خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

شیلنگ سمپاش ایرانی

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

شیلنگ سمپاش ایرانی، مطمئن با طول عمری بالا

آیا تاکنون به نحوه سمپاشی در یک زمین بزرگ کشاورزی و یا یک باغ با درختان بسیار تناور فکر کرده اید؟ اگر اهل فن باشید قطعاً خواهید گفت که بهره مندی از یک دستگاه سمپاش فرغونی و یا زنبه ای با دو نازل در کنار شیلنگ سمپاش های طویل بهترین و کارآمدترین ایده خواهد شد.

چرا که سمپاش های زنبه ای و فرغونی توانایی قدرتِ پمپاژ بالایی دارند و در استفاده از شلنگ سمپاش های طویل می ‌توانیم سطح بزرگی از فضای مزرعه را سمپاشی کنیم. در این بین آیا تاکنون به نحوه تهیه این اقلام اندیشیده اید؟

مثلا اگر قرار به خرید شیلنگ سمپاش باشد، کدام برند را می پسندید؟ قطعاً نگاه تعداد بسیاری متوجه محصولات در تولیدات کارخانجات خارجی است. لکن نظر شما در مورد شیلنگ سمپاش ایرانی چیست؟

شلنگ سمپاش از دسته کالا های استراتژیک در فضا های کشاورزی است. به همین دلیل هر کشاورز کاربلدی می ‌داند که باید این کالا را در بهترین حالت ممکن تهیه کرده و از آن نگهداری کند. در این بین کمتر کسی نگرش مطمئنی بر شیلنگ سمپاش ایرانی دارد.

چرا که عموماً محصولات تولید شده در صنایع داخلی را هم ‌ردیف نمونه‌ های مطرح خارجی نمی دانند.

لکن بهتر است بدانید که در همین فضای کارخانجات داخلی هستند نمونه های مطرح ایرانی که می توانند در کیفیت و کمیت گوی سبقت را از رقبای سرسخت خارجی بربایند.

مانند شیلنگ سمپاش ایرانی که با سطح کیفی قابل قبولی تولید شده است. اما با این مقدمه نمی توانیم هر نگاهی را ترغیب به پذیرش شیلنگ سم پاش ایرانی کنیم.

از این رو نیاز به تشریح فنی تری داریم. پس همراه این مطلب باشید تا با یکدیگر در باب کیفیت تا کارایی شیلنگ سم پاش ایرانی به بحث بنشینیم.

آشنایی با شیلنگ سمپاش ایرانی

بهره مندی کشور ایران از منابع نفتی و حضور انواع صنایع بالادستی پالایشگاهی در بطن فعالیت های صنعتی این سرزمین این باعث شده تا شاهد قیمت اندکی در تهیه متریال PVC باشیم.

همان طور که می دانید اصلی ترین متریال در ساخت شیلنگ ها با انعطاف بالا است.

از این رو برای ساختن انواع شیلنگ سمپاش متریال PVC بهترین انتخاب است. متریالی که به راحتی در سطح بزرگی از صنایع بالادستی پتروشیمی داخلی یافت می ‌شود.

به این ترتیب مقدمات در ایجاد کارخانجات با هدف تولید انواع شیلنگ با کاربرد های خاص فراهم خواهد شد.

شیلنگ سمپاش ایرانی محصول تمام عیاری از کارخانجات داخلی است که در همراهی با متریال ارزان قیمت PVC به نسبت رقبای خارجی سطح قیمتی کمتری دارد.

البته این قیمت کمتر نباید باعث شود تا تفکر نبود کیفیت و یا کارآیی در ما ایجاد شود. در واقع قیمت تمام شده کمتر در ساخت و عرضه محصول به بازار های داخلی دلیل کافی برای این ماجرا است.

به هر صورت شیلنگ سمپاش ایرانی با سطح کیفی مطلوب برای آنها که می‌ خواهند این محصول را در رنج قیمتی معقول تری داشته باشند، بهترین انتخاب است.

اما آیا می تواند نظر مساعد آنها که اندکی سخت گیرتر می باشند را هم جلب کرده باشد؟

مشخصه های فنی در آشنایی با شیلنگ سمپاش ایرانی

شیلنگ سمپاش ایرانی در دو سایز 8.5 و 10 اینچی در اندازه های ۵۰ و ۱۰۰ متری تولید شده است. این شیلنگ ها در قطر تا طول همراه با استاندارد های پذیرفته شده جهانی هستند.

پس در گام اول می ‌توانند نظر مساعد آنها که می ‌خواهند از شیلنگ ها با سایز های استاندارد استفاده کنند را تامین نمایند.

اما در مقوله کیفیت ساخت، همان طور که قید کردیم، این شیلنگ ها را با استفاده از متریال PVC که به وفور در سطح صنایع پتروشیمی داخلی تولید می شود، می سازند.

لذا به مانند تمام مدل‌ های حرفه ‌ای بازار در مقابل بسیاری از محلول های سموم نباتی تا مواد گندزدا و ضدعفونی کننده مقاومت کافی دارند، از سطح انعطاف لازم برخوردار می باشند.

طول عمر مناسبی دارند و می ‌توانند در مقابل اثرات تخریبی تابش آفتاب مقاومت کنند. به این ترتیب در کیفیت ساخت نیز خواهند توانست نظر مساعد بسیاری از سخت پسندان را جلب کرده باشند.

در ادامه باید ببینیم آیا می ‌تواند در مقام طراحی نیز دست بالایی در رقابت با نمونه ‌های خارجی داشته باشد؟ به هر حال در سطح بازار که باشید با انواع شیلنگ سمپاش ها با الگو های تک لایه و دو لایه مواجه خواهید شد. نمونه های تک لایه با مقاومت و استحکام کمتر به نسبت موارد دو لایه تهیه می ‌شوند.

شیلنگ سمپاش ایرانی در هر دو مدل تک لایه و دو لایه تولید شده است. مدل های تک لایه سطح کیفی کمتری به نسبت نمونه‌ های دو لایه دارند؛ اما در نمونه های دو لایه می‌ توانید سطح کیفی بالایی را داشته باشید. این شیلنگ های دو لایه از یک ردیف شیار ها برای استحکام هر چه بهتر بهره مند هستند.

در کار با انواع سمپاش های فرغونی تا زنبه ای، هدف ما تولید پمپاژ با قدرت بسیار بالا می باشد.

ما قرار است تا سطح بزرگی از یک زمین زراعی را سمپاشی کنیم و یا اینکه بتوانیم سطح گسترده ‌ای از سموم نباتی را به شکل باران گونه بر فضای درختان تناور با شاخه های وسیع بگسترانیم. برای این همه نیاز به قدرت بالایی داریم.

از این رو در خروجی تمام سمپاش های متداول فرغونی شاهد پمپاژ با فشار بالای سیالات هستیم. در امتداد تامین این قدرت پمپاژ بالا باید بتوانیم که سیال پرفشار تولید شده را با حداقل افت فشار به مسافت های طولانی انتقال‌ دهیم.

موضوعی که تنها با بهره مند شدن از یک شیلنگ سمپاش ایده آل با طراحی برتر تامین خواهد شد. چنین ایده ای در تولید شیلنگ سمپاش ایرانی وجود دارد. این شیلنگ ‌ها در سایز های استاندارد قادر به حفظ قدرت فشار سیال در مسافت ‌های طولانی هستند.

آیا خرید شیلنگ سمپاش ایرانی منطقی است؟

خرید کالای ایرانی ضامن بقای صنعت پویا در داخل کشور است؛ اما نباید در این خرید تمام فاکتور های مورد نیاز خود را کنار بگذاریم.

به هر حال ما با هدف تامین نیازی خاص اقدام به تهیه محصول ایرانی کرده ‌ایم. پس لازم است تا محصول مورد نظر بتواند نیاز های حرفه ‌ای ما را تأمین نماید.

در خصوص خرید شیلنگ سمپاش ما نیاز به محصولی با انعطاف بالا، طول کافی، استحکام لازم و مقاومت معقولی داریم.

به طوری که بتوان از این شیلنگ در هر شرایط آب و هوایی با حضور هر نوع محلول شیمیایی کار کرد و به دوام چند ساله آن اعتماد نمود. چنین رویکردی در ویژگی ‌های شیلنگ سمپاش ایرانی دیده می ‌شود.

آنها از قدرت انعطاف بالایی برخوردار هستند، در سایز های استاندارد تولید شده و می ‌توانند سطح فشار کار را تامین نمایند و در عین حال مقاومت بالایی در برابر تمام اثرات تخریبی محیط داشته باشند.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5