خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

تیغه کاتر بتن بر کات دیاموند ایتالیا

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
تیغه برش بتن کات دیاموند
  • تیغه برش بتن کات دیاموند
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

تیغه بتن بر کات دیاموند؛ تیغه ای شگفت انگیز برای برش بتن

تیغه بتن بر کات دیاموند از جمله صفحه های برش صنعتی است و برای برش بتن و آسفالت مناسب است. این تیغه توانایی برش تا عمق 10 سانتی متری را داراست و دارای دوام و عمر بسیار بیشتری نسبت به نمونه های چینی و یا تقلبی موجود در بازار است.

 

تیغه کاتر بتن بر کات دیاموند ایتالیا

تیغه بتن بر کات دیاموند  

این تیغه بسیار مقاوم، سنگهایی مانند سنگ مرمر یا گرانیت و آسفالت و بتن را به راحتی برش می دهد. اگر کاتر نفر بر در دسترس نباشد، حتی با آن می توان خط کات آسفالت های خیابانی را برای اجرای پروژه های آب و فاضلاب، آب های سطحی، امور ساختمانی و یا هر نوع پروژه دیگر برید. البته احتمالا زیاد برایتان استفاده از این صفحه ی مدرن  تقریبا گران قیمت ، خیلی به صرفه نخواهد بود و بهتر است از کاترهای مخصوص برش های حجیم نفربر، استفاده کنید. ولی اشاره ای که به این موضوع شد تنها برای نشان دادن قدرت بالای این دیسک یا صفحه برش بتن بر بود.

تیغه بتن بر کات دیاموند  دارای عمق برش استاندارد 10 سانتی متر است ولی به علت قطر کلی 15 سانتی متری اش می تواند به راحتی تا ضخامت 12 سانتی متر را حتی در بتن های مسلح برش دهد و ببرد. این تیغه کاتر بتن که جنسی از آلیاژ فولاد، استیل، ذرات و دانه های بسیار ریز و میکروسکوپی الماس مصنوعی و برخی از آلیاژها و متریال های دیگر در فرمولاسیون خود بهره می برد، دارای این مزیت است که در هر گونه مکانی می توان از آن استفاده کرد. به علت نصب تیغه بتن بر کات دیاموند ، و نصب آن بر روی دستگاه فرز صنعتی بزرگ ( به هیچ وجه آن را روی مینی سنگ بدون کاور استفاده نکنید) ، به راحتی می توان به جاهای بسیار باریک و خارج از دسترسی تیغه های نفربر، از آن بهره برد.

در اغلب اوقات در چنین شرایطی از یک دستگاه فرز چهار اینچ یا پنج اینچ و یک صفحه برش الماسه متراکم چهار ( سینترد دیاموند بلید) و یا پنج اینچ استفاده می گردد. مثلا، می توان از انواع تیغه بتن بر کات دیاموند (دیاموند کانکریت کاتر) ، صفحه ی دیسکی توربو تیغه بتن دیاموند (دیاموند توربو دیاموند کانکریت بلید) و یا صفحه ی دیسکی الماسه ی توربو موج دیاموند( دیاموند توربو ویو بلید) ، که روی دستگاه سنگ فرز بزرگ نصب می گردد، استفاده کرد و آن موقع متوجه کارایی ، بسیار بالای تیغه بتن بر کات دیاموند خواهید شد.

قیمت تیغه بتن بر کات دیاموند

تیغه بتن بر کات دیاموند  دارای قیمت ها و کیفیت های بسیار زیادی در ایران است که عوامل قیمت گذاری آنها را کارایی آنها، میزان دوام و عمر استاندارد شان، و برندینگ یا نشان تجاری آنها تعیین می نماید. البته با توجه به نوسانات کنونی ارز قیمت تیغه بتن بر را نمی توان به طور دقیق عنوان کرد.

به عنوان مثال تیغه کاتر بتن هایی با نشان تجاری چینی و تقلبی بسیار ارزانتر از صفحه سنگ هایی با نشان تجاری آلمانی و ... هستند . البته آنها چه از لحاظ دوام و سایش و چه از لحاظ کارایی شان از کارایی بسیار کمتری نسبت به تیغه بتن بر کات دیاموند برخوردارند. اما گاهی اختلاف این قیمت ها به حدی زیاد است که با یک تیغه کاتر بتن، با برند معروف می شود 2  یا 3 تیغه بتن بر کات دیاموند خریداری کرد. در حالی این میزان سرسام آور تیغه بتن برندهای مشهور، تنها به علت برند و شهرت آنان می باشد و در عمل تفاوت چندانی در کارایی در مقایسه با تیغه بتن برکات دیاموند  ندارند.

کاربرد تیغه بتن بر کات دیاموند :

به طور کل این صفحات مانند هر صفحه سنگ دیگری، دارای اندازه ای استاندارد هستند و قابلیت نصب بر روی هر نوع دستگاه کاتر را دارد. به وسیله ی تیغه بتن بر کات دیاموند، می توان انواع و اقسام بتن مسلح و غیر مسلح، آسفالت، سنگ های ساختمانی ، صفحات و پروفیل های فلزی، از قبیل تیرآهن، میلگرد، ورق های با ضخامت متوسط و انواع دیگر آهن آلات که دارای ضخامت زیادی نباشند را برید.

 به همین علت ، تیغه بتن بر کات دیاموند  نیز مانند انواع سنگ فرز های دیگر در همان دسته ها قرار می گیرد. تفاوت عمده ی  تیغه بتن بر کات دیاموند، با اقسام دیگر در این است که این نوع سنگ جنسی از نوع صفحات سنگ فیبری و متریال هایی که پیش از این از آنها یاد شد  دارد و دارای عمر بالاتر و سطح برش بسیار مناسبی نسبت به انواع سنگ های مشابه و ارزان قیمت موجود در بازار می باشد.

ویژگی های تیغه بتن بر کات دیاموند:

این نوع تیغه کاتر بتن ، همانطور که گفته شد جنسی مناسب برای برش بتن دارد، اما جهت برش بتن های بسیار سخت و محکم مانند بتن های غیر مسلح درب منهول ها، و انواع بتن مسلح ( غیر از بتن های پیش تنیده) به طور بسیار قدرتمندی، تقویت شده است.

 به گونه ای که بعضی از انواع بتن با مقاومت های بالا نظیر بتن 400 کیلوگرم بر متر مکعب و بتن های قالب بندی شده ی آماده که مدت زیادی از عمرشان میگذرد و طبعا دارای مقاومتی مضاعف هستند همچون بتن در دال ها و بتن های آماده ی شهری نظیر جداول رفوژها و جوی های شهری و روستایی و کانیوا ها و همچنین برش برخی آهن آلات و پروفیل های استاندارد موجود در جدول اشتال مانند H ها یا تیر آهن های با ضخامت بالا که معمولا ً در صنایع استفاده می شوند و ایران به علت نداشتن دستگاه های تولید این نوع پروفیل ها، توان تولید آنها را ندارد و ورق های فلزی تا ضخامت 80 میلی متر ، را تنها به وسیله ی این نوع سنگ می توان برش داد.

ایمنی در کار با تیغه بتن بر کات دیاموند :

در کاتینگ بتون به وسیله ی تیغه بتن بر کات دیاموند  ، خصوصا در برش بتن های مسلح ، امکان این موضوع وجود دارد که براده های تیغه بتن بر کات دیاموند   در مدت زمان کاتینگ بتن، ایجاد مزاحمت های محدودی برای کاربر تیغه بتن بر کات دیاموند کند.

و برای رفع این معضل ضروری است،  کاربر حتما ً اولا ً با کارکرد دستگاه های برش و فرز، کاملا آموزش دیده باشد و ثانیا ، حتما و حتما از دستکش، کلاه ایمنی، کفش ایمنی دارای زبانه فلزی، ماسک های دارای پروانه هوازی و عینک های مخصوص و از انواع مرغوب این عینک ها، برای کم کردن احتمال پرش براده و رفع خطر در آسیب چشم یا هر بخش دیگر از بدن، از آنان استفاده کند.

حسن دیگر تیغه بتن بر کات دیاموند، سبز بودن و یا ابزاری است که به محیط زیست آسیب نمی رساند.

 تیغه برش بتن دیاموند، به راحتی می تواند برای برش آهن آلات و پروفیل ها نیز به کار گرفته شود اما به علت مقرون به صرفه نبودن بهتر است از همان صفحه های معمولی و ارزان استفاده کرد.

صفحه سنگ تیغه بتن بر کات دیاموند ، یکی از انواع صفحات پرکاربرد در صنعت برش بتن ، سنگ ها و کاتینگ انواع آهن آلات و پروفیل های غیر پیش تنیده و چند لایه ، می باشد.

از دیگر ویژگی های این سنگ، همانگونه که ذکر شد، قابلیت استفاده بر روی هر نوع سنگ فرز می باشد. تیغه بتن بر کات دیاموند ، از کیفیت بسیار بالایی ، حتی در برش بتن مسلح ، بهره می برد و تیغه بتن بر کات دیاموند  همه ی استانداردهای لازم برای نصب بر روی انواع دستگاه های کاتینگ و سنگ فرز را دارا می باشد.

ارزش و مزایای تیغه بتن بر کات دیاموند :

برخی گمان می کنند قیمت بالاتر این نوع تیغه کاتر بتن بر ، دلیل موجهی ندارد ؛ در حالی که چنین نیست و این سنگ با قابلیت های منحصر به فردی که دارد ارزش بسیار بالایی دارد ، خصوصا اگر از انواع بسیار خوب و با کیفیتی مثل تیغه بتن بر کات دیاموند بهره گرفته شود.

دیگر حسن و مزیت و ویژگی این نوع سنگ ها، در ظرافت آنهاست. این نوع سنگ ضخامتی حدود سه میلیمتر دارد و بسیار ظریف طراحی شده است ، اما همانطور که پیش تر گفته شد این ضخامت کم به هیچ وجه باعث، پایین آمدن دوام این تیغه بتن بر کات دیاموند نشده ، اضافه بر آن حتی با همین ضحامت از پس برش پروفیل هایی بر می آید که سنگ های معمولی 3 میلیمتری و 6 میلی متری نمی توانند ، آنها را برش دهند.

انواع سایزهای تیغه کاتر بتن بر کات دیاموند ایتالیا

ویژگی دیگر تیغه بتن بر کات دیاموند، کیفیت بسیار بالای آن در برش انواع آهن آلات و پرداخت روی آنان می باشد. این تیغه کاتر بتن با خصوصیات منحصر به فرد ، با این که ضخامت کمی دارد ، قادر است بهترین کیفیت در برش را به شما تحویل دهد.

خصوصیت بسیار مهم این نوع تیغه برش بتن سنگ فرز ، یعنی تیغه بتن بر کات دیاموند، دوام و عمر بسیار بالاتر آن نسبت به نمونه های معمولی تیغه کاتر بتن می باشد. این سنگ ها ، اگر درست و به جا استفاده گردند و از آن انتظار برش چیزهایی را نداشت که ضخامت یا پیش تنیدگی بسیار بالایی دارند، می تواند حتی تا 10 برابر عمر یک سنگ معمولی مورد استفاده قرار گیرد تا جایی که دیگر به انتهای خود برسد ، وگرنه در مقابل سایش و شکستگی بسیار ایمن است.

برند تیغه بتن بر کات دیاموند :

 تیغه بتن بر کات دیاموند، ساخت کشور ایتالیا، از بهترین انواع  تیغه برش بتن در بازار می باشد و در مقایسه با انواع نمونه های آسیایی، چینی، تا آلمانی و غیره دارای برتری ملموسی است.  تیغه بتن بر کات دیاموند  معمولا با ضمانت عرضه می گردد. البته نمونه هایی دیگر نظیر "بوش" آلمان و همینطور "دی والت"، از رقبای  تیغه بتن بر کات دیاموند  به حساب می آیند.

تیغه بتن بر کات دیاموند ایتالیا

قیمت آن نسبت به نمونه های مشابه، کمی بیشتر است. اما واقعا  تیغه بتن بر کات دیاموند  ، وسیله ی با ارزشی است و استحقاق پرداخت مقداری بیشتر را دارد ، چرا که شما را برای مدتی زیاد از انواع سنگ های بی کیفیت ، بی نیاز می کند. البته بهتر است در کنار آن یک یا دو صفحه معمولی ارزان نیز خریداری شود و برای کارهای ساده و عادی از آنها بهره گرفته شود و این سنگ را تنها در موارد خاص به کار برد. بدین وسیله می توان عمر آن را به طور مضاعفی افزایش داد.

ایمنی در کار با تیغه بتن بر کات دیاموند :

در کاتینگ بتون به وسیله ی تیغه بتن بر کات دیاموند  ، خصوصا در برش بتن های مسلح ، امکان این موضوع وجود دارد که براده های تیغه بتن بر کات دیاموند   در مدت زمان کاتینگ بتن، ایجاد مزاحمت های محدودی برای کاربر تیغه بتن بر کات دیاموند کند.

و برای رفع این معضل ضروری است،  کاربر حتما ً اولا ً با کارکرد دستگاه های برش و فرز، کاملا آموزش دیده باشد و ثانیا ، حتما و حتما از دستکش، کلاه ایمنی، کفش ایمنی دارای زبانه فلزی، ماسک های دارای پروانه هوازی و عینک های مخصوص و از انواع مرغوب این عینک ها، برای کم کردن احتمال پرش براده و رفع خطر در آسیب چشم یا هر بخش دیگر از بدن، از آنان استفاده کند.

حسن دیگر تیغه بتن بر کات دیاموند، سبز بودن و یا ابزاری است که به محیط زیست آسیب نمی رساند.

 تیغه برش بتن دیاموند ، به راحتی می تواند برای برش آهن آلات و پروفیل ها نیز به کار گرفته شود اما به علت مقرون به صرفه نبودن بهتر است از همان صفحه های معمولی و ارزان استفاده کرد.

صفحه سنگ تیغه بتن بر کات دیاموند ، یکی از انواع صفحات پرکاربرد در صنعت برش بتن ، سنگ ها و کاتینگ انواع آهن آلات و پروفیل های غیر پیش تنیده و چند لایه ، می باشد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5