خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

معرفی بهترین مارک (برند) اره موتوری بنزینی

شخص در حال کار با اره موتوری

فهرست مطالب

از جمله مهمترین و بهترین برند اره موتوری بنزینی حال حاضر بازار، می توان به برندهای نظیر: اشتیل آلمان، دلمار آلمان، زوماکس و SKN چین و ...اشاره کرد که هر یک از آن‌ها مزیت‌ها و معایب خاص خود را دارند.

به همین منظور در ادامه به معرفی یکایک این برندها می‌پردازیم تا پس از معرفی اجمالی هر یک از آن‌ها مزایا و معایب هر یک در قیاس با دیگری کاملا مشخص و آشکار گردد تا بتوانید بهترین انتخاب را متناسب با بودجه و نیاز خود داشته باشید. 

برند اشتیل آلمان

برند اشتیل جزء بهترین برند اره موتوری بنزینی به حساب می آید. شرکت مذکور در تولید اره های موتوری بسیار پیشگام بوده و جزء یکی از اولین تولید کنندگان در این زمینه خود را به همگان معرفی نموده است.

از گذشته تا به امروز اره زنجیری برند اشتیل به عمر کاری و کیفیت بالا مشهور بوده است. از این رو کمپانی اشتیل همواره با به کار گیری تکنولوژی روز در تولید این تجهیز توانسته است هم رضایت مشتریان خود را جلب کند و هم درجه کیفی محصول تولیدی خود را در حد مطلوبی قرار دهد. اشتیل همواره محصولات خود را متناسب با نیاز باغداران و فعالین صنعت چوب به بازار عرضه کرده است به همین جهت طول ساطور انواع اره زنجیری این برند از 30 سانتیمتر الی 90 سانتیمتر در مدل‌های گوناگون با توان موتور مختلف به بازار عرضه شده است.

اره زنجیری اشتیل
انواع مدل‌های اره زنجیری برند اشتیل
نام مدلطول تیغه
MS17030  سانتیمتر
MS18035 و 40 سانتیمتر
MS23040 سانتیمتر
MS29145 سانتیمتر
MS38250 سانتیمتر
MS39050 سانتیمتر
MS07075 و 90 سانتیمتر

برند دُلمار آلمان

هر چند که برند اشتیل در جایگاه نخست بهترین‌های اره چوب بری قرار دارد ولی در عین حال اره موتوری دُلمار آلمان از دیگر برند های تولیدی ساخت کشور آلمان به شمار می آید که با توجه به ویژگی ها و کارکرد های خاصی که از خود نشان داده است؛ از جمله برند های محبوب در میان باغبانان و چوب بُرها به شمار می‌آید. امروزه مالکیت برند دلمار متعلق به شرکت خوش نام ماکیتا است که خود از پیشتازان تولید اره زنجیری در سطح جهانی است.

این اره موتوری را یکی از حرفه ترین و کاربردی ترین اره‌های حال حاضر به حساب می‌آورند که با استفاده از آن می‌توان به برش و الوار نمودن و قطع تنه انواع درختان اقدام کرد. ضمن اینکه این برند اره موتوری نسبت به اره‌های برند اشتیل ساخت همین کشور از قیمت مقرون به صرفه و پایین تری بهره مند می‌باشد.

اره موتوری دولمار
Caption

 

انواع مدل‌های اره زنجیری برند دلمار
نام مدلطول تیغه
PS-7900 50-60-70  سانتیمتر
PS-51045 سانتیمتر
PS-4535 و 45 سانتیمتر

برند زوماکس (ZOMAX)

به غیر از آلمان که منشأ بهترین برندهای اره زنجیری در دنیاست؛ کشور چین نیز به تولید انواع اره موتوری روی آورده است. از جمله بهترین برند اره چینی موتوری می‌توان به زوماکس اشاره داشت که با استفاده از این ابزار می‌توان به راحتی هر گونه تنه درخت تنومندی را از میان برداشت. زوماکس را می‌توان از برندهای چینی‌درجه یک بازار دانست که بهترین عملکرد را در عملیات چوب بری از خود به نمایش گذاشته است.

اره موتوری زوماکس

 

انواع مدل‌های اره زنجیری برند زوماکس
نام مدلطول تیغه
ZMC2501 30 سانتیمتر
ZMC556650 سانتیمتر
ZMC5966 55-60  سانتیمتر

برند SKN چین

تقریباً هر شخصی که برای اولین بار برای خرید اره زنجیری اقدام می‌کند با نام برند SKN آشنا خواهد شد. کیفیت خوب اجزای این تجهیز و همچنین سهولت در راه اندازی این اره‌های تولیدی این برند باعث شده است هم نیاز اشخاص آماتور را برآورده کرده و هم جوابگوی عملیات برش چوب در طولانی مدت باشد. 

اره موتوری skn چین

 

انواع مدل‌های اره زنجیری برند SKN
نام مدلطول تیغه
NT250025 سانتیمتر
NT520050 سانتیمتر
NT580050 سانتیمتر

جمع بندی درباره بهترین مارک اره بنزینی

در این مطلب 2 برند معروف آلمانی و 2 برند معروف چینی را در لیست بهترین مارک‌های اره چوب بری قرار دادیم. این 4 برند مطرح شده در این مطلب، حاصل بررسی مشخصات فنی تمامی اره‌های تولیدی این شرکت‌ها و همچنین تجربیات مشتریان هنگام کار با این اره‌ها بوده است. البته قابل ذکر است چندین برند چینی دیگر هم کیفیت و کارایی قابل قبولی را ارائه داده است که می‌توان به شرکت‌های چینی رویال گاردن، تکنو، دنیز و اُساکا اشاره کرد.

  • بهترین برند اره موتوری چینی کدام است؟

    از اره موتوری‌های چینی درجه یک می‌توان به سفیر، کرون، توسن و تاپ گاردن اشاره کرد.

    مرتب‌سازی مقالات:

  • پیش‌فرض
  • جدید‌ترین
  • پربازدیدترین
  • بیشترین امتیاز

    جدید‌ترین مقالات:

مشاهده مقالات بیشتر
دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
کاربر میهمان

تایید و ارسال
انصراف
دیدگاه کابران:
    نمایش دیدگاه‌های بیشتر