خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

کمپکتور کانگوروریی میکاسا ژاپن

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
کمپکتور کانگورویی میکاسا ژاپن
  • کمپکتور کانگورویی میکاسا ژاپن
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

کمپکتور قورباغه ای میکاسا، ابزاری توانمند برای کوبش خاک ها

آماده سازی زمین قبل از انجام عملیات های ساختمانی یک اصل مهم در تامین امنیت آتی در سازه است. این آماده سازی ها شامل مراحل متعددی است. از گودبرداری تا حفر چاه ها به جهت نصب پایه ها و بتن ریزی ها با هدف تقویت خاک. در این بین یکی از مهمترین عملیات های آماده سازی زمین قبل از انجام ساخت و ساز ها، کوبش خاک است. در کوبش خاک که با هدف تامین سطحی یکدست و فشرده شده انجام می ‌شود، دستگاه های متنوعی طراحی و استفاده خواهند شد. از غلتک های بزرگ و آشنا که بار ها در حین عملیات های آسفالت ریزی شاهد آن بوده ایم تا انواع دیگر دستگاه ‌های کمپکتور که با این هدف ساخته شده اند. در این بین همراه این مقاله قصد معرفی تا آشنایی با کمپکتور قورباغه ای میکاسا را داریم.

کمپکتور قورباغه ای میکاسا ژاپن

اما قبل از آنکه اشاره ‌ای کامل در تشریح کمپکتور قورباغه ای میکاسا داشته باشیم، باید اندک اشاره ‌ای به دستگاه کمپکتور و چرایی استفاده از آن در مقابل آشنایی با نوع قورباغه ‌ای آن نموده تا خواننده محترم هر چه بهتر با کمپکتور قورباغه ای میکاسا آشنا شود.

ساختمان سازها چرا به کمپکتور نیاز دارند؟

همان طور که گفتیم به جهت کوبش خاک است انواع دستگاه های کمپکتور طراحی می شوند. اگر چه غلتک ‌های بزرگ و کوچک، بهترین انتخاب برای این گونه عملیات ها هستند؛ اما این غلتک ها برای اجرای فعالیت کوبش خاک نیاز به فضا های بزرگ برای مانور خود دارند. فضا هایی که غالباً در حین عملیات های ساختمان سازی در اختیار آنها قرار نخواهند گرفت. برای این منظور به جهت انجام عملیات کوبش خاک در فضای محدود ساختمان سازی، انواع کمپکتور طراحی شده است. نوع متداول این دستگاه را کمپکتور صفحه ای می نامند که متشکل از یک صفحه فلزی سخت و پهن است که در فرکانس هایی متناوب گونه بر سطح خاک کوبیده خواهد شد.

اما گونه متداول دیگری نیز در ساخت انواع کمپکتور رایج است. کمپکتور قورباغه ای که در نامی دیگر از آن با عنوان کمپکتور کانگورویی یاد می ‌شود، گونه دیگر از دستگاه های کوچک با هدف کوبش خاک می باشد. کمپکتور قورباغه ای را از آن جهت با نام قورباغه و یا کانگورو یاد می ‌کنند که در حین عملکرد به مانند یک قورباغه پرش های متوالی دارد. این دستگاه همراه با هر پرش تحت فشار وزنی خود از طریق صفحه فلزی ای که در قسمت زیر آن تعبیه شده است، عملیات های کوبش خاک را انجام می رساند. قیمت کمپکتور قورباغه ای به نسبت انواع صفحه ای به مراتب بالاتر است. اما این قیمت کمپکتور قورباغه ای دلیل بر عدم استقبال از آن نیست.

در بین برند های متنوع با هدف تولید انواع کمپکتور، کمپکتور کانگورویی میکاسا نمونه کاملی از این دستگاه است. شاید در سطح بازار شاهد انواع برند های متفرقه از این محصول باشید. در لیست قیمت کمپکتور کانگورویی موجود در بازار به راحتی می توانید شاهد انواع برند های آشنا تا گمنام باشید؛ اما کمپکتور کانگورویی میکاسا از یک برند صاحب‌ نام ژاپنی آمده است. برندی که می تواند آینه ای تمام نما از توانمندی های ژاپنی ها در خلق بهترین تجهیزات باشد.

تشریحی بر مشخصات فنی کمپکتور قورباغه ای میکاسا:

کمپکتور قورباغه ای همراه با جهش های متوالی است که عملیات کوبش خاک را به انجام می ‌رساند. آنها برای این جهش های خود نیاز به وجود یک نیروی محرکه دارند. از آنجا که غالباً استفاده از کمپکتور در محیط هایی است که هنوز چیزی در آنها ساخته نشده است و به این سادگی ها نمی توان نیروی برقی تامین نمود، نیروی محرکه آنها را از نوع موتور های برقی در نظر نمی ‌گیرند.

نیروی محرکه در انواع کمپکتور ها از نوع موتور های احتراق داخلی می باشد. این قاعده در کمپکتور قورباغه ای میکاسا نیز دیده شده است. موتور احتراق داخلی به کار رفته در کمپکتور قورباغه ای میکاسا از نوع چهار زمانه است که با سوخت گازوئیل کار می ‌کند. این موتور می‌ تواند حداکثر قدرت ۳ اسب بخار را برای کمپکتور قورباغه ای میکاسا به همراه آورد. از سوی دیگر وزن کلی این موتور بدون احتساب وزن سوخت در حدود ۲۳ کیلوگرم می باشد.

کمپکتور قورباغه ای میکاسا همراه با موتور سنگینی که دارد، در نهایت وزنی معادل ۷۲ کیلوگرم خواهد داشت. در نظر داشته باشید که وزن بالا برای کمپکتور قورباغه ای یک مزیت در طراحی است. چرا که این دستگاه همراه با نیروی وزن خودش است که عملیات های کوبش را به انجام می ‌رساند؛ اما وزن در یک رنج منطقی قرار دارد. چرا که موتور تعبیه شده در تجهیز باید توانایی انجام عملیات پرش را داشته باشد.

کمپکتور کانگورویی میکاسا ژاپن

میزان پرش کمپکتور کانگورویی میکاسا:

کمپکتور قورباغه ای میکاسا در هر مرحله از جهش می تواند تا ارتفاع ۵ الی ۸ سانتیمتر از سطح زمین فاصله گیرد و در زمان بازگشت، ضربه ‌هایی همراه با تامین قدرتی در حدود ۱۰ الی 16 کیلو نیوتن داشته باشد. طراحان در برند میکاسا در هنگام طراحی این کمپکتور قورباغه ای سعی در ایجاد یک تعادل مطلوب در وزن و فرکانس دستگاه داشته ‌اند. اصولاً آن چیزی که در کمپکتور قورباغه ای میکاسا عملیات فشرده سازی خاک را به انجام می ‌رساند، کوبش ناشی از وزن سنگین دستگاه است؛ اما اگر این وزن از حدی تجاوز کند، دیگر نمی توان اپراتوری آن را به این سادگی ها انجام داد.

در کمپکتور قورباغه ای میکاسا اگر چه وزن کلی دستگاه پایین است و این تصمیم در طراحی به جهت آسانی برای اپراتور اتخاذ شده است؛ اما در آن سوی ماجرا به جهت جبران این وزن کم دستگاه، فرکانس کاری کمپکتور قورباغه را افزایش داده ‌اند. کمپکتور قورباغه ای میکاسا می‌ تواند در هر دقیقه چیزی در حدود ۶۵۰ضربه بر سطح خاک زیر پایش بکوبد. عددی که در طراحی انواع کمپکتور قورباغه ای در رنج بسیار بالایی قرار دارد.

میکاسا تولید این فرکانس بالا را از مسیر یک خلاقیت ساده در طراحی کمپکتور قورباغه ای تامین کرده است. به این ترتیب که با نصب یک فنر در فضای میان شاسی تا کفشک در هنگام حرکت میل لنگ به سمت پایین، سرعت بازگشت شاسی را افزایش داده است. با همین ایده ساده است که کمپکتور قورباغه ای میکاسا می تواند فرکانس های بسیار بالایی را تولید کند.

از سوی دیگر کار کردن به جهت کوبش خاک نشان از وجود گرد و خاک بسیار در حین عملیات این دستگاه است. کمپکتور قورباغه ای میکاسا برای جلوگیری از نفوذ گرد و خاک در فضا های داخلی خود از یک پوشش پلاستیکی مابین موتور و ساق دستگاه بهره مند است. این پوشش پلاستیکی از متریال بسیار مطلوب و بادوامی ساخته شده است.

فرایند کنترل نیز در کمپکتور قورباغه ای میکاسا با در نظر گرفتن شرایط ارگونومیک می باشد. برای این منظور در اهرم نگهدارنده دستگاه می توانید شاهد تمام دکمه های کنترل دستگاه باشید. این دکمه های کنترلی برای شما توانایی سطح بالایی در هدایت دستگاه با ارائه کنترل های مهمی مانند میزان سوخت، سرعت و شتاب ایجاد خواهد کرد. از سوی دیگر همراه با یک نمایشگر می توانید اطلاعات دقیقی از شرایط کلی دستگاه مانند دور موتور، مدت زمان فعالیت، فرکانس کاری و... داشته باشید.

اما جدا از این حجم امکانات متنوع کاربردی تا کنترلی در کمپکتور قورباغه میکاسا می ‌توانید شاید سیستم VAS نیز باشید. و اما این سیستم VAS دقیقا چیست؟ در دستگاه ‌هایی که با ایجاد فرکانس و در امتداد آن با لرزش همراه هستند یکی از بزرگترین مشکلات انتقال این فرکانس بالا و قدرتمند بر دستان اپراتور ها می باشد، کار کردن طولانی مدت در این شرایط می تواند باعث بروز مشکلات حرکتی و یا عضلانی شود.

کامپکتور قورباغه ای میکاسا ژاپن

سیستم VAS یک نوع سیستم با هدف جذب فرکانس کاری دستگاه در قسمت‌ های اپراتوری آن است. اگر چه VAS نمی ‌تواند تمام فرکانس های مزاحم را جذب کند؛ اما می تواند به شکل قابل توجهی از اثرات نامطلوب آن بکاهد. سیستم VAS نصب شده در کمپکتور قورباغه ای میکاسا توانایی میرا سازی ۳۰ الی ۴۰ درصد لرزش های دستگاه که متوجه دستگیره ‌های آن می باشد را دارد. کفشک نیز در ساخت کمپکتور قورباغه ای میکاسا، از فلزی بسیار سخت و کاملاً یکپارچه بهره ‌مند است. آلیاژ های خاص استفاده شده در کفشک این کمپکتور، توانایی بالایی در مقابل انواع ضربات سخت و طولانی مدت دارند. یکی از مهمترین فاکتورها در تعیین قیمت کمپکتور کانگورویی نیز متریال استفاده شده در همین کفشک ها می باشد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5