خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

چاله کن موتوری دوما (doma)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

در کار با انواع چاله کن مانند چاله کن دوما، همراه با یک موتور بنزینی و البته یک مته پهن و بلند بدون آنکه زحمت سنگین بدنی را متوجه خود سازید، قادر هستید انواع چاله با قطر های متفاوت و البته در عمق های گوناگون را به سرعت حفر کنید.

حفاری ایده آل با چاله کن دوما

وقتی صحبت از حفر مقدار قابل توجهی از چاله برای کاشت نهال درختان تا نصب انواع پایه های فنس و یا شیر های گوناگون باشد، خیلی سخت است که بخواهیم تمام عملیات را با تکیه بر بازوی کارگران و قدرت خسته ‌کننده کلنگ ها انجام دهیم.

در دنیای ماشینی شده امروز برای چنین کار سخت و زمانبری هم ماشین‌ هایی ابداع شده است. ماشین هایی که با نام چاله کن های موتوری مشهور هستند.

در این بین انواع برند ها که در عرصه تولید ماشین آلات موتوری فعالیت دارند، گام هایی در زمینه تولید انواع چاله کن برداشته اند. مانند چاله کن دوما که یکی از خوش ساخت ترین های بازار امروز کشور می باشد.

در کار با انواع چاله کن مانند چاله کن دوما، همراه با یک موتور بنزینی و البته یک مته پهن و بلند بدون آنکه زحمت سنگین بدنی را متوجه خود سازید، قادر هستید انواع چاله با قطر های متفاوت و البته در عمق های گوناگون را به سرعت حفر کنید.

هر چه چاله کن موتوری شما قدرتمندتر و البته کارآمدتر باشد، سریع تر و با دقت بهتری قادر هستید تا چاله های متعدد خود را حفر کنید.

ما نیز قصد داریم تا شما را با یکی از بهترین های بازار یعنی چاله کن دوما آشنا سازیم. در ادامه به بررسی کاملی از مشخصات فنی تا ویژگی ها و البته امکانات همراه شده در چاله کن موتوری دوما می پردازیم.

بررسی کلی از چاله کن دوما

دوما از جمله برند های صاحب‌ نام چینی است. یک برند خوش نام از خیل بسیار برند های کم نام و نشان و البته کمتر مطمئن چینی که توانسته است گام هایی کاملاً متفاوت از رقیبان هم نوع خود داشته باشد.

این برند در عرصه محصولات خوش ساخت و مطمئن همراه با کیفیت مطلوب و البته قیمت معقول در سطح بازار داخلی شناخته می ‌شود.

در جمع انواع ماشین آلات موتوری که برند دوما عرضه کرده است، مدل جذابی از چاله کن موتوری دوما نیز حضور دارد. یک چاله کن موتوری بنزینی که با رنگ نارنجی واضحی کاملاً مشخص خواهد شد.

برند دوما در طرح ساخت چاله کن بنزینی Doma سعی در خلق یک ماشین توانمند و همه فن حریف داشته است.

به طوری که به راحتی می‌ توان از این چاله کن بنزینی Doma البته همراه با مته های متنوعی که دارد، از پس حفر انواع چاله ها برای نهال کاری تا نصب انواع تیر های فنس و پایه های بلند و کوتاه و حتی تیر چراغ برق استفاده کرد.

تحلیل فنی در مشخصات چاله کن دوما

چاله کن بنزینی دوما برای تامین قدرت لازم خود از یک موتور تک سیلندر دو زمانه بنزینی استفاده می کند. البته به جهت رسیدن به وزن و حجم مطلوب در طراحی نهایی چاله کن بنزینی دوما، ایده استفاده از سوخت ترکیبی مطرح است.

به این ترتیب که همراه با حذف مخزن روغن با بهره گیری از اختلاط روغن در سوخت بنزین است که در حین کار موتور بنزینی دستگاه، عملیات روانکاری صورت می گیرد. نسبت اختلاط روغن در بنزین برای کارکرد مطمئن و البته تعریف شده چاله کن Doma مقدار ۱ به ۲۵ می باشد.

اما اگر از کنار سیستم سوخت ترکیبی این موتور عبور کنیم، در تحلیل مشخصه های فنی چاله کن دوما با یک موتور بنزینی که می ‌تواند حداکثر 1.8 اسب بخار قدرت را تولید نماید، مواجه هستیم.

این موتور مذکور برای تامین این قدرت همراه با حجم موتوری ۴۹ سی سی شده است. از طرفی موتور مورد نظر ما می تواند در حداکثر ۳۲۰۰ دور در دقیقه کار کند.

تمام مشخصه های ذکر شده نشان از توانمندی معقولی در کارکرد چاله کن Doma دارد. البته موتور مذکور به گونه ای طراحی شده است که در نهایت امنیت و مصرف منطقی سوخت از وزنی کم و در نهایت تولید صدای استانداردی برخوردار باشد.

مته ها در گودکن دوما

اگر از کنار تحلیل موتور بنزینی انواع چاله کن عبور کنیم، در گام بعدی در تحلیل مشخصه های فنی، قطعاً نوع و متریال مته ها است که برای ما اهمیت پیدا خواهد کرد. چرا که در نهایت هدف نهایی از کارکرد انواع چاله کن از طریق همین مته ها تأمین خواهد شد.

لذا ضرورت دارد تا با یک مته خوش ساخت و البته طراحی ایده آل و متنوع رو به رو باشیم. مانند چاله کن دوما که در عرضه انواع مته ها با متریال ساخت خوب، بسیار کارآمد نشان داده است. انواع مته ها در چاله کن دوما به قرار زیر است.

*        مته ۱۵ سانتیمتری، مناسب برای نصب پایه های فنس و یا دیگر چیز های کوتاه قامت

*        مته ‌های ۲۰ سانتیمتری مناسب برای کاشت نهال درختان

*        مته ‌های ۳۰ سانتیمتری که بیشتر با هدف نصب انواع تیر های بلند قامت مانند تیر چراغ برق مورد استفاده قرار می گیرند.

تمام مدل ها در طراحی مته ‌های چاله کن دوما از ارتفاع ۷۵ سانتیمتری برخوردار هستند. از آنجا که حدود ۱۰ سانتیمتر از ابتدای مته همراه با یک سرِ مته ای شکل با قابلیت نفوذ در خاک است، تقریباً می ‌توان در عمق چاله ایجاد شده بر ۶۵ سانتیمتر باقیمانده مته های مذکور اکتفا نمود.

طراحی مته ها در چاله کن دوما به ترتیبی است که می‌ توانند به راحتی خاک حاصل از کنده شدن را به همراه یک سیستم ماردونی شکل طراحی شده در بدنه مته به سمت خارج از گودال هدایت کنند. به این ترتیب در کارکرد مته ها همراه با چاله کن دوما شاهد بازگشت خاک به درون چاله نیستیم.

این مته ها برای اهداف گوناگون از پیشبرد فعالیت‌ های باغبانی تا استفاده در مصارف متنوع تری مانند عملیات های راه سازی، دیوارسازی، فنس ‌کشی و... مورد نظر گرفته خواهند شد.

یک نکته قابل توجه در حین خرید چاله کن دوما، بهره ‌مندی از هر سه مته در زمان خرید دستگاه مذکور است.

به این ترتیب همراه با قیمت چاله کن دوما که به نسبت دیگر رقبا محدوده معقولی را دارد، از وجود هر سه نوع مته بهره مند خواهید شد.

 امکانات متنوع در چاله کن بنزینی دوما

اولین نکته در تشریح مشخصه های فنی تا امکانات همراه شده با چاله کن دوما آن است که بدانید سیستم راه اندازی این دستگاه از نوع استارت هندلی است.

از طرفی موتور بنزینی چاله کن دوما همراه با یک تنفس طبیعی هوا خنک کار می ‌کند. در طراحی چاله کن دوما، دو دستگیره برای استفاده اپراتور ها در نظر گرفته شده است.

به این ترتیب می توان دستگاه مذکور را به عنوان یک چاله کن انفرادی که در صورت نیاز می تواند توسط دو نفر تحت کنترل درآید، در نظر گرفت.

وزن نهایی دستگاه چاله کن موتوری دوما چیزی در حدود ۱۱ کیلوگرم می باشد. این وزن برای استفاده توسط یک اپراتور کاملا منطقی است.

در نظر داشته باشید که چاله کن دوما در جمع نمونه های کپی شده از برند های اصلی قرار می گیرد. این تفکر کپی سازی در محصولات چینی نگرشی مهندسی است که می ‌خواهد همراه با تجربیات سازنده از برند های صاحب سبک باشد.

به این ترتیب همراه با چاله کن دوما از یک محصول کاملاً استاندارد و البته کاربردی که اتفاقاً خیلی هم خوش ساخت است، بهره مند خواهید شد.

در فعالیت های سخت باغبانی و یا ساخت و ساز هایی که در آنها به طور گسترده نیاز به حفر چاله هایی می باشد، قطعا همراه با  استفاده از ابزار های کلاسیک دستی به مقدار قابل توجهی با کاری کند و طاقت فرسا مواجه خواهید شد.

نکته ای که برای پیشبرد اهداف بسیاری از فعالیت های باغبانی تا ساخت و ساز ها غیر قابل توجیه می باشد. یک دستگاه چاله کن موتوری نیازی است که می تواند به راحتی سرعت اجرای کاری بسیار بالاتری را برای شما فراهم آورد.

مادامیکه هرگز بار مالی قابل توجهی را متوجه شما نخواهد کرد. در سطح بازار که باشید و در عین حال بخواهید از یک ماشین چاله کن قدرتمند و مطمئن برخوردار شوید، یقینا چاله کن دوما می تواند آن ماشین ایده آل و کاملا مناسب برای اهداف شما باشد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5