خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

عوامل موثر بر قیمت شیلنگ ویبراتور

فهرست مطالب

شیلنگ ویبراتور

همانطور که گفته شد استفاده از شیلنگ ویبراتور در هنگام بتن ریزی یک امور لازم و ضروری است. بدون استفاده از این وسیله کارا بتن سطحی نا صاف و تو خالی پیدا می کند و استحکام کافی برای یک بنای مستحکم را از دست خواهد داد. بعد از این که به اهمیت شیلنگ ویبراتور در یک بتن ریزی متوجه شوید خواهید دید که به دلیل اهمیت استفاده از شیلنگ ویبراتور در یک بتن ریزی باید به خرید یک شیلنگ مناسب هم اهمیت ویژه ای داده شود. زیرا در هنگام کار هر نوع از انواع مختلف شیلنگ برای یک کاربرد خاص و محل مناسب طراحی و تولید شده اند. استفاده نامناسب از هر نوع از کیفیت بتن ریخته شده و سطح ساخته شده به شدت کم می کند. پس توجه به نوع شیلنگ به کیفیت کار انجام شده بسیار کمک می کند.

انواع شیلنگ ویبراتور

شیلنگ ویبره بتن توسط شرکت های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. کیفیت و مرغوبیت این شیلنگ ها نیز با توجه به شرکت تولید کننده مشخص می شود. در این قسمت به انواع شیلنگ ویبره بتن خواهیم پرداخت.

شیلنگ ویبره بادی

شیلنگ ویبره برقی

شیلنگ ویبره بنزینی

شیلنگ ویبره مکانیکی

شیلنگ ویبره دریلی

شیلنگ ویبره برقی دریلی

موارد تاثیر گذار بر قیمت شیلنگ ویبره

هنگامی که صحبت از قیمت یک کالا می شود. ابتدا کارایی این محصول مد نظر قرار می گیرد. برای خرید شیلنگ ویبره با قیمت مناسب هم باید ابتدا به کاربری ساده و راحت آن توجه نمود. ممکن است که یک محصول قیمت مناسبی داشته باشد اما در هنگام کار، کاربری کم و کیفیت نامرغوبی داشته باشد. بنابراین باید جنس خریداری شده نسبت به قیمت پرداختی کارایی مناسبی داشته باشد.

یکی از انواع شیلنگ ویبراتور، شیلنگ ویبره برقی است. این مدل نسبت به انواع دیگر دارای قیمت مناسب همراه با کارایی بهتری است. دلیل آن هم این است که موتور و شیلنگ به صورت یکجا و سر هم عرضه می شود. برای همین است که قیمت آن هم نسبت به انواع دیگر مناسب تر است. در تمامی انواع شیلنگ به جز شیلنگ ویبراتور دریلی، موتور و شیلنگ ویبراتور به صورت جدا و تک به فروش می رسد. در این صورت لازم است که هنگام خرید دوبار هزینه شود. این امر باعث می شود تا شما مجبور به پرداخت هزینه بیشتر باشید.

شیلنگ ویبره دریلی

این نوع شیلنگ ویبراتور دارای کارایی بالایی است. این در دو نوع پوسته آلومینیومی و پوسته پلاستیکی عرضه می شود. شیلنگ ویبره پوسته آلومینیومی از لحاظ طول عمر دارای کیفیت بهتری است اما وزن بیشتری دارد. از همین جهت خرید ویبره دریلی پوسته آلمینیومی را به شما توصیه می کنیم.

شیلنگ ویبره بتن بادی

این نوع شیلنگ در محل های کاربرد دارد که به علت تنگی مکان محلی برای قرار دادن موتور ویبره وجود ندارد. برای همین از نوع شیلنگ دوشی یا پرتابل استفاده می شود. شیلنگ در این نوع مخصوص است. قیمت  شلنگ ویبره بادی نسبت به انواع دیگر بسیار بیشتر است.

هنگام خرید شیلنگ ویبراتور به چه نکاتی باید حتما دقت کنید

یکی از بزرگترین مشکلاتی که فعالان صنعت ساختمان سازی با آن مواجه هستند نوع شیلنگ و قطر آن است. برای این که هنگام خرید شیلنگ ویبره دچار مشکل نشوید و خرید مناسبی انجام دهید. به چند نکته اشاره می کنیم.

1-سعی کنید با توجه به حجم پروژه و قدرت مانور و همچنین فضای موجود که برای قرار دادن شیلنگ ویبراتور و موتور آن وجو دارد اقدام به انتخاب شیلنگ کنید.

2-هنگام خرید حتما به کیفیت، استحکام و مقاومت پوکر  و مهمتر از همه انعطاف شیلنگ ویبره دقت نمایید. با توجه به استفاده شیلنگ ویبره به دفعات زیاد و قرار گرفتن آن در معرض فشار کار، درصد خرابی در این محصول بسیار بالا است. برای همین است که باید حتما در هنگام خرید از محصول با کیفیت و مرغوب در این حوضه خریداری شود.

3-حتما به کاربرد مورد نظر خود هنگام خرید شیلنگ ویبراتور دقت کنید. برای مکان هایی مانند بتن های قالب سقف و ستون و همچنین کف استفاده از شیلنگ 1 و 1.5 و 2 مناسب است.  اما برای مکان های دیگر قطر شیلنگ انتخابی متفاوت است. قطر شیلنگ در موارد کاربردهای دیگر از 1، 1.5، 2، 2.5 و 3  اینچ در بازار موجود می باشد.

دقت کنید که پرکاربردترین نوع شیلنگ ویبره سایز 1.5 اینچ است و راحت ترین نوع شیلنگ ویبراتور برای اپراتور، ویبراتور دریلی می باشد.

4-یکی دیگر از مواردی که باید حتما هنگام تهیه شیلنگ ویبره مد نظر قرار دهید فاصله بین آرماتورها است. دقت کنید که قطر شیلنگ ویبره باید حتما به گونه ای باشد که بتواند به سادگی در بین آرماتورها فرو برود. در غیر این صورت شیلنگ درست در بین آرماتورها جا نمی گیرد و کار ویبره بتن به درستی انجام نمی شود. در این صورت بتن مصرفی خود هوا گیری نشده و از مقاومت و استحکام کمتر برای کار برخوردار است.

5-فراموش نکنید که هنگام خرید، شیلنگ ویبراتور یکی از تجهیزاتی است که مدام تحت فرسایش، ضربه و حرکت های شدید است. برای همین از خرید این گونه تجهیزات به صورت دسته دوم، کارکرده اکیدا خودداری کنید. نکته مهم دیگر نیز این که از برند های نامعتبر و شناخته نشده هم این محصول را تهیه نکنید.

6-حتما هنگام خرید شیلنگ ویبره از فروشنده کارت گارانتی و ضمانت نامه دریافت نمایید. به علت اهمیت این وسیله و تعمیرات آن باید محصول دارای خدمات پس از فروش نیز باشد.

7- نکته آخر و مهمترین نکته این که ار فروشگاه های معتبر و شناخته شده خرید خود را انجام دهید. خرید از فروشگاه های نا معتبر فقط باعث پرداخت هزینه اضافی برای شما می شود.

چه عواملی بر قیمت شیلنگ ویبره بتن تاثیر گذار است؟

-یکی از مهمترین نکاتی که بر قیمت شیلنگ ویبراتور تاثیر مستقیم دارد کشور سازنده این محصول است. به دلیل وجود کشورهای مختلف و شرکت های گوناگون در زمینه تولید این محصول این محصول با کیفیت های متفاوتی تولید و به بازار عرضه می شود. دقت کنید که هنگام خرید شیلنگ ویبره بتن به کشور تولید کننده و شرکت سازنده محصول توجه نمایید.

-قیمت ویبره بتن به نحوه عملکرد دستگاه ویبره و شیلنگ به کاربرده شده در این کار است. در صورت استفاده صحیح از شیلنگ ویبره  شما دارای یک بتن همگن با سطحی هموار و مستحکم خواهید بود.

-یکی دیگر از نکاتی که بر قیمت شیلنگ ویبراتور تاثیر گذار است نوع دستگاه ویبره است. با توجه به این که دستگاه های ویبره بتن در انواع مختلف تولید می شود و هر کدام شیلنگ ویبراتور مخصوص به خود را دارا می باشند.  قیمت شیلنگ ویبره نیز به نوع دستگاه ویبره بستگی پیدا می کند.

- نکته مهم دیگری که قیمت شیلنگ را مشخص می کند سایز این نوع شیلنگ ها است. شیلنگ ویبره در انواع سایز هی متلف برای کاربرد های مختلف تولید می شوند. همچنین طول این شیلنگ ها هم در انواع مختلف متفاوت است. سعی کنید هنگام خرید به سایز شیلنگ ویبره و همینطور طول آن توجه کنید.

- در مکان هایی که فضای کافی برای قرار دادن دستگاه ویبره بتن ندارید مجبور به استفاده از ویبره پرتابل، ویبراتور دریلی و یا دوشی هستید. دستگاه ویبره پرتایبل و دوشی از گران قیمت ترین نوع در این زمینه هستند، اما ویبراتور دریلی به عنوان ارزان ترین نوع شیلنگ ویبراتور موجود در بازار شناخته می شود. پس در صورت دارا بودن فضای کافی ار هزینه اضافی برای خرید این نوع شیلنگ ویبره خود داری کنید.

- همیشه دارا بودن کارت گارانتی و خدمات پس از فروش ممکن است که کمی قیمت محصول خریداری شده را افزایش دهد. اما در طولانی مدت و با استفاده از این خدمات هزینه اضافی به شما برگرداننده می شود. یکی از مواردی که قیمت شیلنگ ویبراتور را ممکن است کمی افزایش دهد دارا بودن خدمات دپس از فروش برای این محصول است. از پرداخت این هزینه اصلا نترسید.

- با تمام نکاتی که گفته شد اگر شما در هنگام خرید شیلنگ ویبره دچار مشکلی شدید. کارشناسان ما در سایت آماده پاسخگویی به شما می باشند.  برای دیدن لیست قیمت هم می توانید به سایت نیکاکورپ مراجعه کنید. توجه نمایید که شرکت نیکا کلیه محصولات خود را قیمت بسیار مناسب نسبت به انواع مشابه در بازار و با کارت گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می کند. خرید از این شرکت یک سرمایه گذاری مناسب است. 

 

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر