یک دستگاه قدرتمند تخریبی است. دستگاهی که در عین قدرتمند بودن، خود نیز تحت تاثیر آن قرار دارد. لذا ممکن است که از قطعات شکسته، شل شده و یا معیوب برخوردار باشد. توجه داشته باشید که هرگز از یک پیکور خراب با قطعات معیوب استفاده نکنید. در صورت چک کردن دستگاه قبل از آغاز به عملیات، لازم است تا هر گونه قطعه معیوب را تعویض نمایید.
  •      چکش برقی پوکا از قدرت الکتریکی در تامین کوبش مته خود استفاده می کند. موتور تکفاز تعریف شده در این دستگاه، جریان کشی قابل توجهی دارد. این دستگاه می تواند مستعد برق ‌گرفتگی نیز باشد. لذا در هر حال از عایق بودن کامل دسته ‌های آن اطمینان کافی داشته باشید. هر دو دسته اصلی و کمکی در طرح ساخت چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰کاملا عایق هستند.

چکش 810 پوکا برقی

  •      از چکش تخریب 6.5 کیلویی پوکا برای انجام عملیات هایی که در حد توان این دستگاه است، استفاده کنید. پیکور پوکا مدل ۸۱۰قابلیت تخریب متوسطی دارد. این دستگاه به هیچ حالت ظرفیت تخریب ‌های گسترده را ندارد.

جمع بندی خرید چکش 810 پوکا:

تخریب، بخشی از ساخت و سازهای امروزی است. برای تکمیل سازه های عمرانی باید بخش ‌هایی از آن را تخریب کنید تا بتوانید انواع تاسیسات و یا درب و پنجره ها را نصب کنید. در عین حال حذف سازه های قدیمی و ایجاد هر گونه تغییر در بنا نیاز به تخریب کردن دارد. البته در اکثر این خراب کردن ها باید بتوانید نظمی را رعایت کنید. تخریبی که تنها برای تامین یک هدف انجام می ‌شود و باعث آسیب دیدن بخش ‌های دیگر بنا نخواهد شد. انواع چکش تخریب برای رسیدن به چنین خراب کردن های هدفمندی بهترین هستند.

در این بین چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰با وزن 6.5 کیلویی و قدرت ۹۰۰واتی، یک مدل پایه در جمع پیکورها می باشد. نمونه تقریباً سبک وزنی که به راحتی و با سطح تسلط بالا در میان دستان اپراتورها جای خواهد گرفت تا با قدرتی مناسب قابلیت تخریب عموم سازه ‌های متداول مسکونی را داشته باشد.

البته در کنار تمام بحث های فنی که مفصل مطرح کردیم، شرایط اقتصادی نیز در انتخاب یک دستگاه پیکور تأثیرگذار است. پیکورها در جمع گرانترین ابزارهای موتوری قرار دارند. از این رو نمی ‌توان به این راحتی از کنار قیمت آنها در هنگام خرید عبور کرد. لیست قیمت چکش تخریب پوکا در سطوح میانی بازار است. در لیست قیمت چکش تخریب پوکا شاهد ابزارهای موتوری توانمندی هستیم که با رنج قیمتی مناسبی عرضه می شوند. مانند قیمت پیکور پوکا مدل ۸۱۰که به نسبت امکانات تا قدرت تخریبی، کاملاً اقتصادی خواهد شد.

قیمت پیکور ۸۱۰ پوکا در رنج مدل های میان رده بازار قرار می ‌گیرد. البته این میان رده گی برای تعیین قیمت پیکور ۸۱۰ پوکا باعث نمی ‌شود تا نسبت به سطح توانمندی های آن کم توجه باشیم. به هر صورت وقتی یک چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰را انتخاب کرده اید، مطمئن باشید که ابزار موتوری قدرتمند و خوش دستی را برداشته اید که می ‌تواند سطح متوسطی از عملیات ‌های تخریب را به انجام رساند.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5