خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

ماله پروانه ای Hisaki مالزی

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
ماله بنزینی هیساکی مالزی
  • ماله بنزینی هیساکی مالزی
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

معرفی ماله پروانه ای هیساکی

از معروف ترین برند های مورد استفاده در عملیات های بتن ریزی برای صاف کردن سطوح، بکارگیری و استفاده از ماله پروانه ای هیساکی است. ماله پروانه ای هیساکی از کیفیت و کارایی بالا و عالی برخوردار است. این دستگاه قابل استفاده برای محیط و فضاهای وسیع و همچنین بعد از عمل شمشه کردن سطح بسیار کارآمد و مفید است و بکار می رود. از دیگر قابلیت هایی که میتوان برای ماله پروانه ای هیساکی عنوان کرد این است که از به وجود آمدن ترک درسطح بتن جلوگیری و باعث تسطیح عالی بتن می شود. دستگاه ماله پروانه ای در ابعاد و سایز های مختلف موجود در بازار می باشد که بیشترین کارآیی ماله پروانه ای هیساکی در عرض 90 سانت می باشد. شرکت هیساکی مالزی از تولید کنندگان برتر ماله پروانه ای درجهان می باشد که شرکت های وارداتی معتبری در داخل کشور به نمایندگی از این شرکت بزرگ و معتبر مشغول به ارائه و پخش ماله پروانه ای هیساکی به سراسر کشور هستند.

مشخصات کلی ماله پروانه ای:

برند شاسی ماله پروانه ای

هیساکی

کشور تولید کننده

مالزی

نوع دستگاه و کاربری

ماله پروانه ای سایز 90

برند موتور ماله پروانه ای

روبین

مشخصات فنی ماله:

قطر حلقه ماله پروانه ای

900 میلیمتر

سرعت چرخش تیغه ماله

50-150 دور در دقیقه

سایز تیغه

205×343 میلیمتر

تعداد تیغه

4 عدد

میزان ضخامت تیغه

2 میلیمتر

میزان ضخامت سینی

2.5 میلیمتر

وزن شاسی دستگاه

78 کیلوگرم

وزن دستگاه با موتور

93 کیلوگرم

مشخصات موتور ماله:

نوع موتور

بنزینی 5 اسب بخار- 4 زمانه

میزان دور موتور

3600 دور در دقیقه

ظرفیت مخذن روغن موتور

0.75 لیتر

ظرفیت مخذن بنزین

3.8 لیتر

نحوه استارت موتور

هندلی

وزن و حجم موتور

15 کیلوگرم، 126 سی سی

کاربردهای ماله پروانه ای هیساکی

  •         هدایت کردن و فرو کردن سنگ و شن های درشت در داخل بتن و هموار و هم سطح کردن بتن
  •         متراکم و فشرده کردن سطوح بتن
  •         حذف لبه های که پس از شمشه زنی روی بتن به وجود می آیند
  •         از بین بردن ناهمواری ها و به وجود آوردن یک سطح صاف و هموار
  •         ایجاد مقاومت مناسب و بالا در برابر لیز خوردن و پرداخت نهایی عالی سطح
  •         به کار بردن و استفاده در ماله کشی پروژه های ساخت و ساز بزرگ و سطوح وسیع مکان ها و محوطه هایی مانند کارخانجات، پمپ بنزین، سالن های ورزشی، نمایشگاه ها، پارکینگ طبقاتی، پیاده رو و ...
  •         برای جلوگیری از بروز ترک در سطح بتن و آماده کردن کف سازی نهایی باعث یکنواخت کردن سطوح بتنی می شود.
  •  و تقریبا باعث آب بند کردن سقف بتن می شود.

ماله پروانه ای هیساکی مالزی

قیمت ماله پروانه ای هیساکی

قیمت ماله پروانه ای هیساکی بسته به نوع مدل و موتور استفاده شده در آن متفاوت می باشد. اگر قصد تهیه قیمت ماله پروانه ای هیساکی را دارید می توانید با مراجعه حضوری یا تماس تلفنی با دفتر شرکت نیکاکورپ قیمت انواع ماله پروانه ای هیساکی را بدست آورید، همچنین به دلیل پیشرفت تکنولوژی و دنیای اینترنت، تمام شرکت ها برای به روز بودن و همچنین تسهیل در کار و خرید مشتریان خود اقدام به تاسیس سایت های اینترنتی برای معرفی و فروش محصولات خود نموده اند که متقاضیان می توانند با مراجعه به این سایت ها لیست قیمت انواع ماله پروانه ای هیساکی که در این سایت ها موجود می باشد مشاهده نمایند. لازم به ذکر است که بدانید با توجه به نوسانات ارز و تورم بازار و تاثیر آن بر قیمت ها، قیمت های  ماله پروانه ای هیساکی نیز از این تغییرات مستثنی نیستند و معمولا هر چند روز قیمت هایشان در سایت ها به روز می شود. همچنین قیمت اجرای بتن ماله پروانه ای نیز با توجه به نوع ماله پروانه ای متفاوت خواهد بود. 

اجزای تشکیل دهنده و متعلقات ماله پروانه ای

این ماله ها از دو قسمت شاسی و موتور تشکیل شده اند که خود شاسی از چهار قسمت بدنه اصلی، سینی، فولی و تیغه تشکیل می شود. همچنین این ماله ها نیز بر اساس نوع موتور به دو دسته زیر تقسیم می شوند:

  •         ماله موتوری که شامل ماله پروانه ای با موتور دیزل یا بنزین است.
  •         ماله برقی که که شامل ماله پروانه ای با الکتروموتور است.

ماله پروانه ای هیساکی با موتور روبین

معرفی ماله پروانه ای هیساکی

برند های مختلفی مشغول ساخت شاسی ماله پروانه ای هستند که یکی از معتبرترین آن شاسی هیساکی ساخت کشور مالزی است. برند ماله پروانه ای هیساکی در ایران بسیار مشهور و پر مصرف می باشد. مزیت های کاربردی ماله پروانه ای هیساکی سبکی و راحتی کار اپراتور با آن و داشتن حالت های عالی مانور روی بتن است. بیشترین کارآیی برند  ماله پروانه ای هیساکی در عرض 90 سانت می باشد و موتور ماله پروانه ای هیساکی بنزینی است زیرا این نوع موتور ها کارآیی بسیار عالی دارند.

تیغه ماله پروانه ای هیساکی

تیغه ماله پروانه ای هیساکی همچون دستگاه ماله پروانه ای از سایزهای مختلفی شامل 60، 90 و 120 سانت می باشد. در واقع انواع تیغه ها را می توان روی ماله موتوری نصب کرد.

قیمت انواع ماله پروانه ای

یکی از اساسی ترین و مهم ترین موارد در زمان خرید انواع ماله پروانه ای با برندهای مختلف و معتبر، توجه به قیمت و کیفیت دستگاه مورد نظر است. کشور های مختلفی مشغول به تولید انواع ماله های پروانه ای هستند از این رو شرکت های زیادی در داخل کشور این دستگاه ها را وارد کرده و در بازار عرضه می نمایند. قیمت ماله های پروانه ای یا همان ماله های برقی و موتوری بسته به نوع برند و کشور وارد کننده  متفاوت می باشد. از برندهای وارد کننده این دستگاه کشور های اروپایی هستند. ولی چون برای وارد کردن برند های اروپایی از یورو استفاده می شود لذا قیمت برندهای اروپایی نسبت به سایر برند های ماله پروانه ای بالاتر می باشد.

برند بعدی ماله پروانه ای که از لحاظ قیمتی پایین تر از برند های اروپایی است و معمولا با قیمت های متوسط و میانه در بین برند های ماله پروانه ای در بازار عرضه ارائه می شود برند های کشور مالزی است. یکی از برجسته ترین و محبوب ترین برندهای ماله پروانه ای کشور مالزی، برند Hisaki است. ماله پروانه ای هیساکی به دلیل اینکه از لحاظ قیمت بسیار مناسب و دارای کارآیی بسیار بالایی است در بازار کشور از پر فروش ترین و پر استقبال ترین ماله های موتوری برقی یا همان ماله های پروانه ای محسوب می شود. از این رو مورد توجه بسیاری از سازندگان ساختمان و انبوه سازان قرار گرفته است. ماله پروانه ای Hisaki یا همان ماله موتوری هیساکی چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ کارایی دست کمی از رقیبان اروپایی خود ندارد.

ماله پروانه ای بنزینی هیساکی

اجزای ماله پروانه ای هیساکی

امروزه استفاده از ماله های پروانه ای در بین سازندگان ساختمان به ویژه پیمانکاران و انبوه سازان برای بتن ریزی و کف ساختمان ها بسیار رایج شده است. استفاده و کارآیی این دستگاه برای فعالین این عرصه به قدری مهم است که بدون استفاده از این دستگاه نمی توان کیفیت و سرعت مورد نظر را به اجرا گذاشت. وسیله ای که باعث می شود ماله پروانه ای با سرعت بالا و کیفیت عالی کار صیقل دادن را به خوبی انجام دهد استفاده از تیغه هایی است که قابلیت زاویه گرفتن دارند. این تیغه های می توانند تا زاویه 15 درجه جهت بگیرند و از این رو در صیقل نهایی مورد استفاده قرار می گیرند.

در ماله های پروانه ای علاوه بر این که بعد از مدتی روغن و بنزین آن باید تعویض شود نیاز به سوخت گیری دارد سینی و تیغه ماله نیز به علت آنکه بعد از سایش با بتن مورد فرسایش قرار می گیرند باید تعویض شود. همان طور که در بالا ذکر کردیم یکی از برندهای معتبر ماله های پروانه ای موجود در بازار، ماله پروانه ای هیساکی مالزی است. این ماله برخلاف سایر ماله ها فقط دارای تیغه است.

کار با دستگاه ماله پروانه ای بنزینی روی بتن

مشخصات تیغه ماله پروانه ای هیساکی مالزی

جنس تیغه ماله پروانه ای Hisaki استیل است. قابل ذکر است که بدانید استیل همان آلیاژ فولاد است. ضخامت این تیغه 2 میلی متر می باشد. شما وقتی یک دست تیغه می خرید در واقع 4 تیغه دریافت کرده اید که مجموع وزن این تیغه ها به 10 کیلوگرم می رسد که معمولا به رنگ زرد در بازار عرضه می شود. معمولا با یک دست از تیغه ماله پروانه ای میتوان مساحتی حدود 2 تا 4 هزار متر مربع را توسط ماله صیقل داد که معمولا بعد از این زمان حتما باید تیغه ها را چک کرد. ماله پروانه ای هیساکی از معدود ماله هایی است که فقط دارای تیغه می باشد و سینی ندارد. فروش ماله پروانه ای هیساکی به دلیل آنکه قیمت آن از مشابه تولیدات خارجی کمتر است و مقرون به صرفه است بسیار زیاد است.

تیغه ماله موتوری هیساکی مالزی

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5