خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

تیغه کاتر بتن بر کورمکس

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

آشنایی با تیغه برش بتن از برند صاحب سبک کورمکس

در جمع تجهیزات ساختمانی تا راهسازی، تجهیزی وجود دارد که آن را با نام کاتر آسفالت بر می شناسند. این تجهیز می ‌تواند سطوح آسفالتی را همراه با ظرافتی خاص برش بزند. از کاتر آسفالت بر به جهت تکمیل انواع عملیات های راه سازی، مانند نصب لوله های آب و فاضلاب تا داکت های برق در زیر سطح آسفالت خیابان ها استفاده می کنند. جدا از این، در مواقع تعمیرات نیز می ‌توان همراه با کارکرد این ابزار قدرتمند به راحتی بدون آنکه تخریب عمده ‌ای در سطح آسیا آسفالت ایجاد کرد به نقاط مورد نظر دست یافت؛ اما این تیغه آسفالت بر وقتی جذاب ‌تر می‌ شود که بدانید می ‌توان از این ابزار در برش سطوح بتنی نیز استفاده کرد. برای این منظور کافی است به جای استفاده از تیغه های مخصوص برش آسفالت، از تیغه برش بتن در دستگاه کاتر آسفالت بر استفاده شود.

تیغه کاتر بتن بر کورمکس

با وجود یک تیغه برش بتن، دیگر می ‌توان به راحتی انواع سطوح بتن مسلح و یا غیر مسلح را به شکلی ایده ‌آل برش زد. حجم استفاده بالا از این ابزار برای برش سطوح گوناگون بتنی است که باعث شده تولید تیغه برش بتن در مسیر تولیدات برند های گوناگونی قرار گیرد. از این بین می خواهیم تا در این مقاله در باب تیغه بتن بر کورمکس مطلبی را تنظیم کرده باشیم. به هر حال وقتی در سطح بازار با هدف خرید تیغه کاتر بتن جستجو می ‌کنید، آگاهی از نام و مشخصات برند های مطرح بازار، مانند تیغه بتن بر کورمکس می تواند سودمند باشد. لکن قبل از هر چیز ممکن است این طور سوال پیش آید که اصولاً چرا به تیغه برش بتن نیازمند هستیم؟ و یا اینکه موارد کاربرد تیغه کاتر بتن در چه فضا هایی می باشد؟

معرفی برند کورمکس

برند کورمکس یک برند چینی است که با هدف تولید تجهیزات و ابزار های ساختمانی و صنعتی فعالیت می کند. آغاز کار این برند به سال ۱۹۴۷ باز می گردد. در زمانیکه صاحبان اولیه این برند اقدام به تاسیس یک کارگاه ریخته گری در یک گاراژ داشتند. در سال ۱۹۵۳کورمکس از فضای کارگاهی در یک طرح توسعه، تبدیل به یک فضای کارخانه ‌ای با محوریت ریخته ‌گری شد و از آن زمان است که این برند به فکر ساخت ابزارآلات و تجهیزات ساختمانی بوده است. از سال ۱۹۸۰ با توسعه اقتصادی کشور چین، برند کورمکس نیز رنگ و بوی جهانی پیدا کرد و اولین بازار های جهانی خود را در شرق دور و بازار های جنوب غرب آسیا جستجو کرد. این برند هم اکنون از بزرگترین مجموعه‌ های چین و حتی جهانی در عرصه‌ های گوناگون کار با فلزات و ریخته گری می باشد.

آشنایی با تیغه برش بتن کورمکس

همان طور که قید شد، کورمکس بر خلاف برند های نوپای چینی، یکی از برند های اصیل این کشور صنعتی است. برندی با سابقه تولید ۸۰ ساله که از دیرباز تولید تیغه برش بتن در جمع محصولات آن می باشد. کورمکس جدا از تولید تیغه برش بتن در تولید تیغه آسفالت بر نیز تبحر خوبی دارد. کیفیت بین المللی در تولید تیغه بتن بر کورمکس در نگاه نقاط مختلف جهان پسندیده شده است که باعث شده تا این برند به راحتی بتوانند محصولات خود را در سراسر جهان عرضه دارد.

بتن بر کورمکس همراه با تیغه های باکیفیت و خوش کاری که دارد به راحتی می تواند شرایط سخت کاری را برای مدتی طولانی تحمل کرده، بدون آنکه کوچکترین اختلالی در روند اجرای کار پدید آورد. در مراحل ساخت بتن بر کورمکس سعی در خلق دندانه های برش با طرح ‌های کارآمد بوده است. دندانه های این تیغه همراه با آبکاری در دما های بسیار بالا مقاوم شده اند. مقاومتی که می تواند به راحتی در بطن هر سطح بتنی سختی نفوذ داشته باشد.

مشخصات فنی تیغه کاتر کورمکس:

دستگاه کاتر برش آسفالت را که می‌ توان همراه با تیغه برش بتن به صورت کاتر بتن بر مورد استفاده قرار داد، اصولاً در سه سایز استاندارد طراحی می ‌کنند. سایز هایی که همراه با تیغه های استاندارد در قطر های ۳۵، ۴۵ و ۶۰ سانتیمتری است. تیغه بتن بر KORMAX نیز سعی دارد تا همراه با این استاندارد ها محصولات خود را عرضه کند. از این رو انواع تیغه بتن بر KORMAX را می ‌توانید در سه سایز مذکور داشته باشید.

کاتر برش بتن کورمکس

حداکثر برشکاری برای سایز ۳۵ می ‌تواند عمقی در حدود ۱۰ الی ۱۲ سانتیمتر داشته باشد. این حداکثر برشکاری برای سایز های ۴۵ و ۶۰ به ترتیب ۵ الی ۱۷ سانتیمتر و ۲۰ الی ۲۵ سانتیمتر خواهد بود. از سوی دیگر انواع تیغه بتن بر کورمکس در قطر سوراخ شفت خود از اندازه 25 میلیمتری بهره مند است. این سایز سوراخ شفت کاملاً مطلوب به جهت نصب بر انواع کاتر ها خواهد بود.

تیغه کورمکس بتن بری متفاوت:

انواع تیغه برش بتن از برند کورمکس دارای مشخصه چقرمگی بسیار بالایی هستند. به گونه‌ ای که می‌ توانند به راحتی در سطح بتن، عملیات برشکاری خود را به انجام رسانند. طراحی دندانه ها در تیغه برش بتن از برند کورمکس نیز ویژگی سطح بالایی از آبخوری را برای این تیغه فراهم کرده است. از این رو است که سطح این تیغه در شرایط مطلوب کاری همراه با تامین در سطح آب، به راحتی خنک می شود.

از دیگر نکات قابل توجه در این تیغه برش بتن می توان به سختی بالا که همراه با آبکاری های حرفه ای ایجاد شده است، مقاومت ضربه ای مطلوب که ناشی از انتخاب متریال سطح بالای آن می باشد، تحمل دمایی قابل توجه که در زمان مشکل در خنک سازی توسط آب مانع از خرابی و یا شکستگی تیغه خواهد بود و در نهایت می توان به مقاومت شیمیایی سطح بالای این تیغه برش بتن اشاره داشت. در ساختار شیمیایی تیغه مذکور از نوعی آلیاژ بهره ‌مند شده است که مانع از ترکیب شیمیایی آن با مواد برش دهنده می‌ شود.

تیغه بتن بر کورمکس و توان الاستیسیته آن

وظیفه نهایی برای هر تیغه برش بتن آن است که سطوح عمیق بتنی را برش دهد؛ اما این سطوح از مقاومت و سختی بسیار بالایی برخوردار هستند. از میان تمام عیب ها و یا خرابی ها مانند شکسته شدن، کند شدن، زنگ زدن و... که همراه انواع تیغه ها می شود، خم شدن و یا تغییر شکل دادن متداول ترین عیبی است که هر تیغه برش بتنی را تهدید می ‌کند. در طراحی تا ساخت انواع تیغه برش بتن سعی در تامین مقاومت در مقابل خم شدگی و یا تغییر حالت در اثر فشار زیاد شده است. این مقاومت را به اصطلاح توان الاستیسیته می ‌نامند. هر تیغه برش بتن که از قدرت الاستیسیته بالاتری برخوردار باشد، می تواند قدرت بیشتری در مقابل خمش داشته و در نهایت از کارآیی و طول عمر بالاتری برخوردار شود.

توان الاستیسیته انواع تیغه برش بتن کورمکس دارای سطح بالایی است. به طوری که توانسته است سطوح عالی استاندارد های جهانی را در این زمینه کسب نماید. این ویژگی می ‌تواند از تأثیر مطلوب آلیاژ کربن در کنار استفاده از کروم در ساخت تیغه بتن بر کورمکس آمده باشد. ترکیب درست کربن می تواند باعث افزایش قدرت و استحکام و یکپارچگی تیغه باشد. مادامیکه کروم شرایط ضد زنگی در کنار تامین مقاومت به سایش بالا را رقم خواهد زد.

چرا به تیغه برش بتن نیازمندیم؟

همان طور که می دانید سطوح سخت بتن یا آسفالت را نمی توان با استفاده از ابزار های دستی به راحتی تخریب نمود. اینکه چرا نیاز به تخریب داریم؛ خب، دلایل متعددی در این باب مطرح می‌ شود. از نیاز به کانال کشی ها، نصب لوله های آب و فاضلاب، تعمیرات دوره ای، اصلاح و یا تغییر ساختار یک سازه بتنی و حتی برش صخره ها در یک فضای معدنی و... است که نیاز ما را برای تخریب متریال های سخت ساختمانی تعریف خواهد کرد. نکته در برش آسفالت تا بتن، تغییر در ماهیت این دو متریال سخت است. آسفالت از ساختاری بهره مند می باشد که برای برش نیاز به تیغه ای با ساختاری متفاوت از بتن خواهد بود. ما به تیغه برش بتن نیازمندیم، چون نوع برش تا متریال بتن با آسفالت متفاوت است.

در این بین، برند های متعدد تولید کننده تیغه های کاتر می‌ توانند هر دو نوع کاتر آسفالت بر و یا تیغه برش بتن را تولید کنند. دستگاه های مذکور نیز به گونه ای طراحی شده اند که بتوان در آنها به راحتی تیغه ها را جا به جا نمود. تیغه برش بتن کورمکس یکی از منعطف ترین مدل های بازار است. این تیغه همراه با کیفیت خوب در کنار قیمت منطقی، توانایی نصب در طیف گسترده ‌ای از انواع کاتر را دارا می باشد.

جمع بندی خرید تیغه بتن بر کورمکس

تیغه ای که با تمام استاندارد های متداول در ساخت، طراحی و تولید شده است، قابلیت نصب بر تمام کاتر های بازار را دارد و در عین حال، جدا از توانایی برش بر سطوح بتنی می‌ تواند برای برش سطوح آسفالتی و یا سنگی نیز استفاده شود، یک تیغه برش بتن ایده ‌آل است.

تیغه کورمکس بتن بر

برند کورمکس در تولید تیغه های خود حساسیت بالایی را در نظر گرفته است. تیغه برش بتن این برند مطرح چینی توانایی کارکرد مداوم در ساعات طولانی را دارد، می ‌تواند در هر سطحی به راحتی نفوذ کرده و در عین حال از طول عمر مناسبی برخوردار باشد. از سوی دیگر شاید نتوان رنج قیمتی تیغه بتن بر کورمکس را در یک رنج رقابتی با دیگر رقبا قرار داد. قیمت این تیغه برش بتن به نسبت انواع دیگر بازار در رنج بالاتری می باشد. کیفیت بالای ساخت در این تیغه است که دلیل این رنج قیمتی خواهد بود؛ اما در نظر داشته باشید که برش آسفالت و بتن مقوله ‌ای نیست که بتوان همراهبا یک تیغه سطح پایین به راحتی از پس انجام موفق و تمیز آن برآمد. این فعالیت تخریبی یک ابزار قدرتمند با کیفیت بالا می خواهد. چیزی که به راحتی می توانید در تیغه برش بتن از برند کورمکس شاهد آن باشید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5