خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

شیر برقی بلین آلمان

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
شیر برقی آسانسور هیدرولیک
  • شیر برقی آسانسور هیدرولیک
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

شیر برقی آسانسور هیدرولیک بلین

یکی از بهترین شیر برقی های آسانسور هیدرولیک بلین آلمان می باشد. شیر برقی بلین آلمان شیری می باشد که به وسیله نیروی الکتریکی کار کرده و مقدار جریان های سیال را در یک سیستم قطع و یا وصل و یا همچنین تنظیم می‌نماید. شیر برقی بلین از نظر تعداد بوبین به صورت زیر دسته بندی می شود:

  • شیر برقی هیدرولیک بلین تک بوبین
  • شیر برقی بلین دو بوبین
  • شیر برقی بلین 3 بوبین
  • شیر برقی بلین 4 بوبین

شیر برقی هیدرولیک آسانسوری بلین

 علاوه بر اینها موضوعات دیگری وجود دارد که این می باشد که در حالت کلی ممکن است سوکت شیر برقی بلین آلمان در بیرون و یا در درون دستگاه ها قرار داشته باشد و همچنین می تواند به نوع سیمی در دستگاه وجود داشته باشد. ما در این مطلب قصد داریم به بررسی شیر برقی بلین آلمان (شیر برقی آسانسور هیدرولیک) و نحوه تنظیم شیر هیدرولیک بلین بپردازیم.

قبل از بررسی انواع شیر برقی هیدرولیک بلین آلمان جدول معنی پیچ های تنظیمی (اعداد درج شده بر روی شیر برقی) را در قالب جدول زیر بیان می کنیم.

عدد

توضیحات

1

بای پس (Bypass)

2

شتاب دهنده به سمت بالا (UP Acceleration)

3

کاهنده شتاب به سمت بالا (UP Decleration)

4

تراز کردن موقع حرکت به سمت بالا

5

توقف موقع حرکت به بالا

6

تقویت کننده شتاب به سمت پایین

7

سرعت به سمت پایین

8

کاهنده شتاب به سمت پایین

9

تراز کردن موقع حرکت به سمت پایین

 

شیر برقی هیدرولیک بلین آلمان تک بویین

بر طبق اطلاعات ارائه شده توسط شرکت برلین آلمان اینگونه شیر برقی حداکثر تا ۱۶.۰ متر بر ثانیه سرعت را ارائه می دهد و با توجه به سرعت و امکانات بسیار کم آن پیشنهاد می گردد تا در بالابر هایی که دارای تعداد ایستگاه پایین و ظرفیت کم می باشند مورد استفاده قرار گیرد.

شیر برقی تک بوبین بلین آلمان

علاوه بر اینها شیر برقی بلین آلمان  تک بویین دارای بویین دور کند در جهت پایین می باشد و اگر بخواهیم در رابطه با جهت تنظیم شیر برقی بلین آلمان صحبت کنیم می‌توانیم بگوییم که این شیر برقی هیدرولیک دارای شیرهای شماره ۱ و ۶ و ۹ می باشد. علاوه بر اینها باید بگوییم که شیر برقی بلین آلمان دارای شوک در مسیر رفت و برگشت می باشد.

شیر برقی آسانسور بلین آلمان دو بویین

شیر برقی بلین آلمان مدل دو بویین مانند شیر برقی بلین آلمان تک بوین حداکثر سرعتی که می تواند ارائه نماید ۱۶.۰ متر بر ثانیه می باشد. اما تفاوت این نوع شیر با شیر برقی تک بویین این می باشد که این نوع شیر دارای دو بویین شماره دی یا همان بین دور کند در جهت پایین و علاوه بر این بویین شماره ای که به عنوان بین دو رکن در جهت بالا گفته می‌شود، می باشد. علاوه بر این موضوعات یکی دیگر از تفاوت‌های این نوع شیر می باشد که جهت تنظیم شیر در این نوع شیر برقی بلین آلمان در شماره های ۱ و ۵ و ۶ و ۹ می باشد. نکته دیگری که در رابطه با این شیر باید بگویم این می باشد که این نوع شیر برقی بلین آلمان شوک کمتری نسبت به شیر برقی تک بویین دارد.

شیر برقی آسانسور هیدرولیک دو بوبین بلین آلمان

شیر برقی بلین آلمان سه بویین

یکی از مهمترین تفاوت های این نوع شیر با شیر برقی دو بویین و تک بویین این می باشد که حداکثر سرعتی که این شیر می تواند ارائه دهد ۲۵.۰ متر بر ثانیه می باشد.

شیر برقی آسانسور هیدرولیک بلین آلمان سه بوبین

علاوه بر اینها جهت تنظیم شیر این نوع شیر برقی بلین آلمان در شماره های ۱ و ۵ و ۶ و ۷ و ۹ می باشد. نکته ای که در رابطه با این نوع شیر برقی بلین آلمان باید بگوییم می باشد که در این نوع شیر برقی بلین آلمان در جهت پایین هیچگونه شوک که وجود ندارد اما در جهت بالا همچنان شوک موجود می باشد.

شیر برقی هیدرولیک چهار بویین بلین آلمان

در حالت کلی شیر برقی بلین آلمان چهار بویین برخلاف سه شیر برقی دیگر حداکثر سرعتی که می تواند ارائه نماید ۶.۰ متر بر ثانیه می باشد. شیر برقی بلین 4 بوبین از چهار بوبین D  (بوبین دور کند جهت پایین)، بوبین A (بوبین دور کند جهت بالا)، بوبین C (بوبین دور تند جهت پایین) و بوبین B (دور تند جهت بالا) تشکیل شده است. علاوه بر این موارد جهت تنظیم شیر این نوع شیر برقی با استفاده از شیر های ۱ و ۲ و ۳ و ۴ و ۵ و ۶ و ۷ و ۸ و ۹ انجام می شود .با توجه به تعداد شیر های زیادی که وجود دارد هم در مسیر رفت و هم در مسیر برگشت هیچ گونه شوکی وجود ندارد. این مدل شیر برقی چهار بوبین بلین در دو سایز 3/4 اینچ و 1/4 1 اینچ تولید می شود.

شیر برقی بلین چهار بوبین آلمان

بررسی شیر برقی آسانسور هیدرولیک

در حالت کلی در آسانسور هایی که از نوع هیدرولیک می‌باشند کنترل در سطح جریان و همچنین فشار روغن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل شیر های موجود در این نوع آسانسورها که از نوع هیدرولیک می‌باشند ویژگی های مناسب مانند نرمی حرکت ایمنی قفل مطلوب سهولت در استفاده و همچنین اندازه مناسب نمی باشند.

شیر برقی آسانسور هیدرولیکی

به همین دلیل استفاده از شیر برقی آسانسور هیدرولیک بسیار لازم می باشد و حتماً باید از این نوع شیر برقی در آسانسور هایی که از نوع هیدرولیک می‌باشند استفاده نمود. شیر های برقی که مخصوص آسانسور هیدرولیک می‌باشند دارای مزایای بسیار زیادی می باشند که ما در ادامه برخی از این مزایا را برای شما مورد بررسی قرار می دهیم پس با ما در ادامه این مقاله همراه باشید:

  •         یکی از مهمترین مزایای این نوع شیرها حرکت نرم در ابتدا و انتها حرکت می‌باشد.
  •         یکی دیگر از مزایای موجود در شیر برقی آسانسور هیدرولیک باشد که این نوع شیر ها هیچگونه افت کابین و نشتی ندارند.
  •         یکی دیگر از مزایای موجود در این نوع شیر هایی می باشد که دبی موجود در این نوع شیر ها بین ۵ الی ۱۵۰۰ لیتر بر دقیقه می باشد.
  •         وجود شیر تخلیه اضطراری در حرکت رو به پایین یکی دیگر از مزایای موجود در این نوع شیرها که مخصوص آسانسور های هیدرولیک می باشد.
  •         یکی دیگر از ویژگی های موجود در شیر تخلیه مخصوص آسانسور هیدرولیکی این می باشد که این نوع شیر ها دارای فیلترهای داخلی می باشند.
  •         یکی دیگر از مزایای بسیار مهمی که در این نوع شیر برقی که مخصوص آسانسورهای هیدرولیکی می باشد ، وجود دارد این می باشد که هنگامی که موتور دستگاه در حال روشن شدن می باشد شیربرقی به هیچ وجه زیر بار نمی باشد.
  •         علاوه بر موضوعاتی که گفته شد این نوع شیر برقی دارای ویژگی ها و مزایای دیگری نیز می باشد که یکی دیگر از آنها استفاده سریع و بسیار آسان از این نوع شیر برقی می‌باشد.
  •         یکی دیگر از مهمترین ویژگی ها و مزایای که در این نوع شیر برقی وجود دارد این می باشد که این نوع شیر برقی بسیار جمع و جور می باشد و همچنین کامپکت می باشد و این موضوع بدین معنا می باشد که اندازه این نوع شیر برقی بسیار کم می‌باشد.

راهنمای تنظیم شیر هیدرولیک بلین

در حالت کلی شیر برقی هیدرولیک بلین در کارخانه به صورت کامل تنظیم می شود و به بهترین شکل برای کار آماده می شود. 

نحوه تنظیم شیر برقی بلین آلمان

اما در صورتی که لازم باشد تا این نوع شیر برقی را برای مجدداً تنظیم نماییم فرآیند آن بسیار آسان می باشد که برای انجام این کار به یکسری از ابزارها و همچنین به انجام یک سری از کارها نیاز می باشد که ما در ادامه همه اینها را برای شما مورد بررسی قرار می دهیم.

ابزارهایی که برای تنظیم شیر برقی هیدرولیک بلینگ لازم می باشد و آلن سایز ۸ و همچنین آچار آلن سایز ۵ و سایز ۳ و علاوه بر آنها آچار تخت سایز ۱۷ نیاز می باشد، تا بتوان با استفاده از آنها فرآیند تنظیم مجدد شیر برقی هیدرولیک پرداخت. در حالت کلی برای اینکه بتوان فرآیند تنظیم مجدد شیر برقی هیدرولیک را به بهترین شکل انجام داد در پنج مرحله تنظیم نماییم تا بدین صورت بتوان حرکت رو به بالای این نوع شیر را به صورت کامل تنظیم نمایید. در حالت کلی باید شیرهای Bypass و UP Acceleration و UP Deceleration و UP Leveling Stop و UP Stop را تنظیم نمایید تا بتوانید حرکت رو به بالای این نوع شیر را به صورت کامل تنظیم نمایید. شما برای اینکه بتوانید حرکت رو به پایین شیر برقی هیدرولیک بلین را مورد تنظیم قرار دهید باید چهارشیر که مربوط به حرکت رو به پایین این نوع شیر برقی می‌باشد را به صورت کامل مورد تنظیم قرار دهید تا بدین صورت حرکت رو به پایین شیر برقی هیدرولیک تنظیم گردد. شما برای انجام این کار باید شیرهای AccelerationDown و Down Full Speed و Down Deceleration و Down Leveling Stop در مورد تنظیم نمودن قرار دهید تا بدین صورت حرکت رو به پایین شیر برقی هیدرولیک بلین به صورت کامل تنظیم گردد. علاوه بر این موضوع که شما برای اینکه بتوانید به بهترین شکل شیر برقی هیدرولیک بلین را تنظیم نمایید می توانید شیر ایمنی و یا همان شیر راپچر والو را مورد تنظیم نمودن قرار دهید تا بدین صورت شیر برقی هیدرولیک بلین به بهترین شکل تنظیم گردد.

لیست قیمت شیر برقی آسانیور هیدرولیکی بلین آلمان

به علت نوسان قیمت ارز، امکان درج لیست قیمت این مدل شیر برقی وجود ندارد. لطفاً جهت استعلام قیمت به روز شیر برقی های بلین آلمان با فروشگاه تماس بگیرید.

ردیف

شرح

قیمت (تومان)

1

قیمت شیربرقی هیدرولیک بلین آلمان تک بوبین

 استعلام قیمت از طریق واتس اپ

2

قیمت شیربرقی هیدرولیک بلین آلمان دو بوبین

 استعلام قیمت از طریق واتس اپ

3

قیمت شیر برقی هیدرولیک بلین آلمان سه بوبین

 استعلام قیمت از طریق واتس اپ

4

قیمت شیربرقی هیدرولیک  بلین آلمان چهار بوبین

 استعلام قیمت از طریق واتس اپ

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
کاربر میهمان

تایید و ارسال
انصراف
دیدگاه کابران:
    نمایش دیدگاه‌های بیشتر

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5