خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

توری سایه بان (درصد سایه اندازی 50 درصد)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

توری گلخانه چیست؟

توری سایبان یا شید گلخانه جهت سایه اندازی و جلوگیری از آسیب نور اضافی خورشید به گیاهان، آبزیان، دام ها و حتی انسان ها مورد استفاده قرار می گیرند. توری گلخانه با درصد 50 جهت کاربردهای مختلف همچون مقاصد تجاری، باغداری، صنعتی، کشاورزی، ورزشی و خانگی در فصول گرم سال پرکاربرد می باشند. توری سایه انداز از پلی اتیلن بافته شده ساخته شده و دارای عمر مفید طولانی 5 تا 7 سال می باشد.

استفاده از توری های سایبان گلخانه به دلیل عمر طولانی ، وزن کم و قیمت اقتصادی بهترین سبک محافظت از گیاهان در داخل و خارج گلخانه در مقابل نور خورشید می باشد.

این سبک استفاده از توری های پلیمری مانند پهن کردن حصیر بر روی شیشه گلخانه ها بسیار اقتصادی می باشد و میزان تولید و برداشت در طول هر فصل را افزایش می دهد.

مزایای توری سایه بان

1- وزن توری گلخانه بسیار سبک بوده و نصب آن به راحتی و سهولت انجام می پذیرد.

2- عمر مفید توری سایبان بسیار بالاست (توری های گلخانه در حدود 5 سال عمر مفید دارند، در حقیقت با یک بار خرید توری گلخانه تا 5 سال خیال شما از بابت خنک نمودن و ایجاد محیط مناسب برای گلخانه راحت است.)

شید سبز گلخانه

3- توری گلخانه از پلی اتیلن با چگالی بالا تهیه شده به همین دلیل در برابر اشعه UV مقاومت بالایی از خود نشان می دهد، همچنین گیاهانی که در داخل گلخانه قرار دارند را در برابر اشعه UV خورشید حفاظت می کنند.

4- استفاده از شید گلخانه بسیار مقرون به صرفه تر، ازران تر و اقتصادی تر نسبت به تجهیزات خنک کننده دیگر بوده و با هزینه ای کم امکان خنک کاری گلخانه به طور کامل فراهم می گردد.

5- توری های سایه انداز در برابر سم ها، مواد شیمیایی و مواد شوینده مقاومت بالایی از خود نشان می دهند.

6- توری سایه بان با کاهش میزان تبخیر آب در گلخانه، باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود.

7- به خاطر راحتی نصب و انعطاف پذیری بالا توری های گلخانه، امکان نصب و جمع کردن راحت آن ها در فصول مختلف سال وجود دارد.

8- با به کارگیری توری های گلخانه، بهره وری گلخانه بیشتر شده و میزان برداشت محصول افزایش چشمگیری پیدا خواهد نمود.

9- توری های سایه انداز علاوه بر حفاظت گلخانه در برابر گرما، گلخانه را در برابر طوفان، تگرگ، بادهای شدید و پرندگان نیز محافظت می نمایند.

10 – به کارگیری توری سایه بان در داخل گلخانه باعث افزایش کیفیت محصولات تولیدی شده و این توری ها از ترک خوردن میوه ها و آسیب رسیدن به آن ها به طور کامل جلوگیری می نمایند.

11- تنوع در ساخت و وجود توری سایه بان با درصد سایه اندازی های مختلف باعث می شود بر اساس نیاز و نوع کاربری توری سایه انداز موردنظر خود را انتخاب نمایید و بر اساس نوع گیاه و شرایطی که برای رشد آن موردنیاز است، درصد توری را انتخاب نمایید.

12. استفاده از این توری باعث محافظت گلخانه در برابر تابش بیش از حد نور خورشید ، جلوگیری از افزایش دما و محافظت در برابر تگرگ ، باد و پرندگان می شود.

توری سایه بان سبز گلخانه

 چنان چه در خصوص تشخیص درصد سایه اندازی توری سایه بان با توجه به کارآیی مدنظرتان سوالی دارید هم اکنون می توانید با کارشناسان فنی شرکت نیکاکورپ تماس حاصل فرمایید و از مشاوره فنی رایگان آن ها بهره مند شوید.

نکته: محدوده دمایی قابل قبول در داخل گلخانه و برای اکثر گیاهان بین 20 تا 24 درجه سانتیگراد می باشد. چنان چه میزان دمای گلخانه بیشتر از این مقدار شود، بر روی رشد گیاهان تاثیر منفی گذاشته و سلامت گیاهان را به خطر خواهد انداخت، یکی از کاربردهای اصلی توری سایه انداز کنترل میزان دمای داخل گلخانه می باشد.

کاربردهای توری سایه انداز:

توری های سایه انداز کاربردهای بسیار گوناگونی دارند اما مهمترین و اصلی ترین کاربرد نوع توری سایبان در داخل گلخانه می باشد که گلخانه دار با توجه به منطقه آب و هوایی و گیاهانی که در داخل گلخانه وجود دارند مدلی از توری با درصد سایه اندازی موردنظر خود را انتخاب می کند. در این قسمت به برخی از مهمترین کاربردهای توری سایه انداز اشاره می کنیم.

1- پوششی مناسب برای گلخانه ها در فصول گرم سال:  

همان طور که اشاره شد یکی از بهترین ابزارها جهت کنترل دما و رطوبت داخل گلخانه و ایجاد فضایی مطلوب برای رشد گیاهان، توری سایه انداز می باشد. توری های سایه انداز علاوه بر ایجاد محیطی ایده آل برای رشد گیاهان در گلخانه و تحت کنترل نگه داشتن میزان رطوبت و دما، باعث صرفه جویی در انرژی و هزینه های مربوط به گلخانه می گردند. 

2- محافظی عالی برای استخرهای پرورش ماهی :

از شید سایه بان می توان در پرورش آبزیان استفاده نمود، این توری ها به دلیل حفاظت استخر در برابر تابش نور خورشید و اشعه UV، ممانعت از تشکیل خز یا جلبک بر روی آب استخر، جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید و کاهش میزان تبخیر آب استخر و میزان تلفات آبزیان، فضایی با دمای مناسب را برای پرورش آبزیان ایجاد می نمایند.

3- استفاده از توری سایبان به عنوان بادگیر:

از توری سایه انداز می توان به عنوان بادگیر در مناطقی که بادهای شدیدی وزش می کند، استفاده نمود. از توری سایه بان به عنوان پوشش عالی جهت زمین های بیسبال و زمین های تنیس، جهت حفاظت آن ها در برابر بادهای شدید استفاده می کنند.

4- استفاده از توری سایه بان در حیاط  منازل:

در استفاده از توری سایه بان می توان بسیار خلاقانه عمل نمود و از آن جهت ایجاد یک محیط خنک و تفریحی در حیاط منزل استفاده نمود، تا در فصول گرم سال بتوان از فضای بیرون منزل لذت برد.

5-کاربرد توری سبز در ورزشگاه ها:

پوششی مناسب برای وزرشگاه ها، خانه ها زمین های بزرگ و اماکن ورزشی که از تابش نور خورشید جلوگیری نموده و سایه ای عالی را ایجاد می کند.

قیمت توری سایه بان :

قیمت توری سایه بان به کیفیت، درصد سایه اندازی و میزان تراکم موجود در آن بستگی دارد.

هرچه درصد سایه اندازی توری گلخانه افزایش پیدا نماید، به همان نسبت قیمت توری گلخانه نیز بیشتر خواهد شد. جهت اطلاع از قیمت توری سایبان و برخورداری از مشاوره فنی رایگان کارشناسان فنی شرکت نیکاکورپ با ما تماس بگیرید.

مهمترین نکات هنگام خرید توری سایبان گلخانه:

از آن جهت که بیشترین کاربرد توری سایبان در گلخانه می باشد، در این قسمت قصد داریم مهمترین نکات در هنگام خرید توری سایه انداز جهت نصب در گلخانه را برای شما بیان نماییم تا پس از خرید محصول و در هنگام استفاده با مشکل مواجه نشوید.

کلیدی ترین نکات هنگام خرید توری سایبان گلخانه:

1- مهمترین مورد در هنگام خرید توری سایه بان، انتخاب درصد سایه اندازی به صورت صحیح می باشد. چنان چه درصد سایه اندازی بالاتر یا پایین تر از حد نیاز انتخاب گردد، توری سایه انداز قادر به تعیین دمای مناسب برای گلخانه و گیاهانc نخواهد بود.

توری سایه بان نصب شده در گلخانه

به این مورد توجه داشته باشید که درصد سایه اندازی مناسب برای شهرهای گرم و خشک توری با درصد سایه اندازی 80 درصد می باشد و در مناطقی که هوای متعادل تری دارند می توان از توری های سایه انداز با درصد سایه اندازی کمتر همچون 30 و 50 درصد استفاده نمود. همچنین در شهرهایی که هوای گرم و خشک و شرجی دارند معمولا توری با درصد سایه اندازی بالا همچون 80 درصد جوابگو کار نبوده، به این دلیل که داخل گلخانه دم می کند، در این شهرها معمولا از توری با درصد سایه اندازی 50 درصد استفاده می کنند.

2- از موارد حائز اهمیت در انتخاب و خرید توری گلخانه مناسب، توجه به نوع گیاهان و میزان سایه موردنیاز آن هاست. برخی از گیاهان جهت آنکه رشد مناسبی داشته باشند باید میزان نور مناسبی دریافت کنند از این رو جهت این نوع گیاهان نباید از توری با درصد سایه اندازی بالا استفاده نمود.

3- قبل از خرید توری سایه انداز، ابعاد موردنظر خود را به طور دقیق محاسبه نموده و سپس اقدام به خرید نمایید. به این مورد توجه داشته باشید که توری های سایبان در رول های 50 متری و با عرض های 2، 4، 6، 8 و 10 متری و با درصد سایه اندازی 30، 50 و 80 موجود می باشند.

توری سایه بان 50%

4- کیفیت توری سایه بان بسیار حائز اهمیت بوده و توری گلخانه با کیفیت مناسب 5 سال طول عمر مفید دارند. به همین دلیل از خرید توری سایه انداز با برندهای ناشناخته و نامعتبر که هیچ گونه تضمینی از لحاظ کیفیت ندارند، جدا خودداری نمایید.

5- تنها توری سایه اندازی را جهت گلخانه خریداری نمایید که دارای لایه محافظ UV باشد. چنان چه توری گلخانه فاقد این لایه محافظ باشد، توانایی حفظ گیاهان در برابر نور خورشید را دارا نخواهد بود و کارآیی مناسبی نخواهد داشت.

6- در هنگام خرید شید گلخانه به این مورد توجه داشته باشید که مناسب ترین و ایده آل ترین رنگ توری گلخانه جهت خرید، رنگ سبز می باشد. رنگ سفید نیز در بازار موجود بوده و کارآیی مناسبی داشته اما رنگ مشکی چندان پرکاربرد نیست.

شید سایه انداز گلخانه

7- در هنگام خرید توری گلخانه، گیره های مناسب جهت نصب توری را نیز تهیه نموده تا در هنگام اجرا و نصب شید گلخانه به مشکل برنخورید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5