خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

میلگرد بر (تا قطر 28)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
قیچی خم و برش میلگرد سایز 25
  • قیچی خم و برش میلگرد سایز 25
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

 قیچی میلگرد بر تا قطر 28 ، برای کارهای سنگین ساختمانی

ساخت اسکلت های بتنی، نیاز به خلق یک ساختار فلزی از میلگرد های درهم تنیده خواهد داشت. در علم مهندسی عمران، این میلگرد ها را به ترتیبی برش می زنند و در نهایت خم می کنند تا بتوانند فرم ها و ساختار های مطلوب مهندسی را ایجاد کنند.

هر آنچه در ظاهر یک بنای بتنی شاهد آن هستید، از سفتی بتن حاصل شده است؛ اما در یک گام بالاتر همراه با شکل دهی در میلگرد های بسیار است که ایجاد خواهند شد. برای شکل ‌دهی به این میلگرد ها نیز نیاز است تا از دستگاه ‌هایی بهره ‌مند باشیم.

قیچی میلگرد بر سایز 28 تکفاز

دستگاه ‌هایی که با عنوان قیچی میلگرد بر می‌ توانند در سرعتی بالا همزمان که میلگرد ها را می برند، آنها را شکل داده تا در کنار هم بتوانند آن فضای مهندسی شده را خلق کنند.

قیچی خم و برش میلگرد تا سایز 28

میلگرد از فولاد سخت ساخته شده است و فولاد متریالی نیست که بتوان به این سادگی آن را برش داد و شکل دهی نمود؛ اما در نظر داشته باشید که در استقرار سازه های بتنی نیاز است تا به مقدار بسیار از میلگرد ها استفاده شود.

میلگرد هایی که همگی باید برش بخورند، خم شوند، حالت دهی بگیرند و... . حالا اگر سرعت در اجرای کار را وارد این ماجرا کنید، به خوبی متوجه خواهید شد که چرا هر کارگاه ساختمان سازی نیاز به داشتن یک قیچی میلگرد بر ماشینی را احساس خواهد کرد. از سوی دیگر، همه میلگرد ها که در یک قطر و اندازه نیستند.

آنها را می ‌توانید در قطر های کم تا زیاد داشته باشید. از این رو نمی ‌توان از هر قیچی میلگرد بر انتظار برش هر قطری از میلگرد را داشت. غالباً برای سطح مشخصی از قطر در میلگرد ها، قیچی میلگرد بر طراحی شده است. مانند میلگرد بر تا قطر ۲۸ میلیمتر که یک ماشین قدرتمند مناسب برای اجرای سازه های بتنی در کارگاه های بزرگ ساختمان سازی می باشد.

طراحی در میلگرد بر تا قطر ۲۸

ایده استفاده از قدرت های هیدرولیکی در ساخت ماشین های مهندسی یک ایده متداول است. ایده ای که همراه با طراحی میلگرد بر تا قطر ۲۸ شده است. به این ترتیب در کار با این ماشین، با یک میلگرد بر هیدرولیک مواجه هستیم.

قیچی برش میلگردی که می تواند همراه با قدرت هیدرولیکی آمده از یک پمپ هیدرولیک، انواع میلگرد ها تا قطر ۲۸ میلیمتر را برش زده و خم نماید.

در طراحی این میلگرد بر هیدرولیک، قدرت توسط یک موتور برق تک فاز تامین می ‌شود. موتوری که در حین کارکرد قادر است تا پمپ هیدرولیک تعبیه شده در قیچی خم میلگرد را به گردش انداخته و در نهایت یک قدرت بسیار بالای هیدرولیکی را راهی مجموعه سیلندر پیستونی نماید که همراه طراحی در دستگاه مذکور شده اند.

نیرو های هیدرولیکی از بهترین سیستم ها در طراحی بازو های مکانیکی هستند. حال فرض کنید که بخواهیم برای خم و برش میلگرد نیز از یک بازوی مکانیکی بهره ‌مند باشیم. به این ترتیب همراه با طراحی یک سیستم سیلندر پیستونی می ‌توان قدرت آمده از پمپ هیدرولیک را به گونه ‌ای هدایت کرد که بازویی مکانیکی توانایی خم و برش میلگرد را پیدا کند.

این طراحی تمام چیزی است که در یک دستگاه میلگرد بر هیدرولیک شاهد آن هستیم.

البته در طرح میلگرد بر هیدرولیک، از آنجا که با فشار سطح بالایی از سیال هیدرولیک مواجه خواهیم بود، لازم است که ضریب امنیت بالایی را در حین کار دستگاه داشته باشیم. از این رو انواع اتصالات تا شیر های موجود در دستگاه قیچی میلگرد بر هیدرولیک باید بتوانند آن سطح ایمنی مطلوب و استاندارد در حین کار را تامین نمایند.

ایده های نوین در ساخت میلگرد بر هیدرولیک:

در طرح قیچی میلگرد بر هیدرولیک، قدرت موتور و در نهایت قدرت پمپاژ سیال است که سطح خم و برش میلگرد را تعیین خواهد کرد. هر چه قطر میلگرد بالاتر می ‌رود، لازم است تا از قدرت بالاتری در حین طراحی قیچی میلگرد بر هیدرولیک استفاده کنیم.

مانند قیچی میلگرد بر تا قطر ۲۸ که قادر است ضخیم ترین میلگرد ها را به راحتی برش بزند. تقریبا می‌ توان از این حیث قیچی میلگرد بر تا قطر ۲۸ را در جمع قویترین ماشین آلات با هدف خم و برش میلگرد قرار داد.

چرا که تنها یک سایز از قطر میلگرد بالاتر از این سطح وجود دارد که برای برش تا خم آن نیاز است تا همراه با دستگاه‌ های سطح بالاتری باشیم.

مشخصه های فنی در میلگرد بر تا قطر ۲۸

دستگاه میلگرد بر تا قطر ۲۸ که مورد توجه این مقاله قرار دارد، یک سطح استاندارد در طراحی انواع قیچی میلگرد بر است. طراحی که می ‌تواند میلگرد های استاندارد تا قطر ۲۸ میلیمتر را خم و برشکاری نماید.

این میلگرد بر هیدرولیک، محصول برند نیکاکورپ در کشور ایران می باشد. برندی که در عرصه تولید چنین ماشین آلاتی دست بالایی را در سطح بازار امروز ایران کسب کرده است. دستگاه مذکور با هدف خم و برش میلگرد طراحی شده است و برای این منظور همراه با یک موتور تک فاز، قدرت لازم خود را تامین خواهد کرد. و اما چرا برق تک فاز را برای طراحی این دستگاه انتخاب کرده اند؟

یکی از مزیت های استفاده از سیستم های هیدرولیکی در همین نکته نهفته است که می توان با صرف نیرویی کم، قدرت های بسیار بالایی را تامین نمود. از این رو چندان نیازی نیست که میلگرد بر هیدرولیک تا قطر ۲۸ را همراه با موتور های قدرتمند و گران و البته سنگین وزن سه فاز نماییم.

می توان همراه با یک موتور سبک وزن و ارزان تک فاز نیز همراه با یک پمپ هیدرولیک کارآمد و البته مهندسی مطلوب در ساخت، قدرتی را خلق کرد که بتواند میلگرد ها تا قطر ۲۸ میلیمتر را برش زده و خم کاری نماید.

البته در استفاده از برق تک فاز با هدف تامین نیروی لازم در کار با قیچی میلگرد بر، مزیت دیگری نیز در نظر گرفته شده است. چرا که عموماً اکثر کارگاه های ساختمانی در فضا های شهری فعالیت می ‌کنند و در چنین فضا هایی تنها برق تک فاز در اختیار کارگاه قرار خواهد گرفت تا بتواند تجهیزاتی مانند قیچی میلگرد بر را راه اندازی نماید.

این الکتروموتور تک فاز به کار رفته در طراحی دستگاه قیچی میلگرد بر هیدرولیک، قدرتی در حدود سه کیلو وات داشته، جنس بدنه آن از چدن است و همراه با استاندارد ۱۸۰۰ دور بر دقیقه فعالیت خواهد کرد.

حمل و نقل دستگاه میلگرد بر 28 توسط وانت

کارکرد اصولی با قیچی میلگرد بر تا قطر ۲۸

قدرت بالای قیچی میلگرد بر تا قطر ۲۸، مشخصه اصلی در طراحی این دستگاه است. قدرتی که می‌ تواند قطر قابل توجهی از میلگرد های فولادی را به راحتی برش زده و خم کاری نماید؛ اما کار با چنین دستگاه قدرتمندی الزاماتی نیز دارد.

به هر حال هدف استفاده از قیچی میلگرد بر تا قطر ۲۸، احتمالاً در بطن فعالیت ‌های بزرگ ساختمان ‌سازی خواهد بود و لاجرم نیاز است تا همراه با این ماشین، تعداد قابل توجهی از میلگرد های ضخیم، برش خورده و فرم دهی پیدا کنند.

از این رو می ‌توان عملکرد صحیح و مطمئن این ماشین را در جایگاهی استراتژیک و کار راه انداز در بطن فضا های ساختمانی دانست. لذا لازم است که این دستگاه در همه حال، کاملاً سالم و عاری از هر گونه عیب کار کند.

پس باید در کار با آن نحوه اصولی کارکرد را بدانیم و شرایط مختلف تعمیر و نگهداری از دستگاه مذکور را متوجه باشیم. شرایطی مانند دقت در تعمیرات و نگهداری های دوره ای، روانکاری های لازم، جلوگیری از تحمل فشار های غیرمتعارف توسط دستگاه، رفع هر گونه خرابی و یا شکستگی جزئی، دقت در عدم زنگ زدگی اجزای کاری در دستگاه و... .

به این ترتیب می توان در حین عملیات های مختلف ساختمان سازی که قرار است همراه با کارکرد قیچی میلگرد بر تا قطر ۲۸ و یا هر سایز دیگری از این دستگاه ها باشد، مراتب اصولی کار را به شرح زیر تدوین نمود.

  •      دقت در عدم شکستگی و یا شل شدگی در قسمت های گوناگون میلگرد بر هیدرولیک: در کار با میلگرد بر ها، خصوصاً میلگرد بر هیدرولیک تا قطر ۲۸، همواره این نکته را در نظر داشته باشید که دستگاه برای خم تا برشکاری انواع میلگرد ها توان بسیار بالایی را صرف می‌ کند.
    این توان آنچنان زیاد است که می ‌تواند هر گونه شکستگی و یا شل شدگی در قسمت های گوناگون دستگاه را تشدید کند. مثلاً شل بودن اتصال شیلنگ های هیدرولیک از پمپ تا پیستون می‌ تواند در حین فشار بالای سیال دچار ترکیدگی ‌شود. این اتفاق و چیز هایی شبیه به این مستعد خطرات جانی بسیار زیادی است.
  •  
  •      در سلامت کابل های برق دستگاه اطمینان حاصل کنید: در کار با قیچی میلگرد بر هیدرولیک، این مهم را در نظر داشته باشید که شما در حین فعال کردن یک موتور تک فاز قدرتمند هستید که می‌ تواند جریان کشی بسیار بالایی داشته باشد. از این رو هرگز طول کابل برق به جهت تأمین سطح ولتاژ ۲۲۰ ولت مورد نیاز دستگاه را از حدی مشخص طولانی ‌تر نکنید.
    این طولانی شدن کابل می ‌تواند از چند وجه دردسر آفرین باشد. یک آنکه در کابل های طولانی که موتور های پرمصرف را تأمین می ‌کنند، حرارت بسیار بالایی تولید خواهد شد. این حرارت می تواند حادثه آفرین باشد.
    دوم آنکه غالباً این کابل ها بر سطح زمین کارگاه ساختمانی رها خواهند شد. در چنین وضعیتی از آنجا که هر کارگاهی مستعد حضور انواع مصالح تا ابزار های تیز و برنده می باشد، احتمال آسیب دیدن کابل بسیار بالا خواهد رفت.
    خطراتی مانند اتصال کوتاه و یا برق گرفتگی در چنین زمانی بسیار تهدید کننده می باشد.
  •      در کار با پمپ هیدرولیک دستگاه مهارت لازم را کسب کرده باشید: تامین فشار سیال توسط پمپ هیدرولیک است که در نهایت منجر به قدرت هایی قیچی گونه در میلگرد بر هیدرولیک خواهد شد.
    این قدرت آمده از پمپ توسط شیر های تنظیم فشار پمپ قابل تنظیم هستند. البته در طراحی قیچی میلگرد بر هیدرولیک تا قطر ۲۸ لزوماً با قدرت بسیار بالایی در خروجی پمپ مواجه هستیم.
    از این رو چندان ضرورتی احساس نخواهد شد که بخواهید قدرت خروجی پمپ را تغییر دهید؛ اما اگر نیاز است تا این کار را انجام دهید، لازم است تا قبل از هر اقدامی، مهارت ها و آموزش های لازم را کسب کرده باشید.
    مطمئناً همراه با کسب دانش لازم منطقی تر می توانید در باب این گونه تغییرات فنی در دستگاه پرتوانی مانند قیچی میلگرد بر هیدرولیک تصمیم ‌گیری کنید.
  •  

قیچی برش میلگرد یک دستگاه بسیار توانمند است که می تواند با برش سرعت بالای میلگرد های سرسخت به شکل قابل توجهی سرعت کار شما را افزایش دهد. در قیچی برش میلگرد سعی بر آن است که با استفاده از نیروی برق تکفاز که می توان گفت در هر مکانی به راحتی در اختیار قرار خواهد گرفت، طراحی مفیدی صورت گرفته باشد.
همراه با یک موتور تک فاز در طرح ساخت قیچی برش میلگرد می توان یک قدرت هیدرولیک بسیار سطح بالایی را تولید کرد. قدرتی که می تواند به راحتی از پس برش میلگر های قطور تا قطر 28 میلیمتر و حتی فراتر از آن برآمده و به این ترتیب سرعت کار مطلوبی در مراحل اجرای ساختمان ها داشته باشد.

قیچی برش میلگرد تا سایز 28

اگر چه انواع قیچی خم میلگرد هیدرولیکی به مانند انواع مکانیکی از قابلیت برگش اتوماتیک برخوردار نیستند و این می تواند در سرعت کار آنها تاثیرگذار باشد؛ اما قیمت مناسب تر میلگرد بر هیدرولیک در کنار طراحی جمع و جور تر و اینکه می توان در آن همراه با یک موتور تک فاز، قدرت لازم برای برش میلگرد های بسیار قطور را تامین ساخت، مزایایی است که خرید یک دستگاه میلگرد بر هیدرولیک را بسیار با صرفه و منطقی خواهد کرد.
سطح بالای استفاده از قیچی برش میلگرد با ساز و کار هیدرولیکی در سطح فضا های ساختمان سازی گویای کاملی است از سطح کارایی تا مقبولیت این دست از دستگاه ها.
در این بین قیچی میلگرد بر تا قطر 28 میلی متر محصول برند نیکا کورپ برای بودن در سطح پروژه های بزرگ ساختمانی انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.
یک دلیل ساده می تواند آن باشد که میلگرد های قطور در بطن عملیات های سنگین ساختمانی به مقدار بسیار استفاده می شوند و هر قیچی برش میلگردی در سایز و اندازه هایی جمع و جور از پس آن بر نخواهد آمد. 

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5