خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

بتونیر دنده زیر 250 لیتری

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
میکسر بتن دنده زیر 250 لیتری
  • میکسر بتن دنده زیر 250 لیتری
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

بتونیر 250 لیتری (دنده زیر) از تجهیزات مورد استفاده در ترکیب، هم زدن و ساخت بتن می باشد اما کاربرد این دسته از بتونیرها در پروژه های عمرانی نسبت به نوع دنده دور کمتر می باشد. اکثر مشخصات بتونیر دنده زیر با دنده دور یکسان بوده با این تفاوت که در این دسته از بتونیرها درگیری الکتروموتور با دیگ از طریق دندانه هایی که در زیر بتونیر قرار دارد، انجام می گیرد. قیمت بتونیر دنده زیر به دلیل جنس دندانه ها، کارکرد بهتر و نرم تر، صدای کمتر و عمر بیشتر دستگاه از نوع دنده دور بیشتر می باشد. در ادامه اطلاعات کاملی در مورد بتونیر دنده زیر 250 لیتری در اختیار شما قرار خواهیم داد.

مزایای بتونیر دنده زیر نسبت به دنده دور:

1-    کارکرد نرم تر و صدای کمتر بتونیر در حین عملیات ساخت بتن

2-    جنس دندانه ها فولادی بوده در نتیجه مقاومت دندانه های آن نسبت به انواع بتونیر بسیار بالاتر بوده و خطر شکستگی دندانه ها کمتر است.

3-    به خاطر نحوه درگیری دندانه ها احتمال شکستگی و دنده خرد کردن بتونیر در حین کار نسبت به نوع دنده دور کمتر می گردد

بتونیر 250 لیتری دنده زیر

مشخصات کلی بتونیر 250 لیتری

برند دیگ و بدنه بتونیر

نیکاکورپ

کشور تولید کننده

ایران

نوع دستگاه و کاربرد

میکسر بتن- همزن بتن

نوع موتور بتونیر

الکتروموتور تکفاز

مشخصات فنی بتونیر

ظرفیت اسمی بتونیر

350 کیلوگرم

ظرفیت مفید بتونیر

250 کیلوگرم

نوع برق

تکفاز

میزان سرعت دیگ بتونیر

15 دور در دقیقه

نوع فرمان میکسر

گیربکسی

ضخامت ورق دیگ

3 میلیمتر

مکانیزم گردش دیگ

دنده زیر

نحوه تخلیه دیگ

فرمان گیربکسی

نحوه انتقال و جابجایی دستگاه

2 چرخ پیکانی

مشخصات فنی موتور بتونیر

نوع موتور

الکترومتور 1.2 کیلووات (2 اسب بخار)

جنس پوسته موتور

چدن

میزان دور موتور

1400 دور در دقیقه

میزان ولتاژ موتور

18.5 آمپر، 50 هرتز

نوع سیم پیچ

سیم پیچ مس

مشخصات فنی بتونیر 250 لیتری:

بتونیر 250 لیتری دنده زیر از قسمت های همچون الکتروموتور، گیربکس، شاسی، دیگ، فرمان، دنده فولادی، همزن و دو یا چهار چرخ پیکانی ساخته شده تا امکان حمل و نقل آسان دستگاه در محل پروژه فراهم گردد.

الکتروموتور میکسر بتن دنده زیر 250 لیتری:

الکتروموتور مورد استفاده در این دسته از میکسر بتن 2.2 کیلووات یا 3 اسب بخار با میزان دور 1400 دور در دقیقه می باشد. استفاده از الکترومتور 3 اسب بر روی بتونیر دنده زیر 250 لیتری علاوه بر تامین نیروی محرکه نیرو به صورت مناسب امکان کار در شرایط سخت کاری و چرخش دیگ میکسر بتن در حالت سنگین را نیز فراهم می سازد.

نکته: به این مورد توجه داشته باشید که الکتروموتور مناسب جهت بتونیر دنده زیر باید دارای توان 3 اسب بخار و میزان دور 1400 دور در دقیقه باشد، که سرعت معادل 15 دور در دقیقه برای دیگ ایجاد می نمایند. چنان چه دور موتور نصب شده بر روی میکسر بیشتر از 1400 دور باشد، به هیچ وجه دستگاه استاندارد نبوده و این مورد باعث بالا رفتن سرعت دیگ در حین کار شده و خطر در رفتن دیگ بتونیر از روی شاسی را به وجود می آورد.

گیربکس بتونیر دنده زیر 250 لیتری:

گیربکس مورد استفاده در بتونیر دنده زیر مدل vf86 و برند آن بهکار اصفهان می باشد. این نوع گیربکس نرم کار نموده، نسبت تبدیل مناسبی دارد و راحتی اپراتور را در حین عملیات جابجایی، عمودی و افقی کردن دیگ و چرخاندن فرمان بتونیر به همراه خواهد داشت.

دیگ بتونیر دنده زیر 250 لیتری:

دیگ بتونیر دنده زیر 250 لیتری شرکت نیکاکورپ از ورق ضد سایش با ضخامت 3 میلیمتر تهیه شده تا در طول زمان و بر اثر تماس بتن با دیگ، امکان سوراخ شدن و آسیب رسیدن به آن به طور کامل از بین برود. همچنین انتهای دیگ بتونیر را از ورق با ضخامت 5 میلیمتر تهیه می نمایند چون اکثر دیگ های بتونیر از قسمت انتهایی سوراخ می شوند با بیشتر در نظر گرفتن ضخامت ورق انتهای دیگ امکان سوراخ شدن آن از بین می رود.

همزن دیگ بتونیر دنده زیر 250 لیتری:

همزن های داخل دیگ بتونیر را از فولاد ضدسایش تهیه و تولید نموده تا در برابر بتن و میزان سایش بالایی که در اثر وجود سیلیس داخل آن ایجاد می گردد، مقاومت خوبی از خود نشان دهند. همزن های دیگ جز اجزایی بوده که در معرض بیشترین سایش و فرسایش قرار دارند.

دنده بتونیر دنده زیر 250 لیتری:

دنده این دسته از بتونیرها فولادی بوده و به صورت تهیه شده اند که طول عمر بالا و کیفیت مناسبی در طول زمان داشته باشند. همانطور که اشاره شد در بتونیر دنده زیر درگیری بین دیگ و موتور از طریق دنده هایی که در زیر دیگ قرار داد انجام می پذیرد، به همین خاطر میکسرهای دنده زیر دارای طول عمر بیشتر، کیفیت بهتر، صدای کمتری بوده و این نوع بتونیرها نسبت به نوع دنده دور نرم تر کار می کنند، اما از لحاظ قیمتی قیمت بتونیر دنده دور از نوع دنده زیر کمتر است.

نکته: بتونیر دنده زیر به دلیل فولادی بودن دندانه آن و انتقال حرکت از طریق دندانه های زیر دیگ نسبت به نوع دنده کمر بسیار کم صدا بوده، نرم تر کار می کنند، فرسایش کمتری داشته و معمولا طول عمر بیشتری دارند اما معمولا قیمت بتونیر دنده زیر نسبت به نوع دنده دور بیشتر است.

چرخ های بتونیر دنده زیر 250 لیتری:

به طور معمول اکثر بتونیرهای دنده زیر 250 لیتری به صورت دو چرخ ساخته می شوند به آن دلیل که دیگ و شاسی این دسته از بتونیرها سبک بوده و فشار زیادی به چرخ ها در حین عملیات جابجایی وارد نمی شود، همچنین امکان حمل بتونیرهای دوچرخ توسط پیکان وانت وجود دارد، در صورتی که بتونیر 4 چرخ شود حتما باید با وانت نیسان حمل شود از این رو اکثر بتونیرهای 250 لیتری به صورت دو چرخ ساخته شده تا امکان حمل و جابجایی آسان آن ها وجود داشته باشد. بتونیر دنده زیر شرکت نیکاکورپ دارای چرخ هایی با توپی و رینگ با کیفیت مناسب بوده و لاستیک های آن دارای روکش پلاستیکی ضخیم می باشد تا در حین کار سوراخ نشوند.

شاسی بتونیر دنده زیر 250 لیتری:

شاسی بتونیر دنده زیر مشابه بتونیر دنده دور بوده با این تفاوت که درگیری دیگ از طریق دنده هایی که در زیر دیگ قرار دارند فراهم می گردد. از ویژگی های منحصر به فرد شاسی بتونیر شرکت نیکاکورپ می توان به ضخامت بالای ورق استفاده شده جهت ساخت شاسی و طول عمر بالای آن اشاره نمود.

فرمان بتونیر دنده زیر 250 لیتری:

بتونیر دنده زیر شرکت نیکاکورپ از نوع فرمان کوچک بوده و فرمان آن به نحوی طراحی و ساخته شده تا اپراتور با وارد کردن نیروی کمی به راحتی بتواند آن را بچرخاند و امکان تخلیه یا بارگیری راحت آن برای اپراتور فراهم می شود.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5