خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

سمپاش شارژی اکتیو (active)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

قدرتمند اما کم صدا با سمپاش شارژی اکتیو

سمپاشی یک جریان پیوسته و دائمی در دنیای کشاورزی است. گیاهانی که ما پرورش می دهیم تا به‌ عنوان مواد غذایی مورد استفاده قرار دهیم، مورد توجه انواع حشرات و حتی دیگر حیوانات نیز می باشند.

این حشرات، به همراه بیماری‌ هایی که می ‌تواند ناشی از تبعات انگلی و یا قارچی باشد، قادر هستند تا در اندک زمانی یک محصول کشاورزی را تخریب کنند. ما به این تهاجم ‌های گسترده لقب آفات را داده ‌ایم و برای تقابل با آنها نیاز به بهترین دستگاه ‌های سمپاشی داریم.

سمپاش شارژی یکی از ایده ‌های مدرن امروزی است که در طراحی آن سعی شده است تا راه ‌حلی با راندمان بالا به جهت سمپاشی گیاهان ارائه شود.

آفات به شکل گروهی حمله می کنند و در اندک زمانی می توانند مزرعه ‌ای را نابود کنند. پس ما هم باید در سمپاشی سرعت عمل داشته باشیم. در گذشته انواع ایده ‌ها در طراحی سمپاش ‌های دستی مطرح بوده است.

آنها می توانستند در سطح یک باغ خانگی کارآمد باشند. اما در سطح یک مزرعه بزرگ زراعی و یا یک باغ با تعداد درختان بلند، قدرت و کارایی لازم را نداشته ‌اند. در این بین خلق سمپاش هایی که از موتورها در تامین قدرت سمپاشی استفاده می ‌کنند، راه ‌حل مناسبی بوده است.

سمپاش شارژی از نمونه ‌های پیشرفته در ایده ‌های جدید برای ساختن سمپاش ‌های موتوری است. البته سمپاش شارژی اکتیو یکی از بهترین ‌های بازار در این عرصه می باشد.

سمپاش شارژی اکتیو محصول مطمئنی از برندی صاحب‌ نام است که قابلیت تامین پمپاژ سطح بالایی را برای فعالیت گسترده و کاملاً حرفه ‌ای در سطح زمین ‌های زراعی تا فضاهای صنعتی فراهم می آورد. سمپاش شارژی اکتیو در طرح ساخت دوکاره آماده شده است و می‌ تواند در هر دو مرحله از کار بهترین نوع سمپاشی را تامین نماید.

وقتی قرار است در باب مشخصه ‌های سمپاش شارژی اکتیو بنویسیم، شاید خود اسلوب طراحی در سمپاش شارژی جای سوالی ایجاد کرده باشد. اینکه اصولاً این نوع از سمپاش‌ ها چه هستند؟ چگونه کار می ‌کنند؟

و در چه دسته ‌ای از انواع سمپاش ‌ها قرار می ‌گیرند؟ پس در ادامه همراه با آشنایی کامل با یک سمپاش شارژی، سعی در معرفی دقیقی از مشخصه ‌های فنی سمپاش اکتیو خواهیم داشت.

ایده طراحی سمپاش شارژی

پمپاژ کردن سموم در سمپاش ‌های دستی از طریق یک اهرم صورت می گیرد. این اهرم با کمک فشار هوا است که می ‌تواند عملیات سمپاشی را نهایی کند.

لکن قدرت محدود در توان دستان اپراتورها در نهایت ظرفیت کاری محدودی را برای انواع سمپاش دستی فراهم کرده است. لذا نیاز به حضور موتورها برای جایگزین شدن دستان اپراتورها احساس می شود.

اولین ایده ‌ها در جایگزینی قدرت ‌های موتوری به جای نیروهای دستی، متکی بر نصب موتورهای تک سیلندر بنزینی بوده است. اما این موتورها در عین قدرتمند بودن، بسیار گران ‌قیمت، حجیم و سنگین وزن هم هستند.

پس باید در تکاپوی رسیدن به قدرتی موتوری اما مؤثرتر باشیم. استفاده از موتورهای الکتریکی به جای موتورهای بنزینی بهترین پیشنهاد است. لکن در بهره ‌مندی از موتورهای الکتریکی چه راه ‌حلی در تامین نیروی برق برای راه‌ اندازی آنها مطرح می ‌کنید؟

در اینجای ماجرا که باشیم، می ‌توانیم به طرح ساخت انواع سمپاش شارژی بپردازیم. سمپاش هایی که از حضور موتورهای الکتریکی جریان ثابت برای تکمیل عملیات پمپاژ استفاده می کنند. انرژی الکتریکی مورد نیاز آنها نیز از طریق حضور باتری‌ های قابل به شارژ شدن که بر بدنه دستگاه سمپاش شارژی نصب خواهند شد، تامین می شود.

به ‌این ‌ترتیب همراه با استفاده از موتورهای جریان ثابت، با سمپاشی مواجه هستیم که دارای قدرت پمپاژ بالایی است، ظرفیت تامین دبی بالایی دارد و در عین ‌حال از حجم و وزن اندکی بهره ‌مند می باشد.

چنین ایده ‌ای در طرح ساخت سمپاش شارژی اکتیو نیز مشاهده می شود. آنها قدرت پمپاژ بالایی دارند، در قیمت کمتری به نسبت از مدل‌ های موتوری فروخته می ‌شوند و می ‌توانند طول عمر و کارایی بالایی داشته باشند. البته برگ برنده دیگر در طراحی انواع سمپاش شارژی همراهی آنها با مخزن هایی تقریباً حجیم می باشد.

وقتی توانسته ‌ایم از حجم تا وزن موتور بکاهیم، قاعدتاً می توانیم بر حجم مخزن دستگاه سمپاش شارژی بیافزاییم. از این ‌رو عموماً انواع طراحی‌ ها برای مدل‌ های متنوع از سمپاش شارژی همراه با مخزن هایی حجیم تا حدود 20 لیتری می باشد.

در طرح ساخت سمپاش شارژی اکتیو نیز شاهد بهره ‌مندی از چنین مخزن‌ های بزرگی هستیم. لکن طرح ساخت سمپاش شارژی با یک مخزن حجیم که قرار است با موتورهای الکتریکی کار کند، الگوی طراحی کوله ای برای آن به ارمغان آورده است.

یک عدد دستگاه سمپاش شارژی، درست شبیه به یک کوله بزرگ بر پشت اپراتورها سوار شده و همراه با تعبیه دو بند پهن بر دوش آنها مستقر خواهد شد. به ‌این ‌ترتیب می ‌توانیم از قدرت موتورهایی که تحت تأمین انرژی از جانب باتری ‌های شارژپذیر هستند، عملیات سمپاشی را نهایی کنیم.

اما یک سوال بزرگ در طراحی چنین سیستمی مطرح می ‌شود. اینکه اگر باتری ‌های قابل به شارژ شدن، توان برقی خود را از دست بدهند، آیا ماهیت دستگاه سمپاش شارژی بلااستفاده خواهد شد؟

در پاسخ به این سوال باید طرح ساخت انواع سمپاش شارژی دوکاره را مطرح کنیم. قابل به ذکر است که سمپاش شارژی اکتیو در مدل ‌های دوکاره طراحی شده است. حال باید ببینیم که این طراحی دوکاره اصولاً چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

سمپاش شارژی دوکاره چگونه کار می ‌کند؟

بسیاری که قصد تهیه کردن یک عدد دستگاه سمپاش شارژی را در سر می‌ پرورانند، علاقه دارند تا این دستگاه ‌را در مدل ‌های دوکاره تهیه کنند. چون می ‌دانند که مدل ‌های دوکاره اگر چه اندکی در قیمت سمپاش شارژی بالاتر هستند؛ اما می ‌توانند ظرفیت کارکرد سطح بالاتری را تامین نمایند. مانند سمپاش شارژی دوکاره‌ اکتیو که در سطح بازار مورد توجه اهل فن قرار می ‌گیرد.

همه ماجرا در محدودیت باتری ‌های قابل به شارژ شدن خلاصه شده است. این باتری ها هر اندازه از تکنولوژی بالایی بهره ‌مند باشند، نمی ‌توانند قدرت کارکرد طولانی ‌مدت را برای موتور الکتریکی در دستگاه سمپاش شارژی فراهم آورند.

به ‌این ‌ترتیب عموم دستگاه ‌های سمپاش شارژی در مدت زمانی محدود که غالباً اندک است، قابلیت فعالیت ممتدی را دارند. در صورت تمام شدن انرژی برق در باتری‌ ها مجبور هستیم که دستگاه سمپاش شارژی خود را مجدداً شارژ نماییم.

این ماجرا درست در وسط یک عملیات حرفه ‌ای سمپاشی، به هیچ حالت قابل ‌قبول نمی ‌باشد. پس یا باید باتری‌ هایی یدکی را همراه خود حمل کنیم و یا اینکه از مدل سمپاش شارژی دوکاره خریداری کرده باشیم. چرا که این مدل‌ های دوکاره از یک پمپاژ دستی در تامین قدرت پمپاژ سموم بهره ‌مند هستند.

در نتیجه در صورت تمام شدن انرژی در باتری ها، قدرت و کارایی خود را از دست نمی ‌دهند؛ بلکه می ‌توانید با کمک بخش دستی، فعالیت سمپاشی توسط یک دستگاه سمپاش دستی را تداوم ببخشید.

به‌ این ‌ترتیب یک سمپاش شارژی دوکاره قدرت مانور بسیار بالاتری به نسبت از مدل ‌های تک کاره خواهد داشت. چرا که در صورت تمام شدن شارژ باتری ‌ها، همچنان قابلیت تداوم بخشیدن به عملیات سمپاشی را دارند.

سمپاش شارژی دوکاره اکتیو نیز با چنین طراحی ای همراه است. در این سمپاش شارژی دوکاره از یک سیستم دستی با قابلیت بسیار بالایی استفاده شده است تا بتوان راندمان کاری مطلوبی را تأمین کرد.

البته این ‌طور نیست که برای کارکرد نوع دستی منتظر تمام شدن برق باتری ها باشیم؛ بلکه این کارکرد دستی کاملاً مستقل از قسمت موتوری راه ‌اندازی می ‌شود. برای زمان‌ هایی که نیاز به پمپاژ ملایمی از سموم داریم، مانند ضدعفونی کردن فضاهای شهری تا مکان ‌های عمومی می توان از کارکرد دستی سمپاش شارژی دوکاره بهره ‌مند باشیم.

مشخصه ‌های فنی در سمپاش شارژی دوکاره اکتیو

حالا که توانسته ‌ایم در اندک مطالعه مختصری همراه با معرفی سمپاش شارژی اکتیو، دورنمایی از این دست ماشین ‌آلات کشاورزی داشته باشیم، بهتر می ‌توانیم به بیانی فنی در مشخصه‌ های طراحی شده برای سمپاش اکتیو بپردازیم.

سمپاش شارژی اکتیو از مدل سمپاش ‌ها با قابلیت حمل دوشی است. در این سمپاش ‌ها از یک بند پهن با متریال مناسب برای استقرار مطلوب دستگاه بر دوش اپراتورها استفاده شده است.

سمپاش شارژی اکتیو از یک مخزن با ظرفیت 20 لیتری بهره ‌مند می باشد. البته این قابلیت در نظر گرفته شده است تا بتوانید از مخزن در حجم 10 لیتری نیز استفاده کنید. مخزن از جنس پلاستیک با متریال پلی ‌اتیلن ساخته شده است.

متریال ساخت مخزن کاملاً مقاوم در مقابل هر نوع اثر شیمیایی از جانب سموم است و می ‌تواند در مقابل تابش مستقیم آفتاب مقاومت مطلوبی داشته باشد.

این سمپاش شارژی اکتیو همراه با یک لانس فلزی ارائه می ‌شود و در طراحی آن سعی در استفاده از نازل های گوناگون با هدف تامین انواع سناریوهای پاششی شده است. سمپاش شارژی دوکاره اکتیو در وزنی معادل 7 کیلوگرم طراحی شده و ابعاد آن برابر با 38´16´55 سانتیمتر می باشد.

اما به جهت تامین قدرت مناسب برایکارکرد موتورهای جریان ثابت، این سمپاش شارژی از یک باتری با کیفیت در شرایط تامین 12 ولت استفاده می کند. این باتری قابلیت 8 آمپر جریان کشی را دارد. باتری مذکور از جنس پاناسونیک است.

این باتری ‌ها از طول عمر بالایی بهره ‌مند هستند و می‌ توانید آنها را برای بارهای متوالی شارژ نمایید. از طرفی برای بهبود هر چه بهتر در کار سمپاشی در سمپاش شارژی اکتیو از یک گیج نشان‌ دهنده مقدار شارژ باتری استفاده شده است.

به ‌این ‌ترتیب در حین کار کاملاً آگاه هستید که در سمپاش شارژی شما چه مقدار از انرژی الکتریکی مانده است. با این رویکرد بهتر می ‌توانید عملیات سمپاشی را تداوم ببخشید.

سمپاش شارژی دوکاره اکتیو با قابلیت نصب دوشی است که در همراهی با بندهایی مستحکم و البته ارگونومیک به خوبی بر اندام اپراتورها سوار شده و این قابلیت را دارد تا با کمترین فشار و یا ایجاد خستگی باعث تداوم هر چه ساده ‌تر کار باشد.

ویژگی ‌های برجسته در طراحی سمپاش شارژی اکتیو

یک سمپاش شارژی وقتی خوب است که بتواند قدرت پاشش بالایی را تامین کند. در عین ‌حال ماندگاری بالایی در کار داشته باشد چرا که سمگاش شارژی20 لیتری مخزن، به خوبی بر اندام اپراتورها سوار شود.

این ‌همه سمت ‌و سوی یک طراحی ایده ‌آل در شناخت یک سمپاش شارژی خوب را مشخص خواهد کرد. بهتر است در مواجهه با سمپاش شارژی دوکاره اکتیو شاهد برخی از ویژگی ‌های برجسته نیز باشیم که به قرار ذیل مطرح خواهیم کرد.

-    سمپاش شارژی اکتیو از یک لانس فلزی با متریال ساخت مطلوب بهره ‌مند می باشد. این لانس از ابعاد خوبی برخوردار است و همراه با نازل ها در مدل ‌های متنوعی عرضه شده است. همراه با نازل ‌های طراحی‌ شده برای لانس فلزی سمپاش شارژی اکتیو می توانید انواع سناریوهای پاششی را تدارک ببینید. این نازل ها دارای مقاومت خوبی هستند و در برابر اثر مواد شیمیایی تمامی سموم متداول و شناخته شده، سطح مقاومت مناسبی دارند.

-    طراحی سمپاش شارژی اکتیو برای حمل ‌و نقل بر اندام اپراتورها از طراحی ارگونومیک مناسبی بهره ‌مند است. این سمپاش شارژی به شکل دوشی طراحی شده است. اما با حضور بندهایی پهن و مستحکم که بسیار نرم هستند، به خوبی بر اندام اپراتورها سوار می شوند.

-    حضور گیج نشان ‌دهنده ظرفیت باتری را می توان در مقام یک ویژگی شایسته برای سمپاش شارژی دوکاره اکتیو در نظر گرفت. این گیج باعث سهولت در کار با دستگاه سمپاش شارژی مذکور می شود.

-    اگر چه سمپاش شارژی 20 لیتری طراحی ‌شده برند اکتیو از مکانیزم سوئیچ اتوماتیک بی ‌بهره است؛ اما در لحظه غیرفعال بودن دستگاه به راحتی می توانید فضای کاری آن را میان حالت موتوری یا دستی جابجا کنید.

-    در طراحی مخزن سمپاش شارژی 20 لیتری اکتیو از ضخامت بالایی استفاده شده است. این ضخامت بالا در طراحی مخزن برای جلوگیری از شکستگی آن در مواجهه با عملیات ‌های سخت سمپاشی می باشد.

به هر حال قرار است تا شما در مقام اپراتور دستگاه سمپاش شارژی اکتیو همراه این تجهیز در بطن پیچیده ‌ترین شرایط زراعی شوید و در این بین همواره احتمال ضربه دیدن مخزن وجود دارد. مخزنی که با ضخامت کافی طراحی شده است، می ‌تواند در مقابل انواع ضربات مقاومت کافی داشته باشد.

-    استفاده از باتری ‌های قدرتمند از برند پاناسونیک که دوام بالایی دارند و می ‌توانید به دفعات بسیار بالایی آنها را شارژ کنید. این باتری‌ها به سرعت قابل جابجا شدن هستند. در نتیجه می‌ توانید به ‌راحتی در حین کار آنها را جابجا کنید تا با کمترین تداخل در حین کار سمپاشی همراه شوید.

از طرفی باتری ‌های مذکور با قابلیت شارژ شدگی تقریباً خوبی طراحی شده ‌اند. آنها به سرعت پر می شوند و برای حضور در دستگاه سمپاش شارژی اکتیو آماده به کار هستند.

کاربرد سمپاش شارژی اکتیو

از انواع سمپاش‌ ها تقریباً می ‌توانید در هر فضا و مکانی استفاده کنید. سمپاشی مزارع یکی از مهمترین بخش‌ های کلیدی در کار با این تجهیزات می باشد. فضای باغ و مزرعه با حضور انواع گیاهان مغذی تا میوه ‌های مفید مورد توجه حشرات آفت گونه بسیاری نیز قرار می گیرد.

یک راه ‌حل منطقی برای مواجهه با چنین آفت ‌هایی استفاده از انواع حشره کش ها می باشد. اما این عوامل کوچک بیماری ‌زا تنها در سطح گیاهان نیست که منافع ما را تهدید می کنند.

حضور آنها در یک دامداری و یا مرغداری و شاید مزرعه پرورش ماهی نیز در نمونه ‌های دیگری دیده می شود. آفاتی که می آیند تا زندگی حیوانات اهلی تحت پرورش ما را به خطر اندازند. در چنین حالتی است که باید دست به دامان انواع دستگاه سمپاش باشیم تا راه حلی کارآمد در دفع چنین آفاتی را در نظر داشته باشیم.

گاهی هم ممکن است که بخواهیم در سطح فضاهای شهری با هدف ضدعفونی کردن سطوح از یک دستگاه سمپاش در مدل ‌های سبک استفاده کنیم. خلاصه هر جا که قرار است یک محلول سموم نباتی با گند زدایی و یا ضدعفونی‌کننده را توزیع کنیم، می ‌توانیم از یک مدل دستگاه سمپاش مناسب بهره ‌مند باشیم.

لکن هر دستگاه سمپاشی را نمی ‌توانید برای هر فضایی به کار گیرید. سمپاش ‌های دستی برای تامین نیازهای کوچک مورد استفاده قرار می گیرند و انواع سمپاش های موتوری تا فرغونی با آن قدرت بالایی که دارند، برای کار سمپاشی در یک زمین زراعی بزرگ سودمند هستند.

در این بین انواع سمپاش شارژی را باید به ‌عنوان یک نمونه دستگاه با کاربرد سطح میانی در نظر گرفت. آنها از قدرت موتوری بهره ‌مند هستند؛ اما قابلیت تامین سمپاشی در فضاهای بسیار بزرگ زراعی را ندارند و در عین حال آنچنان هستند که بتوانند از پس تمام نیازهای سمپاشی در محیط‌ های بسیار کوچک برآیند.

در نتیجه هر دستگاه سمپاش شارژی را می ‌توان در مقام یک دستگاه با قابلیت انعطاف بالایی در نظر گرفت. مانند سمپاش شارژی اکتیو که برای کار در بسیاری از فضاها قابلیت کاملی را دارد. فضاهایی مانند:

¨     سمپاشی با هدف دفع آفات و حشرات. مخزن بزرگ این سمپاش باعث می ‌شود تا شما در هر بار عملیات بتوانید سطح بزرگی از یک فضا را تحت سمپاشی قرار دهید. به ‌این ‌ترتیب می‌ توانید سطح بسیار بزرگی از محیط تخم‌ ریزی بسیاری از حشرات مانند پشه ها را سم زنی کنید.

از طرفی نازل های پاشش مستقیم تعریف ‌شده در این سمپاش قابلیت نفوذ سموم را در داخل انواع درزها و دیوارهای آجری تا تنه درختان تامین می کند. به ‌این ‌ترتیب یک عدد دستگاه سمپاش شارژی اکتیو را می ‌توانید برای مهار کامل آفات گیاهی به کار اندازید.

¨     قابلیت سمپاشی در سطح مزارع بزرگ را نیز می توانید از توانمندی‌ های یک عدد دستگاه سمپاش شارژی اکتیو بخواهید. به هر حال این دستگاه در مقام یک نمونه موتوری قرار دارد و تا سطح مزارع با ابعاد متوسط کارآیی خوبی دارد.

¨     برای استفاده در منازل، محیط ‌های اداری و فضاهای شهری با هدف ضدعفونی کردن سطوح بهترین هستند. خصوصاً که سمپاش شارژی دوکاره اکتیو قابلیت فعال کردن مجزا در بخش دستی را دارد.

در این حالت می توانید فارغ از بخش موتوری تنها با الگوی استفاده از قسمت دستی سطوح بسیار در فضاهای مسکونی، اداری، فروشگاهی و یا شهری را ضدعفونی کنید. این مدل از سمپاش شارژی اکتیو در دوران شیوع بیماری ‌های فراگیر که ضدعفونی کردن سطوح بسیار متداول می شود، کارایی بالایی دارد. چرا که قابلیت پمپاژ آنها تا تامین انواع پاشش ها از سر نازل ها کاملاً تحت کنترل می‌ باشد.

¨     برای استفاده در فضاهای محدودی مانند محیط‌ های گلخانه‌ ای بهترین انتخاب هستند. محیط ‌های گلخانه ‌ای فضاهای تقریباً کوچکی هستند که گیاهان در آنها به شکل متراکمی کاشت می شوند. یک سمپاش با قابلیت تامین یک سمپاشی ملایم مانند سمپاش شارژی اکتیو برای حضور در فضاهای گلخانه ‌ای انتخاب مناسبی می باشد.

¨     در دامداری ‌ها، مرغداری ‌ها و محیط های شبیه به آن که مستعد رشد انواع حشرات و انگل ‌ها هستند، استفاده از یک سمپاش موتوری با سطح قدرت متوسط بهترین انتخاب است. یک سمپاش شارژی مانند مدل طراحی ‌شده در برند اکتیو قادر است تا در چنین فضاهایی بهترین عملکرد را داشته باشد.

سمپاش شارژی خوب چه مشخصه ‌هایی دارد؟

همه سمپاش های شارژی از یک الگوی یکسان در طراحی بهره ‌مند هستند. در تمام آنها از یک موتور الکتریکی برای تامین قدرت پمپاژ سموم نباتی بهره می ‌گیرند. اما آیا این الگوی یکسان در طراحی باعث می ‌شود تا تمام سمپاش شارژی ها را به یک اندازه مناسب در نظر بگیریم؟ بهتر است تا به برخی از نکات در شناسایی یک دستگاه سمپاش ایده‌ آل اشاره کنیم.

-       سمپاش شارژی ایده ‌آل در طراحی خلاقانه است. آنها ارگونومیک هستند و می ‌توانند عاری از هر گونه فشاری بر بدن اپراتورها سوار شوند. مانند طرح ساخت سمپاش شارژی اکتیو که در الگویی خلاقانه به ‌خوبی همراه اندام اپراتورها خواهد شد. البته این موضوع تاثیر چندانی در قیمت سمپاش شارژی نخواهد گذاشت.

-       سمپاش شارژی ایده ‌آل باید از یک باتری خوب در کنار موتوری قدرتمند بهره ‌مند باشد تا بتواند سطح کاملی از نیازهای پمپاژ سیالات را تامین نماید. ویژگی ای که به شکلی شایسته در طرح ساخت سمپاش شارژی اکتیو دیده می شود. البته بهتر است تا قدرت در طرح ساخت سمپاش شارژی با قابلیت تنظیم فشار برای پمپاژ سیالات همراه شود. این موضوع در تعیین قیمت سمپاش شارژی بسیار تاثیرگذار است.

-       اگر توانستید سمپاش شارژی خودتان را به راحتی جابجا کنید، لاجرم از یک نمونه ایده ‌آل بهره ‌مند هستید. مشخصه ‌ای که در طرح ساخت سمپاش شارژی اکتیو به خوبی دیده می شود. چرا که با وزنی که تنها هفت کیلوگرم است، به راحتی توسط اپراتورها قابلیت جابجا شدن پیدا خواهد کرد.

□       سمپاش شارژی ایده ‌آل می‌ تواند شرایط پاشش یکنواخت را تامین کند. اصولاً این ویژگی از حضور یک لانس با کیفیت بالا همراه با نازل هایی که به خوبی طراحی شده ‌اند، تامین می‌ شود. مشخصه ‌ای که همراه با طراحی لانس تا نازل در سمپاش شارژی دوکاره اکتیو می باشد. البته در نظر داشته باشید که لانس های فلزی بر لیست قیمت سمپاش اکتیو تاثیرگذار هستند.

اصول کارکرد تا نگهداری از سمپاش شارژی اکتیو

-    در هنگام کار با سمپاش شارژی اکتیو، لباس با پوشش کافی داشته باشید. اگر چه سمپاش شارژی اکتیو در بهره ‌مندی از مخزن پلی‌ اتیلن با ضخامت بالا به همراه لانس از جنس فلزی می تواند ضریب امنیت بالایی داشته باشد؛ اما بهره ‌مندی از یک پوشش حرفه ‌ای می تواند ضمانت تداوم کارکرد هر چه ایمن تر شما باشد.

-    سمپاش شارژی اکتیو با ایجاد هوای فشرده در داخل مخزن کار می کند. از این ‌رو در مقدمات امر برای رسیدن به یک سمپاش ایده ‌آل در نظر داشته باشید که فشار تنظیم شده در داخل مخزن دستگاه سمپاش شارژی اکتیو در حالتی مناسب قرار دارد.

برای انجام صحیح این کار می‌ توانید از گیجی که به این منظور بر دستگاه نصب است، استفاده کنید. اگر سطح فشار داخل مخزن دارای افت شده است، تا رسیدن به سطح فشار ایده ‌آل آن، از ادامه عملیات سمپاشی خودداری کنید.

-    دقت کنید که دستگاه سمپاش شارژی اکتیو را به درستی بر دوش خود سوار کرده اید. این دستگاه از بندهای پهن و استانداردی در طرح ارگونومیک بهره مند می باشد. لکن دقت داشته باشید که در هر بار استفاده از دستگاه سمپاش شارژی اکتیو باید این دستگاه را به شکل کاملاً اصولی بر اندام خود حمل بکنید.

-    قبل از آغاز کار سمپاشی با دستگاه سمپاش شارژی اکتیو، مراحل سمپاشی را تست مقدماتی کنید. برای این کار می‌ توانید سر نازل را در ارتفاع کم تا 30 سانتیمتری سطح زمین بگیرید، سپس با باز کردن ضامن لانس، نوع پاشش سموم را در نظر داشته باشید.

اگر طریقه پاشش آن شکل و حالتی که می‌ خواهید ندارد و یا قدرت پاشش در سطحی که می ‌خواهید حضور ندارد، لازم است تا نازل را عوض کنید. شاید هم مجبور باشید که تنظیمات جدیدی را برای ادامه فعالیت با سمپاش شارژی اکتیو در نظر داشته باشید.

-    در تمام عملیات سمپاشی با سمپاش شارژی اکتیو دقت کامل داشته باشید که سطح فشار در درجه ثابتی قرار گرفته است.

-    در حین سمپاشی، ثابت نگه داشتن باند سمپاش، اصل کلیدی است. این باند شامل عرض منطقه ‌ای است که سمپاش با یک بار حرکت لانس به سمت طرفین طی خواهد کرد. برای رسیدن به یک سمپاشی اصولی در کار با دستگاه سمپاش شارژی اکتیو سعی کنید تا این باند تعریف ‌شده در ابتدای امر را رعایت کنید.

-    از نگه داشتن دستگاه سمپاش شارژی اکتیو در زیر نور آفتاب به مدت طولانی پرهیز کنید.

-   در انتهای هر بار عملیات سمپاشی، مخزن دستگاه سمپاش شارژی اکتیو را با آب و مقداری مایع ظرفشویی بشویید. برای شستشوی اتصالات تا مسیر لانس می توانید از پاشش آب مانده در مخزن استفاده کنید.

-   سمپاش شارژی اکتیو از مخزنی با جنس پلاستیک طراحی شده است. از آنجایی ‌که فعالیت با این دستگاه به شکل فصلی می باشد و احتمال آنکه آن را در انبار خانه رها کنید، بالا است؛ سعی کنید که دستگاه سمپاش شما در محیط نمور ویا در معرض حیوانات مانند جوندگان قرار نگرفته باشد.

محیط نم‌ دار باعث زنگ‌ زدگی قسمت‌ های فلزی، خصوصا لانس در دستگاه سمپاش شارژی اکتیو می شود.

-   هرگز اجازه ندهید تا مقداری از سموم در مخزن دستگاه سمپاش شارژی اکتیو باقی بماند.

دستگاه سمپاش شارژی دوکاره اکتیو در دسته ماشین ‌آلات متداول برای فضاهای باغبانی تا ضدعفونی کردن سطوح قرار دارد. این دستگاه با قابلیت کارکرد در دو مدل موتوری و دستی عملاً قدرت مانور بالایی را برای شما فراهم خواهد کرد.

کافی است بخواهید تا از دستگاه سمپاش شارژی اکتیو خود در مقام یک دستگاه ساده در یک محیط گلخانه ‌ای کوچک بهره‌ مند باشید. قابلیت کارکرد دستی کاملاً پاسخگوی نیاز شما است.

در عین حال همراه با قدرت موتوری دستگاه به راحتی می توانید فضای کاری آن را به ‌طور کامل متحول کنید و با تامین درجه پمپاژ بالایی در انواع حالت ‌های توزیع سموم در سطح باغ و مزرعه قدرت ‌نمایی کنید.

در این بین همراه با دستگاه سمپاش شارژی دوکاره اکتیو از یک محصول میان رده با قابلیت ‌های بالا بهره ‌مند هستید. قیمت سمپاش شارژی به ‌مراتب کمتر از نمونه ‌های موتوری است. این موضوع در جایگاه برتری برای استفاده از انواع سمپاش شارژی مورد توجه قرار می گیرد.

خیلی ‌ها با توجه به قیمت سمپاش شارژی که کاملاً اقتصادی‌ تر است، این دستگاه را برای تامین اهداف خود انتخاب می‌ کنند. خصوصاً لیست قیمت سمپاش اکتیو که در جایگاه تقریباً مناسبی از بازار قرار دارد.

یک سمپاش توانمند مانند آنچه برند اکتیو طراحی کرده است، به طور کامل می ‌تواند تمام نیازهای سطح متوسط شما را با قابلیت ‌های بالا تامین نماید. اگر چه نمی ‌توان محصول برند اکتیو را در لیست بهترین ‌های بازار قرار داد؛ اما به راحتی می‌ توان با این محصول خوش قیمت بازار فضایی کاملاً مطمئن را در تمام عملیات ‌های سمپاشی تدارک دید.

به هر حال کار کردن با هر مدل از دستگاه سمپاش شارژی، ساده و قابل اطمینان است. آنها می ‌توانند جنبه ‌های متفاوتی از این عملیات تقریباً پیچیده باغبانی را برای شما تدارک ببینند.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5