خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

آبپاش ویرسا اسپانیا (Vyrsa)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
آبپاش ویرسا اسپانیا
  • آبپاش ویرسا اسپانیا
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

آبپاش ویرسا اسپانیا

آبپاش های ویرسا در مدل های گوناگون با شعاع پرتاب های کم، متوسط و زیاد در بازار موجود می باشد و بیشترین هدف این آبپاش ها در مزرعه و فضای سبز می باشد. انواع مدل های آبپاش زراعی ویرسا Vyrsa35, 36, 50, 80, 60, 66, 150, 155 می باشد.

آبپاش کشاورزی ویرسا اسپانیا جزء آبپاش های آبیاری بارانی می باشد که طراحان و متخصصان بخش آبیاری به فراوانی در طرح های آبیاری بارانی و فضای سبز از این آبپاش ها استفاده می کنند و در بین کشاورزان جایگاه ویژه ای دارد.

آبپاش های ویرسا به صورت چکشی و ضربه ای عمل می کنند و معمولاً تک نازله یا دو نازله می باشند.

در آبپاش های دو نازله معمولاً یکی از نازل ها فشار بیشتر و دیگری با فشار پایین تری عمل می کنند.

طرز کار آبپاش بارانی کشاورزی ویرسا

این آبپاش ها متشکل از یک فنر می باشند که در واقع نقش اصلی و حیاتی را در این آبپاش ها دارد.

این فنر در بخش بالایی آبپاش ویرسا تعبیه شده که در اثر اتصال جریان، انرژی الکتریکی را به مکانیکی تبدیل می کند و عمل ضربه زدن را به وسیله یک صفحه ی برنجی به نازل ها هدایت می کند.

در اثر برخورد ضربه و فشار، آب به صورت پاششی از نازل ها خارج شده و ذرات آب را پخش کرده و عمل آبیاری به صورت بارانی انجام می شود. در واقع چون ذرات خروجی به صورت قطرات ریز باران می باشد به آن آبپاش بارانی هم گفته می شود.

 

آبپاش ویرسا 50 ( Vyrsa 50)

مشخصات ظاهری آبپاش ویرسا 50 به این صورت می باشد که وزن آن 220 گرم بوده و ارتفاع و عرض آن به ترتیب 12 و 13 سانتیمتر می باشد. فشار کاری آبپاش 1 تا 4 بار و دبی آن 240 تا 1440 لیتر بر ساعت می باشد.

این آبپاش توانایی آبیاری به صورت تمام دور و تنظیمی را دارد و زاویه نازل با سطح افق 28 درجه و تعداد نازل (خروجی) یک عدد می باشد. ماکزیمم ارتفاع آبیاری آبپاش های ویرسا 50 به 2.1 متر می رسد.

مدل VYR50 اسپانیایی بوده و سایز ورودی آن 1/2 اینچ و به صورت اتصال نر می باشد. بدنه این آبپاش برنجی است و اتصالات چرخشی آن مقاوم می باشد.

آبپاش ویرسا مقاومت خیلی زیادی در برابر ضربه ها و آسیب های احتمالی دارد به همین دلیل در بلوار ها، فضای سبز، مزارع سیار از این آبپاش استفاده می شود.

آبپاش فضای سبز ویرسا 80 (Vyrsa80)

مشخصات ظاهری آبپاش VYR 80 به این صورت می باشد که وزن آن 266 گرم بوده و ارتفاع آبپاش 14 سانتیمتر و عرض آن 12 سانتیمتر می باشد.

فشار توصیه شده برای این آبپاش 1.5 تا 4 بار و میزان آبدهی آن 460 تا 1180 لیتر بر ساعت می باشد.

آبپاش ویرسا 80 به صورت تمام دور و هم تنظیمی می باشد و زاویه نازل به سطح افق 24 درجه و تعدا نازل آن 1 عدد می باشد. بیشتریت ارتفاع آبیاری برای آبپاش ویرسا مدل 80 به 7 متر می رسد.

بدنه آبپاش ویرسا 80 از جنس برنج می باشد و اتصالات آن از فولاد ضد زنگ می باشند. ورودی این آبپاش به صورت نر و سایز 1/2 اینچ می باشد و دارای بازوی پشتی می باشد.

این آبپاش ها نیز در برابر ضربات بسیار مقاوم هستند و در مواردی مانند پارک، فضای سبز، مزارع کشاورزی و حتی بعضی موارد صنعتی به کار می رود. ضریب یکنواختی آبپاش ویرسا 80 خیلی بالا است.

آبپاش زراعی ویرسا مدل 35 (VYRSA 35)

مشخصات فنی و ظاهری آبپاش ویرسا مدل 35 به این ترتیب می باشد که ارتفاع آبپاش 14 سانتیمتر و عرض آن 17 سانتیمتر است.

وزن هر عدد آبپاش 35، 420 گرم و فشار کاری این آبپاش 1.75 تا 4.5 بار می باشد. میزان آبدهی آبپاش 660 الی 3270 لیتر بر ساعت می باشد.

زاویه نازل با سطح افق 26 درجه و بیشترین ارتفاع آبیاری 2.4 متر قرار دارد. این آبپاش قابلیت آبیاری تمام دور را دارد.

آبپاش ویرسا مدل 35 تمام دور می باشد و بدنه آن از جنس برنج است. نحوه ی اتصال آبپاش ویرسا 35 هم به صورت ماده و هم به صورت نر می باشد و سایز ورودی برای هر دو 3/4 اینچ است.

شعاع خیس شده برای آبپاش ویرسا 35 حدود 13 تا 18 متر می باشد. اتصالات این آبپاش و تمام واشر ها و فنر های آن از جنس فولاد ضد زنگ است.

آبپاش زراعی ویرسا 35 از رایج ترین مدل ها بینآبپاش های ویرسا می باشد که دارای پوشش دهی بسار بالایی می باشد.

آبپاش زراعی ویرسا در مزارع کشاورزی از جمله غلات و حبوبات مورد استفاده ی فراوان قرار می گیرد. این آبپاش نیز ضریب یکنواختی خوبی در بین آبپاش های ویرسا دارد.

آبپاش زراعی ویرسا 36 ( VYR 36)

مشخصات فنی و ظاهری آبپاش ویرسا مدل 36 به این شرح است که ارتفاع آن 14 سانتیمتر و عرض آبپاش  17 سانتیمتر می باشد. وزن هر عدد آبپاش زراعی ویرسا 36، 178 گرم است و فشار کاری آن 1.75 تا 4.5 بار می باشد.

میزان دبی کارکرد آبپاش 660 تا 3270 لیتر بر ساعت است و زاویه نازل با سطح افق 25 درجه و قابلیت آبیاری تمام دور را دارد. ماکزیمم ارتفاع آبیاری این آبپاش 2.4 متر است.

بدنه آبپاش ویرسا 36  از جنس پلیمر یا پلاستیکی می باشد. این آبپاش دو نازله است و دارای آبدهی متوسط می باشد. آبپاش ویرسا 36 دارای پوشش دهی بالا می باشد و اتصالات مقاومی دارد.

نحوه اتصال این آبپاش به صورت نری یا مادگی است که سایز ورودی آن 3/4 اینچ می باشد. نازل های آبپاش ویرسا 36 از جنس برنج یا پلیمر سخت و یا پلاستیک است.

از آبپاش ویرسا 36 در انواع محصولات زراعی، چغندر قند، یونجه، سبزیجات، جو و انواع کشت های دیگر استفاده می شود. این آبپاش ضریب یکنواختی بالایی دارد.

این آبپاش به دلیل جنس بدنه پلیمری که دارد نسبت به مدل های دیگر هزینه کمتری دارد و گونه ای از نسل جدید آبپاش های ویرسا می باشد و کارآیی بسیار بالایی دارد.

آبپاش زراعی و فضای سبز ویرسا 60 ( VYR 60)

مشخصات فنی و ظاهری آبپاش ویرسا 60 به این صورت می باشد که ارتفاع آن 16 سانتیمتر و عرض آبپاش 18 سانتیمتر است که وزن هر عدد آن 608 می باشد.

فشار توصیه شده و فشارکاری این آبپاش 1.75 تا 4.5 بار می باشد و دبی کارکرد آن 660 تا 3270 لیتر بر ساعت می باشد.

زاویه نازل با سطح افق به این ترتیب است که نازل اصلی 24 درجه و نازل دوم 12 درجه است. این آبپاش به صورت تمام دور و تنظیمی می باشد.

ماکزیمم ارتفاع آبیاری مدل ویرسا 60، 3.8 متر می باشد.

آبپاش فضای سبز ویر 60 با بدنه ای برنجی ساخته شده و ورودی این آبپاش نر و دارای سایز ورودی 3/4 اینچ می باشد.

این آبپاش ها قابلیت این را دارند که هم با یک نازل کار کنند و هم با دو نازل. برای آبیاری حبوبات، غلات و انواع کشت های دیگر کاربرد دارند.

از آبپاش ویرسا 60 برای آبیاری گوشه های زمین استفاده می شود. انعطاف پذیری این آبپاش ها در انواع محیط ها و کشت ها بسیار بالا می باشد.

آبپاش زراعی ویرسا 66 ( Vyr 66)

مشخصات فنی و ظاهری آبپاش ویرسا 66 به این صورت می باشد که ارتفاع آن 16 سانتیمتر و عرض آبپاش 18 سانتیمتر می باشد.

وزن هر عدد آن 182 گرم است و فشار کاری آبپاش 1.75 تا 5 بار می باشد. دبی کاری این آبپاش 800 الی 3270 لیتر بر ساعت می باشد.

زاویه نازل با سطح افق به این ترتیب است که نازل اصلی 30 درجه و نازل دوم 11 درجه می باشد و این آبپاش قابلیت آبیاری به صورت تمام دور و تنظیمی را دارد.

بیشترین ارتفاع آبیاری در این آبپاش 2 متر می باشد.

بدنه آبپاش ویر 66 از جنس پلیمر و پلاستیکی بوده و همچنین این آبپاش ضربه ای در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید مقاومت بالایی دارد. شعاع خیس شده در این آبپاش بین 12 الی 19 متر است. قطر ورودی 3/4 اینچ نر و ماده است.

نازل های این آبپاش برنجی می باشند و به همین دلیل مقاومت بالایی دارند. در مزارع گندم، جو، ذرت، چغندر قند و کشت های بوته ای همچون سیب زمینی بسیار کاربرد دارند.

این آبپاش ها به دلیل جنس بدنه شان نسبت به آبپاش های با بدنه برنجی هزینه کمتری دارند و نسبتاً راندمان خوبی هم دارند.

آبپاش فضای سبز ویرسا 150 ( Vyrsa 150)

این آبپاش به صورت تنظیمی عمل می کند. مشخصات فنی و ظاهری آبپاش ویرسا 150 به این شرح می باشد که ارتفاع و عرض آبپاش به ترتیب 30 سانتیمتر و 36 سانتیمتر می باشند. وزن هر عدد آبپاش 2431 گرم بوده و فشار کاری آن 4 تا 7 بار است.

  دبی آّپاش ها 6200 تا 28000 لیتر بر ساعت می باشد. زاویه نازل با سطح افق به ترتیب نازل اصلی 27 درجه و نازل دوم 4 درجه می باشد. بیشترین ارتفاع آبیاری در این آبپاش 5.5 متر است.

مدل ویر 150 از دسته آبپاش های ویرسا با پاشش زیاد می باشد. جنس بدنه آبپاش برنجی بوده و سایز ورودی آن 1 1/4 اینچ و به صورت نری می باشد.

فنر ها و محور ها از جنس فولاد ضد زنگ می باشد. این آبپاش ها به رایزرهای پلیمری یا فلزی نصب می شوند.

موارد استفاده ی آبپاش تنظیمی ویرسا 150 به دلیل شعاع پاشش بالایی که دارد در مزارع گندم، جو، ذرت، چغندر قند و همچنین برای آبیاری گیاهان برگ دار مانند انواع کلم، کاهو و اسفناج استفاده می شود.

از این آبپاش همچنین باری آبیاری کناره های زمین مورد استفاده قرار می گیرد. شعاع خیس شده توسط آبپاش های ویر 150، 25 تا 37 متر می باشد.

آبپاش ویرسا 155 ( Vyr 155)

مشخصات فنی و ظاهری این آبپاش به این ترتیب می باشد که ارتفاع و عرض آبپاش به ترتیب 30 و 48 سانتیمتر است. وزن هر عدد آبپاش 1673 گرم بوده و فشار کاری آن 4 تا 8 بار است.

دبی یا میزان آبدهی آبپاش 8500 تا 22300 لیتر بر ساعت و زاویه نازل با سطح افق به ترتیب به این صورت است که نازل اول و دوم 28 درجه و نازل سوم 13 درجه می باشد.

این آبپاش به صورت تمام دور می باشد و ماکزیمم ارتفاع آبیاری آن 5.8 متر است.

آبپاش زراعی ویرسا 155 خاصیت پودر کنندگی خیلی خوبی دارد و تمام قطعات و اتصالات آن در برابر زنگ زدن و آسیب ناشی از نور آفتاب مقاومت بالایی دارند. سایز ورودی این آبپاش 1 1/4 اینچ و به صورت نر می باشد.

محدوده شعاع خیس شده با این آّپاش بین 26 تا 35 متر است. این آبپاش 3 نازله می باشد و هر کدام از نازل ها برای پاشش های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند.

نازل اول برای پاشش های بالا، نازل دوم برای پاشش های متوسط و نازل سوم برای پاشش های کم کاربرد دارند.

جنس بدنه آبپاش برنجی می باشد. این آبپاشدر سیستم های آبیاری بارانی و از جمله کلاسیک ثابت و غیر کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد.

برای آبیاری غلات همچون گندم، جو یا ذرت، یونجه، چغندر و سبزیجات برگ دار مانند کاهو، کلم، اسفناج و انواع غده ها مانند پیاز، ترب، سیب زمینی کاربردهای فراوانی دارد.

این آبپاش دارای ضریب یکنواختی خیلی خوبی در فضاهایی با پوشش گستره می باشد و در مزارع وسیع کاربرد های فراوانی دارد.

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
کاربر میهمان

تایید و ارسال
انصراف
دیدگاه کابران:
    نمایش دیدگاه‌های بیشتر

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5