خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

کمپکتور دستی بریکر (Breaker)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
کمپکتور صفحه ای بنزینی برند بریکر
  • کمپکتور صفحه ای بنزینی برند بریکر
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

تحلیلی فنی بر انواع کمپکتور دستی بریکر

خاک زیر پای ساختمان ها را باید بکوبانید تا بتوانید سازه هایی مستحکم، ماندگار و مطمئن را بسازید. ساختمان های مدرن امروزی رو به آسمان هستند و برای آنکه در این دست اندازی در آسمان بهترین باشند، باید از استحکام خاک زیر پایشان مطمئن شوند.

عملیات زیر سازی بناهای عمرانی شامل طیف بزرگی از مراحل همراه کار با انواع ماشین آلات می باشد. قطعاً کمپکتور ها از مهمترین ماشین آلات در آماده سازی خاک قبل از آغاز عملیات ساخت و ساز است. لذا درک و شناخت فنی و کاربردی از این تجهیز جنبه ‌های مهم و کلیدی دارد. در این بین همراه با این مقاله قصد آشنایی با کمپکتور دستی بریکر را داریم.

کمپکتور صفحه ای بریکر

کمپکتور دستی بریکر محصول برند ایتالیایی است. یک ماشین توانمند که در کوباندن سطح وسیعی از خاک سازه های عمرانی توانمند است و در عین حال می تواند لایه های عمیقی از خاک را فشرده سازد. کمپکتور دستی بریکر در مدل ‌های صفحه ‌ای عرضه شده است. به طور کلی انواع کمپکتورها را در دو تیپ صفحه ‌ای و قورباغه ای عرضه می ‌کنند. مدل‌ های صفحه ای برای حضور در فضاهای بزرگ با قدرت کوبش بالاتر مورد توجه قرار دارند. کمپکتور صفحه ای بریکر یک نمونه توانمند است که در حضور موتورهای بنزینی قدرت کافی در خلق نیروی مکانیکی لازم برای کوبش خاک را تامین می ‌کند. در این بین ابعاد صفحه و متریال ساخت آن در کمپکتور صفحه ای بریکر وجه برتری آن است. چرا که قابلیت کاملاً قدرتمندی برای حضور در سطح وسیع با عملیات ‌های پیچیده در کوبش خاک دارد.

به یقین برای احداث هر نوع سازه عمرانی نیاز به اصلاح فرم خاک داریم. از پیاده روی ساده در معابر شهری تا احداث برج های بلند مسکونی و حتی سازه‌ های عظیم الجثه صنعتی، این سطح زمین است که باید محل استقرار سازه باشد. اگر این زمین استحکام کافی را نداشته باشد، از لایه ‌های نرم و رسی برخوردار باشد و یا به هر دلیلی مستعد نشست خاک باشد، یقینا در گذر زمان شرایط نابهنجاری را برای سازه عمرانی به وجود می آورد. چون این زمین نامطمئن قابلیت کافی در تحمل وزن بالای سازه های عمرانی را ندارد.

به یقین حتی برای یکبار هم که شده باشد، غلتک های بزرگ در انواع عملیات های راهسازی را دیده ‌اید. آنها برای کوبش خاک طراحی شده اند. همین وظیفه را برای دستگاه هایی مانند کمپکتور دستی در نظر گرفته ‌اند. مکانیزم تمام تجهیزات کوبش خاک تقریبا یکسان است. اینکه قرار است با اعمال فشار حداکثری لایه‌ های متخلخل خاک را در هم شکسته تا در نهایت آن را به حداکثر شرایط ممکن فشرده سازی کنیم. حال ممکن است با وزن بالای یک غلطک راه سازی این فشرده سازی خاک را انجام دهیم و یا اینکه همراه با ضربات کوبنده کمپکتور دستی لایه‌ های خاک را فشرده سازی کنیم.

در نهایت خاک زیر پای سازه ‌های عمرانی زمانی مناسب است که به طور کامل کوبیده شده باشند. اما از هر نوع تجهیز فشرده ساز خاک نمی توانیم در هر نوع فضایی استفاده کنیم. غلطک های راه سازی به یقین بهترین در کوبش خاک هستند.

لکن فضای بزرگی را برای انجام عملیات خود می خواهند. در حالیکه برای اکثر پروژه ‌های عمرانی چنین فضاهای بزرگی در دسترس نمی باشد. برای کوبش خاک در فضاهای کوچک مانند زمین های ساختمان سازی، محوطه های شهری، پیاده ‌روها، حیاط منازل و... باید از کوبنده کوچکتری مانند کمپکتور دستی بهره مند باشید.

در این بین کمپکتور دستی بریکر می ‌تواند وجه مطمئنی از کوبش خاک در فضاهای محدود را تامین نماید.

نگاهی کلی بر کمپکتور صفحه ‌ای بریکر

کمپکتور دستی از مدل ‌های صفحه ‌ای بسیار متداول تر از نمونه های قورباغه ای هستند. این دستگاه ‌ها با تعریف صفحه ‌های بزرگ فولادی که تحت تاثیر قدرت موتورهای بنزینی قابلیت کوبش دارند، عملیات فشرده سازی خاک را انجام می ‌دهند.

برند بریکر که محصول توانمندی از کشور ایتالیا است، کمپکتور دستی خود را در انواع گوناگون با تعریف صفحه های فولادی در سایزهای گوناگون طراحی کرده است. به این ترتیب قابلیت کامل در پوشش تمام نیازهای کوبش خاک برای انواع عملیات های ساخت و ساز را دارد.

از کمپکتور صفحه ای بریکر می توانید در طیف کاملی از عملیات ‌های عمرانی اعم از پروژه های ساختمان سازی، محوطه سازی ها، پیاده رو سازی و تکمیل ساخت و ساز فضاهای صنعتی استفاده کنید.

کمپکتور صفحه ای بریکر ایتالیا

کمپکتور دستی بریکر محصول برند بریکر ساخت کشور ایتالیا می باشد. کمپانی بریکر از سال ۱۹۸۲ در شهر مدونا ایتالیا فعالیت صنعتی خود را آغاز کرده است. رویکرد کمپانی بریکر از همان ابتدای امر برای طراحی تا تولید انواع ماشین آلات ساختمان سازی بوده است.

به طوری که خیلی سریع توانست به عنوان یکی از برندهای مطرح جهانی در زمینه طراحی تا تولید انواع ماشین آلات ساختمانی شناخته شود. چکش برقی های تولید شده توسط برند بریکر در حال حاضر به عنوان نمونه های مطرح و بسیار خوش ساخت بازارهای جهانی شناخته می شوند.

البته تنها هنر کمپانی بریکر در تولید چکش های برقی نیست. این کمپانی در طراحی و تولید هر نوع ماشین آلات ساختمانی اعم از کاترهای آسفالت بر، انواع دریل ها، چکش های تخریب، موتور برق، سنگ فرز و... بسیار توانمند است.

در این بین با طراحی و تولید کمپکتور دستی یکی از بهترین های بازار را عرضه کرده است. کمپکتور دستی بریکر فرم جمع و جور، ظاهری خوش ساخت، متریالی با کیفیت و قدرت کافی دارد.  تجهیزی که می تواند با اطمینان بالا برای کوبش هر نوع خاک در عملیات های متنوع ساخت و ساز مورد استفاده قرار بگیرد.

در حال حاضر کمپانی بریکر، مدل های متنوعی از کمپکتور دستی عرضه می‌ کند. در ادامه قصد مطرح کردن جزئیات فنی هر یک از این مدل ها را داریم. اما قبل از آن بهتر است نیم نگاهی بر مکانیزم فنی تا کارایی کمپکتور صفحه ‌ای داشته باشیم.

اینکه از لحاظ فنی قرار است در باب چه نوع ماشین ساختمان سازی صحبت کنیم. قطعاً حضور یک نگرش فنی، ما را در انتخاب بهتر از میان مدل های متنوع کمپکتور دستی بریکر یاری می رساند.

کمپکتور صفحه ای چگونه ماشینی است؟

همه مکانیزم مکانیکی تعریف شده در دستگاه کمپکتور دستی از مدل ‌های صفحه ‌ای برای خلق ضربات کوبنده بر سطح خاک می باشد. به طوری که تحت تاثیر قدرت کوبش این ضربات، لایه های متخلخل خاک در هم شکسته، کاملاً فشرده شوند.

خاکی که کاملاً فشرده شده است، دیگر تحت هیچ حالتی نشست پیدا نمی ‌کند. لذا برای حضور انواع سازه های عمرانی با هر حجم و وزنی مناسب هستند. اما برای کوبش خاک چه پیشنهادی را مطرح می ‌کنید؟

در ایده ساخت کمپکتور دستی از مدل‌ های صفحه ای، کوبیدن خاک در حضور یک صفحه فولادی را مطرح کرده ‌اند. به این ترتیب که به وسیله یک صفحه فولادین سنگین وزن که به شکل متوالی بر سطح خاک کوبیده می شود، آن را فشرده می سازند.

لذا هر دستگاه کمپکتور دستی از مدل ‌های صفحه ای فرم ساخت یکسانی دارد. این دستگاه از کنار هم قرار گرفتن صفحه فولادی بزرگی در کنار موتورهای بنزینی ساخته می شود.

موتورهای بنزینی قدرت بالایی را تولید می ‌کنند و این قدرت از طریق یک مکانیزم مکانیکی که متکی بر الگوی تولید ضربه از طریق نیروی گریز از مرکز است، تبدیل به حرکت فرکانسی شده، قابلیت جابجایی صفحه فولادین سنگین وزن را پیدا می ‌کند.

در این حرکت متوالی، جابجایی صفحه فولادین همراه با یک بازگشت ضربه گونه با قدرت بالایی است. از آنجا که صفحه فولادین در تماس با سطح زمین قرار دارد، این بازگشت ضربه گونه و ناگهانی باعث کوبیده شدن خاک می شود. توالی این ضربات به مدت طولانی، خاک را به حداکثر شرایط ممکن، فشرده سازی خواهد کرد.

کمپکتور دستی بریکر

الگوی طراحی صفحه فولادین در کارایی و قابلیت کوبش کمپکتور دستی بسیار اهمیت دارد. در محصولات برند ایتالیایی همراه با طراحی مدل های متنوع از کمپکتور دستی بریکر شاهد طیف کاملی هستیم که از صفحه ‌های فولادین سرسخت و قدرتمندی در طراحی آنها استفاده شده است.

صفحات فولادی کمپکتور دستی بریکر کاملاً ضد زنگ هستند و در مقابل کوبش سطح خاک تحت تاثیر حضور قلوه سنگ ها، خراش بر نمی دارند. به هر صورت تمام ماهیت طراحی و قابلیت کاری هر کمپکتور صفحه ای در استحکام صفحه فولادین آن است. نکته ‌ای که به کمال برای مدل های طراحی شده از کمپکتور دستی بریکر مشاهده می ‌شود. مدل های مطرح شده برای کمپکتور دستی بریکر به قرار زیر هستند.

انواع مدل های کمپکتور دستی بریکر:

کمپکتور دستی بریکر مدل CP-40-02:

این مدل کوچکترین سایزها در انواع مدل های طراحی شده از کمپکتور دستی بریکر است. مدل مذکور در ابعاد 50´53 سانتیمتری طراحی شده است و می تواند با سرعت ۲۰ متر در دقیقه حرکت کند. دستگاه مذکور دارای وزن ۸۳ کیلوگرمی است و با شرایط تأمین فرکانس ضربه ای ۸۰هرتز قابلیت کوبش خاک تا عمق ۲۰ سانتیمتری را دارد. این مدل از کمپکتور دستی بریکر با شرایط تامین قدرت KP۱۳۰۰ برای تامین نیروی گریز از مرکز طراحی شده است.

  کمپکتور دستی بریکر مدل BK-80-02:

یکی از مدل های پایه با عملکرد متوسط در سطح محصولات برند ایتالیایی است. این مدل از کمپکتور صفحه ای بریکر در وزن ۹۸ کیلوگرمی با ابعاد 47´62 سانتیمتری طراحی شده است.

برای تامین قدرت کوبش این مدل از کمپکتور صفحه ای بریکر از یک موتور بنزینی تک سیلندر قدرتمند استفاده شده است تا شرایط حرکت ۲۵ متر در دقیقه را داشته باشد و در عین حال همراه با کوبش‌ هایی در فرکانس ۹۶ هرتزی قابلیت فشرده سازی خاک تا عمق ۳۵ سانتیمتری را داشته باشد. مقدار نیروی گریز از مرکز تامین شده در این مدل برابر با KP۱۹۰۰ می باشد.

  کمپکتور دستی بریکر مدل BK-140-09:

یکی دیگر از مدل های پایه با عملکرد قابل قبول و متوسط از طرح ساخت کمپکتور دستی بریکر، مدل BK-140-09 است. این مدل با سایز متوسط 50´62 سانتیمتری طراحی شده است. از قابلیت سرعت تا ۳۰ متر بر دقیقه برخوردار است و می ‌تواند تا عمق ۴۰ سانتیمتری از خاک را فشرده سازی کند.

برای تامین این قدرت در کمپکتور دستی مذکور از یک موتور دیزلی با توان تولید قدرت 4.8 اسب بخار استفاده شده است. کمپکتور دستی مذکور با وزن ۱۴۰ کیلوگرمی قابلیت کار کمپکت در فرکانس ۸0هرتز را دارد. مقدار قدرت نیروی گریز از مرکز تامین شده در این مدل برابر با KP۲۴۰۰ می باشد.

با توجه به عملکرد تقریباً خوب و قدرتمند، قیمت کمپکتور دستی بریکر در مدل مذکور شرایط بسیار مناسبی دارد. کمپکتور دستی بریکر مدل BK-140-09 از مدل های محبوب است. تا جاییکه شاهد بازخورد خوبی از بازار در خرید کمپکتور دستی مذکور دیده می شود. برای تامین نیازهای متوسط از سطح عملیات کوبش خاک، تهیه این مدل کاملا ایده آل و حرفه ‌ای است.

کمپکتور صفحه ای سنگین بریکر

کمپکتور دستی بریکر مدل BK60:

یکی از مدل ‌های سبک وزن با قدرت مانور بالا در جمع محصولات برند ایتالیایی است. این کمپکتور دستی از ابعاد تقریبا کوچکی در حدود 47´46 سانتیمتری برخوردار است و در چنین حجم اندکی بسیار سبک با وزنی در حدود ۷۲ کیلوگرم می باشد.

کمپکتور مذکور قابلیت حرکت بر سطح خاک با سرعت ۲۰ متر بر دقیقه را دارد و می ‌تواند با تامین قدرت گریز از مرکز در اندازه ‌های KP۹۷۰، عمق ۲۰ سانتیمتری از خاک را تحت فشرده سازی قرار دهد.

برای عملکرد این کمپکتور دستی از یک موتور بنزینی دو زمانه با قدرت 5.3 کیلووات استفاده شده است. در لیست قیمت کمپکتور بریکر، این مدل جایگاه بسیار مناسبی دارد. البته قابلیت کوبش محدود آن را نمی توان در سطح عملیات ‌های فوق حرفه ‌ای به کار برد.

اما از حجم کوچک با قدرت مانور بالای آن می ‌توان در سطح عملیات های کوچک با فضاهای محدود استفاده کرد. در حال حاضر خرید کمپکتور دستی از مدل های کوچک بسیار مورد توجه است. لذا این طرح می ‌تواند جنبه ‌های حرفه‌ ای را تأمین نماید.

  کمپکتور دستی بریکر BK50-20:

این نمونه یکی دیگر از مدل های کوچک با قابلیت مانور بالا در جمع محصولات بریکر است. مدل مذکور تنها با ابعاد 47´46 سانتیمتری طراحی شده است و از وزنی در حدود ۷۲ کیلوگرم بهره مند می باشد. به مانند مدل قبلی، این ابعاد و وزن خبر از یک کمپکتور دستی کوچک جثه می‌ دهد. در عین حال کمپکتور دستی مذکور با قابلیت حرکت در سرعت ۲۰ متر بر دقیقه طراحی شده است و تا عمق ۱۸ سانتیمتری از خاک را تحت کوبش قرار می ‌دهد.

برای تامین قدرت در این مدل، از یک موتور بنزینی دو سیلندر توانمند با ظرفیت 5.2 کیلوواتی استفاده شده است تا بتواند قدرت KP۹۷۰ را برای نیروی گریز از مرکز تامین نماید. این مدل نیز با توجه به حجم و وزن کم در کنار قدرت مانور بالا بسیار مورد توجه قرار دارد. البته در بحث قیمت کمپکتور دستی بریکر، مدل مذکور از ارزانترین ها است. در عین حال چندان نمی ‌توانید بر قدرت کوبش تقریباً ضعیف آن اتکا کنید.

کمپکتور دستی بریکر مدل BK70:

یک کمپکتور خوش ساخت با قابلیت عملیاتی شدن بالا که برای حضور در هر فضای ساخت و سازی طراحی شده است. کمپکتور دستی بریکر مدل BK70 به یقین از پس کوبش انواع عملیات های حرفه ‌ای بر می آید.

این مدل از سایزی میانه در ابعاد 55´50 سانتیمتری برخوردار است و در حضور موتور با قابلیت تامین قدرت 5.2 کیلوواتی ظرفیت تامین قدرت KP۱۱۰۰ برای نیروی گریز از مرکز را دارد. کمپکتور دستی مذکور می ‌تواند تا عمق ۲۰ سانتیمتر از خاک را فشرده سازد و در عین حال با سرعت ۲۰ متر در دقیقه بر سطح زمین حرکت کند.

  کمپکتور دستی بریکر مدل BK110:

قدرتمندترین و در عین حال حرفه ای ترین مدل از جمع انواع کمپکتور دستی بریکر را باید در طرح ساخت نمونه BK110 جستجو کنید. یک کمپکتور قدرتمند با توان تامین قدرت KP۲۱۰۰ در نیروی گریز از مرکز.

البته برای تامین این قدرت از یک موتور بنزینی دو سیلندر با قدرت 5.2 کیلوواتی استفاده می ‌کند. این مدل با حداکثر سرعت ۳۰ متر بر دقیقه قابلیت جابجا شدن دارد و در عین حال می ‌تواند سطح خاک را تا عمق ۳۵ سانتیمتری همراه با فرکانس ۹۶هرتز بکوباند. مدل مذکور با وزن ۱۱۰۰ کیلوگرمی طراحی شده است.

زمین کوب صفحه ای بریکر

کاربرد کمپکتور دستی بریکر

قطعاً کاربری اول و آخر تمام دستگاه ‌های کوبش خاک برای فشرده سازی خاک در مراحل آماده سازی زمین می ‌باشد. از آنجا که اجرای هر نوع عملیات عمرانی مستلزم تعریف زمین کاملاً باثباتی است، لازم است تا مجموعه عملیات های آماده سازی خاک صورت گیرد. این عملیات ها می توانند بسیار متنوع شامل مراحل مختلفی باشند و در آنها از انواع ابزارها و ماشین آلات استفاده شود.

طرح ساخت مدل ‌های مطرح شده برای کمپکتور دستی بریکر مبتنی بر سرعت عمل بالا همراه با قدرت مانور زیاد است. این کمپکتورها طرح ساخت کوچک، جمع و جور و در عین حال قدرتمندی دارند. از این رو می توانند در فشرده ‌سازی زمین های کوچک مورد استفاده قرار گیرند.

در یک زمین کوچک مانند مقدمات ساخت سازه های مسکونی، محدوده فضا مانع می ‌شود تا از غلتک ها و یا کمپکتورهای عظیم ‌الجثه استفاده کنیم. چنین فضاهایی کوچک هستند و تنها کمپکتورها با قدرت مانور بالا قابلیت عملیات در آنها را دارند.

لذا مهمترین فضاهای کاربردی برای انواع کمپکتور دستی بریکر را باید در کوبش خاک زمین های کوچک با اهداف ساخت سازه های مسکونی و صنعتی در نظر گرفت. به طور کلی هر فضایی که مانور حرکتی بسیار بالایی را بخواهد می‌ تواند بر توانمندی طرح های ساخته شده از کمپکتور دستی بریکر اکتفا کند.

لذا در سطح عملیات‌ های عمرانی شهری همراه با ساخت ساختمان های مسکونی شاهد استقبال خوبی برای خرید کمپکتور دستی هستیم. در این بین قابلیت مانور بالای کمپکتور دستی بریکر می ‌تواند سطح حرفه ای از کار را تامین نماید.

در عین حال همراه با قدرت مانور بالا، تمامی مدل های ساخته شده از کمپکتور دستی محصول برند بریکر با سرعت عمل بالایی کار می ‌کنند. همگی این مدل‌ ها قابلیت حرکت ۲۰ متر بر دقیقه را دارند.

از این رو در کوبش خاک فضاهای دراز و طولانی و یا وسیع و پهناور نیز مناسب هستند. فضاهایی مانند پیاده‌ رو ها، محوطه انبارها، سالن های ورزشی، حیاط منازل و اماکن عمومی، بوستان های شهری و... از این نمونه فضاها محسوب می ‌شوند.

به طور کلی هر فضایی که وسیع است؛ اما تحت تاثیر قدرت بالای سازه‌ های عمرانی نمی باشد، مستعد کوبش خاک توسط کمپکتور دستی بریکر می باشد. از این رو می توانیم از این محصول در سطح عملیات های متنوع شهری مانند فشرده سازی خاک، شن، ماسه و حتی آسفالت نیز استفاده کنیم.

کمپکتور صفحه ای بریکر با موتور هوندا

مزایای کمپکتور دستی بریکر

کمپکتور دستی بریکر طرح ساخت بسیار ساده ‌ای دارد. موتورهای بنزینی و یا دیزلی نصب شده بر این مدل ها در عین تامین قدرت کافی از شرایط راه اندازی ساده ‌ای برخوردار هستند. از این رو کار با کمپکتور دستی بریکر بسیار ساده است. از راه اندازی تا هدایت و کنترل این ماشین، کوبش خاک به آسانی صورت می گیرد. در واقع تجربه برند بریکر در طراحی ماشین آلات ساختمانی زمینه کافی را فراهم کرده است تا در سطح عملیات های سنگین عمرانی با یک ماشین توانمند اما ساده و روان مواجه باشیم.

انواع مدل های طراحی شده از کمپکتور دستی بریکر در تامین امنیت، توانمندی کافی دارند. آنها از بدنه مستحکم، کاربری ساده و موتورهای مطمئن بهره‌ مند هستند و در حین کار به هیچ حالت مستلزم حضور بسیار نزدیک از اپراتورها نیستند. در عین حال طرح ساخت آنها همراه با ضربه گیرهای کارآمدی است تا حداقل قدرت فرکانسی ناشی از کوبش خاک به سمت دست اپراتورها هدایت شود.

در ساخت کمپکتور دستی بریکر نگاه ویژه ‌ای در تولید محصول با کیفیت شده است. این محصول از طرح ساخت قدرتمندی در حضور متریال های با کیفیتی بهره ‌مند است. مهمترین نکته در تعیین جایگاه کیفی هر کمپکتور صفحه ای، خود صفحه فولادی است. این صفحه باید قدرتمند، کاملا ضد زنگ و البته سنگین وزن باشد تا بتواند قابلیت کوبش کاملی از خاک را داشته باشد. صفحه فولادی دائماً در اثر کوبش قلوه سنگ ها نیز می باشد.

لذا حضور متریال مستحکم که عاری از هر گونه تخریب در اثر کوبش بر سطح قلوه سنگ ها شود، مورد توجه قرار دارد. صفحه فولادی طراحی شده برای کمپکتور دستی بریکر از سطح استحکام مناسبی در مواجه شدن با انواع سطوح سرسخت خاک را دارد.

در عین حال موتور و قطعات مکانیکی گنجانده شده در کمپکتور دستی بریکر از طرح ساخت با کیفیت و با دوامی برخوردار هستند. لذا می ‌توان دوام و استحکام بالای کمپکتور صفحه ای  بریکر را به عنوان یکی از بزرگترین مزیت های گنجانده شده در این محصول خوش ساخته ایتالیایی در نظر گرفت.

در ساخت کمپکتور دستی بریکر جدا از بحث قدرت، راحتی در حین کار نیز مورد توجه قرار دارد. این ماشین از یک دسته با طراحی کاملا ارگونومیک بهره مند است. به گونه ‌ای که به راحتی توسط اپراتورها با هر قد و قامتی تحت کنترل کامل قرار می ‌گیرد.

این طراحی ارگونومیک باعث شده تا قدرت مانور بالایی نیز برای این محصول تامین شود. راحتی در کار، روان بودن دستگاه و کمترین فشار بر بازوان اپراتورها از جنبه های کلیدی در طراحی کمپکتور دستی بریکر است. از طرفی کارکرد کمپکتورها همراه با تامین ضربات مستحکم بر سطح زمین می باشد. بازگشت تمام این ضربات به سمت دستگاه است.

جهتی که در نهایت به دستگیره و دستان اپراتورها ختم خواهد شد. اگر کمپکتور دستی از الگوی مناسبی در میرا ساختن ضربات بازگشتی برخوردار نباشد، عملاً کار کردن با این تجهیز بسیار سخت و طاقت فرسا می شود.

کمپکتورهای ایده ‌آل، جدا از تامین قدرت بالا باید از بهترین سیستم ‌های ضربه گیر برخوردار باشند تا شرایط راحت کار و کنترل مطلوب دستگاه را تامین نمایند. در طرح ساخت کمپکتور دستی بریکر شاهد حضور مناسب ضربه گیرها هستیم. این ضربه گیرها بخش بسیار بزرگی از قدرت بازگشتی ناشی از کوبش خاک را میرا می سازند.

کمپکتور دستی بنزینی  بریکر ایتالیا

هزینه تعمیر و نگهداری پایین نیز از دیگر ویژگی‌ های قابل توجه در طرح ساخت کمپکتور دستی بریکر است. این تجهیز برای حضور در عملیات های متنوع عمرانی با هدف آماده سازی خاک طراحی شده است.

لذا رویکرد کاربرد ساده، عام و کم دردسر برای طراحی آن ملاک بوده است. از این رو در کار با دستگاه کمپکتور دستی بریکر شاهد ماشینی هستیم که در نهایت سادگی کار می‌ کند. لذا شرایط تعمیرات تقریباً ساده و کم هزینه ای دارد. از طرفی هزینه نگهداری از آن نیز در رنج مناسبی قرار دارد. در کل با دستگاه کمپکتور دستی بریکر، همراه ماشینی هستیم که در نهایت سادگی از شرایط تعمیرات و نگهداری ساده ای برخوردار است.

تمام این مزایا همراه با رنج قیمت کمپکتور دستی بریکر که فضای بسیار مناسبی دارد، باعث استقبال خوب جهانی است. محصول معرفی شده بریکر را می‌ توان در لیست بهترین های بازار قرار داد. هر چند عمده خرید کمپکتور دستی بریکر با هدف تامین نیازهای سطح پایین صورت می ‌گیرد. اما این ماشین در انجام عملیات های فشرده با حجم کوبش قدرتمند از خاک نیز بسیار توانمند است.

اصول نگهداری تا کارکرد حرفه ‌ای با کمپکتور دستی بریکر        

کمپکتور دستی بریکر به مانند تمام مدل های طراحی شده از این دست ماشین آلات ساختمان سازی در دسته تجهیزات موتوری با قابلیت تامین قدرت بالا قرار می ‌گیرد. لذا الزامات خاصی در کار با آن باید رعایت شود. به هر صورت تجهیزات موتوری نباید در کم اهمالی صاحبان خود مورد استفاده قرار گیرند.

اگر چه سطح کیفی و مسیر ساخت کمپکتور دستی بریکر بسیار مطلوب از بهترین های بازار است؛ اما این موضوع باعث نمی ‌شود تا شما در مقام مصرف کننده نسبت به سلامت فیزیکی دستگاه بی ‌تفاوت باشید. لذا برخی از الزامات در اصول کارکرد حرفه ای از شرایط نگهداری دستگاه کمپکتور صفحه ای بریکر را برای شما تشریح می کنیم.

  •      پرداختن به سرویس ‌های روزانه در کار با کمپکتور دستی بریکر:

اگر به شکل حرفه ای در کار آماده سازی خاک هستید و دستگاه ‌های شما مانند کمپکتور دستی هر روز در حال انجام عملیات های ریز و درشت عمرانی هستند، ضرورت دارد که انواع سرویس ها و مراقبت های روزانه را اعمال نمایید. این موارد شامل جزئیات زیر می ‌باشند.

تمیز کردن صفحه فولادی زیر کمپکتور دستی بریکر

تمیز کردن صفحه فولادی از گل و لای گیر کرده به آن

تمیز کردن بخش هواکش موتور بنزینی دستگاه

  •         دقت و بازرسی تمامی پیچ و مهره ها و اتصالات دستگاه کمپکتور دستی بریکر

عملیات کوبش خاک همراه با ایجاد ضربات سنگینی بر سطح خاک است. از این رو دستگاه کمپکتور دستی دائماً در معرض گرد و خاک می باشد. این گرد و خاک می ‌تواند باعث تخریب و یا افزایش اصطکاک قطعات مکانیکی شود.

زمین کوب صفحه ای بریکر با موتور هوندا

در نتیجه اگر نظافت کمپکتور دستی بریکر را فراموش کنید، احتمالاً خیلی زود با قطعاتی که به سختی بر روی هم جابجا می شوند تا قابلیت کوبش را تامین نمایند، مواجه خواهید شد. اگر گرد و خاک و گل و لای را از صفحه کمپکتور دستی پاک نکنید، قدرت کوبش ماشین کاهش پیدا می کند. از طرفی کوبیدن خاک آن هم همراه با ضربات متوالی مستعد شل شدن و یا شکسته شدن اتصالات در دستگاه کمپکتور دستی است.

هر گونه شل شدن پیچ و مهره ها و یا شکسته شدن اتصالات در اثر تداوم عملکرد سنگین دستگاه کمپکتور توسعه پیدا کرده و ممکن است که سلامت دیگر بخش ‌های حیاتی دستگاه را تهدید کنند. از این رو با وجود اینکه شاسی تا اتصالات تعریف شده در کمپکتور دستی بریکر بسیار مستحکم است، باز هم باید نسبت به سلامت تمامی آنها در هر روز کاری، قبل از آغاز به انجام عملیات کوبش خاک اطمینان کافی داشته باشید.

  •      پرداختن به سرویس ‌های هفتگی در کار با کمپکتور دستی بریکر:

کمپکتور دستی موظف به تامین قدرت بالایی است. این دستگاه دائماً در حال جابجا کردن یک صفحه فولادی سخت و سنگین می باشد. لذا فشار بسیار بالایی بر موتور دستگاه وارد می شود. از این رو در همه حال باید اطمینان داشته باشید که برای موتور بنزینی دو سیلندر کمپکتور دستی بریکر، بهترین شرایط کاری را تامین نموده اید. لذا بهتر است تا به شکل هفته ‌ای موارد زیر را بررسی کنید.

در صورت کارکرد مداوم و پرفشار کمپکتور صفحه بریکر، مخزن روغن را برای هر هفته خالی و آن را از روغن جدید پر کنید.

هر هفته فیلتر هوا کشی موتور دستگاه کمپکتور دستی بریکر را تعویض نمایید..

برخی نکات تکمیلی در کار با کمپکتور دستی بریکر

کمپکتور دستی بریکر از یک موتور بنزینی قدرتمند استفاده می کند. لذا تمام قواعد اصولی در کار با این ماشین شامل جزئیات کلیدی در راه اندازی تا کار با انواع تجهیزات موتور بنزینی می باشد. مانند:

تهیه سوخت بنزینی مناسب و با کیفیت بالا، به طوری که سوخت از بهترین حالت احتراق برخوردار باشد. موتور بنزینی باید قدرت بالایی را تولید کند و برای این منظور نمی تواند اسیر سوخت های بی ‌کیفیت باشد.

اگر چه در بند قبل لزوم تعویض هفتگی روغن موتور را متذکر شدیم؛ اما این دلیل نمی ‌شود که از بازدید دائمی سطح روغن در موتور اجتناب کنید. در کار با کمپکتور دستی بریکر گوش به زنگ باشید و دائماً سطح روغن در مخزن موتور را چک کنید.

از اتصال موتور بر شاسی دستگاه به شکل کاملا مستحکم اطمینان داشته باشید. کمپکتور دستی بریکر بسیار قدرتمند است و موتور بنزینی که خود خالق این قدرت می‌ باشد، کاملاً تحت تاثیر آن ممکن است باعث شکسته شدن پیچ پایه های خود باشد. در این حالت لرزش دستگاه در حین کار بسیار بالا است و این موضوع باعث خرابی شدید دستگاه خواهد شد. از این رو در همه حال حتی در حین کار از سلامت اتصال موتور به شاسی دستگاه اطمینان کافی داشته باشید.

موتور قدرت خود را از طریق تسمه ها در اختیار سیستم مکانیکی تولید ضربه می گذارد. از سلامت این تسمه ها در همه حال اطمینان کافی داشته باشید تا مطمئن باشید که دستگاه کمپکتور دستی بریکر در بهترین شرایط کاری با شرایط تأمین بالاترین راندمان کاری در حال انجام وظیفه است.

مدل های مختلف کمپکتور دستی بریکر

به عنوان پیمانکار و یا مجری عملیات زیر سازی بناهای عمرانی باید استحکام خاک زیر پای سازه های خود را جدی بگیرید. فرقی نمی کند که قرار است حیاط کوچک یک خانه تا زیر سازی برج مسکونی را انجام دهید. خاک زیر پای بنای عمرانی شده باید به شکل کامل کوبیده شده باشد.

البته نوع کوبش، عمق کوبش و میزان استحکام در شرایط متنوع از بنای عمرانی متفاوت خواهد شد. قطعاً برای کوبش خاک به جهت تامین بناهای عظیم باید همت و تلاش گسترده ای داشته باشیم. انواع کمپکتور دستی بریکر در تنوع گسترده ‌ای از قدرت طراحی شده اند. در عین حال هر کدام از آنها می توانند عملیات گسترده در کوبش خاک را سر و سامان دهند.

در سطح بازار که باشید، قطعاً لیست قیمت کمپکتور بریکر نیز مورد توجه شما قرار خواهد گرفت. چرا که انتظار دارید محصولی توانمند را در رنج قیمتی مناسب داشته باشید. این انتظار در حضور کمپکتور دستی بریکر تامین می ‌شود.

این ماشین قدرتمند با قابلیت مانور بالا، خوش ساخت و با کیفیت است که در عین کارآمد بودن در هر نوع از شرایط کوبش خاک می تواند برای مدت طولانی به فعالیت مستمر و مفید خود ادامه دهد. کمپکتور دستی بریکر سخت خراب می ‌شود و در صورت خراب شدن، مسیر تعمیر و نگهداری چندان پیچیده ای ندارد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5