خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

چاله کن موتوری اشتیل

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

کند و کاوی مطمئن با چاله کن موتوری اشتیل

اگر کشاورزی پویا و یا باغبانی همراه با یک باغ بزرگ هستید و یا آنکه در فعالیت‌ هایی حضور دارید که باید حجم بسیاری از انواع پایه ها و یا تیرک ها را در دل خاک بکارید، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

می ‌پرسید چرا؟! چون قرار است تا شما را با یک ابزار ماشینی بسیار مفید با عنوان چاله کن موتوری آشنا سازیم.

البته قصد داریم تا معرفی این دستگاه را همراه با بررسی فنی یکی از بهترین نمونه ‌های بازار یعنی چاله کن موتوری اشتیل همراه سازیم.

در ابتدای کار احتمالاً این سوال پیش آید که بررسی فنی یک نوع دستگاه مانند چاله کن موتوری اشتیل چه جذابیتی برای یک باغبان می ‌تواند داشته باشد؟! جواب این سوال را خود باغبان ها می دانند. آنها که برای کاشت هر نهالی و یا نصب هر پایه و شاید تیرکی لازم است تا چاله ای نسبتاً عمیق را حذف کنند.

اگر دست به این کار زده باشید، یقینا از شاق بودن آن خبر دارید. چاله کندن برای کاشت درختان و یا نصب انواع تیرک ها آن هم در تعداد بالا عملیاتی سخت و زمانبر است. آنگاه است که حضور یک دستگاه موتوری جذاب می شود.

دستگاهی که می ‌تواند در عرض چند دقیقه با صرف کمترین انرژی انسانی و با سرعت و دقت و ظرافتی مثال زدنی چاله هایی مناسب برای اهدافی که دارید را حفر کند. اینجای ماجرا است که می توانید به خوبی لذت داشتن یک چاله کن موتوری را درک کنید.

البته خیلی عجله نکنید...! چرا که تمام صحبت ما حول یک دستگاه موتوری می گردد. از این رو داشتن یک دستگاه با کیفیت، خوش ساخت و با دوام از یک برند صاحب نام نیز مطرح می باشد. در داشتن چاله کن موتوری باید همراه با بهترین های بازار باشید.

مانند چاله کن موتوری اشتیل که یکی از بهترین نمونه ‌های حال حاضر در بازار های داخلی است. و اما چرا چاله کن اشتیل؟

چرا چاله کن موتوری اشتیل؟

در ابتدای ماجرا به اهمیت بهره مندی از دستگاه چاله کن موتوری اشاره کردیم؛ اما به عنوان مصرف کننده خوب می دانیم که هر دستگاه موتوری لازم است تا از یک کیفیت برتر در ساخت برخوردار باشد.

در غیر این صورت خیلی نمی‌ تواند آن ضریب اطمینان بالای مورد نظر ما را فراهم آورد. با این مقدمه می توانیم به چاله کن اشتیل آلمان بازگردیم.

بله، درست خواندید!! این چاله کن موتوری از برند اشتیل محصول تمام قد معتبری است از یک برند جهانی شده آلمانی. اشتیل از برند های ریشه ‌دار آلمانی است که سال ‌هاست در بازار های داخل ایران با عنوان یک برند خوشنام همراه با محصولاتی با کیفیت شناخته می شود.

برند اشتیل در زمینه تولید انواع ماشین آلات موتوری کشاورزی دست بالایی در تولید دارد. انواع علف تراش ها، چمن زن ها، اره های موتوری و... در فهرست بلند بالای تولیدات این برند آلمانی دیده می شوند. محصولاتی که هر کدام در حوزه تخصصی خود از بهترین های بازار شده اند.

این بهترین شدن تا جایی است که اگر در سطح بازار باشید، نام اشتیل به عنوان یک معیار در کیفیت شناخته می شود و غالباً محصولات دیگر برند ها را با کارایی تا کیفیت محصولات اشتیل مقایسه می کنند.

اگر چه عمر ابداع تا تولید چاله کن موتوری چندان زیاد نیست؛ اما اگر یک برند جهانی اقدام به تولید آن کند، قطعاً می ‌توان چاله کن موتوری اشتیل را با ضریب اطمینان بالایی در اختیار گرفت.

از این رو است که می ‌توان همراه با اعتبار جهانی اشتیل، چاله کن اشتیل را نیز با عنوان یک انتخاب اصلح در هنگام خرید پذیرفت. این واقعیت در قیاس چاله کن موتوری اشتیل با محصول دیگر برند ها قابل توجه می باشد.

زمانیکه همراه با چاله کنی قدرتمند و البته بسیار کاربردی هستید. حال لازم است ببینیم که این برند جهانی در بطن چاله کنی که تولید می ‌کند، چه چیز هایی قرار داده است.

نگاهی فنی بر چاله کن اشتیل

چاله کن موتوری اشتیل یک ماشین همراه با موتوری بنزینی است. از این رو منطقی است که در تحلیل فنی این ماشین، قبل از هر نگاهی موشکافانه، به سراغ موتور بنزینی آن برویم.

اینکه در این موتور بنزینی با چه قدرتی و یا امکاناتی همراه خواهیم شد؟ اولین چیزی که در بررسی موتور بنزینی گود کن اشتیل نگاه ما را معطوف به خود می کند، موتور بنزینی دو زمانه آن است.

بهتر است بدانید که موتور های دو زمانه برای حضور در ماشین آلات کشاورزی مانند چاله کن موتوری در مقابل انواع چهار زمانه، انتخاب بهتری هستند. چرا که در ماشین آلات موتوری، ما نیاز به حداکثر شتاب در دستگاه داریم.

اقدامی که از طریق موتور های دو زمانه همراه با سرعت بالاتری تامین می‌ شود و موتور موجود در چاله کن موتوری اشتیل از مدل های دو زمانه است.

پس در این ماشین باید انتظار تامین شتاب بالایی در پیدا کردن حداکثر سرعت کاری دستگاه را داشته باشید.

در ادامه تحلیل فنی موتور، متوجه قدرت 1.9 اسب بخاری آن هستیم. برند اشتیل این قدرت مطلوب در کار چاله کنی را تنها با حجم موتوری ۳۶سی سی تامین کرده است.

به این ترتیب در نگاه فنی از چاله کن موتوری اشتیل با دستگاهی مواجه هستیم که که از یک موتور کوچک می‌ تواند قدرتی بالا را استخراج کند؛ اما آیا این طراحی اهمیتی هم دارد؟ خب، اگر بدانید چاله کن موتوری با حضور در میان دستان اپراتور ها است که عملیات حفاری خود را انجام می ‌دهد، از وجود یک موتور کم حجم با قدرت بالا استقبال خواهید کرد.

 

سوخت ترکیبی در چاله کن اشتیل

برند اشتیل در طراحی موتور بنزینی این چاله کن از ایده موتور های سوخت ترکیبی استفاده کرده است. در این ایده می توان همراه با ترکیب مقدار اندکی از روغن با سوخت بنزین همراه با تزریق سوخت در محفظه احتراق، عملیات روانکاری را نیز انجام داد.

با این ایده دیگر نیازی به حضور یک سیستم گردش روغن همراه با نصب مخزن روغن که بسیار جاگیر خواهد شد نمی باشد. از این رو حجم نهایی موتور کاهش خواهد یافت.

نسبت روغن در بنزین برای کارکرد مطلوب موتور مذکور برابر با 1 به ۳۵ می باشد. در کار با چاله کن موتوری اشتیل لازم است تا به هر جهتی این نسبت رعایت شود. البته برای رسیدن به سوخت ترکیبی مطلوب از مخزن اختلاط کوچکی استفاده شده است.

برای شما که احتمالاً قصد کار با چاله کن موتوری اشتیل را دارید، لازم است تا در هر بار سوختگیری این ماشین، ریختن حجم روغن مناسب را فراموش نکنید.

لازم به ذکر است که موتور مذکور همراه با یک باک سوخت ۷۱۰سی سی طراحی شده است. این حجم از سوخت برای کارکرد طولانی مدت و عاری از توقف گود کن اشتیل مناسب خواهد بود.

دیگر بخش ‌های فنی گود کن اشتیل

اگر بخواهیم بررسی خود را از چاله کن موتوری اشتیل خارج از چهارچوب موتور ادامه دهیم، در گام اول متوجه راه اندازی دستی دستگاه خواهیم شد.

سیستم راه انداز هندلی ای که از سیستمی کاملاً متداول در طراحی این نوع از ماشین ها می باشد.

چرا که با نصب یک سیستم هندلی از وزن و حجم دستگاه به نسبت نصب راه انداز های برقی می ‌کاهند.

نوع سیستم انتقال نیروی طراحی شده در چاله کن موتوری اشتیل از نوع گیربکس مستقیم است. این ایده با طرح ساخت چاله کن موتوری کاملا تطابق دارد و می تواند بهترین انتخاب در طراحی دستگاه باشد.

به این ترتیب می توان مته های دستگاه را در امتداد شفت موتور در نظر گرفت. البته همراه با گیربکس که قرار است حداکثر دور ۸۵۰۰ در دقیقه موتور بنزینی گود کن اشتیل را به یک سرعت ۲۰۰ دور در دقیقه برای مته های آن تبدیل کند.

تمام موتور های بنزینی از حجم بالای هوا برای کارکرد خود استفاده می کنند. در نمونه ‌های ابزار های موتوری هم برای کاهش حجم و در عین حال کاهش وزن دستگاه ترجیح می ‌دهند تا موتور با تنفس طبیعی باشد.

در موتور چاله کن اشتیلنیز این ایده رعایت شده است و در آن شاهد یک سیستم هواخنک با تنفس طبیعی هستیم.

نهایت صدای تولید شده موتور نیز چیزی در حدود ۱۰۸ دسیبل می‌ باشد که تا شعاع هفت متری کاملاً این حجم از صدا کاملاً احساس خواهد شد.

البته ۱۰۸دسیبل در طراحی چاله کن موتوری اشتیل آن را در جمع ابزار های کم سر و صدای بازار قرار خواهد داد.

حال که با تشریح کاملی از مشخصه های فنی موتور تا دیگر جزئیات این چاله کن شدید و احتمالاً با نگاهی جدی‌ تر قصد خرید چاله کن اشتیل را خواهید کرد، لازم است تا اطلاع کاملی از مته های دستگاه نیز داشته باشید.

به هر صورت شما خرید چاله کن اشتیل را برای تأمین اهدافی مانند گود کنی برای کاشت درختان تا نصب تیرک های گوناگون می خواهید. از این رو لازم است که این دستگاه بتواند آن چاله ایده آل شما را حفر کند.

همراه با مته های اشتیل چه اندازه توانمند می ‌شویم؟

اشتیل در ساخت مته های گود کن خود سعی در استفاده از بهترین متریال ها داشته است. این را می توان در فولاد ضد زنگ و البته ضد خش مته ‌های چاله کن موتوری اشتیل شاهد بود.

مته هایی که می توانند به راحتی در سخت‌ ترین خاک ها نفوذ کرده و در نهایت همراه با کاربرد در تمام ایام سال، مناسب در بدترین شرایط آب و هوایی باشند؛ اما آنچه در نهایت خروجی کارکرد چاله کن موتوری اشتیل است، همراه با ابعاد مته ها مشخص خواهد شد.

برند اشتیل برای چاله کن خود دو مته با قطر های ۱۵ و ۲۰ سانتیمتری در نظر گرفته است که هر دو نوع مته در طول‌ های ۸۰ سانتیمتری می باشند.

البته از آنجا که یک مته سوراخ کن ۱۰ سانتیمتری در ابتدای مته های مذکور تعبیه شده است، نهایت عمقی که می ‌توان از این مته ها انتظار حفاری آن را داشت، برابر با ۷۰ سانتیمتر خواهد شد.

به این ترتیب نهایت استعداد چاله کن موتوری اشتیل در حفر چاله ها در ابعاد ۱۵ الی ۲۰ سانتیمتر و با عمق ۷۰ سانتیمتر می ‌باشد. ابعادی که تقریباً برای کاشت هر نوع نهالی و یا نصب هر نوع تیری کفایت می کند.

چاله کن موتوری اشتیل از نمونه های با کیفیت و خوش ساخت بازار است. محصولی که می ‌تواند به مدت طولانی همراه با کارکردی سنگین باشد.

مادامیکه توانایی تامین قدرت بالا را از دست ندهد. البته همراه با این کارایی و قدرت مناسب، طراحی ارگونومیک دستگاه نیز فراموش نشده است.

این چاله کن به آسانی در اختیار اپراتور قرار خواهد گرفت و با کمترین فشاری برای دستان اپراتور و یا بر هم زدن تعادل وی سطح خاک ها را می شکافد. توانایی کار با دو نفر نیز در دستگاه همراه با نصب یک دستگیره اضافی تعریف شده است.

قیمت چاله کن اشتیل از نمونه های بالای بازار است. نقش یک تولیدکننده آلمانی و استفاده از بهترین متریال های ساخت و البته طراحی عالی با وجود یک موتور قدرتمند، بر افزایش قیمت چاله کن اشتیل دامن زده است.

با این وجود چاله کن موتوری اشتیل از نمونه های محبوب بازار است و نگاه مطمئن خیلی ها را به دنبال خود دارد. برای برخی صرف مقدار هزینه ای بیشتر در مقابل رسیدن به یک چاله کن موتوری بهتر کاملا توجیه پذیر است.

برخی از کمپانی های دیگر نیز متوجه این نگاه عام پسند شده اند. مانند برند دوما که در طرح ساخت چاله کن های خود از مهندسی معکوس چاله کن موتوری اشتیل بهره می برد.

البته قسمت عمده از چنین هدفی رسیدن به طراحی کاملا مهندسی و ایده آل چاله کن موتوری اشتیل است.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5