خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

چاله کن موتوری هیوندای

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

بررسی دستگاه چاله کن موتوری هیوندای

در تکمیل بسیاری از فعالیت ‌های جاری کشاورزی تا ساخت و ساز های گوناگون و یا محوطه سازی ها، بار ها نیاز است که بخواهید یک گودال حفر کنید.

از نصب پایه فنسی گرفته تا کاشت نهال انواع درختان همراه با حفر چاله هایی کوچک و بزرگ در بطن خاک می باشد.

اگر تجربه چنین کند و کاوی در خاک را داشته باشید، یقینا می دانید که چاله کنی یک فعالیت شاق و بسیار خسته کننده می باشد.

این عملیات همراه با نصب تعداد بسیار زیاد پایه های فنس و یا کاشت نهال های فراوان انواع درختان تبدیل به یک ماجرای بسیار وقت‌ گیر خواهد شد؛ اما ماشین ‌آلات موتوری در دنیای امروز به یاری ما آمده‌ اند.

مانند دستگاه چاله کن موتوری از برند هیوندای که از نمونه های بسیار کارآمد در این امر می باشد.

همراه با یک دستگاه چاله کن موتوری می توانید با سرعت و دقت بالا مقدار فراوانی از چاله هایی منظم را در سطح هر خاکی ایجاد کنید. خصوصا اگر همراه با یک دستگاه چاله کن موتوری از برند مطرحی همچون هیوندای باشید.

چرا که هیوندای در ساخت ماشین آلات موتوری از بهترین ‌های بازار است. این برند همواره سعی دارد تا بتواند قدرت را در کنار آسانی در حین استفاده تامین کند. مانند چاله کن بنزینی هیوندای که می خواهیم با جزئیات بالا با این ماشین توانمند آشنا شویم.

نگاهی کلی بر چاله کن بنزینی هیوندای

در اولین نگاه معطوف به چاله کن بنزینی هیوندای، شاهد یک دستگاه خوش ساخت و ارگونومیک هستیم که به راحتی در دستان اپراتور ها قرار گرفته و به آسانی می ‌توانند در سطح انواع زمین های خاکی چاله هایی را حفر کنند.

اولین نکته در بررسی کلی از دستگاه چاله کن موتوری هیوندای آن است که بدانید این تجهیز در کارخانجات تولیدی برند هیوندای واقع در کشور چین تولید می ‌شود. البته تمام مراحل تولید آن تحت لیسانس برند هیوندای می ‌باشد.

در ساخت دستگاه چاله کن موتوری مذکور از یک موتور بنزینی با حداکثر قدرت 2.5 اسب بخار است استفاده شده است. موتور مذکور از نوع تک سیلندر دو زمانه می باشد.

طرح ساخت گود کن هیوندای برای کار در تمام فصول همراه با کندن تمامی سطوح خاکی می ‌باشد.

ایده ساخت ضد رطوبت کردن این دستگاه همراه با بهره گیری از متریال های ضد زنگ در طراحی تیغه تا بدنه آن باعث خواهد شد تا بتوانید با ضریب کارکرد بالایی از این گود کن هیوندای در هر آب و هوایی استفاده کنید.

به این ترتیب می توان دستگاه چاله کن موتوری هیوندای را یک ماشین با کارکرد متنوع دانست. قابلیت انجام عملیات در زمین های زراعی تا فضا های ساختمانی را دارد.

در بطن فنی دستگاه چاله کن موتوری هیوندای چه می ‌گذرد؟

اگر همراه با دستگاه چاله کن موتوری هیوندای باشید، در همان لحظات ابتدایی کار کاملا متوجه خواهید شد که با یک ماشین بسیار قدرتمند و البته توانمندی مواجه شده اید. این توانمندی را ظاهراً باید در کارکرد سطح بالای موتور دستگاه چاله کن موتوری مذکور جستجو کرد.

موتور نصب شده در دستگاه چاله کن موتوری هیوندای محصول کارخانجات تولیدی هیوندای در کشور چین می ‌باشد. موتور مذکور را با نام 1E43F-B می‌ شناسند.

یک موتور تک سیلندر دو زمانه با تنفس طبیعی که همراه با ظرفیت ۵۰ سی سی ای که دارد، در نهایت می ‌تواند قدرتی معادل 2.5 اسب بخار را تولید کند.

موقعیت نصب این موتور، درست در بالای دستگاه در کنار دسته ‌های نگهدارنده آن می باشد. به این ترتیب لازم است تا در ساخت آن نهایت دقت و ضریب ایمنی در نظر گرفته شود. چرا که کاملاً نزدیک به دستان اپراتور ها کار می کند.

برند هیوندای از متریال مقاومی در ساخت موتور 2.5 اسب ‌بخاری خود استفاده می کند. صدای تولید شده از این موتور در حین کارکرد دستگاه چاله کن موتوری هیوندای تقریبا اندک است و در عین حال مصرف سوخت معقولی دارد.

لازم به ذکر است که موتور مذکور برای رسیدن به این حرکت نرم و روان از نوع سوخت ترکیبی می باشد. در چنین طرحی لازم است تا سوخت بنزینی را همراه با روغن در اختیار موتور دستگاه قرار دهید.

سوخت مورد نظر ما در کارکرد مطلوب دستگاه چاله کن موتوری هیوندای همراه با نسبت ۴۰ به 1 از بنزین و روغن تهیه خواهد شد. البته دستگاه مذکور برای این منظور از یک مخزن بنزین ۸۰۰ میلی لیتری بهره می برد.

از آنجا که به جهت طراحی سبک و کم حجم سعی در حذف مخزن روغن شده است، تمام عملیات روانکاری نیز از طریق همان اندک روغن اضافه شده به سوخت بنزین دستگاه تامین خواهد شد.

چاله کن هیوندای چه امکاناتی دارد؟

خارج از بررسی عملکرد موتور دستگاه چاله کن موتوری هیوندای بهتر است تا گذری هم بر دیگر مشخصه های فنی تا امکانات متنوع کاری دستگاه داشته باشیم.

در این بررسی اولین نکته قابل توجه آن است که بدانید سیستم انتقال نیرو در طراحی این دستگاه از نوع گیربکس مستقیم می باشد.

به این ترتیب که به شکلی کاملاً مستقیم البته همراه با نصب یک گیربکس که می تواند سرعت گردش موتور را کاهش داده و در عین حال قدرت و گشتاور را زیاد کند، تمام نیروی گردش تولید شده موتور در اختیار تیغه ماردون شکل دستگاه قرار خواهد گرفت.

به این ترتیب گیربکس مذکور همراه با مهار قدرت و سرعت بالای موتور اقدام به تبدیل سرعت ۷۵00 دور بر دقیقه موتور در حدود ۱۱۰ الی ۱۵۰ دور در دقیقه مته خواهد کرد.

این نسبت تبدیل، یک شرایط کارکرد ایده ‌آل را برای دستگاه چاله کن موتوری فراهم خواهد آورد.

چرا که به خوبی از پس مهار سرعت گردش موتور بر آمده و در عین حال قادر به تامین قدرت و گشتاور لازم می باشد.

سیستم استارت در دستگاه چاله کن موتوری هیوندای از نوع هندل دستی است. البته قابلیت استارت سریع در این دستگاه در نظر گرفته شده است.

دستگاه مذکور برای کارکرد انفرادی طراحی شده است؛ اما شرایطی حاصل شده است که بتوان برای تامین کارکرد در برخی از شرایط خاص، دو نفر اپراتور همراه دستگاه مذکور باشند.

در تحلیل مشخصات فنی دستگاه چاله کن موتوری در نهایت لازم است تا بررسی شود که دستگاه مذکور چه مقدار قابلیت کارکرد خواهد داشت.

در چاله کن بنزینی هیوندای برای این منظور سه نوع مته با قطر های ۱۰، ۱۵ و ۲۰ سانتیمتر طراحی شده است. نهایت عمق چاله کنی در حین کار دستگاه نیز چیزی در حدود ۸۰سانتیمتر می باشد.

به این ترتیب همراه با مته های مختلف دستگاه و البته با در نظر داشتن عمق ۸۰ سانتیمتری در حفر چاله با دستگاه چاله کن موتوری رو به رو هستیم که می تواند طیف وسیعی از نیاز های باغبانی تا ساختمان سازی را پاسخگو باشد.

با گود کن هیوندای توانمند هستید

از امکانات در طراحی ماشین چاله کن هیوندای که یقیناً مورد توجه بسیاری از اهل فن قرار خواهد گرفت، به موارد متعددی می ‌توان اشاره کرد. نمونه ‌هایی که یقیناً مورد پسند در حین کار قرار خواهند گرفت.

یکی از بهترین ایده ها در ساخت، تعریف یک سیستم اختلاط بنزین و روغن به صورت خودکار است. برای این منظور از مخزن با طراحی خاصی استفاده شده است تا در آن به خوبی طرح اختلاط بنزین و روغن صورت گیرد.

به این ترتیب لازم نیست تا در حین کار با دستگاه چاله کن موتوری هیوندای هر بار زحمت مخلوط کردن روغن با بنزین را داشته باشید؛ بلکه کافی است تا ریختن روغن با حجم مناسب در مخزن مورد نظر همراه با بنزین را فراموش نکنید.

از دیگر امکانات قابل توجه در طراحی دستگاه چاله کن موتوری، قابلیت نصب فنر لرزش گیر می باشد. همان طور که می دانید، دستگاه های موتوری همراه با مته های بلند و قدرتمند، دچار لرزش های سنگین در حین کارکرد خود می شوند.

موضوعی که می تواند دقت نهایی کار را به مقدار قابل توجهی تحت تاثیر گذارد؛ اما برخی از برند ها مانند هیوندای همواره ایده ‌های کاملی در رفع مشکلات در کار با تجهیزات موتوری دارند. مانند اضافه کردن قابلیت نصب فنر لرزش گیر همراه با دستگاه چاله کن موتوری که در سهولت کار با این دستگاه توانمند بسیار تأثیرگذار خواهد شد.

از طرفی تنها نیاز به حفر چاله با هدف کاشت نهال و یا نصب پایه ها مورد توجه قرار نمی ‌گیرد. گاهی نیاز است تا حفاری های متنوع با اهداف گوناگونی داشته باشیم. برند هیوندای نیز از قبل متوجه این نیاز ما بوده است.

لذا در طراحی با قابلیت نصب انواع مته های حفاری سعی داشته تا بتواند به خوبی دست بازتری را برای مصرف کنندگان فراهم آورد.

همراه با بهترین ها در چاله کن باشید

در سطح بازار که باشید، نمونه های متنوعی از برند های صاحب ‌نام تا متفرقه در ساخت چاله کن ها را خواهید یافت. در این بین یقیناً فاکتور قیمت دستگاه شما را رها نخواهد کرد؛ اما بهتر است بدانید که لیست قیمت چاله کن موتوری هیوندای در یک رنج قیمتی مطلوب قرار دارد.

از این رو یقیناً در هنگام تهیه این محصول، قیمت چاله کن هیوندای باعث ایجاد تردید در شما نخواهد شد. برعکس گاها دیده می شود که قیمت چاله کن موتوری هیوندای تاثیر مطلوبی در فروش چاله کن موتوری هیوندای داشته است. .

جمع بندی خرید چاله کن هیوندای

شاید در لیست قیمت چاله کن موتوری هیوندای به طور شفاف متوجه این موضوع نباشید؛ اما اگر همراه با درک کیفیت محصول در کنار قیمت آن در یک فضای مقایسه ای با دیگر برند های مطرح بازار باشید، به درستی متوجه خواهید شد که چرا فروش چاله کن موتوری هیوندای تا این اندازه رونق دارد.

در واقع آن کسی که به هر ترتیبی اقدام به خرید دستگاه چاله کن موتوری هیوندای می کند، به ترتیبی این اطمینان را برای خودش فراهم آورده است که با بهترین های بازار همراه شده است.

این اطمینان می تواند آن حس خوب کار با حجم و ظرفیت بالا را برای شما فراهم آورد. از طرفی برند هیوندای در سطح بازار داخلی از یک شبکه فروش قدرتمند برخوردار است.

شبکه ای که می تواند زمینه ساز تامین قطعات و لوازم یدکی در شرایط مطلوبی را فراهم آورد. این اقدام در نهایت ضریب کارکرد بالایی را برای شما تامین خواهد کرد.

خارج از تمام این تفاصیل بهتر است در هنگام تهیه یک دستگاه چاله کن موتوری همراه با بهترین و مطمئن ترین های بازار باشید. این دستگاه قرار است در تمام عمر کاری خود در نبرد با سخت ترین سطوح خاکی باشد.

از این رو منطقی است که در همان گام اول همراه با انتخاب بهترین های بازار، خیال خود را از پیروزی همیشگی این نبرد آسوده سازید. دستگاه چاله کن موتوری هیوندای، همان گود کنی است که می ‌تواند در جایگاه بهترین های بازار همراه مطمئنی برای شما در نفوذ بر اعماق سخت خاک باشد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5