خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

اره موتوری دولمار

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
اره موتوری دولمار
  • اره موتوری دولمار
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

شرکت دلمار آلمان

شرکت دولمار از سال 1927 اقدام به تولید موتورهای دو زمانه کرد که با مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد خود بسیار در بین باغبانان و جنگلداران محبوب است. اره موتوری دولمار از جمله ابزارهای حرفه ای و کاربردی در زمینه برش، کنده و الوار بوده و می توان با قیمت بسیاری مناسب آن را در انواع مدل های مختلف در بازار تهیه کرد. ما در این مقاله شما را با انواع مدل های مختلف اره موتوری دولمار آشنا خواهیم کرد؛ ما را تا پایان این متن همراهی کنید.

منظور از اره موتوری یا اره زنجیری چیست؟

اره های معمولی امروزه در نوع پیشرفته تر خود با نیروی الکتریسته و بنزین کار میکند و به ترتیب به نام اره های برقی و موتوری در انواع برندهای مختلف همچون اره موتوری دولمار به فروش می رسند. اگر بخواهیم بیشتر درباره اره موتوری یا همان اره زنجیری برایتان توضیح بدهیم؛ باید بگوئیم پیشینه ساخت این نوع اره مربوط به دو دکتر اسکاتلندی به نام های جان و جیمز در اواخر قرن 18 است. این دو نفر با هدف جراحی لگن و خارج کردن استخوان از بدن بیماران اره موتوری را طراحی کردند تا در صنعت پزشکی کاربرد فراوانی داشته است. همچنین آندرس اشتیل و جوزف بافورد از جمله اشخاصی بودند که تاثیر به سزایی در گسترش اره های زنجیری در صنعت هایی به جز پزشکی و طراحی را داشتند. در ادامه این رشد و گسترش سال 1926 شخصی به نام اشتیل شرکتی را در شهر اشتوتگارت آلمان برای تولید این نوع اره های موتوری تاسیس کرد.  اره موتوری زنجیری در واقع نوعی پیشرفته تر از اره های معمولی است که از آن در جهت بریدن تنه درختان قطور و هرس شاخه های درختان برای تهیه هیزم و مصارف صنعتی و ... استفاده می شود. این دستگاه به لحاظ مکانیزم کارکرد خود از یک زنجیر دندانه دار تشکیل شده است که این تیغه با اتصال به یک محور دورانی به محض گردش موتور، عملیات اره کردن آغاز خواهد شد.

اره بنزینی چوب بری

منظور از اره برقی چیست ؟

اره موتوری یا زنجیری یکی از پرکاربردترین انواع اره ها هستند که در آن به جای استفاده از نیرو و انرژی دست از نیروی الکتریسته با هیدرولیکی برای به حرکت در آوردن موتور استفاده می شود. در واقع اره های برقی از یک تیغه تقریبا بیضی شکل تشکیل شده است که در اطراف این تیغه دندانه های ریز و تیز بسیای وجود دارد. بعد از روشن کردن موتور دستگاه، این تیغه به سرعت شروع به چرخیدن کرده و دیگر بدون هیچ نیازی به صرف انرژی و زور بازو می توان به راحتی شاخه ها و تنه های قطور درختان را هرس و برش داد.

تولید کنندگان اره موتوری

بدون شک هر محصول تولید شده در هر کجای جهان تولیدکنندگان مختلفی دارد که با نام و برندهای گوناگون محصول خود را روانه بازار می کنند. اره موتوری نیز یکی از انواع محصولات موجود در بازار است که با توجه به کیفیت آن شرکت سازنده این محصول نیز متفاوت است. هر یک از ایرانیان می توانند براساس نیاز و بودجه مورد نظر خود از قیمت، کشور سازنده و مشخصات اره موتوری های موجود در بازار آگاه شده و اره موتوری مناسب کار خود را تهیه کنند. تولیدکنندگان این محصول عموما کشورهایی چون آلمان، چین، ایران و ... هستند و از جمله آن ها می توان به اره موتوری دولمارساخت کشور آلمان اشاره کرد.

آشنایی با برند تجاری دولمار

نخستین اره موتوری بنزینی دو زمانه توسط شخصی به نام امیل لرپ با برند تجاری Dolmar در سال 1927  در کشور آلمان تولید و برای فروش روانه بازار شد.اره موتوری دولمار امروزه به عنوان یکی از برندهای معروف و حرفه ای در جهان شناخته می شود. گرچه فعالیت اصلی این برند تولید اره موتوری در کشور آلمان بوده ولی بخشی از محصولات و قطعات مورد نیاز خود را از دیگر کشورها تهیه می کند. امروزه شرکت ژاپنی ماکیتای با شرکت دولمار قرارداد بسته و برای این شرکت با مارک خود به همراه برند ماکیتای انواع ابزار های باغبانی را تولید می کند.

ساختار اره موتوری بنزینی دولمار

شرکت دولمار، ابزارهای مهمی همچون اره بنزینی یا همان اره موتوری دولمار را با قدرت های متنوع در انواع مدل ها  تولید می کند. به عبارت دیگر، اره موتوری این برند معروف به عنوان یکی از ابزارهای مهم  باغبانی شناخته شده و استفاده از آن در هر مکانی امکان پذیر است. همچنین برای به حرکت درآوردن موتور اره هیچ نیازی به انرژی برق وجود ندارد. ساختار این اره از یک موتور دو زمانه تشکیل شده که با کمک نیروی هیدرولیک به وسیله مخلوط بنزین و روغن به حرکت در می آید و از آن برای بریدن درختان خشک ، هرس و بریدن شاخه درختان میوه، تهیه هیزم و ... استفاده می شود. به عبارت دیگر این وسیله امروزه به عنوان ابزار کار باغبانان و جنگلداران بوده و  همچنین طراحان از این اره موتوری بنزینی در مصارف صنعتی و طراحی – دکوراسیون داخلی ساختمان ها نیز استفاده میکنند. امروزه اره موتوری بنزینی دولمار در انواع مدل های مختلف تولید و در بازار به عنوان یکی از حرفه ترین ابزارهای برش چوب به فروش می رسد.

اره زنجیری دولمار

نکته : هر برندی در تولید اره موتوری خود در ترکیب روغن و بنزین از درصد مشخصی استفاده کرده و می توان نتیجه گرفت که میزان این درصد در انواع مدل های اره موتوری بین 1 تا 25 متفاوت است. همچنین بهتر است که در اره موتوری دولماراز بنزین سوپر استفاده شود. 

مشخصات اره موتوری مدل PS 7910 دولمار

این مدل از محصولات شرکت دولمار با قدرت موتور 5.7 اسب بخار از یک موتور تک سیلندر دو زمانه تشکیل شده و تیغه 45 تا 80 سانتی متری آن با سرعت 12800 برای مصارف کاربردی و حرفه ای در زمینه باغداری و جنگلداری بسیار مناسب است.

مشخصات فنی اره موتوری دولمار مدل PS 7900

مدل ps-7900 اره بنزینی دولمار ساخت کشور آلمان بوده و با حجم و قدرت موتور به ترتیب 78.5cm 3 و  6.3 ( اسب بخار) در کارهای باغبانی و جنگلداری برای برش چوب درختان و الوار به کار می رود. طول تیغه تشکیل دهنده این مدل اره بنزینی حرفه ای حدود 50 سانتی متر و وزن آن حدود 6.3 کیلوگرم است. این نوع اره موتوری حرفه ای شرکت دولمار با قابلیت قدرت بالای موتور خود امکان افزایش طول تیغه را نیز فراهم کرده و می توان به وسیله آن هر چوب و کنده ای را حتی با قطر بالا به راحتی برش داد. همچنین در ساختار آن از زنجیری به سایز 3/8 استفاده شده است.

اره موتوری دولمار مدل PS 7900

ویژگی های اره موتوری دلمار مدل PS 7900

به طور خلاصه و با توجه به آنچه که در قسمت بالا گفته شده است؛ می توان هریک از موارد مطرح شده در زیر را به عنوان بخشی از ویژگی اصلی این محصول بر شمرد:

  •  قدرت و حجم موتور بالا
  • مونتاژ و ساخت کشور آلمان
  • قیمت مناسب نسبت به سایر برند های رقیب خود در کشور آلمان و ایتالیا
  •  تناسب قدرت و وزن این مدل از اره موتوری دولمار
  •  وزن سبک حدود 1.37 کیلوگرم
  • قابل استفاده برای طیف وسیعی از کاربران خانگی و حرفه ای
  • کیفیت بالای جنس بدنه اره بنزینی دلمار مدل 7900
  • دوام و کارایی بالا آلیاژ استفاده شده در آن
  • قابل استفاده برای برش تنه درختان در حوزه باغبانی ، جنگلداری ، کارخانه ها ، صنایع دستی 
  • استفاده از سیستم فیلتر هوا  Air master
  •  دریچه رفع فشار برای شروع آسان
  • قفل دریچه گاز به صورت خودکار
  •  مخزن 420 سی سی روغن و 750 سی سی بنزین
  • ترمز زنجیره ای مجتمع شده با زنجیر خارجی
  • لرزش میرایی از طریق سیستم فنر فولادی
  • کشش زنجیره های جانبی
  • استفاده از پمپ تنظیم روغن در جهت جلوگیری از خشک کار کردن زنجیر

مشخصات اره موتوری مدل PS 7310 دولمار

قدرت موتور اره موتوری دولمار مدل (PS-7310)در حدود 5.4 اسب بخار بوده و تیغه زنجیره دار آن به وسیله یک موتور تک سیلندر دو زمانه با سرعت 12800 دور در ثانیه در هوای خنک برای برش هر نوع چوب در هر قطری مناسب است.

مشخصات اره موتوری مدلPS 6400 دولمار

این مدل از اره موتوری دولمار با تیغه زنجیره دار 45 تا 80 سانتی متری خود در هوای آزاد با سرعت 12500 دور در ثانیه به گردش در آمده و قدرت موتور آن چیزی در حدود 4.7 اسب بخار است.

مشخصات اره زنجیری بنزینی دلمار مدل PS 5000

شرکت دولمار در کشور آلمان مدل PS-5000  اره زنجیری بنزینی دولمار را با قدرت موتور به ترتیب 2900 وات یا 3.9 اسب بخار برای برش چوب در کارهای باغبانی و جنگلداری تولید کرد. ابعاد این اره موتوری دولمار41 × 27 × 24 سانتی ‌متر بوده و با وزن 5.1 کیلوگرمی خود در بازار به فروش می رسد. همچنین طول تیغه تشکیل دهنده اره زنجیری دولمار مدل (PS-5000) حدود 42 سانتی متر است و با ظرفیت موتور 49.9 سانتی‌متر مکعب می تواند هر چوب یا کنده ای را با قطر مشخص برش داد. بعد از روشن شدن موتور زنجیر به کار رفته در ساختار تیغه این اره با سرعت 9.3/ 22.2 متر بر ثانیه و حداکثر گشتاور 3.1 نیوتن ‌متر در سرعت 7000 دور بر دقیقه حرکت میکند.

ویژگی های اره زنجیری بنزینی دلمار مدل PS 5000

به طور خلاصه می توان هریک از موارد مطرح شده در زیر را به عنوان بخشی از ویژگی اصلی اره زنجیری بنزینی دلمار ( مدل PS 5000 ) بر شمرد:

  • همراه با اقلام جداگانه ای چون تیغه، آچار مخصوص و ...
  •   دارای استارت  هندلی
  • ظرفیت مخزن بنزین و روعن به ترتیب حدود 0.47 و 0.27 لیتر
  • صدای تولید شده حدود 101 دسی بل
  • مونتاژ و ساخت کشور آلمان
  • دارای ترمز

اره زنجیری دلمار بنزینی

مشخصات اره موتوری مدل 3410 PS دولمار

اره موتوری دولمار مدل PS-3410 با کابراتور اصلی 1 اسب بخار حدود 3.5 کیلوگرم وزن داشته و تیغه زنجیره دار آن نیز 30 تا 40 سانتی متر طول دارد.

مشخصات اره موتوری مدل 2220  PS دلمار

اره موتوری دولمار مدل 2220 با 1 اسب بخار حدود 2.5 کیلوگرم وزن دارد و با یک موتور تک سیلندر دو زمانه و یک تیغه زنجیره دار 25 تا 35 سانتی متری برای برش و هرس تنه و شاخه درختان در حوزه های باغداری و جنگلداری کاربرد دارد. 

اره چوب بری دلمار آلمان تیغه 35 سانت

مشخصات اره مدل PS 460 دولمار

اره موتوری دولمار زنجیره دارکه طول تیغه آن بین 35 تا 50 سانتی متر متغیر است. موتور تک سیلندر دو زمانه مدل (PS-460) دولمار با قدرت 2.7 اسب و  وزن حدود 5.5 کیلوگرم در هر هوایی و موقعیتی قابل استفاده است.

مشخصات اره موتوری دولمار مدل 351 PS

دولمار 351 با قدرت موتور 2.3 اسب بخار کار کرده و تیغه زنجیره دار 35 تا 45 سانتی متری آن با سرعت 13500 دور در ثانیه با سوخت بنزین به حرکت در می آید.

مشخصات اره موتوری دلمار مدل PS  350

 مدل 350 از این نوع اره موتوری نیز با 2 اسب بخار کار کرده و با گردش موتور به وسیله سوخت بنزین، تیغه زنجیره در آن به طول 35 تا 45 سانت با سرعت 13500 دور در ثانیه به حرکت در آمده و تنه درختان، کنده و الوار را میتوان برش داد.

اره موتوری دولمار مدل 7900

مشخصات فنی اره موتوری مدل PS 111 دولمار

اره موتوری دلمار ( مدل PS-111 ) یکی از انواع مدل های برند دولمار  در کشور آلمان است که با قدرت 3.2 اسب بخار به عنوان یکی از مهمترین محصولات و ابزار کاربردی باغداری و جنگلداری محسوب می شود. طول تیغه این اره حدود 45 سانتیمتر بوده و وزن آن 4.5 کیلوگرم است.

مشخصات فنی اره درخت بر موتوری دولمار مدل PS 45 

اره درخت بر موتوری دولمار ( مدل PS -45) از جمله ابزار های نیمه کاربردی برای کارهای خانگی و مصارف سبک بوده و می توان به این وسیله، تنه و شاخه درختان را برش و هرس کرد. طول ساطور یا تیغه زنجیره دار تشکیل دهنده این نوع از اره موتوری دولمار 400 میلیمتر بوده و با قدرت و حجم موتور به ترتیب 1.7 کیلو وات و 46 سی سی در دو مدل برقی و بنزینی در بازار به فروش می رسد. همچنین حجم مخزن سوخت و روغن آن در مجموع حدود 41 لیتر است و با وزن 4.75 کیلوگرم در حداکثر سرعت 13100 دور در دقیقه موتور آن کار می کند. دستگاه این اره همانند اره موتوری ماکیتا ( مدل DSC -4610 ) بوده و در هر دو نوع از قطعات یکسان دو مارک دلمار و ماکیتا استفاده شده است.

ویژگی های اره زنجیری بنزینی دلمار مدل PS 45

هریک از موارد مطرح شده در بخش زیر به عنوان برخی از ویژگی اصلی اره موتوری دولمار مدل(PS- 45) محسوب خواهد شد:

  •  برخورداری از سیستم تزریق الکترونیکی و پمپ فشاری
  • مجهز شده به مجهز به سیستم ضدلرزش،  ترمز زنجیر
  • امکان روغن کاری خودکار
  • قابل استفاده برای مصارف سبک و عمومی
  • امکان نصب ساطور در سایز های مختلف 35 و 40 سانتی متر
  • مونتاژ کشور آلمان و تحت لیسانس ماکیتای ژاپن
  • کیفیت خوب و قیمت مناسب

اره موتوری دولمار

مشخصات اره موتوری مدل PS 35 دلمار

اره موتوری دولمار مدل (5PS-3 ) نیز با کابراتور اصلی 2.3 اسب بخار، یک موتور تک سیلندر دو زمانه داشته و تیغه زنجیره دار 35 تا 45 سانتی آن با سرعت 13100 دور در ثانیه در حالت آزاد حرکت می کند.

مشخصات اره موتوری دولمار مدل 32 PS

اره موتوری دولمار( مدل PS-32 ) با کابراتور اصلی 1.8 اسب بخار، یک موتور تک سیلندر دو زمانه داشته و تیغه زنجیره دار 35 تا 45 سانتی آن با سرعت 12800 دور در ثانیه در حالت آزاد حرکت می کند.

مزایای استفاده از محصولات شرکت دولمار

به طور کلی شرکت دولمار در جهت کسب رضایت مشتریان خود تلاش کرده تا محصولاتی را با بهترین کیفیت و استاندارد های جهانی تولید و در نهایت با یک قیمت مناسب در بازار عرضه کند. ازجمله مزایایی که می توان در استفاده از محصولات این شرکت (اره موتوری دولمار) نام برد :

  •   برخورداری از فیلتر های اصلی برای افزایش طول عمر موتور اره
  • امکان تعمیر و نگهداری آسان قطعات اصلی اره
  • دارای موتورهای قدرتمند و بهینه سازی شده
  • طراحی استارت ارگونومیک به منظور سهولت روشن شدن دستگاه
  • برخورداری از سیستم جرقه زنی الکتریکی

لیست قیمت اره موتوری دولمار و قطعات یدکی اره موتوری دولمار

ردیف

شرح

قیمت (تومان)

1

قیمت اره موتوری دولمار 7900 (تیغه 50 سانتیمتری)

2

قیمت اره موتوری دولمار 7900 (تیغه 60 سانتیمتری)

 
 

قیمت اره موتوری دولمار 7900 (تیغه 70 سانتیمتری)

4

قیمت کاربراتور اره موتوری دولمار 7900

5

قیمت سیلندر و رینگ و پیستون اره موتوری دولمار 7900

6

قیمت سیلندر اره موتوری دولمار 7900

7

قیمت رینگ و پیستون اره موتوری دولمار 7900

8

قیمت اره موتوری دولمار PS 115 (تیغه 53 سانتیمتر)

 
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5